[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.160 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:27:
[...]

Het lijkt een rare reactie, maar wat hij eigenlijk (heel behulpzaam) wil zeggen is dat je goed voorbereid moet zijn om, tegen het einde van de bullrun, je geld naar stablecoins of fiat om te zetten. De kans is groot dat de prijzen daarna inzakken. Dit kan idd een verlies van 95-99% opleveren. Vraag het maar aan sommigen hier in dit topic (Ik ben er één van).
Tenzij je hodl en een 10 jaren plan hebt, zou ik je sterk aanraden om je in te lezen over de bull-bear cycle (die duurt 3,5-4 jaar) en je voor te bereiden op de dag dat je uit wilt stappen. Of in ieder geval een strategie te hebben voor als dat gebeurt.
Ik beschouw het geld al als weggooid, de eerste inleg, en minimale inleg waar mee ik speel. Dat was een deel van de reden om bedragen te noemen, want de bedragen waarmee ik speel zijn als ik het hier en daar lees een lachtertje voor jullie :P

Verder heb ik al een strategie BTC en ETH is mijn PF daar handel ik niet mee en staking staat aan. De rest is spelen, zodra de inleg boven de 120% zit, haal ik inleg en winst eruit. Winst stop in in BTC en inleg gaat weer evt. in een ander of zoals vandaag hetzlefde potje (ADA).

[ Voor 11% gewijzigd door Pingo76 op 11-08-2021 18:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:29:
[...]

Ik beschouw het geld al als weggooid, de eerste inleg, en minimale inleg waar mee ik speel. Dat was een deel van de reden om bedragen te noemen, want de bedragen waarmee ik speel zijn als ik het hier en daar lees een lachtertje voor jullie :P
Nu maak je je eigen inleg belachelijk. :/

Het gaat niet om je inleg (ongeacht hoeveel het is) . Het gaat erom dat je investering tegen het einde van de bullrun een veelvoud (10x of meer) waard kan zijn. Kan het je dan nog steeds niks schelen als je teruggaat naar je inleg... of zelfs daar onder? Of had je er op dat moment liever toch wat uit gehaald?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
[...]

Ik beschouw het geld al als weggooid, de eerste inleg, en minimale inleg waar mee ik speel. Dat was een deel van de reden om bedragen te noemmen, want de bedragen waarmee ik speel zijn als ik het hier en daar lees een lachtertje voor jullie :P
Dat kan zijn, maar als ik met 1000 euro 1 procent haal en jij met 10 euro 10 procent haalt.
Doe je het toch beter wat traden betreft. Je houd er alleen wel minder aan over, maar het risico ligt ook anders.

Stel dat we in 1 dikke rode kaars naar beneden gaan en we hebben allebei geen stop loss...

Dus je kunt beter in procenten kijken om te weten of je een goede trader bent en niet in euro's

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald.42 op 11-08-2021 18:42 ]

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

En nu is het de beurt aan Ripple. Bizarre dag!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Alle alts kijken een beetje mee te veren met btc als je naar de top 50 kijkt... Nog niet altrun zeker niet... Maar 1 springt er wel erg uit om nog een inhaalrun te maken... ICP.
Was eerder veel belovend maar kreeg best wat fud vanwege hoge startprijs.
Zit nu beetje te twijfelen om hopelijk een ritje op te maken, ta ziet er goed uit. Houden jullie ook ICP in de gaten of laat je die bij voorbaat links liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BNB doet het ook niet onaardig, zit toch weer tegen de 400$ aan te hikken. Up up and away!(alsjeblieft)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Met @Pingo76 hebben we eindelijk 1 meisje op het forum.
Weet iedereen het gelijk weer beter dan het meisje. :*)

Terwijl eigenlijk iedereen gewoon maar wat doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:37
deze Excel gebruik ik, lekker overzichtelijk en makkelijk bij te houden. :*)

https://doopiecash.nl/wat-ben-je-waard-sheet/

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blender_01 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:39:

Hé, niet zo sexistisch he! We weten het allemaal beter dan iedereen, genderneutraal.

Behalve Taro met zn TA. Daar kijk ik wel eens bij af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pingo76
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:33:
[...]

Nu maak je je eigen inleg belachelijk. :/
Ik ben van het principe alleen investeren met geld dat je NIET nodig hebt. Dit is gewoon geld dat voor mij niet meer bestaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:41:
[...]

