[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.154 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Wowhead schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:58:
[...]

Zoeizo klinkt dit wel alsof, ik dit allemaal leuk gaat vinden, het is een stuk toegankelijker dan vroeger (had aandelen gekregen als kind zijnde eind jaren 90 om mee leren te investeren?! geen idee eigenlijk waarom lol :+
Aandelen Amazon toevallig? :9

Nee, maar ik wil ook een pakketje crypto en aandelen kopen voor mijn kinderen.
Voet toch wat nuttiger dat een ouderwetse spaarrekening (al hebben we die voor de zekerheid ook nog wel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
[...]

Haha het is alsof ik een nieuwe taal lees, heb er totaal geen kaas van gegeten, ik parkeer anders die 50 euro bitcoins en zet ik er nog een 10tje bij om mee te spelen dagelijks tot het of verdampt is of terug verdiend en dan lekker door spelen, en dan die 50 euro HODL laten voor komende jaar/jaren.

Zoeizo klinkt dit wel alsof, ik dit allemaal leuk gaat vinden, het is een stuk toegankelijker dan vroeger (had aandelen gekregen als kind zijnde eind jaren 90 om mee leren te investeren?! geen idee eigenlijk waarom lol :+
Wacht maar tot je 90% van je inleg kwijt bent. Dan gaat de lol er wel snel vanaf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Godsamme... ik had me voorgenomen om geen andere altcoins te kopen dan die ik nu al heb...
En alleen te DCA'en met BTC en ETH.
En als we de bearmarkt in gaan, wilde ik enkele altcoins kopen...

En dan zie ik ineens op Binance een Alpaca coin O+ O+

https://www.binance.com/e...=pro&theme=dark&type=spot

Misschien dat ik een toch een uitzondering maak. Al zijn het maar 20 Alpaca's. Dan heb ik mijn eigen Alpaca kudde. :+
Heb ik er iets aan... denk het niet
Is het leuk... :Y

Even enkele dagen wachten totdat ie weer wat lager staat.

[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 11-08-2021 17:05 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

KaiseRRuby schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:02:
[...]

Wacht maar tot je 90% van je inleg kwijt bent. Dan gaat de lol er wel snel vanaf.
Je moet in sats denken. Nooit verlies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 12:05
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:52:
[...]

Ik ga lekker afwachten tot de volgende bear market, dan ga ik wel goedkoop rommel scheppen in de hoop dat het later gouden bergen worden 8)
Geen financieel advies, maar wat wil je halen? Als je BTC of ETH wacht, dan kan dat morgen crashen of over 1 jaar. We weten op dit moment niet waar we zijn.

'Shitcoin' season is meestal wanneer BTC zigzag gaat, maar na de 30k naar 40k dollar is dit niet meer het geval. Als BTC vertrekt, dan ben ik benieuwd of ETH volgt, en dan meest waarschijnlijk gaan alle shitcoins bleeden (geld moet ergens onttrokken worden naar BTC, en dat doen de whales).

Dus als je shitcoins wilt kopen kan je ook wachten nadat BTC vertrrekt ipv bear market.

Of je speelt minder zwart wit en kan je inkopen (nu) en later en wat achterhouden (voor dips/crashes)
[...]

Haha het is alsof ik een nieuwe taal lees, heb er totaal geen kaas van gegeten, ik parkeer anders die 50 euro bitcoins en zet ik er nog een 10tje bij om mee te spelen dagelijks tot het of verdampt is of terug verdiend en dan lekker door spelen, en dan die 50 euro HODL laten voor komende jaar/jaren.

Vraag wat advies van mensen die snappen hoe je kan kopen, etc, zodat je begrijpt hoe de mechanisme werkt zoals metamask, diverse chains (ERC20, Polygon, Matic, AVAX, enz.). En dan zelf inlezen en kijken wat handig is. Iig het kan nooit kwaad om klein te beginnen maar als het veel tijd inneemt dan is 5 euro fee op je 50 euro inleg een behoorlijke kost :O

Ik denk hoe sneller je de markt begrijpt des te beter. Gehele markt is nog jong. En de tijd die je nu insteekt kan je zomaar 10-40 jaar eerder met pensioen als je goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
knakworst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:05:
[...]

Ik moet helemaal niks.

Zie het zoveel overal, zodra je in de plus staat kun je heel gemakkelijk denken van: o, laat het maar verdampen. Maar ik moet de eerste nog tegen komen die zonder problemen naar het verdampen van bepaald bedrag kan kijken.

Dan ga je zitten denken: wat zou ik doen. Tientje verlies is opzich ook leuk, ik heb er toch lol van gehad, het is toch ook net gokken, voor die xx die ik nog over heb kan ik ook een nieuwe fiets kopen.

Dan is het minder leuk hoor, let maar op. Want dan gaat het meespelen in je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Hexxagon schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:05:
[...]

Geen financieel advies, maar wat wil je halen? Als je BTC of ETH wacht, dan kan dat morgen crashen of over 1 jaar. We weten op dit moment niet waar we zijn.

'Shitcoin' season is meestal wanneer BTC zigzag gaat, maar na de 30k naar 40k dollar is dit niet meer het geval. Als BTC vertrekt, dan ben ik benieuwd of ETH volgt, en dan meest waarschijnlijk gaan alle shitcoins bleeden (geld moet ergens onttrokken worden naar BTC, en dat doen de whales).

Dus als je shitcoins wilt kopen kan je ook wachten nadat BTC vertrrekt ipv bear market.

Of je speelt minder zwart wit en kan je inkopen (nu) en later en wat achterhouden (voor dips/crashes)

[...]

Vraag wat advies van mensen die snappen hoe je kan kopen, etc, zodat je begrijpt hoe de mechanisme werkt zoals metamask, diverse chains (ERC20, Polygon, Matic, AVAX, enz.). En dan zelf inlezen en kijken wat handig is. Iig het kan nooit kwaad om klein te beginnen maar als het veel tijd inneemt dan is 5 euro fee op je 50 euro inleg een behoorlijke kost :O

Ik denk hoe sneller je de markt begrijpt des te beter. Gehele markt is nog jong. En de tijd die je nu insteekt kan je zomaar 10-40 jaar eerder met pensioen als je goed speelt.
Dankjewel! zal ik doen maar die 10 jaar eerder met pensioen gaat waarschijnlijk niet van die 50 euro inleg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:53
juist.. RVN naar 15 eurocent.
Die Raaf is onderhand onderweg naar een nieuw record!

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
[...]

Ik had vanochten op een inlegje van 5 euro een mini winstje te pakken van ruim 2 euro (ADA). Dat winstje heb ik inmiddels in BTC gepompt en die 5 euro weer opnieuw ingelegd :P Met BTC en ETH zal ik nooit handelen dat laat ik staan met "staking" . Maar de winstjes van elke keer 5 euro inleggen stop ik gewoon in BTC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Wowhead schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:07:
[...]

Dankjewel! zal ik doen maar die 10 jaar eerder met pensioen gaat waarschijnlijk niet van die 50 euro inleg komen.
Wie zegt dat de bedoeling is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:04
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:08:
[...]

Ik had vanochten op een inlegje van 5 euro een mini winstje te pakken van ruim 2 euro (ADA). Dat winstje heb ik inmiddels in BTC gepompt en die 5 euro weer opnieuw ingelegd :P Met BTC en ETH zal ik nooit handelen dat laat ik staan met "staking" . Maar de winstjes van elke keer 5 euro inleggen stop ik gewoon in BTC :p
En als je nou nat gaat? Trek je hele BTC la weer leeg? :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:33:
[...]

Dat kunstje van de juiste alts oppikken lukt me nog echt totaal niet. Kijk je naar grafiekjes, volg je nieuws/geruchten of waar baseer je het op? Of gewoon gokken en zien waar het Skûtsje strandt?
Gewoon gokken idd _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:49
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:08:
[...]

Ik ben mbv mijn hacking skills en driehoeksmeetkunde je adres aan het achterhalen. Mijn boor ligt alvast klaar.
Nee serieus. Het gaat misschien om kleingeld maar leer toch eff met procenten werken. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:05:
[...]

1 bitcoin = 1 bitcoin.
1 shitcoin = 1 shitcoin.

Hodl!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Darrell schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:20:
@Slux , klaar met je stonks? Als je nu even een zetje kan geven zou dat mooi zijn en kunnen we de bullrun voortzetten
Nee sorry ik vermaakt me nog prima aan de andere kant, maar ik zie dat het hier ook erg lekker gaat 8)

Happy trading ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
D_Jeff schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:08:
juist.. RVN naar 15 eurocent.
Die Raaf is onderhand onderweg naar een nieuw record!
Like a boss. Raafjes zijn zeer vakkundig in op hogere niveaus vliegen. Das logisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

streamnl schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:04:
Godsamme... ik had me voorgenomen om geen andere altcoins te kopen dan die ik nu al heb...
En alleen te DCA'en met BTC en ETH.
En als we de bearmarkt in gaan, wilde ik enkele altcoins kopen...

En dan zie ik ineens op Binance een Alpaca coin O+ O+

https://www.binance.com/e...=pro&theme=dark&type=spot

Misschien dat ik een toch een uitzondering maak. Al zijn het maar 20 Alpaca's. Dan heb ik mijn eigen Alpaca kudde. :+
Heb ik er iets aan... denk het niet
Is het leuk... :Y

Even enkele dagen wachten totdat ie weer wat lager staat.
In staking zetten, krijg je best veel FUR voor.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:09
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:33:
[...]

Dat kunstje van de juiste alts oppikken lukt me nog echt totaal niet. Kijk je naar grafiekjes, volg je nieuws/geruchten of waar baseer je het op? Of gewoon gokken en zien waar het Skûtsje strandt?
dit kan werken:

https://coinmarketcal.com/en/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:20

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqPxScqo6sqd1sb5YjMMJMPKj-Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0iwOWrV4lndqgY5QYOwz0HzV.jpg?f=user_large

Ben benieuwd of ze die wall laten liggen op 47.0 en 47.1 of snel intrekken als het te dichtbij komt

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pingo76
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
DVDL schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:10:
[...]

En als je nou nat gaat? Trek je hele BTC la weer leeg? :'(
Wat is natgaan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
BootjeVaren schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:11:
[...]

Ik ben mbv mijn hacking skills en driehoeksmeetkunde je adres aan het achterhalen. Mijn boor ligt alvast klaar.
Nee serieus. Het gaat misschien om kleingeld maar leer toch eff met procenten werken. ;)
Zal mijn best doen beloofd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:04
In de wereld van handel betekent het dat je verlies maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:49
Slux schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:12:
[...]

Nee sorry ik vermaakt me nog prima aan de andere kant, maar ik zie dat het hier ook erg lekker gaat 8)

Happy trading ;)
Afbeeldingslocatie: https://img.picturequotes.com/2/51/50635/come-over-to-the-dark-side-quote-1.jpg

Met je 'flufjes' :+

[ Voor 4% gewijzigd door BootjeVaren op 11-08-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Darrell schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 08:21:
[...]

Locktijd verlengen werkt prima en ik heb nog eens na zitten denken, waarom zou je ze eigenlijk willen unlocken? De tokenomics zijn echt briljant. Je krijgt bij 8 jaar dissolve delay een estimated apy van ruim 28% wat betekent dat je ergens in jaar 3 je inzet er al uit hebt in rewards. Als je die weer toevoegt aan je locked icp gaan je jaarlijkse rewards steeds verder omhoog tot je daar een jaarlijks inkomen uit kan genereren.

Als je hem op unlock zet gaan je rewards jaarlijks omlaag.
Op zich snap ik je punt maar als je nu niet unlocked dat gaat het allemaal wel heel erg lang duren toch?

Ik weet niet exact wat de punten zijn wanneer je minder % krijgt maar volgens mij heb ik nog zeker +/- 360 dagen om erover na te denken aangezien ik dan op 7 jaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
DVDL schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:19:
[...]

In de wereld van handel betekent het dat je verlies maakt.
Nee, ik beschouw dit geld als reeds verloren zeg maar :P Het is gewoon speelgeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gaat lekker zo, de ene na de andere verkooporder wordt aangetikt, 6 stuks in totaal, nog 3 te gaan.

Verstandig? Geen idee, zoals altijd, captain hindsight zal het me later vandaag of deze week nog wel vertellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mxL4boi0ZZnb9sL9W_9tBDu1Irk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nbdi5eqIL7sPhc3xhV2fDVCp.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
Oeh da's wel lekker ja :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
DVDL schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:18:
Waarom is die 46.3K zo'n dingetje?
Omdat dat om verschillende redenen rond 10/17 mei ook zo was, zie de 2 grote rode candles waar de huidige koers nu precies tussenin zit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YSk1RBaLg6cG-jKP2zTLNMhjAJU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EXl1x2iswZeGpqEgb6PgJuEz.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
@Pingo76
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Om verder ons beste modje Taro tevreden te houden: BTC -- When m0000n? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hebben ze die onder de brug waar je dan toe veroordeeld bent?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Hexxagon schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:05:
[...]

Oh ik wist van tevoren wel ongeveer wat ik wilde. Fiat inleggen, met enige regelmaat een bedrag wat ik makkelijk kon missen. Daarmee een pf opbouwen en een deel daarvan gebruiken om te traden. Traden met als doel sats verzamelen om zo mijn positie in BTC te vergroten.

Ik heb daarmee, met dan aan een aantal alts waarin ik me enigszins verdiept had, flink succes gehad en mijn PF groeide daardoor flink. Na de laatste ATH gingen we natuurlijk dik omlaag en toen heb ik me meer toegelegd op trades met BUSD/BTC maken om zo meer sats te verzamelen. Ook dat is aardig gegaan. Mijn complete PF waarde op dit moment zit maar 10% onder zijn hoogste waarde, dat was rond de tijd van de vorige ATH denk ik zo.
Als laatste heb ik besloten niet alleen voor sats/BTC te gaan maar ETH ook een volwaardige plek te geven in mijn PF. Dus mijn PF bestaat nu even uit alleen BTC en ETH omdat ik hoop dat BTC nog uit zijn slof schiet straks.

Eventueel ga ik wel doen wat jij zegt, onderweg naar een nieuwe ATH wat alts proberen op te rapen die leeglopen, dat ligt helemaal aan hoe erg ze onderuit gaan. Maar de alts vliegen hier de laatste dagen weer over de toonbank als warme broodjes dus ik verwonderde me daar vooral over, het lijkt allemaal weer vliegensvlug te gaan als ik het zo lees.

Ik ben best tevreden hoor, was meer verwondering/interesse die ik uitsprak. Voor nu ben ik 1) te druk om me in veel muntjes te verdiepen en 2) prime tevreden met mijn huidige PF. Dus ik kijk het wel aan, de sale komt wel weer een keer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:05
knakworst schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:23:
[...]

Hebben ze die onder de brug waar je dan toe veroordeeld bent?
In dat geval: als het regent een stapje naar 'buiten' zetten ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:15:
[...]

In staking zetten, krijg je best veel FUR voor.
_O- _O-
Hoe meer ik er over lees, hoe bizarder ik het muntje vind.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Waarom post je nu een foto van Slux van onder zijn brug? :P ;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

streamnl schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:24:
[...]

_O- _O-
Hoe meer ik er over lees, hoe bizarder ik het muntje vind.
Ga me nu niet vertellen dat het echt zo werkt?? Ik lulde maar wat onzin he... No research, no knowledge, pure onzin....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:24:
[...]

Waarom post je nu een foto van Slux van onder zijn brug? :P ;)
Hier had ie net een flufje gouden tanden verkocht om in BTC te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ah ja, die ken ik wel. Morgen eens naar kijken of er nog wat interessants op de planning staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dit is wel een mooi moment om uit te breken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Taro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:27:
Hou is op, heb net alles verkocht!
Gragje. Gas erop

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
D_Jeff schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:23:
@Pingo76

***members only***

Om verder ons beste modje Taro tevreden te houden: BTC -- When m0000n? :D
Dank je wel :) Ik lees hier behoorlijk vaak dingen waarvan ik denk wat betkent dat? Verkopen op FIAT bijv? Enige Fiat die ik ken is die auto :+

Ontopic: waarom wil die vervelende LTC niet boven het bedrag komen dat ik het verkoop en het winstje in BTC stop zo vervelend dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
@Taro is dat een stille hint dat je weer instapt? :P

Zou wel humor zijn dat Taro de muntjes overgenomen heeft van HardwareRichard

[ Voor 42% gewijzigd door D_Jeff op 11-08-2021 17:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gordels om allen. Taro geeft zijn zege, daar reageert BTC onherroepelijk op. 🚀 🚀 🚀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:28:
[...]

Dank je wel :) Ik lees hier behoorlijk vaak dingen waarvan ik denk wat betkent dat? Verkopen op FIAT bijv? Enige Fiat die ik ken is die auto :+

Ontopic: waarom wil die vervelende LTC niet boven het bedrag komen dat ik het verkoop en het winstje in BTC stop zo vervelend dit :(
Lees ff een half uurtje de topic start, staat veel handige info in en uitleg van zo'n beetje alle termen.

@Taro denkt erover om die ooit te verkopen als NTF.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
D_Jeff schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:29:
@Taro is dat een stille hint dat je weer instapt? :P

Zou wel humor zijn dat Taro de muntjes overgenomen heeft van HardwareRichard
Ik help wel even mee, all-in gegaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:31:
[...]

@Taro denkt erover om die ooit te verkopen als NTF.
Dat ding wordt goud geld crypto waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ngangatar schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:25:
[...]

Ga me nu niet vertellen dat het echt zo werkt?? Ik lulde maar wat onzin he... No research, no knowledge, pure onzin....
Niet precies maar je zat in de buurt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehG0n-c3_eKeHpb1MD2gCY-ro0E=/x800/filters:strip_exif()/f/image/rublGcxxmn4D4IgpxkJLeG0I.png?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:31:
[...]

Ik help wel even mee, all-in gegaan :)
Heb net ook 25 Btc's bijgekocht, oh oeps, in percentages praten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PlanR schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:33:
[...]

Heb net ook 25 Btc's bijgekocht, oh oeps, in percentages praten toch?
25 is toch het minimum voor whales als hier in dit topic alleen maar rondhangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

streamnl schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:32:
[...]

Niet precies maar je zat in de buurt :+

[Afbeelding]
Lol, wat zijn die gasten gruwelijk niet origineel en voorspelbaar:).

Wel cute zo'n Alpaca haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:55

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:20:
[...]

yes!! ik zit er nu 1 of 2 dagen in, rdy voor een mooie boost en dan weer terug naar BTC d:)b
loopt zich even te basten op 149 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
[...]

We hebben het over 60 euro hè.
Denk niet dat hij een uurtje langer wakker om ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb hier weinig verstand van maar begrijp ik het goed dat er voor $300.000.000 aan Tether naar een exchange (FTX) verplaatst is? Dat zou ik toch wel als een redelijk bullish signaal opvatten, iemand wil shoppen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

crap, iemand heeft mijn shitcoins and dreams concept gejat

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E8dPoskX0AkaDns?format=jpg&name=900x900

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 11-08-2021 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
ja sorry vergeten het vooraf te vragen, maar welke munt adviseren jullie. :+
ik dacht aan Shib

[ Voor 3% gewijzigd door Griffx op 11-08-2021 17:42 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Griffx schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:42:
[...]

ik dacht aan Shib
BTC, en mocht dat al op zijn even wachten tot morgen en dan nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Griffx schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:42:
[...]

ik dacht aan Shib
BTC, ETH & Shiba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Ultieme rektheid kan niet lang meer duren, bijna donderdag.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Pelox schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:44:
Wattan? Ik las op Facebook dat we nu in een keer doorgaan naar 100k. En ik zeg je eerlijk, gewoon plausibel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
dehardstyler schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:45:
[...]

Wattan? Ik las op Facebook dat we nu in een keer doorgaan naar 100k. En ik zeg je eerlijk, gewoon plausibel.
Sowieso waar, kan niet mis. Heb op Facebook gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pelox schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:44:
ik zou er voor tekenen in verhouding weinig van de gains meegepakt.

wel een mooi ritje BNB maar veder beetje kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
dehardstyler schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:45:
[...]

Alles kan, maar het is morgen donderdag dipdag, daarna verder naar de 100k.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aldjay
  • Laatst online: 12-09 15:46
PlanR schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:28:
[...]
Hou is op, heb net alles verkocht!
Op welke exchange handel je in Hou dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:53

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wel jammer, help ik mee, gaan jullie dumpen? :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Snap het ook niet, gierige figuren hier willen allemaal naar de maan maar stiekem nu winst pakken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
Taro schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:55:
Komt door @Pelox. Ik was vol ingestapt door dat bericht op Facebook, maar Pelox zei dat we gingen dumpen morgen, dus maar weer uitgestapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19-08 06:43
Buy the dip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Dipje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:09
we zitten de boven 46k en we noemen het dipje :z

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
wehave schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:37:
[...]

We hebben het over 60 euro hè.
Denk niet dat hij een uurtje langer wakker om ligt.
Dus dit @KaiseRRuby !
[...]

Beetje rare reactie lijkt wel of je mij de ellende gunt of zo :/ Doet me denken hoe een tant vol trots ooit tegen me zei "Wacht maar tot jij getrouwd bent" zij had een butt huwelijk, kennelijk moest ik die dan ook hebben. Alleen wist zei niet toen dat ik mijn ontsnappingsplan klaar had om mijn uithuwelijking te voorkomen 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:48
ik dacht dat je all-in een short zat, loop toch prima? :+

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Laatst online: 30-08 12:05
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:23:
[...]

Oh ik wist van tevoren wel ongeveer wat ik wilde. Fiat inleggen, met enige regelmaat een bedrag wat ik makkelijk kon missen. Daarmee een pf opbouwen en een deel daarvan gebruiken om te traden. Traden met als doel sats verzamelen om zo mijn positie in BTC te vergroten.

Ik heb daarmee, met dan aan een aantal alts waarin ik me enigszins verdiept had, flink succes gehad en mijn PF groeide daardoor flink. Na de laatste ATH gingen we natuurlijk dik omlaag en toen heb ik me meer toegelegd op trades met BUSD/BTC maken om zo meer sats te verzamelen. Ook dat is aardig gegaan. Mijn complete PF waarde op dit moment zit maar 10% onder zijn hoogste waarde, dat was rond de tijd van de vorige ATH denk ik zo.
Als laatste heb ik besloten niet alleen voor sats/BTC te gaan maar ETH ook een volwaardige plek te geven in mijn PF. Dus mijn PF bestaat nu even uit alleen BTC en ETH omdat ik hoop dat BTC nog uit zijn slof schiet straks.

Eventueel ga ik wel doen wat jij zegt, onderweg naar een nieuwe ATH wat alts proberen op te rapen die leeglopen, dat ligt helemaal aan hoe erg ze onderuit gaan. Maar de alts vliegen hier de laatste dagen weer over de toonbank als warme broodjes dus ik verwonderde me daar vooral over, het lijkt allemaal weer vliegensvlug te gaan als ik het zo lees.

Ik ben best tevreden hoor, was meer verwondering/interesse die ik uitsprak. Voor nu ben ik 1) te druk om me in veel muntjes te verdiepen en 2) prime tevreden met mijn huidige PF. Dus ik kijk het wel aan, de sale komt wel weer een keer :9
Je hebt het wel onder controlle zo! Geen FOMO en ga zo door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Zo ADA doet he nu bar slecht opeens, doesn't matter heb de initiele winst te pakken en lekker in BTC gestopt nu :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:51

WhySoSerious

Be the change.

Niet zo die 5S-charts eyeballen hè!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:04:
Zo ADA doet he nu bar slecht opeens, doesn't matter heb de initiele winst te pakken en lekker in BTC gestopt nu :P
ADA doet het bar slecht op +17%?

Ik heb weer een cursusje crypto gemist zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:06:
[...]

ja ik twijfelde ook ff _O-

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://starecat.com/content/wp-content/uploads/bogdanoff-he-bought-dump-it.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:53
10,9,8,7,6,5,4........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

WhySoSerious schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:05:
[...]

Niet zo die 5S-charts eyeballen hè!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bSuS6JNrfqG_CdDCrZjzWvYzNmo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N6719DfAeEG8cUArM6rTaOmE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:06:
[...]

Ik heb een uur geleden minimale inleg gedaan, en die is lager 5 euro ingelegd en bij mij op Bitvavo nu staat het op 4,88. Voor mij is dat slecht :p Ik heb wel eerder op de dag de winst genomen en in BTC gestopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:12:
[...]

Ik heb een uur geleden minimale inleg gedaan, en die is lager 5 euro ingelegd en bij mij op Bitvavo nu staat het op 4,88. Voor mij is dat slecht :p
Zul je wel slecht slapen van dit verlies 😂

Probeer in de toekomst geen bedragen te noemen. Boeit niemand en kan alleen maar tegen je gebruikt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Vibravis schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:14:
[...]

Zul je wel slecht slapen van dit verlies 😂

Probeer in de toekomst geen bedragen te noemen. Boeit niemand en kan alleen maar tegen je gebruikt worden
Nou he :)

Ik doe mijn best maar vind het lastig om snel aan percentages te komen sorry ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:12:
[...]

Ik heb een uur geleden minimale inleg gedaan, en die is lager 5 euro ingelegd en bij mij op Bitvavo nu staat het op 4,88. Voor mij is dat slecht :p Ik heb wel eerder op de dag de winst genomen en in BTC gestopt.
Gewoon bijkopen in een dipje. Haal je je gemiddelde inkoopprijs naar beneden...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Sowieso handiger om in procenten te denken.
Kun je mooi zien hoe je gemiddeld handelt als dat allemaal positief lijkt kun je overwegen wat meer fiat te storten.
Als het allemaal negatief lijkt, verder gaan met oefenen

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:16:
[...]

Excel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 17:20:
[...]

Op zich snap ik je punt maar als je nu niet unlocked dat gaat het allemaal wel heel erg lang duren toch?

Ik weet niet exact wat de punten zijn wanneer je minder % krijgt maar volgens mij heb ik nog zeker +/- 360 dagen om erover na te denken aangezien ik dan op 7 jaar zit.
Klopt maar verdient in de laatste jaren veel minder terwijl je feitelijk je inzet er in 8 jaar er al een paar keer uithaalt als je het vast laat staan tegen de maximale apy. Dus ja je krijgt je locked icp terug maar die verlies je aan de andere kant door lagere rewards. Mijn teller loopt ook nog af omdat ik nog in dubio ben maar ik neig er naar dat permanent staken in 8 jaar al meer opbrengt dan nu de teller laten lopen en na 8 jaar je locked icp terugkrijgen.

Ik laat hem ook even een jaartje lopen om te kijken of mijn aanname klopt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UdlWSyqEsowntrn-_OQUXuiiFx0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3R0hA0PR1k72q7JQzylKACcE.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MK8Qn0r0EyfaDQonHj6Km-9CA0U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CJB27RGLquF9yi9F8bf8Ssuj.jpg?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door Darrell op 11-08-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
iVibes schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:17:
[...]

Gewoon bijkopen in een dipje. Haal je je gemiddelde inkoopprijs naar beneden...
Ik heb besloten om me daar niet mee bezig te houden, rest van PF staat, maar dan ook ruim in de plus. Dus boiuh, op het moment dat ik dit typ is ADA weer aan het stijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Heb ik niet, ik heb wel libre office calc! Maar ben te lui om alles weer in te voeren. Dit is gewoon spelen voor mij, zal ff kijken of ik een online calculatortje kan vinden waar ff snel shit in % om kan zetten. Kunnen jullie gerust slapen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:16:
[...]

Ah ja, soms heb ik ook geen zin om het uit te rekenen en dan gebruik ik een of andere algemene, vage term. Dat anderen daar niet veel mee kunnen boeit ook verder niet. Lekker doorgaan met je huidige manier van doen, je leert het zo echt met speelgeld en dan ga je in ieder geval geen hele dure lessen leren.

Nu weet je in ieder geval dat 12 cent op 5 euro verlies hier als niet heel veel beschouwd wordt, weer wat geleerd :*)

Edit: mocht je echt inhoudelijk informatie/hulp willen bij bepaalde acties, voorgenomen trades en dergelijke dan zijn percentages natuurlijk wel handig :+

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 11-08-2021 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 14:30
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:20:
[...]

Kunnen jullie gerust slapen ;)
Slapen zal ik toch wel doen maar het is niet gebruikelijk om over bedragen te praten. Voor de ene is €1000 kleingeld terwijl een ander van €1000 euro een paar maanden moet leven.

Daarnaast is het ook voor je eigen veiligheid. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:20:
[...]

Edit: mocht je echt inhoudelijk informatie/hulp willen bij bepaalde acties, voorgenomen trades en dergelijke dan zijn percentages natuurlijk wel handig :+
Ik denk niet dat ik dat ga doen, ik den k dat ik alleen op basis wat ik in dit topic lees speelgeld in ga zetten....Kijken of ik echt zo goed ben met patronen snel oppikken :+

Ooh ik heb deze gevonden https://www.onlinerekenmachine.com/procenten-berekenen jullie kunne straks met een gerust hard gaan slapen. Geen enge mannen met boormachines die langskomen :*)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:04:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ysUI9vTYtbLFE5R2-Wvt8FMC4z4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZYaEEGtbPVOqaAUMD4i4eyvq.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:02:
[...]

Dus dit @KaiseRRuby !

[...]

Beetje rare reactie lijkt wel of je mij de ellende gunt of zo :/ Doet me denken hoe een tant vol trots ooit tegen me zei "Wacht maar tot jij getrouwd bent" zij had een butt huwelijk, kennelijk moest ik die dan ook hebben. Alleen wist zei niet toen dat ik mijn ontsnappingsplan klaar had om mijn uithuwelijking te voorkomen 8)
Het lijkt een rare reactie, maar wat hij eigenlijk (heel behulpzaam) wil zeggen is dat je goed voorbereid moet zijn om, tegen het einde van de bullrun, je geld naar stablecoins of fiat om te zetten. De kans is groot dat de prijzen daarna inzakken. Dit kan idd een verlies van 95-99% opleveren. Vraag het maar aan sommigen hier in dit topic (Ik ben er één van) die de 2017 en 2013 pieken meegemaakt hebben.
Tenzij je hodl en een 10 jaren plan hebt, zou ik je sterk aanraden om je in te lezen over de bull-bear cycle (die duurt 3,5-4 jaar) en je voor te bereiden op de dag dat je uit wilt stappen. Of in ieder geval een strategie te hebben voor als dat gebeurt.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BI3m4rlBffxn0Rfkh_g2cBSgZoo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o3M9NLoThq3cLdhKwK5dX1La.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 111 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!