Ik zou het doen!
Je kan aan @basvn vragen of je voor elk racetopic een reminder kan krijgenrammes schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:28:
Vergeet ik zomaar het Topic! * rammes gooit al het werk aan de kant.
kijk eens naar die lijst op nr3/4SpeedQber schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 15:44:
[...]
Je kan aan @basvn vragen of je voor elk racetopic een reminder kan krijgen
Ik zou het doen!
Zal wel door het circuit komen denk ik...
jammer weer dit..basvn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:14:
aw ik wist dat ik iets vergeten was vanochtend..
lekker zn vakantie weekje![]()
Had gisteravond wel alvast alles uitgewerkt..
@Tripl3 D bedankt voor de reminder aan de rest!
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Een dev kan vast wel een reminder service programmeren zodat je automatisch een melding krijgt als een nieuw race-topic opent. Dat ontlast @basvn ook weer.Snowhite0901 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:04:
[...]
jammer weer dit..Hou je er zo rekening mee
"When you grow up your heart dies"
Nah, dan moet je dat weer onthouden...FastFred schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:23:
Je kunt natuurlijk ook een reminder in je agenda zetten dat dinsdag het nieuwe topic live gaat, stel lakse draken
Geen reminder nodig, of hebben jullie allemaal last van dementie?
Geen actieve herinnering, a la onze Minister President...FastFred schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:40:
Zo moeilijk is dat niet, ik weet dat op de dinsdag voor een F1 weekend het topic open gaat dus ik kijk als ik tijd heb.
Present (ja, dat rijmt
Pas nu op, straks creëer je een precedent...albino71 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:54:
[...]
Geen actieve herinnering, a la onze Minister President...
Present (ja, dat rijmt)
Lekker, stukje precedent brie
En vanavond nog even Frankrijk verliezen van Duitsland en ik ben helemaal blijPalingDrone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:05:
[...]
Lekker, stukje precedent briemet een glaasje pastis, blauwe Gauloises zonder filter en een pain (onder je oksel, niet "in the ass") om dit Franse feestje in stijl te bekijken.
Mais non. Je ne préfère pas.poor Leno schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:29:
[...]
En vanavond nog even Frankrijk verliezen van Duitsland en ik ben helemaal blij
Testing, one, two ...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Max en Lewis
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Voor de rest een prima lijstje, maar wel een beetje jammer ditPalingDrone schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:05:
blauwe Gauloises zonder filter
/me wandelt eens het topic binnen
Waiting on the world to change
Inderdaad met een gratis hoestje.pinda powerrr schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:22:
Vroeger vond ik Gauloises wel lekker![]()
/me wandelt eens het topic binnen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hij is afgevoerd per tractor beam?
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:36:
Zo hij is weer afgestofd hoor speciaal voor die malle fransen
[Afbeelding]

Ja lekker hoor. Ik kan de tussentijden goed bijhouden zo!
ping 127.212.23.124
Wel vreemd dat de interviews met de drivers pas een maand later worden gedaan.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Minitel is helaas al enige tijd afgeschaft.pjottum schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 22:40:
[...]
[Afbeelding]
Ja lekker hoor. Ik kan de tussentijden goed bijhouden zo!
Wel een mooi systeem overigens.
Nog liever zou ik ze (weer) op dit circuit zien:streamnl schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 06:43:
En toch zie ik ze liever hier rijden dan op een hoop andere circuits zoals bijv. Monaco.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pau_Grand_Prix
Een soort Monaco, maar dan zonder de minpunten.
Oh.. die kleuren
Wat een design van kleuren en patronen

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als de FIA random de sproeiers langs de baan inschakelt, dan krijgen we tenminste een spectaculaire raceJasphur schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:30:
Ik krijg het gevoel dat ik de enige ben die de gekleurde banen wel tof vind
Ik vind gekleurde banen niet zo erg, maar Paul Ricard is extreem door de lijnen die ze gebruiken. Voorbeeld hoe het beter kan:Jasphur schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:30:

Nja, dat is versiering. Bij Paul Ricard is het vooral om aan te geven welk type asfalt er daar ligt.Extigo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:33:
[...]
Ik vind gekleurde banen niet zo erg, maar Paul Ricard is extreem door de lijnen die ze gebruiken. Voorbeeld hoe het beter kan:
[Afbeelding]
Ik neem aan dat iedereen hier toch wel weet dat grijs "normaal" asfalt is, blauw iets stroever asfalt en dat de rode lijnen extreme bandenslopers zijn. Volgens het circuit zelf is het, na een schuiver over de rode strepen, zeer aan te raden een nieuw setje schoenen aan te trekken.
Neemt niet weg dat het inderdaad mooier kan, maar ik vind het persoonlijk wel tof
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 16-06-2021 08:37 ]
Dat klopt, maar waarom het nuttige niet met het aangename verenigen? Deze lijnen zijn ruk voor de TV-beelden.Jasphur schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:36:
[...]
Nja, dat is versiering. Bij Paul Ricard is het vooral om aan te geven welk type asfalt er daar ligt.
Ik neem aan dat iedereen hier toch wel weet dat grijs "normaal" asfalt is, blauw iets stroever asfalt en dat de rode lijnen extreme bandenslopers zijn. Volgens het circuit zelf is het, na een schuiver over de rode strepen, zeer aan te raden een nieuw setje schoenen aan te trekken.
*klikken want FOM*
Zelfs de highlights zijn zo saai als maar kan

Zal wel weer een poeprace worden.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Vrees het ook, maar goed dat het kampioenschap spannend is, dat maakt het dan wel weer wat meer het kijken waard.Damian schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:41:
[YouTube: 2019 French Grand Prix: Race Highlights]
*klikken want FOM*
Volgens mij de enige race waarbij ik ooit letterlijk in slaap ben gevallen... Hopelijk dit weekend wat meer spanning, maar ik hou mijn verwachtingen laag (en een kussen bij de handDamian schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:41:
*klikken want FOM*
Precies.Snowdog schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:42:
[...]
Vrees het ook, maar goed dat het kampioenschap spannend is, dat maakt het dan wel weer wat meer het kijken waard.
De afgelopen jaren eindigde bijna elke samenvatting met 'Lewis Hamilton wins....' en 'get in there Lewis...'...
Dat is gelukkig geen zekerheidje meer
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Verwijderd
Dit vind ik persoonlijk erger dan Paul Ricard.Extigo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:33:
[...]
Ik vind gekleurde banen niet zo erg, maar Paul Ricard is extreem door de lijnen die ze gebruiken. Voorbeeld hoe het beter kan:
[Afbeelding]
Die sterren..

Op andere circuits heb je reuzenlogo's van sponsoren.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Dit vind ik persoonlijk erger dan Paul Ricard.
Die sterren..
Mijn boefje is liev!
SSSSSSSSSSSSisser > AFJB schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:43:
Nog weinig geneuzel mbt (Red Bull geeft je) achtervleugels? Dit weekend gaat er toch flink getest worden of?
Testing, one, two ...
Ik gebruik dat gele belletje om via de drop down direct naar het topic te zoomen. Ik vind het dus heel handig om die 1e notificatie te krijgen. Daarna krijg ik meestal wel reacties op mijn ongenformeerde gebral en kan ik zo steeds makkelijk naar het topic toe.FastFred schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:40:
Zo moeilijk is dat niet, ik weet dat op de dinsdag voor een F1 weekend het topic open gaat dus ik kijk als ik tijd heb.
een treffende spreuk
Nee hoor, ik vind het er ook wel gaaf uit zienJasphur schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:30:
Dat was inderdaad een super saaie race, als ik het mij goed herinner werd het na deze race wat spannender/leuker in 2019.Damian schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:41:
*klikken want FOM*
Hail to the king baby!
Hm.. dat is best wel heel specifiekalesandro_46 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:21:
Welke Tweaker gaat er dit jaar tijdens de race een Ikea kastje in elkaar zetten?

Wellicht omdat ik geen fan ben van Amerika, maar ik vind dit lelijker dan Paul Ricard. Ik niet snap wat Amerikanen met die vlag van hun hebben, overal kom je de stars & stripes tegen, alsof ze bang zijn te vergeten in wat voor land ze wonenExtigo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:33:
[...]
[Afbeelding]

Zijn de Stars and Stripes voor de VS niet gewoon wat oranje voor Nederland is?FastFred schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:20:
[...]
Ik niet snap wat Amerikanen met die vlag van hun hebben, overal kom je de stars & stripes tegen, alsof ze bang zijn te vergeten in wat voor land ze wonen
Tja, trots op het land waar je woont. Op school de dag beginnen met het volkslied en het leger voor het vaderland, dat soort dingen.FastFred schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:20:
[...]
Wellicht omdat ik geen fan ben van Amerika, maar ik vind dit lelijker dan Paul Ricard. Ik niet snap wat Amerikanen met die vlag van hun hebben, overal kom je de stars & stripes tegen, alsof ze bang zijn te vergeten in wat voor land ze wonen
Hier doen we dat niet, want trots op je land is iets engs geworden door bepaalde sentimenten die ooit eens aangejaagd zijn. (ik geef hier expliciet *geen* mening over)
Aan de andere kant, zodra het kan trekt half Nederland zijn oranje badslippers, juichcape, wuppie, worstje, muts, tooi, zwembroek en vlaggetjessliert uit de kast dus hier is het eigenlijk niet anders.
ping 127.212.23.124
ja.. heel verschrikkelijk die mensen.. ik zou dat nou nooit doen.. afschuwelijk..pjottum schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:47:
[...]
zodra het kan trekt half Nederland zijn oranje badslippers, juichcape, wuppie, worstje, muts, tooi, zwembroek en vlaggetjessliert uit de kast

:fill(white):strip_exif()/f/image/4s3M7eGYyAabUW9rcIQsdR6B.png?f=user_large)
Probeer je nu de oranje gekte te vergelijken met het overdreven Patriotisme in de Verenigde Staten? Dat is totaal iets anders. De oranjegekte is een paar keer per jaar bij sport evenementen, en bij bijvoorbeeld koningsdag. En daarbij gaat het dan niet eens om "Kijk wij zijn nederlanders!!!" maar meer om het "Samen zijn".pjottum schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 12:47:
[...]
Tja, trots op het land waar je woont. Op school de dag beginnen met het volkslied en het leger voor het vaderland, dat soort dingen.
Hier doen we dat niet, want trots op je land is iets engs geworden door bepaalde sentimenten die ooit eens aangejaagd zijn. (ik geef hier expliciet *geen* mening over)
Aan de andere kant, zodra het kan trekt half Nederland zijn oranje badslippers, juichcape, wuppie, worstje, muts, tooi, zwembroek en vlaggetjessliert uit de kast dus hier is het eigenlijk niet anders.
De Amerikanen hebben hun vlag overal, dat wordt er daar vanaf de kleuter school met de pap ingegoten. Dat is niet af en toen, dat is letterlijk iedere dag. Zelfs bij de lokale feestjes in het dorp hangt het daar vol met Amerikaanse vlaggen. Terwijl als China hetzelfde doet, dan noemen zij dat Communistische propaganda

Maar voor de rest, volledig present!
Lees de eerste 5 woorden van de 2e alinea van @pjottum nog een keerThomasG schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 13:09:
[...]
Probeer je nu de oranje gekte te vergelijken met het overdreven Patriotisme in de Verenigde Staten? Dat is totaal iets anders. De oranjegekte is een paar keer per jaar bij sport evenementen, en bij bijvoorbeeld koningsdag. En daarbij gaat het dan niet eens om "Kijk wij zijn nederlanders!!!" maar meer om het "Samen zijn".
De Amerikanen hebben hun vlag overal, dat wordt er daar vanaf de kleuter school met de pap ingegoten. Dat is niet af en toen, dat is letterlijk iedere dag. Zelfs bij de lokale feestjes in het dorp hangt het daar vol met Amerikaanse vlaggen. Terwijl als China hetzelfde doet, dan noemen zij dat Communistische propaganda
Tja, Fransen he...Extigo schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 08:38:
[...]
Dat klopt, maar waarom het nuttige niet met het aangename verenigen? Deze lijnen zijn ruk voor de TV-beelden.
Ik ga wel een brisket op mn nieuwe BBQ maken die dag 😊💪🏼alesandro_46 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:21:
Welke Tweaker gaat er dit jaar tijdens de race een Ikea kastje in elkaar zetten?
De eigenaar van het Circuit is niemand minder dan Bernie Ecclestone. Hij heeft wel zijn best gedaan om het er goed uit te laten zien voor TV
(Er zijn zelfs geen tijdelijke tribunes omdat Bernie dat niet nodig vindt)
Tja als ik die kerel zn harses zie dan is dat circuit idd appetijtelijk in vergelijkingThomasG schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:16:
[...]
De eigenaar van het Circuit is niemand minder dan Bernie Ecclestone. Hij heeft wel zijn best gedaan om het er goed uit te laten zien voor TV
@streamnl Al enig idee wat er op het menu staat?
Als de vrouw slakken gaat serveren dan bedankt deze jongen
met als grote verschil dat COTA wel echt een hele gave baan is.Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Dit vind ik persoonlijk erger dan Paul Ricard.
Die sterren..
Foie gras, ortolan, couilles de mouton, oursins, cerveaux, gésiers, tétines...MrSparkels schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:38:
Omdat dit Topic nu toch zo lekker aan het ontsporen is .....
![]()
Er is nog zoveel lekkers te kiezen uit de Franse keuken mocht je slakken niet aandurven
Alles wat ik niet normaal kan uitspreken, skip ik, dan hou je bar weinig overPalingDrone schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:45:
[...]
Foie gras, ortolan, couilles de mouton, oursins, cerveaux, gésiers, tétines...
Er is nog zoveel lekkers te kiezen uit de Franse keuken mocht je slakken niet aandurven
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Omelette du fromage !PalingDrone schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:45:
[...]
Foie gras, ortolan, couilles de mouton, oursins, cerveaux, gésiers, tétines...
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Over een gaaf circuit gesproken, komend weekend de Indycar op Road America.Hennie-M schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:42:
[...]
met als grote verschil dat COTA wel echt een hele gave baan is.
Meh, ben vooral benieuwd hoe Mercedes zich in de zinderende Franse hitte gaat houden.sjaool schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:53:
[...]
Over een gaaf circuit gesproken, komend weekend de Indycar op Road America.
https://www.windy.com/43.252/5.794?42.797,5.795,8,m:eRgagkO
Alweer flinke windstoten en het is nogal een bloedhete vlakte daar dus dat zal zeker effect hebben.
Even wat ingezoomd tot het circuit. Ik kon het eerst niet vinden maar het ligt dus nogal een stukje boven Le Castellet.PalingDrone schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:58:
[...]
Meh, ben vooral benieuwd hoe Mercedes zich in de zinderende Franse hitte gaat houden.
https://www.windy.com/43.252/5.794?42.797,5.795,8,m:eRgagkO
Alweer flinke windstoten en het is nogal een bloedhete vlakte daar dus dat zal zeker effect hebben.
https://www.windy.com/nl/.../settings?43.255,5.782,15
Als je net boven het circuit kijkt zie je dus een aantal wegen die samen ook best een grappig stratencircuit zouden kunnen opleveren met heel veel G-krachten.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 16-06-2021 15:05 ]

Bron: https://www.classiccourse...card-une-vision-francaise
NSFW man. Dit kun je niet zo posten...Rembock schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:04:
Voor de liefhebbers, Paul Ricard zonder de blauw/rode run-off areas![]()
[Afbeelding]
Maar wordt gehaat over stars en stripes, maar Paul Ricard heeft toch ook gewoon de runoffs in de kleuren van de vlag?
Nice! Als ze nou ook de hele baan en het vliegveld erbijzouden betrekkenRembock schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/VhsgHI8fcdJaTR9ruds7lSF3.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee. Daar bemoei ik me zo min mogelijk mee.MrSparkels schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:38:
Omdat dit Topic nu toch zo lekker aan het ontsporen is .....
![]()
Maar... ik heb enkele stille (
Lijkt nu wel een zandbak baan, nee geef mij maar de vrolijke kleurtjes.Rembock schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:04:
[Afbeelding]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Op die opdrogende baan was de Mercedes echt bloedsnel. Als Lewis er niet af was gegaan was het nog erg moeilijk geweest voor Max.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
De pitsstraat ook die kant op verplaatsen. Goed idee.poor Leno schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:20:
[...]
Nice! Als ze nou ook de hele baan en het vliegveld erbijzouden betrekken![]()
![]()
[Afbeelding]
Ja, voor extra sensatietlpeter schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:00:
[...]
De pitsstraat ook die kant op verplaatsen. Goed idee.
Volgens mij klopt je conclusie wel maar de reden niet. Het heeft volgens mij niks met afbreken te maken. De DRS-vleugel beweegt ook en die heb ik nooit zien afbreken. Als het mag bewegen dan kunnen de teams het ook wel sterk genoeg maken.CH4OS schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:29:
Als iets flexibel is en kan bewegen, krijg je meer slijtage. Meer slijtage maakt kans op afbreken groter. Gezien de vleugels de auto op de baan drukken, valt er dus een deel van de grip spontaan weg en is een crash haast onvermijdelijk.
Maar je hebt wel gelijk dat men zich zorgen maakt over plotselinge veranderingen aan de down-force en andere aerodynamische effecten. Volgens mij gaat dat echter meer over de situatie dat auto's een klein ongelukje hebben (bv wat overstuur) waardoor de flexibele onderdelen op een andere manier in de wind komen dan waar de auto op is ontworpen en daardoor de auto doen omslaan. Met vaste onderdelen is het gedrag van de auto veel makkelijker te voorspellen en onder controle te houden. In Amerikaanse races zoals Indycar hebben ze zelfs het omgekeerde: flexible elementen die pas actief worden als er iets mis gaat. Normaal gesproken zijn die weggeklapt maar als de auto verkeerd in de wind komt dan klappen die elementen uit om de auto minder aero-dynamisch te maken.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
De DRS zit gezekerd met een palletje (zowel wanneer het open staat en wanneer het dicht staat). De flexiwings zijn niet gezekerd en kunnen continue bewegen. Als je iets continue beweegt, zoals aluminium of zo, dan breekt dat op den duur ook door vermoeiing. Dat is voor andere materialen natuurlijk net zo en dat is wat er men bang voor is.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:16:
Volgens mij klopt je conclusie wel maar de reden niet. Het heeft volgens mij niks met afbreken te maken. De DRS-vleugel beweegt ook en die heb ik nooit zien afbreken. Als het mag bewegen dan kunnen de teams het ook wel sterk genoeg maken.
[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 16-06-2021 16:21 ]
Ik wel:CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 16:16:
[...]
Volgens mij klopt je conclusie wel maar de reden niet. Het heeft volgens mij niks met afbreken te maken. De DRS-vleugel beweegt ook en die heb ik nooit zien afbreken. Als het mag bewegen dan kunnen de teams het ook wel sterk genoeg maken.
Bijna. Het circuit is van zijn ex-vrouw Slavica Ecclestone. Cadeautje uit de inboedel verdeling bij de scheiding, denk ik.ThomasG schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 14:16:
[...]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Klopt, eigenlijk het hele seizoen tot dan toe was echt slecht / saai. Toen kwam er ook veel roep om verandering en precies vanaf daf moment sloeg het dat seizoen (iets) om.urk_forever schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 10:32:
[...]
Dat was inderdaad een super saaie race, als ik het mij goed herinner werd het na deze race wat spannender/leuker in 2019.
Maar de race in de basis is hier meestal saai.
Eigenlijk niet veel anders dan wat ik van Zandvoort verwacht, maar dat terzijde.

