en je hoofd waarin je doet alsof je net het ergste ooit hebt gezien!paul-s83 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:10:
[...]
VERGEET DE HOOFDLETTERS EN UITROEPTEKENS IN JE CLICKBAIT NIET!!!!!
Titels in Caps Lock, laserogen, je eigen coins chillen, sluikreclame maken en andere napraten.twain4me schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:08:
[...]
Nu nog een domme naam en wat andere kansloze zooi en je kan een joetjoep kanaal beginnen
Kan eigenlijk niet fout gaan...
Omlaag, want. Weekend komt eraan!streamnl schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:04:
In mijn huis staan kasten die minder waterpas zijn, dan het het stippellijntje bij ETH...
Ik ben wel benieuwd wat ie morgen gaat doen, zodra het stippellijntje en de MA7 bij elkaar komen.
[Afbeelding]
Edit: whoooo, ik heb een TA getekend....
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
zondagdip is verschoven naar zaterdag avond... 👀
nothing stops this train
Eigenlijk best logisch, die VrijMiBo moet ergens van betaald worden.
Ja. Normaal doen magmalarkan schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:11:
[...]
en je hoofd waarin je doet alsof je net het ergste ooit hebt gezien!![]()
[ Voor 51% gewijzigd door Outerspace op 12-08-2021 15:48 ]
Wij (vrouw en ik) hebben een gezamenlijk google account, voornamelijk voor de email, maar daarin heb je ook google docs. Daar heb ik een document gemaakt waarin ik heb beschreven waar allemaal geld staat, waar de account informatie te vinden is en hoe je geld kunt onttrekken. Dus niet de wachtwoorden zelf, maar wel waar het wachtwoord te vinden is. Maar wel hoe je moet inloggen, en hoe je het geld kunt opnemen etc. Ik wil dit nog aanvullen met printscreens, maar ja, die sites veranderen ook regelmatig natuurlijk. Ze weet van het bestand af, maar ze heeft nog niet inhoudelijk gekeken. Ik wil binnenkort nog een keer een 'test' doen. Of het lukt met alleen het bestand zelf. Anders eventueel nog aanvullen.
mooie daling al, twijfel om nu te starten met dca in te kopen van mijn trade potje.....
nothing stops this train
Dat is nog wel een goeie manier ja. Goeie test ook gelijk, mocht het ooit nodig zijn.RoNoS schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:16:
Wij (vrouw en ik) hebben een gezamenlijk google account, voornamelijk voor de email, maar daarin heb je ook google docs. Daar heb ik een document gemaakt waarin ik heb beschreven waar allemaal geld staat, waar de account informatie te vinden is en hoe je geld kunt onttrekken. Dus niet de wachtwoorden zelf, maar wel waar het wachtwoord te vinden is. Maar wel hoe je moet inloggen, en hoe je het geld kunt opnemen etc. Ik wil dit nog aanvullen met printscreens, maar ja, die sites veranderen ook regelmatig natuurlijk. Ze weet van het bestand af, maar ze heeft nog niet inhoudelijk gekeken. Ik wil binnenkort nog een keer een 'test' doen. Of het lukt met alleen het bestand zelf. Anders eventueel nog aanvullen.
[ Voor 82% gewijzigd door Ken. op 12-08-2021 15:18 ]
RoNoS schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:16:

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Zet de info in een wachtwoord manager neer? e.g. Bitwarden.Ken. schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:10:
[...]
Oh boy.. als ik nu spontaan dood neer val, is al het geld in cryptoland voor altijd verdwenen.
Heb gisteren toevallig nog besproken met mijn vrouw dat we binnenkort voor de zekerheid even moeten zitten zodat ik haar kan uitleggen hoe zij er in dat geval bij zou kunnen komen. "Kun je het niet gewoon even opschrijven?" Eh, nou, liever niet nee
Dan kan zij als je overlijd toegang vragen tot jouw account via haar account.
