[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 121 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.173 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:33:
[...]

Plastic kratten fikken veel harder en geven meer warmte dus niets aan het handje. Ik ben echter zo'n sloeber dat ik blikken moet halen, met zo'n kartonnen bakje waar ze in staan. Dan moet je kiezen, dat karton gebruiken als hoofdkussen voor de nachtrust, of in de fik zetten voor een minuutje warmte.
Rijke stinkerts! Sinds ik in crypto zit snij ik die kartonnen plaatjes altijd in vorm van een schnitzel, paneer en bak ze en fantaseer dan van een lekker stukje vlees.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:35:
[...]

Rijke stinkerts! Sinds ik in crypto zit snij ik die kartonnen plaatjes altijd in vorm van een schnitzel, paneer en bak ze en fantaseer dan van een lekker stukje vlees.
Ons rijke stinkerts noemen en ondertussen je stukken karton kunnen paneren, iets met de pot verwijt de ketel..

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:48
YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Mooiste is dat het hier soms heel inhoudelijk kan zijn, en dan komen er echt wel sterke argumenten, redeneringen en analyses op tafel, maar vervolgens kan er een minuut later één of andere serie meme's van Jaapio of Knakworst of wie dan ook voorbij komen en gaat het helemaal nergens meer over :+
Je bedoeld een mooie afspiegeling van de cryptomarkt, inc de memecoins? (8> :7

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

Rijke stinkerds?

Jullie allemaal!

Toen de gulden nog van hout was, hadden we nog niet eens crypto. Moesten we onze eigen zuurverdiende centen in de fik zetten om ons warm te houden!

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Nou, wat mij betreft lijkt het erop alsof de 43.8 die op de 9e is omgezet van resist naar support vandaag support is gebleken. Tis nog vroeg, maar laten we hopen dat dit het was :)

M00n

Edit: en op de weekly een cup in de maak, man dat belooft allemaal wat!!

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 12-08-2021 21:48 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
D_Jeff schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:43:
[...]

Je bedoeld een mooie afspiegeling van de cryptomarkt, inc de memecoins? (8> :7
Ja eigenlijk wel. Een beetje als je lekkere buurvrouw die helaas een bipolaire stoornis heeft. Je wil haar doen en als het lukt kan het geweldig uitpakken maar je kan ook alles kwijtraken.

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
Tabacca schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:04:
[...]

BTC is van +-29k naar 46K gegaan in een aantal weken, toch niet verkeerd?
mensen zijn nooit content...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
St@m schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:46:
Nou, wat mij betreft lijkt het erop alsof de 43.8 die op de 9e is omgezet van resist naar support vandaag support is gebleken. Tis nog vroeg, maar laten we hopen dat dit het was :)

M00n

Edit: en op de weekly een cup in de maak, man dat belooft allemaal wat!!
Als de 43.8 daadwerkelijk support blijkt is dat inderdaad heel positief. Misschien nog een test nodig om hem te bevestigen maar wat mij betreft mag het ook gewoon in één keer door naar 69k hoor, geen probleem :+

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ik ben ook niet content met mijn minder verlies op BTC :p winst moet het worden..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:35:
[...]

Leg het in het schap van de vleesvervangers en je word slapend rijk.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EXAftfaXsAEpmVt?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:10:
[...]

Mooiste is dat het hier soms heel inhoudelijk kan zijn, en dan komen er echt wel sterke argumenten, redeneringen en analyses op tafel, maar vervolgens kan er een minuut later één of andere serie meme's van Jaapio of Knakworst of wie dan ook voorbij komen en gaat het helemaal nergens meer over :+
Zeg die memes van Jaapio zijn wel kwaliteit waar menig nft van bloost van schaamte he. Anders zou ik ze niet recyclen.

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:03:
[...]

Zeg die memes van Jaapio zijn wel kwaliteit waar menig nft van bloost van schaamte he. Anders zou ik ze niet recyclen.
Ze zijn van zo'n hoge kwaliteit, dat gaat helemaal nergens meer over.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:00:
[...]

Geen actie hier boys :)

[...]

Nah, ik ben wat bored met crypto. Zit 100% in BTC. En eerlijk gezegd doet het alleen maar pijn om dan hier te moeten lezen wat voor amazing gains iedereen maakt met z'n altbags terwijl ik met mijn zware BTC tas redelijk stil sta over de afgelopen 2 maanden gezien...
Tja begin van het jaar was het sky is de limit, Cake, bnb, later ether. Maar volgens mij is de btc dominance laatste 2-3 maanden stabiel tot licht stijgende zelfs. Ik denk gewoon dat iedereen zijn gains iets harder op het forum plempt dan zijn losses. Net zoals iedereen op Facebook ook laat liet zien wat voor fantastisch leventje je hebt moet je het niet als de norm aannemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
knakworst schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:07:
[...]

Tja begin van het jaar was het sky is de limit, Cake, bnb, later ether. Maar volgens mij is de btc dominance laatste 2-3 maanden stabiel tot licht stijgende zelfs. Ik denk gewoon dat iedereen zijn gains iets harder op het forum plempt dan zijn losses. Net zoals iedereen op Facebook ook laat liet zien wat voor fantastisch leventje je hebt moet je het niet als de norm aannemen.
Ik heb hier dus weinig gelezen, maar mij is wel opgevallen dat er een lange periode was waarop Bitcoin het minder heeft gedaan als veel grote alts. Dus ook bewust maar wat afstand gehouden denk ik. Ik wil namelijk gewoon m'n Bitcoin eigenlijk gewoon holden zonder er al te veel over na te hoeven denken.

In de tussentijd wat andere projectjes gehad waar ik ook lekker in los kon gaan :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:44

Darrell

Fiat moonboy

MrMrq schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:22:
[...]

Vroeger, toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel beter. Voor het cool was. In december 2020.
En ik was al much too late to the party. Al moest N&K nog gesplitst worden van SC, geloof ik.

Ik heb hier ook breindiarree gepost. Maar hopelijk niet zo gênant als de reeks hierboven. Als dan toch, dan hierbij mijn excuses.

Mannen, het is een crypto slow chat. Voer dan ook gewoon een asynchroon gesprek over crypto.
Vroeger was alles beter. Vroeger, toen ome @Verwijderd nog in een doos leefde om zoveel mogelijk sats te kunnen stacken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUWEkBqNtnbfzLdWL-w5gld1wcE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8pSES99btFBIOVRyZ0BWzxdA.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MrMrq schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:22:
[...]

Vroeger, toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel beter. Voor het cool was. In december 2020.
En ik was al much too late to the party. Al moest N&K nog gesplitst worden van SC, geloof ik.

Ik heb hier ook breindiarree gepost. Maar hopelijk niet zo gênant als de reeks hierboven. Als dan toch, dan hierbij mijn excuses.

Mannen, het is een crypto slow chat. Voer dan ook gewoon een asynchroon gesprek over crypto.
Ik vraag me wel af wat je hier nu zelf inhoudelijk over crypto mee zegt..

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01:08
YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Ja eigenlijk wel. Een beetje als je lekkere buurvrouw die helaas een bipolaire stoornis heeft. Je wil haar doen en als het lukt kan het geweldig uitpakken maar je kan ook alles kwijtraken.
Bipolair in combinatie met Borderline, succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:18:
[...]

Dat alles minder inhoudelijk is geworden vanaf het moment dat hij member is geworden. }:O

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:23:
[...]

Dat alles minder inhoudelijk is geworden vanaf het moment dat hij member is geworden. }:O
Vervelend dat ie die trend heeft ingezet. De teloorgang van deze plek voor inhoudelijk zeer sterk onderlegde crypto-experts. Ik probeer het altijd on topic te houden maar zulke figuren maken het niet makkelijk.

:+

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:03

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:25:
[...]

Vervelend dat ie die trend heeft ingezet. De teloorgang van deze plek voor inhoudelijk zeer sterk onderlegde crypto-experts. Ik probeer het altijd on topic te houden maar zulke figuren maken het niet makkelijk.

:+
ontopic, dat is toch alles waarbij geen blauwe lettertjes komen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 22:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F-uq1FQhtCFFnYkEjyOfFebrDJQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/72Um4myIJ8AaSsAtSpkJ2T3u.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Is er ook al USDC fud?

https://decrypt.co/78405/...cked-not-coinbase-anymore

Het is natuurlijk volstrekt logisch dat je niet een dollar achter de hand hebt voor een dollar stablecoin, geld aanhouden kost veel geld...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Denk je moon, rekt again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
valt mee, op de 15 min zelfs gewoon groen geworden!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En moon.

Je moet wel diep inzoomen wil je het kunnen zien

[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 12-08-2021 23:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:55
Net voor de grap eens uitgerekend hoe mijn PF in drie weken tijd is gestegen; van -30% naar +50%. :D
Voornamelijk door HODL en goed inkopen op de dip.

Ik ben zelf eind maart begonnen en alles leek me voor de wind te gaan (everyone is a genius in a bull market) tot de beren kwamen aankloppen in mei. :+ Het was best pijnlijk om alles zo laag te zien staan. Het hielp ook niet echt mee dat ik bagholder leek te worden van een aantal shitcoins. Maar ik ben stug blijven holden in de hoop dat alles weer zou stijgen; uitzoomen helpt altijd. Ondertussen heb ik een aantal waardevolle lessen kunnen opdoen die goed van pas zijn gekomen. Afleiding zoeken in deze slowchat is ook mooi meegenomen, hoewel het vaak een hoop onzin is wat hier voorbij komt. :P

Shikata ga nai.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
Shinobi-vs-Gast schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:01:
Net voor de grap eens uitgerekend hoe mijn PF in drie weken tijd is gestegen; van -30% naar +50%. :D
Voornamelijk door HODL en goed inkopen op de dip.

Ik ben zelf eind maart begonnen en alles leek me voor de wind te gaan (everyone is a genius in a bull market) tot de beren kwamen aankloppen in mei. :+ Het was best pijnlijk om alles zo laag te zien staan. Het hielp ook niet echt mee dat ik bagholder leek te worden van een aantal shitcoins. Maar ik ben stug blijven holden in de hoop dat alles weer zou stijgen; uitzoomen helpt altijd. Ondertussen heb ik een aantal waardevolle lessen kunnen opdoen die goed van pas zijn gekomen. Afleiding zoeken in deze slowchat is ook mooi meegenomen, hoewel het vaak een hoop onzin is wat hier voorbij komt. :P
Zelfde verhaal hier. Flink bijgekocht rond de 25-30k en ook wat shitcoins bijgekocht nu is mn inleg het dubbele waard.

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:14
“De whales willen goedkoper inkopen...” :+

Nee, andere motieven. Vijf dagen geleden op Forbes:

Co-Creator Of $27 Billion USDC Stablecoin Reveals Plans To Become A Full-Reserve National Commercial Bank

Maktub

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23:27
Het lijkt erop dat het voorlopig de bodem was, 69k incoming???????

Scheißemünze

• roflexx
Tabacca schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:10:
Het lijkt erop dat het voorlopig de bodem was, 69k incoming???????
Waarom denk je dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De vorige pullback begon op zondag en eindigde op woensdag. Met een pullback start vandaag zit je op zondag uiterlijk. Kan maandag moonday zijn zoals het heurt. Doel dan op 1 t/m 4 augustus.

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 12-08-2021 23:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 23:27
De druk naar onderen word een stuk beter opgegeten dan vanmiddag bijv. zegt natuurlijk nog niet heel veel maar als het dan ergens op wijst is het toch licht positief

Scheißemünze

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:41
Joosie200 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:13:
De vorige pullback begon op zondag en eindigde op woensdag. Met een pullback start vandaag zit je op zondag uiterlijk. Kan maandag moonday zijn zoals het heurt. Doel dan op 1 t/m 4 augustus.
We zitten nu al in de derde rode daily candle dus wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
De hele dip van vanavond is gelijk aan de eerste 24u drop van 1 augustus in de ochtend naar 2 augustus in de ochtend. Zag je ook een mooie M. Het ijlde nog twee dagen na in een soort van wegvallende koers van 39.8k naar 37.8k. Dus 42.5k is best mogelijk in de tweede trap naar beneden.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Edit: nvm.
Gaan we down, of hebben we net een SR flip gedaan en gaan we nu gewoon weer herstellen?

Zolang er een kans bestaat op het laatste, ookal is het minder dan 50%, is het 'worth the gamble' voor mij en laat ik de hodl pot lekker staan.
De tradepot heeft net het eerste flufje terug ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 12-08-2021 23:26 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
We gaan sowieso naar 42K even afwachten of het dollars of euro's worden.
Heb ik uit betrouwbare bron.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

• YES

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:24:
Gaan we down, of hebben we net een SR flip gedaan en gaan we nu gewoon weer herstellen?

Zolang er een kans bestaat op het laatste, ookal is het minder dan 50%, is het 'worth the gamble' voor mij en laat ik de hodl pot lekker staan.
Mijn HODL pot staat op de Ledger, daar kom ik dus echt niet aan. Met de tradepot gok ik het er vannacht maar op, al vraag ik me af hoe verstandig dat is :+

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-08 10:23
Vanmiddag voor het eerst wat met mijn Binance card afgerekend! Merkte we dat de NFC functie niet werkte. Is dat afhankelijk van de plek of moet ik nog iets activeren? Kon er niets over vinden op Binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
MF Doom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:42:
Vanmiddag voor het eerst wat met mijn Binance card afgerekend! Merkte we dat de NFC functie niet werkte. Is dat afhankelijk van de plek of moet ik nog iets activeren? Kon er niets over vinden op Binance.
Zou het gewoon moeten doen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Moet je eerste aankoop sowieso niet normaal? Ivm activeren kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Wat een rust hier opeens, dan maar even wat fomo nieuws:
Bitcoin analyse: twee zones verwijderd van 200.000 dollar
Kan bitcoin echt 200 duizend dollar worden? Omgerekend is dat 170 duizend euro. Zulke bedragen lijken nergens op te slaan, maar analist Justin Bennett beargumenteert op social media waarom hij dit realistisch vindt. Hij verwacht dat bitcoin tegen het einde van het jaar 200 duizend dollar kan bereiken, mits de koers boven twee belangrijke niveaus blijft.

De kracht van FOMO
Justin Bennet is de oprichter van CryptoAcademy, een nieuwsbrief waarin hij zijn visie op de markt deelt. Hij legt op Twitter uit dat de meeste marktdeelnemers onderschatten wat de kracht is van FOMO (Fear of Missing Out), op het moment dat bitcoin boven de 65 duizend dollar uitkomt. ‘Nieuwe investeerders zullen over elkaar vallen.’
Hele artikel: https://nieuws.btcdirect.eu/btc-analyse-2ton/

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-09 15:57
https://www.rtlnieuws.nl/...u-didi-wallet-beveiliging
De bitcoin is een digitale munt en wordt daarom altijd op een computer, een laptop of een harde schijf gezet.
Uh, nee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roflexx
Ada heeft er weer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Alles hersteld heel mooi

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
De dag dat ze dr achter komen dat er helemaal geen munten zijn, alleen maar een balans op een adres. 🤯🤯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
NFC werkt alleen nadat je je kaart eerst in een geldautomaat of betaalautomaat steekt.

Dat is eigenlijk bijna bij alle kaarten zo, meen ik me te herinneren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:28
Richh schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:24:

Gaan up. Hebben de trentlijn naar benenden getest als support op de daily

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0O2YXV-rO6UftjaNrorAa2rIhcY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EsDPUNsH13Sewna3hVQbdTce.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
ADA gaat zo knallen de komende weken!
Riemen vast! I said it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Lekker man, stoploss gehit vanacht (was niet helemaal zeker van de zaak), dikke moon daarna, niet kunnen instappen vanwege het onderhoud bij Binance..

Nouja, wat was het ook alweer? Liever wat minder winst dan verlies..

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 13-08-2021 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Zeker! Maar NEO doet het beter :9 Waarom blijf ETH achter -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-09 12:47
St@m schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:10:
Lekker man, stoploss gehit vanacht (was niet helemaal zeker van de zaak), dikke moon daarna, miet kunnen instappen vanwege het onderhoud bij Binance..

Nouja, wat was het ook alweer? Liever wat minder winst dan verlies..
Of sell low, buy high!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Sell high, buy higher. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Pingo76 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:28:
[...]

Zeker! Maar NEO doet het beter :9 Waarom blijf ETH achter -O-
Wat?! Ada 13% , neo 2% op de daily. Hoezo doet neo het dan beter haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 20:18

WhySoSerious

Be the change.

ADA naar de fokking Adasphere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
roflexx schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:34:
[...]

Wat?! Ada 13% , neo 2% op de daily. Hoezo doet neo het dan beter haha
Ik heb ik beide op verschillende data 5 euro gestop, NEO staat nie top 5,50 en ADA op 5,36. Daar kijk ik naar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:41
Joosie200 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:20:
De hele dip van vanavond is gelijk aan de eerste 24u drop van 1 augustus in de ochtend naar 2 augustus in de ochtend. Zag je ook een mooie M. Het ijlde nog twee dagen na in een soort van wegvallende koers van 39.8k naar 37.8k. Dus 42.5k is best mogelijk in de tweede trap naar beneden.
Toch zou ik daar niet op die manier van uit gaan. De prijs bewoog toen om andere supports/resistances dan nu dus dat heeft niet met elkaar te maken. Zou makkelijk zin als je een dip op die manier kan timen. Kan weken duren of een dikke rode 1 dagskaars voor de zelfde daling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:14
keanu_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:04:
Riemen vast! I said it!
Ik help het je hopen. Ga op de korte termijn echter even uit van ‘buy the rumour’…

In aanloop naar de Coinbase listing schoot Cardano ook omhoog. In de dagen er na ging er redelijk vlot weer 30% af, als ik het goed herinner.

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Goedemorgen, beetje lastig zonder Binance maar Coingecko zegt dat we eroverheen zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sn7DVaIUX9LnV8_2i5vt2Y113_k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DFDQC9SdpORuXmKwKr3wimBq.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
MrMrq schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:00:
[...]

Ik help het je hopen. Ga op de korte termijn echter even uit van ‘buy the rumour’…

In aanloop naar de Coinbase listing schoot Cardano ook omhoog. In de dagen er na ging er redelijk vlot weer 30% af, als ik het goed herinner.
Dit is het scenario waar ik zelf ook vanuit ga. Na de weekend-dip ga ik kijken of ik een leuke entry kan vinden voor mid-term HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:48
Ook het beste Exchangepaard van stal wil eens even vakantie.

Ondertussen gaat de rest vrolijk door ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:04:
Riemen vast! I said it!
Knallen naar beneden na het nieuws :)

Anyway BNB is geflipt door ADA, zal morgen wel weer andersom zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
merauder schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:04:
[...]

Dit is het scenario waar ik zelf ook vanuit ga. Na de weekend-dip ga ik kijken of ik een leuke entry kan vinden voor mid-term HODL.
Vind het nu wel een mooie entry.
Voor een short.
Verwacht hem ook nog wel een 10-15% lager.
Buy the rumor sell the news.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Sinds 3 uur vannacht zie ik de koers ook niet meer veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PlanR schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:29:
[...]

Vind het nu wel een mooie entry.
Voor een short.
Verwacht hem ook nog wel een 10-15% lager.
Buy the rumor sell the news.
No financial advice maar ik wacht tot de news event zelf, het is nu nog te veel een uptrend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wackmack schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:30:
[...]

Sinds 3 uur vannacht zie ik de koers ook niet meer veranderen.
Het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 03:56
Alleen de chart bij mij nog niet. Maar goed, er zijn ergere dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Trading nog steeds suspended.. pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
knakworst schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:30:
[...]

No financial advice maar ik wacht tot de news event zelf, het is nu nog te veel een uptrend.
Buy the rumor, sell the news.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

[...]

normaal hou ik dit wel goed bij maar heb het een tijdje erg druk gehad dus weinig rond gehangen hier (als lezer :+ ), maar wanneer is dit nieuws event? als ik google vind ik alleen maar ergens in September...

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

PF 48% in de plus tov een maand geleden.

Damn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
WhySoSerious schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:38:
PF 48% in de plus tov een maand geleden.

Damn...
die 48% winst pakken en herinversteren in de "dip" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Jelmer93 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:39:
[...]

die 48% winst pakken en herinversteren in de "dip" :+
We hebben net een dipje gehad :)

Binance is weer up. Ik zie weer allemaal groene vakjes bij de favorieten. GRT is weer lekker op weg naar zijn volgende target.

[ Voor 23% gewijzigd door Amd RuLuzzz op 13-08-2021 08:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Goedemorgen, wat een heerlijke bounce omhoog!
Vooral Ada gaat lekker moon😁
Volgens planB en ben Cowen is de 100k dit jaar mogelijk.
Dus ik zeg nu door naar 69k, even een dipje eind september en dan rond de kerst naar de 100k :Y)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
[...]

En hoelaat is de news event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Goedemorgen! Moon, lambo, oesters, kreeft, dit, dat, alles!

Wel aardig wakker worden zo en gisteren niet op een heel rot moment m'n PF uitgebreid dus. Eens kijken wat vandaag brengt.

Ben wel erg benieuwd wat er nu rond die - ondertussen befaamde - 46K gaat gebeuren eventueel.

[ Voor 20% gewijzigd door Servor op 13-08-2021 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
wat een geweldige mooie bounce begint dit te worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooie trapjes omhoog zo op de 1m. Vanavond 175K.

Morgen rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
Nou, het is alweer bijna time to shine, @knakworst *

* dingen die je niet op feestjes hoeft te zeggen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:44:
Nou, het is alweer bijna time to shine, @knakworst *

* dingen die je niet op feestjes hoeft te zeggen.
Nou ja, als jij een feestje geeft maar redelijk rekt gegaan bent met je crypto, kan het best zijn dat je van je laatste fiat één knakworst hebt gekocht, die je in stukjes onder de visite wilt verdelen en dan hoop je dat die knakworst erg lekker is en indruk maakt. Dan zeg je, vlak voor je het bordje waar ze op liggen van het aanrecht pakt:

"Nou, het is alweer bijna time to shine, @knakworst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-09 16:54
Brrrrr ADA verkopen.. of toch houden tot in ieder geval 2 euries.. keuzes keuzes :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

jellybrah schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:53:
Brrrrr ADA verkopen.. of toch houden tot in ieder geval 2 euries.. keuzes keuzes :(
Waarom? Volgend jaar staat die op 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:28
jellybrah schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:53:
Ik verkoop het liever rond de ~$3.5 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
Mijn gezicht vanmorgen bij het zien van ADA!

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/hDQt1oSugPuj1iQude/giphy.gif

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Wen 46k babe?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-LEm659lNDg3LdqAXlt5DaohGc4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SZIBKrYjXpY7c3vN6mlKWYHV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-09 16:41
46K!!! Is back.. *O* *O*

@knakworst , damn! You're fast.. 8)

[ Voor 45% gewijzigd door BTFD op 13-08-2021 09:01 ]

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wen over 46k. Like now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afslachten die beren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 16-09 14:42
Daar gingen weer een partij shorts. Nogal dwaas om überhaupt een short te openen nu.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://c.tadst.com/gfx/750w/super-full-moon-november-2016.jpg?1

Supermoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

JW04 schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:02:
Daar gingen weer een partij shorts. Nogal dwaas om überhaupt een short te openen nu.
Als het Binance was, misschien geopend vlak voor het onderhoud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Gaat weer hard. Maar een long geopend toen BTC boven de daily 200MA kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 03:56
Kunnen jullie wel LTC traden op Binance?

Staat bij mij nog op opgeschort

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JW04
  • Laatst online: 16-09 14:42
knakworst schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:04:
[...]

Als het Binance was, misschien geopend vlak voor het onderhoud.
Die zaten er ook tussen. Binance heeft mij ruim van te voren een mail gestuurd en op binance zelfs heb ik ook al een tijd een melding gezien betreffende het onderhoud. Als je er voor kiest dit soort zaken niet als niet belangrijk te beschouwen en een short opent dan is het gevolg daarvan ook volledig toe te rekenen aan eigen onkunde.
Pagina: 1 ... 121 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!