Ik weet niet meer wie het zei, maar wat staat er nu wel echt op de spiegels van McLaren? +
Zo jammer dat Bot geen druk op Ham zet...
Het is absoluut geen 'saaie' baan, zeker niet doordat er héél veel lay-outs mogelijk zijn, maar 't is geen leuke baan om als toeschouwer naar te kijken doordat je vaak niet in de gaten hebt welke lay-out er nu eigenlijk gebruikt wordt.sjaool schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:43:
Saai baantje dat Paul Ricard, niet?![]()
Ik zie een mooie en spannende race.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Hoe is het mogelijk voor de mercedes om zo lang achter de ander te rijden???? Echt bizar
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik denk dat het voor hem een poging tot 1-stopper gaat zijn... who knows.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:44:
Perez zal moeten gaan jagen.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja laat maar, moet open dat de top 3 nog stopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Denk dat ze zeggen als je HAM niet onder druk zet krijg je een paar ton extraJelmer93 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:45:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Laat ik er maar vanuit gaan dat die strategiemensen bij Red Bull er meer verstand van hebben dan ik.
Dat hoop ik toch in elk geval.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Doet ie wel… ze hebben beide drs daarom valt het minder op.Jelmer93 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:45:
En als die dat doet krijgt ie een telefoontje van Toto en James of die volgende race nog wel in de Merc wilt zitten. Ik vind het zieliger dan Rubens bij Ferrari.Jelmer93 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:45:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Denk het niet zoals ze nu rijden.uchiha tijntje schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:44:
Kunnen ze hem uitrijden met harde band? Neem aan van wel?
Bottas haakt ook af... Fucking prutser...
BitciHollowGamer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:45:
Ik weet niet meer wie het zei, maar wat staat er nu wel echt op de spiegels van McLaren? +
Sowieso schrijf je zo!
Blijkbaar niet want dit slaat echt nergens opZorro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:45:
Laat ik er maar vanuit gaan dat die strategiemensen bij Red Bull er meer verstand van hebben dan ik.
Die Mercedes lijkt inderdaad gewoon een klap sneller. Kwestie van tijd totdat HAM er voorbij gaat lijkt me.
PSN: xMaurice93
Hij heeft aan het einde wel betere banden over dus het gat zou hij dicht moeten kunnen rijden.computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Blijkbaar niet want dit slaat echt nergens op
Niet om flauw te doen, maar denk je dat de RBR engineers dat niet kunnen bedenken? Ze gebruiken Perez nu om een 2-stopper van Mercedes dwars te zitten.computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:45:
Wat een achterlijke tactiek met perez. Laat hem dan op zijn minst Hamilton en botttas even een paar seconden ophouden voor 2 ronden... Gewoon nutteloos nu. Van 4.5 sec achter naar 18.5 sec...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Misschien stonden de banden van PER wel op knappen, weet jij veel.computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Als ze die 'Interval' nu eens weg pakken... Hoever is 't nog tot MSC / MAZ... ???
Dit is niet vol te houden.
BOT stopt al.
HAM is in controle zo te zien.
Binnen paar ronde is hij er voorbij dnek k
BOT stopt al.
HAM is in controle zo te zien.
Binnen paar ronde is hij er voorbij dnek k
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Paul Ricard is spannend, dat is lang geleden...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vreemde keuze van rbr iddcomputerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:46:
[...]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verwijderd
Rare tactiek voor Perez...
Maar als de top 3 voor 2 stops moet gaan, dan zit ie op rozen.
Maar als de top 3 voor 2 stops moet gaan, dan zit ie op rozen.
Het lijkt erop dat de DRS-zones zo ingericht zijn dat je er niet zomaar kunt inhalen tenzij je er echt naast zit.
"When you grow up your heart dies"
Dacht ik in Barcelona 2016 ookJustevo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:47:
Dit ga je niet volhouden lijkt me.
Gat met ham blijft tussen 0.9 en 0.5 na drs. Kan niet goed zijn voor banden van Ham.
Die Mercedessen zijn echt zoveel sneller, dit houdt Verstappen echt niet vol. Als hij dat wel doet is het echt een heldenrace
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:47
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wellicht dat Max nog gaat pitten, dan achter Perez komt en zo met versere banden de slag kan slaan. Maar ik bedenk ook maar zo wat 
Iemand moet gaan afhaken met dit gejaag.
Iemand moet gaan afhaken met dit gejaag.
'@Max33Verstappen's radio signal is badly scrambled, the team has told him to communicate in the slow corners
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 20 juni 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klamme handjes hier zeg
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Mercedes startte al op slechtere. Banden de undercut met 3 sec achterstand was dan ook uiterst vreemd maar perez gewoon niet gebruiken en ook nog eens 14 seconden extra achterstand geven.... Ik snap het niet
Hoe het ook eindigt, HAM moet er in ieder geval voor werken…
INtervallen laten zien dat HAM steeds verder terugvalt, heel steady
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat kan niet, komt ie achter Perez..groggy schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:49:
Straks een undercut van ham die daardoor max voorbij gaat?
De Honda kan de Mercedes met DRS aan
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
VER en HAM komen zo ook MSC tegen, hopen dat die een beetje mee werkt...
Gaat om de bandjes....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Aan het verschil Bottas - Perez is het wel duidelijk te zien dat de Mercedes hier een stuk sneller is.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Bottas weet dat dat hij Max niet ook nog kan inhalen dus laat Lewis voor, om het op te knappen.
Bottas is daar te schijterig voor en heeft nu front row seat...
Bottas is daar te schijterig voor en heeft nu front row seat...
Daarom wilde ik die 'Interval' tijden even uit beeld hebben....miicker schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:50:
MSC is wel sportief genoeg daarvoor denk ik... Mazepin daarentegenmiicker schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:50:

Nee, want Perez!groggy schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:49:
Straks een undercut van ham die daardoor max voorbij gaat?
In spanje kon hamilton dit doen. Maar nu heeft hij perez nog om dan in te halen. Perez is 1stop.
Perez heeft sinds z'n pitstop al wel 4 seconden goed gemaakt t.o.v. de top. Maar hij ligt er nog wel 14 seconden achter
PSN: xMaurice93
Jemig.. hartslag van 220 hier..
Wat een strijd, go Max
Wat een strijd, go Max
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mercedes rijdt veel meer vleugel. Max vraagt veel meer van zijn banden op deze manier. (Maar ja HAM rijdt in vuile lucht).
Als er nog een ronde pitstops komen dan is Max ook zuur met de undercut.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
HAM wil een undercut.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
We krijgen nu langzaam verkeer. Schumacher op een ronde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sterker nog, Vettel zit ook in de pit-window van de Mercedes. Maar die moet nog pitten denk ik.
Achter perez maar wel net een vrij gat want team orders kennen ze niet bij red bull. Achterstand 14 sec pit windows 24 dus kan je 10 sec inlopen
[ Voor 10% gewijzigd door computerjunky op 20-06-2021 15:53 ]
Ham aan het rechargen? Of worden de banden langzaam minder?
Zie het nog wel gebeuren dat PER nu zijn banden spaart en er straks met het bot vandoor gaat als de top drie voor een 2 stopper gaat.
Jij bent al wat ouder... óf je hebt een film op Amazon (Le Mans) gekekendawg schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:52:
Ergens doet mij de strijd Max - Ham denken aan Lauda - Hunt.
Ik geloof niks van die radio van Mercedes, dus die tweestopper zal wel meevallen.
Mercedes probeert Red Bull in een extra pitstop te duwen met die radio van net.
Kan maarzo dat Perez zo als enige van de top 4 geen extra stop nodig heeftMaurice079 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:52:
Perez heeft sinds z'n pitstop al wel 4 seconden goed gemaakt t.o.v. de top. Maar hij ligt er nog wel 14 seconden achter
Uiteraard, inhalen kan ie niet, zeker niet met Max. Of een DRS pass, of op superieure bandjes omdat ie weer een gratis stop kan maken.Rivanov schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:52:
HAM wil een undercut.
Weet niet hoe het met jullie gaat maar tot nu toe is deze race alles wat ik er niet van verwacht had!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Dat probeert RBR ook ;-)sjaool schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
Mercedes probeert Red Bull in een extra pitstop te duwen met die radio van net.
Die extra stop van Hamilton kan dus niet door Perez, dat is het verschil met de vorige keer.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max gaat zo naar binnen.
Als HAM volgt dan wint Perez/Bottas.
Geniaal!
Als HAM volgt dan wint Perez/Bottas.
Geniaal!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Enige wat mist is een storing in de sproeiers en dat het een regenrace wordtFranko P. schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
Weet niet hoe het met jullie gaat maar tot nu toe is deze race alles wat ik er niet van verwacht had!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Geen Amazon hier, ken die film niet?Will_M schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Jij bent al wat ouder... óf je hebt een film op Amazon (Le Mans) gekeken
Perez zit precies waar hij moet zitten, zodat Hamilton daar achter komt na een mogelijke een pitstop. Dit is wat Max de voorgaande seizoenen, en begin dit seizoen nodig had maar er niet was.
- DaniëlWW2
- Niet online
Laat Hamilton maar voor een undercut gaan. Perez kan dat blokkeren.
Ja met een tweestopper zit Perez goed. Maar zolang Hamilton voor Verstappen eindigt maakt dat voor Mercedes weinig uit of het P2 of P3 is. Meer punten is meer punten.
Wat een amateurs toch die strategen van RBRhoevenpe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:54:
Die extra stop van Hamilton kan dus niet door Perez, dat is het verschil met de vorige keer.
Mwa vind het vrij voorspelbaar tot nu toe. Merc sneller als ze zeggen te zijn en perez weer ouderwets nutteloosFranko P. schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
Precies wat ik zei. PER moet gewoon in het pitwindow blijven rijden. Hij hoeft er niet perse vlak achter te zitten ook al zou dat laatste wel prettiger zijn.hoevenpe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:54:
Max zijn bandjes zien er ng prima uit hoor, als het goed is kunnen ze hiermee de race uitrijden
FER zakt ook echt enorm in..
Blijft toch opletten want team Ham zijn geen pannenkoeken.hoevenpe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:54:
Hamilton op nieuwe bandjes heeft zoveel meer snelheid, die is er binnen eeen enkele ronde ervoorbij.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:54:
Laat Hamilton maar voor een undercut gaan. Perez kan dat blokkeren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton zakt nu wel snel terug.
Verwijderd
Banden sparen, die komt ben ik bang wel terug.Kenny_026 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:54:
Mercedes verliest nu wel snel terrein
Rechterband van Max ziet er niet zo bijzonder lekker uit.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of je leest wat reacties en ziet waarom PER daar perfect zit.computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Mwa vind het vrij voorspelbaar tot nu toe. Merc sneller als ze zeggen te zijn en perez weer ouderwets nutteloos
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, maar in deze situatie kan Max meteen terugslaan.siggy schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Hamilton op nieuwe bandjes heeft zoveel meer snelheid, die is er binnen eeen enkele ronde ervoorbij.
Per rijd strategisch best goed.
als Per nog wat kan versnellen. Dan hebben de Mercs iig geen gratis stop.
als Per nog wat kan versnellen. Dan hebben de Mercs iig geen gratis stop.
Ferrari gaat weer nergens over
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.