Ik heb veel bugs meegemaakt met Windows in het verleden, vooral na een upgrade.
ergste die ik mij herinner was een systeem die niet te upgraden viel van W7 naar W10 zonder een schone installatie, omdat hij elke keer consistent problemen had met de chipset, iets wat na een schone installatie nooit meer voorkwam
Zelf ga ik het liefst voor een schone installatie, maar met mijn eigen PC is dat gewoon paar dagen bezig met alles instellen zoals ik het wil, maar als ik nog meer bugs in W11 treft dan heb ik geen keuze.
Ik weet dat de meeste bugs die ik de afgelopen 3 uur heb gezien sinds dat ik van W10 naar W11 25H2 ging, specifiek aan mijn installatie liggen (heel specifieke bugs), maar sommige slaan nergens op.
Dit systeem deed het perfect onder Windows 10 overigens.
Wat te verwachten was zijn driver issues, Windows zeikt over de drivers voor mijn RGB, maar de software voor RGB doet het gewoon en ik kan alles ermee als op W10, na een zoektocht online kwam ik erachter dat dit aan geheugenintegriteit instelling kan liggen, wat ik niet heb omdat ik secure boot uit heb (kom ik ook net achter).
Naja, melding negeren dan maar, het werkt.
Toen kwamen nog meer bugs boven water, zoals dat mijn muziek automatisch begint af te spelen als ik vastgemaakte iconen in start menu verplaats...
Ik denk dat ik de komende dagen maar een planning ga maken voor een schone installatie, want deze 2 bugs zijn helaas niet alles.
[
Voor 11% gewijzigd door
Mizgala28 op 23-10-2025 20:14
]