'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus | 'Il faut cultiver son jardin' - Voltaire
Dat zei hij echt. Slecht hè?rammes schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:45:
zegt Olav nou charlie whiting
Mits dat het slijtage is dan, en geen fabricage fout of troep op de baan.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Verkeerde auto, prutsers.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Geronimous schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:13:
Nu de vraag: redden ze nog 15 rondjes op de Harde?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Zeggen dat Whiting de race director is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nee. Het enige wat straat en formula banden gemeen hebben is naam.poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Ja dat snap ik ook.. (hoewel de hyper cars toch wel) maar het zegt heel veel over de banden kwaliteit van de beide merken in het algemeen
Sterker nog, de FIA heeft meer invloed op de "kwaliteit" van de band dan Pirelli zelf. Tot we weten waarom ze precies klapten is er weinig over te zeggen.
Als het productie fouten zijn, ja dan mag je naar Pirelli wijzen.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
- DaniëlWW2
- Niet online
Kan niet zomaar omdat ze die banden maanden van te voren maken.Yamotek schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:50:
Dit kan wel eens een gigantisch voordeel voor Mercedes zijn als Pirelli de komende races hardere banden mee gaat nemen waar ze waarschijnlijk voordeel uit halen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Zal ook wel komen, maar eerst onderzoek doen naar de exacte omstandigheden ipv nu snel snel een verklaring af te leggen.dawg schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:51:
Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik vind dat Pirelli hier openlijk verantwoording voor af moet leggen. Dit is gewoon gevaarlijk.
Ik wel, de voornaamste redenen waren onbetrouwbaarheid, klapbanden gebeuren nooit, de enige uitzondering daarbij blijft Indianapolis 2005.Osxy schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:50:
[...]
Pirelli doet een inschatting en die klopt niet helemaal, daar is niets vreemds aan. Kan mij niet herinneren of Bridgestone, Micheline schattingen gaven van verwachte rondes en of deze wel betrouwbaar waren.
Wat wel relevant is is of de banden veilig zijn, situatie zoals dit hebben we al heel lang niet gezien.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Nou inderdaad! Heerlijk ook die reactie tegen McLaren. Toch een leuke, maar eigenlijk hele simpele, toevoeging.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:51:
Heerlijk die team/FIA radio!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wil je even voor jezelf op het ban knopje drukken? Thanks
Waiting on the world to change
Verklooit Ferrari 's geen pitstop is het wel een ander Italiaans merk wat zo'n mooie race weggooit....
Niet dat Michelins zo veel beter waren maar toch...
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Laat VET dan maar winnen.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Jij hebt nog nooit een verkeerde naam gebruikt? Nog nooit een stelletje met een nieuwe partner en de oude genoemd? Olav is ook maar een mens die al 29 jaar die naam gebruikt heeft.
Als het op deze manier verder gaat haak ik zelf wel af...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ja schitterend. Hele veld verdient strafArjan90 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
[...]
Nou inderdaad! Heerlijk ook die reactie tegen McLaren. Toch een leuke, maar eigenlijk hele simpele, toevoeging.
Sorry, ben geen kenner. Bedoel je dat het een beter merk is of juist helemaal niet?poor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:47:
[...]
Nouja helemaal geen gek idee..
De super/hyper/performance etc. cars die allemaal Pirelli's hebben (veelal die PZero's) worden allemaal op Michelin gezet vanwege kwaliteit, remweg etc
LAT skipte de pitlaneCass Casey schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
Wait, whut? Is LAT echt voorbij BOT?
Ja uiteraard. En dan maar hopen dat er wél conclusies uit getrokken worden.Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
[...]
Zal ook wel komen, maar eerst onderzoek doen naar de exacte omstandigheden ipv nu snel snel een verklaring af te leggen.
"When you grow up your heart dies"
Er kan op elk moment afgevlagd worden, maar waarom wil je dat als er veilig herstart kan worden? Ik vind het zo spijtig dat er hier fans zijn die iets wensen omdat het team of de racers waar zij fan van zijn mogelijks een voordeel uit die wens halen. Dat is als zeggen, vlag een voetbalmatch maar af als een team met 5 goals voor staat.Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
Wat is er gebeurd met de 85% regel? Daarna rood kan er toch afgevlagd worden??? Dit is vragen om problemen in 2 ronden
Omdat hij niet door de pitstraat reed als enige na blunder door t team.Cass Casey schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Iedereen 5 plaatsen naar achter!
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Daarom is ie ook under investigation denk ikCass Casey schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
I served in a company of heroes.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:11
Zelf denk ik niet.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
Wat denken jullie? Herstart of niet?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat? Hamilton een DNF? In welke melkweg zit jij dan?tweakduke schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
Hamiltin kan ook nog een dnf krijgen dit seizoen en gelukkig komen voorlopig deze compounds niet meer in actie.
PSN: xMaurice93
Lekker duidelijke team communicatie.... stay out stay out, nouja uit de box, door de pits...
Ik zou ook buiten gebleven zijn, LAT valt hier helemaal niks te verwijten, erg lullig voor hem
Zeker niet. Als PER wint staat RBR nog steeds bovenaan in de constructeurs kampioenschap.Vos schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:53:
Als ik Perez was zou ik Hamilton er af tetsen bij een inhaalactie.
Wat een anticlimax zo deze race.
Gegeven de slipstream op de main straight zie ik wel degelijk een nut.dutchgio schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
Zijn te weinig rondes, heeft geen nut. Gewoon zo houden.
Ja maar als Mercedes 1e kan worden wilt men graag herstarten.dawg schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
En nu nog herstarten is idioot en oneerlijk. Er is al meer dan driekwart gereden. Dus FIA, geen wedstrijdvervalsing plegen nu.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Dat blijven ze toch, want Bottas is P13/P14merauder schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Zeker niet. Als PER wint staat RBR nog steeds bovenaan in de constructeurs kampioenschap.
Of de muur ingaan, of zo langzaam gaan dat Hamilton hem de volgende ronde tegenkomt en dan samen de muur in gaan.cy-gor25 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
BOT kan nog dertiende worden bij een herstart...of vijftiende
Lijkt mij sterk...einde race.Jasphur schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
Wat denken jullie? Herstart of niet?
Whatever.
Mijn gevoel zegt van niet.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Oneerlijk om de race af te maken? Als het weer het niet zou toelaten is het handig dat ze driekwart hebben gereden maar nu is er geen reden om niet te starten.dawg schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
En nu nog herstarten is idioot en oneerlijk. Er is al meer dan driekwart gereden. Dus FIA, geen wedstrijdvervalsing plegen nu.
Mol maakt al zolang hij daar zit fout op fout. Dit is gewoon Mol pur sang. Ik snap niet dat er nog lang geen petitie rondgaat om Mol weg te krijgen. Probleem is dat er niks of niemand Mol kan vervangen, hoe slecht hij ook echt is.Kenny_026 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Jij hebt nog nooit een verkeerde naam gebruikt? Nog nooit een stelletje met een nieuwe partner en de oude genoemd? Olav is ook maar een mens die al 29 jaar die naam gebruikt heeft.
Vergelijk het voor de grap eens met SkyF1. Zelfs een Will Buxton die Hamilton fanboy pur sang is, komt nog slimmer over dan een Mol. Brundle is natuurlijk mega goed, maar zelfs op de oude Duitse RTL was het commentaar stuk meer solide dan Mol. Mol heeft gewoon niet de concentratie of denkvermogen om aan veel dingen tegelijkertijd te denken.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Nee, dit is de harde compound, welke de zachte is in andere racestweakduke schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
Hamilton kan ook nog een dnf krijgen dit seizoen en gelukkig komen voorlopig deze compounds niet meer in actie.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Bij voetbal staat daar niks over in de regels..bij f1 wel. Gaat mij niet om RB of Merc. Gaat er om iedereen gaat in die laatste ronde proberen een plek te winnen. Laatste "herstart" gezien na de SC? Ging ook maar 3x net goed....Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
[...]
Er kan op elk moment afgevlagd worden, maar waarom wil je dat als er veilig herstart kan worden? Ik vind het zo spijtig dat er hier fans zijn die iets wensen omdat het team of de racers waar zij fan van zijn mogelijks een voordeel uit die wens halen. Dat is als zeggen, vlag een voetbalmatch maar af als een team met 5 goals voor staat.
Er is een ronde achter SC afgelegd, ronde terug is dus de volgorde waarin ze in de pits staan (op latifi na)lochpatje schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:55:
Afvlaggen, resultaat ronde terug en Ver gewoon de winst geven
Risico met koude banden is te groot.Blokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Gegeven de slipstream op de main straight zie ik wel degelijk een nut.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
In het 'echie' zijn Michelin's beter dan Pirelli ja.HollowGamer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Sorry, ben geen kenner. Bedoel je dat het een beter merk is of juist helemaal niet?
In de F1 blijkbaar niet volgens @Osxy , hoewel ik wel denk dat Michelin het ook met de regels en eisen van de FIA, beter zou doen. Maar goed.
Achteraf is mooi wonen..
Dit was de C3, die zit midden in de compound range en wordt zo'n beetje iedere race gebruikt.tweakduke schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
Hamilton kan ook nog een dnf krijgen dit seizoen en gelukkig komen voorlopig deze compounds niet meer in actie.
En ging geen enkele keer foutVerwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:55:
[...]
Bij voetbal staat daar niks over in de regels..bij f1 wel. Gaat mij niet om RB of Merc. Gaat er om iedereen gaat in die laatste ronde proberen een plek te winnen. Laatste "herstart" gezien na de SC? Ging ook maar 3x net goed....
Die ronde is niet helemaal afgemaakt. Hij werd al code rood toen ze nog voor de pitstraat redenBlokker_1999 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:56:
[...]
Er is een ronde achter SC afgelegd, ronde terug is dus de volgorde waarin ze in de pits staan (op latifi na)
- DaniëlWW2
- Niet online
Serieus, wat heeft hij een geluk. Volgens mij heeft hij nu al bijna twee keer zoveel DNF's in zijn carriere als Hamilton.
Waiting on the world to change
[ Voor 4% gewijzigd door DutchCrownNL op 06-06-2021 15:57 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zal Firestone eens bellenpoor Leno schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:56:
[...]
In het 'echie' zijn Michelin's beter dan Pirelli ja.
In de F1 blijkbaar niet volgens @Osxy , hoewel ik wel denk dat Michelin het ook met de regels en eisen van de FIA, beter zou doen. Maar goed.
Achteraf is mooi wonen..
Het lijkt erop dat de race toch herstart gaat worden...Martinspire schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:56:
Weten we al zeker dat 1 ronde terug Verstappen de overwinning geeft?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Die keer DAT Hamilton lek reed en alsnog als 1e voor max de finish over kon komen zal ik nooit vergeten...DaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:56:
Maar het is ook weer Max die het gebeurd he?
Serieus, wat heeft hij een geluk. Volgens mij heeft hij nu al bijna twee keer zoveel DNF's in zijn carriere als Hamilton.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Daar vrees ik ook hard voorSpotmatic schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:57:
Een herstart met 2 ronden te gaan is zuur, zeer zuur. Dit is gewoon een win voor HAM.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:11
In deze fase van het seizoen ben ik positief ingesteldMaurice079 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
[...]
Wat? Hamilton een DNF? In welke melkweg zit jij dan?
Dat wilde wel met die Renault motor die achterin lagDaniëlWW2 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:56:
Maar het is ook weer Max die het gebeurd he?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Je weet dat ze op de harde reden he? Oftewel bij de hardste serie alsnog de zachtste. Oftewel deze band komt iedere race terug.tweakduke schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:54:
Mercedes, Ferrari, etc.Exocet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:57:
In het voordeel van Mercedes dus logisch
Maar als het veld nog even allemaal straffen krijgt voor niet afremmen, zie ik graag Russell op het podium
Goed? Ze weten vrijwel niks van de klapbanden. En dan gaan ze nog het hele veld erop uitsturen voor 2 rondjes terwijl ze weten dat er íets een probleem is. Veiligheid my ass.NotSoSteady schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:57:
Wel goed dat ze de race herstarten.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
In het voordeel van de sport. Noem eens 1 reden om niet te herstarten? Is het te donker? Is de baan niet veilig? Krijgen ze de barrieres niet hersteld? Krijgen ze die wagen niet getakeld? Welke uitzonderlijke reden zie jij om NIET te herstarten?Exocet schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:57:
In het voordeel van Mercedes dus logisch
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vergeet artikel 44 lid L in Appendix H niet, die stelt dat ene LH in auto 44 altijd de kans moet worden geboden voor een compensatie als het resultaat niet helemaal zijn kant op valt.Verwijderd schreef op zondag 6 juni 2021 @ 15:52:
Wat is er gebeurd met de 85% regel? Daarna rood kan er toch afgevlagd worden??? Dit is vragen om problemen in 2 ronden
PER stapt alweer in.
[ Voor 10% gewijzigd door MC_Sparkles op 06-06-2021 15:59 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.