Geen financieel advies, maar wat wil je halen? Als je BTC of ETH wacht, dan kan dat morgen crashen of over 1 jaar. We weten op dit moment niet waar we zijn.
'Shitcoin' season is meestal wanneer BTC zigzag gaat, maar na de 30k naar 40k dollar is dit niet meer het geval. Als BTC vertrekt, dan ben ik benieuwd of ETH volgt, en dan meest waarschijnlijk gaan alle shitcoins bleeden (geld moet ergens onttrokken worden naar BTC, en dat doen de whales).
Dus als je shitcoins wilt kopen kan je ook wachten nadat BTC vertrrekt ipv bear market.
Of je speelt minder zwart wit en kan je inkopen (nu) en later en wat achterhouden (voor dips/crashes)
Wowhead schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:58:
[...]
Haha het is alsof ik een nieuwe taal lees, heb er totaal geen kaas van gegeten, ik parkeer anders die 50 euro bitcoins en zet ik er nog een 10tje bij om mee te spelen dagelijks tot het of verdampt is of terug verdiend en dan lekker door spelen, en dan die 50 euro HODL laten voor komende jaar/jaren.
Zoeizo klinkt dit wel alsof, ik dit allemaal leuk gaat vinden, het is een stuk toegankelijker dan vroeger (had aandelen gekregen als kind zijnde eind jaren 90 om mee leren te investeren?! geen idee eigenlijk waarom lol

Vraag wat advies van mensen die snappen hoe je kan kopen, etc, zodat je begrijpt hoe de mechanisme werkt zoals metamask, diverse chains (ERC20, Polygon, Matic, AVAX, enz.). En dan zelf inlezen en kijken wat handig is. Iig het kan nooit kwaad om klein te beginnen maar als het veel tijd inneemt dan is 5 euro fee op je 50 euro inleg een behoorlijke kost
Ik denk hoe sneller je de markt begrijpt des te beter. Gehele markt is nog jong. En de tijd die je nu insteekt kan je zomaar 10-40 jaar eerder met pensioen als je goed speelt.