Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 04-07-2021 16:29 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn glazen bol werkte
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
[ Voor 6% gewijzigd door renegrunn op 04-07-2021 16:30 ]
Schade beperkt gehouden.Maurice079 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:28:
Perez verliest 1 plekje. Eindigt op P6. Geen goede race van Checo.
Mompelt iets van de snollebollekes
Die groene kleur schijnt niet goed op te vallen op tv... Ik denk niet dat Kimi via een beeldscherm rijdt...Tk55 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:29:
RAI whoops, had ie VET wel gezien??
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Bakurenegrunn schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:29:
Maar even he... zonder dat geintje van Pirelli in Portugal was dit 5x P1 op een rij van Max...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 6% gewijzigd door Graft op 04-07-2021 16:30 ]
Had voor Max niet uitgemaakt, die was duidelijk sneller dan de rest!Jasphur schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:30:
Dat was een SC geweest als het niet het einde van de race was
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
watpoor Leno schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:29:
Zagen jullie wat Vettel met opzet de Alfa aandeed???![]()
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Weer een mooie voor in de boeken voor Max.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:30:
Zo, dat was de eerste triple header waar een coureur elke keer pole pakte en won.
Haters everywhere but I don’t really care
Verwacht van wel, en nog wel een beetje meer rook ookZeRoC00L schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:30:
Zandvoort zal we helemaal oranje zijn zeker?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

De gevechten in het middenveld zijn amusanter momenteel
Ja, het leek inderdaad alsof die arme groene alfa werd aangeredenpoor Leno schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:29:
Zagen jullie wat Vettel met opzet de Alfa aandeed???![]()
sorry
Gewoon NIET starten op Silverstone ....Graft schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:30:
Wel lekker die 32 punten voorsprong hoor. Kun je je iig nog een keer een DNF permiteren.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mij iets te carnavalesk. Kijk liever rustig de race 😁 ; zonder de snollebollenZeRoC00L schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:30:
Ik hoop het, maar dan moeten we niet in een 4e golf terechtkomen want daar lijkt het bijna wel op…ZeRoC00L schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:30:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mag het? HahaJolke schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:31:
McLaren gewoon weer beide autos in de top10.
Ja man...DaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:30:
Zo, dat was de eerste triple header waar een coureur elke keer pole pakte en won.

Laten we geen voetbal kreten gaan gebruiken we weten hoe dat iedere keer naast de schoenen eindigt.RocketKoen schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:31:
Oranje boven oranje boven. Ole ole ole.

erutangiS
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2021 16:32 ]
Weet je eens hoe wij ons de afgelopen 7 jaar hebben gevoeldvhal schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:31:
leuk maar ook wel ergens een beetje too much![]()
De gevechten in het middenveld zijn amusanter momenteel
PSN: xMaurice93
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat deed het publiekcomputerjunky schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Laten we geen voetbal kreten gaan gebruiken we weten hoe dat iedere keer naast de schoenen eindigt.

