Wat remde die Ferrari enorm vroeg. Anders was perez ook gepiepeld met zijn slechte start
Dat niet alleen, nat rubber in't asfalt is glad.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Ja. Die banen bouwen meer grip op tijdens het weekend door de enorme hoeveelheid rubber die ze neerleggen op de baan. Dat is allemaal weg.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
HAM-VER-BOT
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Toch vond ik het lang duren voordat Hamilton aansloot na de uitloopronde.poor Leno schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:07:
Dat iemand een fout maakt, is een mazzel voor een ander. Dat is toch niet zo moeilijk
Perez lijkt niet te kunnen aanhaken.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 20-06-2021 15:10 ]
Snap ik, had alleen de weerberichten gemist. Balen, maar goed iedereen heeft er dan last van.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Ja. Die banen bouwen meer grip op tijdens het weekend door de enorme hoeveelheid rubber die ze neerleggen op de baan. Dat is allemaal weg.
Gelukkig kan Max Bottas op afstand houden en verdwijnt Hamilton niet aan de horizon.
Perez moet het nog wel wat beter doen.
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Zolang hij maar in het pitstop windows blijft hangen.Vos schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:10:
Perez lijkt niet te kunnen aanhaken.
"When you grow up your heart dies"
Dit was ook mijn eerste gedachte. Max had nog een boek kunnen lezen nadat hij stil stond.MikeyMan schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:09:
[...]
Toch vond ik het lang duren voordat Hamilton aansloot na de uitloopronde.
Nu zie je dat Honda wel een sterkere motor heeft gebouwd, maar nog niet met zoveel meer dan Mercedes. In de buurt blijven kan, er voorbij komen ze net tekort nog.
Waiting on the world to change
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Parijs is nog ver.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:06:
Rustig jongens.
Geen penalty. Plek verloren, maar de race is nog lang.
nou dat concludeer ik niet uit de eerste 5 ronden.pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:11:
Nu zie je dat Honda wel een sterkere motor heeft gebouwd, maar nog niet met zoveel meer dan Mercedes. In de buurt blijven kan, er voorbij komen ze net tekort nog.
Ik zou het doen!
Dat vind je voldoende? Hij moet kunnen profiteren als er een foutje gemaakt wordt.sjaool schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:10:
[...]
Zolang hij maar in het pitstop windows blijft hangen.
Perez verliest gewoon meer als een halve seconde per ronde... Weer ouderwets nutteloos dus. Ze kunnen beter geen 2de rijder hebben en die 2de bak een reserve auto voor verstappen maken. Had ie vorige race nog gewonnen ook.
Ik denk dat Perez zijn banden spaart en langer doorgaat.
Lijkt erop dat de racepace van MER een stukje beter is… Ham consolideert en Bot haakt vrij makkelijk aan… Ben benieuwd hoe het straks op de Hards gaat…
Nee want T-car mag al lang niet meercomputerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:12:
Perez verliest gewoon meer als een halve seconde per ronde... Weer ouderwets nutteloos dus. Ze kunnen beter geen 2de rijder hebben en die 2de bak een reserve auto voor verstappen maken. Had ie vorige race nog gewonnen ook.
Ik dacht net ook dat Max er weer de P in zal hebben dat z’n teamgenoot hem wéér niet kan helpen…computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:12:
per aspera ad astra
Sight Seeing ... Eerste keer mét wat publiek in een RBR voor 'm, hérenegrunn schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:12:
Wat is Perez aan het doen?
Helaas niet F1 was veel leuker in die tijd.
De race is nog jong. Heb geduld.Vos schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:12:
[...]
Dat vind je voldoende? Hij moet kunnen profiteren als er een foutje gemaakt wordt.
Is het normaal om elke RB coureur die naast VER staat te bashen?computerjunky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:12:
Achja Hamilton had nu mazzel dat Verstappen zich verslikte, en straks heeft Verstappen weer mazzel als ze bij Mercedes Hamiltons pit verklotenMikeyMan schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:09:
[...]
Toch vond ik het lang duren voordat Hamilton aansloot na de uitloopronde.
Hamilton kan door tot ronde 40 op deze banden waarschijnlijk..
...
Hier wel ja.HollowGamer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:14:
[...]
Is het normaal om elke RB coureur die naast VER staat te bashen?

DUGG
De race is nog vroeg, maar zoals het nu lijkt wordt het een Mercedes win. Hopelijk kan Max op strategie nog winnen.
Sowieso schrijf je zo!
Race pace van Mercedes is op geel inderdaad erg goed. Als BOT zo makkelijk kan aanhaken, weet je dat Hamilton nog een klap harder kan
PSN: xMaurice93
Er zit in T5 echt een raar knikje in het asfalt
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Fastest lap incoming..Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:14:
Hamilton klaagt al over de bandjes.
Die kan alvast van de bingokaart.
Bl44t
Heel m'n bingokaart vergeten, dat was er al 1 op de lijst 
Maar DRS in 1 rondje, perez heeft toch nog wat nodig om aan te kunnen haken, maar hij blijft redelijk bij.
Maar DRS in 1 rondje, perez heeft toch nog wat nodig om aan te kunnen haken, maar hij blijft redelijk bij.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
BOT banden aan het oproken?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Bottas krijgt ook weer een demotiverend bericht.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk van wel.hansvk schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:15:
Perez lijkt al banden aan het managen te zijn.
Heeft iemand de merc wielmoer olie deze week nog vervangen met locktide?
“Valtteri, James here, I want to correct you on the message that everything is possible. That message was ment for Lewis”
We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
[ Voor 70% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-06-2021 15:19 ]
Ik zou het doen!
Dat is gewoon 4d schaken van Bottas. Hij rijdt immers in Hamiltons chassis, dus lekker afraggen zodat hij een voordeel heeft als hij later dit seizoen zijn eigen chassis weer terug krijgthansvk schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:15:
Ik krijg steeds meer 't idee dat ze die 'jongen' ook maar een beetje laten 'vrij zwemmen' binnen het hele MERC team. Op het moment dat ze er voor 'm moeten zijn is er niemand thuis voor hem...
Hebben die paaltjes een toegevoegde waarde of zijn die alleen om de auto te beschadigen?
Ma xis zwaar met weinig vleugel, daar gaan we straks meer plezier van hebben. Wel jammer dat perez deze keer niet druk kan zetten bij bottas, zo schiet het niet op als bottas al druk kan zetten bij max
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
kommaaan ricciardo! hopelijk eens goed resultaat
Ver even wat rust. En opladen.
Rustig volgens en zo slag slaan in de pit hopelijk
ham blijft lekker "zeuren" kan nog lekker doorijden denk ik
Rustig volgens en zo slag slaan in de pit hopelijk
ham blijft lekker "zeuren" kan nog lekker doorijden denk ik
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Apex focus punt. Zie je wel vaker bij circuits waar de bochten “blind” zijnHollowGamer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:17:
Hebben die paaltjes een toegevoegde waarde of zijn die alleen om de auto te beschadigen?
Die berichten kun je toch niet serieus nemen. Bottas zit dicht op Verstappen, en heeft nergens last van.
...
Hmm bottas lost een beetje
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Extra motivatie om eindelijk eens de race lijn aan te houden. Ze hadden een slechte naam met track records handhaven. Dit maakt het makkelijker haha.HollowGamer schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:17:
Zijn vrouw is enkele jaren geleden overleden aan kankerrammes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:17:
Je zal de vrouw van Mol zijn zeg,,... Daar komt ie daar komt ie DAAR komt ie! .. neee toch niet

Hij is single, zijn vrouw is overleden aan een ziekte..rammes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:17:
Je zal de vrouw van Mol zijn zeg,,... Daar komt ie daar komt ie DAAR komt ie! .. neee toch niet
Ja edoch moeten de hardere handen er nog op...wowly schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:17:
Ma xis zwaar met weinig vleugel, daar gaan we straks meer plezier van hebben. Wel jammer dat perez deze keer niet druk kan zetten bij bottas, zo schiet het niet op als bottas al druk kan zetten bij max
het was een grapje zegArjantje72 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:18:
Kan dat gezeur over Mol stoppen aub
Ik zou het doen!
