wanneer komt ada met die smart contracts enzo, dacht dat ze dat al 2-3 jaar beloven?
Net als EOS gaat het worden, 1 ramp
Net als EOS gaat het worden, 1 ramp
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
me1299 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:08:
Ik heb mijn ADA van de hand gedaan, gedeelte van op $1.05 gekocht onlangs.
Nu mag het weer ff instorten.
Haha nee dat niet. Iedereen mag zijn winst pakken op welke munt dan ook, ik gun het iedereen ook. Viel me alleen ff op hoe druk het hier ineens was zonder dat BTC veel deed en dan moet je gewoon even iets roepen om reacties uit te lokken, zo werkt dat toch in dit topic?
[ Voor 15% gewijzigd door YES op 13-08-2021 11:11 ]
Dan mag je raden welke munt de volgende pump krijgt.WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:10:
Als we toch BNB gaan flippen vandaag he.
Dikke tech, dikke gains!
Enlighten me.Darrell schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:11:
[...]
Dan mag je raden welke munt de volgende pump krijgt.
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 13-08-2021 11:45 ]
KSM? DOT? GRT? Of zijn er nog andere alts die wél een achterliggende meerwaarde hebben?Darrell schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:11:
[...]
Mijn viruscanners vinden die website niet heel tof, je mag hem wel verwijderen wat mij betreft.Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
okay okay
next coin is
https://www.jurassicfarm.app/farms
plies buy my bags
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
okay okay
next coin is
plies buy my bags
Verkeerde topic:)Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
okay okay
next coin is
plies buy my bags
Ik was druk met werk. De prijs is alweer opgeveerd alsof er niks gebeurd is. Dus ja je kunt er niet vanuit gaan nee.Sluw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:55:
[...]
Toch zou ik daar niet op die manier van uit gaan. De prijs bewoog toen om andere supports/resistances dan nu dus dat heeft niet met elkaar te maken. Zou makkelijk zin als je een dip op die manier kan timen. Kan weken duren of een dikke rode 1 dagskaars voor de zelfde daling.
ETH ging ook dieper gister en verbazingwekkend hoor je dan minder mensen zeggen dat ze blij zijn dat ETH zijn eigen weg volgtYES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
Oh ik had niet gezien dat ETH zich ook weer prima herpakt heeft van de dip, ziet er toch allemaal niet slecht uit over de gehele linie qua crypto als je het mij vraagt. De grote jongens hebben zich aardig hersteld van de dip en ondertussen schijnen er weer allerlei alts te moonen.
Als daar weer winsten gepakt gaan worden en het terugvloeit naar BTC kunnen we nog een leuke weekend pump krijgen hopelijk
Ik heb geen warning, heb alles aan, ad-blocker, virusscanner. Maar ik kan wel verwijderen als het zo is xDJW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:15:
[...]
Mijn viruscanners vinden die website niet heel tof, je mag hem wel verwijderen wat mij betreft.
Elke coin mag zijn eigen weg volgen...malarkan schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:16:
[...]
ETH ging ook dieper gister en verbazingwekkend hoor je dan minder mensen zeggen dat ze blij zijn dat ETH zijn eigen weg volgt
haha, zo denk ik er ook over. Nee BNB/ETH zullen zo wel een spurtje gaan maken. KSM zou ook wel mogen idd.Ray_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
[...]
KSM? DOT? GRT? Of zijn er nog andere alts die wél een achterliggende meerwaarde hebben?
(Samen met ETH zijn dit overigens alle alts die ik al langere tijd hodl. ADA heeft m.i. geen enkele meerwaarde, behalve een komiek aan het roer die roept dat 'ie beter is dan de rest. Sorry voor mijn zure betoog)
Nee de UI is kapot en ze kunnen geen front end developer vinden, beter checken op vfat.tools
Dikke tech? Dat moet wel Doge zijn!Darrell schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:11:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2021 11:18 ]
nothing stops this train
LinkKol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:18:
DOT/KSM/LINK/Cake lopen achter.....
who is next?
