[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04:56
wanneer komt ada met die smart contracts enzo, dacht dat ze dat al 2-3 jaar beloven?

Net als EOS gaat het worden, 1 ramp :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

me1299 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:08:
Ik heb mijn ADA van de hand gedaan, gedeelte van op $1.05 gekocht onlangs.
Nu mag het weer ff instorten.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
Coinbureau was wel hyped over though, misschien heeft hij bags 8)7 :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:01
Dat word een domp eeeet zodra die Charles live gaat

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:56

YES

Moderator General Chat
roflexx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:08:
[...]

Je bent gewoon jaloers haha
Haha nee dat niet. Iedereen mag zijn winst pakken op welke munt dan ook, ik gun het iedereen ook. Viel me alleen ff op hoe druk het hier ineens was zonder dat BTC veel deed en dan moet je gewoon even iets roepen om reacties uit te lokken, zo werkt dat toch in dit topic? :+

Oh en eerlijk: als ik op $1,- ADA dik ingeslagen had, dan danste ik nu uiteraard ook de horlepiep! Maar niet gedaan dus nu er tegenaan schoppen dan maar!

[ Voor 15% gewijzigd door YES op 13-08-2021 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Als we toch BNB gaan flippen vandaag he.

Dikke tech, dikke gains!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:10:
Als we toch BNB gaan flippen vandaag he.

Dikke tech, dikke gains!
Dan mag je raden welke munt de volgende pump krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Darrell schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:11:
[...]

Enlighten me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nee ik verklap niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
** Shilling is niet toegestaan **

[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 13-08-2021 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:13
BTC even de 47k aantikken aub. Kan m'n 10x long dicht en heb ik biergeld voor vanavond :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:11
[...]

KSM? DOT? GRT? Of zijn er nog andere alts die wél een achterliggende meerwaarde hebben?

(Samen met ETH zijn dit overigens alle alts die ik al langere tijd hodl. ADA heeft m.i. geen enkele meerwaarde, behalve een komiek aan het roer die roept dat 'ie beter is dan de rest. Sorry voor mijn zure betoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Oh ik had niet gezien dat ETH zich ook weer prima herpakt heeft van de dip, ziet er toch allemaal niet slecht uit over de gehele linie qua crypto als je het mij vraagt. De grote jongens hebben zich aardig hersteld van de dip en ondertussen schijnen er weer allerlei alts te moonen.
Als daar weer winsten gepakt gaan worden en het terugvloeit naar BTC kunnen we nog een leuke weekend pump krijgen hopelijk *O*

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, ADA is weer trending?

* Jaapio ploegt even zijn gallerij om

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4s8aPqEtXLUzBrMLENDsJlt56IQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cO3NZy4IlKTbQInOoVvHQLgB.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yr-yFAORPIWSNUSUE8eSY4WPoFA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TrwYi8JzgRHZvovKJia5aG5V.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VjxffiCfTnn9fXYFKoJtT1TMR0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fvxky1WPP8f3TnnKuq55g27Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGyVwI8J_ADsF5OTeJkrp1v5MmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SCcXKzqK9rMIaglpo6fnI72.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kz6u0Mw3FwKfuuv_ufsUokLtPJI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gxCmviriW5CUQ5x0CtJrOytL.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qxf-UUxP5CbT2Ecb0g7TMTtgzVM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4Eg7OQrbXvUEJmmTM5spQJcx.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tAsEe28ph3SJmnc6Uco-WUGpIH4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ATm3x4LZGsIixqNmbygRY8kc.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ox_WK6Tr5q4Os5NCB3p7nY3hS-o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aeOBAbhHs7Bplpazw1cv05rU.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Go0FXaTUT9G4HO9K1fCfRhNNEvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T5CgQQuWQqlTfIpjpFdtvfC2.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ewQx-cqXbyZF9P3Dwyz23tgBlDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2mmLGCdXXjPeM7BgdEj9D06b.jpg?f=fotoalbum_large

Have fun, but don't forget; the real value is not in shitcoins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2aASZNYKSDZdUmLZ2bYc-IlMReM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SlaaMqVoPurETxyKvZoJFMoo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 16-09 14:42
Mijn viruscanners vinden die website niet heel tof, je mag hem wel verwijderen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 17:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCbbQ3aKYO7C1ZiyTl9-fS_20RY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QKQpIvK6ehJExt2ESSauFxiJ.png?f=user_large

Omg. Ben je al rijk? :P :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Verkeerde topic:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sluw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:55:
[...]