Kunnen we dan ook stoppen met reacties over hoe geweldig het allemaal is, want die zijn net zo vervelend.Arjantje72 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:18:
Kan dat gezeur over Mol stoppen aub
Ligt eraan hoe het met hun banden gaat.dawg schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:19:
En ik maar denken dat de Mercs het zo zwaar hadden dit weekend. Lijkt vooralsnog wel mee te vallen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik denk eerlijk gezegd dat Perez nu niet alles geeft om echt lang te kunnen gaan op die gele banden.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Olav is nu getrouwd met de Cubaanse Alina...pinda powerrr schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:18:
[...]
Zijn vrouw is enkele jaren geleden overleden aan kanker
Perez gaat Bottas nog wel inhalen denk ik. Bottas is vaak een deel snel, dan zakt hij terug qua race pace.
...
Hij loopt langzaam in laatste paar ronden..ScorpionSquad schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:20:
Ik denk eerlijk gezegd dat Perez nu niet alles geeft om echt lang te kunnen gaan op die gele banden.
Mercedes en de wat hardere band, weer een goede combi
- DaniëlWW2
- Niet online
Ze hebben het nog steeds zwaar hoor. Ik bedoel na tien ronden 1-3 en marges van 1,5s. Dat had al minstens 15s moeten zijn.dawg schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:19:
En ik maar denken dat de Mercs het zo zwaar hadden dit weekend. Lijkt vooralsnog wel mee te vallen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Berichten van banden over de boordradio van Max?
Olav Mol kijkt weer eens verkeerd. BOT rijdt op 1.4 van VER maar hij rapporteert het alsof VER ineens op 1.4 achter HAM zit..
Sorry, mag hier niet.
Sorry, mag hier niet.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 20-06-2021 15:24 ]
Norris
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Alles wat er uit kamp merc komt gaat er links in en rechts uit. Geloof niets meer wat ze zeggen.dawg schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:21:
[...]
Zien we vanzelf, ik geloof de heren niet zo met hun opmerkingen over de banden.
Mooie actie!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Heul netjes van beide McLarens
Lama
[ Voor 86% gewijzigd door Tito129 op 20-06-2021 15:23 ]
Optimist.DaniëlWW2 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:21:
[...]
Ze hebben het nog steeds zwaar hoor. Ik bedoel na tien ronden 1-3 en marges van 1,5s. Dat had al minstens 15s moeten zijn.
Mogen we niet over klagen.... hierCyBeRSPiN schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:22:
Olav Mol kijkt weer eens verkeerd. BOT rijdt op 1.4 van VER maar hij rapporteert het alsof VER ineens op 1.4 achter HAM zit..
Aan de intervallen van iedereen te zien lijken de banden al op hun drop off punt te zitten?
???Tito129 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:22:
Regie mist pitstop bottas
Sowieso schrijf je zo!
?Tito129 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:22:
?Tito129 schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:22:
Wat was dat op de timing? Per haalde bot in..
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup, veel eerder dan voorspeld. Ik zit er nu al mee in mijn achterhoofd...wowly schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:23:
Aan de intervallen van iedereen te zien lijken de banden al op hun drop off punt te zitten?
Achterkant VER wil niet lekker en bij HAM de voorkant niet.
Welke race heb je op staan?
Bottas is eventjes 1 seconde verloren in een rondje
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ja, dat was gek timing dingetje iddVuvuzela schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:23:
Sowieso schrijf je zo!
Ze gebruiken vast T-Mobile thuis internet. Gratis lagspikes.Vuvuzela schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:23:
Hij maakte een pitstopwontcachme schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:24:
Bottas is eventjes 1 seconde verloren in een rondje
Tweestopper vandaag?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is wel heel snel voor Mercedes standaarden.
Zou Alonso er nog wel plezier in hebben nu hij door iedereen om de oren gereden wordt?
Bandjes van yuki zijn er ook ruk uit.
Iedereen naar hard straks?
Iedereen naar hard straks?
- DaniëlWW2
- Niet online
GP2 engine.sjaool schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:25:
Zou Alonso er nog wel plezier in hebben nu hij door iedereen om de oren gereden wordt?
Ricciardo heeft zijn Mojo weer gevonden zeg!1!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.