Shillen is niet nodig GRT doet het geweldig goed.Verwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:23:
GRT![]()
Even shillen:
The Graph, een dikke gure shitcoin die nog niet zo heel lang bestaat, dus geen legioen bagholders die al jarenlang onder water staan. Geen idee wat het doet of is.
Je kan je spul ook staken/farmen als je wilt voor 5% met minimaal IL.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:21:
Zo, ETH is ook op de Ledger geparkeerd. Die is nu samen met BTC onderdeel van mijn HODL pot. En die pot is nu een stuk groter t.o.v. mijn trade pot. Komende maanden DCA ik 50/50 op BTC en ETH denk ik. Of ik stop mijn DCA in stablecoins in afwachting van de bear market, al is dat misschien nu nog wat te vroeg..
Ik ken teveel GRT bagholders, toevallig iedereen shillt hem nu ook. Wat zou er gebeuren straksHoppyF schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:22:
[...]
Shillen is niet nodig GRT doet het geweldig goed.
Vandaag toch even +20% dat doen er niet veel hem na.
Ok, ADA wel maar dat wisten we wel dat deze zou gaan herstellen ook al is de ATH nog buiten bereik.
Note to self:HoppyF schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:22:
[...]
Shillen is niet nodig GRT doet het geweldig goed.
Vandaag toch even +20% dat doen er niet veel hem na.
Ok, ADA wel maar dat wisten we wel dat deze zou gaan herstellen ook al is de ATH nog buiten bereik.
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 13-08-2021 11:25 ]
Ray_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
[...]
KSM? DOT? GRT? Of zijn er nog andere alts die wél een achterliggende meerwaarde hebben?
(Samen met ETH zijn dit overigens alle alts die ik al langere tijd hodl. ADA heeft m.i. geen enkele meerwaarde, behalve een komiek aan het roer die roept dat 'ie beter is dan de rest. Sorry voor mijn zure betoog)
Dat kan. Maar dat doe ik niet. Op de Ledger staat en daar blijft hetHexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:24:
[...]
Je kan je spul ook staken/farmen als je wilt voor 5% met minimaal IL.
Pas nou op, straks stopt Jaapio ook met het delen van financiële inzichten.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:24:
[...]
Note to self:
Als @Verwijderd iets shilled er blind en all-in induiken. Kan niet mis.
deze smiley is een disclaimer dat mijn post niet serieus opgevat moet worden
Ik had net echt zo'n Bogdan momentje... op een gegeven moment dacht ik dat de rek er wel uit was net boven de 42 dus ik pak ook maar even wat winst, geïnspireerd door dit topic. Nog geen twee minuten daarna... 'He sold? Pamp iiiit!dglavimans schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:53:
[...]
Ja ik wil mezelf echt aanleren om ook op momenten tevreden te zijn met iets van winst.. Mocht die nu naar de maan knallen is dat jammer maar heb ik in ieder geval wel wat winst gepakt en is het in ieder geval overwogen
Te vaak dat ik ‘een’ moment mis omdat ik gewoon niks uitcash
Goede keus. Je kan protocols ook accessen via ledger, het is alleen wel risk van protocol wat je op je neemt en pegged btc of eth die je voor lief moet nemenYES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:26:
[...]
Dat kan. Maar dat doe ik niet. Op de Ledger staat en daar blijft het
Die tweede zin bevat een heleboel abracadabra voor mij. Ik denk dat ik daar dus ook niets mee ga doenHexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:27:
[...]
Goede keus. Je kan protocols ook accessen via ledger, het is alleen wel risk van protocol wat je op je neemt en pegged btc of eth die je voor lief moet nemen
FTFYSluw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:27:
[...]
Pas nou op, straks stopt Jaapio ook met het delen van financiële door Schültenbrau ingegeven inzichten.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Jaaah constante spelletje natuurlijk en keus die je maakt. Hoeveel winst ben je tevreden meeServor schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:27:
[...]
