Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
BTW waar is BOT gebleven?
Waiting on the world to change
PSN: xMaurice93
Dat lijntje is heel dun ja.ArthurMorgan schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:16:
Men lijkt hier zo nu en dan op basis van het resultaat te oordelen. Als een actie lukt is het meesterlijk, lukt hij niet is hij oerdom...
...
3.3s achter HAM.pinda powerrr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:17:
Dit hele gevecht is hoe dan ook gunstig voor VER. Bij beide bandenslijtage die harder gaat.
BTW waar is BOT gebleven?
"When you grow up your heart dies"
Mwa, ik deel je enthousiasme maar laten we even kijken wat de rest doet vandaag
Dat zou dubbel pech zijn voor Max. En Daarnaast gun ik Lando die 2e plek natuurlijk.
Die probeert te voorkomen dat 'ie een bandenwissel moet uitvoeren, gaat niet altijd even goed bij 'mMaurice079 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:17:
What the fuck is Bottas aan het doen dan? Rijdt echt een hele beroerde pace..
Doet precies waar hij voor bij Mercedes is. Je hoeft hem 0 x voor Hamilton te verwachten. Hij hoort gewoon rondjes voor Perez te rijden, daar houdt zijn race wel bij op.Maurice079 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:17:
What the fuck is Bottas aan het doen dan? Rijdt echt een hele beroerde pace..
...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
...
Vooropgesteld ben ik geen expert.MC_Sparkles schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:17:
[...]
Ik zeg ook niet dat t slim was, alleen de omslag met kritiek blijf ik me over verbazen. Als die niks doet, zitten we te zeiken dat die er ook niks van kan. Gewoon pech voor perez en miss werd die ook iets naar buiten gedrukt(geen goedebeelden nog gezien)
Maar ik simrace al een behoorlijke tijd en ik zou dit nooit doen, daar in die bocht. 9 van de 10 keer beland je gewoon in het grind.
En in simracing maakt het niet eens uit, nu zijn er ook deelbelangen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als je voor ligt mag je je racelijn aanhouden. Ik zag het niet goed wie er nou voor lag.Luxicon schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:18:
Norris gaf ook weinig / geen ruimte, maar een leermomentje voor Perez..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Daar lijkt Plan A niet opPatrickC schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:20:
Ik neem aan dat BOT nu wel een 2-stopper gaat doen na zijn tirade van vorige week?
Denk dat die niet blij zal zijn met de wetenschap dat Perez het heeft verprutst.PWM schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:18:
Zonder SC of motorpech, kan VER gaan vieren.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat kan qua race control, maar het gaat om het eindresultaat. Als je nadenkt over de race, kun je soms beter geduld hebben, dan dit risico aangaan.Jolke schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:20:
[...]
Als je voor ligt mag je je racelijn aanhouden. Ik zag het niet goed wie er nou voor lag.
...
Natuurlijk wel. Heb je het merk van de safety car gezien?Zewatanejo schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:20:
Hey zal toch niet zo zijn dat ze NOR een straf gaan geven. Heeft reddbull twee keer nadeel van dat incident
Ik zou het op een racing incident gooien en het daarbij laten...Koning-Admiraal schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:21:
Van mij hoeft Norris niet bestraft te worden. Zal alleen maar voor de Mercedessen voordeel bieden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

- DaniëlWW2
- Niet online
Zal niet de eerste tweede coureur van RBR zijn die dat hier overkomt.Gemini NL schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:22:
Kom op Per, als je zo doorgaat wordt je ruim voor het einde op een ronde gezet door Max...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ah, bij mij nu ook ja.d0s schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:21:
Auw en leclerc komt Perez wel voorbij.
Gebrek aan talenttweakduke schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:22:
Zag de start en daarna moest ik even weg. Perez nog schade en een pitstop gehad? Hoor iets met Norris en Perez, maar wat er exact gebeurde heb ik gemist.
...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
En bandjes die toch wel wat te verduren hebben gehad...Sir_Lion schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:22:
Misschien heeft PER vloerschade?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Straks eens rustig terug kijken maar NOR deed toch niet echt iets verkeerds?PatrickC schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:23:
Als NOR nu ook nog een penalty krijgt is die actie van PER nog ingrijpender.
...
Self reflection is the school of wisdom
Voelde beetje aan als VER/LEC toen.streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Straks eens rustig terug kijken maar NOR deed toch niet echt iets verkeerds?
Nou, hier schiet Max weinig mee op. Lewis makkelijk een P2 en Verstappen op P1. Weer doordat Perez het niet aankan. Komen nog circuit waarop Mercs er bovenop zitten...... en dan is Het P3 voor Max en P1 voor Lewis.sjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:23:
Max is tevreden...
Die mazzel zal HAM wel weer hebben...PatrickC schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:23:
Als NOR nu ook nog een penalty krijgt is die actie van PER nog ingrijpender.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Haa, wie niet? Snelste ronde na snelste ronde, +7s op P2, hij gaat lekkkkeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrsjaool schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:23:
Max is tevreden...
Ook Norris op 2 doet me deugd
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Rijdt tegen dezelfde motor, met dezelfde knopjes en modes.
Waiting on the world to change
Hij zei iets van front wing feels really nice ofzo...Kalder schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:24:
[...]
Haa, wie niet? Snelste ronde na snelste ronde, +7s op P2, hij gaat lekkkkeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr
Ook Norris op 2 doet me deugd
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Geen autobreedte ruimte laten?streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:23:
[...]
Straks eens rustig terug kijken maar NOR deed toch niet echt iets verkeerds?
YupZorro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:25:
Tsunoda crossing line at pit entry? Die waar Hamilton in de bekende regenrace in Hockenheim dwars overheen reed zonder straf? Die lijn?
...
Is niet dezelfde lijn, zijn andere circuitsZorro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:25:
Tsunoda crossing line at pit entry? Die waar Hamilton in de bekende regenrace in Hockenheim dwars overheen reed zonder straf? Die lijn?
Ja, maar het reglement zegt da mag nie.pinda powerrr schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:24:
[...]
Rijdt tegen dezelfde motor, met dezelfde knopjes en modes.
Daar kreeg ie toch gewoon straf voor?Zorro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 15:25:
- DaniëlWW2
- Niet online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar als het terecht is… helaas pindakaas
[ Voor 51% gewijzigd door streamnl op 04-07-2021 15:28 ]
...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.