Ik beschouw het geld al als weggooid, de eerste inleg, en minimale inleg waar mee ik speel. Dat was een deel van de reden om bedragen te noemen, want de bedragen waarmee ik speel zijn als ik het hier en daar lees een lachtertje voor jullieMicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:27:
[...]
Het lijkt een rare reactie, maar wat hij eigenlijk (heel behulpzaam) wil zeggen is dat je goed voorbereid moet zijn om, tegen het einde van de bullrun, je geld naar stablecoins of fiat om te zetten. De kans is groot dat de prijzen daarna inzakken. Dit kan idd een verlies van 95-99% opleveren. Vraag het maar aan sommigen hier in dit topic (Ik ben er één van).
Tenzij je hodl en een 10 jaren plan hebt, zou ik je sterk aanraden om je in te lezen over de bull-bear cycle (die duurt 3,5-4 jaar) en je voor te bereiden op de dag dat je uit wilt stappen. Of in ieder geval een strategie te hebben voor als dat gebeurt.
Verder heb ik al een strategie BTC en ETH is mijn PF daar handel ik niet mee en staking staat aan. De rest is spelen, zodra de inleg boven de 120% zit, haal ik inleg en winst eruit. Winst stop in in BTC en inleg gaat weer evt. in een ander of zoals vandaag hetzlefde potje (ADA).
[ Voor 11% gewijzigd door Pingo76 op 11-08-2021 18:32 ]