Ik had net echt zo'n Bogdan momentje... op een gegeven moment dacht ik dat de rek er wel uit was net boven de 42 dus ik pak ook maar even wat winst, geïnspireerd door dit topic. Nog geen twee minuten daarna... 'He sold? Pamp iiiit!. Maar goed hebben is hebben.
De app werkt primaServor schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:56:
Meer mensen met Bitvavo login issues nu?
PS5
Pegged betekent 'gelijk trekken aan 1 munt' (via collatorals), bv USDT is pegged aan US dollars. BUSD, UST, USDC, enzo allemaal hetzelfde. Deze pegged coins zijn handig voor DeFi systeem, maar niet zonder risicos.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:29:
[...]
Die tweede zin bevat een heleboel abracadabra voor mij. Ik denk dat ik daar dus ook niets mee ga doen
Verwijderd
Ja ik weet wat pegged tokens/coins zijn. Maar je bedoelt dus dat ik mijn sats en ETH op de Ledger om zou zetten naar een stablecoin en die ergens zou gaan staken om te laten renderen? Of bedoel je dan mijn DCA als ik die in stables zou steken in afwachting van de bear?Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:32:
[...]
Pegged betekent 'gelijk trekken aan 1 munt' (via collatorals), bv USDT is pegged aan US dollars. BUSD, UST, USDC, enzo allemaal hetzelfde. Deze pegged coins zijn handig voor DeFi systeem, maar niet zonder risicos.
Je kan je euro bewaren op je bank of je HODL dai of UST en krijg je 8-20%.
Als je toch 1 jaar moet wachten is 2k op 10k stable coin wel goede investering voor eventuele inkoop over 1 jaar, want je weet niet wanneer de bear komt
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:35:
Gigantische zure bergen gefermenteerde shitcoins FTW. Fiat harken.
Toegevoegde waarde; pumpamentals.
Dikke tech. Speculatie blubber. Poepmunten. Shitcoins. Sheissemünzen.
Niks mis mee. Maar erken de bagger voor wat het is.
Één grote fomo mesthoop, niets meer en niets minder.
naja uiteindelijk zal iets de nieuwe tech moeten worden vanuit BTC.Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:35:
Weer een schitterend stukje proza van de hand van ons aller JaapioVerwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:35:
Nee, ik bedoel single BTC of ETH stake = 0%, want niemand is gek.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:36:
[...]Ja ik weet wat pegged tokens/coins zijn. Maar je bedoelt dus dat ik mijn sats en ETH op de Ledger om zou zetten naar een stablecoin en die ergens zou gaan staken om te laten renderen? Of bedoel je dan mijn DCA als ik die in stables zou steken in afwachting van de bear?
Van mijn Ledger blijf ik af, ik pak hem hooguit om bij te storten als ik weer eens (lees: nooit) mega goede trades gedaan heb.
Dat idee van DCA in stables en dan staken/laten renderen ergens is nog geen gek idee. Al moet het dan wel mogelijk zijn die funds meteen eruit te trekken als ik ze wil gaan gebruiken. Maar eens naar kijken.
Voorlopig gok ik overigens dat de bullrun nog niet voorbij is dus DCA zal komende maand gewoon in BTC/ETH gaan zitten, denk ik nu.
Laten we geduldig wachten op zijn bundel met verzameld werk.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:37:
[...]
Weer een schitterend stukje proza van de hand van ons aller Jaapio
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dit is me dan alsnog weer abracadabra. Ik ga er wel eens voor op zoektocht om uit te zoeken hoe of wat, maar ik ben niet zo enorm hongerig voor de percentages rendement die je kan verdienen. Ik weet het, gratis geld/sats is gratis geld/sats maar ik gok meer op het rendement van stijgende koersen momenteel.Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:40:
[...]
Nee, ik bedoel single BTC of ETH stake = 0%, want niemand is gek.
Er moet altijd een risico zitten, want jij krijgt 5% rewards terug.
Dus een common pair is WBTC/renBTC, maar dat zijn pegs aan BTC. Je kan je BTC als je niets mee doet gewoon omzetten naar deze pegged coins en alsnog een 5-10% krijgen als je toch HODL. Enige risico is de peg en protocol/vault.
Btw, ledger is altijd goed, kan je koppelen met je MM, dus het is net zo snel (behalve iets meer klikken) maar stuk veiliger.
Persoonlijk stake ik mijn stable coins, als die peg rate niet houdt, dan pretty much GG rekt all.
https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:47:
Als we het dan toch over taking profits gaan hebben.
Iemand enig idee hoe ver we in de cycle zitten? Ik had daar vroeger een mooie grafiek van, maar kan 'm zo 1,2,3 niet vinden.
Geduld en crypto zijn twee dingen die lastig samengaan.MicroWhale schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:43:
[...]
Laten we geduldig wachten op zijn bundel met verzameld werk.
Vanmorgen 3 mensen gesproken die al 10 keer langer in crypto zitten dan ikzelf. 3 verschillende meningen over einde van de run.WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:47:
Als we het dan toch over taking profits gaan hebben.
Iemand enig idee hoe ver we in de cycle zitten? Ik had daar vroeger een mooie grafiek van, maar kan 'm zo 1,2,3 niet vinden.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Het mooie is wel dat ze alle 3 overtuigd zijn van het feit dat de bullrun nog niet voorbij isNgangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:51:
[...]
Vanmorgen 3 mensen gesproken die al 10 keer langer in crypto zitten dan ikzelf. 3 verschillende meningen over einde van de run.
1 was overtuigd van 100k eind september, de volgende gaf aan dat het halverwege Q4 zal zijn en de 3e was overtuigd van Q1 volgend jaar.
Heerlijk, niemand weet het en iedereen wil het weten.
Scheißemünze
Het positieve is dus volgens die meningen heb je 100K mogelijk tussen de maand en 6 maanden..Doe ik het voorNgangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:51:
[...]
Vanmorgen 3 mensen gesproken die al 10 keer langer in crypto zitten dan ikzelf. 3 verschillende meningen over einde van de run.
1 was overtuigd van 100k eind september, de volgende gaf aan dat het halverwege Q4 zal zijn en de 3e was overtuigd van Q1 volgend jaar.
Heerlijk, niemand weet het en iedereen wil het weten.
die extra % klinkt niet veel, maar compounding 10+ jaren is echt een wereld van verschil.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:49:
[...]
Dit is me dan alsnog weer abracadabra. Ik ga er wel eens voor op zoektocht om uit te zoeken hoe of wat, maar ik ben niet zo enorm hongerig voor de percentages rendement die je kan verdienen. Ik weet het, gratis geld/sats is gratis geld/sats maar ik gok meer op het rendement van stijgende koersen momenteel.
Maar aan de andere kant, als je er niets mee doet is laten renderen op een andere manier met, relatief, laag risico ook niet verkeerd.
Ik zal eens op onderzoek gaan. Morgen. Of volgende week. Of een andere keer. Komt goed.
nothing stops this train
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Maar 2,7 cent is ook makkelijk verdiendKol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:53:
[...]
die extra % klinkt niet veel, maar compounding 10+ jaren is echt een wereld van verschil.
waarschijnlijk ben jij nog jong en weet je niet hoe het vroeger was met rente op de bank (4+%) maar dat tikt aan hoor na jaren![]()
fun fact:
de maandelijkse rente die ik op de bank krijg per maand heb ik via crypto al binnen 1 dag al ruim overschreden![]()
bankenstelsel is echt een joke!
Afgelopen week is er meer bijgekomen dan wij momenteel aan spaargeld hebben.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:53:
[...]
fun fact:
de maandelijkse rente die ik op de bank krijg per maand heb ik via crypto al binnen 1 dag al ruim overschreden
Algemeen, CT denktJoebarRC schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:53:
[...]
Het positieve is dus volgens die meningen heb je 100K mogelijk tussen de maand en 6 maanden..Doe ik het voor![]()
Door Doge tochHexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:57:
[...]
Algemeen, CT denkt
(1) Super cycle (we zitten nog niet aan de parabolische beweging die BTC eerder had in vorig cycle)\
(2) Normale cycle (oftewel we gaan de bear nog in)
(3) Dit is de bear (dan zijn we al halverwege maybe, BTC -40% tov ATH)
Iig, long term BTC gaat wel 100k halen. En ook long term, BTC wordt verstoten, dus zou niet all in BTC gaan (nu wel, maar later toch deels omzetten naar andere munten).
Jij bent toe aan het weekend zie ikVerwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:35:
Ik weet niet of ik mezelf nog jong mag noemen maar ik vind het prima, dus ja, ik ben nog jongKol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:53:
[...]
die extra % klinkt niet veel, maar compounding 10+ jaren is echt een wereld van verschil.
waarschijnlijk ben jij nog jong en weet je niet hoe het vroeger was met rente op de bank (4+%) maar dat tikt aan hoor na jaren![]()
fun fact:
de maandelijkse rente die ik op de bank krijg per maand heb ik via crypto al binnen 1 dag al ruim overschreden![]()
bankenstelsel is echt een joke!
Markt is volwassen genoeg, Defi bijna 5 jaar. Alles gaat stuk harder.YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Ik weet niet of ik mezelf nog jong mag noemen maar ik vind het prima, dus ja, ik ben nog jong
Ik weet dat je 'vroeger' veel hogere rente kreeg op je betaal/spaarrekening en dat het tegenwoordig nergens meer over het gaat.
Maar momenteel zie ik mijzelf niet direct 10+ jaar crypto wegzetten. Ook omdat die markt nog helemaal niet zo oud en volwassen is, munten zullen verdwijnen en er nieuwe voor in de plaats zullen komen of niet. Exchanges komen en gaan er cetera.
Uiteindelijk ben ik nu dief van mijn eigen portemonnee wellicht, maar ik steek er voorlopig geen tijd in om het uit te zoeken.
Al helpen dit soort posts wel om er over na te denken. Kan geen kwaad het eens te bekijken en wellicht een deeltje weg te zetten
velen coins zullen idd 10 jaar niet redden, maar denk je dat Bitcoin over 10 jaar niks meer waard is dan?YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Ik weet niet of ik mezelf nog jong mag noemen maar ik vind het prima, dus ja, ik ben nog jong
Ik weet dat je 'vroeger' veel hogere rente kreeg op je betaal/spaarrekening en dat het tegenwoordig nergens meer over het gaat.
Maar momenteel zie ik mijzelf niet direct 10+ jaar crypto wegzetten. Ook omdat die markt nog helemaal niet zo oud en volwassen is, munten zullen verdwijnen en er nieuwe voor in de plaats zullen komen of niet. Exchanges komen en gaan er cetera.
Uiteindelijk ben ik nu dief van mijn eigen portemonnee wellicht, maar ik steek er voorlopig geen tijd in om het uit te zoeken.
Al helpen dit soort posts wel om er over na te denken. Kan geen kwaad het eens te bekijken en wellicht een deeltje weg te zetten
nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Die 95% hoor ik ook bij, voel ik mij erg fijn bij.Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:08:
[...]
Markt is volwassen genoeg, Defi bijna 5 jaar. Alles gaat stuk harder.
Volwasssen tov wat? De huidige norm?
Alles in crypto gaat 2-3 x sneller. Voordat je weet ben je laggard net als 95% rest van NL
Mensen beseffen niet zodra ETH 2.0 er is gaan we van POW naar POS. De gehele eco-systeem verandert.Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:09:
[...]
velen coins zullen idd 10 jaar niet redden, maar denk je dat Bitcoin over 10 jaar niks meer waard is dan?
ETH heeft zichzelf ook zeer goed bewezen nu, die zal vast en zeker over 10 jaar er ook nog wel zijn.
van ADA? tja een hoger risico, deze zou ik zeker ook een %pf vasthouden. niet alles, ik hoop dat ik rond de piek mijn inleg+winst eruit kan halen, de rest laat ik staan. dit geld ook voor ETH en BTC
ook denk ik om klein deel FIL en en klein deel LINK vast te houden, time will tell.......
Verwijderd
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:05:
Bij deze wil ik even een woord nomineren voor woord van het jaar. Mag ook een aparte NFT van worden gemaakt wat mij betreft, naast het schitterende, emotioneel deel beladen gedicht waar het uitgehaald is.
Het woord:
"Sheissemünzen" ©@Verwijderd
Zolang je maar doekoes maakt johNgangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:11:
[...]
Die 95% hoor ik ook bij, voel ik mij erg fijn bij.
De vraag is dan wel aan jou, dat indien jij past binnen die 5% ubermensch welke niet laggard zijn, in hoeverre je dan weer laggard bent in dat selecte groepje van 5%.
[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2021 12:16 ]
nothing stops this train
Damn @Verwijderd , skills gozer..... Ik moet echt weer naar Berlijn binnenkort zie ik al...
Zou willen dat Doge eens omhoog ging kan ik die munt ook eruit kieperen :’)
Afhankelijk van hoeveel Nederlanders je uiteindelijk denkt dat zullen gaan meedoen:Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:08:
[...]
Markt is volwassen genoeg, Defi bijna 5 jaar. Alles gaat stuk harder.
Volwasssen tov wat? De huidige norm?
Alles in crypto gaat 2-3 x sneller. Voordat je weet ben je laggard net als 95% rest van NL
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Want op de aandelenmarkt is ook echt geen bubbelKol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:14:
[Afbeelding]
Hier een mooi voorbeeld hoe jong crypto is..... de normale aandelenmarkt is GIGANTISCH
stel je voor dat ieder jaar 1-3% van de mensen die in aandelen handelen overstag gaan naar crypto?
reken jezelf maar rijk
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 3% gewijzigd door BTFD op 13-08-2021 12:27 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Goed bezig Roellie! Nu ook al je eigen youtube kanaal.
Ngangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:27:
[...]
Goed bezig Roellie! Nu ook al je eigen youtube kanaal.
Super mediageniek ook, jij komt er wel
Als je dit topic als video moet maken zou dit 'm worden
True, rode candle kan je hier ook wel halen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:42:
Wat een liefde hier. Hoe een mens kan genieten van wat simpele thumbs-up.
De afgelopen 2 maanden heb ik me een beetje gestort in de online datingwereld. Was even een leuk projectje. Ik houd wel van wat flirten, en vroeger in de kroeg ging het mij goed af. Maar dat valt tegen tegenwoordig! Tenminste met mijn bagage en rotkop dan
Als je ziet hoeveel energie je daar in moet steken voor wat actie, dan kan ik beter hier m'n tijd verdoen
Je moet vertellen dat je BTC HODLtGelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:42:
De afgelopen 2 maanden heb ik me een beetje gestort in de online datingwereld. Was even een leuk projectje. Ik houd wel van wat flirten, en vroeger in de kroeg ging het mij goed af. Maar dat valt tegen tegenwoordig! Tenminste met mijn bagage en rotkop dan
Als je ziet hoeveel energie je daar in moet steken voor wat actie, dan kan ik beter hier m'n tijd verdoen
[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 13-08-2021 12:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
En dan zeker elke keer de drankjes en dinertjes betalen. Opzouten.
hahaha lijkt me echt niets. Ben al saai 16 jaar samen.....moet er niet aan denken om nu op die online vlees keur markt te moeten bewegenGelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:42:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
St@m schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:43:
[...]
Je moet vertellen dat je BTC HODLt
[Afbeelding]
Voor de herhaling in deze topic expres deze gekozen, kan er weer een discussie losbarsten over de leeftijd toen ze op de foto gingen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq