[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.161 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:31:
[...]

Ik quote mezelf ff ongegeneerd :P

Misschien juist handiger om te "cashen" naar totale portfoliowaarde.

Als voorbeeld:

€100k 10% van PF
€110k 20% van rest-PF
€120k 30% van rest PF
€130k 40% van rest-PF
€140k 50% van rest-PF
etc.

Het grote voordeel hierbij is dat je ook je alt-deel van je PF laat "meebeslissen".

De grens van €100k naar €110k lijkt klein, maar vergeet niet je nadat je 10% hebt uitgecasht van je €100k, je portfoliowaarde €90k is geworden.

Je zou daarom ook dit kunnen doen:

€100k 10% van PF
€100k 20% van rest-PF
€100k 30% van rest PF
€100k 40% van rest-PF
€100k 50% van rest-PF
etc.

Dus je PF-waarde niet boven een bepaalde waarde laten komen en daarboven dus afromen naar stable of fiat.

Ik neig sterk naar dit voorbeeld i.p.v. de Bitcoin-prijs de beslissende factor te laten zijn.

/note to self
Geen gek plan / ook wel oren naar. Met wat voor frequentie zou je dan die ' stappen ' nemen ? Dagelijks is wat snel maar eens per week kijkend naar december 2017 en ook eerder dit jaar is waarschijnlijk te langzaam. Dan kan er al een hele hoop gebeurd zijn voordat je weer een dca-uitcash momentje hebt. Ook al over nagedacht/ een plan voor?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:56
Bar weinig REN ;)
Edit: wat heeft die het afgelopen uur meegemaakt op Bitvavo. -10%

[ Voor 20% gewijzigd door MrMrq op 11-08-2021 20:49 ]

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Rakward schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:14:
[...]

Ik heb wel wat Vechain ja :) Maar ik heb dan ook vanalles ...
[Afbeelding]

in b4 bahgholder/shitcoin comments 8)
mmm lijkt een beetje op wat ik achter me op tafel heb liggen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKjcT-Ol8Qb8hFx7lBqoc3Vv8VI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5A9dEJwafsR8KVvZhlfUXbQo.jpg?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

twit schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:42:
[...]

Geen gek plan / ook wel oren naar. Met wat voor frequentie zou je dan die ' stappen ' nemen ? Dagelijks is wat snel maar eens per week kijkend naar december 2017 en ook eerder dit jaar is waarschijnlijk te langzaam. Dan kan er al een hele hoop gebeurd zijn voordat je weer een dca-uitcash momentje hebt. Ook al over nagedacht/ een plan voor?
Plan is nog niet dedfinitief uitgewerkt.

De frequentie is hierbij geheel afhankelijk van het momentum. Ik zou een dergelijke plan zien als een relatief stricte richtlijn, maar je eigen verstand blijft de doorslag geven bij elke actie die je doet.
Als je bijv. meemaakt dat BTC dagelijks 5k in waarde stijgt, zou je de frequentie daarop kunnen aanpassen.

Je hoeft de top niet te pakken, slechts de weg naar de top toe.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MrMrq schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:45:
[...]

Bar weinig REN ;)
Edit: wat heeft die het afgelopen uur meegemaakt… -10%
REN heb ik al maanden niet meer, is ETH geworden - dat eenvoudiger rente kan trekken. Maar vind het nog wel een mooi project.

Alles trekt rente in de PF. Van 7-20%. Rente-opbrengsten gaan maandelijks naar ETH op dit moment. (op KSM en DOT na - die blijven lekker compounden op Kraken)

[ Voor 25% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 20:50 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:08

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:37:
[...]

Omdat ETH al 2 jaar lang bezig is om in te lopen op BTC en ik daar een graantje (satje) van mee wil pikken op een relaxte manier? Check het ETHBTC-pair van de afgelopen 2 jaar. De rek is er nog niet uit, we wachten op 0.1 en dat gaat eenvoudig lukken als BTC even gas bijgeeft.
Dat laatste snap ik niet zo. Als BTC gas geeft gaan over het algemeen alle andere munten toch juist door het putje? Of is dat voor ETH niet zo en profiteert die mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:48:
[...]

Je hoeft de top niet te pakken, slechts de weg naar de top toe.
Ik zit ook te kijken naar dit idee, maar blijf met één vraag zitten:
Hoe zorg je er voor dat je niet aan het begin van de klim al aan de zijlijn staat?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:06
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:49:
[...]