Ik ben van het principe alleen investeren met geld dat je NIET nodig hebt. Dit is gewoon geld dat voor mij niet meer bestaat....
Beetje vreemd verhaal nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
info33 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:57:
Damn grote fout gemaakt, als nog komt het gelukkig goed(ben beginner)
ada s`nachts verkocht toen die op 1,22 € stond, was er helemaal klaar mee (wel 25% winst)
middag er op
zul je altijd zien ada begon weer te stijgen..
toen zag ik op de forum een bericht iets over a.s vrijdag,toen maar weer terug gekocht voor 1,32€
en nu 1,56 :)
achteraf wel spijt natuurlijk dat ik het te vroeg heb verkocht , maar ja als hij zo verder stijgt dan kan ik er wel mee leven lol

Weet niet meer wie het was maar, bedankt voor die bericht ! _/-\o_
Wacht maar als je eens een munt verkoopt en 'em daarna x50 ziet gaan, ik zal vast wel niet de enige zijn in dit topic. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
StevenzeN schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:42:
[...]

Beetje vreemd verhaal nietwaar?
Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, mbo nivo 2 hier. maar ik ga me niet druk maken over wat mijn inleg doet. Ik ben aan het spelen mensen that's all!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Best wel grappig al die gratis adviezen hier.
Ik heb een lijstje waar ik nooit een duppie in zal stoppen.
BNB,ADA,XRP, DOGE, BCH en BSV.
En allen met redenen maar die ga ik nu niet uitleggen.

DYOR. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
Ezekielll schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:37:
Alle alts kijken een beetje mee te veren met btc als je naar de top 50 kijkt... Nog niet altrun zeker niet... Maar 1 springt er wel erg uit om nog een inhaalrun te maken... ICP.
Was eerder veel belovend maar kreeg best wat fud vanwege hoge startprijs.
Zit nu beetje te twijfelen om hopelijk een ritje op te maken, ta ziet er goed uit. Houden jullie ook ICP in de gaten of laat je die bij voorbaat links liggen?
ICP koop ik sinds hij op de $33 stond steeds flufjes van in. Inmiddels al leuke ritjes op gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Rakward schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:43:
[...]

Wacht maar als je eens een munt verkoopt en 'em daarna x50 ziet gaan, ik zal vast wel niet de enige zijn in dit topic. |:(
Iedereen heeft ooit wel een flufje doge gehad denk ik :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
StevenzeN schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:44:
[...]

zeker, toen ie op 7 cent stond, verkocht op 15 cent :'(

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Btc mag inmiddels wel weer wat sponsoren zoeken, komt in de buurt van de onderkant van mijn oco 😟

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
anti elppa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:03:
[...]

ik dacht dat je all-in een short zat, loop toch prima? :+
Nee, shorten durf ik hier niet :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:40:
[...]

deze Excel gebruik ik, lekker overzichtelijk en makkelijk bij te houden. :*)

https://doopiecash.nl/wat-ben-je-waard-sheet/
Jonguh da is Excel, deze dame draait allen Fedora op haar aftandse laptopje!

Jammer dat er geen ICP is op Bitvavo!

[ Voor 5% gewijzigd door Pingo76 op 11-08-2021 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:56

WhySoSerious

Be the change.

Blender_01 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:39:

Hadden we hier niet ooit een cryptosletje rondlopen?

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
RaptorXS schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:44:
Best wel grappig al die gratis adviezen hier.
Ik heb een lijstje waar ik nooit een duppie in zal stoppen.
BNB,ADA,XRP, DOGE, BCH en BSV.
En allen met redenen maar die ga ik nu niet uitleggen.

DYOR. ;)
DMOR :*)
70% van de waarde van mijn pf bestaat uit deze muntjes (muv BSV) 8)7
Met name BNB geweldig muntje.
Op USD 9 een aantal gekocht en 1/3 daarvan tussen 350 en 600 verkocht

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
WhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:50:
[...]

Hadden we hier niet ooit een cryptosletje rondlopen?

;)
Blij dat we daar vanaf zijn :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:51:
[...]

