Sowieso schrijf je zo!
He could, but he wouldn't.nadroJ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:00:
Bottas: without the grid penalty I could have fought for P2.
Wishful thinking maat.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nee, puur trends. Afgezien van Bottas zijn ups en downs is die standaard 3e. Alleen in Frankrijk was Perez on point. Nu is het weer 'terug'. Perez is geen racer die kan pieken. Al zolang hij in de F1 zit doet hij maar een enkel kunstje, waarom zou het ineens anders zijn? Dat wennen aan de auto is zo'n BS. Wennen doe je in de eerste tests, tenzij er echt een mega-klik komt, maar Perez heeft pas 1 race goed gepresteerd, als ik Baku even als mega-outlier mag zien. Bottas gewoon P3, P3, P3. Als Perez er al niet op een RB track aan te pas komt..... Is toch geen rare analyse die ik heb of wel?ArthurMorgan schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:59:
[...]
Puur toekomst voorspellen. De enige referentie die we hebben is dit seizoen. Plus de notie van hem dat hij 5 wedstrijden nodig had om te wennen. Hij heeft vandaag (startend op rood) gewoon gedaan wat hij van het team moest doen. Het enige wat jammer was dat het gat tussen BOT en HAM zo groot was dat HAM nog een keer kon pitten.
Iemand afserveren op wat in de toekomst gaat gebeuren. Dat herinner ik me nog van 4 - 5 jaar terug over Verstappen. Volgens een deel van de mensen toen (ook hier) zou het nooit wat met hem worden en zou hij zeker never nooit wereldkampioen worden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Klopt en zodra hij die binnen had had hij hem weer mogen afstaan aan Hamilton.nadroJ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:00:
Wishful thinking maat.
erutangiS
Voor dat je me verkeerd begrijpt: Ik miste het enthousiasme van één van die twee tijdens de nabeschouwing. Alles in de voorbeschouwing heb ik niet gezien vanwege de Moto-GP (TT-Assen / NL).sjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:56:
[...]
Tom moest racen en Tim was er afgelopen vrijdag.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik geloof het ook niet, na de eerste bochten zat hij er zo dicht achter, en aan het einde van de race was het flink verder er achter, en dat was niet alleen die paar rondes aan het begin achter Norris.nadroJ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:00:
Wishful thinking maat.
Tom > ADHD, oranjebril en overenthousiast.Will_M schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:04:
[...]
Voor dat je me verkeerd begrijpt: Ik miste het enthousiasme van één van die twee tijdens de nabeschouwing. Alles in de voorbeschouwing heb ik niet gezien vanwege de Moto-GP (TT-Assen / NL).
Tim > rustig, beheerst en realistisch...
Ik vind beiden wel leuk om naar te luisteren. Tim iets meer dan Tom trouwens.
"When you grow up your heart dies"
Ik vind het euforische tijdens de race van Tom juist heerlijk. Tijdens de vrijdagavond als het over nieuws gaat trek ik het wat minder.sjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:06:
[...]
Tom > ADHD, oranjebril en overenthousiast.
Nee, zeker niet als het contract zo wat al getekend is. Volgend jaar heftige regelveranderingen en grotere kans dat Merc weer on top zip ipv Red Bull. Hij wilt maar wat graag nog een WK erbij, dan kan die de rest van zijn leven blijven ijlen dat ie de beste is.Technofreakz schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:14:
Stel Hamilton wordt geen kampioen jaar.. zou hij dan stoppen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Twijfelachtig, nieuw seizoen met andere regels kan ook voor een ander seizoen zorgen. De rest van het seizoen zal het uitwijzen.Technofreakz schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:14:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Als je genoeg betaalt kun je volgens mij Sky ook buiten UK kijken? Moet je alleen een satelliet aan de muur schroeven meen ik.Rivanov schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:17:
Kijkt de moeder van Max nu een illegale IPTV stream..![]()
[Afbeelding]
alles kan off-topic
Zie het UK bannertje boven het Sky logo.RobertMe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:21:
[...]
Als je genoeg betaalt kun je volgens mij Sky ook buiten UK kijken? Moet je alleen een satelliet aan de muur schroeven meen ik.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zou als ik jou was gewoon een simpele schotel-antenne aan je muur gaan schroeven en die op de juiste sateliiet richten. Een sateliet aan je muur schroeven is .... 'raar'RobertMe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:21:
[...]
Als je genoeg betaalt kun je volgens mij Sky ook buiten UK kijken? Moet je alleen een satelliet aan de muur schroeven meen ik.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Kan wel, mag niet.RobertMe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:21:
[...]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik denk niet dat het zo simpel is. De motoren zijn "bevroren" en de wagens zijn compleet nieuw. Het is geen 100% garantie dat Mercedes en Red Bull dan weer de top teams zijn.siggy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:16:
[...]
Nee, zeker niet als het contract zo wat al getekend is. Volgend jaar heftige regelveranderingen en grotere kans dat Merc weer on top zip ipv Red Bull. Hij wilt maar wat graag nog een WK erbij, dan kan die de rest van zijn leven blijven ijlen dat ie de beste is.
Zelf verwacht ik veel van Red Bull met Adrian Newey...
Ze kijkt gewoon mee op het account van Red Bull...Rivanov schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:17:
Kijkt de moeder van Max nu een illegale IPTV stream..![]()
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik denk dat ie dan eerder spijt heeft, dat ie heeft bijgetekend...Technofreakz schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:14:
Hij had namelijk "on top" kunnen stoppen met een evenaring van het aantal WDC's en de meeste GP overwinningen.
En hij was niet verslagen geweest door Verstappen.
Maar goed. Eerst maar eens zien dat het zover komt
Was Frankrijk ook niet altijd een Mercedes baan, we weten inmiddels wat dat dit jaar bracht voor Max 😀Ankona schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:24:
Een Mercedes baan en Max wordt naar een P3 gedrukt terwijl Hamilton de 26 punten pakt.
Dan kijkt RBR ook illegaalsjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:27:
[...]
Ze kijkt gewoon mee op het account van Red Bull...
Maar laten we er maar over ophouden..
Ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Maar voor 2017 verwachte iedereen ook veel van Newey en de zijnen, en dat werd toen ook niks.sjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:26:
Zelf verwacht ik veel van Red Bull met Adrian Newey...
Het seizoen is best lang dit jaar, de strijd is nog lang niet gestreden (zitten koud net over 1/3 van het seizoen)... Beetje erg vroeg om dit nu al af te vragen, naar mijn mening.Technofreakz schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:14:
Voor de rest: mooi dat VER een overwinning erbij op mag tellen, maar ik vond het verder wel een saaie en klinische race. Mooi voor VER dat hij ze het liefste op deze manier wint, maar op deze manier zit er eigenlijk geen enkele spanning of sensatie in de race, zoals vorige week in Frankrijk wel het geval was. Dat vond ik dan ook veel leuker en spannender om te zien.
Ik mag in elk geval hopen dat volgende week geen herhaling gaat worden.
Interviews:
[ Voor 56% gewijzigd door pinda powerrr op 27-06-2021 17:40 ]
Waiting on the world to change
Ging ietsjes wijd inderdaad, heeft hem een halve seconde gekost.pinda powerrr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:38:
Hamilton was de auto bijna kwijt in de race:
[Streamable: Hamilton nearly loses control of the car]
Verwijderd
Ik heb er voorlopig geen moeite mee. Dit was veel beter voor mijn hart dan Paul RicardCH4OS schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:34:
[...]
Voor de rest: mooi dat VER een overwinning erbij op mag tellen, maar ik vond het verder wel een saaie en klinische race. Mooi voor VER dat hij ze het liefste op deze manier wint, maar op deze manier zit er eigenlijk geen enkele spanning of sensatie in de race....
...
Ik mag in elk geval hopen dat volgende week geen herhaling gaat worden.
Als Mercedes het op hardere banden beter doet prima, volgende week zijn de drie types een compound zachterMrOleo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:55:
Perez rijdt nog te kort in die auto om perfect de kwali te doen, op zo een korte baan kan je dan de medium niet pakken in q2, te hoog risico dat je net 11e wordt. Dan heb je een zwakke plek in de race met je rode bandje, gaat helaas de pitstop mis, waardoor je je plek verliest. Dan wordt het lastig om te passeren met gelijke banden, zeker daar mercedes op hardere banden vaak beter is dan op zachtere banden dit seizoen. Met een extra pitstop probeer je het dan alsnog en kom je krap 1 of 2 rondjes tekort.
Kortom Perez heb het prima gedaan!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Jaren Mercedes dominant en saai.
De eerste wedstrijden dit jaar beetje stuivertje wisselen.
En dan als hoogte punt Frankrijk qua spanning.
Nu lijkt RBR wat beter te zijn. En moet Merc de inhaalslag maken.
Als dit de rest van het seizoen is, is dat natuurlijk ook saai.
En dat zie ik het liefste niet. Een mooie strijd is wat we allemaal willen.
Echter.....
Na jaren dominantie van Merc, vind ik het ook wel weer tof als een ander team ze goed van de troon stoot.
Dan ook geen discussie over puntjes of "ja maar' deze race had......
Nee gewoon duidelijk dat een ander Team beter is.
En als Max met RBR dat dit jaar voor elkaar krijgt.... Soit. Dan ben ik toch wel tevreden.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Uhmm.. dat zijn mensen op weg naar de EK wedstrijd van NL zometeen..Amphiebietje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:44:
Jezus, nu krijgen we hier in NL de debielen die na een overwinning van Max met vuvuzelas door de straten gaan rijden...tief toch gewoon op met die ondingen...

Of tour de france fans die de overwinning van Van der Poel vieren.poor Leno schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:46:
[...]
Uhmm.. dat zijn mensen op weg naar de EK wedstrijd van NL zometeen..![]()
Vanavond een hattrick qua nederlandse sport?
Was een van de eisen in z’n contract: m’n moeder een sky F1 abotje of ik ga naar Mercedes.sjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:27:
[...]
Ze kijkt gewoon mee op het account van Red Bull...

Die regels gaan pas in vanaf Hongarije hepjlgt schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:56:
RBR die gewoon even ouderwets een supersnelle pitstop laat zien en zo de FIA en de klokkenluider even de vinger geeft.
Het heeft duidelijk geholpen dat jurkje. Volgend weekend weer?Bestla schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:08:
Zoals beloofd, ik heb mijn dirndl jurkje aan om Max aan te moedigen.
[Afbeelding]
Veel plezier met de race
Dit jaar bewijst toch wel dat er geen Mercedes baan meer is.Ankona schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:24:
Jammer dat Perez de druk niet op die Mercedessen kon houden, Max loopt nu wel uit maar slechts minimaal. Een Mercedes baan en Max wordt naar een P3 gedrukt terwijl Hamilton de 26 punten pakt.
Hattrick hebben we al omdat Larry ten Voorde ook de Porsche Supercup race won vandaag.Bloodclot schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:49:
[...]
Of tour de france fans die de overwinning van Van der Poel vieren.
Vanavond een hattrick qua nederlandse sport?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Damn. Als nu die éne NLer in de Nascar ook even z'n best doetPatrickC schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:15:
[...]
Hattrick hebben we al omdat Larry ten Voorde ook de Porsche Supercup race won vandaag.
edit: want in de Indy zit ook al een winnaar van een tijdje geleden*
[ Voor 11% gewijzigd door Xfade op 27-06-2021 18:18 ]
Als Loris de Xfinity race gaat winnen, hebben wij een knotsgekke race gehad. Zijn auto is hoogstens top 20-top 25 materiaal.Xfade schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:17:
[...]
Damn. Als nu die éne NLer in de Nascar ook even z'n best doet
edit: want in de Indy zit ook al een winnaar van een tijdje geleden*
(Wel een betere auto dan zijn eerdere poging op Phoenix dit jaar)
[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 27-06-2021 18:20 ]
Dat geloof ik pas als we in Sochi en Suzuka zijn geweestXfade schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:13:
[...]
Dit jaar bewijst toch wel dat er geen Mercedes baan meer is.
PSN: xMaurice93
Oeps...ik wist niet dat er een wedstrijd was (ik let daar echt niet op). Blijft dat vuvuzelas ondingen zijn.poor Leno schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:46:
[...]
Uhmm.. dat zijn mensen op weg naar de EK wedstrijd van NL zometeen..![]()
De enige reden dat dat is, omdat niet 80% van de banen Tilke-baantjes zijn. Dit is best wel veel old skool, dat is al sinds de jaren 00 niet meer zo geweest. Ofwel best veel banen die karakter hebben. Tilke banen zijn allemaal hetzelfde, daarom gaat een auto op elke Tilke baan wel goed.Xfade schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:13:
[...]
Dit jaar bewijst toch wel dat er geen Mercedes baan meer is.
We hebben pas 1 Tilke baan gehad en dat is Bahrain. Boh, dat is absurd vandaag de dag. Heerlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door siggy op 27-06-2021 18:31 ]
Jammer dat Perez niet 2 rondjes eerder naar mediums kon gaan, dan had hij P3 gehad. Maar uiteindelijk een goede uitslag voor Red Bull. Heel jammer dat Mercedes en Hamilton klagen dat ze nu achter de feiten aanlopen. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat de concurrentie beter is en dat ze zelf harder aan de bak moeten.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Na 7 jaar HAM, BOT en MER en nu 7 races VER is het inderdaad tijd voor change...HollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:35:
Ben ik de enige die teleurgesteld is?
Ben zeker voor Max, maar ik mis gewoon weer andere namen op het podium.

I know. Meer een stel dat ze al een vertraging hebben toegepastRobertMe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:00:
[...]
Die regels gaan pas in vanaf Hongarije heEn het is niet alsof Red Bull nu ineens een snelle pitstop dan normaal heeft gedaan, 2.0 is vrij standaard voor Red Bull, dus "FIA vinger geven" valt allemaal wel mee aangezien het een standaard stop onder de "oude" regels was.
F1 (op zich een saaie race)
EK (gebeurd eigenlijk ook weinig)
En toch is dit een heerlijke zondag!
Stel Max wint, waar zou hij gehuldigd worden? Hij heeft niet echt een standplaats in Ned.
Edit:
En ik moet maar alvast een RedBull “pakje” kopen. De prijzen zullen straks flink omhoog gaan.
[ Voor 31% gewijzigd door streamnl op 27-06-2021 18:47 ]
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Je vergeet de beste prestatie van de dag,.. Mathieu van der Poel die de touretappe wint en tegelijkertijd ook nog de gele trui.streamnl schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:42:
TT assen (jammer van Rossi)
F1 (op zich een saaie race)
EK (gebeurd eigenlijk ook weinig)
En toch is dit een heerlijke zondag!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Oké, nu zit ik in dubio, de like teller staat namelijk nu op 33. Dat wil ik eigenlijk niet verpesten 🤡Bestla schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:08:
[Afbeelding]
Veel plezier met de race
Mag het ook zo Roodhaartje? 👍👌👏👏👏
Testing, one, two ...
Ik zag het voorbij komen op mijn watch maar dat vind ik echt een saaie sport.PatrickC schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:49:
[...]
Je vergeet de beste prestatie van de dag,.. Mathieu van der Poel die de touretappe wint en tegelijkertijd ook nog de gele trui.
Dan vind ik zelfs curling vele male leuker om naar te kijken.
(Sorry)
Komt nog wwl! Baalde stevig dat Russel problemen kreeg. Die gast verdiend een goede auto!Blokker_1999 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:48:
Zo spijtig van Russel. Goede kwali, goede race en dan zo aan de kant moeten. Had ie eindelijk eens punten kunnen pakken voor Williams. Maar laat wel zien dat ie veel meer uit de wagen kan halen dan zijn teamgenoot en hoop dat ie volgend jaar naar een beter team mag.
Amphiebietje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:44:
Jezus, nu krijgen we hier in NL de debielen die na een overwinning van Max met vuvuzelas door de straten gaan rijden...tief toch gewoon op met die ondingen...
I served in a company of heroes.
Ieder zijn ding… ik kijk naar bijna alle topsport. Het is eigenlijk omgekeerd aan F1…. daar is meestal alleen de start spannend… bij wielrennen juist de finale. Was prachtig om te zien hoe het plannetje van Mathieu werkte door eerst die bonificatie te pakken bij de eerste doorkomst en hierna op 1km voor de finish weg te demarreren en zo de dubbel, etappezege en gele trui te pakken. En dan hierna dat interview met een zwaar geëmotioneerde Mathieu die terugdacht aan zijn opa. Mooier wordt het niet.streamnl schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:52:
[...]
Ik zag het voorbij komen op mijn watch maar dat vind ik echt een saaie sport.
Dan vind ik zelfs curling vele male leuker om naar te kijken.
(Sorry)

+1hardware-lover schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:52:
[...]
Oké, nu zit ik in dubio, de like teller staat namelijk nu op 33. Dat wil ik eigenlijk niet verpesten 🤡
Mag het ook zo Roodhaartje? 👍👌👏👏👏
AFBLIJVEN IEDEREEN!!!!
Sportman van het jaar gala ding als ie kampioen is. Maar ik denk niet dat er een huldiging voor een winst is...streamnl schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:46:
Om vast vooruit te plannen.
Stel Max wint, waar zou hij gehuldigd worden? Hij heeft niet echt een standplaats in Ned.
Edit:
En ik moet maar alvast een RedBull “pakje” kopen. De prijzen zullen straks flink omhoog gaan.
Ouderwetse f1
Gelukkig is de Tour ook bezig dus kon ik lekker zappen.Waah schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:32:
Hele saaie race, doorheen geskipped ook daardoor. Leclerc driver of the day, terwijl die voor een lekkere chaos zorgt in bocht 2.
Ouderwetse f1
Ik verwacht het wel.Xfade schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:24:
Sportman van het jaar gala ding als ie kampioen is. Maar ik denk niet dat er een huldiging voor een winst is...
Nederland wil feest vieren als Max wereld kampioen wordt.
En wij vroegen ons hier af waar dat dan zou zijn.
Ik verwacht niet in Limburg en eigenlijk verwacht ik Amsterdam ook niet.
Eindhoven zou ideaal zijn

(Wat niet gaat gebeuren)
In cafe van zijn opa?streamnl schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:35:
[...]
Ik verwacht het wel.
Nederland wil feest vieren als Max wereld kampioen wordt.
En wij vroegen ons hier af waar dat dan zou zijn.
Ik verwacht niet in Limburg en eigenlijk verwacht ik Amsterdam ook niet.
Eindhoven zou ideaal zijn![]()
(Wat niet gaat gebeuren)
Die overleden is en waarmee de relatie niet echt top leek? Mweh, niet zo’n puik plan.
Z’n eigen fanstore natuurlijk, commercie ten top!
Met wat geluk kunnen de buren met hun rode shirtjes straks het verdriet meevoelen, kunnen ze samen minder blij zijnD.deJong schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:56:
De buren met de oranje shirtjes zijn minder blij.

En denk dat ik zelf volgende week het ook maar eens ga overslaan. Vandaag was niet echt een spektakelstuk en volgende week zal volgens mij niet veel anders zijn. Ergens spijtig dat ze zo willen vasthouden aan die 23 races. Had dan op zijn minst 1 van de 2 gebruikt om eens iets anders te proberen.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik vul nog even aan:sjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 17:06:
[...]
Tom > ADHD, oranjebril en overenthousiast.
Tom > alpha haantje, iets te graag wannabe. (Maar ik mag hem wel).
Tim > oud geld, aristocraat, beetje zweverig. (Ik ben dan toch iets meer een Tommie dan een Timmie).
een treffende spreuk
Ze proberen volgende week de nieuwe banden.Blokker_1999 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:05:
[...]
Met wat geluk kunnen de buren met hun rode shirtjes straks het verdriet meevoelen, kunnen ze samen minder blij zijn![]()
En denk dat ik zelf volgende week het ook maar eens ga overslaan. Vandaag was niet echt een spektakelstuk en volgende week zal volgens mij niet veel anders zijn. Ergens spijtig dat ze zo willen vasthouden aan die 23 races. Had dan op zijn minst 1 van de 2 gebruikt om eens iets anders te proberen.
Maar elke race is anders. Als Lewis volgende week een Leclercje doet op Max (achterwiel open snijden) staat hij bovenaan de rankings einde race. Elke race staat alles weer op het spel.
een treffende spreuk
Dat zal tegenvallen: Verstappen haalt dan de pits op drie wielen en wordt vijfde. Hamilton z'n voorvleugel blijft onder de wagen hangen: einde oefening. Perez wint voor Bottaspro_6or schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:17:
[...]
Ze proberen volgende week de nieuwe banden.
Maar elke race is anders. Als Lewis volgende week een Leclercje doet op Max (achterwiel open snijden) staat hij bovenaan de rankings einde race. Elke race staat alles weer op het spel.
Haha! That’s the mindsetjgj82 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:26:
[...]
Dat zal tegenvallen: Verstappen haalt dan de pits op drie wielen en wordt vijfde. Hamilton z'n voorvleugel blijft onder de wagen hangen: einde oefening. Perez wint voor Bottas
een treffende spreuk
Ik mag niet plussen blijkbaar, dus maar hier:Bestla schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:08:
[Afbeelding]
Veel plezier met de race

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
+ weer ingetrokken om op de 33 te blijven. Dan maar zoBestla schreef op zondag 27 juni 2021 @ 14:08:
[Afbeelding]
Veel plezier met de race

Toch heb ik vandaag genoeg leuks gezien.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En het staat weer op 34...Pannekoek81 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:42:
[...]
+ weer ingetrokken om op de 33 te blijven. Dan maar zo![]()
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
NB: Gelukkig zijn zijn we nu van die Snollekebollekes reclame af......
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Dit is wel een fijne tijd om F1 fan te zijnD.deJong schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:56:
De buren met de oranje shirtjes zijn minder blij.
Heb de voetbalwedstrijd ook gezien. Iedereen om me heen balen... ik (nog steeds) met een big smile
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
hopen op regen? (volgende week)
[ Voor 4% gewijzigd door The_Butler op 27-06-2021 21:34 ]
at your service
Albon?🤣The_Butler schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:33:
Ik ben ook lekker happy, maar wat een race, zonder echt controverse, ja Lec die even lomp Albon's band aansnijd maar voor de rest een redelijk saaie en tamme race...
Nou laat het maar gewoon beetje droog. Geen zin in poncho gekloot.The_Butler schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:33:
Ik ben ook lekker happy, maar wat een race, zonder echt controverse, ja Lec die even lomp Albon's band aansnijd maar voor de rest een redelijk saaie en tamme race...
Mijn boefje is liev!
Precies, geen stress, gewoon verstand op null en gekeken. Mijn vrouw is deze keer ook gewoon rustig op de bank blijven zitten. Jammer dat PER het net niet haalde bij Bottas op het einde.Spotmatic schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:47:
Na een enerverende race vorige week was het wel weer eens lekker voor mijn hart om een vrij saaie race voor de kiezen te krijgen. Max denkt er zelf ook zo over. Geen gele vlaggen, geen safety cars. 100% op merit gewonnen.
Toch heb ik vandaag genoeg leuks gezien.
Maar dit belooft veel goeds voor volgende week. Ook kwa kwali was het verschil op zo'n kort baantje toch best significant in het voordeel van Max.
Nou ik had het voorspeldmiicker schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:03:
Morgen moet ik helaas de race missen, 9 van de 10 keer wint VER dan, dus veel plezier alvast allen!
En nog meer goed nieuws voor jullie! Volgende race kan ik ook al niet zien
Dus zal Max wel weer winnen
Ik heb nog even een poging gedaan terug te kijken, maar het was behoorlijk saai, zeker als je de uitslag al weet. Wel de nabeschouwing bekeken. Maar man man man wat mis ik Rick Winkelman. Ik kan wel een rant van 10 pagina's typen over waarom Rick beter is dan Jack, maar kijk het interview met Max even terug vandaag.
Man man man.. Tenenkrommend. Amper vragen stellen, gewoon stellingen geven "Je 14e, goed man". Dan denk ik echt, wat verwacht je hier nou voor antwoord op? Een mooi gesprek zal het in ieder geval niet worden. Vervolgens Max onderbreken terwijl hij midden in zijn verhaal zit en maar iets anders vragen. Maar goed, het spreekt wel voor zich.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Slotje op het topic en die van volgende week alvast open werkt ook.
Het wordt vast de Verstappen shop of anders de kartbaan van Tom Coronel...Den_S85 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:01:
[...]
Die overleden is en waarmee de relatie niet echt top leek? Mweh, niet zo’n puik plan.
Z’n eigen fanstore natuurlijk, commercie ten top!
https://racingnews365.nl/...8aeB6TpgELS8MAVcSwfOoE7BY
Je mag ook niet eens laten zien dat jij wel je auto onder controle kan houden...
Excuses als het al gepost is.... Ben stukje terug gegaan, maar vast niet ver genoeg...
Volgens de poll onder het artikel ben ik 1 van de weinigen die het een terechte tik op de vingers vind. Toen ik het zag dacht ik even ‘wtf’. Voor hetzelfde geldt deed hij een Bottasje en komt hij dwars op de baan te staan. Een waarschuwing is inderdaad dan ook op zn plaats. Voor alle rijders trouwens.MrSparkels schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:58:
Michael Masi tikt Verstappen op zijn vingers ...
Je mag ook niet eens laten zien dat jij wel je auto onder controle kan houden...
Excuses als het al gepost is.... Ben stukje terug gegaan, maar vast niet ver genoeg...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Niet compleet onterecht toch? Gaat gewoon om veiligheid, en waar ligt anders de grens. Het is ook maar een "niet meer doen he" opmerking, en geen straf ofzo.MrSparkels schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:58:
Michael Masi tikt Verstappen op zijn vingers ...
Dit moment vandaag was niet onveilig, maar als dit normaal zou zijn, dan gaan er wel een hoop onveilige momenten komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 27-06-2021 22:05 ]
Valt me nog mee… Evengoed niet handig van Max maar de FIA is niet bepaald op zijn hand dus gewoon niet doen.Vuvuzela schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:04:
[...]
Niet compleet onterecht toch? Gaat gewoon om veiligheid, en waar ligt anders de grens. Het is ook maar een "niet meer doen he" opmerking, en geen straf ofzo.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Drift in Monaco vlak voor de finish. Als ik het goed gezien heb, deed ie het ook in de laatste bocht van Paul Ricard. En nu dit...
Leuk voor de kijkers, maar het is naar mijn idee vragen om problemen. Zoiets gaat natuurlijk een keer mis. Ik moet er niet aan denken dat ie zo een keer een zege weggooit

Max kan het geblinddoekt nog wel.. maar er rijden nog zo'n 10 pannenkoeken op de baan, die tot de finish lijn aan het racen zijn en niet een burn out van iemand verwachten.Luapper schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:13:
Sorry, wat een onzin. Driften in een rechte lijn is voor een F1 coureur (elke coureur gok ik zo) iets wat ze blindelings kunnen doen, echt onzin dat hier ook maar op een moment iemands veiligheid in het geding is gekomen. Niemand in de buurt, houd aub een beetje menselijkheid en joie de vivre in leven bij zo'n race.
Ik had F1 opgenomen.. zat dus met de kindjes voetbal te kijken om daarna F1 terug te kijken. Hele dag nieuws vermeden. Verklapt die commentator bij het voetballen het.. mijn god wat was ik pissig.alexbl69 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:23:
[...]
Dit is wel een fijne tijd om F1 fan te zijn.
Heb de voetbalwedstrijd ook gezien. Iedereen om me heen balen... ik (nog steeds) met een big smile
Vond de race verder ook niet echt heel spannend.. had gehoopt dat PER nog iets had kunnen uithalen op BOT maar dat ook al niet.. jammer.
*sowieso
Alleen was er niemand in zijn buurt toen hij het deed vandaag, toch?Vuvuzela schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:18:
[...]
Max kan het geblinddoekt nog wel.. maar er rijden nog zo'n 10 pannenkoeken op de baan, die tot de finish lijn aan het racen zijn en niet een burn out van iemand verwachten.
Neemt niet weg dat hij het gewoon niet moet doen.
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-06-2021 22:21 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.