Dat laatste snap ik niet zo. Als BTC gas geeft gaan over het algemeen alle andere munten toch juist door het putje? Of is dat voor ETH niet zo en profiteert die mee?
vaak wel ja, dan verkopen ze de winsten van de altjes en traden ze voor BTC (BTC pairing)

mijn trade potje gebruik ik alleen voor swing of positietrading om zo meer SATS te genereren.

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2021 20:51 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Qunix schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

In 2010 wist ik nog niks van bitcoin, maar goed. Ik denk niet dat er anno 2021 een hack kan plaatsvinden op bitcoin.
Eind 2018 zijn er toch wat mensen erg zenuwachtig geworden toen de ene na de andere farm zijn hashpower uit zette omdat de energie kosten te hoog waren.. er stond meer hashpower offline dan online als ik het mij goed kan herinneren. 51% attack was een mogelijkheid die toch wel reeel kan worden als een paar mega farms de boel weer aan zouden slingeren maar dan met slechte bedoelingen.

51% is nooit gebeurd, maar had zeker gekund. ik denk ook echt wel dat de kans kleiner is dan bij een gemiddelde shit coin.. maar denk nu niet dat het hoe dan ook niet kan plaatsvinden. In 2010 was het de input van satoshi (dus een enkel persoon) welke een decentraal netwerk moest redden, laten we vooral niet vergeten hoe krom dat is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:49:
[...]

Als BTC gas geeft en nieuw ATH opzoekt, zal ETH even haar meerdere moeten erkennen en terrein verliezen tov BTC. Maar het verleden wijst uit, dat BTC winsten daarna weer rijkelijk in alts vloeien en ETH haantje de voorste is om er weer overheen te knallen.

Gewoon hodlen en geduldig afwachten. Als het marktsentiment niet verandert, is bovenstaande bijna een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:52:
[...]

Als BTC gas geeft en nieuw ATH opzoekt, zal ETH even haar meerdere moeten erkennen en terrein verliezen tov BTC. Maar het verleden wijst uit, dat BTC winsten daarna weer rijkelijk in alts vloeien en ETH haantje de voorste is om er weer overheen te knallen.

Gewoon hodlen en geduldig afwachten. Als het marktsentiment niet veranderd, is dat bijna een zekerheidje.
Ja oké. Dan snap ik hem. In die zin is ETH koning der alts, die snoept het grootste deel van wat er uit BTC komt vloeien op.
Ik heb ETH voor de HODL dus komt goed, en ik kijk ook naar kansen om meer ETH te vergaren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:52:
[...]

Gewoon hodlen en geduldig afwachten. Als het marktsentiment niet verandert, is bovenstaande bijna een zekerheidje.
Dan kan je toch beter in btc zitten en na de run omhoog snel naar eth gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:50:
[...]

Ik zit ook te kijken naar dit idee, maar blijf met één vraag zitten:
Hoe zorg je er voor dat je niet aan het begin van de klim al aan de zijlijn staat?
Ja ik ben hier de expert niet he.....ik klooi ook maar wat aan :D

Maar dat doe je in deze speelwijze in principe niet, omdat je begint met een procentuele lage cash-out. Deze wordt groter namate de PF stijgt in waarde.

De bedragen waarop je uitcasht zouden ook veel verder uit elkaar kunnen liggen, bijv actie ondernemen bij €100k -> €150k -> €200k. Maar dan cash je in principe maar 20-25% uit bij een verdubbeling van de waarde. Dat is imo aan de magere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

wehave schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:58:
[...]

Dan kan je toch beter in btc zitten en na de run omhoog snel naar eth gaan?
Dat is zeker, maar probeer dat maar eens goed te timen.

Wat zou je nu doen bijvoorbeeld? Alles in BTC, terwijl de kans aanwezig is dat ETH een nieuwe poging doet om 0.072 BTC-level te pakken?

Heb geen zin om veel te traden/switchen, zie de noodzaak ook niet in een bull market. Lekker rente laten trekken en compounden :7

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 21:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
Tether doet ook geen ene moer he :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:17:
Tether doet ook geen ene moer he :(
not sure if serious. Mocht je serieus zijn, dat is ook juist het doel van Tether....stabiel zijn, want is een stable coin

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
anti elppa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:18:
[...]

not sure if serious. Mocht je serieus zijn, dat is ook juist het doel van Tether....stabiel zijn, want is een stable coin
Helaas ben ik serieus het is net zoiets als DAI begrijp ik, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
IOTX Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:02:
[...]

Ja ik ben hier de expert niet he.....ik klooi ook maar wat aan :D

Maar dat doe je in deze speelwijze in principe niet, omdat je begint met een procentuele lage cash-out. Deze wordt groter namate de PF stijgt in waarde.

De bedragen waarop je uitcasht zouden ook veel verder uit elkaar kunnen liggen, bijv actie ondernemen bij €100k -> €150k -> €200k. Maar dan cash je in principe maar 20-25% uit bij een verdubbeling van de waarde. Dat is imo aan de magere kant.
Klopt ja... ik zat al even te puzzelen in excel, maar heb denk ik wel een manier gevonden waarmee ik kan leven. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

Lol, ja stable coin hoort niet te fluctueren. Of heb je tether gekocht met oog op winst? In dat geval iets meer onderZoek doen naar je investeringen.

[ Voor 9% gewijzigd door mannowlahn op 11-08-2021 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:20:
[...]

Klopt ja... ik zat al even te puzzelen in excel, maar heb denk ik wel een manier gevonden waarmee ik kan leven. d:)b
Share die dan ff, dan heb ik er ook nog iets aan :D

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hodl Tether al sinds 2017. Dikke scam, nog steeds 0% winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
mannowlahn schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:21:
[...]

Lol, ja stable coin hoort niet te fluctueren. Of heb je tether gekocht met oog op winst? In dat geval iets meer onderZoek doen naar je investeringen.
Gezien het speelgeld waar het omgaat, leer ik het wel al spelende. Heb bij deze mijn fluffie eruit gehaald en in BNB gestopt. Kijken hoe dat gaat :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:22:
Eerste munt die ik aan raad bij vrienden & familie

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:22:
Prutser, 10-12% rente op Nexo, Crypto.com e.d.

Lekker compounden nu dat nog mogelijk is. Als de adoptiegraad stijgt, dalen de rewards.

Ik gebruik werkelijk alles om mijn hodls te shillen he....hoe sneu :')

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 21:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Je leert al snel het juiste jargon te gebruiken, keurig d:)b

[ Voor 27% gewijzigd door YES op 11-08-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:19:
[...]

DAI is de stable coin, Maker is het government platform. Je moet investeren in Maker (MKR) dus.
En dat kan geen verkeerde investering zijn...DAI kan nog flink groeien verwacht ik. Ook tijdje MKR gehad, maar downsizen he.....

[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:02:
[...]

Dus dit @KaiseRRuby !

[...]

Beetje rare reactie lijkt wel of je mij de ellende gunt of zo :/ Doet me denken hoe een tant vol trots ooit tegen me zei "Wacht maar tot jij getrouwd bent" zij had een butt huwelijk, kennelijk moest ik die dan ook hebben. Alleen wist zei niet toen dat ik mijn ontsnappingsplan klaar had om mijn uithuwelijking te voorkomen 8)
Gun jou alle geluk, goedheid en 2 lamborghini's. Maar het is ook een beetje realiteitszin.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:24:
[...]

Je leert al snel het juiste jargon te gebruiken, keurig d:)b
Je fluffie ergens uittrekken is toch jargon voor een totaal ander genre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:25:
[...]

DAI is de stable coin, Maker is het government platform. Je moet investeren in Maker (MKR) dus.
En dat kan geen verkeerde investering zijn...DAI kan nog flink groeien verwacht ik. Ook tijdje MKR gehad, maar downsizen he.....
ik vertrouw DAI meer dan USDT, voelt minder aan als: BRRRRRTTTTTTTTT

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Een paar jaar geleden was er hier iemand die een short op Tether liet lopen, want ooit zou aan het licht komen dat er niet voldoende daadwerkelijke Dollars tegenover stonden en dus zou de koers instorten. Wel benieuwd of die short nog steeds loopt.

Maarja, heel veel maal heel weinig is nog steeds niet zoveel, dus geen idee of je met bijv. 80% winst op een short van iets dat instort ook maar één cent winst zult maken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik heb deze (met verkoop van % van BTC):
160 10%
190 15%
220 20%
250 25%
280 30%

Lees: Op 160k waarde BTC, verkoop ik 10% van mijn totaal aantal BTC.

Vooral de % zijn belangrijk, want de trappen in BTC waarde kun je zelf maken en aanpassen naar hoe je het wilt. Ik heb deze absolute waarden gekozen omdat ik een bepaald doel heb in € wat ik hier natuurlijk niet verklap.