Of schrijf je eigen hoofdwachtwoord op. En dan kun je prima doen, alleen dat opschrijven en ergens neerleggen. Gewoon niet erboven schrijven DIT IS MIJN HOOFWACHTWOORD e.d.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
In Google docs?RoNoS schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:16:
Zou niet mijn keus zijn. Ook al staan er gaan wachtwoorden of iets op.
Dan lijkt mij Bitwarden (of iets anders) beter.
Daar kan je het ook versleutelen.
opschrijven ---> plastificeren ---> koop een goed kistje dat goed lucht/vocht dicht kan ---> kistje begraven in de tuin 👍RoNoS schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:16:
mocht je onverwachts doodgaan hebben mensen die opgravingen doen over 500+ jaar ook lol van het vinden van een grote schatkist met hoge waarde 👀
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2021 15:23 ]
nothing stops this train
Huis brand af over 40 jaar, bewoners overlijden. Nieuwe bewoners doen tuin helemaal opnieuw aanleggen, schep in de grond.... hey 10 lambo's in een kistje.Kol Nedra schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
opschrijven ---> plastificeren ---> koop een goed kistje dat goed lucht/vocht dicht kan ---> kistje begraven in de tuin 👍
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
De grond onder mijn tuin ligt vol met sloop/bouwpuin. Helaas nog geen lambo's tegen gekomen tijdens het tuinierenThe Chosen One schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Huis brand af over 40 jaar, bewoners overlijden. Nieuwe bewoners doen tuin helemaal opnieuw aanleggen, schep in de grond.... hey 10 lambo's in een kistje.
Ach, dan wordt iemand er tenminste nog gelukkig van. Niet zo'n ramp toch?The Chosen One schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:23:
[...]
Huis brand af over 40 jaar, bewoners overlijden. Nieuwe bewoners doen tuin helemaal opnieuw aanleggen, schep in de grond.... hey 10 lambo's in een kistje.
EN VOORAL EEN CATCHY TITEL MET CAPS ZOALS ETH OVER 10K END 2021twain4me schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:08:
[...]
Nu nog een domme naam en wat andere kansloze zooi en je kan een joetjoep kanaal beginnen
Zoals gewoonlijk ben ik te traag in deze 'slow'chat.
[ Voor 8% gewijzigd door BootjeVaren op 12-08-2021 15:26 ]
Vergeet deze niet:BootjeVaren schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:26:
[...]
EN VOORAL EEN CATCHY TITEL MET CAPS ZOALS ETH OVER 10K END 2021
🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀 🚀
Dat klinkt als een prima manier! Ga ik denk ik ook doen, het account is er al welke gedeeld is.RoNoS schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:16:
Wij (vrouw en ik) hebben een gezamenlijk google account, voornamelijk voor de email, maar daarin heb je ook google docs. Daar heb ik een document gemaakt waarin ik heb beschreven waar allemaal geld staat, waar de account informatie te vinden is en hoe je geld kunt onttrekken. Dus niet de wachtwoorden zelf, maar wel waar het wachtwoord te vinden is. Maar wel hoe je moet inloggen, en hoe je het geld kunt opnemen etc. Ik wil dit nog aanvullen met printscreens, maar ja, die sites veranderen ook regelmatig natuurlijk. Ze weet van het bestand af, maar ze heeft nog niet inhoudelijk gekeken.
Overlijdensbericht van jezelf in de krant zetten en kijken wat ze gaat doen?Ik wil binnenkort nog een keer een 'test' doen. Of het lukt met alleen het bestand zelf. Anders eventueel nog aanvullen.
[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 12-08-2021 15:28 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
blijkt het van een 2020 shitcoin koning te zijn.. alles naar 0Kol Nedra schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:22:
[...]
opschrijven ---> plastificeren ---> koop een goed kistje dat goed lucht/vocht dicht kan ---> kistje begraven in de tuin 👍
mocht je onverwachts doodgaan hebben mensen die opgravingen doen over 500+ jaar ook lol van het vinden van een grote schatkist met hoge waarde 👀
Hebben we het laatst niet al tig pagina’s gehad over wat te doen wanneer jullie dood neervallen??
Ga we nu wel weer alles herhalen?
ETH heeft de vorige bull net niet de 1,4k aangetikt en was tijdens de bear voor 130/140 op te pikken dus dat is delen door 10PlanR schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 13:21:
[...]
Daarom moet je ook niet all-in gaan bij ''dé'' dip. Niemand weet wat ''dé'' dip gaat worden. Vanaf hier de bearmarket in, gaat de ETH echt wel gedeeld door 3 of 4. Of nog erger.
DCA werkt daarom ook zo mooi, maar wel zorgen dat je een mooie basis hebt. Voor de vertrek naar de maan!

Wat nu dus al een grove x24 kon zijn als je de top in mei hebt verkocht.

Probeer maar eens 18 slowchat topics te vullen zonder herhalingen.wehave schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:29:
Hebben we het laatst niet al tig pagina’s gehad over wat te doen wanneer jullie dood neervallen??

Maar serieus, ik vind dit een prima onderwerp en nieuwe inzichten zijn daarin zeer welkom en het is wel degelijk crypto gerelateerd. Ga je lekker druk maken over het weer, hoeveel mussen er in een boom zitten of wanneer een mug blaft. Ook zo lekker belangrijk.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
heel deze chat is 1 grote herhaling.wehave schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:29:
rekt, moon , bitvavo route, zelfde babes.
zelfs klagen over herhalingen is inmiddels een herhaling
Jep, een kist met 1000 doge, 1000 shiba en nog wat Safemoons. Ligt begraven in de duinen bij Nieuwpoort. Ik moet wel nog een kaartje met X maken.twain4me schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:29:
[...]
blijkt het van een 2020 shitcoin koning te zijn.. alles naar 0
Ja, zeg, ik was even een paar weken met vakantie. Dat heb ik niet meegekregen.wehave schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:29:
Heb mijn best gedaan om bij te lezen, maar het moet wel leuk blijven.. Paar honderd pagina's vol 'MOOON' en 'REKTEROOOONIIII'

Zal je net zien dat wanneer ik dood neerval, al die coins wel gaan moonenBootjeVaren schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:33:
[...]
Jep, een kist met 1000 doge, 1000 shiba en nog wat Safemoons. Ligt begraven in de duinen bij Nieuwpoort. Ik moet wel nog een kaartje met X maken.
En als je vrouw/vriendin een heks van een vrouw is moet je haar gewoon je Doges nalaten die je op de top hebt gekocht. Je gunt je mede tweakers toch wel de schaarste van BTC, for ever on-chain.
Ik heb ook cryptomunten gekocht, en ik heb wel een paar vragen:
Hoe kun je weer uitbetalen naar je rekening? Ik gebruik Binance
Ik heb namelijk 10000 euro winst.
Hoe delen jullie je account met je partner? Stel dat je plotseling zou komen te overlijden
Is dit nu het einde van de bullrun? Kan ik dan niet beter alles in BUSD zetten
@Taro wat is jouw voorspelling voor het komende half uur?
Groetjes XOXO
Edit: shit, de belastingvragen vergeten
Hoe kun je weer uitbetalen naar je rekening? Ik gebruik Binance
Hoe delen jullie je account met je partner? Stel dat je plotseling zou komen te overlijden
Is dit nu het einde van de bullrun? Kan ik dan niet beter alles in BUSD zetten
@Taro wat is jouw voorspelling voor het komende half uur?
Groetjes XOXO
Edit: shit, de belastingvragen vergeten
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 12-08-2021 15:38 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
We zijn allemaal goudvissen in crypto. Geheugen twee seconden. Alleen almachtige Taro heeft een walvis geheugen.wehave schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:29:
Zullen we het dan maar over crypto en box 3 belasting hebben? Of over of Beefy veilig is? Volgens mij zijn die nog niet besproken.
En wat te doen als je vrouw alles leeg trekt en ervan door gaat met haar vriendje.knakworst schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
We zijn allemaal goudvissen in crypto. Geheugen twee seconden. Alleen almachtige Taro heeft een walvis geheugen.
Zullen we het dan maar over crypto en box 3 belasting hebben? Of over of Beefy veilig is? Volgens mij zijn die nog niet besproken.
