Is hier ook 3 de starten beter dan 2de?
Lekker weer tot de laatste minuut wachten. Max kon beter eerder gas geven, dan stond hij nu niet achter Hamilton.
Walgelijk team dat Ferrari, weer zo triest gaan juichen bij een crash waardoor ze pole hebben.
Opzicht niet toch? Vind het leuk dat eindelijk weer eens iemand anders op P1 staan.PatrickC schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:22:
En weer worden we beroofd van een mooie afsluiting van een kwalificatie!![]()
![]()
Nu maar hopen dat de auto van LEC het doet morgen tijdens de eerste lap..
Man man man. Wat ruk dit zeg.
Aan de andere kant, wel de zoveelste keer dat Max z'n snelle rondje als aller allerlaatste moet doen.
Wel een risico op dit soort circuits.
Aan de andere kant, wel de zoveelste keer dat Max z'n snelle rondje als aller allerlaatste moet doen.
Wel een risico op dit soort circuits.
Red Bull slechte tactiek door geen fatsoenlijke tow te geven, Perez speelt niets klaar en Hamilton staat gewoon voor Verstappen.
Same shit, different day.
Same shit, different day.
Hij rijdt gewoon sneller dan beide RBs... Is dat geluk? En zie waar Bottas staat.Bensimpel schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
Lewis met, what an effort!
Nee man, je hebt gewoon alweer geluk.. niks geen goede effort..
Waarom wou sainz zo snel terug de baan op? Ziet dat zijn vleugel stuk is draait terug de baan op en versperd dan heel de bocht.
Dat zou kunnen, maar iedereen moet daar langs en ze moeten allemaal langzamer rijden en van de lijn af. No way dat die tijden beter zijn.caspervc schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
[...]
Ja en alles daarvoor kan toch gewoon de ronde afmaken?
Knul? Wel Sir Knul voor jou heSlavy schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
Hamilton weer met zn fake speech dat ze zoveel moeite hebben gedaan. Nee knul, dat heet geluk hebben, hetgene wat jij alleen maar hebt.
Uitgegleden over Yuki (zoek op wat dat betekent in het Japans)Jasphur schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:23:
SAI schrikt zich de pleuris volgens mij
Bereid je voor op de speech van HAM hoe geweldig het team wel niet is etc. Hij heeft in ieder geval weer verschrikkelijk veel mazzel gehad dat hij toch nog P2 heeft kunnen pakken want ik had hem nu eerder rond P5 verwacht.
Wel weer een gekke kwalificatie gezien... Onverwachte polesitter... Maar ik heb mij prima vermaakt.
Wel weer een gekke kwalificatie gezien... Onverwachte polesitter... Maar ik heb mij prima vermaakt.
"When you grow up your heart dies"
Het was een shit lap volgens Leclerc haha.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hier is het voor red bull minder erg, vergeleken met als dit de startgrid zou zijn in Monaco... Morgen kan het nog alle kanten op.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
Perez is ook weer eens zwaar de lul hiermee. Bottas natuurlijk ook helemaal kansloos.
Niet toch? Ze stonden te juichen dat het P1 wordt voor LEC, daarna zag je ze toch schrikken?Terranova schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:26:
Walgelijk team dat Ferrari, weer zo triest gaan juichen bij een crash waardoor ze pole hebben.
Vind dat ze er gewoon 5 min aan moeten plakken voor een eerlijke qualificatie. Of gewoon weer ouderwets 1 uur achter elkaar met verplichting ieder kwartier een tijd neer te zetten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nu je het zegt. Volgens mij is dit wel echt een baan waar P2 echt vuil kan zijn.Formula one schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De run is kort naar bocht 1,volgens mij niet. In F2 niks bijzonders gezien.Formula one schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 05-06-2021 15:27 ]
Dat noemen we hier...cliche diarree..pjlgt schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:26:
Eerst je team afzeiken en nu zijn het weer je beste vrienden. Wat een kwal.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ham: "What an effort".
Hij bedoelt natuurlijk: "Thanks Valtteri"
Hij bedoelt natuurlijk: "Thanks Valtteri"
Ik vind het mooier als de kwalificatie gewoon wordt afgemaakt ipv vroegtijdig stopt vanwege code rood.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:26:
[...]
Opzicht niet toch? Vind het leuk dat eindelijk weer eens iemand anders op P1 staan.
Nu maar hopen dat de auto van LEC het doet morgen tijdens de eerste lap..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vind de uitslag niet eens zo verkeerd. P1 voor VER was lang niet zeker. Voor hetzelfde geld had HAM hem op P1 gezet. Deze ontwikkeling is wel interessant. Het grootste deel van de 1 op 1 gevechten tussen VER en HAM werden de laatste jaren door VER gewonnen. Die kan HAM flink zenuwachtig maken. Bovendien moet HAM, terwijl VER nu voor de verandering eens het kampioenschap leidt. Situatie is dus heel anders dan andere races/jaren.
Voor hoeveel rode vlaggen 🚩 gaan we morgen tijdens race ?
Op dit circuit is niemand echt kansloos.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
Perez is ook weer eens zwaar de lul hiermee. Bottas natuurlijk ook helemaal kansloos.
Testing, one, two ...
Hij is nu alleen P1 omdat er een crasht is, ja hij stond virtueel al op P1, maar door die crash is het zeker. Beschamend gewoon.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:27:
[...]
Niet toch? Ze stonden te juichen dat het P1 wordt voor LEC, daarna zag je ze toch schrikken?
Toch stiekem gekeken , me maat vond het erg leuk om te zien. Wat een spektakel!Novarion schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:14:
[...]
Jammer! Maar meer dan terecht dat die afspraak voorgaat. Live stats misschien zo nu en dan checken? Of gewoon lekker erna terugkijken. Veel plezier!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Schei nou toch uit Lewis. Je praat alsof je met een Haas op P2 bent belandt. Je rijdt verdorie in een Mercedes die de afgelopen 7 jaar met een straatlengte WCC is geworden.
PSN: xMaurice93
"We weren't expecting this"
Echt gooi jezelf gewoon weg aansteller.
Echt gooi jezelf gewoon weg aansteller.
- DaniëlWW2
- Niet online
Wel als je tow moet geven en zelf niks krijgt...hardware-lover schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:28:
[...]
Op dit circuit is niemand echt kansloos.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
O, zeker. Het is vermakelijk en onverwacht. Daar hou ik wel van ook al doet het mijn Team Manager positie geen goed. (nu gaat die het hele jaar al slecht trouwen...poor Leno schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:27:
Hee maar guys.. laten we eerlijk zijn..
Hier kijken we stiekem toch eigenlijk voor
Verwijderd
1tje is voldoende... voor een crash van HAMxNikobellicx schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:27:
Voor hoeveel rode vlaggen 🚩 gaan we morgen tijdens race ?
Met de top speed van merc vs rbr ehh nope dat gaan ze niet halen tenzij er weer wat locktide op een wielmoer zit.Plenkske schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:26:
[...]
Hier is het voor red bull minder erg, vergeleken met als dit de startgrid zou zijn in Monaco... Morgen kan het nog alle kanten op.
Zonde van het slot van de kwalificatie, was echt nog wel spannend! Sub 1:42 was best mogelijk voor Red Bull Verstappen lijkt me. Jammer voor de kwalificatie zo hoor!
Ik ben wel bang dat het mijn schuld is. Ik zei 10 seconden voor de crash dat ik de huidige uitslag prima zou vinden omdat 4 verschillende teams dan op P1 t/m P4 zouden staan
En Hamilton en Verstappen zitten mooi dichtbij elkaar, dus ook dat is prima voor het kampioenschap. Zin in de race morgen!
Ik ben wel bang dat het mijn schuld is. Ik zei 10 seconden voor de crash dat ik de huidige uitslag prima zou vinden omdat 4 verschillende teams dan op P1 t/m P4 zouden staan
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Was weer vermakelijk qually, nu snel de nurn 24h kijken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ik had echt niet gedacht dat Ferrari hier zo snel zou zijn. Ik weet ook niet goed waar het precies vandaan komt.
Parkeert sainz z’n wagen na de crash expres op de baan om code rood af te dwingen?
Met al die Tows en hoe RB daar mee om ging had Max hier nooit op Pole gestaan.. P3 is prima. Inhalen is makkelijk hier, morgen moet het gebeuren.
I served in a company of heroes.
Waarom hebben die schijt taxi's echt altijd zó ontzettend veel mazzel?

towDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:29:
Maar ik had echt niet gedacht dat Ferrari hier zo snel zou zijn. Ik weet ook niet goed waar het precies vandaan komt.
Dit is natuurlijk geen geluk voor Lewis, ze hebben blijkbaar iets gevonden in de setup en hij stond in elke Q erbij bovenaan. Op een baan met deze met al drie rode vlaggen, moet je gewoon gelijk een snelle tijd neerzetten. Heeft Lewis goed gedaan, kan niet anders zeggen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was meer dan een tow.
Verstappen mag straks even op het matje komen voor een E-Learning fatsoenlijk taalgebruik

PSN: xMaurice93
Oh ja apologies for the language. Man man man, hij zij poep, so what?
Max heeft maling aan z’n woordkeuze 😂
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Misschien dan de schuld afschuiven op je vrienden van Honda? Tsunoda leek even lekker onderweg, maar valt op het einde dan toch weer door de mand, zonde.Zorro schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
[...]
Ik zou het liever op Mercedes afschuiven, maar dat werd dan wel heel vergezocht.
Max was dr al voorbij toch ?Gropah schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:26:
[...]
Dat zou kunnen, maar iedereen moet daar langs en ze moeten allemaal langzamer rijden en van de lijn af. No way dat die tijden beter zijn.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Lewis heeft duidelijk iets goed te maken naar ‘the team’… hij doet net alsof het een mega prestatie is om met een Mercedes Q3 te halen…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Die was er toch wel gekomen door de auto van Tsunoda.brokenp schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:29:
Parkeert sainz z’n wagen na de crash expres op de baan om code rood af te dwingen?
Nope hij was 8 kmph trager op het rechte stuk dat is gewoon te veelExocet schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:29:
Max gaat Hamilton echt niet voorbij komen op het rechte stuk
Yuki alleen was ook code rood geweest.brokenp schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:29:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
https://streamable.com/8jvret
En de laatste crash van de zaterdag. Tsunoda neemt de bocht te ruim, Sainz verremd zich daarna.
Ze waren sterk in Monaco. Dit is gewoon Monaco met een heeel lang recht stuk erbij.
Maar het gaat om racepace uiteindelijk
[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 05-06-2021 15:31 ]
Hahaha, je hebt dan in ieder geval niets saais gemist.G_Dragon schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:28:
[...]
Toch stiekem gekeken , me maat vond het erg leuk om te zien. Wat een spektakel!
Spektakel was het zeker. Niet de gehoopte resultaten, maar goed, morgen wordt ‘t spannend.
Exact hetzelfde dacht ik ook al. Dat ie dat expres deed. Want hij kon natuurlijk niet zien of TSU doorreed, en dan zou er geen rood komen.redfoxert schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:30:
[...]
Die was er toch wel gekomen door de auto van Tsunoda.
Ik vond het raar dat hij hem daar heen reed
[ Voor 27% gewijzigd door Goofyduck384 op 05-06-2021 15:32 ]
Echt wat een onzin he. Die Engelsen zijn echt kampioen "schone schijn"JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:30:
Was al rood.brokenp schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:29:
Zouden Norris en Sainz er niet nog tussenuit vallen? Norris ivm die rode vlag en Sainz voor een versnellingsbak. P5 achter Gasly zou niet zo'n ramp zijnDaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:25:
Ja dat helpt niet idd maar Horner en Abitteboul (of zoiets) kregen beide dezelfde klap. Als je als coureur roept “komt wel goed maak je niet druk” en je doet het tegenovergestelde.... niet echt een gentleman.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:14:
[...]
Misschien komt het op de manier hoe Netflix hem neerzet in de serie, maar hij komt daar in mijn ogen over dat hij overal eerste rijder wilt zijn. Misschien wilt hij dat te graag en bijt hem dat nu weer?
Er werd gisteren geopperd dat Ferrari vooral inzette op Q speed, met de consequentie dat de bandjes tijdens de long run heel snel naar zijn grootje gingen. We gaan het morgen wel zien.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:29:
Ik maak me wel zorgen om de topspeed van de RB16b, ze zijn aardig sitting duck op dat lange rechte stuk.
Testing, one, two ...
Niet alles draait om Max.
En (volgens mij) word er op zo'n moment gewoon rood gegooid omdat ze dit niet kunnen opruimen zonder marshalls op de weg te zetten.
Hmm perez 7e die kan niet veel doen voor de strategie maar gelukkig staat bottas nog lager
Vooral één van die taxi's. Die andere heeft de pech aan zijn kont hangen...Bart-Willem schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:29:
Waarom hebben die schijt taxi's echt altijd zó ontzettend veel mazzel?
Hij ging er zo hard rechtdoor dat je daar echt de crash van tsunoda niet de schuld van kan geven. Gewoon extreem verremd en veel te veel snelheid.DoeEensGek schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:31:
[Streamable: Q3: Replay of Tsunoda and Sainz crashes]https://streamable.com/8jvret
En de laatste crash van de zaterdag. Tsunoda neemt de bocht te ruim, Sainz verremd zich daarna.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is maar goed dat Sainz zich zo verremde want anders was dat niet goed afgelopen...DoeEensGek schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:31:
[Streamable: Q3: Replay of Tsunoda and Sainz crashes]https://streamable.com/8jvret
Tsunoda zat toch ook in een outlap of ben ik nou gek?FabianGTI schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:30:
[...]
Misschien dan de schuld afschuiven op je vrienden van Honda? Tsunoda leek even lekker onderweg, maar valt op het einde dan toch weer door de mand, zonde.
Je moet eens voetbal kijken op een Engelse zender.. man man, als een supporter uit het publiek daar iets roept gaat de commentator meteen zijn excuses voor aanbieden of wordt de microfoon uitgezet.JeroenTheStig schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:30:
De jeugd weet echt wel meer scheldwoorden en ondeugende woorden, dan sh**, wtf of f*.
Nou, wat er dan was gebeurd zie ik nog wel tijdens de race plaatsvinden...in de 1ste ronde ofzo.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Het is maar goed dat Sainz zich zo verremde want anders was dat niet goed afgelopen...
Wat SAI deed was wel heel raar. Hij kon TSU niet eens zien op zijn rempunt...
Ik had even het idee dat Tsunoda 2 flying laps achter elkaar wou doen.Pendaco schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Tsunoda zat toch ook in een outlap of ben ik nou gek?
Jij bent gekPendaco schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Tsunoda zat toch ook in een outlap of ben ik nou gek?
Hij had net een cooldown lap gedaan, tussen de rest die een outlap deden.
Dus hij begon zijn flying lap
-
Hij zal vast wel een waarschuwing over de radio hebben gehad lijkt mecomputerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Hij ging er zo hard rechtdoor dat je daar echt de crash van tsunoda niet de schuld van kan geven. Gewoon extreem verremd en veel te veel snelheid.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ja ik had wel mijn twijfels of die de bocht wel normaal gehaald had.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Het is maar goed dat Sainz zich zo verremde want anders was dat niet goed afgelopen...
- DaniëlWW2
- Niet online
Er zijn heel veel dingen die spelen, maar ik denk niet dat er een oorzaak is. Ik denk dat ik morgen ook wat meer op Ferrari wil gaan letten want ik wil het weten.hardware-lover schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Er werd gisteren geopperd dat Ferrari vooral inzette op Q speed, met de consequentie dat de bandjes tijdens de long run heel snel naar zijn grootje gingen. We gaan het morgen wel zien.
Ik maak me wel zorgen om de topspeed van de RB16b, ze zijn aardig sitting duck op dat lange rechte stuk.
Tweede maak ik me niet zoveel zorgen om. RBR rijdt ook met vrijwel nul vleugel en die zijn hartstikke snel in de meeste bochten. Die kunnen uit DRS rijden.
Hij zag rook van blokkerende Yuki dus die wist wel wat er aan de hand was.sjaool schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:34:
Wat SAI deed was wel heel raar. Hij kon TSU niet eens zien op zijn rempunt...
Alleen had hij zelf ook nooit de bocht gehaald want hij remde vol en haalde het nog niet.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Sitting duck ben je toch wel met een recht stuk van 2.7km. Je kan beter zorgen dat je elke keer buiten DRS afstand bent op het activation point. Daarvoor moet je juist snelheid hebben in het bochtige gedeelte.hardware-lover schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Er werd gisteren geopperd dat Ferrari vooral inzette op Q speed, met de consequentie dat de bandjes tijdens de long run heel snel naar zijn grootje gingen. We gaan het morgen wel zien.
Met DRS haalt de RB16B de W12 ook wel in tegenwoordig.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Hij rijdt 320 ofzo daar, dus als je ff kijkt wtf er voor je in de bocht gebeurt ben je alweer 100m verder, en is je concentratie weg.computerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:33:
[...]
Hij ging er zo hard rechtdoor dat je daar echt de crash van tsunoda niet de schuld van kan geven. Gewoon extreem verremd en veel te veel snelheid.
"Shit, that Honda wanker pisses all over my Baku Bingo predictions, stupid cunt!"HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:34:
[...]
Je moet eens voetbal kijken op een Engelse zender.. man man, als een supporter uit het publiek daar iets roept gaat de commentator meteen zijn excuses voor aanbieden of wordt de microfoon uitgezet.
De jeugd weet echt wel meer scheldwoorden en ondeugende woorden, dan sh**, wtf of f*.
Als Ferrari het stijlvolle merk is dat ze nou eenmaal zijn hebben ze morgen en dnf met gebroken aandrijving.
Bij een merk als Ferrari hoort immers wel consistentie.
Bij een merk als Ferrari hoort immers wel consistentie.
- DaniëlWW2
- Niet online
Sainz is grote kans op versnellingsbak ja. Dat was een harde impact.Krankenhausen schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Zouden Norris en Sainz er niet nog tussenuit vallen? Norris ivm die rode vlag en Sainz voor een versnellingsbak. P5 achter Gasly zou niet zo'n ramp zijn
Norris weet ik niet. Strikt gezien kreeg hij een rode vlag bord en reed hij niet de pitstraat in. Aan de andere kant was het laat en moet je tijd hebben om af te remmen. Je gaat daar immers ruim 300km/h en die pitstraat heeft dat bochtje dat je moet nemen. Die durf ik dus niet te zeggen.
Nee. Gaat mij erom dat dit het risico is van achteraan bij de Q. Vooraan neemt een gok qua strategie en Tegelijkertijd minder risico op drama voor je neus. Bijzonder vreemd dat als er iets niet mega dramatisch achter je gebeurt je op einde Q3 je je ronde niet mag afmaken…Gropah schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:32:
[...]
Niet alles draait om Max.
En (volgens mij) word er op zo'n moment gewoon rood gegooid omdat ze dit niet kunnen opruimen zonder marshalls op de weg te zetten.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
En als het niet de versnellingsbak is, gaan ze denk ik toch niet wederom het risico lopen?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:37:
[...]
Sainz is grote kans op versnellingsbak ja. Dat was een harde impact.
Norris weet ik niet. Strikt gezien kreeg hij een rode vlag bord en reed hij niet de pitstraat in. Aan de andere kant was het laat en moet je tijd hebben om af te remmen. Je gaat daar immers ruim 300km/h en die pitstraat heeft dat bochtje dat je moet nemen. Die durf ik dus niet te zeggen.
Max mag niet shit zeggen maar de reporter wel: Hell of a race????

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik mag toch hopen dat Ferrari hun les heeft geleerd en nu alles van de aandrijving zal inspecteren ja.HollowGamer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:39:
[...]
En als het niet de versnellingsbak is, gaan ze denk ik toch niet wederom het risico lopen?
Dit is dus waarom ik niet gok. 0/5.computerjunky schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:12:
Q3 : Place you bets.
1. HAM
2. VER
3. PER
4. LEC
5. SAI
Stop het wel in een oude sok.
Zijn al die Britse TV series toch nog ergens goed voor.
Het is de context in wat je iets zegt. Maar iemand op zijn woorden pakken is wel zo 2021 inderdaad.AvK schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:39:
Max mag niet shit zeggen maar de reporter wel: Hell of a race????
Het werd op Sky zo geopperd maar het is allemaal gissen vanzelfsprekend. Dat de bandjes snel op waren, dat blijft wel een feit.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:35:
[...]
Er zijn heel veel dingen die spelen, maar ik denk niet dat er een oorzaak is. Ik denk dat ik morgen ook wat meer op Ferrari wil gaan letten want ik wil het weten.
Tweede maak ik me niet zoveel zorgen om. RBR rijdt ook met vrijwel nul vleugel en die zijn hartstikke snel in de meeste bochten. Die kunnen uit DRS rijden.
Dat tweede, zoals in Spanje bedoel je? De racepace van Mercedes was al erg goed gisteren, alleen single lap speed gaf problemen.
Testing, one, two ...
Bizar dat die reporter excuses moet maken voor de taal van een ander hahaha. Prachtig. Je voelt de adrenaline bij die reporter omhoog schieten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.