Ik kan er mee leven omdat het trapsgewijs iets oplevert en ik het niet erg vind als het deels wordt bereikt. Belangrijkste aan deze % is dat je aan het einde van de rit (stel dat hij absurd doorschiet) nog met 1/3 van je BTC blijft zitten voor een eventueel hoger uitstapmoment.

Voor ETH maak ik er ook eentje.

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 11-08-2021 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Hey @Taro, waar ik nou nog benieuwd naar was, vanmiddag zei je dat je weer all-in zat. Hoe ben je tot die beslissing gekomen? Vanwege een bounce op de Daily MA200? Of omdat de 46-zone soepel gehouden wordt de afgelopen dagen? Of doordat het toen even wat harder omhoog ging? Of is er een andere reden?

Het voelde voor mij wat random aan namelijk :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:27:
[...]

Je fluffie ergens uittrekken is toch jargon voor een totaal ander genre?
Toen ik het postte dacht ik, kak dit is, voor zover bekend, de enige vrouw hier en dit wordt sowieso door iemand op een hele andere manier uitgelegd. Ik ben op mijn wenken bediend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:29:
Ik heb deze (met verkoop van % van BTC):
160 10%
190 15%
220 20%
250 25%
280 30%

Lees: Op 160k waarde BTC, verkoop ik 10% van mijn totaal aantal BTC.

Vooral de % zijn belangrijk, want de trappen in BTC waarde kun je zelf maken en aanpassen naar hoe je het wilt. Ik heb deze absolute waarden gekozen omdat ik een bepaald doel heb in € wat ik hier natuurlijk niet verklap.

Ik kan er mee leven omdat het trapsgewijs iets oplevert en ik het niet erg vind als het deels wordt bereikt. Belangrijkste aan deze % is dat je aan het einde van de rit (stel dat hij absurd doorschiet) nog met 1/3 van je BTC blijft zitten voor een eventueel hoger uitstapmoment.

Voor ETH maak ik er ook eentje.
Nice, leuke twist om per coin je cash-out te bepalen. Ga ik ook over nadenken d:)b

Is eigenlijk beter, omdat je zodoende de levels van de betreffende coins tov BTC kunt gebruiken om te bepalen wanneer het moment is om te cashen. Nice! 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik heb nog wat euro's op Binance staan en heb gisteren een poging gedaan om deze via mijn Visa card op te nemen. Ik dacht geluk te hebben aangezien dit zo goed als de enige directe manier is om via Binance fiat op te nemen, maar helaas 10 minuten later werd de status van mijn transactie 'Failed'.

Contact opngenomen met Binance via chat, en ze zeggen dat het probleem bij de Bank issuer ligt, Rabobank in mijn geval. Iemand die hier meer van weet? Accepteert Rabobank geen stortingen van Crypto exchanges?

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Toen ik het postte dacht ik, kak dit is, voor zover bekend, de enige vrouw hier en dit wordt sowieso door iemand op een hele andere manier uitgelegd. Ik ben op mijn wenken bediend :+
Hij is een vrouw? Dat wist ik helemaal niet :o

@Pingo76, mijn nederige maar vooral oprechte excuses O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:31:
[...]

Nice, leuke twist om per coin je cash-out te bepalen. Ga ik ook over nadenken d:)b
haha, ja heb al eerder zitten spelen met uitbetalen van % van totale waarde, maar dan krijg je dat je moet gaan kiezen welke muntjes.... of evenredig verdelen waardoor in beide gevallen de berekening onnodig complex wordt.
Daarnaast heb ik voor elk muntje sowieso een andere strategie. Of anders gezegd: DOT en KSM staan op een andere strategie dan BTC en ETH. Daarnaast wil ik mijn NEXO houden en de andere troep buiten beschouwing laten.

Vandaar deze aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:35:
[...]

haha, ja heb al eerder zitten spelen met uitbetalen van % van totale waarde, maar dan krijg je dat je moet gaan kiezen welke muntjes.... of evenredig verdelen waardoor in beide gevallen de berekening onnodig complex wordt.
Daarnaast heb ik voor elk muntje sowieso een andere strategie. Of anders gezegd: DOT en KSM staan op een andere strategie dan BTC en ETH. Daarnaast wil ik mijn NEXO houden en de andere troep buiten beschouwing laten.