Blij dat we daar vanaf zijn :)
Snap ik, blij dat die hard-fork destijds niet te lang op zich heeft laten wachten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Welk slowchatdeeltje kan ik daar op naslaan?

Dacht overigens altijd dat @Verwijderd ons cryptosletje was

[ Voor 40% gewijzigd door Darrell op 11-08-2021 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
WhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:52:
[...]

Snap ik, blij dat die hard-fork destijds niet te lang op zich heeft laten wachten.
Ja, die nieuwe features hebben goed uitgepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Darrell schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:54:
Mocht je die via DM krijgen, ik heb DM je het dan naar mij door :9

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Darrell schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:54:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GqwEeIleh9kI-y19oTsjZkKIHYw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hdrrmfjz5kHq3t8hfyYF83ea.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Blender_01 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:51:
[...]

DMOR :*)
70% van de waarde van mijn pf bestaat uit deze muntjes (muv BSV) 8)7
Met name BNB geweldig muntje.
Op USD 9 een aantal gekocht en 1/3 daarvan tussen 350 en 600 verkocht
Als de enige kwalifiactie is of je er geld mee kan verdienen, is een muntje al snel geweldig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:41:
[...]

Sorry, maar ik vind dit raar. Als het niet bestaat, dan geef het maar aan mij. :D

Dus als dat geld dat volgens jou niet meer bestaat opeens een paar nullen (10k, 100k) meer waard is (het kan gek lopen) dan vind je het nog steeds niet erg dat het 95% van zijn waarde verliest? Of bestaat het dan ineens wel?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
twain4me schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:56:
[...]

Als de enige kwalifiactie is of je er geld mee kan verdienen, is een muntje al snel geweldig ;)
Ow ja, jij zit er niet in voor het geld maar voor de tech ;)
Dat mijn pf zo uit het lood ligt t.o.v. BTC en ETH komt eigenlijk alleen maar omdat BNB * 70 ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:00:
[...]

Sorry, maar ik vind dit raar. Als het niet bestaat, dan geef het maar aan mij. :D

Dus als dat geld dat volgens jou niet meer bestaat opeens een paar nullen (10k, 100k) meer waard is (het kan gek lopen) dan vind je het nog steeds niet erg dat het 95% van zijn waarde verliest? Of bestaat het dan ineens wel?
Zo werken de menselijke hersenen nu eenmaal. Mentale voorbereiding op mogelijk rood staan / verlies.

Vermogen is vermogen, of het nu euro's zijn, indexfondsen, auto's, sokken of Ripples.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fK9WcA-DW7qVqDTnygnR5t0xh9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JfaGTwDb0D2Wzh8k0a8aYCTD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBNboUUkkXvbjQ8LYdERHpp7nRs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zTGql4g2J0pKKe627HxogVXc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kx8yuyAQDNFoaOMDyuZAxuKcgYA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n1J5C9xVzxzHUr8eMBAc3Zjf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D7-qtfYa43RQto6wZuZvqdCXux4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NaYVfJaQ7uGesf6spNxbkYId.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2W3zruqvOoghviRLF6kzc838Ik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pZvqpmh6gS9ysQFDbLHgClt9.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pingo76
MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:00:
[...]

Wat is dat nu weer voor een rare opmerking?

Ik heb al eerder uitgelegd ik ben aan het spelen 8)7 Maak je maar geen zorgen om mijn en mijn geld, als 13 jarige ben ik op straat gaan slapen om dat ik de mishandeling niet meer trok. Ik denk dat ik wel weet hoe ik met tegenslagen omga :)

Enige wat mij op dit moment intresseert is waarom die vervelende LTC maar niet op 20% winst gaat voor mij. He hikt er de hele dag tegen aan :(

[ Voor 9% gewijzigd door Pingo76 op 11-08-2021 19:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Wowhead schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:58:
[...]

Haha het is alsof ik een nieuwe taal lees, heb er totaal geen kaas van gegeten, ik parkeer anders die 50 euro bitcoins en zet ik er nog een 10tje bij om mee te spelen dagelijks tot het of verdampt is of terug verdiend en dan lekker door spelen, en dan die 50 euro HODL laten voor komende jaar/jaren.

Zoeizo klinkt dit wel alsof, ik dit allemaal leuk gaat vinden, het is een stuk toegankelijker dan vroeger (had aandelen gekregen als kind zijnde eind jaren 90 om mee leren te investeren?! geen idee eigenlijk waarom lol :+
Je €50 is over 2 jaar met wat mazzel €150 of €200 waard. Als je echt wil dat het verschil gaat maken in je financiele situatie, dan moet je er wel voor durven gaan door bijv maandelijks €10 bij te storten (moet kunnen gok ik)

Eenmalig inleggen en de boel laten renderen werkt bij Bitcoin minder goed, omdat je straks in de bear market sterk geneigd zal zijn om je alsmaar dalende inleg eruit te trekken. Nope, dan moet je juist bijkopen als je enigzins wilt profiteren van de wiskundige waardestijgings”garantie” van Bitcoin.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:10:
[...]

Wat is dat nu weer voor een rare opmerking?

Ik heb al eerder uitgelegd ik ben aan het spelen 8)7 Maak je maar geen zorgen om mijn en mijn geld, als 13 jarige ben ik op straat gaan slapen om dat ik de mishandeling niet meer trok. Ik denk dat ik wel weet hoe ik met tegenslagen omga :)

Enige wat mij op dit moment intresseert is waarom die vervelende LTC maar niet op 20% winst gaat voor mij. He hikt er de hele dag tegen aan :(
De essentie op een forum is om je niet te laten meeslepen.
Let op jezelf en maak het niet te persoonlijk.
Overal zijn internethelden te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Kan ik wel zeggen…
LTC is deze cycle geen hype coin waar de focus van nieuwe beleggers op zal liggen, zoals dat wel bij NTF-platforms, ETH scaling, Defi ed is. Voor hype is Litecoin te stoffig en “oud”. Daarbij ook functieloos, maar dat terzijde :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Mijn hart schoot minstens 30 slagen per minuut omhoog toen Taro aankondigde all in te gaan maar na een uur lang als een doorgesnoven gabbertje op de refresh knop van de binance app te hebben geramd (alles voor die NOG iets snellere updates) valt het me tot nu toe erg tegen. Ik durf zelfs te zeggen dat ik gedesillusioneerd ben vooralsnog.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Na vandaag eindelijk mijn vrouw mee in mijn crypto visie, en goedkeuring om maandelijks een evenredig bedrag van onze aandelen inleg ook in btc te zetten.

Ze mag nu weer binnen slapen. :+
MrKennedy1985 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:18:
Mijn hart schoot minstens 30 slagen per minuut omhoog toen Taro aankondigde all in te gaan maar na een uur lang als een doorgesnoven gabbertje op de refresh knop van de binance app te hebben geramd (alles voor die NOG iets snellere updates) valt het me tot nu toe erg tegen. Ik durf zelfs te zeggen dat ik gedesillusioneerd ben vooralsnog.
Als BTC nu zelfs niet meer op Taro reageert... :+

[ Voor 57% gewijzigd door Griffx op 11-08-2021 19:21 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:18:
[...]

Kan ik wel zeggen…
LTC is deze cycle geen hype coin waar de focus van nieuwe beleggers op zal liggen, zoals dat wel bij NTF-platforms, ETH scaling, Defi ed is. Voor hype is Litecoin te stoffig en “oud”. Daarbij ook functieloos, maar dat terzijde :)
Gelukkig stop ik mijn speelgeld in coins met "staking" dan maar hopen dat ie met "staking" volgende week ietsjes boven mijn geliefde 20% komt. Haal ik het er meteen uit om het in een ander dingetje te stoppen. Ik zal LTC nav mijn ervaring en jou post (voorlopig) links laten liggen. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Een een of andere grote shitcoin netwerk is gehackt...

Hoe veel ik iets heb gelezen over een hack en shitcoins, is teveel. Ben de tel kwijt.
Bitcoin kan ik mij niet herinneren...

Prove me wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Qunix schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:21:

Hoe veel ik iets heb gelezen over een hack en shitcoins, is teveel. Ben de tel kwijt.

Prove me wrong.
dat was gisteren al gebeurt 600meur ongeveer. Stond hier ook stijf van de posts mbt die hack

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
anti elppa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:23:
[...]

dat was gisteren al gebeurt 600meur ongeveer. Stond hier ook stijf van de posts mbt die hack
The hacker has reportedly sent back over $1 million in USD Coin and $2.65 million worth of Shiba Inu and Fei already.

https://cointelegraph.com...dy-to-return-stolen-funds

[ Voor 11% gewijzigd door Griffx op 11-08-2021 19:24 ]

PC Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Qunix schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:21:

Prove me wrong.
geen idee wat jij je kan herinneren maar de hele munt BTC is bijna weg geweest

https://hackernoon.com/bi...istory-184-4-ded46310d4ef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Laatst online: 12-09 17:44
Ligt aan mij of is de DOT staking altijd sold out op Binance? :?

Zit er aan te denken om het naar bitvavo te sturen en daar dan maar wat minder % maar iets is beter als niets :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Khaelos schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:30:

Zit er aan te denken om het naar bitvavo te sturen en daar dan maar wat minder % maar iets is beter als niets :+
Kraken
https://www.kraken.com/features/staking-coins

Dot staking (kan je annuleren en max 10 minuten later heb je je coins terug: 12% staking rewards voor DOT (ook KSM)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2021 19:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik heb een telegram alert groep voor als er slots vrijkomen (in mijn geval voor Celer) en die gaat altijd snachts om 02:30 af. Dan komen de sloten vrij. Ff wekkertje zetten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:20:
[...]

Heb ik niet, ik heb wel libre office calc! Maar ben te lui om alles weer in te voeren. Dit is gewoon spelen voor mij, zal ff kijken of ik een online calculatortje kan vinden waar ff snel shit in % om kan zetten. Kunnen jullie gerust slapen ;)
Ipv een bedrag gewoon zeggen "een flufje", dat werkt het best, werkt op de lachspieren en iedereen weet waar je het over hebt.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ngangatar schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:43:
[...]

Ipv een bedrag gewoon zeggen "een flufje", dat werkt het best, werkt op de lachspieren en iedereen weet waar je het over hebt.
Haha flufje.

Werkt echt. Still gets me every time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Verder heb ik al een strategie BTC en ETH is mijn PF daar handel ik niet mee en staking staat aan. De rest is spelen, zodra de inleg boven de 120% zit, haal ik inleg en winst eruit. Winst stop in in BTC en inleg gaat weer evt. in een ander of zoals vandaag hetzlefde potje (ADA).
Welnee joh, iedereen begint ergens, ik ben ook pas 4 maanden bezig en werk met kleingeld. Hoe klein? Nou om precies te zijn, een fluf BTC, een flufje ETH en wat flufjes shitcoins.

Er zitten hier gasten met megaflufs, miniflufs, indeminflufs, lamboflufs en rektflufs. We fluffen wat af hier. Maar jouw flufjes zijn voor sommigen hier ook de gebruikelijke flufjes, alleen weten we het niet omdat ze geen bedragen noemen.

Prima overigens dat je al afscheid hebt genomen van dat geld, gezonde setting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

troje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:35:
En nu is het de beurt aan Ripple. Bizarre dag!
Really? Lekker, alle alts in het portfolio komen zo 1 voor 1 voorbij :).

Hup Zilliqa, next! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

StevenzeN schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:44:
[...]

Nope :). Never been there. Ben nog vrij nieuw, Doge was toen al aan het moonen en ik vind groene kaarsjes niet leuk om te kopen. Plus dat ik dat geshil van Musk niets vond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Vibravis schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:22:
[...]

Slapen zal ik toch wel doen maar het is niet gebruikelijk om over bedragen te praten. Voor de ene is €1000 kleingeld terwijl een ander van €1000 euro een paar maanden moet leven.

Daarnaast is het ook voor je eigen veiligheid. 😉
Gaat over centen man , is dat echt zo een probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
Ngangatar schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:50:
[...]

Really? Lekker, alle alts in het portfolio komen zo 1 voor 1 voorbij :).

Hup Zilliqa, next! _/-\o_
Op dit moment heb ik liever ICP over zijn ATH gepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

keanu_ schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:15:
[...]

De essentie op een forum is om je niet te laten meeslepen.
Let op jezelf en maak het niet te persoonlijk.
Overal zijn internethelden te vinden :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkRGMUulHgmtYvoIXGlTOEg45rA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KXo7e9nJ4shQuOtIvkS9eahY.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
wehave schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:52:
[...]

Dat denk ik nou ook de hele tijd als ik eerlijk moet zijn, zeker als ik iemand volgens mij gister zag praten voer 6 duizend euro :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
Is er ook maar iemand hier die ook in VET zit? Ik vond dat dus bij uitstek zo'n coin die voorlopig nog wel even mee gaat en redelijk undervalued was tov ATH. Ik zit daar niet per se in voor de hele lange termijn maar als coin om deze bull run te hodlen zie ik hem nooit voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:56:
[...]

Dat denk ik nou ook de hele tijd als ik eerlijk moet zijn, zeker als ik iemand volgens mij gister zag praten voer 6 duizend euro :')
Er zijn zeker mensen die hier in zitten om tien jaar eerder met pensioen te gaan. Reken even uit hoe veel dat kost (minimaal een paar ton voor de zuinigerds) en probeer dan te bedenken hoe veel je nu al moet gaan stacken om daar te komen.

Ik zeg niet dat €6000 niks is maar in crypto land is het zeker niet shocking denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

merauder schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:53:
[...]

Op dit moment heb ik liever ICP over zijn ATH gepompt.
Ook prima, wacht ik een dag op ZIL, mijn week kan toch al niet meer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
MrKennedy1985 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:56:
Is er ook maar iemand hier die ook in VET zit? Ik vond dat dus bij uitstek zo'n coin die voorlopig nog wel even mee gaat en redelijk undervalued was tov ATH. Ik zit daar niet per se in voor de hele lange termijn maar als coin om deze bull run te hodlen zie ik hem nooit voorbij komen.
Ik met een "flufje" zodra die ik daar iets meer dan 40% winst op heb haal ik alles eruit. Om de winst in BTC te proppen en het flufje in een ander project te stoppen. Op dit moment is het 3% winst helaas :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Die zullen ongetwijfeld vaker gesproken zijn, aangezien ik deze al na 15 seconden vond :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Go0FXaTUT9G4HO9K1fCfRhNNEvA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T5CgQQuWQqlTfIpjpFdtvfC2.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O4i_xJZMaVRa-de1LBfTTO-frMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/x5EDCVflmSSG3A9Wzig4NYYJ.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik heb een paar keer in VET gezeten en daar leuke winsten mee behaald, was mijn eerste muntje op advies van collega's.

Echter, als je je gaat inlezen op VET lijkt de usecase fantastisch, maar er zwerft een filmpje op youtube van de Vechain foundation, wat echt helemaal nergens over gaat. Daarnaast heeft VET op dit forum bij een aantal users een nogal negatieve klank, ik vermoed iets uit het verleden, maar daar moeten de forumopa's zich evt maar over uitspreken.

@Verwijderd noemt het meen ik Dikke Tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Het heeft een use-case, maar Defi/NFT’s hebben nu momentum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Zoals @Kol Nedra al zegt: Kraken is de manier.

Betrouwbare exchange, 12% rente, eenvoudig meedoen met crowd loans. Beste optie by far (als je niet zelf durft of wil staken op het netwerk)

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 20:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ben totaal geen agressief persoon, maar wat zou ik deze gozer graag een kilo cardano voeren zeg.... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ik heb al eerder uitgelegd ik ben aan het spelen 8)7 Maak je maar geen zorgen om mijn en mijn geld, [..]
Geen zorgen.
Just trying to help...

Speel ze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:07:
[...]

Geen zorgen.
Just trying to help...

Speel ze.
Ok Boomer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:56:
[...]

een oude sok met wat fiat muntje en 4 knopen kan in een paar jaar een half jaar salaris worden, vlak die crypto niet uit ;)

Een meneer van de youtubes.. (die mij moest uitleggen hoe een hardware wallet werkt) benoemde het treffend.

behandel de muntjes nu, alsof ze het fortuin al waard zijn ( of iets in die strekking)
En hij bedoelde dat natuurlijk als antwoord op de vraag: moet je nu wel een ledger kopen voor 200 euro aan crypto? maar het gaat ook op voor het praten over crypto.
En het mooie van dingen zeggen als flufjes is dat de grote bedragen onder de radar blijven van de kleintjes en zo kan iemand met een grote pf toch e.e.a met ons delen.

Ik heb toen trouwens ook gewoon een hardware wallet gekocht terwijl het een serieus groot percentage was van de inleg. En praat daarnaast dus ook niet over de hoeveelheid muntjes of de hoeveelheid fiat.
En hij had gelijk, ik zou het waanzin hebben gevonden om wat het waard is geworden op de exchange te laten staan ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Hij is er! Dat wordt smullen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
ADA gaat lekker zeg. Zit er een reden achter die harde stijging?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 07:29
[...]

Achnlaatst had iemand het over een flufje, met screenshot. Geen bedrag, maar wel een percentage winst+ benoemen van bedrag winst.

Daar kon je wel uit opmaken dat dat "flufje" 5 cijfers zou bevatten :+

Het noemen van bedragen heeft niet heel veel toe te voegen aan de gesprekken imho. Tuurlijk mag het. Maar of het verstandig is? Mwoah....

Niet dat ik zelf heilig ben overigens :D maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:56
[...]

Mij boeit het helemaal niets hoor. Praten over procenten is gewoon makkelijker en veiliger. Omdat geld voor iedereen anders is spreekt procenten meer tot de verbeelding. Als ik 50% verloren heb dan is het voor iedereen voelbaar omdat je dan naar je eigen pf kijkt en daar dan de helft van neemt. Dat is een stuk tastbaarder dan bedragen.

Misschien lacht iemand zich helemaal suf om iemand die €1000 euro verloren heeft terwijl de verliezer er wel wakker van kan liggen.

Maar doe je ding en zet overal bedragen neer. Ik kan me daar persoonlijk niet druk over maken en het is als advies bedoeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
twain4me schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:07:
[...]

Ik heb toen trouwens ook gewoon een hardware wallet gekocht terwijl het een serieus groot percentage was van de inleg en praat dus ook niet over de hoeveelheid muntjes of de hoeveelheid fiat.
Maar hij had gelijk, ik zou het waanzin hebben gevonden om wat het waard is geworden op de exchange te laten staan ;)
Waarom heb je het niet op de exhange (Bitvavo) staan? Vanwege veiligheid? Ik speel met zulke kleine bedragen, ik noem het lekker "fluffie" :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Op de middelbare school verdeed ik mijn tijd vaak met "logische verklaringen" met mattie Eelco.

Cardano logisch verklaard.

Car = Engelse vertaling van auto
Dano = bijna kwark (als er een i tussen de n en o zou staan)

Engelse vertaling van auto = Niet de Franse vertaling van auto
Bijna kwark = joghurt = zuivel

Niet de Franse vertaling van auto = Niet (volgens de toegepaste minimalisatiewet <-- dat mag)
Zuivel = zuiver (mits niet over datum of voorzien van stukje aardbei <-- maar beide niet het geval)

Dat maakt Cardano -> Niet zuiver

Need I say more? :z

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:11:
[...]

Cardano uitgelegd.

Car = Engelse vertaling van auto
Dano = bijna kwark (als er een i tussen de n en o zou staan)

Engelse vertaling van auto = Niet de Franse vertaling van auto
Bijna kwark = joghurt = zuivel

Niet de Franse vertaling van auto = Niet (volgens de toegepaste minimalisatiewet <-- dat mag)
Zuivel = zuiver (mits niet over datum of voorzien van stukje aardbei <-- maar beide niet het geval)

Dat maakt Cardano -> Niet zuiver

Need I say more? :z
Hoe lang heb jij je boodschappen in je keukenkast gestaked? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

.GoO schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:09:
ADA gaat lekker zeg. Zit er een reden achter die harde stijging?
Morgen donderdag dropdag. Dan is het weer rekt en bloed door de straten.

Ach, een flufje x 0,6 is nog steeds een flufje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
VeThor gaat ook naar de maan. Voorbode voor VeChain, gezien VeThor nodig is voor transacties? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rakward
  • Laatst online: 06-09 14:20
Ik heb wel wat Vechain ja :) Maar ik heb dan ook vanalles ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDICOBmB8sjywuEGNpYuyKed8xo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/71IIuXWcM86jOzGDlOUz0G8q.png?f=user_large

in b4 bahgholder/shitcoin comments 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:10:
[...]

Waarom heb je het niet op de exhange (Bitvavo) staan? Vanwege veiligheid? Ik speel met zulke kleine bedragen, ik noem het lekker "fluffie" :+
Exchanges worden wel eens gehacked.. of er gaat iemand met de kas vandoor.

not your keys, not your coins.