@CAPSLOCK2000 Ik post het pas vandaag omdat ik er geen week op kan zitten
[ Voor 19% gewijzigd door Soggney op 16-06-2021 17:55 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Kijk maar uit. Straks met blauwe schimmelkaas en rode wijn staan de auto's stil en draait de baan..streamnl schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:36:
[...]
Geen idee. Daar bemoei ik me zo min mogelijk mee.
Maar... ik heb enkele stille () hints laten vallen dat een kaasplankje met een lekker fles rode wijn zeer gewaardeerd wordt. En omdat het circuit veel blauwe lijnen heeft, hoop ik ook op een blauw schimmel kaas.
Wat moet ik ervan maken dat je dat op woensdag post?Soggney schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:39:
Deze zag ik voorbijkomen en wou ik jullie niet onthouden
[Afbeelding]
Ik heb de afgelopen 2 jaar eigenlijk geen saaie race gezien. Op sommige banen (Monaco) heeft dat weinig te maken met wat er op de baan gebeurt (pitstop Bottas), maar ik heb niet een keer naar een race gekeken die van begin tot einde een kansloze processie was. Er waren overigens wel races met saaie stukken, waaronder de afgelopen race in Baku, maar in iedere race gebeurde er ook wel iets dat wel spannend was.DarkFire1985 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:33:
Maar de race in de basis is hier meestal saai.
De combinatie van covid19 (weinig trainining, onbekende banen/omstandigheden) en de budgetcap heeft de boel voldoende onder druk gezet dat er altijd wel iets onverwachts gebeurt.
Daar is Frank Williams toch gecrasht?sjaool schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 15:03:
[...]
Als je net boven het circuit kijkt zie je dus een aantal wegen die samen ook best een grappig stratencircuit zouden kunnen opleveren met heel veel G-krachten.
Van Wikipedia:
"Op 8 maart 1986 had hij een ongeval, toen hij met een huurwagen van het Franse Circuit Paul Ricard naar de luchthaven van Nice reed. De remmen van de huurauto deden het niet en hij viel met de auto op het dak in een ravijn, zijn bijrijder opende zijn gordel. Hij liep daarbij een dwarslaesie op en is sindsdien afhankelijk van een rolstoel om zich te verplaatsen."
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.