[F1 2021] Race 9 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste
Acties:
  • 102.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:45

sjaool

Every life should have 9 cats

NoahAmber schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:12:
[...]

Nah, indien VER dan ook heerst tijdens de regen hebben de MER en HAM geen enkel voordeel meer ..
De laatste paar regenraces is gebleken dat VER het hoofd koeler heeft weten te houden dan HAM. Het maakt mij dus niet uit of er komend weekend nattigheid naar beneden komt of niet...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Martinspire

Awesomeness

Ik heb eigenlijk niet gelet op de pitstops van afgelopen race. Is er iemand die een soft+medium strategie heeft gedaan en zo ja, was dat tot het eind van de race? Of wordt dit gewoon een gegarandeerde 2-stop?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik hoop op regen.
Dan zien we een totale andere race.

Aan de andere kant… hetzelfde weer zou ook leuk zijn. Dan ben ik benieuwd naar de nieuwe strategie en hoe dat uitpakt.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Eigenlijk maakt het mij niet uit. :+

Wordt toch leuk d:)b

[ Voor 25% gewijzigd door streamnl op 29-06-2021 12:30 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:53

Bloodclot

Jawier!

Martinspire schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:24:
Ik heb eigenlijk niet gelet op de pitstops van afgelopen race. Is er iemand die een soft+medium strategie heeft gedaan en zo ja, was dat tot het eind van de race? Of wordt dit gewoon een gegarandeerde 2-stop?
Medium + hard was net te doen.

Soft + medium denk ik niet te doen afgelopen race, komende race gaan ze nog een compound zachter.
Dus de Soft+medium is de Medium+hard aankomend weekend.

Ik verwacht (mits droog) een tweestopper. Medium + hard+hard/medium, zachte band ga je alleen kijken bij rijders die net Q2 overleven, of een merc+rb voor laatste 2 rondes voor FL.

Als het erg warm wordt, is zachte band starten 'zelfmoord'.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:11
Martinspire schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:24:
Screenshotje van F1TV data tegen het einde van de race
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qpDVv6IDYqXYmsQ-To8AjP4yo5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ELuYJUcUGfnuUnv9pY7JCHQ8.png?f=fotoalbum_large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:17
volgens mij was het verschil in racepace tussen rood, geel en wit afgelopen race (stiermarken) zo klein dat iedereen naar hard gegaan is. Weet niet of dat deze race erg verandert.
Een extra stop kost op zo'n kort rondje zo 1/3 van een rondje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:04
Bootje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:59:
Voor de tweakers die heen gaan, zitten jullie op een camping bij het circuit?
Camping!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-06 16:10

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:34:
[...]

[Afbeelding]
Ik ga er vanuit dat we 2 stoppers krijgen, en hier en daar een rijder in het middenveld die het wil proberen op een 1stopper

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:33
basvn schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:52:
[...]

Ik ga er vanuit dat we 2 stoppers krijgen, en hier en daar een rijder in het middenveld die het wil proberen op een 1stopper
Maar gezien het snelheidsverschil tussen het middenveld en de voorkant gaat dit nog geen verschil maken qua uitslag....da's wel een beetje jammer.
Begrijp me niet verkeerd, maar ik ben van die generatie dat de hele start grid vol stond met auto's en aan de kop het niet zo'n duidelijk uitgemaakte zaak was wie er ging winnen.
Als alles wat dichter op elkaar zou zitten, zitten wij meer op het puntje van de stoel.

Waarschijnlijk regen, dus het kan alsnog spannend worden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-06 20:38

mark-k

AKA markkNL

[...]

[Afbeelding]
Gasly zijn hele race op soft, gaat prima dus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17:39
mark-k schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:44:
[...]

En op maar drie van die vier softs. Die vierde deed niet meer mee. Dus dat is al helemaal knap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Helixes schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:04:
[...]

Tja, aan de andere kant.... De WDC moet in alle omstandigheden de beste coureur zijn. Ook in de regen. Als HAM de betere regenmeister is, dan is het aan VER om dat elders goed te maken. Of, accepteren dat hij niet de beste coureur is.

En eigenlijk denk ik ook stiekem wel dat VER graag rijdt in omstandigheden waarin hij kan bewijzen dat hij de beste is.
Tuurlijk, dat is ook zo. Maar bij een regenrace komt meer geluk kijken dan bij een droge race. Leuker voor de kijker, niet direct voor een kampioenskandidaat :).

Als Max al voorbij de pits ingang is en de hel breekt los verder op het circuit, dan kan de P2/3/4/5/6 alvast naar binnen duiken voor inters of wets. En met regen zijn er veel meer safetycars. Veel meer factoren die met geluk te maken hebben.

Bij regenraces valt het kwartje vaak net wel of niet jouw kant op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 12:07

pinda powerrr

Slow down...

basvn schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:31:
[...]

Zitten op 70 ondertussen, en blijft groei in zitten. ben al lang blij dat er belangstelling voor is :)
En ik ben de aanstichter van deze ellende B) :')

Maar nog steeds elke race dankbaar voor de reminder d:)b

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:02

-tom-562

Oliesjeik

sjaool schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:21:
[...]

De laatste paar regenraces is gebleken dat VER het hoofd koeler heeft weten te houden dan HAM. Het maakt mij dus niet uit of er komend weekend nattigheid naar beneden komt of niet...

Dit zegt toch alles :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 15:21
Ik heb als F1 n00b nog wel een paar vragen. Kunnen jullie die beantwoorden?

- in hoeverre mogen race engineers aan de coureurs advies geven? Ik dacht dat dat niet mocht (of tot op zekere hoogte), maar ik hoor nog regelmatig op de board radio's welke instellingen de coureurs moeten doen...

- Een beetje in het verlengde van de vorige vraag: de teams mogen tegenwoordig bij de race geen instellingen wijzigen aan de motor. Maar toch hoor ik ook regelmatig dat de coureurs een speciale mode moeten selecteren. Wat zijn die voor modes en wat is wel en niet toegestaan?

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:59

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dirickteur schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:37:

- in hoeverre mogen race engineers aan de coureurs advies geven? Ik dacht dat dat niet mocht (of tot op zekere hoogte), maar ik hoor nog regelmatig op de board radio's welke instellingen de coureurs moeten doen...
Tegenwoordig mag dat weer wel. Alleen bij het opstellen aan het begin van de race moet de coureur het even alleen doen.
- Een beetje in het verlengde van de vorige vraag: de teams mogen tegenwoordig bij de race geen instellingen wijzigen aan de motor. Maar toch hoor ik ook regelmatig dat de coureurs een speciale mode moeten selecteren. Wat zijn die voor modes en wat is wel en niet toegestaan?
Dat vraag ik me ook af. Volgens mij mogen ze tegenwoordig niks meer veranderen aan maximale vermogen dat de motor kan leveren tussen kwalificatie en de wedstrijd. Wat ze wel mogen veranderen is hoe de motor reageert op het gaspedaal (rustig optrekken of direct knallen), hoe de batterij wordt ingezet en wanneer de batterij wordt opgeladen (bv als het gaspedaal wordt losgelaten of pas als de rem wordt ingetrapt).
Maar dat is mijn interpretatie van wat ik op tv zie, ik weet niet of het klopt of dat ik er helemaal naast zit :)

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Tegenwoordig mag dat weer wel. Alleen bij het opstellen aan het begin van de race moet de coureur het even alleen doen.

[...]

Dat vraag ik me ook af. Volgens mij mogen ze tegenwoordig niks meer veranderen aan maximale vermogen dat de motor kan leveren tussen kwalificatie en de wedstrijd. Wat ze wel mogen veranderen is hoe de motor reageert op het gaspedaal (rustig optrekken of direct knallen), hoe de batterij wordt ingezet en wanneer de batterij wordt opgeladen (bv als het gaspedaal wordt losgelaten of pas als de rem wordt ingetrapt).
Maar dat is mijn interpretatie van wat ik op tv zie, ik weet niet of het klopt of dat ik er helemaal naast zit :)
Hier een interessant stuk over engine settings. Wel uit 2018 dus de kwalificatiemodus wordt er ook nog besproken.

https://www.mercedesamgf1...ht-what-are-engine-modes/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Raceweek WooHoo!!!! *O* oOo :)F :)B
Gaan we weer, nog een keer, ieder rondje is anders.
Hoop dat deze "gruwelijk nat" wordt.

Tnx @basvn voor de wakeup call

[ Voor 23% gewijzigd door PalingDrone op 29-06-2021 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:07
[...]

[Afbeelding]
Kijkend naar Norris, is medium -> hard best mogelijk dus.
Of het ook sneller is dan een 2-stop daarvan krijgen we zondag vast nog een niet-kloppend overzicht van de beste pitstrats van Pirelli van. :)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36
Dirickteur schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:37:

Ik ben benieuwd!
Ze mogen aanpassen wanneer en hoeveel batterij er verbruikt wordt. En wanneer en hoeveel deze wordt opgeladen. Zo kunnen ze een mode instellen waar ze in een bepaalde ronde meer laden, zodat ze een ronde later meer power kunnen gebruiken op bepaalde stukken. Ook kunnen ze nog aanpassingen doen aan het diff en de bak.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Helixes schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:04:
[...]

En eigenlijk denk ik ook stiekem wel dat VER graag rijdt in omstandigheden waarin hij kan bewijzen dat hij de beste is.
Nee dat geloof ik niet. Hij zit nu in de sterkste auto en zal dat voordeel maximaal willen benutten. Bij een regenrace valt dat voordeel weg.

Vorig jaar, in de mindere auto had hij dat wel gewild omdat dat alles een beetje gelijk trekt.

Max wil winnen, dat is het enige wat hem interesseert.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:00:
"Tweakers de nummer 1 website voor F1 in Nederland."
Nee nee.. Als we de (hele irritante) Tweakers reclames op de radio moeten geloven dan doen wij Tweakers niet aan sport. Wij hebben 0 kennis van sport en zijn alleen geïnteresseerd in tech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Brummetje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:29:
[...]

Nee nee.. Als we de (hele irritante) Tweakers reclames op de radio moeten geloven dan doen wij Tweakers niet aan sport. Wij hebben 0 kennis van sport en zijn alleen geïnteresseerd in tech.
Gelukkig zit er een hoop tech in z'n auto :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zin in! Helaas kan ik niet live kijken ivm dat ik een vlucht terug naar NL heb.

Nog een win voor max erbij zal wel tof zijn.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-06 20:53
Bensimpel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:36:
Dan ga je bij het raam zitten met een verrekijker :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:07
Bensimpel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:36:

Nog een win voor max erbij zal wel tof zijn.
Als je maatschappij het heeft dan met je telefoon 1 uur gratiz inloggen en meelezen op tweakers, daarna door op je tablet voor het volgende uur ;) - ervarings deskundige

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:43

Bestla

M/M -> V/F

Ik weet echt niet hoe Perez het in de regen gaat doen, maar ik laat mijn lijstje van vorig weekend in F1Pool.net gewoon staan. Een dubbelslag herkansing na het Baku gedoe.
Pole: VER
1: VER
2: PER
3: HAM
4: NOR
5: BOT
6: LEC
Het heeft de laatste twee races veel punten opgeleverd. :)
Eindelijk, ja ik werk weer, eens vroeg klaar, en lekker aan de Blauwe Tram tripel, dus mijn keuzes zijn met een korreltje je weet toch/wel. 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Bestla op 29-06-2021 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
MrOleo schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:15:
Alleen is de Hard van vorig weekend er niet meer bij en is de Medium van toen straks de hardste die er is.

Gezien het relatieve succes van de 2-stopper van Perez, verwacht ik met de zachtere compounds sowieso een 2-stopper voor de meerderheid aanstaand weekend.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Bootje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:59:
Voor de tweakers die heen gaan, zitten jullie op een camping bij het circuit?
Nee, ben geen camping liefhebber. Een hotelletje op een klein uurtje rijden van het circuit.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik hoop op een droge race. Bewaar dat natte spul maar voor een baan waar Mercedes weer voordeel heeft ;)
Het zou echt heel mooi zijn als Perez het voor elkaar krijgt om ook de Mercedessen voor te blijven dit weekend. Ik ben onderhand wel eens toe aan een Redbull-Honda 1-2.

En als kers op de taart Norris ook op dat podium :P

🥇VER
🥈PER
🥉NOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18:18

Amphiebietje

In de blubber

Bij het zien van die openingsposts krijg ik toch een beetje een deja-vu-gevoel...

Dus eventjes eerlijk beantwoorden: Is dit echt een nieuw topic, of hebben jullie het vorige gewoon leeggeveegd en wat cijfertjes aangepast? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De uitkomst mag zondag hetzelfde zijn, de race iets spannender..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
streamnl schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:29:
Ik hoop op regen.
Dan zien we een totale andere race.

Aan de andere kant… hetzelfde weer zou ook leuk zijn. Dan ben ik benieuwd naar de nieuwe strategie en hoe dat uitpakt.
Een totaal andere race krijg je sowieso, want alle banden zijn 1 stap zachter, dus waarschijnlijk iedereen aan de 2-stopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amphiebietje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:39:
Bij het zien van die openingsposts krijg ik toch een beetje een deja-vu-gevoel...

Dus eventjes eerlijk beantwoorden: Is dit echt een nieuw topic, of hebben jullie het vorige gewoon leeggeveegd en wat cijfertjes aangepast? :P
Volgens mij geldt dat gewoon voor elk race topic ;) Even wat cijfertjes en plaatjes aanpassen en klaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:46
Raceweek! En i.p.v. op het grote scherm kijken we het komend weekend live vanuit Oostenrijk! Morgenavond op pad naar de Oranje Camping!

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:46
BasvanS schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:57:
Donderdag morgen naar Oostenrijk! Zin an! Nog meer Tweakers die op de tribune gaan zitten?
Zeker! :*)

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Raceweek! Ga hem wel terug moeten kijken. Verjaardagspartijtje van de jongste, zit om 13:30 met 10 kids naar Tom & Jerry te kijken in de bios.
Kids gaan toch zeker voor.
Beter is hij niet net zo spannend als Paul Ricard, want ik baal nog steeds dat ik die gemist heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

loekf2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:30:
[...]
Op motorsport.com staat mooi overzicht van de upgrades die RB in de afgelopen weken op de RB16B heeft geschroeft:

https://www.motorsport.co...ercedes-backfoot/6618649/

Begin steeds meer te geloven dat Mercedes expres 2e wil eindigen in de WDC, zeker voor wind tunnel en CFD tijd.
Dat zal op WCC gebaseerd zijn, daarom willen ze bottas niet vervangen. :+
Met bottas is nu #2 in WCC ongeveer confirmed, onafhankelijk van of Lewis WDC wordt of niet.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zo, ben er ook weer. Bijgelezen en wel.

Kijken of de leiding verder uitgebouwd kan worden komende race.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
DaWayne schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:21:
Raceweek! Ga hem wel terug moeten kijken. Verjaardagspartijtje van de jongste, zit om 13:30 met 10 kids naar Tom & Jerry te kijken in de bios.
Kids gaan toch zeker voor.
Beter is hij niet net zo spannend als Paul Ricard, want ik baal nog steeds dat ik die gemist heb
Proficiat met je jongste. Tom & Jerry is zeker een aanrader.

Ik zou geen radio aanzetten en thuis doorgeven dat je er niets van mee wilt krijgen (en je mobiel uit). Dan maakt het niet veel uit qua spanning dat je de race later kijkt. 1 voordeel heeft het ook wel weer; saaie stukken kun je door spoelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:00
MrOleo schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:15:
[...]

Of het ook sneller is dan een 2-stop daarvan krijgen we zondag vast nog een niet-kloppend overzicht van de beste pitstrats van Pirelli van. :)
We gaan komend weekend een stap zachter, met de banden van komend weekend heeft Norris eigenlijk medium-superhard gereden, dus ik twijfel of een strategie medium-hard efficiënt en haalbaar gaat zijn in de komende week. Er heeft afgelopen weekend niemand soft-medium gedaan dat daarmee overeen zou komen, het zou mij weinig verbazen komend weekend de meesten voor een tweestoppers zullen gaan, misschien dat de coureurs die niet continue hoeven te pushen het met een eenstopper kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 18:07
Hmm, Norris reed 30 rondjes op zijn softs (nu mediums) die hij al in quali had gebruikt. Dan had hij ook wel 40 rondjes op de mediums (nu hards) gehaald, zie bijv Sainz. Haalbaar is het, of het snel is, daar hebben we de data niet echt voor, Perez was wel al best snel met zijn 2 stopper, dus 2-stopper zal wel sneller zijn.
Soft-medium had vorige week weinig zin, omdat je dan net zo goed soft-hard kan doen, meer zekerheid/durability, iets trager aan het begin van de stint, maar minder kans dat je in de laatste rondes gepakt wordt door een soft-hard met betere banden in de laatste rondes.

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

Gaat inderdaad interessant worden qua banden. Quali tijden zullen vast weer 4-6 tienden sneller gaan en de pitstops worden ook leuk. Hopelijk een wat beter weekend voor GAS en RUS dit keer!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 22:27

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

basvn schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:52:
[...]

SAI 40 rondjes op geel en NOR 30 op rood, allebei aan het begin van de race, betekent volgens mij dat je zonder problemen geel-rood had kunnen doen en komende race dus wit-geel.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 04-06 22:11
JoteW schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:14:
Raceweek! En i.p.v. op het grote scherm kijken we het komend weekend live vanuit Oostenrijk! Morgenavond op pad naar de Oranje Camping!
Plaats je wel wat jaloers makende foto's! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Maasluip schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 09:38:
[...]

SAI 40 rondjes op geel en NOR 30 op rood, allebei aan het begin van de race, betekent volgens mij dat je zonder problemen geel-rood had kunnen doen en komende race dus wit-geel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mBZDObyjsONXgsctfjq6tTNnIZg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Lo2uFEnC7bGAAZk6VKPdVZ6J.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:34

Edd

Zijn we al een beetje F1-moe? Vanwege de triple header?
Het is een beetje rustig hier... ;)
5 Feelgood Moments in Austria | Austrian Grand Prix

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 18:05

psy

ArthurMorgan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:00:
"Tweakers de nummer 1 website voor F1 in Nederland."
In ieder geval de gezelligste!

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/MQf2diZwIvg/hqdefault.jpg
Herinneren we ons deze actie nog? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:28

AvK

Ready Set Go

Bottas aan het grasmaaien in Oostenrijk vorig jaar.... _/-\o_

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

zeker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psvcr7
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-07-2021
Goedemiddag,

Aankomende zaterdag vertrekken wij voor de race richting Oostenrijk. Nu wordt bij de ingang van de Red Bull ring een negatieve test gevraagd. Is het mogelijk deze gratis te laten doen aangezien Nederland dit vanaf 1 juli faciliteert? En hoelaat raden jullie ons aan om bij de Red Bull ring aan te komen op zondag? Ik lees namelijk op sommige sites dat ze aanraden om 08:00 daar te staan maar dat lijkt me wat overdreven haha

alvast bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:39
psvcr7 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:16:
Goedemiddag,

Aankomende zaterdag vertrekken wij voor de race richting Oostenrijk. Nu wordt bij de ingang van de Red Bull ring een negatieve test gevraagd. Is het mogelijk deze gratis te laten doen aangezien Nederland dit vanaf 1 juli faciliteert? En hoelaat raden jullie ons aan om bij de Red Bull ring aan te komen op zondag? Ik lees namelijk op sommige sites dat ze aanraden om 08:00 daar te staan maar dat lijkt me wat overdreven haha

alvast bedankt!
In de topic warning, dat grote rode vlak ;) , staat een link waar dit soort dingen kunnen worden besproken.

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psvcr7 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:16:
Goedemiddag,

alvast bedankt!
Ik zou het hier proberen: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken? (als jouw vragen daar wellicht niet al beantwoord zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvcr7
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-07-2021
Ik heb hem zojuist daar geplaatst, dankje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:06
Het moment daarna was net zo mooi zo niet mooier. })
spoiler:
Penalty voor HAM

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E5Ia1BHWYAMBYaK?format=jpg&name=large

geen spannende combo's lijkt me

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

kijk eens wie er weer in de sim zit

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/p4fmg1rtre871.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=52e1ff66d42927a7166c9e67cf0701fe0413b1ee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Lap guide van RG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:42
basvn schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:01:
kijk eens wie er weer in de sim zit

[Afbeelding]
Is dat wel de echte? Ik zie geen vinkje achter zijn naam staan.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:37
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Is dat wel de echte? Ik zie geen vinkje achter zijn naam staan.
Ik heb even voor je gekeken op IG en het is de enige echte Sir Hamilton.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

dcell schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:56:
[...]
Ik heb even voor je gekeken op IG en het is de enige echte Sir Hamilton.
Hmmmz, maar de enige echte Sir Hamilton doet niet aan sim-rijden, dus wat voor shady praktijken zijn dit? :P

PSN

Acties:
  • +9 Henk 'm!
YakuzA schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:46:
[...]

Hmmmz, maar de enige echte Sir Hamilton doet niet aan sim-rijden, dus wat voor shady praktijken zijn dit? :P
Dezelfde als vorige week. Toen ze afgelopen weekend op Sky vertelden dat Hamilton in de simulator had gezeten viel ik ook al van mijn stoel af.

Wat overigens dus wel mooi is. Want Hamilton (& Mercedes) probeert wat onder de huid te kruipen van Verstappen (en Red Bull), terwijl meneer "sim is onzin" nu ineens wel twee weken achter elkaar in de sim te vinden is, en de hele wereld zijn boordradio kan luisteren waarin hij compleet radeloos over komt. Dus wie zit nu onder de huid van wie?
Ik kan mij in ieder geval indenken dat een Christian Horner gewoon lekker een avondje die race van Hamilton gaat terugkijken als comedy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 11:38

JB

Cédric roelt!

De GOAT weet het niet meer…!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Zie hier: https://www.formula1.com/...39uLaG7Ju23k5FKvmBuV.html van 14 mei 2021:
“I hardly ever drive on the simulator,” was Hamilton’s reply. “I maybe do 20 laps a year, maybe. I have no interest in the simulator.”

Hamilton says he gave up doing track walks early on in his career
And the reigning world champion went on to reveal that he wasn’t a fan of walking the track either, as many drivers do with their engineering team on the Thursday of a Grand Prix weekend (or Wednesday in the case of the upcoming Monaco Grand Prix).

“I used to walk the track when I was younger,” said Hamilton. “But what I’ve discovered is that for me, it was a pointless exercise. It’s a lot different when you approach it at high speed. So what I found was that it was just wasting energy; my weekend’s all about keeping energy and maintaining it so I can do the job.”
Dus ja er is een schakelaar bij hem omgezet. :p

[ Voor 20% gewijzigd door Illegal_Alien op 30-06-2021 18:44 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:37
YakuzA schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:46:
[...]

Desperate times calls for desperate measures O-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• werphengel
Het bewijst wel weer dat de Engelse diva de afgelopen jaren op halve kracht heeft kunnen werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

JB schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:29:
De GOAT weet het niet meer…!
Geiten 🐐 kunnen idd niet sturen. :?

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:48
Tja, ze zijn allemaal hetzelfde.

Als je win en je geef aan dat trackwalks niet voor je werken omdat het met 300km/h allemaal anders is word je de hemel in geprezen omdat je doe wat voor jou werk. Verlies je word je er om uitgelachen dat je het niet doe.

Zo zal max ook wel een routine ontwikkelen waarom hij nu om wordt geprezen, en waar hij straks door kimi jr./alonso jr./russel jr. Om word uitgelachen.

Hamilton probeert in iedergeval te veranderen. En misschien is alles wat hij doet wel te weinig en te laat. Maar ondanks zijn diva gedrag verwacht ik dat we hem dit seizoen nog bizar tot het gaatje zien gaan (en dat zou ook best wel eens spectaculair verkeerd kunnen gaan, zoals vettel die op ham in reed). Diva of niet, die gooit niet zomaar de handdoek in de ring.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

YakuzA schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54XNZtqh0jvXJVfjujHU65HtXik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4JZiylOcw10wUZOH4kQJiNuP.gif?f=user_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 16:20

ricardo246

Life's what you make it!

YakuzA schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:19:
[...]

Stating the obvious:
Greates Of All Times = GOAT

Not sure if you're a troll

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
Edgenumber schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:25:

Als je win en je geef aan dat trackwalks niet voor je werken omdat het met 300km/h allemaal anders is word je de hemel in geprezen omdat je doe wat voor jou werk. Verlies je word je er om uitgelachen dat je het niet doe.

Zo zal max ook wel een routine ontwikkelen waarom hij nu om wordt geprezen, en waar hij straks door kimi jr./alonso jr./russel jr. Om word uitgelachen.

Hamilton probeert in iedergeval te veranderen. En misschien is alles wat hij doet wel te weinig en te laat. Maar ondanks zijn diva gedrag verwacht ik dat we hem dit seizoen nog bizar tot het gaatje zien gaan (en dat zou ook best wel eens spectaculair verkeerd kunnen gaan, zoals vettel die op ham in reed). Diva of niet, die gooit niet zomaar de handdoek in de ring.
Ik vind juist niet dat ze allemaal het zelfde zijn.
Hamilton heeft een grote uitdaging nodig, dan kan hij alles voor geven om het te bereiken. Dan is hij op zijn best

Ik heb bij Verstappen meer het idee dat hij zonder uitdaging ook altijd voor het maximale gaat. Het is bij hem nooit 100% goed genoeg, maar zal er alles aan doen om er in de buurt te komen.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:18

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Modbreak:Zullen we de Hamilton-bashes alstublieft achterwege laten? Het wordt een beetje vermoeiend om dit continu te moeten herhalen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:En mag het iets minder met het gezeur op Hamilton. ;)

edit: @Outerspace Doe eens niet. :> :N :P

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-06-2021 20:42 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 16:20

ricardo246

Life's what you make it!

Edgenumber schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:25:

Eens met hierboven, HAM heeft nu niet de luxe van een sterkere auto, en dus gaat hij het in zichzelf zoeken, wat kan hij nog verbeteren om uit de bestaande auto 0,1s o.i.d. eruit te persen.
En ik vind hem niet onzeker, hij wint het in de laatste races niet van Verstappen, desondanks; zijn boordradio's zijn altijd al mega hyper/drama (ook als hij met 30 secondes afstand op positie 1 rijdt), en dat is nu ook zo. Hij wil verbeteren.
Hij vindt het racen met VER wel erg lekker gok ik zo, geeft hem ergens wat rust (to hunt ipv to be hunted). Dus niet constant achterom kijken, maar gefocust op wat voor je ligt.

[ Voor 7% gewijzigd door ricardo246 op 30-06-2021 20:45 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:48
stekkiekiller schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:40:
[...]

Ik vind juist niet dat ze allemaal het zelfde zijn.
Hamilton heeft een grote uitdaging nodig, dan kan hij alles voor geven om het te bereiken. Dan is hij op zijn best

Ik heb bij Verstappen meer het idee dat hij zonder uitdaging ook altijd voor het maximale gaat. Het is bij hem nooit 100% goed genoeg, maar zal er alles aan doen om er in de buurt te komen.
Niet helemaal mee eens.

Hamilton nu en verstappen nu zijn totaal verschillend.

Maar als ik terugdenk aan andere rijders in hun begin periode hamilton, vettel, alonso en hun dan vergelijk met verstappen. Dan zie ik allemaal gretige beginners die de oude generatie op hun lazer geven en die alles van hun auto willen weten, die allemaal 110% wilden.

De, nu nog hypothetische, vraag is: hoe is verstappen over 10 jaar na een periode waarin hij met twee vingers in zijn neus kampioenschap na kampioenschap heeft gewonnen. Hoeveel gelijkenissen zou hij dan wel, of juist niet, met de Hamilton van nu vertonen. En dan bedoel ik niet zozeer die paarse lambo en dat stepje.

Maar goed, ik hoop op spektakel. Vorige race was leuk voor Max. Maar zo goed als Max kan racen, zo goed kan ik bij saaie races in slaap vallen.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 18:09:
[...]
[knip]
Ik kan mij in ieder geval indenken dat een Christian Horner gewoon lekker een avondje die race van Hamilton gaat terugkijken.
Laat hem dan maar beide on boards terugkijken van Hamilton en Verstappen, en hij zal extra vrolijk gestemd worden ;)

De RB16b (Verstappen), die steeds vanuit de bochten vloeiend zijn vermogen op het asfalt lijkt te kunnen brengen, de W12 (Hamilton), die veel meer de grenzen op zoekt en hoorbaar zijn auto meer aan het werk zet om het gat maar wat te kunnen verkleinen (wat eerder het tegenovergestelde effect heeft gehad zoals we hebben kunnen zien). Er zat volgens mij veel meer in de RB16b afgelopen zondag dan we nu hebben kunnen zien.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
hardware-lover schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 21:38:
[...]

Laat hem dan maar beide on boards terugkijken van Hamilton en Verstappen, en hij zal extra vrolijk gestemd worden ;)

De RB16b (Verstappen), die steeds vanuit de bochten vloeiend zijn vermogen op het asfalt lijkt te kunnen brengen, de W12 (Hamilton), die veel meer de grenzen op zoekt en hoorbaar zijn auto meer aan het werk zet om het gat maar wat te kunnen verkleinen (wat eerder het tegenovergestelde effect heeft gehad zoals we hebben kunnen zien). Er zat volgens mij veel meer in de RB16b afgelopen zondag dan we nu hebben kunnen zien.
Max kreeg ook regelmatig te horen dat hij moest sparen. Max spaarde alleen zoveel als hij mee weg kon komen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:21
Iemand bij de FOM vond dit een geweldig idee :P Waarschijnlijk even vergeten dat het ook best awkward kan zijn tussen teamgenoten...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

HAM is niet mijn type. Toch vind ik het positief van hem dat hij zich dan weer niet te groot voelt om alsnog te gaan Simmen.

Hij blijft wel knokken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:53

Bloodclot

Jawier!

Iemand deze kanaal gezien?
Max ghost pole laps tegen nummer 2.

Tot nu toe Frankrijk en styrianGP.
YouTube: Verstappen Bottas Ghost Qualifying Comparison | 2021 Styrian Grand Prix

Je ziet dat max op de exitspeeds veel wint, de straights zien er goed uit.

Ghost ziet er wat dodgy uit, maar zo'n vergelijking missen we een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
Help!!!! schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 22:54:
HAM is niet mijn type. Toch vind ik het positief van hem dat hij zich dan weer niet te groot voelt om alsnog te gaan Simmen.

Hij blijft wel knokken.
*knip*
Zie de topic warning en modbreak(s)
Outerspace in "[F1 2021] Race 9 GP van Oostenrijk"
DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 9 GP van Oostenrijk"
Het is even goed geweest met de flames en zure opmerkingen.

[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 01-07-2021 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bloodclot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 03:28:
Iemand deze kanaal gezien?
Max ghost pole laps tegen nummer 2.

Tot nu toe Frankrijk en styrianGP.
YouTube: Verstappen Bottas Ghost Qualifying Comparison | 2021 Styrian Grand Prix

Je ziet dat max op de exitspeeds veel wint, de straights zien er goed uit.

Ghost ziet er wat dodgy uit, maar zo'n vergelijking missen we een beetje.
Ja, al een keer of drie. ;)

Het is volgens mij door Doornbos uitgelegd dat Max bochten anders aansnijd om het stuur eerder recht te hebben zodat hij eerder vol op het gas kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
sjaool schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:23:
[...]

Ja, al een keer of drie. ;)

Het is volgens mij door Doornbos uitgelegd dat Max bochten anders aansnijd om het stuur eerder recht te hebben zodat hij eerder vol op het gas kan.
Viel vooral op in T3 op de Red Bull ring. Hamilton was daar veel meer aan het 'ploegen' dan Verstappen. Vermoed dat Verstappen alleen in die bocht wel 0,2s pakte.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

De zondag staat inmiddels wel op regen. Ben benieuwd!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JB schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:16:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nIKHcc1ZxGQLz6xW-ZPwtz2nqXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7oWjG1pDfB6XnHK6nZ6XeEFn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 08:52
Dat is toch bij bijna 50% van alle races tegenwoordig 8)7

Droog of regen maakt niet uit het wordt een mooi oranje feest daar. Al zullen de fans daar liever droog hebben denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Siebeh schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:19:
[...]

Droog of regen maakt niet uit het wordt een mooi oranje feest daar. Al zullen de fans daar liever droog hebben denk ik :P
We hebben in ieder geval al goede vooruitzichten voor morgen en zaterdag! De halve liter zal er niet minder om smaken :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:06
JB schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:26:
[...]

We hebben in ieder geval al goede vooruitzichten voor morgen en zaterdag! De halve liter zal er niet minder om smaken :P
Nee, bij regen eerder meer :9B

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier is het over het algemeen de andere regel; "het is vast al ergens 12 uur geweest" :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Gezien het zo in de bergen is, is vaak de voorspelling niet heel accuraat, zoals we ook afgelopen zondag zagen.

Ben wel benieuwd idd of er dit weekend een sessie met water komt.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:53

TrekDr0p

QR niet scannen

YakuzA schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:03:
[...]

Gezien het zo in de bergen is, is vaak de voorspelling niet heel accuraat, zoals we ook afgelopen zondag zagen.

Ben wel benieuwd idd of er dit weekend een sessie met water komt.
Denk dat enige betrouwbare weer bericht in de bergen de dag zelf of een paar uur vooruit is.
Hopelijk krijgen we een leuke plens regen tijdens/voor de Q, kan de droge start van zondag wel weer leuk maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:01
[...]

Waarschijnlijk ook liefst geen temperaturen van meer dan 30°, hoewel dat al een stuk persoonlijker is.
Hoewel een graad of 16 misschien net iets te weinig is maar daar kan je je nog op kleden

Acties:
  • +47 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 04-06 22:11
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/qevsbq3tu9871.png
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:28

AvK

Ready Set Go

Ha ha ha. Humor om te lachen! Leuk. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-06 12:07

pinda powerrr

Slow down...

Pffff, bedenk me net dat ik waarschijnlijk zondag de race niet kan zien. In elk geval de start niet, want als het goed is sta ik dan op een podium met mijn team de eerste plaats te vieren :+ Iets met een toernooi dat door corona al tig keer uitgesteld is....

Mijn collega coach is net zo F1 gek als dat ik ben, dus denk dat we allebei met een stream op de telefoon daar staan :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17

pro_6or

amateur_60r

mark-k schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:44:
[...]

definieer prima >:)

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
[...]
Klopt. Je hebt altijd 50% kans op regen en 50% kans op geen regen 8)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

https://www.motorsport.co...n-door-rear-wing/6623175/

Merc houdt vast aan hun high downforce rear wing voor komend weekend. (naar eigen zeggen)
Ziet er dus uit alsof het een herhaling van vorige week wordt.

PSN

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.