nothing stops this train
TA wijst op een piek van 87k?
heelinteressant.jpg
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat zal geen TA chart geweest zijn, op tegeltjes zitten geen 16 miljoen kleuren.WhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:37:
Welke uitspraak van hem hadden we ook alweer op een tegeltje gezet?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wat dacht je van DOGE. Ik had al een maand ofzo niet gekeken maar keek net even , nog steeds gewoon op 28 cent...Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:41:
[...]
Ik verbaas me er oprecht over dat XRP nog zoveel waarde heeft. Ze houden de boel artificieel in de lucht om hun inkomen te waarborgen, dat is duidelijk. Er worden op regelmatige basis XRP tokens verdeeld onder de 3 (?) oprichters, die tokens moeten wel waarde houden bij uitcashen natuurlijk.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Geen ideeMontu schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:41:
[...]
Heb je advies hoe ik het met zo min mogelijk fees toch op mijn bank kan krijgen?
Veel beter dan de euro's naar Bitcoin omzetten, de Bitcoin naar Bitvavo versturen, vanuit Bitvavo weer omzetten naar euro's en dan de euro's opnemen gaat het niet worden denk ik?
Maar ik meen hier gelezen te hebben dat TRX de laagste fees heeft, moet je maar even terugzoeken (deze topic, paar dagen terug). En verder klopt je riedeltje wel.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dit en The Freggles. Jaren '90
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Alleen maar goede ritjes op dat gekke muntje. Met de huidige run lach ik me echt rotMooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:41:
[...]
Ik verbaas me er oprecht over dat XRP nog zoveel waarde heeft. Ze houden de boel artificieel in de lucht om hun inkomen te waarborgen, dat is duidelijk. Er worden op regelmatige basis XRP tokens verdeeld onder de 3 (?) oprichters, die tokens moeten wel waarde houden bij uitcashen natuurlijk.
Dat krijg je als whale Musk niet verkoopt. Gaat-ie wel doen uiteindelijk, Tesla gaat gegarandeerd mindere cijfers presenteren in Q3 en Q4, dus zal Musk privé ook iets moeten verzinnen om nog naar de Appie te kunnen.twit schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:43:
[...]
Wat dacht je van DOGE. Ik had al een maand ofzo niet gekeken maar keek net even , nog steeds gewoon op 28 cent...
Namate het steeds duidelijker wordt dat Bitcoin een serieuze asset gaat zijn, zal zelfs Elon zich bezinnen. #hopium
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 22:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ngangatar schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:42:
[...]
Dat zal geen TA chart geweest zijn, op tegeltjes zitten geen 16 miljoen kleuren.

Nah het was echt een schitterende. Normaliter zou ik op afbeeldingen doorzoeken, maar we weten allemaal dat dat onbegonnen werk is in deze reeks
Appie? die accepteert geen VISA, kl*te winkel, boycotten die hapMooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:46:
[...]
Dat krijg je als whale Musk niet verkoopt. Gaat-ie wel doen uiteindelijk, Tesla gaat gegarandeerd mindere cijfers presenteren in Q3 en Q4, dus zal Musk privé ook iets moeten verzinnen om nog naar de Appie te kunnen.
nothing stops this train
Laten we afspreken dat we dergelijke pareltjes pinnenWhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:47:
[...]
![]()
Nah het was echt een schitterende. Normaliter zou ik op afbeeldingen doorzoeken, maar we weten allemaal dat dat onbegonnen werk is in deze reeks
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja, het is allemaal wat krapjes voor Elon tegenwoordig.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:46:
[...]
Dat krijg je als whale Musk niet verkoopt. Gaat-ie wel doen uiteindelijk, Tesla gaat gegarandeerd mindere cijfers presenteren in Q3 en Q4, dus zal Musk privé ook iets moeten verzinnen om nog naar de Appie te kunnen.
@Slux staat overigens op plek 6.
