Dat is exact de reden dat ik steeds vaker twijfel of ik dit wel zo moet blijven doen. Ik krijg zelfs DM's van mensen die vragen wat ze bijv. met hun lopende long/short moeten doen die in de min staat, etc.
Mijn vrouw vroeg laatst ook al waarom ik dit soort informatie deel, omdat het voor mijzelf geen voordeel biedt.
Ik ben heel transparant, ik ga ook nooit achteraf zeggen dat ik iets heb gedaan, ik doe iets en laat het hier dan direct weten, maar daar stop ik vanaf nu mee.
Je mag er van uitgaan dat als ik zie dat een trade de verkeerde kant op gaat, dat ik actie onderneem. Ik blijf nog steeds achter dit verhaal staan en all-in zit ik dus al lang niet meer.
Afijn, ik doe even een stapje terug met in-/uitstapmomenten benoemen want als mensen je blindelings gaan volgen dan voelt dat heel beangstigend en dit is en blijft een hobby voor mij en dat moet het ook blijven.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen