stekkiekiller schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:40:
[...]
Ik vind juist niet dat ze allemaal het zelfde zijn.
Hamilton heeft een grote uitdaging nodig, dan kan hij alles voor geven om het te bereiken. Dan is hij op zijn best
Ik heb bij Verstappen meer het idee dat hij zonder uitdaging ook altijd voor het maximale gaat. Het is bij hem nooit 100% goed genoeg, maar zal er alles aan doen om er in de buurt te komen.
Niet helemaal mee eens.
Hamilton nu en verstappen nu zijn totaal verschillend.
Maar als ik terugdenk aan andere rijders in hun begin periode hamilton, vettel, alonso en hun dan vergelijk met verstappen. Dan zie ik allemaal gretige beginners die de oude generatie op hun lazer geven en die alles van hun auto willen weten, die allemaal 110% wilden.
De, nu nog hypothetische, vraag is: hoe is verstappen over 10 jaar na een periode waarin hij met twee vingers in zijn neus kampioenschap na kampioenschap heeft gewonnen. Hoeveel gelijkenissen zou hij dan wel, of juist niet, met de Hamilton van nu vertonen. En dan bedoel ik niet zozeer die paarse lambo en dat stepje.
Maar goed, ik hoop op spektakel. Vorige race was leuk voor Max. Maar zo goed als Max kan racen, zo goed kan ik bij saaie races in slaap vallen.