/f/image/jaXuHJvDbKP1TxKTY8ke9hgt.png?f=fotoalbum_large)
Ahold is huge en heeft zichzelf miljoenen bespaard door geen credit cards te accepteren. Ze gaan echt wel overstag als de markt er duidelijk om vraagt. Zal niet zo lang meer duren denk ik.Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:48:
[...]
Appie? die accepteert geen VISA, kl*te winkel, boycotten die hap
Vele buitenlandse studenten betalen met credit card, eigenlijk zijn ze in bepaalde regio's om deze reden al klanten aan het verliezen aan Jumbo. Merk het zelf bijvoorbeeld zelfs in Enschede, waar (waarschijnlijk nieuwe) buitenlandse studenten keer op keer te lang bij de kassa staan, omdat ze het betalen te lastig vinden.
[ Voor 38% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 22:53 ]
Animal crackers, Wordt vervolgd, Vrienden voor het leven.
God morks in wysterious ways.
Ben zelf meer van een divers aantal coins😊Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:03:
[...]
Dat is zeker, maar probeer dat maar eens goed te timen.
Wat zou je nu doen bijvoorbeeld? Alles in BTC, terwijl de kans aanwezig is dat ETH een nieuwe poging doet om 0.072 BTC-level te pakken?
Heb geen zin om veel te traden/switchen, zie de noodzaak ook niet in een bull market. Lekker rente laten trekken en compounden
Laat meeste ook lekker staan tot ze een bepaald bedrag opbrengen en dan verkopen of het omzetten naar btc.
En ondertussen alles wat kan staken.
Eddie was mijn rolmodel. Lekker de dumbass spelen, maar ondertussen wel een leuk meisje in bed. Ik vrees dat ik een Eddie ben gewordenArtPhil-Flower schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:51:
[...]
Animal crackers, Wordt vervolgd, Vrienden voor het leven.
ICX kopen op Binance, die naar Bitvavo sturen en vervolgens laten uitkeren.Montu schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:41:
[...]
Heb je advies hoe ik het met zo min mogelijk fees toch op mijn bank kan krijgen?
Veel beter dan de euro's naar Bitcoin omzetten, de Bitcoin naar Bitvavo versturen, vanuit Bitvavo weer omzetten naar euro's en dan de euro's opnemen gaat het niet worden denk ik?
Fee is 0,02 ICX (ongeveer 3 eurocent) -- minimale hoeveelheid is 0,04 ICX
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Vooral Zuckerberg valt natuurlijk op. Het is fuckin' ONZE data, die miljarden zouden moeten worden verdeeld onder alle FB users. Ik ga voor de zekerheid weer een account aanmaken.Ngangatar schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:50:
[...]
Ja, het is allemaal wat krapjes voor Elon tegenwoordig.
@Slux staat overigens op plek 6.
[Afbeelding]
Jaaaa dat was 'mYES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:56:
Jullie zochten iets?
[Afbeelding]
Credits naar @dnzm die hem gemaakt heeft!

Heerlijk, die spreuken met bewuste spelfoutenYES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:56:
Jullie zochten iets?
[Afbeelding]
Haha mooi! Voordat dat tegeltje gepost werd kwamen er nog veel meer geweldige quotes voorbij van m, ik mis hem en zijn quotes/kunstwerken wel.
Thanks, maar TRX lijkt me dan een betere optie. ICX heeft maar een volume van een kleine 150k USD op een dag, dat is mij net wat te risky.D_Jeff schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:57:
[...]
ICX kopen op Binance, die naar Bitvavo sturen en vervolgens laten uitkeren.
Fee is 0,02 ICX (ongeveer 3 eurocent) -- minimale hoeveelheid is 0,04 ICX
Haha prachtig. Toch mis ik die zoon van bogdanov wel.YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:56:
Jullie zochten iets?
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:19:
[...]
Iedereen weet zon beetje waar de stoplosses zitten.
Probeer maar is een stoploss op een goede plek te zetten
Er is geen perfecte manier, alleen je eigen manier totdat het tegendeel bewezen wordt.wehave schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:52:
[...]
