Tuurlijk. Whatever makes you sleep at night.computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:30:
[...]
Toch meer geluk dan wijsheid als je het mij vraagt. Als bottas geen four had gemaakt had hij trager geweest eerder slechte banden gehad en er niet bij gekomen .
BOEM en de snelste ronde
Pole, P1 en FL
Pole, P1 en FL
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
told you so!!!!! poehee wel ff spannend!!!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Gvd is paul ricard ineens een leuke race. Wonderen zijn de wereld nog niet uit gelukkig. Echt genieten dit !
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mooiste overwinning tot nu toe.
PSN: xMaurice93
Eindelijk ook weer eens verschillende strategieën.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Mooiste uit zijn carriere tot nu toe

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ben ik ook benieuwd naar, heb niks geks geziendanslo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:30:
Wat is de investigation?
Ik hoop het of gaat de FIA iets doen aan PER?Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:29:
Dit gaat een feest worden bij RB😁
Heeeel mooi!!!
I served in a company of heroes.
Max

Elect a clown, expect a circus.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
26 punten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ook geweldig dat BOT niet voor die snelste ronden is gegaan terwijl het team al buiten stond, volgnes mij is daar echt mot binnen het team.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nondejuu dat waren een paar spannende rondes. 😀
En straks de beide races in Oostenrijk ook pakken met die rode stier...
"When you grow up your heart dies"

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:10
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En over de finish overwinning binnen, weer een tik naar Mercedes uitgedeeld.
Paul Ricard. Altijd al de beste track geweest. Ik heb nooit anders beweerd
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Erg goed van Perez ook hoor!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
YIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Was de Franse GP niet altijd SUPER SAAI?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Holy shit wat een mooie overwinning. Had niet gedacht dat hij het ging doen, maakt het des te mooier
VER ook driver of the day
[ Voor 8% gewijzigd door U123456 op 20-06-2021 16:32 ]
Ferrari buiten de punten
Omdat de Perez met een paar banden buiten de baan kwam na de inhaal actie op Bottas.danslo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:30:
Wat is de investigation?
Yess
Max is gewoon beter dan Ham
Max is gewoon beter dan Ham
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Je zegt het goed…. Wasvliegnerd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:31:
Was de Franse GP niet altijd SUPER SAAI?
Elect a clown, expect a circus.
Oke heb met mijn vrouw de hele race voor de televisie staan schreeuwen, geweldig!
2021 was het seizoen waar we op zaten te wachten. Wat een sensatie tot nu toe.
"When you grow up your heart dies"
Drink eens een biertje ipv azijn!computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:30:
[...]
Toch meer geluk dan wijsheid als je het mij vraagt. Als bottas geen four had gemaakt had hij trager geweest eerder slechte banden gehad en er niet bij gekomen .
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Wauw wauw wauw.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Baas MAX
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gewoon een feit. Bottas maakt een fout en dat was geluk hebben anders was de achterstand groter.
Hahaha en nu doet z’n radio het ineens?!?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat is de trigger van het onderzoek naar PER en BOT?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bottas op meer dan 5 seconden. Zelfs een strafje moet kunnen.
Ik had het idee dat Perez na de inhaalactie buiten de lijntjes aan het kleuren was, maar volgens mij was Perez er al voorbij (nu ook no further action).FastFred schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:31:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar, heb niks geks gezien
Het wordt pas raar als de tv terug gaat schreeuwencodex schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:32:
Oke heb met mijn vrouw de hele race voor de televisie staan schreeuwen, geweldig!
DUGG
Het kan vriezen en dooien bij jou, mijn hemelDaniëlWW2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:30:
Eindelijk heeft RBR een tweede man en meteen doen ze het.![]()
![]()
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh beide AMs in de punten, Ferrari weg en Alonso ook in de punten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als zelfs Paul Ricard een leuke race is, dan weet je dat het goed zit dit seizoen!
[ Voor 3% gewijzigd door MazeWing op 20-06-2021 16:33 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Mooiste overwinning tot nog toe. Gewoon op eigen kracht, fantastisch.
Grappig, die van mij ziet er ongeveer hetzelfde uit. De lijn ging alleen maar ver omhoog
Max 1. Dat is een feit. Al het andere is speculatie van jouw kant.computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:32:
[...]
Gewoon een feit. Bottas maakt een fout en dat was geluk hebben anders was de achterstand groter.
Geniet ervan.
Wie had dit gedacht, op dit schijtcircuit?
En jij een glaasje nuchterheid. Ik dacht dat Nederlanders nuchter waren maar denk dat dat achterhaald is.
Hamilton begint zijn team alweer onder de bus te gooien
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
- DaniëlWW2
- Niet online
He, nu is het een goed circuit ja.
Lekker geracet! Naaiz. Prachtige overwinning dit!
Mijn reviews al gezien?
Hahaha Nederlanders nuchter op sportief gebied?computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:34:
[...]
En jij een glaasje nuchterheid. Ik dacht dat Nederlanders nuchter waren maar denk dat dat achterhaald is.
DUGG
HAM is zuur: “I’ve told you this morning I need pace..”
Hahahaha Max🤣🤣
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Perez op het einde ook een stuk sneller dan HAM, dus hij heeft meer van z'n banden gevraagd dan anders.
...
Zit te kijken om een Mercedes te kopen. Zeg ik tegen m’n vrouw dat ik dan wel voor Hamilton ga zijn
“Koop dan maar een Honda” zegt ze
“Koop dan maar een Honda” zegt ze
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Can't Touch This - MC Hammer.mp3 ?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ham zijn handschoenen rafelen af. Zou die op zijn vingers hebben gebeten. Hehe
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Is dat niet omdat er mogelijk een straf voor PER zou volgen? Een tijdstraf van 5 seconden proberen te verdedigen (wat uiteindelijk ook niet is gelukt), ten faveure van het WCC.miicker schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:31:
Ook geweldig dat BOT niet voor die snelste ronden is gegaan terwijl het team al buiten stond, volgnes mij is daar echt mot binnen het team.
Geweldige race! De oudste bij ons, 7, vond de laatste ronden heel erg spannend. Hilarisch!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Mooie race, mooie uitslag, kussentje niet nodig gehad 
Wel jammer van de 0 punten voor Ferrari...
Wel jammer van de 0 punten voor Ferrari...
Korte uitleg van de wedstrijd.
😁😢🥳😳😯😮😲🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
😁😢🥳😳😯😮😲🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Onzin, je hebt de hele race commentaar gehad op de strategie van Red Bull. En als het dan goed uit komt is het ineens geluk? Over nuchter de zaak bekijken gesproken...computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:34:
[...]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Perez
Max

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Punten VER: 131
Punten HAM: 119
Dat mag nog wel wat groter
Punten HAM: 119
Dat mag nog wel wat groter
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is het over een halfuurtje weer hoor, maak je geen zorgen. Maar nu even niet.
Tja klets er maar omheen maar het had heel anders af kunnen lopen had bottas geen fout gemaakt. Blijft de overwinning dik verdiend ja want hij maakt wel gewoon 23-25 seconden goed.Dentist schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:33:
[...]
Max 1. Dat is een feit. Al het andere is speculatie van jouw kant.
Geniet ervan.
In ieder geval niet gejinxed!Sir_Lion schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:30:
It is not over yet!
To finish first, you first have to finish.
Houden de bandjes het nog uit?!
Maar ik was nog wel zorgelijk om de rechtsvoor band met die streep.
Dit kan hem worden hoor dit jaar! Max is goed en bottas lijkt onder te doen voor Perez op momenten.. Ik begin hem te voelen
Ook echt mooi hoe Perez die aan het begin van de race niet aan leek te haken bij Bottas, alsnog 'gewoon' mooi derde wordt.
Letten we ook even op de F1.5? McLaren schiet omhoog
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dan had hij hem alsnog a la Perez bij het acceleren na de chicane gepaktcomputerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:35:
[...]
Tja klets er maar omheen maar het had heel anders af kunnen lopen had bottas geen fout gemaakt. Blijft de overwinning dik verdiend ja want hij maakt wel gewoon 23-25 seconden goed.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.