Vandaar deze aanpak.
Aan de selectie van coins te horen ben je goed bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:03

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPmMJksZNrMcA59Tn3OJH_5NWnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aronIpUvVeNCZOi3z0v7qBzS.jpg?f=fotoalbum_large

Weer een mooie w in de maak op de 15m @anti elppa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:30:
[...]

Volgens mij hebben we nog een vrouw in onze gelederen, @Ladonna

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
Interessante aanpak!
Much appreciated.

Stel even dat we deze cyclus tot 180k gaan. Blijven je verkoop doelen daarboven dan staan voor volgende cycli?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:38:
[...]

Aan de selectie van coins te horen ben je goed bezig :+
Dat wist ik natuurlijk allang! :+ 8) ;)

DOT en KSM wil ik deze cycle denk ik de helft verkopen (naar BTC en ETH voor dat trucje) en de rest laten staan. Dus als die gaan moonen wil ik ze ook wel weg doen, maar met andere dynamiek (%) dan hierboven.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:29:
Hey @Taro, waar ik nou nog benieuwd naar was, vanmiddag zei je dat je weer all-in zat. Hoe ben je tot die beslissing gekomen? Vanwege een bounce op de Daily MA200? Of omdat de 46-zone soepel gehouden wordt de afgelopen dagen? Of doordat het toen even wat harder omhoog ging? Of is er een andere reden?

Het voelde voor mij wat random aan namelijk :+
Dat was een erg gecompliceerd besluit dat iedereens pet ver te boven gaat, maar ik kan het waarschijnlijk als volgt samenvatten: Combinatie van een Brand IPA, genuttigd terwijl ik lekker in de zon in de achtertuin zat, met een vleugje hopium.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:43:
[...]

Dat was een erg gecompliceerd besluit dat iedereens pet ver te boven gaat, maar ik kan het waarschijnlijk als volgt samenvatten: Combinatie van een Brand IPA, genuttigd terwijl ik lekker in de zon in de achtertuin zat met een vleugje hopium.
Damn, toch altijd weer pure klasse hoe jij die indicatoren samen kan laten smelten tot een geniaal besluit.

REKT....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Dat was een erg gecompliceerd besluit dat iedereens pet ver te boven gaat, maar ik kan het waarschijnlijk als volgt samenvatten: Combinatie van een Brand IPA, genuttigd terwijl ik lekker in de zon in de achtertuin zat met een vleugje hopium.
Gelukkig. Ik dacht even dat het aardig random was. Maar dat was het dus niet. Goed om te weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
[...]

Taro aan de hopium? Is je glazen bol stuk gevallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

[...]

Ik kan die Brand IPA Indicator nergens vinden op Tradingview...
:|

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:38
Tsja, met dit weer gaat zo'n goudgele rakker er wel in.
Ondertussen weten we ook van Jaapio dat er niet altijd de beste acties uit volgen :P

Sideways it is.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

MrMrq schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:40:
[...]

Interessante aanpak!
Much appreciated.

Stel even dat we deze cyclus tot 180k gaan. Blijven je verkoop doelen daarboven dan staan voor volgende cycli?
Disclaimer: :D
Dit is een voorbeeld. Ik ben er nog mee aan het spelen. Momenteel staat hij afgesteld op het gemiddelde van het S2FX model. Geen idee of dat zo blijft, maar voor nu voelt t goed.

Als t niet geraakt wordt, kan ik nog besluiten om e.e.a. na de piek te verkopen, maar daar moet ik nog regels voor opstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 21:21

raq

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:31:
[...]

Ik quote mezelf ff ongegeneerd :P

Misschien juist handiger om te "cashen" naar totale portfoliowaarde.

Als voorbeeld:

€100k 10% van PF
€110k 20% van rest-PF
€120k 30% van rest PF
€130k 40% van rest-PF
€140k 50% van rest-PF
etc.

Het grote voordeel hierbij is dat je ook je alt-deel van je PF laat "meebeslissen".

De grens van €100k naar €110k lijkt klein, maar vergeet niet je nadat je 10% hebt uitgecasht van je €100k, je portfoliowaarde €90k is geworden.

Je zou daarom ook dit kunnen doen:

€100k 10% van PF
€100k 20% van rest-PF
€100k 30% van rest PF
€100k 40% van rest-PF
€100k 50% van rest-PF
etc.

Dus je PF-waarde niet boven een bepaalde waarde laten komen en daarboven dus afromen naar stable of fiat.

Ik neig sterk naar dit voorbeeld i.p.v. de Bitcoin-prijs de beslissende factor te laten zijn.

