[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 250 Laatste
Acties:
  • 850.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
keanu_ schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:37:
[...]

Er komt wel een correctie, alleen gaat die correctie naar de 1.75 of naar 1.5 is de vraag.
Want als we zo doorknallen met ADA, is de correctie straks 1.9 als we morgen boven de 2 staan :>

Ik zeg, beiden, ETF en crypto ;)
Dan staat ADA als eerste op zijn ATH? Muntje hoor.... en ik had er totaaaal geen vertrouwen in

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
keepitfrosty schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:34:
[...]
Zo eindelijk maar toch gaat het gebeuren.
Het heeft even geduurd ja, weet dat er zelfs weddenschappen zijn gesloten omtrent de smartcontracts van Cardano en dat zelfs iemand van Twitter dit toen verhoogt heeft..

Ze moeten dus wel om geloofwaardig te blijven..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
BTFD schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:23:
BTC probeert de 46,3K nog een keer! Come on!!
Het lukt maar niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Nu nog instappen is ook wat tricky. Heeft al redelijk wat gedaan op een dag... héhé

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:34:
ADA? shiiit again?!!

twijfel aangezien het lijkt we in een bullrun te zitten:

mijn fiatjes alles in crypto? of toch ook maandelijks in ETF en aandelen?
lastig lastig......
We zitten vanaf oktober 2020 in deze (verwachte) bull cycle, dat verandert pas als Bitcoin besluit terug op aarde te komen. Voor alsnog is daar nog totaal geen sprake van geweest.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
PlanR schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:38:
[...]

Dan staat ADA als eerste op zijn ATH? Muntje hoor.... en ik had er totaaaal geen vertrouwen in
Ik denk zeker dat ADA als eerste zijn ATH weer gaat aantikken en er doorheen.
Je ziet dat de rest vd markt met name afhankelijk is van BTC. ADA heeft sinds de vorige piek laten zien hier toch onafhankelijk van te raken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:58
Tjonge jonge, heb jij ff pech :+
Een kaas soufflé dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:27
keanu_ schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:37:
[...]

Er komt wel een correctie, alleen gaat die correctie naar de 1.75 of naar 1.5 is de vraag.
Want als we zo doorknallen met ADA, is de correctie straks 1.9 als we morgen boven de 2 staan :>

Ik zeg, beiden, ETF en crypto ;)
Ik vind deze echt lastig... wellicht wordt het bevestigen van de Smart Contracts date en uiteindelijke (ik ga er even vanuit dat dit succesvol wordt ;) ) launch zeg maar de basis koers (dus niet echt een terugval?) en volgen we verder gewoon BTC een beetje?

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Dikke bnb jonguh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Hij is nog niet hard afgewezen, still fighting the bears! >:)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
keanu_ schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Ik denk zeker dat ADA als eerste zijn ATH weer gaat aantikken en er doorheen.
Je ziet dat de rest vd markt met name afhankelijk is van BTC. ADA heeft sinds de vorige piek laten zien hier toch onafhankelijk van te raken.
Moesten ze nu nog een mooiere APY hebben...
5% vind ik nu niet zo sterk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
PlanR schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:40:
Nu nog instappen is ook wat tricky. Heeft al redelijk wat gedaan op een dag... héhé
Zoom out! De meeste liggen nog in de sale.. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-10-2023
elektriekert schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:40:
[...]

Tjonge jonge, heb jij ff pech :+
Een kaas soufflé dan :9
Ik heb liever een patatje met mayo :9 En die heb ik al ruimschoots binnen sinds vrijdag (instap dag) :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Mijn realistische verwachting is dat we de 63k opnieuw gaan testen en er uiteindelijk ver boven komen (80-90-100-120k?), waarna het einde van de cycle wordt ingeluid en we een "bear market" krijgen met als dieptepunt ~20-30k.

Ik trade amper, maar ben wel van plan stapsgewijs tijdelijk in stable te gaan vanaf 65k.

Dus bijv:
65k 10% van PF
70k 20% van rest-PF
75k 30% van rest PF
80k 40% van rest-PF
85k 50% van rest-PF
etc.

Zodoende dwing je jezelf om winst te pakken bij dit soort "absurde" levels.

Hoe denken jullie erover?

[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 15:48 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:46:
Mijn realistische verwachting is dat we de 63k opnieuw gaan testen en er uiteindelijk ver boven komen (80-90-100-120k?), waarna het einde van de cycle wordt ingeluid en we een "bear market" krijgen met als dieptepunt ~20k.

Ik trade amper, maar ben wel van plan stapsgewijs tijdelijk in stable te gaan vanaf 65k.
Dus bijv 65k 10% van PF, 70k 20% van rest-PF, 75k 30% van rest PF, 80k 40% van rest-PF, 85k 50% van rest-PF etc.

ook mijn gedachten, ikzelf zit te denken rond de 50k al dca winst nemen, blijft lastig wanneer etc :P

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:49

WhySoSerious

Be the change.

ADA _/-\o_
KSM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34
BTFD schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:39:
[...]

Het heeft even geduurd ja, weet dat er zelfs weddenschappen zijn gesloten omtrent de smartcontracts van Cardano en dat zelfs iemand van Twitter dit toen verhoogt heeft..

Ze moeten dus wel om geloofwaardig te blijven..
Tjah inderdaad het begon wat lachwekkend te worden in elk geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:48:
[...]

ook mijn gedachten, ikzelf zit te denken rond de 50k al dca winst nemen, blijft lastig wanneer etc :P
Dat zal altijd het lastigst blijven met crypto-investeren :)

Maar door je plannen vooraf te bedenken en je er aan te houden, kun je het jezelf een stuk eenvoudiger maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16:12

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
PlanR schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:44:
[...]

Ik ga nooit volledig in Fiat, wil de boot niet missen.
Bij een rode candle van jewelste, meer als 40%, is het een prachtig koopmomentje.
Maar ook niet gelijk alles... Voor als we nog dieper gaan. Vertrekken we vanaf hier naar de 100K+, dan doe ik dat met hetgene wat nu in het spel staat.

Ieder zo zijn stijl.

Geeft me ook wel rust :)

Werkze
meeste mensen bedoelen met 100% de handelspot.. zelfs @Taro heeft doorgaans btc op de ledger staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh wow KSM heeft de 99MA aangetikt op daily!
hopelijk zit dit voort en over enkele dagen de flip? :D

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:12
Mijn realistische verwachting is dat we de 63k opnieuw gaan testen en er uiteindelijk ver boven komen (80-90-100-120k?), waarna het einde van de cycle wordt ingeluid en we een "bear market" krijgen met als dieptepunt ~20k.

Dus bijv 65k 10% van PF, 70k 20% van rest-PF, 75k 30% van rest PF, 80k 40% van rest-PF, 85k 50% van rest-PF etc.

ik denk dat we wel weer in een supply shock komen en in een paar dagen van bijvoorbeeld 150 naar 250 schieten, waarna alle lucht er weer uitgaat. Maar om dat te krijgen moeten we zeker nog minimaal 3 maanden opbouwen. Misschien langer. Ik verkoop wellicht 10% paar k onder de 100k. Bij 120k gok iets van 15% en daarna proberen de top te timen en dan gooi ik er nog een keer 25 tot 35% uit. Ik hodl de rest gewoon vol de beren ellende door

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik kan bijna mn inleg eruit halen van link.
Bijna verdubbeld, daarna laat ik m'n gratis link lekker hodl. Dat heb ik ook met ada gedaan. Lang geleden, daar blijf ik af omdat het toch geen eigen geld meer is.
Ik heb een account op binance en litebit.
En mn litebit account is meer dan het dubbele waard , dus het hodlen en inleg er uit halen werkt t beste.
Was ook een beetje gedwongen hodlen omdat traden te duur is op litebit

Dus dat is ook een soort strategie wat je kan doen

[ Voor 5% gewijzigd door Ladonna op 11-08-2021 15:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

ADA gaat BNB flippen straks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11

watercoolertje

Untertitel

Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:34:
ADA? shiiit again?!!

twijfel aangezien het lijkt we in een bullrun te zitten:

mijn fiatjes alles in crypto? of toch ook maandelijks in ETF en aandelen?
lastig lastig......
Niks met een beetje spreiding toch?

Zelf heb ik bij ASN beleggingsfonds (duurzaam :)) meerdere (defensief/offensief) die ik maandelijks inleg, in crypto leg ik niet elke maand wat in maar jaarlijks omdat ik lui ben (met dit soort zaken vooral, ik heb op korte termijn resultaat nodig voor motivatie).

De verhouding kan je dan af laten hangen van hoeveel risico je wilt nemen.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:07

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

100k? Hier heb je wat hopium ... https://www.moonmath.win/

Meestal hitten we rood of oranje in de bullmarket eindfase. Dan zit je dus deze cycle al snel aan een 200k of 300k USD. Een ding is zeker: ik verkoop deze keer ook eens wat :+ (hodl sinds 2015)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:15
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:50:
[...]

Dat zal altijd het lastigst blijven met crypto-investeren :)

Maar door je plannen vooraf te bedenken en je er aan te houden, kun je het jezelf een stuk eenvoudiger maken.
Ik zit wel echt te denken af en toe aan uitstappen en later weer erin. Nu een goeie 20 procent winst op mijn PF maar.. Mjah wanneer ben je tevreden met de winst.

Opzich heb ik nu niet het geld nodig maar om dit succesvol te blijven doen vind ik dat ik wel gewoon moet uitstappen op een moment. Winst heb je pas wanneer je uitcasht (net als verlies natuurlijk)..

DCA uitcashen vind ik ook wel een interessante die had ik zelf nog niet bedacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

anti elppa schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:51:
[...]

ik denk dat we wel weer in een supply shock komen en in een paar dagen van bijvoorbeeld 150 naar 250 schieten, waarna alle lucht er weer uitgaat. Maar om dat te krijgen moeten we zeker nog minimaal 3 maanden opbouwen. Misschien langer. Ik verkoop wellicht 10% paar k onder de 100k. Bij 120k gok iets van 15% en daarna proberen de top te timen en dan gooi ik er nog een keer 25 tot 35% uit. Ik hodl de rest gewoon vol de beren ellende door
250k lijkt me echt teveel van het goede voor deze cycle, wellicht pakt BTC over 4 jaar de range 200-500k.

Meestal knapt de luchtbel als de gains te grappig worden voor whales en dat zal toch rond die 100k zijn verwacht ik.

Je kan overigens niet voorstellen hoe nuts alt season er uit gaat zien, wanneer BTC over de 63k schiet 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MicroWhale schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:32:
[...]

Wtf! BTC-MaXiBoY, heb jij iets anders dan BTC dan? :/
Natuurlijk.

Shitcoins FTW!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Mijn realistische verwachting is dat we de 63k opnieuw gaan testen en er uiteindelijk ver boven komen (80-90-100-120k?), waarna het einde van de cycle wordt ingeluid en we een "bear market" krijgen met als dieptepunt ~20-30k.

Dus bijv:
65k 10% van PF
70k 20% van rest-PF
75k 30% van rest PF
80k 40% van rest-PF
85k 50% van rest-PF
etc.

20-30k met s2f in gedachten en een top op 120 gaan we dan normaal gezien nooit meer zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
naar mijn weten heeft Jaapio 1 hele DogeCoin
de rest is gewoon BTC volgens mij :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

dglavimans schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:54:
DCA uitcashen vind ik ook wel een interessante die had ik zelf nog niet bedacht
Stapsgewijs naar stable (noem het bewust niet cashen) is imo de enige wijze manier.
Stable gaat dan tegen 12-14% in stake totdat de prijzen voldoende zijn gekalmeerd. (kan eenvoudig 1-2 jaar duren)

Je haalt zodoende winst van tafel, zonder jezelf te dwingen om "all out" te gaan. Je pakt aan de bovenkant de winsten, terwijl je voldoende aan risicomanagement doet. Uiteraard pak je niet de max, maar knappe jongen die dat wel doet.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 15:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utQmQZT7hZ6ej48AodsfsZXTEvY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WX9koaRz6tIEduCFe84CQKJT.png?f=user_large

Bij deze ook nog maar even mijn taartje dan.

@Mooody
Zoals jij aangeeft doe ik het in principe ook alleen begin ik wel wat later. Als we de 65k doorbreken verwacht ik niet meteen dat de bullrun over is. Begin zelf dan ook pas wat hoger, ergens rond de 75k/80k.

BTC laat ik sowieso staan, verkoop ik pas rond de 1 miljoen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 11-08-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-08 10:33
Damn grote fout gemaakt, als nog komt het gelukkig goed(ben beginner)
ada s`nachts verkocht toen die op 1,22 € stond, was er helemaal klaar mee (wel 25% winst)
middag er op
zul je altijd zien ada begon weer te stijgen..
toen zag ik op de forum een bericht iets over a.s vrijdag,toen maar weer terug gekocht voor 1,32€
en nu 1,56 :)
achteraf wel spijt natuurlijk dat ik het te vroeg heb verkocht , maar ja als hij zo verder stijgt dan kan ik er wel mee leven lol

Weet niet meer wie het was maar, bedankt voor die bericht ! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

info33 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:57:
ada s`nachts verkocht toen die op 1,22 € stond, was er helemaal klaar mee (wel 25% winst)
middag er op
toen zag ik op de forum een bericht iets over a.s vrijdag,toen maar weer terug gekocht voor 1,32€
achteraf wel spijt natuurlijk dat ik het te vroeg heb verkocht , maar ja als hij zo verder stijgt dan kan ik er wel mee leven lol

Winst is winst. Vooral niet terug kopen op dit moment, er komen nog "ADA's" genoeg voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:57:
[...]

Stapsgewijs naar stable (noem het bewust niet cashen) is imo de enige wijze manier.

Je haalt zodoende winst van tafel, zonder jezelf te dwingen om "all out" te gaan. Je pakt aan de bovenkant de winsten, terwijl je voldoende aan risicomanagement doet. Uiteraard pak je niet de max, maar knappe jongen die dat wel doet.
voor mij ook stable hoor, uitcashen doe ik niet, eerder tijdelijk dan stablecoin (verschillende; DAI, USDT, BUSD USDC) zodat ik tijdens een bearmarket weer dca ga instappen..... tenminste dat is mijn bedoeling, is nog niet gelukt namelijk want toen de harde crash kwam blijf ik overal zitten :+

nothing stops this train

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
middag er op

nice, echt een klasieke sell low and buy high :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Darrell schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:56:
[...]

20-30k met s2f in gedachten en een top op 120 gaan we dan normaal gezien nooit meer zien.
Eerder 30k dan 20k inderdaad. Op 30k zit nu lekker wat support van voorgaande periode.

Tussen 30k en 100k zal straks weinig support te vinden zijn als we in korte tijd parabolisch gaan, dus zo gek vind ik het 30k level niet. Zou qua groei-ratio een realisch en gezond level zijn om terug te testen imo.

Maar hopelijk heb ik ongelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:57:
@Mooody
Zoals jij aangeeft doe ik het in principe ook alleen begin ik wel wat later. Als we de 65k doorbreken verwacht ik niet meteen dat de bullrun over is. Begin zelf dan ook pas wat hoger, ergens rond de 75k/80k.

BTC laat ik sowieso staan, verkoop ik pas rond de 1 miljoen :+
Bij 65k verwacht ik juist dat de bullrun flink wordt vervolgd, maar gezien mijn instappunt (~3.5-6k) ben ik dan uitermate tevreden om te beginnen met winst te pakken (slechts 10% volgens het voorbeeld). Vergeet niet dat deze winst langs de zijlijn gaat renderen :7

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Vanmorgen wat bnb verkocht.. stijgt ook gewoon verder. Jammer. Dan steek ik het maar in eth straks of zo.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTFD
achteraf wel spijt natuurlijk dat ik het te vroeg heb verkocht
Beter winst missen, dan FIAT verliezen! Je hebt in mijn ogen dan ook de goede keus gemaakt..

Tevens kun je beter werken met ladders:
Verkoop op 1.22, 1.32, 1.42 enz..

Zo verkoop je in delen en mocht hij doorstijgen, pik je hier ook weer iets van mee. Daarnaast een SL ingeven om schade te beperken, maar let op, traden gaat vaker mis dan goed, als je niet weet waarop te letten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005

hmr

Heb twee y.ats gekocht :D. Leek me wel grappig. Mijn eerste twee 'nfts'. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

troje schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:00:
Deze wijsheid mag best in je ondertitel _/-\o_

Is je voornaam toevallig Paardvan? Piepkleine kans, maar zou wel lachen zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 11-08-2021 16:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:11
Mooody schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:06:
[...]

Eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKennedy1985
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-11-2021
Hoe vaak kunnen we de 46.3 nog testen voordat de handdoek in de ring wist gegooid en we een tijdelijke setback krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
MrKennedy1985 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:11:
Hoe vaak kunnen we de 46.3 nog testen voordat de handdoek in de ring wist gegooid en we een tijdelijke setback krijgen?
paar weken, de ~32k range duurde ook weken ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005

hmr

MrKennedy1985 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:11:
Yes.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
[...]
_O- Zou wat zijn ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

LTC heeft de neiging om toch ook nog echt te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Nav berichten hier 5 euro uit de deposit gehaald om weer in ADA te stoppen, handelskosten zijn er igg al ruimschoots uit :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 23:23
Zo even een rondje fietsen en wat opruimen en weer 230 berichten verder. Oude tijden herleven ha!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:58
Ladonna schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 15:52:
Ik kan bijna mn inleg eruit halen van link.
Bijna verdubbeld, daarna laat ik m'n gratis link lekker hodl. Dat heb ik ook met ada gedaan. Lang geleden, daar blijf ik af omdat het toch geen eigen geld meer is.
Ik heb een account op binance en litebit.
En mn litebit account is meer dan het dubbele waard , dus het hodlen en inleg er uit halen werkt t beste.
Was ook een beetje gedwongen hodlen omdat traden te duur is op litebit

Dus dat is ook een soort strategie wat je kan doen
Als het bedrag groter wordt dan een paar duizend zou ik iets van een Hardware Wallet adviseren
Want: Not your keys, not your coins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:16:
Nav berichten hier 5 euro uit de deposit gehaald om weer in ADA te stoppen, handelskosten zijn er igg al ruimschoots uit :P
op lange termijn verlies je op de handelskosten, mijn advies niet teveel wisselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:04
Waarom is die 46.3K zo'n dingetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

DVDL schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:18:
omdat er niet genoeg kopers zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Omdat de 40K euro een dingetje is

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind helemaal dure ding joh.

Zo ies natuuuhr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
twain4me schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:16:
LTC heeft de neiging om toch ook nog echt te gaan
yes!! ik zit er nu 1 of 2 dagen in, rdy voor een mooie boost en dan weer terug naar BTC d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 12:24

troje

was here!

[...]

Tks! Zal het overwegen :-P

Nee, mijn ouders waren verstandig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
twain4me schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:18:
[...]

op lange termijn verlies je op de handelskosten, mijn advies niet teveel wisselen :P
Handelskosten bij BitVavo zijn laag die heb ik er alweer uit hoor, ik ga alleen verkopen als het boven de 6 euro is. Het winstje van eerder (2 euro). Dat laat ik lekker in het deposit zitten voor als BTC laag genoeg is naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:21:
[...]

Handelskosten bij BitVavo zijn laag die heb ik er alweer uit hoor, ik ga alleen verkopen als het boven de 6 euro is. Het winstje van eerder (2 euro). Dat laat ik lekker in het deposit zitten voor als BTC laag genoeg is naar mijn smaak.
Btc laag zie je voorlopig niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:04
Ronald.42 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:19:
[...]

Omdat de 40K euro een dingetje is
Oh ja, die dingen hebben we ook nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Kol Nedra schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:20:
[...]

yes!! ik zit er nu 1 of 2 dagen in, rdy voor een mooie boost en dan weer terug naar BTC d:)b
ik nog wat korter. :D

maar ga er wel een stop loss onder knallen ik vertrouw de markt momenteel echt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Ik ben blij met GRT vandaag, hij heeft een deel van de verliezen van afgelopen weekend op de ALTS weer goed gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
roflexx schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:23:
[...]

Btc laag zie je voorlopig niet meer
Laag voor mijn doen he :+ Niet voor wat anderen vinden wat laag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Come on MATIC!!

Tik nou even die $1,40 aan en mijn eerste verdubbeling is een feit..

Ingezet voor de nieuwe (ofja; zeer jonge 2de handse) auto van mijn partner en denk dat hij sneller voor de deur staat dan verwacht! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

TWKterry

Master Mariner

Ben ook sinds 20/7 ingestapt en ondertussen 2/3 van mijn inleg al terug in fiat. Huidige waarde staat nog op 200% dus laat maar komen die moon danwel dip, ben er klaar voor :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lvEyMeCGXyL4inXZtn0M1c_PBPw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GTJt3gYG8c4vNcOW2ULySthe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dus bijv:
65k 10% van PF
70k 20% van rest-PF
75k 30% van rest PF
80k 40% van rest-PF
85k 50% van rest-PF
etc.

Ik quote mezelf ff ongegeneerd :P

Misschien juist handiger om te "cashen" naar totale portfoliowaarde.

Als voorbeeld:

€100k 10% van PF
€110k 20% van rest-PF
€120k 30% van rest PF
€130k 40% van rest-PF
€140k 50% van rest-PF
etc.

Het grote voordeel hierbij is dat je ook je alt-deel van je PF laat "meebeslissen".

De grens van €100k naar €110k lijkt klein, maar vergeet niet je nadat je 10% hebt uitgecasht van je €100k, je portfoliowaarde €90k is geworden.

Je zou daarom ook dit kunnen doen:

€100k 10% van PF
€100k 20% van rest-PF
€100k 30% van rest PF
€100k 40% van rest-PF
€100k 50% van rest-PF
etc.

Dus je PF-waarde niet boven een bepaalde waarde laten komen en daarboven dus afromen naar stable of fiat.

Ik neig sterk naar dit voorbeeld i.p.v. de Bitcoin-prijs de beslissende factor te laten zijn.

/note to self

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Wat voor een bedragen zetten jullie gemiddeld totaal weg voor bitcoins?
Ik ben wel benieuwd wat jullie gemiddeld aan geld in bitcoins hebben gestopt.

Ik weet namelijk niet of ik het aandurf om 1000+ euro op HODL durf te zetten of dat ik het gewoon klein moet laten +-500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amd RuLuzzz schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:27:
Ik ben blij met GRT vandaag, hij heeft een deel van de verliezen van afgelopen weekend op de ALTS weer goed gemaakt. :)
Heb er ook een extra pluk van opgepikt rond de $0.60

Prima deal. BNB, RVN, KCS... Allemaal gaan ze prima.

Alleen POLS mag wel ff wat beter z'n best doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

middag er op

Haha you're welcome :P
Ben nooit zo van het advies geven, maar als je het gevraagd of je moest verkopen had ik hem wel aangedurfd in deze fase van ADA. Natuurlijk komt er nog een dikke correctie, maar dat zal zeer waarschijnlijk pas na vrijdag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:15
Wowhead schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:31:

Ik weet namelijk niet of ik het aandurf om 1000+ euro op HODL durf te zetten of dat ik het gewoon klein moet laten +-500 euro.
Voor ieder huishouden verschillend.. Ik zet 15 procent per maand van mijn salaris nu weg voor crypto spul :) en 10 procent voor ETF..

Ja ik woon nog thuis dus heb weinig kosten verder :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:31:
[...]

Heb er ook een extra pluk van opgepikt rond de $0.60

Prima deal. BNB, RVN, KCS... Allemaal gaan ze prima.

Alleen POLS mag wel ff wat beter z'n best doen ;)
Dat kunstje van de juiste alts oppikken lukt me nog echt totaal niet. Kijk je naar grafiekjes, volg je nieuws/geruchten of waar baseer je het op? Of gewoon gokken en zien waar het Skûtsje strandt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie

We praten hier nooit over bedragen ;)

PS5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wowhead
Mijn excuses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pingo76

Doen met geld waardoor het geen ramp is als het in rook opgaat, ik ben afgelopen vrijdag met ingestapt. Dat is mijn eerste inleg, en daarna heb ik speelgeld met een tientje per maand :P

(Ik haal het bedrag zo weg nadat ik weet dat @Wowhead het gelezen heeft, @Wowhead geef een like als je het gelezen heb dan haal ik het weg)

[ Voor 11% gewijzigd door Pingo76 op 11-08-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

Lekker dagje weer vandaag :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
Gevaarlijke vraag die je wellicht, als je daar antwoord op geeft, met een boormachine moet bekopen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:53
Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:20:
[...]

Doe ook wat in ETH! BTC en ETH laat dat de basis zijn van je PF waar je niet aan zit dat je laat groeien door "staking" en een maandelijkse vaste inleg. En de rest lekker mee spelen :9
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Zoals reeds gezegd, speel met geld dat je makkelijk kan missen. Ik noem het bewust "speel" omdat het begin echt nog leren en spelen is eigenlijk. Je kan op gegeven moment maandelijks wat bijstorten zodat je totale inleg gestaag groeit. En blijf erbij nadenken dat als je portfolio een bedrag bereikt waarvan je flink zou balen als het allemaal naar 0 gaat, je wellicht beter winst kan gaan pakken.

Ik doe overigens de aanname dat je een beginner bent, geen idee of het terecht is. Maar als het zo is, realiseer je dan ook dat we momenteel op een belangrijk punt zitten. Als je nu instapt kan je geluk hebben dat we nog een dikke stijging kunnen gaan zien, maar de kans is net zo groot (of groter, volgens de meest bearish moderator die GoT ooit gehad heeft, @Taro ) dat BTC binnenkort zo'n dikke duikvlucht neemt dat de bullrun definitief voorbij is en je een (groot) deel van je inleg verdampt.

Daarom zou ik, als je daadwerkelijk niet zoveel ervaring hebt met crypto en je nu wil instappen, gaan voor HODL zoals je al zei. Bedragen moet je echt zelf bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

Ik weet namelijk niet of ik het aandurf om 100+ euro op HODL durf te zetten of dat ik het gewoon klein moet laten +-50 euro.
nooit over bedragen hebben, een boormachine is zo gepakt :+
hier hebben we het over fluffjes, of over pf%

deze vraag is niet te antwoorden, voor de ene is 1000 euro op een broker al teveel, bij een ander is dat bv 25.000 euro

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pingo76 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:34:
[...]

Doen met geld waardoor het geen ramp is als het in rook opgaat, ik ben afgelopen vrijdag met 60 euro ingestapt. Dat is mijn eerste inleg, en daarna heb ik speelgeld met een tientje per maand :P

(Ik haal het bedrag zo weg nadat ik weet dat @Wowhead het gelezen heeft, @Wowhead geef een like als je het gelezen heb dan haal ik het weg)
Dat is in het begin makkelijk, maar na een paar maanden heb je er een bedrag in zitten waarvan je het niet zult missen als het weg is, maar het zou wel verdómde zonde zijn ;w Helemaal als je het totaalbedrag ziet met de ongerealiseerde winst daar weer bovenop. Ergens komt dat kantelpunt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NtYr0R8uYKrQRHijH7YHS7JkGqs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4FdyZmpvVuoAI3ULcVeVFo3T.jpg?f=fotoalbum_large

En Cake boven 20, uni boven 30. Etc.

Als iemand zin heeft in meme's, genoeg excuusjes om je uit te leven *O*

[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 11-08-2021 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:33:
[...]

Dat kunstje van de juiste alts oppikken lukt me nog echt totaal niet. Kijk je naar grafiekjes, volg je nieuws/geruchten of waar baseer je het op? Of gewoon gokken en zien waar het Skûtsje strandt?
Ik lees me wel in wat voor project het is en of het veelbelovend is. Ik zie het als investeren in een startend bedrijf, dat doe je alleen als ze een mooi verkooppraatje hebben en je daardoor denkt dat ze winstgevend worden. Daarnaast zijn er ook genoeg alts die echt een goede usecase hebben en al gebruikt worden. Bijvoorbeeld LINK wordt o.a. door diverse banken gebruikt om gewone data te laten communiceren met on chain data en AAVE wordt ook actief gebruikt. Dat zijn maar voorbeeldjes (van coins die ik heb). Die koop ik (bij een dikke dip) omdat ik vertrouw dat ze er over een paar jaar nog zijn. Je moet ook wel de prijshistorie bekijken omdat die soms niet gelijk loopt met BTC.

