Hamilton heeft nu al gratis stop.SunriseBGN schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:47:
Als het gat tussen Ham en Per nog iets groter wordt, zit er weer zo'n Hongarije stop in voor Lewis.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hamilton heeft nu al gratis stop.SunriseBGN schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:47:
Als het gat tussen Ham en Per nog iets groter wordt, zit er weer zo'n Hongarije stop in voor Lewis.
...
pinda powerrr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:27:
Hier hebben we jaren op zitten wachten! Ruime vier seconden voorsprong en niet meer in beeld!
#saai
@Bart-Willem kom er maar in!
Precies mijn gedachten, Perez gaat hem denk ik nog eerder voorbij.Luapper schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:46:
Perez rijdt in de laatste 5 rondjes zo voorbij aan Bottas. Lekker banden fluisteren nu. Max lekker cruisen en HAM in het spiegeltje houden
Perez na zn carriere bij RBsiggy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Dat is ook meteen het enige wat Perez kan. Banden managen.......
Deze uitspraak ken ik nog niet 😁.Slasher schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:44:
Blijf me verbazen hoe de race engenineer van VER altijd zo koel als een komkommer blijft.
Dan zal Max hetzelfde moeten doenLuxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:47:
Denk ook dat Ham voor een 2-stop gaat.. hij is aan het pushen met deze banden..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij wordt er zelfs Europeaans door
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Is dat niet een beetje voorbarig? Die autos worden leger en leger.sambalbaj schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:48:
[...]
voor wat?
Die snelste ronde gaat VER nu al nooit meer halen
Undercut.sambalbaj schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:48:
[...]
voor wat?
Yup, maar dit keer gooit hij het niet zelf weg.siggy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:49:
Het is altijd wel wat met Russel als die kans op punten heeft.....
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat weet ik niet, de auto wordt nog lichter en Hamilton zal meer van zijn banden vragen dan Verstappen. Hij moet dat gat goed maken.sambalbaj schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:48:
[...]
voor wat?
Om geen last van Bottas of Perez te hebben mochten ze één stop meer willen maken dan Max.sambalbaj schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:48:
[...]
voor wat?
Zal hij eerst op een seconde of 2 moeten komen, anders werkt die niet.
Waarom niet, Ham gaat zo nog naar binnen en Max gaat er achteraan, heeft een nieuwe soft en knalt er een snelste ronde uit. 😉sambalbaj schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:48:
[...]
voor wat?
Gemiddeld 50 keer per race denk ik?Justevo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:48:
Verstappen kreeg een FAIL code over de radio?
die banden worden er veel sneller slechter op.Kenny_026 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Is dat niet een beetje voorbarig? Die autos worden leger en leger.
Waiting on the world to change
Ik weet niet of het slim is om als eerste de pit in te gaan... Dan kan HAM besluiten om door te rijden. En dan moet je pitstop (25s) goed gaan maken... PLUS inhalen.
3 seconden was vorige week genoeg.chevsticks schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:50:
[...]
Zal hij eerst op een seconde of 2 moeten komen, anders werkt die niet.
De verwachting is dat de Williams volgend jaar een grote stap gaat maken omdat ze praktisch de complete achterkant van Mercedes krijgen.HollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:49:
Bij Ziggo zeiden ze dat RUS wel goed bij Williams op zijn plek zit, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat hij nog één seizoen wilt rijden met deze auto.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Op zich rijdt ie al 24s achter Hamilton.wowly schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:51:
PER gaat in de pitstopwindow van Hamilton blijven rijden. Ik hoorde Per vragen wat de afstand is naar de leiders
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Oh dat wist ik niet, schakelde te laat in. Gaan ze de naam wel nog blijven gebruiken?sjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:51:
[...]
De verwachting is dat de Williams volgend jaar een grote stap gaat maken omdat ze praktisch de complete achterkant van Mercedes krijgen.
Weer een leer momentje voor Yuki...DaniëlWW2 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:51:
Die auto voor Tsunoda is wel Alonso...
Serieus? Dan mag ik hopen dat RB hetzelfde doet, indien nuttig, met AT.sjaool schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:51:
[...]
De verwachting is dat de Williams volgend jaar een grote stap gaat maken omdat ze praktisch de complete achterkant van Mercedes krijgen.