/note to self
Dat is wel een gangbare strategie. Zelf heb ik een afgeleide van de verkoopkant van deze strategie, voorbeeldje met fictieve bedragen:
Elke 14dgn dat mijn pf-waarde boven de 100k is haal ik 5k naar fiat. Is de waarde onder de 50k, dan gaat er 5k geinvesteerd worden. Super simpel, werkt als een tierelier voor mij. Dit is wel de stabiele basis van mijn exit.
Je kan er altijd nog van afwijken als het parambolisch gaat of extra terug inzetten als er een 50% dip is geweest.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Het meest zinnige dat ik je vandaag heb horen zeggen....Brand IPA :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:48:
[...]

Het meest zinnige dat ik je vandaag heb horen zeggen....Brand IPA :9B
Is er nog geen IPA muntje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:47:
[...]

Disclaimer: :D
Dit is een voorbeeld. Ik ben er nog mee aan het spelen. Momenteel staat hij afgesteld op het gemiddelde van het S2FX model. Geen idee of dat zo blijft, maar voor nu voelt t goed.

Als t niet geraakt wordt, kan ik nog besluiten om e.e.a. na de piek te verkopen, maar daar moet ik nog regels voor opstellen.
Eigenlijk moeten we elkaar op de hoogte houden van momenten van cashen. Dat is leuke materie voor dit topic, maar ook voor jezelf wanneer je dit in de volgende cycle weer terug leest :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:59

knakworst

Get more sats!

Rakward schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:14:
[...]

Ik heb wel wat Vechain ja :) Maar ik heb dan ook vanalles ...
[Afbeelding]

in b4 bahgholder/shitcoin comments 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNq7RnKe1ykCHA4SzHfEzwgi184=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4e7tQu2N4UPLpPXqUKHLzj1S.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_InjaeDKRG3t5PwdLDAgVrLsQTo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mXkInT8zDKGuBjZlhjRcWWAu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KSA8IE3IWS_dQ-6WzPVCOIbdekY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vhciYjOJodgNhhtbbQXNMxDW.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJLWgpdUEgv6RlImrk9Didu2xJY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KjfuqjKaQhYzMf0dKCt06uPr.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqvTuAKIlfe9hdJgK6Q1LLH70dI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pWjabAghRCbUCN6l0Cj93Ghd.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik zie ADA als een IPA-muntje. Bitterzoet, je moet er van leren houden, maar neem er absoluut niet teveel van, anders krijg je knijterende kopppijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

raq schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:48:
[...]

Dat is wel een gangbare strategie. Zelf heb ik een afgeleide van de verkoopkant van deze strategie, voorbeeldje met fictieve bedragen:
Elke 14dgn dat mijn pf-waarde boven de 100k is haal ik 5k naar fiat. Is de waarde onder de 50k, dan gaat er 5k geinvesteerd worden. Super simpel, werkt als een tierelier voor mij. Dit is wel de stabiele basis van mijn exit.
Je kan er altijd nog van afwijken als het parambolisch gaat of extra terug inzetten als er een 50% dip is geweest.
Thanks. Ik neem dit mee in het kneden van mijn strategie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:37:
[...]

Omdat ETH al 2 jaar lang bezig is om in te lopen op BTC en ik daar een graantje (satje) van mee wil pikken op een relaxte manier? Check het ETHBTC-pair van de afgelopen 2 jaar. De rek is er nog niet uit, we wachten op 0.1 en dat gaat eenvoudig lukken als BTC even gas bijgeeft.

Ter illustratie de ETHBTC chart vanaf okt 2017:

[Afbeelding]

Dieptepunt tov BTC is bijna 2 jaar geleden (2 sept 2019), vanaf die datum ben je beter af met ETH dan met BTC. Zo simpel is het :) En de rek is er nog lang niet uit zoals de chart aangeeft. (mits het momentum bullish blijft uiteraard)
Weet je wat ook een mooie coin is om naar te kijken? KAVA
check KAVA/BTC pairing maar eens, sinds begin 2021 (14 januari) outperfomed KAVA tegenover BTC en het einde is voorlopig nog niet in zicht.

https://www.binance.com/e..._BTC?theme=dark&type=spot

KAVA hodl ik ook een kleine fluff op Kraken.
en Kraken geeft zelfs 20% staking 8)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

XRP gaat ook weer eens door het dak zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:53

WhySoSerious

Be the change.

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:49:
[...]

Eigenlijk moeten we elkaar op de hoogte houden van momenten van cashen. Dat is leuke materie voor dit topic, maar ook voor jezelf wanneer je dit in de volgende cycle weer terug leest :)
A wall of shame, I like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:36:
[...]

In theorie is praktisch alles mogelijk.
En ook deze is als NFT te koop.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/92PC9HS/Schermafbeelding-2021-08-11-om-21-54-44.png

Slechts 13 ETH en mijn tegel is jouw tegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 21:48

-Sander-

///M Powerrrrrr

Deel geld teruggestort na de hack eerder deze week..
https://nos.nl/artikel/23...hack-cryptomuntenplatform

[ Voor 39% gewijzigd door -Sander- op 11-08-2021 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:53:
[...]

check KAVA/BTC pairing maar eens, sinds begin 2021 (14 januari) outperfomed KAVA tegenover BTC en het einde is voorlopig nog niet in zicht.

KAVA heb ik ook gehad, jeezus wat niet :/

De Binance-tegenhanger van Aave toch? Was leuk in rewards kan ik me herinneren. Afscheid van genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E8glosoXoAMlGvS?format=png&name=900x900

Dit is waar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Alleen heb je tussen al die shitcoins geen plekje voor XRP gevonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
knakworst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:58:
[...]

Kunnen we wel serieus blijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:38
Rakward schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:01:
[...]

Kunnen we wel serieus blijven stijgen?
De echte fuif kan pas beginnen als het glazen plafond van BTC gesloopt wordt.
Zit ergens verstopt in de 40k EUR (~47K usd)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 21:21

raq

Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:53:
[...]

Die heb ik ook voor een mooie swing, omdat:
1 door de kava/btc chart
2 binance launchpad muntje, moon vroeg of laat

Zelfde geld trouwens voor sfp, die moet de eerste moonshot nog krijgen.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Net gekeken. Erg goede uitleg en discussie over twee verschillende voorspelmodellen (en hun bedenkers) voor de prijsontwikkeling van BTC. Must-see!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Wowhead schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:31:
Wat voor een bedragen zetten jullie gemiddeld totaal weg voor bitcoins?
Ik ben wel benieuwd wat jullie gemiddeld aan geld in bitcoins hebben gestopt.

Ik weet namelijk niet of ik het aandurf om 1000+ euro op HODL durf te zetten of dat ik het gewoon klein moet laten +-500 euro.
Wat zet jij weg?
Ik vraag het voor een vriend met een boormachine :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
elektriekert schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:12:
[...]

Wat zet jij weg?
Ik vraag het voor een vriend met een boormachine :9
Is dit trouwens iemand overkomen, onverwachts bezoek met een boormachine?

Yes!!!!! De handels kosten van Tether naar BNB zijn er inmiddels uit, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:11:
[...]

Net gekeken. Erg goede uitleg en discussie over twee verschillende voorspelmodellen (en hun bedenkers) voor de prijsontwikkeling van BTC. Must-see!
Welke Tweaker zit er trouwens achter stock 2 flow? Klonk verdacht Engels met Nederlands accent. Wel zijn gezicht blurren met bitcoin logo. Wie is Mr s2fx?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pingo76
Joosie200 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:23:
[...]

Welke Tweaker zit er trouwens achter stock 2 flow? Klonk verdacht Engels met Nederlands accent. Wel zijn gezicht blurren met bitcoin logo. Wie is Mr s2fx?
@Verwijderd wie anders :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Kolere ik zit echt in twijfel man om ff volle bak naar fiat te gaan in afwachting van de potentiële dip terug.

Echt een lastige deze. 5 van de 6 keer klapt hij terug als je op de metrics af gaat maar ja er is altijd die ene keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:11:
[...]

Inderdaad. En een beetje chauvinistisch word ik er van. Niet alleen 10 gouden Olympische PLAKKEN en daarmee nummer 7 op de medaillespiegel, maar ook nog eens een landgenoot in gesprek met de enige echte BC. Daarmee meet je je dus met grootheden als Bob Loukas en Michael Saylor. Doen we toch weer goed :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Van deze site
PlanB@100trillionUSD is a Dutch former institutional investor with 25 years of experiences in financial markets.
Ik zeg ook @Verwijderd. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Btc 47k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HCPzRROusT2eANIlfY3ZPhBIX4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mOKRalRRZtQgO6yNFtg89aNf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
[...]

Maak even een poll?! Ik stem A87! :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:28:
[...]

Van deze site

[...]

Ik zeg ook @Verwijderd. ;)
Goede tweede @Thommie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:28:
[...]

Inderdaad. En een beetje chauvinistisch word ik er van. Niet alleen 10 gouden Olympische PLAKKEN en daarmee nummer 7 op de medaillespiegel, maar ook nog eens een landgenoot in gesprek met de enige echte BC. Daarmee meet je je dus met grootheden als Bob Loukas en Michael Saylor. Doen we toch weer goed :)
Hahah, ja de Nederlanders zitten er op een of andere manier altijd bij als het om handelen (aandelen + beurs uitgevonden in NL) gaat.

Eigenlijk zit NL er vrij vaak bij bij alles. Misschien zijn we gewoon een stelletje bemoeiallen bij elkaar. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
twit schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:30:
[...]

Ik zeg Taro. :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:21:
[...]

Is dit trouwens iemand overkomen, onverwachts bezoek met een boormachine?
yes.. had hem paar maanden eerder uitgeleend en hij kwam het heel onverwachts terug brengen, we hebben toen frietjes en gefrituurd seperatorvlees gehaald.. bier was op, veder was het leuk.

Hoewel geen woord gelogen, even het antwoord op je vraag, ik ken veder niemand, en wil dat graag zo houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
twit schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:30:
[...]

Hangt A87 hier nog rond of is hij rekter dan rekt?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:33:
[...]

Het laatste wat ik hoorde is dat hij werdt gehunt

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:13

St@m

@ Your Service

Montu schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:32:
Ik heb nog wat euro's op Binance staan en heb gisteren een poging gedaan om deze via mijn Visa card op te nemen. Ik dacht geluk te hebben aangezien dit zo goed als de enige directe manier is om via Binance fiat op te nemen, maar helaas 10 minuten later werd de status van mijn transactie 'Failed'.

Contact opngenomen met Binance via chat, en ze zeggen dat het probleem bij de Bank issuer ligt, Rabobank in mijn geval. Iemand die hier meer van weet? Accepteert Rabobank geen stortingen van Crypto exchanges?
Heb het ook wel eens geprobeerd met mijn ING CC, ook niet gelukt.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:53

WhySoSerious

Be the change.

Welke uitspraak van hem hadden we ook alweer op een tegeltje gezet? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
zwembroek schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:33:
[...]

Cryptomiljonair geworden met een aantal x25'shorts in de mega drop van 64 naar 29k. Die zit op zijn eigen eiland inmiddels waarschijnlijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ronald.42 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:36:
[...]

_O- machtig ja, dat was ook het laatste wat ik van hem heb vernomen. Maar ik stem ook op A87.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
zwembroek schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:38:
[...]

_O- machtig ja, dat was ook het laatste wat ik van hem heb vernomen. Maar ik stem ook op A87.
Aangezien ik geen enkele complottheorie heb gehoord in het interview sluit ik dat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 19:05
PlanB is het alter ego van @Tominatie is mijn gok.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:31:
[...]

Hahah, ja de Nederlanders zitten er op een of andere manier altijd bij als het om handelen (aandelen + beurs uitgevonden in NL) gaat.

Eigenlijk zit NL er vrij vaak bij bij alles. Misschien zijn we gewoon een stelletje bemoeiallen Mooyallen bij elkaar. :D
lmftfy

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ronald.42 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:36:
[...]

Is net weer thuus

https://www.nu.nl/binnenl...herenigd-met-familie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
St@m schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:36:
[...]

Heb het ook wel eens geprobeerd met mijn ING CC, ook niet gelukt.
Heb je advies hoe ik het met zo min mogelijk fees toch op mijn bank kan krijgen?

Veel beter dan de euro's naar Bitcoin omzetten, de Bitcoin naar Bitvavo versturen, vanuit Bitvavo weer omzetten naar euro's en dan de euro's opnemen gaat het niet worden denk ik?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik zie Taro en A87.. TA87?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

knakworst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:58:
[...]

Ik verbaas me er oprecht over dat XRP nog zoveel waarde heeft. Ze houden de boel artificieel in de lucht om hun inkomen te waarborgen, dat is duidelijk. Er worden op regelmatige basis XRP tokens verdeeld onder de 3 (?) oprichters, die tokens moeten wel waarde houden bij uitcashen natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 22:42 ]

Pagina: 1 ... 113 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!