Toch zou ik daar niet op die manier van uit gaan. De prijs bewoog toen om andere supports/resistances dan nu dus dat heeft niet met elkaar te maken. Zou makkelijk zin als je een dip op die manier kan timen. Kan weken duren of een dikke rode 1 dagskaars voor de zelfde daling.
Ik was druk met werk. De prijs is alweer opgeveerd alsof er niks gebeurd is. Dus ja je kunt er niet vanuit gaan nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
Oh ik had niet gezien dat ETH zich ook weer prima herpakt heeft van de dip, ziet er toch allemaal niet slecht uit over de gehele linie qua crypto als je het mij vraagt. De grote jongens hebben zich aardig hersteld van de dip en ondertussen schijnen er weer allerlei alts te moonen.
Als daar weer winsten gepakt gaan worden en het terugvloeit naar BTC kunnen we nog een leuke weekend pump krijgen hopelijk *O*
ETH ging ook dieper gister en verbazingwekkend hoor je dan minder mensen zeggen dat ze blij zijn dat ETH zijn eigen weg volgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
JW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:15:
[...]
Mijn viruscanners vinden die website niet heel tof, je mag hem wel verwijderen wat mij betreft.
Ik heb geen warning, heb alles aan, ad-blocker, virusscanner. Maar ik kan wel verwijderen als het zo is xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:16:
[...]

ETH ging ook dieper gister en verbazingwekkend hoor je dan minder mensen zeggen dat ze blij zijn dat ETH zijn eigen weg volgt :+
Elke coin mag zijn eigen weg volgen...

NAAR BOVEN THAT IS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ray_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
[...]

KSM? DOT? GRT? Of zijn er nog andere alts die wél een achterliggende meerwaarde hebben?

(Samen met ETH zijn dit overigens alle alts die ik al langere tijd hodl. ADA heeft m.i. geen enkele meerwaarde, behalve een komiek aan het roer die roept dat 'ie beter is dan de rest. Sorry voor mijn zure betoog)
haha, zo denk ik er ook over. Nee BNB/ETH zullen zo wel een spurtje gaan maken. KSM zou ook wel mogen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
Nee de UI is kapot en ze kunnen geen front end developer vinden, beter checken op vfat.tools :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:12
[...]

Dikke tech? Dat moet wel Doge zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:58
DOT/KSM/LINK/Cake lopen achter.....

who is next?

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2021 11:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:18:
DOT/KSM/LINK/Cake lopen achter.....

who is next?
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Zo, ETH is ook op de Ledger geparkeerd. Die is nu samen met BTC onderdeel van mijn HODL pot. En die pot is nu een stuk groter t.o.v. mijn trade pot. Komende maanden DCA ik 50/50 op BTC en ETH denk ik. Of ik stop mijn DCA in stablecoins in afwachting van de bear market, al is dat misschien nu nog wat te vroeg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:43
Verwijderd schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 14:23:
GRT *O*

Even shillen:

The Graph, een dikke gure shitcoin die nog niet zo heel lang bestaat, dus geen legioen bagholders die al jarenlang onder water staan. Geen idee wat het doet of is.
Shillen is niet nodig GRT doet het geweldig goed.
Vandaag toch even +20% dat doen er niet veel hem na.

Ok, ADA wel maar dat wisten we wel dat deze zou gaan herstellen ook al is de ATH nog buiten bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:21:
Zo, ETH is ook op de Ledger geparkeerd. Die is nu samen met BTC onderdeel van mijn HODL pot. En die pot is nu een stuk groter t.o.v. mijn trade pot. Komende maanden DCA ik 50/50 op BTC en ETH denk ik. Of ik stop mijn DCA in stablecoins in afwachting van de bear market, al is dat misschien nu nog wat te vroeg..
Je kan je spul ook staken/farmen als je wilt voor 5% met minimaal IL.
HoppyF schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:22:
[...]

Ok, ADA wel maar dat wisten we wel dat deze zou gaan herstellen ook al is de ATH nog buiten bereik.
Ik ken teveel GRT bagholders, toevallig iedereen shillt hem nu ook. Wat zou er gebeuren straks >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HoppyF schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:22:
[...]

Note to self:
Als @Verwijderd iets shilled er blind en all-in induiken. Kan niet mis.

:+ deze smiley is een disclaimer dat mijn post niet serieus opgevat moet worden

[ Voor 9% gewijzigd door YES op 13-08-2021 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ray_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:14:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1Pqc2RjIRv1rWBqO4sLSAdcnrE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4WBi50yEbdel1PoGJPyJWTVX.jpg?f=fotoalbum_large

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Je kan je spul ook staken/farmen als je wilt voor 5% met minimaal IL.
Dat kan. Maar dat doe ik niet. Op de Ledger staat en daar blijft het :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:31
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:24:
[...]

Note to self:
Als @Verwijderd iets shilled er blind en all-in induiken. Kan niet mis.

:+ deze smiley is een disclaimer dat mijn post niet serieus opgevat moet worden
Pas nou op, straks stopt Jaapio ook met het delen van financiële inzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
dglavimans schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:53:
[...]

Ja ik wil mezelf echt aanleren om ook op momenten tevreden te zijn met iets van winst.. Mocht die nu naar de maan knallen is dat jammer maar heb ik in ieder geval wel wat winst gepakt en is het in ieder geval overwogen :p

Te vaak dat ik ‘een’ moment mis omdat ik gewoon niks uitcash
Ik had net echt zo'n Bogdan momentje... op een gegeven moment dacht ik dat de rek er wel uit was net boven de 42 dus ik pak ook maar even wat winst, geïnspireerd door dit topic. Nog geen twee minuten daarna... 'He sold? Pamp iiiit! :P . Maar goed hebben is hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:26:
[...]

Dat kan. Maar dat doe ik niet. Op de Ledger staat en daar blijft het :Y
Goede keus. Je kan protocols ook accessen via ledger, het is alleen wel risk van protocol wat je op je neemt en pegged btc of eth die je voor lief moet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

Goede keus. Je kan protocols ook accessen via ledger, het is alleen wel risk van protocol wat je op je neemt en pegged btc of eth die je voor lief moet nemen :)
Die tweede zin bevat een heleboel abracadabra voor mij. Ik denk dat ik daar dus ook niets mee ga doen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

Pas nou op, straks stopt Jaapio ook met het delen van financiële door Schültenbrau ingegeven inzichten.
FTFY

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
aantal berichten hier is iig weer hoog genoeg om volgende leg up voor elkaar te krijgen :+

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:11
Dat kan helemaal niet. Dat ben ik helemaal niet.

Mijn vlinderstrik is rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Moooooon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Goedemorgen... euh owh bijna middag zie ik.

Het flufje bnb heeft zich mooi hersteld. En nu klaarmaken voor de weekend sales of pompen we door.

Geen idee maar gezien de vele posts, REKT soon 🤪

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
Servor schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

Ik had net echt zo'n Bogdan momentje... op een gegeven moment dacht ik dat de rek er wel uit was net boven de 42 dus ik pak ook maar even wat winst, geïnspireerd door dit topic. Nog geen twee minuten daarna... 'He sold? Pamp iiiit! :P . Maar goed hebben is hebben.
Jaaah constante spelletje natuurlijk en keus die je maakt. Hoeveel winst ben je tevreden mee

Ik heb niet alles verkocht na aanleiding van dit topic maar gewoon kleine delen.. Zit ik er alsnog in als het helemaal gek wordt alleen dan met iets minder winst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:59
Servor schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:56:
Meer mensen met Bitvavo login issues nu?
De app werkt prima :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Die tweede zin bevat een heleboel abracadabra voor mij. Ik denk dat ik daar dus ook niets mee ga doen :+
Pegged betekent 'gelijk trekken aan 1 munt' (via collatorals), bv USDT is pegged aan US dollars. BUSD, UST, USDC, enzo allemaal hetzelfde. Deze pegged coins zijn handig voor DeFi systeem, maar niet zonder risicos.

Je kan je euro bewaren op je bank of je HODL dai of UST en krijg je 8-20%.

Als je toch 1 jaar moet wachten is 2k op 10k stable coin wel goede investering voor eventuele inkoop over 1 jaar, want je weet niet wanneer de bear komt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Gigantische zure bergen gefermenteerde shitcoins FTW. Fiat harken.

Toegevoegde waarde; pumpamentals.

Dikke tech. Speculatie blubber. Poepmunten. Shitcoins. Sheissemünzen.

Niks mis mee. Maar erken de bagger voor wat het is.

Één grote fomo mesthoop, niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:32:
[...]

Pegged betekent 'gelijk trekken aan 1 munt' (via collatorals), bv USDT is pegged aan US dollars. BUSD, UST, USDC, enzo allemaal hetzelfde. Deze pegged coins zijn handig voor DeFi systeem, maar niet zonder risicos.

Je kan je euro bewaren op je bank of je HODL dai of UST en krijg je 8-20%.

Als je toch 1 jaar moet wachten is 2k op 10k stable coin wel goede investering voor eventuele inkoop over 1 jaar, want je weet niet wanneer de bear komt
Ja ik weet wat pegged tokens/coins zijn. Maar je bedoelt dus dat ik mijn sats en ETH op de Ledger om zou zetten naar een stablecoin en die ergens zou gaan staken om te laten renderen? Of bedoel je dan mijn DCA als ik die in stables zou steken in afwachting van de bear?

Van mijn Ledger blijf ik af, ik pak hem hooguit om bij te storten als ik weer eens (lees: nooit) mega goede trades gedaan heb.

Dat idee van DCA in stables en dan staken/laten renderen ergens is nog geen gek idee. Al moet het dan wel mogelijk zijn die funds meteen eruit te trekken als ik ze wil gaan gebruiken. Maar eens naar kijken.

Voorlopig gok ik overigens dat de bullrun nog niet voorbij is dus DCA zal komende maand gewoon in BTC/ETH gaan zitten, denk ik nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:35:

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/1400/1*F7VHpMvS2kxTYMwjO5NG3w.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024

naja uiteindelijk zal iets de nieuwe tech moeten worden vanuit BTC.

De dvd na de VCR, de Ipod na de walkman, de Nintendo na de Atari, etc...

en ja er komen nog wel wat Betamaxxes tussendoor vrees ik, meer dan ik kan tellen op mijn handen ieg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Weer een schitterend stukje proza van de hand van ons aller Jaapio
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:36:
[...]Ja ik weet wat pegged tokens/coins zijn. Maar je bedoelt dus dat ik mijn sats en ETH op de Ledger om zou zetten naar een stablecoin en die ergens zou gaan staken om te laten renderen? Of bedoel je dan mijn DCA als ik die in stables zou steken in afwachting van de bear?

Van mijn Ledger blijf ik af, ik pak hem hooguit om bij te storten als ik weer eens (lees: nooit) mega goede trades gedaan heb.

Dat idee van DCA in stables en dan staken/laten renderen ergens is nog geen gek idee. Al moet het dan wel mogelijk zijn die funds meteen eruit te trekken als ik ze wil gaan gebruiken. Maar eens naar kijken.

Voorlopig gok ik overigens dat de bullrun nog niet voorbij is dus DCA zal komende maand gewoon in BTC/ETH gaan zitten, denk ik nu.
Nee, ik bedoel single BTC of ETH stake = 0%, want niemand is gek.

Er moet altijd een risico zitten, want jij krijgt 5% rewards terug.

Dus een common pair is WBTC/renBTC, maar dat zijn pegs aan BTC. Je kan je BTC als je niets mee doet gewoon omzetten naar deze pegged coins en alsnog een 5-10% krijgen als je toch HODL. Enige risico is de peg en protocol/vault.

Btw, ledger is altijd goed, kan je koppelen met je MM, dus het is net zo snel (behalve iets meer klikken) maar stuk veiliger.

Persoonlijk stake ik mijn stable coins, als die peg rate niet houdt, dan pretty much GG rekt all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:37:
[...]

Weer een schitterend stukje proza van de hand van ons aller Jaapio
_/-\o_
Laten we geduldig wachten op zijn bundel met verzameld werk.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Cardano plek 3, Tether 1 plek omlaag _/-\o_

https://www.coingecko.com/en

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Als we het dan toch over taking profits gaan hebben.

Iemand enig idee hoe ver we in de cycle zitten? Ik had daar vroeger een mooie grafiek van, maar kan 'm zo 1,2,3 niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:40:
[...]

Nee, ik bedoel single BTC of ETH stake = 0%, want niemand is gek.

Er moet altijd een risico zitten, want jij krijgt 5% rewards terug.

Dus een common pair is WBTC/renBTC, maar dat zijn pegs aan BTC. Je kan je BTC als je niets mee doet gewoon omzetten naar deze pegged coins en alsnog een 5-10% krijgen als je toch HODL. Enige risico is de peg en protocol/vault.

Btw, ledger is altijd goed, kan je koppelen met je MM, dus het is net zo snel (behalve iets meer klikken) maar stuk veiliger.

Persoonlijk stake ik mijn stable coins, als die peg rate niet houdt, dan pretty much GG rekt all.
Dit is me dan alsnog weer abracadabra. Ik ga er wel eens voor op zoektocht om uit te zoeken hoe of wat, maar ik ben niet zo enorm hongerig voor de percentages rendement die je kan verdienen. Ik weet het, gratis geld/sats is gratis geld/sats maar ik gok meer op het rendement van stijgende koersen momenteel.

Maar aan de andere kant, als je er niets mee doet is laten renderen op een andere manier met, relatief, laag risico ook niet verkeerd.

Ik zal eens op onderzoek gaan. Morgen. Of volgende week. Of een andere keer. Komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:47:

Iemand enig idee hoe ver we in de cycle zitten? Ik had daar vroeger een mooie grafiek van, maar kan 'm zo 1,2,3 niet vinden.
https://www.blockchaincenter.net/bitcoin-rainbow-chart/

Er zijn meer, weet niet welke je bedoelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:43:
[...]

Laten we geduldig wachten op zijn bundel met verzameld werk.
Geduld en crypto zijn twee dingen die lastig samengaan.

Maar goed, hierop wil ik wel wachten. Als er een NFT van wordt gemaakt wordt dat de duurste ooit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:47:

Vanmorgen 3 mensen gesproken die al 10 keer langer in crypto zitten dan ikzelf. 3 verschillende meningen over einde van de run.

1 was overtuigd van 100k eind september, de volgende gaf aan dat het halverwege Q4 zal zijn en de 3e was overtuigd van Q1 volgend jaar.

Heerlijk, niemand weet het en iedereen wil het weten :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 10:01
Ngangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:51:
[...]

Vanmorgen 3 mensen gesproken die al 10 keer langer in crypto zitten dan ikzelf. 3 verschillende meningen over einde van de run.

1 was overtuigd van 100k eind september, de volgende gaf aan dat het halverwege Q4 zal zijn en de 3e was overtuigd van Q1 volgend jaar.

Het mooie is wel dat ze alle 3 overtuigd zijn van het feit dat de bullrun nog niet voorbij is :7

Scheißemünze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Ngangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:51:
[...]

Het positieve is dus volgens die meningen heb je 100K mogelijk tussen de maand en 6 maanden..Doe ik het voor _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:49:
[...]

Dit is me dan alsnog weer abracadabra. Ik ga er wel eens voor op zoektocht om uit te zoeken hoe of wat, maar ik ben niet zo enorm hongerig voor de percentages rendement die je kan verdienen. Ik weet het, gratis geld/sats is gratis geld/sats maar ik gok meer op het rendement van stijgende koersen momenteel.

Maar aan de andere kant, als je er niets mee doet is laten renderen op een andere manier met, relatief, laag risico ook niet verkeerd.

Ik zal eens op onderzoek gaan. Morgen. Of volgende week. Of een andere keer. Komt goed.
die extra % klinkt niet veel, maar compounding 10+ jaren is echt een wereld van verschil.
waarschijnlijk ben jij nog jong en weet je niet hoe het vroeger was met rente op de bank (4+%) maar dat tikt aan hoor na jaren ;)

fun fact:
de maandelijkse rente die ik op de bank krijg per maand heb ik via crypto al binnen 1 dag al ruim overschreden :+

bankenstelsel is echt een joke!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 19:48
Dus, ik een flufje ada kopen ("van het huis"); Doet die coin een "Speld actie"
Das niet de bedoeling :(

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01-09 21:17
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:53:
[...]

die extra % klinkt niet veel, maar compounding 10+ jaren is echt een wereld van verschil.
waarschijnlijk ben jij nog jong en weet je niet hoe het vroeger was met rente op de bank (4+%) maar dat tikt aan hoor na jaren ;)

fun fact:
de maandelijkse rente die ik op de bank krijg per maand heb ik via crypto al binnen 1 dag al ruim overschreden :+

Maar 2,7 cent is ook makkelijk verdiend 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

[...]

fun fact:
Afgelopen week is er meer bijgekomen dan wij momenteel aan spaargeld hebben.

Maar daar doen we dan ook niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
JoebarRC schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:53:
[...]

Het positieve is dus volgens die meningen heb je 100K mogelijk tussen de maand en 6 maanden..Doe ik het voor _/-\o_ _/-\o_
Algemeen, CT denkt

(1) Super cycle (we zitten nog niet aan de parabolische beweging die BTC eerder had in vorig cycle)\
(2) Normale cycle (oftewel we gaan de bear nog in)
(3) Dit is de bear (dan zijn we al halverwege maybe, BTC -40% tov ATH)

Iig, long term BTC gaat wel 100k halen. En ook long term, BTC wordt verstoten, dus zou niet all in BTC gaan (nu wel, maar later toch deels omzetten naar andere munten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 11:57:
[...]

Algemeen, CT denkt

(1) Super cycle (we zitten nog niet aan de parabolische beweging die BTC eerder had in vorig cycle)\
(2) Normale cycle (oftewel we gaan de bear nog in)
(3) Dit is de bear (dan zijn we al halverwege maybe, BTC -40% tov ATH)

Iig, long term BTC gaat wel 100k halen. En ook long term, BTC wordt verstoten, dus zou niet all in BTC gaan (nu wel, maar later toch deels omzetten naar andere munten).
Door Doge toch 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Jij bent toe aan het weekend zie ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

fun fact:

Ik weet niet of ik mezelf nog jong mag noemen maar ik vind het prima, dus ja, ik ben nog jong :+

Ik weet dat je 'vroeger' veel hogere rente kreeg op je betaal/spaarrekening en dat het tegenwoordig nergens meer over het gaat.

Maar momenteel zie ik mijzelf niet direct 10+ jaar crypto wegzetten. Ook omdat die markt nog helemaal niet zo oud en volwassen is, munten zullen verdwijnen en er nieuwe voor in de plaats zullen komen of niet. Exchanges komen en gaan er cetera.

Uiteindelijk ben ik nu dief van mijn eigen portemonnee wellicht, maar ik steek er voorlopig geen tijd in om het uit te zoeken.

Al helpen dit soort posts wel om er over na te denken. Kan geen kwaad het eens te bekijken en wellicht een deeltje weg te zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:09
Vannacht nog mooi mijn buy limit orders gehit voor het onderhoud van Binance, perfecte timing met de moon die er na begon 8). Al gaat het om een klein bedrag, ik begin te leren van de juiste instap / verkoop momenten en de koers dalingen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
No serr, doge sucks O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

dan zuigt BTC ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Bij deze wil ik even een woord nomineren voor woord van het jaar. Mag ook een aparte NFT van worden gemaakt wat mij betreft, naast het schitterende, emotioneel deel beladen gedicht waar het uitgehaald is.

Het woord:

"Sheissemünzen" ©@Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
Dat mag je ook vinden haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hexxagon
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

Ik weet niet of ik mezelf nog jong mag noemen maar ik vind het prima, dus ja, ik ben nog jong :+

Ik weet dat je 'vroeger' veel hogere rente kreeg op je betaal/spaarrekening en dat het tegenwoordig nergens meer over het gaat.

Maar momenteel zie ik mijzelf niet direct 10+ jaar crypto wegzetten. Ook omdat die markt nog helemaal niet zo oud en volwassen is, munten zullen verdwijnen en er nieuwe voor in de plaats zullen komen of niet. Exchanges komen en gaan er cetera.

Uiteindelijk ben ik nu dief van mijn eigen portemonnee wellicht, maar ik steek er voorlopig geen tijd in om het uit te zoeken.

Al helpen dit soort posts wel om er over na te denken. Kan geen kwaad het eens te bekijken en wellicht een deeltje weg te zetten :)
Markt is volwassen genoeg, Defi bijna 5 jaar. Alles gaat stuk harder.

Volwasssen tov wat? De huidige norm?

Alles in crypto gaat 2-3 x sneller. Voordat je weet ben je laggard net als 95% rest van NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:03:
[...]

velen coins zullen idd 10 jaar niet redden, maar denk je dat Bitcoin over 10 jaar niks meer waard is dan?
ETH heeft zichzelf ook zeer goed bewezen nu, die zal vast en zeker over 10 jaar er ook nog wel zijn.
van ADA? tja een hoger risico, deze zou ik zeker ook een %pf vasthouden. niet alles, ik hoop dat ik rond de piek mijn inleg+winst eruit kan halen, de rest laat ik staan. dit geld ook voor ETH en BTC
ook denk ik om klein deel FIL en en klein deel LINK vast te houden, time will tell.......

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

BTC zuigt? Zijn hoofd er af, ongelovige! Ban, instaban. Modjeeeee.....

All hail King Bitcoin _/-\o_
En VET voor een beetje pret :$

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Alles in crypto gaat 2-3 x sneller. Voordat je weet ben je laggard net als 95% rest van NL :)
Die 95% hoor ik ook bij, voel ik mij erg fijn bij.

De vraag is dan wel aan jou, dat indien jij past binnen die 5% ubermensch welke niet laggard zijn, in hoeverre je dan weer laggard bent in dat selecte groepje van 5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:09:
[...]

velen coins zullen idd 10 jaar niet redden, maar denk je dat Bitcoin over 10 jaar niks meer waard is dan?
ETH heeft zichzelf ook zeer goed bewezen nu, die zal vast en zeker over 10 jaar er ook nog wel zijn.
van ADA? tja een hoger risico, deze zou ik zeker ook een %pf vasthouden. niet alles, ik hoop dat ik rond de piek mijn inleg+winst eruit kan halen, de rest laat ik staan. dit geld ook voor ETH en BTC
ook denk ik om klein deel FIL en en klein deel LINK vast te houden, time will tell.......
Mensen beseffen niet zodra ETH 2.0 er is gaan we van POW naar POS. De gehele eco-systeem verandert.

Met minen (POW) krijg je reward voor je computer power en dan moet je sellen om geld te maken, dus dit systeem is anders tov POS waar jij automatisch je rewards krijgt voor holden en hoe meer je hodl, des te hoger je rewards. Dus het feit dat ETH tov BTC pair mwa is betekent dat er nog veel groei zit.

Link is sws goed als oracle voor DeFi space. Teveel zijn afhankelijk van LINK (weet niet of link zijn prijs waard is though)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:05:
Bij deze wil ik even een woord nomineren voor woord van het jaar. Mag ook een aparte NFT van worden gemaakt wat mij betreft, naast het schitterende, emotioneel deel beladen gedicht waar het uitgehaald is.

Het woord:

"Sheissemünzen" ©@Verwijderd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5W2eyEMYpE8lfrIgbet27InEu6E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/npPQc17wfHEegvGTt41szGar.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hexxagon
Ngangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:11:
[...]

Die 95% hoor ik ook bij, voel ik mij erg fijn bij.

De vraag is dan wel aan jou, dat indien jij past binnen die 5% ubermensch welke niet laggard zijn, in hoeverre je dan weer laggard bent in dat selecte groepje van 5%.
Zolang je maar doekoes maakt joh 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvTPHCI0Eytc4S3XLZE5nZk5enE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ymPPhJkmHnwT6pPZYFb63yBj.jpg?f=fotoalbum_large

Hier een mooi voorbeeld hoe jong crypto is..... de normale aandelenmarkt is GIGANTISCH
stel je voor dat ieder jaar 1-3% van de mensen die in aandelen handelen overstag gaan naar crypto?
reken jezelf maar rijk 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2021 12:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Damn @Verwijderd , skills gozer..... Ik moet echt weer naar Berlijn binnenkort zie ik al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
Zou willen dat Doge eens omhoog ging kan ik die munt ook eruit kieperen :’)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:19
Hexxagon schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:08:
[...]

Afhankelijk van hoeveel Nederlanders je uiteindelijk denkt dat zullen gaan meedoen:
Strikt genomen is maar 16% laggard in een normale adoptielevenscyclus...
Denk dat we nog ruim in de innovatorsfase zitten (~700.000 Nederlanders met Crypto?)
Er zijn dus nog heel wat early adopters en early/late majority te gaan voordat we aan de laggards toekomen

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Kol Nedra schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:14:
[Afbeelding]

Hier een mooi voorbeeld hoe jong crypto is..... de normale aandelenmarkt is GIGANTISCH
stel je voor dat ieder jaar 1-3% van de mensen die in aandelen handelen overstag gaan naar crypto?
reken jezelf maar rijk 8)
Want op de aandelenmarkt is ook echt geen bubbel ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
Belangrijk punt aangebroken @46,5K, hopelijk smashen we hem deze keer aan diggelen!

[ Voor 3% gewijzigd door BTFD op 13-08-2021 12:27 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Goed bezig Roellie! Nu ook al je eigen youtube kanaal.

Super mediageniek ook, jij komt er wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ngangatar schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:27:
[...]

Goed bezig Roellie! Nu ook al je eigen youtube kanaal.

Super mediageniek ook, jij komt er wel :+

O+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het voelt wel weer thuiskomen hier heren haha. Geniet van deze prachtige dag allen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wat een liefde hier. Hoe een mens kan genieten van wat simpele thumbs-up.

De afgelopen 2 maanden heb ik me een beetje gestort in de online datingwereld. Was even een leuk projectje. Ik houd wel van wat flirten, en vroeger in de kroeg ging het mij goed af. Maar dat valt tegen tegenwoordig! Tenminste met mijn bagage en rotkop dan :P

Als je ziet hoeveel energie je daar in moet steken voor wat actie, dan kan ik beter hier m'n tijd verdoen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Gelukszoekr schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:42:

De afgelopen 2 maanden heb ik me een beetje gestort in de online datingwereld. Was even een leuk projectje. Ik houd wel van wat flirten, en vroeger in de kroeg ging het mij goed af. Maar dat valt tegen tegenwoordig! Tenminste met mijn bagage en rotkop dan :P

Als je ziet hoeveel energie je daar in moet steken voor wat actie, dan kan ik beter hier m'n tijd verdoen :)
True, rode candle kan je hier ook wel halen.

:D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Je moet vertellen dat je BTC HODLt
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/bestcryptomemes.com/wp-content/uploads/2021/05/hot-girls-he-bought-bitcoin-in-2021.jpeg?ssl=1

Voor de herhaling in deze topic expres deze gekozen, kan er weer een discussie losbarsten over de leeftijd toen ze op de foto gingen.

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 13-08-2021 12:49 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Blauwtje lopen lukt soms ook prima

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
St@m schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:43:
[...]
En dan zeker elke keer de drankjes en dinertjes betalen. Opzouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

hahaha lijkt me echt niets. Ben al saai 16 jaar samen.....moet er niet aan denken om nu op die online vlees keur markt te moeten bewegen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:31
St@m schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:43:
[...]

[Afbeelding]

Voor de herhaling in deze topic expres deze gekozen, kan er weer een discussie losbarsten over de leeftijd toen ze op de foto gingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WH4vN23zqsuNZgOAyplwM4rKhWI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KhTkB4GRWGEjRjRoFGUeEamk.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Wie pumpt BTC even? Markt mag wel een keer gaan moonen als je het mij vraagt.
Pagina: 1 ... 123 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!