Verwijderd
Deze chat is al sinds 2018 één grote circlejerk.wehave schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:29:

When moon?
Hoort hier niet een leuk filmpje bij?Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:39:
[...]
Deze chat is al sinds 2018 één grote circlejerk.![]()
When moon?
je avatar geeft een aardige hintwehave schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:38:
[...]
En wat te doen als je vrouw alles leeg trekt en ervan door gaat met haar vriendje.
niet vóór 2024Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:39:
[...]
When moon?
nieuws: NASA: maanmissie in 2024 niet haalbaar omdat ruimtepakken niet gereed...
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:39:
[...]
When moon?

Onsmakelijk, ik zit ingezoomd op een chart en switch even naar tweakers en zie dat iemand een blikje fatsos heeft opengemaakt.
wie is wie hier op de foto? 👀
nothing stops this train
Ik heb net de Binance kaart binnen gekregen. Normaal doe ik niet veel met BNB, begrijp ik het nu goed dat ik eerst een maand lang 1 BNB moet aanhouden voordat ik naar lvl 2 ga met 2% cashback?
Er staat helemaal niets inhoudelijks in de google docs. Alleen de relevante informatie die je ook kunt googlen, alleen dan in begrijpbare taal (en zodat ze niet alles moet googlen tegen die tijd). Dus bijv;streamnl schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:19:
[...]
In Google docs?
Zou niet mijn keus zijn. Ook al staan er gaan wachtwoorden of iets op.
Dan lijkt mij Bitwarden (of iets anders) beter.
Daar kan je het ook versleutelen.
Alleen dan nog uitgebreider etc. en voor alles waar mogelijk geld staatGa naar meesman.nl, log in met de login gegevens, deze staan in de password manager, daarna krijg je de 2FA, deze staat op mijn telefoon, in de authenticator app. Je bent nu ingelogd, ga naar 'Opdrachten' -> 'Verkoop' -> Kies het fonds (loop ze allemaal na, of kijk eerst op de pagina Portfolio) en kies daarna het bedrag.

Niet helemaal, je gemiddelde moet 1 bnb zijn over een maand. Je kan dus best verkopen en kopen.,Nopheros schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:01:
Ik heb net de Binance kaart binnen gekregen. Normaal doe ik niet veel met BNB, begrijp ik het nu goed dat ik eerst een maand lang 1 BNB moet aanhouden voordat ik naar lvl 2 ga met 2% cashback?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Op de 1W graph? Nooooooooooooooanti elppa schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:02:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft echt last van een enorme eRektoni candle op een plek waar je hem niet wil hebben
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Jij was nog net binnen de tijd, daarna werd ik weggemod. Jammer, want de afbeeldingen en de combinatie waren m.i. prima binnen de richtlijnen van het forum. Het was meer de suggestie die je eigen geest er van maakte.anti elppa schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:02:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die heeft echt last van een enorme eRektoni candle op een plek waar je hem niet wil hebben
Maar ik snap 'm wel hoor @Outerspace
dat is nu de sideways marketanti elppa schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:02:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja heb er vlug een foto van gemaakt.....want meeste in mijn crypto omgeving kennen onze adhd duitser....die liggen nu allemaal dubbel iig. Thanks!!Ray_ schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:06:
[...]
Jij was nog net binnen de tijd, daarna werd ik weggemod. Jammer, want de afbeeldingen en de combinatie waren m.i. prima binnen de richtlijnen van het forum. Het was meer de suggestie die je eigen geest er van maakte.
Maar ik snap 'm wel hoor @Outerspace
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als ik net leeggetrokken ben maakt het me de eerste momenten daarna even weinig uit wat er gebeurt hoorwehave schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:38:
[...]
En wat te doen als je vrouw alles leeg trekt en ervan door gaat met haar vriendje.
Is nauwelijks voor te stellen nu. Maar het kan zeker! Top van 4K? Terug onder de 400 dollar...... Man dan koop ik er gelijk 10.BootjeVaren schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 15:30:
[...]
ETH heeft de vorige bull net niet de 1,4k aangetikt en was tijdens de bear voor 130/140 op te pikken dus dat is delen door 10![]()
Wat nu dus al een grove x24 kon zijn als je de top in mei hebt verkocht.
Bij elke 5K dat de BTC daalt koop ik er zowiezo bij, de ETH wordt daarmee ook goedkoper en goedkoper.
10? 100!PlanR schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:15:
[...]
Is nauwelijks voor te stellen nu. Maar het kan zeker! Top van 4K? Terug onder de 400 dollar...... Man dan koop ik er gelijk 10.
Bij elke 5K dat de BTC daalt koop ik er zowiezo bij, de ETH wordt daarmee ook goedkoper en goedkoper.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ray_ schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:25:
Ha, ik heb lekker gekocht op het laags... oh. We gaan nog verder.
:strip_exif()/f/image/zu5J2hLgQARYTXzNnSw8ECha.jpg?f=fotoalbum_large)
Iedereen praat hier net alsof we alweer terug op 30k staan
Mn pf staat nog steeds 20% hoger dan een week geleden.
Iedereen heeft met paper hands op 30k verkocht en op 46.5k weer teruggekocht toch?MrKennedy1985 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:27:
Iedereen praat hier net alsof we alweer terug op 30k staan
Ik heb hem ook ff op de boekenplank gezet.roflexx schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:28:
Delta app maar weer op 1W gezet, groen is leuker dan rood
Joke's on you!knakworst schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:30:
[...]
Iedereen heeft met paper hands op 30k verkocht en op 46.5k weer teruggekocht toch?
Ik heb helemaal geen bitcoins
eerste dca koopje gedaan 😊
nothing stops this train
Waar denk jij zelf dat de bodem van deze correctie zit dan? 35k?knakworst schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:30:
[...]
Iedereen heeft met paper hands op 30k verkocht en op 46.5k weer teruggekocht toch?
Ik denk 42.8ishMrKennedy1985 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Waar denk jij zelf dat de bodem van deze correctie zit dan? 35k?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Grote speler!
Jepp, dit is niks joh. Wat gebeurt er nu?? Niks.roflexx schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:28:
Ik doe mee met 42.8, anders een bord rekteroni op 29.MrKennedy1985 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:33:
[...]
Waar denk jij zelf dat de bodem van deze correctie zit dan? 35k?
Nog geen Sat
Ik wacht tot de bearmarket al even onderweg is, en dit topic 1 post per dag heeft. Dan ga ik DCA'en
Met 40.000 ben je geen grote speler. .
nou, er zijn kleinere flufjeszwembroek schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:50:
[...]
Beste!!!Waah schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:49:
[...]
Nog geen Sat![]()
Ik wacht tot de bearmarket al even onderweg is, en dit topic 1 post per dag heeft. Dan ga ik DCA'en
Mwa....zwembroek schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:50:
[...]
Niet teveel in de bank stallen in ieder geval.
Even een stukje uit een artikel op nu.nl
Meer klanten moeten mogelijk betalen om te sparen
Rabobank heeft ook last van de lage rentestand. Het bedrijf besloot daarom eerder al klanten te laten betalen als ze sparen bij de bank. Het gaat dan om klanten met een spaarvermogen van 100.000 euro of meer.
Woensdag zei Draijer niet uit te kunnen sluiten dat klanten met minder vermogen ook met een negatieve rente te maken krijgen. Aan welk drempelbedrag de bank denkt, wordt niet meegedeeld.
Mooiste is:
Ze hadden ook maar een positief resultaat van dik 2 miljard de boeven
Even een stukje uit een artikel op nu.nl
Meer klanten moeten mogelijk betalen om te sparen
Rabobank heeft ook last van de lage rentestand. Het bedrijf besloot daarom eerder al klanten te laten betalen als ze sparen bij de bank. Het gaat dan om klanten met een spaarvermogen van 100.000 euro of meer.
Woensdag zei Draijer niet uit te kunnen sluiten dat klanten met minder vermogen ook met een negatieve rente te maken krijgen. Aan welk drempelbedrag de bank denkt, wordt niet meegedeeld.
Mooiste is:
Ze hadden ook maar een positief resultaat van dik 2 miljard de boeven
[ Voor 7% gewijzigd door Ronald.42 op 12-08-2021 16:56 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ligt eraan met wie je vergelijktzwembroek schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:50:
[...]
Vergeleken met Bezos, zijn er geen grote spelers
Vergeleken met mijn omgeving? ben ik de grootste speler
In dit topic? Dat weten we niet
Ik zie nog steeds geen instap moment in Bitcoin. Maar volgende maand hoop ik mijn slag te kunnen slaan met Moonbeam.
[ Voor 3% gewijzigd door zwembroek op 12-08-2021 16:59 ]
En Maker DAO ook gehackt. 7 miljoen ipv 600 miljoen, maar het houdt je scherpKol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
ik vertrouw DAI meer dan USDT, voelt minder aan als: BRRRRRTTTTTTTTT
https://www.google.com/am...dc-accounts-affected/amp/
lap, al het mooie groen is weer bloedrood geworden.
Why can't we have nice things in life??
Gewoon wat verder uitzoomen :-)dotslasher schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:02:
Klopt, weten we van elkaar niet. Zag hier gister nieuwe leerlingen voorbij komen die met tientjes spelen. Doen ze goed, leuk!Waah schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:56:
[...]
Ligt eraan met wie je vergelijkt![]()
Vergeleken met Bezos, zijn er geen grote spelers![]()
Vergeleken met mijn omgeving? ben ik de grootste speler![]()
In dit topic? Dat weten we nietwant we delen enkel percentages
Ik ben gisteravond vol ingestapt op advies van Taro. Maar het heeft me tot nu toe alleen maar geld gekost.zwembroek schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 16:56:
Ik zie nog steeds geen instap moment in Bitcoin. Maar volgende maand hoop ik mijn slag te kunnen slaan met Moonbeam.
Uitzoomen en dit is gezond enzo, komt goed. Ik ben fucking bullish.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Niet fair vriend...Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Ik ben gisteravond vol ingestapt op advies van Taro. Maar het heeft me tot nu toe alleen maar geld gekost.
@Taro geeft geen advies. Geeft alleen aan hoe hij denkt, en wat hij doet.Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Ik ben gisteravond vol ingestapt op advies van Taro. Maar het heeft me tot nu toe alleen maar geld gekost.
Een ieder speelt voor zich.
Ik heb geen advies gezien, slechts fomo.Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Verre van.
pfew alsnog 2326,40% winst sinds oktober vorig jaar.
Doe nou niet, als je zo blind volgt en dan hier komt klagen dan blijven dergelijke posts straks uit. En dat zou enorm zonde zijn.Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:04:
[...]

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Jep! Als je alles leest wat @Taro hier post.Bushalte schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:07:
[...]
Doe nou niet, als je zo blind volgt en dan hier komt klagen dan blijven dergelijke posts straks uit. En dat zou enorm zonde zijn.
Mogen we daar met z'n allen erg dankbaar om zijn.
Maak je eigen keuze, volg niet zomaar iemand.
Mooi zo, weer iemand wie zijn fiat ik kan opharken.Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Dyor
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Juist! 67K is leuk, maar tot m'n 67e jaar wat minder.Ronald.42 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:09:
[...]
Mooi zo, weer iemand wie zijn fiat ik kan opharken.
Dyor
ehh... Op basis van wélke post ben je ingestapt dan?Het Fantoom schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:04:
[...]
Want Taro zit, volgens zijn posts hier, nog in FIAT.

nou, ik ben net een ijsje gaan halen. Twee bolletjes. Pistache en straciatella. Daarvoor ben ik een eindje om gefietst om van het mooie weer en de natuur te genieten.dotslasher schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:02:
Zat nice things. Stel de juiste prio.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Plakt maar op een (digi) tegeltje:Ronald.42 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 17:09:
[...]
Mooi zo, weer iemand wie zijn fiat ik kan opharken.
Dyor
"De een z'n Coin, de ander z'n Fiat"
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Instappen op advies van een ander is nooit een goed idee..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!