Daarnaast kun je af en toe een gokje wagen als je een mooi verhaal tegenkomt maar dat is voor mij wel wat anders en gaat dan om kleinere bedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
[...]

Doen met geld waardoor het geen ramp is als het in rook opgaat, ik ben afgelopen vrijdag met 60 euro ingestapt. Dat is mijn eerste inleg, en daarna heb ik speelgeld met een tientje per maand :P

Thanks! maar met 60 euro ga je niet heel veel potentieeel winst maken of ben je zeer actief met het kopen en verkopen om zo kleine winsten te maken en die door te laten groeien?

Ik zelf wil best actief gaan kopen en verkopen met een klein gedeelte en dan alles herinvesteren tot ik mijn inleg terug verdiend hebt en vanaf daar dan verder groeien en dan een grotere hoeveelheid gewoon HODL houd voor lang term verkopen en dan genoeg geinvesteerd hebben om in een keer 100+ euro winst te kunnen pakken in plaats van centen.

Ik moet me er maar in gaan verdiepen nu ik er geld in gestoken hebt :9

[ Voor 4% gewijzigd door Wowhead op 11-08-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingo76
Wowhead schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:42:
[...]

Thanks! maar met 60 euro ga je niet heel veel potentieeel winst maken of ben je zeer actief met het kopen en verkopen om zo kleine winsten te maken en die door te laten groeien?
Ik denk dat ik dat ga doen maar weet het niet ben sinds vrijdag ingestapt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:16

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Doen met geld waardoor het geen ramp is als het in rook opgaat, ik ben afgelopen vrijdag met ingestapt. Dat is mijn eerste inleg, en daarna heb ik speelgeld met een tientje per maand :P

Nu staat het nog in zijn quote :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
[...]

Ik zelf wil best actief gaan kopen en verkopen met een klein gedeelte en dan alles herinvesteren tot ik mijn inleg terug verdiend hebt en vanaf daar dan verder groeien en dan een grotere hoeveelheid gewoon HODL houd voor lang term verkopen en dan genoeg geinvesteerd hebben om in een keer 100+ euro winst te kunnen pakken in plaats van centen.

8) :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/02lOTuHFoo2r0dBO9scrfhqBuQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H9uQ3F8JnN9fnR5kYfMyXJt6.jpg?f=fotoalbum_large

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 22:28

-Sander-

///M Powerrrrrr

[...]

Voor het leren maakt het niet uit of je instapt met 10, 100 of 1000 euro. Je winst of verlies percentage blijft gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:42:
[...]

Ik lees me wel in wat voor project het is en of het veelbelovend is. Ik zie het als investeren in een startend bedrijf, dat doe je alleen als ze een mooi verkooppraatje hebben en je daardoor denkt dat ze winstgevend worden. Daarnaast zijn er ook genoeg alts die echt een goede usecase hebben en al gebruikt worden. Bijvoorbeeld LINK wordt o.a. door diverse banken gebruikt om gewone data te laten communiceren met on chain data en AAVE wordt ook actief gebruikt. Dat zijn maar voorbeeldjes (van coins die ik heb). Die koop ik (bij een dikke dip) omdat ik vertrouw dat ze er over een paar jaar nog zijn. Je moet ook wel de prijshistorie bekijken omdat die soms niet gelijk loopt met BTC.

Daarnaast kun je af en toe een gokje wagen als je een mooi verhaal tegenkomt maar dat is voor mij wel wat anders en gaat dan om kleinere bedragen.
Ja oké. De alts met dikke gains vliegen ons hier momenteel om de oren en wellicht komt het daardoor op mij over alsof een aantal personen momenteel heel vlot kan inschatten of en wanneer een alt flink gaat stijgen.

Toen ik in februari begon en tijd over had deed ik ook wat jij deed en zo heb ik wel wat alts opgepikt die echt prima winsten opleverden, maar dat kostte wel tijd toen. Nu lijkt het allemaal zo rap te gaan dat zoiets een stuk moeilijker is ;)

Ik moet mijn FOMO dus even een beetje beteugelen zeg maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Wat je kan doen is nu een klein beetje erin stoppen. Daarmee gaan rommelen en kijken of je het in de vingers krijgt. Met een beetje geluk pak je nog een stuk bullrun mee, met een beetje geluk krijg je heel snel ervaring met handelen in een bear market :+

Mocht het je liggen dan kan je in de volgende bear market wat meer investeren want dan zijn de verschillende coins waarschijnlijk een stuk goedkoper. Dan heb je 1. de ervaring en 2. waarschijnlijk een beter investeringsmoment dan op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Iemand de 47K babe al aan het opwarmen?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:46:
[...]

Ja oké. De alts met dikke gains vliegen ons hier momenteel om de oren en wellicht komt het daardoor op mij over alsof een aantal personen momenteel heel vlot kan inschatten of en wanneer een alt flink gaat stijgen.

Toen ik in februari begon en tijd over had deed ik ook wat jij deed en zo heb ik wel wat alts opgepikt die echt prima winsten opleverden, maar dat kostte wel tijd toen. Nu lijkt het allemaal zo rap te gaan dat zoiets een stuk moeilijker is ;)

Ik moet mijn FOMO dus even een beetje beteugelen zeg maar :+
Ja inderdaad en ik kan nu ook wel gaan posten dat AAVE heerlijk gaat maar die heb ik ook al 2 maanden liggen. Af en toe is er een spurt van een coin en dan gaat iedereen die 'm heeft dat posten. Als je niet heel veel trade gaat het er inderdaad om om een goed instappunt te kiezen (niet als alles stijgt) en wat je verwacht voor de toekomst.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:49

WhySoSerious

Be the change.

Ronald.42 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:50:
Iemand de 47K babe al aan het opwarmen?
Bijna klaar met d'r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-08 12:05
[...]

Meeste traders verliezen geld op langere termijn.

Soms is het beste gewoon BTC, ETH en Fiat holden en dat beetje in 30/30/30 en dan maandelijks inkopen. Denk deze geven je 'decent returns', misschien deze cycle nog 50-300% max.

Als je de 20x wilt pakken, dan moet je naar IDO/ICO gaan.

Alles wat je koopt op CEX is 95% te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:50:
[...]

Ja inderdaad en ik kan nu ook wel gaan posten dat AAVE heerlijk gaat maar die heb ik ook al 2 maanden liggen. Af en toe is er een spurt van een coin en dan gaat iedereen die 'm heeft dat posten. Als je niet heel veel trade gaat het er inderdaad om om een goed instappunt te kiezen (niet als alles stijgt) en wat je verwacht voor de toekomst.
Ik ga lekker afwachten tot de volgende bear market, dan ga ik wel goedkoop rommel scheppen in de hoop dat het later gouden bergen worden 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
YES schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:52:
[...]

Ik ga lekker afwachten tot de volgende bear market, dan ga ik wel goedkoop rommel scheppen in de hoop dat het later gouden bergen worden 8)
Als je denkt dat we de bull door gaan zetten zijn er ook nu nog kansen hoor (ik denk van wel). Dan moet het echte alt seizoen der alt seizoenen namelijk nog komen. Maar ja, het is nu wel wat spannender en risicovoller om in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:54:
[...]

Als je denkt dat we de bull door gaan zetten zijn er ook nu nog kansen hoor (ik denk van wel). Dan moet het echte alt seizoen der alt seizoenen namelijk nog komen. Maar ja, het is nu wel wat spannender en risicovoller om in te stappen.
Ja ik houd nog wel een stapel sats in mijn trade wallet dus ik ga, als het toch echt los gaat, misschien nog wel wat proberen te doen hoor. Maar voor nu ga ik lekker de koers van BTC en ETH in de gaten houden want daar zit ik alleen nog in.
Vooral BTC in de gaten houden om te zien of we nog even door knallen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
Hexxagon schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:51:
[...]

Meeste traders verliezen geld op langere termijn.

Soms is het beste gewoon BTC, ETH en Fiat holden en dat beetje in 30/30/30 en dan maandelijks inkopen. Denk deze geven je 'decent returns', misschien deze cycle nog 50-300% max.

Als je de 20x wilt pakken, dan moet je naar IDO/ICO gaan.

Alles wat je koopt op CEX is 95% te laat.
Haha het is alsof ik een nieuwe taal lees, heb er totaal geen kaas van gegeten, ik parkeer anders die 50 euro bitcoins en zet ik er nog een 10tje bij om mee te spelen dagelijks tot het of verdampt is of terug verdiend en dan lekker door spelen, en dan die 50 euro HODL laten voor komende jaar/jaren.

Zoeizo klinkt dit wel alsof, ik dit allemaal leuk gaat vinden, het is een stuk toegankelijker dan vroeger (had aandelen gekregen als kind zijnde eind jaren 90 om mee leren te investeren?! geen idee eigenlijk waarom lol :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 16:19:
[...]

Ik vind helemaal dure ding joh.

Zo ies natuuuhr.
Ik vind helemaal mooi.
Pagina: 1 ... 110 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!