Dat zie ikDaniëlWW2 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:51:
Die auto voor Tsunoda is wel Alonso...
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Williams blijft Williams. Dat is de afspraak met de familie.HollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:52:
[...]
Oh dat wist ik niet, schakelde te laat in. Gaan ze de naam wel nog blijven gebruiken?
Wacht! DAT is de Alfa?!
Pit delta is 20 seconden. Daar zit hij ruim buiten.wowly schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:51:
PER gaat in de pitstopwindow van Hamilton blijven rijden. Ik hoorde Per vragen wat de afstand is naar de leiders
Dat doet Red Bull al met Alpha Tauri.siggy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:52:
[...]
Serieus? Dan mag ik hopen dat RB hetzelfde doet, indien nuttig, met AT.
[ Voor 5% gewijzigd door Robkazoe op 27-06-2021 15:53 ]
Zo te zien enkel op de F1 app?werphengel schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:53:
Tsunoda zit ook weer lekker te blazen over de boordradio.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Zodra Honda vertrekt zullen ze hem ook wel wegdoen. Niks speciaals aan zijn rijvaardigheden, maar wel een grote blaaskaak.werphengel schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:53:
Tsunoda zit ook weer lekker te blazen over de boordradio.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Mja, wat wil de F1. Willen ze spektakel door banden, dan krijg je bandenmanagementraces. In de jaren 90 werd er gewoon geraced, snellere rondjes in de race dan in kwalificatie. Dit is meer een wielrenwedstrijd dan een race wedstrijd. Het is gewoon commercieel nauwelijks interessant, tenzij je een bent van 'there is no thing as bad publicity'.Will_M schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:51:
Ik vraag me serieus af hoe lang dat Pirelli dit nog goed kan blijven praten. Banden zijn al een paar jaar op rij de bepalende factor qua wel/niet aan de finish kunnen komen als rijder (én team) .... Michelin en Bridgestone lijken vooralsnog géén hernieuwde interesse te hebben in de sport....
Wat blijft er over aan bandenleveranciers voor de F1? Good-Year doet 't in de VS ook niet geweldig, en de andere fabrikanten doen niets wat in déze tak van sport mee kan komen (IMHO).
Nee, hij is just being stupid Charles...Vos schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:54:
Leclerc heeft een voorvleugel obsessie?
Bottas' carriere wel samengevat. Rijdende bollard voor ome Lewis.pietr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:53:
BOT vertraagt zodat PER buiten het window van HAM komt.
"Better ask questions before you shoot"
Laatste ronde was sneller dan max en Lewis. En dat pit window is al out of the window.pietr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:53:
BOT vertraagt zodat PER buiten het window van HAM komt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eerder een heul kleine blaaskaak.Koning-Admiraal schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:54:
[...]
Zodra Honda vertrekt zullen ze hem ook wel wegdoen. Niks speciaals aan zijn rijvaardigheden, maar wel een grote blaaskaak.
PSN: xMaurice93
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het is zooooooo zielig voor ze!DoubleDutch schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:56:
Ham.zit weer te janken. 😢😢😢😢
Nog niet?renegrunn schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:56:
Dus, nr 5 al op een ronde.....
Denk niemand. Misschien McLaren die volgens mij hun banden wel snel oververhit maken.pinda powerrr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:56:
Track temp is zes graden gezakt, voor wie is dit in het voordeel?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Williamspinda powerrr schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:56:
Track temp is zes graden gezakt, voor wie is dit in het voordeel?
Kort baantje dan wil dat wel.HollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:57:
Het blijft toch gek om te horen dat nummer vijf op een ronde wordt gezet.. eigenlijk is het een schande, maargoed dat is al jaren zo.
Ja die weigeren gewoon te begrijpen dat minder vleugel sneller gaat op het rechte stuk. RB gewoon goede mechanische grip. Maarja, huilie huilie, is lekker makkelijk. Maar zeggen dat Ham 6 WK's heeft gekregen door superieure motor mag dan weer niet..Giem schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:57:
[...]
Het is zooooooo zielig voor ze!
Misscchien is low downforce ook wel een optie voor hun
PER nu op 1.4 achter BOTnadroJ schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:58:
Perez komt redelijk snel dichterbij Bot
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq