Ik vraag mij dus al een poosje af, wat doen die toko's eigenlijk met bitcoin betalingen? Hodl'en ze het of wisselen ze het direct in tegen de huidige koers?Darrell schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:55:
Ik zal wel achter de feiten aanlopen maar dit wist ik niet. Afrekenmethodes bij thuisbezorgd.nl:
[Afbeelding]
Hodl.
MicroWhale schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:50:
Dit hoort dus tegenwoordig ook bij het ontdekken van hoe de cryptowereld werkt.

Die toko's zullen wel in shitcoins betaald worden (€)StevenzeN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:57:
[...]
Ik vraag mij dus al een poosje af, wat doen die toko's eigenlijk met bitcoin betalingen? Hodl'en ze het of wisselen ze het direct in tegen de huidige koers?
Neo heeft op 120euro gestaan lolPingo76 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:43:
Enig munt die nog op winst staat is NEO (in mijn PFje) ook al heeft die een flinke opdonder gekregen, ik moet zeggen NEO weert zich kranig. Echt tof om te zien
Ook niet om met je zuur verdiende crypto een stukje 'land' te kopen?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Heb ik ook gedaan maar dan in Earth2. Mocht je ook interesse hebben, niet doen.MicroWhale schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:01:
[...]
Ook niet om met je zuur verdiende crypto een stukje 'land' te kopen?
Aanwinst voor het forum!
Als er daar nog 3 van bijkomen neem ik ook een stap terug.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Lekker boeiend Richard, ik ga nog even 3 extra accounts aanmaken. brbPlanR schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:02:
[...]
Aanwinst voor het forum!
Als er daar nog 3 van bijkomen neem ik ook een stap terug.
(deze maand minder aandelen, iets meer fiat voor crypto
4 voor Bitcoin
1 voor ETH
1 voor LINK
[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2021 19:07 ]
nothing stops this train
Dergelijke zaken blijf ik wel posten hoor, het gaat mij meer om specifieke korte termijn handelsacties.malarkan schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:44:
[...]
Jammer dat dit nodig is, jouw posts met mooie regenbogen met mooie onderbouwingen waren gewoon geweldig om te leren. ik heb er alleen maar van geleerd wat ik er zelf mee zou doen, niet altijd op gehandeld.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik zat de nieuwe van CoinBureau te kijken over NFTs en wilde wel eens weten wat je dan koopt.... en voor hoeveel. 50k euro voor een klein vierkantje. En Grofweg 2 miljoen euro voor een 16 stukjes in t vierkant.StevenzeN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:02:
[...]
Heb ik ook gedaan maar dan in Earth2. Mocht je ook interesse hebben, niet doen.
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd of wat?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja echt belachelijk inderdaad, sowieso het hele NFT concept blijf ik apart vinden. Ik snap dat er wel bepaalde toepassingen zijn in bijvoorbeeld gaming maar ik vind het meer een gimmick.MicroWhale schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:06:
[...]
Ik zat de nieuwe van CoinBureau te kijken over NFTs en wilde wel eens weten wat je dan koopt.... en voor hoeveel. 50k euro voor een klein vierkantje. En Grofweg 2 miljoen euro voor een 16 stukjes in t vierkant.
Moet je dit eens zien;
https://dvhn.nl/extra/Wor...u-al-omhoog-26351584.html
@taro, Als mensen je blind gaan volgen is dat wel hun eigen verantwoordelijkheid al snap ik dat je dat vervelend vind. Echter voor degene die het serieus willen leren zou het echt zonde zijn als je stopt met de wekelijkse grafiekjes etc.
Weet iig dat het echt enorm wordt gewaardeerd.
Fijn, dan las ik wat meer in je post, daar las ik meer in dat je er totaal klaar mee was.Taro schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:06:
[...]
Dergelijke zaken blijf ik wel posten hoor, het gaat mij meer om specifieke korte termijn handelsacties.
Heel erg gewaardeerd
Dus ik kan het land onder mijn eigen huis kopen voor 12 dollar?StevenzeN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:07:
[...]
Ja echt belachelijk inderdaad, sowieso het hele NFT concept blijf ik apart vinden. Ik snap dat er wel bepaalde toepassingen zijn in bijvoorbeeld gaming maar ik vind het meer een gimmick.
Moet je dit eens zien;

Je loopt inderdaad zo’n 8 jaar achterDarrell schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:55:
Ik zal wel achter de feiten aanlopen maar dit wist ik niet. Afrekenmethodes bij thuisbezorgd.nl:
[Afbeelding]
Hodl.
https://www.ad.nl/economi...t-miljoenen-mis~a9b9b20c/
StevenzeN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:07:
[...]
Ja echt belachelijk inderdaad, sowieso het hele NFT concept blijf ik apart vinden. Ik snap dat er wel bepaalde toepassingen zijn in bijvoorbeeld gaming maar ik vind het meer een gimmick.
Moet je dit eens zien;
Waarom zoekt iedereen toch een nieuwe bitcoin.. deze is nog primaTim: „Stel dat dit de nieuwe bitcoin is. Dan wil je erbij zijn en de boot niet missen.”
Ik moet wel zeggen dat ik begin Januari ook ingestapt ben met 100 ekkies, voordat het wereldwijd opgepikt werd en heb mijn inleg er ondertussen al lang en breed uit met nog een leuk bedrag in mijn account. Nu gaan ze binnenkort resources toevoegen en willen dat gaan koppelen aan een crypto token. Opzich best een interessant concept alleen denk ik dat je er nu geen geld meer mee kunt verdienentwain4me schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:16:
[...]
[...]
Waarom zoekt iedereen toch een nieuwe bitcoin.. deze is nog prima
100 ekkies is dat hetzelfde als 100 flufjes of is 100 ekkies 1 fluf?StevenzeN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:20:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik begin Januari ook ingestapt ben met 100 ekkies, voordat het wereldwijd opgepikt werd en heb mijn inleg er ondertussen al lang en breed uit met nog een leuk bedrag in mijn account. Nu gaan ze binnenkort resources toevoegen en willen dat gaan koppelen aan een crypto token. Opzich best een interessant concept alleen denk ik dat je er nu geen geld meer mee kunt verdienen
Zero.
Fuck en ik nog kijken ook

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
dat is 3 flufjes in een ekkie en 12 fluffie in een flufPelox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:30:
[...]
100 ekkies is dat hetzelfde als 100 flufjes of is 100 ekkies 1 fluf?
het is een leuk verdien model voor de makers... daar houd het interessante imho wel op.StevenzeN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:20:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik begin Januari ook ingestapt ben met 100 ekkies, voordat het wereldwijd opgepikt werd en heb mijn inleg er ondertussen al lang en breed uit met nog een leuk bedrag in mijn account. Nu gaan ze binnenkort resources toevoegen en willen dat gaan koppelen aan een crypto token. Opzich best een interessant concept alleen denk ik dat je er nu geen geld meer mee kunt verdienen
Over het algemeen zijn het payment service providers als Adyen, Mollie, Multisafepay, Sisow (je ziet ze vast wel eens in je bankafschriften langskomen) die het betalingsverkeer voor webwinkels regelen. De klant betaalt met creditcard, iDeal of bitcoin en de som van alle betalingen wordt dagelijks/wekelijks overgemaakt naar de webwinkel.StevenzeN schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:57:
Ik vraag mij dus al een poosje af, wat doen die toko's eigenlijk met bitcoin betalingen? Hodl'en ze het of wisselen ze het direct in tegen de huidige koers?
1 fluf wat mij betreft.Pelox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:30:
[...]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hier gaan we dus weer. Dit zijn geen tips! Dit zijn vaststellingen, analyses, hersenspinsels van mensen die kijken naar hoe dingen in het verleden gegaan zijn.Pingo76 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 18:20:
[...]
Dit zijn de tips! Hier kan ik wat mee, enig idee waarom het op donderdag dipt?
Nu niet volgende week woensdag alles verkopen en donderdag gaan klagen omdat hij toen toch wel omhoog ging...
Ik geef één tip: DYOR, verder zit ik vol met hopium (Of was het Schultenbrau, ik weet het niet meer

Of 10 flufjes.Ronald.42 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:51:
Als je nou een flufje in een muntje gooit en hij gaat dan x10 wordt het dan ook een fluf, of blijft het een flufje?
Fluffers zorgen er meestal voor dat objecten groter worden, waarschijnlijk wordt het flufje dan een fluf dus.Ronald.42 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:51:
Als je nou een flufje in een muntje gooit en hij gaat dan x10 wordt het dan ook een fluf, of blijft het een flufje?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het dipt op donderdag omdat iedereen altijd op zoek is naar patronen. In sommige patronen zit een kleine kern van waarheid lijkt, in ander totaal niet. Meestal is het volledige willekeur.
Zo weet ik inmiddels dat we rekt gaan wanneer:
- @Verwijderd of A87 een long openen.
- Het donderdag is.
- Elon tweet over shitmuntjes.
- De chinezen iets anders doen dan eten bezorgen.
- Er meer dan 9 groene dag candles zijn.
- De bear sterker is als de bull.
- Tweakers slowchat niet vooruit te branden is.
- De amerikanen wakker worden.
- De aziaten gaan slapen.
- @Slux een flufje verkoopt.
Behalve: (vul maar aan gasten!)
- Jaapio en A87 short gaan
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wanneer SC superdruk is en er tientallen pagina's gevuld worden per dag is wat mij betreft ook een goede indicatie voor rektorini op de loer.Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:53:
[...]
Het dipt op donderdag omdat iedereen altijd op zoek is naar patronen. In sommige patronen zit een kleine kern van waarheid lijkt, in ander totaal niet. Meestal is het volledige willekeur.
Zo weet ik inmiddels dat we rekt gaan wanneer:Oftewel, we gaan gewoon altijd REKT...
- Het donderdag is.
De schade valt best mee hoor, ik was all-in gegaan met wat geld dat nog op bitvavo stond, maar ik heb sowieso maar 5% van m'n geld in crypto zitten dus ik ga er geen boterham minder om eten. En ik snap dat het dom is om blind advies op te volgen en het 100% mijn eigen verantwoordelijkheid is.Taro schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:54:
[...]
Dat is exact de reden dat ik steeds vaker twijfel of ik dit wel zo moet blijven doen. Ik krijg zelfs DM's van mensen die vragen wat ze bijv. met hun lopende long/short moeten doen die in de min staat, etc.
Mijn vrouw vroeg laatst ook al waarom ik dit soort informatie deel, omdat het voor mijzelf geen voordeel biedt.
Ik ben heel transparant, ik ga ook nooit achteraf zeggen dat ik iets heb gedaan, ik doe iets en laat het hier dan direct weten, maar daar stop ik vanaf nu mee.
Je mag er van uitgaan dat als ik zie dat een trade de verkeerde kant op gaat, dat ik actie onderneem. Ik blijf nog steeds achter dit verhaal staan en all-in zit ik dus al lang niet meer.
[Afbeelding]
Afijn, ik doe even een stapje terug met in-/uitstapmomenten benoemen want als mensen je blindelings gaan volgen dan voelt dat heel beangstigend en dit is en blijft een hobby voor mij en dat moet het ook blijven.
Dus niet persoonlijk opvatten zo was het niet bedoeld, blijf vooral posten zoals je deed.
Maar de aangekochte BTC blijft gewoon staan nu.
VrijMiBo is wat eerder nu de donderdag pump een dip bleek te zijn, de sterren staan goed om op dinsdag te moonen.. alles wat nog moet gebeuren is dat ik perongeluk een schep zout in de koffie doe morgen ochtend.RoNoS schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:52:
[...]
Hier gaan we dus weer. Dit zijn geen tips! Dit zijn vaststellingen, analyses, hersenspinsels van mensen die kijken naar hoe dingen in het verleden gegaan zijn.
Nu niet volgende week woensdag alles verkopen en donderdag gaan klagen omdat hij toen toch wel omhoog ging...
Ik geef één tip: DYOR, verder zit ik vol met hopium (Of was het Schultenbrau, ik weet het niet meer)
Mogen we hieraan toevoegen "Als Taro IPA drinkt en all in gaat"? Of is dat te beladen gezien de eerdere berichten hierover vanavond?Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:53:
[...]
Zo weet ik inmiddels dat we rekt gaan wanneer:Oftewel, we gaan gewoon altijd REKT...
- Het donderdag is.
why?Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:56:
[...]
Maar de aangekochte BTC blijft gewoon staan nu.
Als het over een munt gaat, kijk dan of ff bij bitvavo op historie, of beter nog op www.coinmarketcap.com. Daar staan alle muntjes, waarom ze er zijn, de hoeveelheden, koersen vanaf het begin, waar ze verkocht worden en wat nieuwtjes etc.Pingo76 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:02:
[...]
Ik vorig week vrijdag pas in crypto gestapt.
Je kunt er ook een portfolio en favorites list aanmaken om sommige munten makkelijker te volgen. Ook is er een app van voor je telefoon.
Gozer, ik maak wel een tekening voor je, kleur hem nog voor je in ook en voor wat shitcoins stuur ik hem nog naar je toe ookMicroWhale schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:06:
[...]
Ik zat de nieuwe van CoinBureau te kijken over NFTs en wilde wel eens weten wat je dan koopt.... en voor hoeveel. 50k euro voor een klein vierkantje. En Grofweg 2 miljoen euro voor een 16 stukjes in t vierkant.
Je moet wel van waterverf houden
100 ekkies = 1 gekkiePelox schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:30:
[...]
Snelle leerlingNgangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:53:
[...]
- Het donderdag is.
Too early?YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:58:
[...]
Mogen we hieraan toevoegen "Als Taro IPA drinkt en all in gaat"? Of is dat te beladen gezien de eerdere berichten hierover vanavond?
Ik hou wel van wat donkere humor
Ik had je toen Covalent $CQT aangeraden. Nog iets mee gedaan? Terwijl de meeste coins vandaag inzakken heeft CQT 10% toegelegd en deed sinds je vraag vier weken terug +215%Thommie.nl schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:59:
Iemand nog goede projecten op het oog die laag zijn op dit moment ,en alleen op Kraken zijn en (nog) niet op Binance/Coinbase?
Thanks!
Heel tevreden met mezelf
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
:strip_exif()/f/image/qAEsjQMJtkUUG1CCb4jAmMIU.jpg?f=fotoalbum_large)
Zo!
Laat de cashback maar beginnen!
Is er ergens een lijst met winkels waar ik hem kan gebruiken in NL?
Edit: moet ik op dat witte vlak met oranje streepjes mijn handtekening zetten
[ Voor 7% gewijzigd door Khaelos op 12-08-2021 20:16 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Net alles verkocht. Gaat die weer up.
Nee hoor grapje, hodl.
Bijna overal. Behalve bij de appie en snackbar en de kleinere toko’s en kantine-automaten waar je wat uit kan trekken.Khaelos schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:13:
[Afbeelding]
Zo!
Volgens mij zijn er een hoop potentiële klanten voor hem bijgekomen?
Vrijwel overal waar je cc kan gebruiken. Alleen bij Ah sowieso niet. Ik gebruik em eigenlijk overal tot op heden nergens geweigert.Khaelos schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:13:
[Afbeelding]
Zo!
Zit samen met A87 op een tropisch eiland denk ik.Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:16:
Iemand een idee hoe het met @Gelukszoekr zijn adviesbureau gaat?
Maar inderdaad, Roel is een tijd niet hier geweest. Zal de roem hem naar het hoofd gestegen zijn sinds hij zijn zegje over crypto gedaan heeft in de Telegraaf en zijn we niet goed genoeg meer voor hem?
Mischien dat het dan toch nog wat wordt met mijn flufje...Tartarus schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:12:
BNB veert aardig op, lijkt mij.
[Afbeelding]
Lol in de graaf ja?YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
Zit samen met A87 op een tropisch eiland denk ik.
Maar inderdaad, Roel is een tijd niet hier geweest. Zal de roem hem naar het hoofd gestegen zijn sinds hij zijn zegje over crypto gedaan heeft in de Telegraaf en zijn we niet goed genoeg meer voor hem?
Omdat het altijd stijgt als ik verkoop. Of is er een goede reden om alles te verkopen nu?
Als dat voor jou goed voelt, dan zeker doen. Anders: HODLHet Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:24:
[...]
Omdat het altijd stijgt als ik verkoop. Of is er een goede reden om alles te verkopen nu?
Harder als de eth & btc
Ja ik weet niet meer precies hoe of wat, maar ze hebben hem telefonisch geïnterviewd over crypto voor een artikel. Klein stukje van hem erin en het artikel was niet eens subjectief/negatief opgezet.
ja, die geef je zelf al aanHet Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:24:
[...]

Ada gaat Hard, waar Richard?PlanR schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:25:
ADA gaat weer als een speer na een klein dipje.
Harder als de eth & btc
DAN JONGE RICHARD JEZUSPlanR schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:25:
ADA gaat weer als een speer na een klein dipje.
Harder als de eth & btc
Leestekens Stephan, leestekens.
Sell low toch?Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:24:
[...]
Helaas, mijn kinderen zijn wat dat betreft al een enorme bron aan rijkdommen.Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:01:
[...]
Gozer, ik maak wel een tekening voor je, kleur hem nog voor je in ook en voor wat shitcoins stuur ik hem nog naar je toe ook. Kwaliteit ver te zoeken, enthousiasme volop aanwezig.
Je moet wel van waterverf houden.
Nu weet ik hoe Vincent zich voelde toen hij zijn schilderijen aan de straatstenen niet kwijt kon en ze naar zijn broer stuurde....MicroWhale schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:41:
[...]
Helaas, mijn kinderen zijn wat dat betreft al een enorme bron aan rijkdommen.
16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT
Harder dan
Jij zegt toch elke keer dat je hoopt dat je met crypto een spaarpot maakt voor je neefjes/nichtjes? Dan zorg je gewoon dat zij die NFT's krijgen, worden ze gegarandeerd steenrijk, kan niet misgaan!Ngangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Nu weet ik hoe Vincent zich voelde toen hij zijn schilderijen aan de straatstenen niet kwijt kon en ze naar zijn broer stuurde....
Voor 50% ja.YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:51:
[...]
Jij zegt toch elke keer dat je hoopt dat je met crypto een spaarpot maakt voor je neefjes/nichtjes? Dan zorg je gewoon dat zij die NFT's krijgen, worden ze gegarandeerd steenrijk, kan niet misgaan!
Die rotzakkies willen ze ook niet joh.
Lekker de vuilniszak in en verder kliederen. Mijn kliederwerken zijn als shitcoins. Talrijk, onorgineel, kleurrijk, nu niets waard, nooit iets waard.
er is wel een klein verschil tussen iemand die niet werdt begrepen en iemand die zijn eigen meuk al kwaliteitloos noemtNgangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:47:
[...]
Nu weet ik hoe Vincent zich voelde toen hij zijn schilderijen aan de straatstenen niet kwijt kon en ze naar zijn broer stuurde....
Geen actie hier boysNgangatar schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:16:
Iemand een idee hoe het met @Gelukszoekr zijn adviesbureau gaat?
Nah, ik ben wat bored met crypto. Zit 100% in BTC. En eerlijk gezegd doet het alleen maar pijn om dan hier te moeten lezen wat voor amazing gains iedereen maakt met z'n altbags terwijl ik met mijn zware BTC tas redelijk stil sta over de afgelopen 2 maanden gezien...YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
Zit samen met A87 op een tropisch eiland denk ik.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
BTC is van +-29k naar 46K gegaan in een aantal weken, toch niet verkeerd?Gelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:00:
[...]
Geen actie hier boys
[...]
Nah, ik ben wat bored met crypto. Zit 100% in BTC. En eerlijk gezegd doet het alleen maar pijn om dan hier te moeten lezen wat voor amazing gains iedereen maakt met z'n altbags terwijl ik met mijn zware BTC tas redelijk stil sta over de afgelopen 2 maanden gezien...
Scheißemünze
Haha ik zit in BTC en ETH. Dus ik heb ook een lekker 'saai' PF nu. Maar vind hier een beetje ouwehoeren wel leukGelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:00:
[...]
Geen actie hier boys
[...]
Nah, ik ben wat bored met crypto. Zit 100% in BTC. En eerlijk gezegd doet het alleen maar pijn om dan hier te moeten lezen wat voor amazing gains iedereen maakt met z'n altbags terwijl ik met mijn zware BTC tas redelijk stil sta over de afgelopen 2 maanden gezien...
Nu heb ik de vrouw altijd wel betrokken bij het hele cryptoverhaal. En die begint bloed te ruiken. De keuken en badkamer staan namelijk al even op de planning.. en dat zou makkelijk kunnen. Maar ik wil die BTC gewoon HODL de moeder jeweetz.
Ik heb wel voor het eerst in 4 jaar niet bijgekocht en "gewoon" geld op de spaarrekening gezet voor huishoudelijke shizzle...
Daarom spreek ik ook over de afgelopen 2 maanden. Over deze periode ben ik niks opgeschoten. Ik reken mezelf niet zo snel rijkTabacca schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:04:
[...]
BTC is van +-29k naar 46K gegaan in een aantal weken, toch niet verkeerd?
Ik ook zeker wel. Ik moet hier ook meer komen. Dit is gewoon de place to be als het op crypto aankomt in NederlandYES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:04:
[...]
Haha ik zit in BTC en ETH. Dus ik heb ook een lekker 'saai' PF nu. Maar vind hier een beetje ouwehoeren wel leuk
Mooiste is dat het hier soms heel inhoudelijk kan zijn, en dan komen er echt wel sterke argumenten, redeneringen en analyses op tafel, maar vervolgens kan er een minuut later één of andere serie meme's van Jaapio of Knakworst of wie dan ook voorbij komen en gaat het helemaal nergens meer overGelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:07:
[...]
Ik het ook zeker wel. Ik moet hier ook meer komen. Dit is gewoon de place to be als het op crypto aankomt in Nederland
Het is gewoon een prima plek inderdaad. Ik zit gewoon nog steeds stiekum te balen dat ik vlak voor de run het meeste heb gecashed. In mijn wereld is 1 ADA gewoon nog een dubbeltje, en 1 BNB 3 tientjes. Normaal wen ik vrij snel aan een nieuwe realiteit, maar kan dit toch lastig verwerken ofzo. Zoveel gains misgelopen hierYES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:10:
[...]
Mooiste is dat het hier soms heel inhoudelijk kan zijn, en dan komen er echt wel sterke argumenten, redeneringen en analyses op tafel, maar vervolgens kan er een minuut later één of andere serie meme's van Jaapio of Knakworst of wie dan ook voorbij komen en gaat het helemaal nergens meer over
Ah ja, volgende bear market is het weer uitverkoop. En de kans is dat we die kant al op gaan, als we nu te hard terugvallen, als ik Taro moet geloven. Maar die is niet betrouwbaar meer heb ik vernomenGelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:13:
[...]
Het is gewoon een prima plek inderdaad. Ik zit gewoon nog steeds stiekum te balen dat ik vlak voor de run het meeste heb gecashed. In mijn wereld is 1 ADA gewoon nog een dubbeltje, en 1 BNB 3 tientjes. Normaal wen ik vrij snel aan een nieuwe realiteit, maar kan dit toch lastig verwerken ofzo. Zoveel gains misgelopen hier
een bnb is 10 usd maxGelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:13:
[...]
Het is gewoon een prima plek inderdaad. Ik zit gewoon nog steeds stiekum te balen dat ik vlak voor de run het meeste heb gecashed. In mijn wereld is 1 ADA gewoon nog een dubbeltje, en 1 BNB 3 tientjes. Normaal wen ik vrij snel aan een nieuwe realiteit, maar kan dit toch lastig verwerken ofzo. Zoveel gains misgelopen hier
snap exact wat je bedoeld. ik heb echt moeite met de in verhouding hoge prijzen om instap momenten te kiezen

Tja, ik zie zoals velen ook nog wel een deel 2 bullrun tot eind van het jaar gebeuren.YES schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:15:
[...]
Ah ja, volgende bear market is het weer uitverkoop. En de kans is dat we die kant al op gaan, als we nu te hard terugvallen, als ik Taro moet geloven. Maar die is niet betrouwbaar meer heb ik vernomen
Maar als we weer naar dat soort niveaus dippen, en dat zal dan zeker nog 2 jaar duren verkoop ik écht m'n nier
Thanks! Fijn om zo bij te kunnen leren en de handige routes te ontdekken!Kol Nedra schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 13:29:
[...]
ETH versturen is meestal via ERC20, dit is vaak met hoge fee kosten. TRX is GRATISSSSS
jouw manier TRX/ETH is beste keuze
ik bied 1 tientje, toch weer 2 bnb in die tijd!Gelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:17:
[...]
Tja, ik zie zoals velen ook nog wel een deel 2 bullrun tot eind van het jaar gebeuren.
Maar als we weer naar dat soort niveaus dippen, en dat zal dan zeker nog 2 jaar duren verkoop ik écht m'n nier
Dank, goed om te weten. Probeer ik dat een volgende keer weer! Als het werkt is dat toch makkelijker dan via bitvavo/trx, maar die weg ken ik nu ook.Darrell schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 13:34:
[...]
FYI mastercard van ING naar binance werkt weer. Is me zojuist gelukt.
Ik zie voorlopig nog geen flippening. Maar als het ETH groter gaat worden dan BTC dan verwacht ik dat het ineens heel hard zal gaan. Omdat dan veel BTC maximalisten overstappen, of tenminste een ETH positie zullen innemen
Vroeger, toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel beter. Voor het cool was. In december 2020.StevenzeN, of Darrel, of HardwareRichard, ofzo schreef op donderdag 12 augustus @ weetikhoelaat:
[... ALS …]
[… DAN …]
[… KUT …]
[… JONGEN …]
En ik was al much too late to the party. Al moest N&K nog gesplitst worden van SC, geloof ik.
Ik heb hier ook breindiarree gepost. Maar hopelijk niet zo gênant als de reeks hierboven. Als dan toch, dan hierbij mijn excuses.
Mannen, het is een crypto slow chat. Voer dan ook gewoon een asynchroon gesprek over crypto.
Maktub
Omdat m'n ervaring leert dat van de alts zeer weinig over blijft in een bear markt en deze meer afhankelijk zijn van hype, in volgende markt cycle doen ze het vaak niet zo goed. Kijk naar neo, xlm, ltc, eos, etc, en nog meer andere. Daar wil je dan geen grote bags van houden. Mocht het toch een blijvend succes worden bij een coin maakt het niet zo uit dat je 40 procent of 20 procent overhoud. Het gaat erom dat je ergens met die raket omhoog juist zoveel mogelijk winst hebt gepakt. Als ze daarna door het slob gaan haal je tegen bodemprijzen net zo makkelijk die extra 20 procent op die je met veel winst hebt verkochtMicroWhale schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 14:49:
[...]
Thanks hiervoor! Ben namelijk nog bezig met mijn exit-strategie... waarom heb je gekozen 80%? Ik zat zelf meer aan 60-70% te denken om te verkopen.
Als BTC maxi’s overstappen dan zijn het geen maxi’s, dan zijn het vuile hyena’sGelukszoekr schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:20:
ETH doet het natuurlijk erg goed. En nu met een burn (wat eigenlijk een mindere inflatie betekend) is het gewoon nog meer momentum.
Ik zie voorlopig nog geen flippening. Maar als het ETH groter gaat worden dan BTC dan verwacht ik dat het ineens heel hard zal gaan. Omdat dan veel BTC maximalisten overstappen, of tenminste een ETH positie zullen innemen
Vroeger toen de kratten Schultenbrau nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel op te stoken ... dat waren pas tijden....MrMrq schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:22:
[...]
Vroeger, toen ik hier voor het eerst kwam, was het veel beter. Voor het cool was. In december 2020.
En ik was al much too late to the party. Al moest N&K nog gesplitst worden van SC, geloof ik.
Ik heb hier ook breindiarree gepost. Maar hopelijk niet zo gênant als de reeks hierboven. Als dan toch, dan hierbij mijn excuses.
Mannen, het is een crypto slow chat. Voer dan ook gewoon een asynchroon gesprek over crypto.
hodl!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Nogal een wazige vraag, maar misschien kan je hier wat meeroflexx schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:30:
Hoeveel btc hebben de grote whales eigenlijk bij elkaar?
https://bitcointreasuries.net/
Plastic kratten fikken veel harder en geven meer warmte dus niets aan het handje. Ik ben echter zo'n sloeber dat ik blikken moet halen, met zo'n kartonnen bakje waar ze in staan. Dan moet je kiezen, dat karton gebruiken als hoofdkussen voor de nachtrust, of in de fik zetten voor een minuutje warmte.iVibes schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
Vroeger toen de kratten Schultenbrau nog van hout waren en je door moest zuipen om de kachel op te stoken ... dat waren pas tijden....
hodl!
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!