Ben zelf meer van een divers aantal coins😊
Laat meeste ook lekker staan tot ze een bepaald bedrag opbrengen en dan verkopen of het omzetten naar btc.
En ondertussen alles wat kan staken.
Laat nou het tegendeel al meerdere malen bewezen zijn van een PF met veel gewicht in de kleine caps
De 2023-versie van @wehave heeft minder % in alts, zullen we wedden?

Nog één mooie quote van de beste man, dan ga ik pitten. Hij wist hier al dat er op hem gehunt werd:
A87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:18:
[...]
je wordt gehunt als je je stop te dichtbij zet, al zo vaak gehad
Verwijderd in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17"
Taro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17"
A87 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17"
Ik zit hier gewoon met de tranen in m'n ogen van het lachen. Gelukkig is m'n vriendin al naar boven, want dit kan je een normaal iemand gewoon niet uitleggen.
Wat een heerlijke reeks was dat. 18 mei, volgens mij gingen we flink Rektoni toen hè?
Ja, net zoals nuWhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:05:
Wat een heerlijke reeks was dat. 18 mei, volgens mij gingen we flink Rektoni toen hè?
Ach, zit ondertussen PlanB & Benjamin te kijken, vertrouwen in de lange termijn...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
TRX doet een vluchtje m00n momenteel, dus dat geeft een fee van 21 eurocent (and counting), met een minimale hoeveelheid van 5,06 TRX.Montu schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:00:
[...]
Thanks, maar TRX lijkt me dan een betere optie. ICX heeft maar een volume van een kleine 150k USD op een dag, dat is mij net wat te risky.
Gratis tip: ICX geeft 7,5% staking bij bitvavo. TRX is lager.
Andere optie is RVN (15 eurocent) -- meer dan genoeg volume gezien de afgelopen dagen
[ Voor 8% gewijzigd door D_Jeff op 11-08-2021 23:07 ]
Je schildert A87 nu wel af als een Zanger Rinus.
Stel je voor dat hij gewoon beperkingen heeft, dan is dit natuurlijk not dun.
Waarom is dat? Is er een groot handelsland wakker geworden ofzo?freshprince schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:07:
Gaat even rap nu
Ik ga er wel van uit dat hij in een begeleid-wonen groep zat met gelimiteerde toegang tot het internet ja.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:07:
[...]
Vrij vadsig zou dat zijn inderdaad.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:07:
[...]
Overigens moet ik om Zanger Rinus niet lachen. Weet niet of dat erger is of niet.
Even gekeken. 18 mei was een -2%. 19 mei was -14,5%Taro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:06:
[...]
Ja, net zoals nu
Ach, zit ondertussen PlanB & Benjamin te kijken, vertrouwen in de lange termijn...
U bent allen gewaarschuwd.
2023 hoop ik meeste in fiat te hebben 😉Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:03:
[...]
Er is geen perfecte manier, alleen je eigen manier totdat het tegendeel bewezen wordt.
Laat nou het tegendeel al meerdere malen bewezen zijn van een PF met veel gewicht in de kleine caps
De 2023-versie van @wehave heeft minder % in alts, zullen we wedden?
Long run baby, I am in it for the long runWhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:09:
[...]
Even gekeken. 18 mei was een -2%. 19 mei was -14,5%
U bent allen gewaarschuwd.
Omdat we er niet door geraken. Is al te veel afgeketst geweest. Is belangrijk nu dat de bulls het opkopen en dan kunnen we doorbreken. Indien niet gaat er misschien een kettingreactie volgenPingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:08:
[...]
Waarom is dat? Is er een groot handelsland wakker geworden ofzo?
Godsamme. Ik ben net 3 weken op vakantie geweest, heb gedurende mijn vakantie dit topic elke dag tenminste 4x gecheckt met de verwachting dat er over mij gepraat zou worden en ik direct kon replyen. Maar wat denk je? Helemaal nietsYES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:00:
[...]
Haha mooi! Voordat dat tegeltje gepost werd kwamen er nog veel meer geweldige quotes voorbij van m, ik mis hem en zijn quotes/kunstwerken wel.

En die domme meuk van A87 maakt jullie sompig. Wees er glukkig mee zou ik zeggen!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Deze is ook goud ja. Prachtige maanden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mag het niet hopen voor je, want de kans is vrij aannemelijk dat Bitcoin in 2023 meer waard is dan nu
En de usecase voor fiat wordt ook kleiner naarmate de jaren verstrijken natuurlijk.
Waar zie je precies paniek?Oepsje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:14:
Wat een paniek hier altijd als er even 3% af gaat na een flinke. Ik dacht er is weet ik wat aan de hand, log ik in, staat btc gewoon nog 46k+
Zie paar posts hierboven over mis season sale, rektoni etc etc
Dat heet humor, dat is geen paniek.Oepsje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:15:
[...]
Wat dacht je van het kopje "Terugbetalingsdatum"MrKennedy1985 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:15:
Iemand een idee hoe lang je coins gemiddeld in locked staking blijven staan op binance nadat je ze early geredeemd hebt?
Wordt al snel getyped, schrik niet zo snel meer van een 15% op of neer. Aan het plan houden.Oepsje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:15:
[...]
Paniek kun je herkennen wanneer je geen controle meer hebt over je sluitspieren.Oepsje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:15:
[...]
Daar is geen bewijs van, dus beschouwen we het als humor.
WhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:08:
[...]
Ik ga er wel van uit dat hij in een begeleid-wonen groep zat met gelimiteerde toegang tot het internet ja.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 11-08-2021 23:34 ]
Zero.
Die zie ik dus al niet meer, hij staat gewoon op status redeeming, voor de rest zie ik weinig waar ik wat uit kan halen maar kan zijn dat ik iets mis natuurlijk.StevenzeN schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:16:
[...]
Wat dacht je van het kopje "Terugbetalingsdatum"
Maar vind het wel tragikomisch dat we na al dat gedoe en gehannes van dagen flink boven de 46k zaten en nu binnen 3 seconden weer (weer!!) in de 45 pleuren.
Het is uw eerste dag hier?Oepsje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:15:
[...]
Geen zorgen, gaat wel over. Over een tijdje doet het je niets meer als je al je muntjes waar je zo hard voor gewerkt hebt naar de whales toe ziet stromen.
Ik veronderstel dat het de 13e om 12:00 weer in je spot wallet staat, dat is bij vrijwel alle coins het geval. Wanneer je coins eerder wil verzilveren dan staat de datum weergegeven bij het bevestigen.MrKennedy1985 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:19:
[...]
Die zie ik dus al niet meer, hij staat gewoon op status redeeming, voor de rest zie ik weinig waar ik wat uit kan halen maar kan zijn dat ik iets mis natuurlijk.
Had dit keer serieus vertrouwen in de 47K.Servor schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:20:
Geen paniek hoor, ik hodl wel door.
Maar vind het wel tragikomisch dat we na al dat gedoe en gehannes van dagen flink boven de 46k zaten en nu binnen 3 seconden weer (weer!!) in de 45 pleuren.
Mede door Taro, die mee ging met wat fiat!
Taro was ook lekker subtiel haha:Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:07:
[...]
Taro schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:14:
[...]
Als je zo handelt, dan ga je het meeste winst maken als je het omgekeerde doet van wat je denkt te moeten doen.
[ Voor 25% gewijzigd door twit op 11-08-2021 23:28 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Een "moon" is ook wel een achterwerk in de volksmond toch? Een "rekt moon" zou je in regenboogtermen vrij expliciet en onfraai kunnen beschrijven.spacer schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:19:
REKT roepen bij een redelijk geringe daling is gewoon lifestyle 😎. Net zoals moon bij een kleine stijging 🤓.
Ik dacht ook dat we safu zaten nu ja.PlanR schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
Had dit keer serieus vertrouwen in de 47K.