Daarnaast is het een stuk makkelijker niet verkopen als je nieteens bij de muntjes kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Rakward schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:14:
[...]

[Afbeelding]

O....M.....GEE :D
Ik dacht dat ík vertrouwen in crypto had :D

edit: qua picks niet slecht (naar mijn bescheiden mening), maar de verdeling is wel enigzins behoorlijk risicovol. Maar wellicht ben jij straks spekkoper d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
[...]

[Afbeelding]

Daar is de schijf van 5 niets bij zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:49

St@m

@ Your Service

[...]

[Afbeelding]

Lekker man, get rich or die trying

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

haha, daar kunnen we shitcoin "bingo" mee spelen.. wie maakt er even een rad van avontuur van? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
twain4me schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:14:
[...]

Exchanges worden wel eens gehacked.. of er gaat iemand met de kas vandoor.

not your keys, not your coins.

Daarnaast is het een stuk makkelijker niet verkopen als je nieteens bij de muntjes kan :+
Ik ga eventueel nadenken over een hardware wallet, heb je dan nog steeds staking als het in de hardware wallet zit :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S02J2Hkd_iamD1C6T0D-hPqLhwU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xM3WXJr1Pu9iBKWL6geNUr2f.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
[...]

[Afbeelding]

En ik maar denken afgaande op posts hier dat ik maar zat te rommelen met obscure coins _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
twain4me schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 19:24:
[...]

geen idee wat jij je kan herinneren maar de hele munt BTC is bijna weg geweest

https://hackernoon.com/bi...istory-184-4-ded46310d4ef
In 2010 wist ik nog niks van bitcoin, maar goed. Ik denk niet dat er anno 2021 een hack kan plaatsvinden op bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:21:
[...]

En ik maar denken afgaande op posts hier dat ik maar zat te rommelen met obscure coins _O-
kan altijd gradatie erger hoor, zo bezit ik ook JOJO en Honey.Finance token (ATH 15 minuten geleden :*) ) :+
wel beide bijna x2
maar raad je niet aan, shit/meme coins heeft meer met geluk te maken

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 11-08-2021 20:26 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Qunix schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:22:
[...]

In 2010 wist ik nog niks van bitcoin, maar goed. Ik denk niet dat er anno 2021 een hack kan plaatsvinden op bitcoin.
Alles kan gehackt worden toch in theorie?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:37

YES

Moderator General Chat
dglavimans schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:31:
[...]

Ja helemaal op woensdag gehacktdag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Doe ik ook maar een spreekwoordelijke duit in het spreekwoordelijke zakje.

Huidige verdeling:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/rFsKKtq/IMG-F0-EAAEA14-B8-C-1.jpg

Weten jullie meteen waarom ik DOT en KSM zoveel zit te shillen :')

Other = CRO.

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:34:
Doe ik ook maar een spreekwoordelijke duit in het spreekwoordelijke zakje.

Huidige verdeling:

[Afbeelding]

Other = CRO.
Mag ik vragen waarom meer ETH dan BTC? Ik doe het op dit moment andersom zeg maar :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

dglavimans schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:31:
[...]

In theorie is praktisch alles mogelijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:36:
[...]

Mag ik vragen waarom meer ETH dan BTC? Ik doe het op dit moment andersom zeg maar :P
Omdat ETH al 2 jaar lang bezig is om in te lopen op BTC en ik daar een graantje (satje) van mee wil pikken op een relaxte manier? Check het ETHBTC-pair van de afgelopen 2 jaar. De rek is er nog niet uit, we wachten op 0.1 en dat gaat eenvoudig lukken als BTC even gas bijgeeft.

Ter illustratie de ETHBTC chart vanaf okt 2017:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/486741z/Schermafbeelding-2021-08-11-om-21-16-20.png

Dieptepunt tov BTC is bijna 2 jaar geleden (2 sept 2019), vanaf die datum ben je beter af met ETH dan met BTC. Zo simpel is het :) En de rek is er nog lang niet uit zoals de chart aangeeft. (mits het momentum bullish blijft uiteraard)

[ Voor 37% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 21:28 ]

Pagina: 1 ... 112 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!