Nu komt dan zo wederom de mercedes cluelessness in de interviews (hoewel me niet zou verbazen als HAM ertussen uit sneakt).
Niet heel lang geleden een "typische Mercedes baan", kansloos voor de rest. Kijk nu eens!DaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:32:
Zo, volgend jaar graag weer tweemaal deze baan. Best een leuk baantje, goede sfeer, best fans en goede resultaten.
Waiting on the world to change
Dat loopt echt wel wat los.PatrickC schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:32:
[...]
Ik hoop het, maar dan moeten we niet in een 4e golf terechtkomen want daar lijkt het bijna wel op…
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
De test is de volgende. Als Max ook op Silverstone kan winnen, dan is het langzaam wel duidelijk.pinda powerrr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:33:
[...]
Niet heel lang geleden een "typische Mercedes baan", kansloos voor de rest. Kijk nu eens!
Hoezo? Ze hebben nu gewoon een excuus met die schade van HAM.SuBBaSS schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:33:
Wauw, lekker resultaat weer!
Nu komt dan zo wederom de mercedes cluelessness in de interviews (hoewel me niet zou verbazen als HAM ertussen uit sneakt).
erutangiS
2 keer een halve Belg, toch? Beide een Vlaamse moeder.
[ Voor 6% gewijzigd door U123456 op 04-07-2021 16:38 ]
[ Voor 22% gewijzigd door dglavimans op 04-07-2021 16:36 ]
Dit was Max zijn kart overall
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Vergeet niet dat ze tegenwoordig VEEL harder trainen. Toen waren ze ook goed getraind maar tegenwoordig is dat stukken meer. Dat zie je in iedere sport. Ook zijn ze gemiddeld veel jonger geworden en dan herstel je gewoon sneller.Jasphur schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:34:
Als ik hem (VER, red.) zo zie staan mis ik wel een beetje de tijden dat coureurs niet eens meer de beker omhoog konden houden omdat de wagens zo zwaar om onder controle te houden waren
2013 in Ortona, Italië.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ik ben echt fan van de kortere tracks. Vaak veel meer actie dan op de lange circuits. En lekker veel rondjes. Ook leuker voor het publiek langs de baan...DaniëlWW2 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:32:
Zo, volgend jaar graag weer tweemaal deze baan. Best een leuk baantje, goede sfeer, best fans en goede resultaten.
Iedereen heeft gezien dat Vettel daar niet had moeten rijden omdat Kimi daar rechtsaf wilde, desondanks dat z'n richtingaanwijzer niets aangaf, ook zo'n richtingaanwijzer kan kapot gaan.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Vraag me af of ik Max ooit zo blij heb zien kijken
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Qua bloed is Max in ieder geval Belgisch en heeft volgens mij altijd in Belgie gewoont (bij de ouders bedoel ik dan). Maar Norris, Belgisch? Vertel, vertel
korte rondje Bahrain was wel mooi.sjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:36:
[...]
Ik ben echt fan van de kortere tracks. Vaak veel meer actie dan op de lange circuits. En lekker veel rondjes. Ook leuker voor het publiek langs de baan...
Ja ok, da's waar.MrOleo schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:34:
[...]
Hoezo? Ze hebben nu gewoon een excuus met die schade van HAM.
Maar nog steeds geen antwoord op waarom Max zoveel sneller is.
Dat was iig. het gevoel na vorige race waarin HAM en Toto best wel vertwijfeld overkwamen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik vrees voor de NL GPnachtnet schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:36:
mooi dat publiek podiuminterviews kan overstemmen.
Heb ik vorige week iets gemist?
Ik zag ook duidelijk een pub met happy hour borden daar aan de rechterkant.Kalder schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:36:
[...]
Iedereen heeft gezien dat Vettel daar niet had moeten rijden omdat Kimi daar rechtsaf wilde, desondanks dat z'n richtingaanwijzer niets aangaf, ook zo'n richtingaanwijzer kan kapot gaan.
schade is ook maar het halve verhaal.SuBBaSS schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:37:
[...]
Ja ok, da's waar.
Maar nog steeds geen antwoord op waarom Max zoveel sneller is.
Dat was iig. het gevoel na vorige race waarin HAM en Toto best wel vertwijfeld overkwamen.
HAM reed met nieuwe banden direct de snelste ronde
Geen screenshot, maar ik heb hetzelfde gezien!JackBol schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:36:
Heeft er iemand een screenshot van Lando die Driver of the Day krijgt? Volgens mij stond er een mercedes logo ipv. een mclaren logo bij. Eerst dacht ik dat dat was omdat ze met een mercedes motor rijden, maar bij Max in frankrijk stond er een RBR en geen Honda logo. Dus ben wel benieuwd wat er aan de hand is.
Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super

PER is toch wel door het ijs gezakt vandaag. Eindelijk eens een goede uitgangspositie en het dan zo verknallen. Erg jammer.
Doet MOL, PLOOY of KAMPHUES daar de interviews?
Wel balen voor PER (en dus RBR). Wegens gele vlag door RAI/VET verloor hij de 10s marge naar RIC. Die is veel punten kwijt.
[ Voor 23% gewijzigd door Hans1990 op 04-07-2021 17:58 ]
Bottas out, Norris in confirmedJackBol schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:36:
Heeft er iemand een screenshot van Lando die Driver of the Day krijgt? Volgens mij stond er een mercedes logo ipv. een mclaren logo bij. Eerst dacht ik dat dat was omdat ze met een mercedes motor rijden, maar bij Max in frankrijk stond er een RBR en geen Honda logo. Dus ben wel benieuwd wat er aan de hand is.
@Hans1990 Je hebt het topic nog niet gelezen begrijp ik
[ Voor 6% gewijzigd door Arjan90 op 04-07-2021 16:39 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dan hoop ik toch Doornbosnachtnet schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:38:
[...]
Doet MOL, PLOOY of KAMPHUES daar de interviews?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.