Mede door Taro, die mee ging met wat fiat!
Veel te weinig likes die post. Duidelijk dat het merendeel al in foetushouding in een hoekje lag.twit schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
Taro was ook lekker subtiel haha:
Of dat het toen niet echt een slowchat te noemen was, dat kan ook....
Da's waar 🤣. Voor sommige groeperingen ook een link lifestyle 😉.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Een "moon" is ook wel een achterwerk in de volksmond toch? Een "rekt moon" zou je in regenboogtermen vrij expliciet en onfraai kunnen beschrijven.
Taro in mei: (de maand mei dat zeggende)twit schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:21:
[...]
Taro was ook lekker subtiel haha:
De wetenschap dat je altijd het omgekeerde moet doen wat je denkt dat je moet doen, is best goed mee te leven. Ik doe bijvoorbeeld soms iets waarbij ik bij voorbaat weet dat ik het beter niet zou moeten doen. Als ik zou weten dat ik het omgekeerde zou moeten doen wat ik denk dat ik zou moeten doen, zou ik in veel gevallen gewoon negeren wat ik denk dat ik zou moeten doen en gewoon bier drinken.Als je zo handelt, dan ga je het meeste winst maken als je het omgekeerde doet van wat je denkt te moeten doen.
edit: deze klopt gewoon ook nog
HODL! Komt goed, als het niet deze week is, dan wel over 3 jaar.
Geen slowchat toen? Are you kidding me. Volgens mij zaten we in die periode pas net na de absolute piek waar we (vandaag waren het er 300 ofzo) ik echt 600 berichten moest bijlezen na een dagje werken en we de split tussen het meme coin topic moesten gaan maken omdat het in plaats van leuk slowchatten gewoon irritant irc chat achtig slowchatten wordt. Nee ik denk dat er mensen genoeg waren, misschien waren we allemaal niet scherp omdat onze aandacht op dikke rode candles waren die duizenden aan verlies in onze pf betekendenWhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:22:
[...]
Veel te weinig likes die post. Duidelijk dat het merendeel al in foetushouding in een hoekje lag.
Of dat het toen niet echt een slowchat te noemen was, dat kan ook....

En toch he als je er over nadenkt ik bent sindsdien alweer 10x euforisch en 10x diep ongelukkig geweest kijkend naar de koers. En het is net drie maandjes geleden. Bizar, en only in crypto
Ik zie het woord link, ik gooi er deze weer in...spacer schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:24:
[...]
Da's waar 🤣. Voor sommige groeperingen ook een link lifestyle 😉.

War is the only proper school of the surgeon.
Ik weet vrij zeker dat dat zo'n beetje de defintie is van een of ander TA patroon: lower lows, higher highs. Is dat een ascending triangle ?PlanR schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:30:
We gaan minder diep onder de 46K, maar wel steeds dichter naar de 47 toe. Valt wel op.
Nee, dat is meer vraag dan aanbod.twit schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:32:
[...]
Ik weet vrij zeker dat dat zo'n beetje de defintie is van een of ander TA patroon: lower lows, higher highs. Is dat een ascending triangle ?
Een driehoek is altijd symmetrisch anders kan het geen driehoek zijn. Wat wil je zeggen?
Zo heet het patroon waar twit aan refereert.Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:36:
[...]
Een driehoek is altijd symmetrisch anders kan het geen driehoek zijn. Wat wil je zeggen?
Vind ik een net antwoord.JW04 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:37:
[...]
Zo heet het patroon waar twit aan refereert.
Of wat dat je van F**down en K**n_N**k
Wat een karakters waren dat zeg
Deze screenshot is wel echt exploited to the max nu hoor...
Niet erg aardig iddMooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 23:07:
[...]
Maar een bijzonder figuur is 'ie wel. Daar is op zich niets mis mee natuurlijk.
Niet dom ofzo, maar wel erg bijzonder.
Hij schreef ooit dat 'ie jarig was die dag, had geen bezoek, verwachtte 'ie ook niet, en vanwege gebrek aan eten in huis had 'ie maar een pak hagelslag leeggevreten
Tja. Kan natuurlijk. Maar wel sneu. Ik vond het wel grappig hoe 'ie het zei. Dat is blijven hangen bij mij.
Maar er liepen wel meerdere mafklapp eh... bijzondere mensen rond hier. Ene kainniak ofzo was er ook zo eentje. Helemaal niet dom ofzo, wist best veel (zo leek het), maar zijn manier van zichzelf profileren op Tweakers was nogal lachwekkend. Lang niets meer van vernomen. Was helemaal idolaat van Bitcoin Cash als ik me het goed herinner.
Toch fleuren zulke gasten de boel af en toe wel op.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Hoe kom je erbij dat Nexo een 20k bankgarantie geeft? Zou ik leuk vinden, maar ik heb nog nooit zoiets gehoord.MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:27:
[...]
Kan ik vanaf mijn gewone bankrekening mijn Euro's overschrijven naar Beefy, waardoor er direct dagelijk x procent rente bij komt? Kan ik deze Euro's direct weer terug op mijn bankrekening overschrijven? Zit er tot 20k bankgarantie op mijn centen bij Beefy? Kan ik één stablecoin deponeren en daar 20% rente op krijgen?
Nee? Dan is Beefy in mijn ogen niet 'hetzelfde als' of 'beter dan' Nexo.
Ik heb overigens wel zin in 20% op stablecoins. Als dat met bovenstaande functionaliteiten kan, graag. Schrijf maar een adapter op Beefy en ik ga er gebruik van maken. Ik vang graag wat minder rente om wat minder risico te hoeven lopen.
En verder: nee, dat moet via een wallet en met staking, nee, uiteraard geen bankgarantie, en ja, dat kan met 1 stablecoin. (Hoewel de meeste met hoge apy's s stablecoin LP's zijn)
Waarin Beefy duidelijk beter is, is dat alles snel en transparant gaat, en je hulp kan krijgen als er onverhoopt iets niet helemaal goed gaat. Is ook wat waard. Wat risico betreft, smart contracts kunnen niet failliet gaan, etc. Er zijn grote verschillen tussen Defi en een Cefi-bedrijf als Nexo, maar qua risico heb ik duidelijk een andere beleving dan jij.
Ik zit er een beetje tussenin. Smart contracts kunnen niet "failliet" gaan, maar de instantie (Beefy braadworst company) kan wel een lek in de code hebben, waardoor persoon x die toegang heeft tot jouw contracts jouw moneten naar Rusland gaan verhuizen. Daarom kan decentralisatie niet ver genoeg gaan en hebben BTC en ETH een enorme voorsprong op de rest.Glenn Hoddle schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 00:12:
[...]
Hoe kom je erbij dat Nexo een 20k bankgarantie geeft? Zou ik leuk vinden, maar ik heb nog nooit zoiets gehoord.
En verder: nee, dat moet via een wallet en met staking, nee, uiteraard geen bankgarantie, en ja, dat kan met 1 stablecoin. (Hoewel de meeste met hoge apy's s stablecoin LP's zijn)
Waarin Beefy duidelijk beter is, is dat alles snel en transparant gaat, en je hulp kan krijgen als er onverhoopt iets niet helemaal goed gaat. Is ook wat waard. Wat risico betreft, smart contracts kunnen niet failliet gaan, etc. Er zijn grote verschillen tussen Defi en een Cefi-bedrijf als Nexo, maar qua risico heb ik duidelijk een andere beleving dan jij.
Nexo (of wat dan ook) is een bedrijf met een toekomstvisie (/winstvisie) en zal er vrijwel alles aan doen om jouw moneten veilig te stellen. En dat doen ze, omdat ze backing hebben vanuit oud geld (Credissimo), die laten de boel niet laten ploffen om een simpel hackje.
Soms moet je als hater van het systeem ook gewoon meedijnen op het systeem om je doel te bereiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 12-08-2021 00:28 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!