[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 202 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.589 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
mentalozzie schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:44:
[...]

In je berichten lees ik veel emotie, emotie is vaak niet goed met beleggen (vooral niet in crypto).
Als ik jou was zou ik of er mee stoppen of alles in BTC gooien (wellicht nog iets in ETH) en dan de DCA toepassen. Dus elke maand een bedrag instoppen wat je kan missen.

Het moet vooral gewoon leuk blijven toch? :)
Daar heb je 100% gelijk in. Mijn eerste fouten waren voor emoties. Maar nu heb ik daar minder last van en ben ik op zoek naar betere coins om in te investeren.

Alles op BTC en ETH? Nog een andere waar ik naar moet kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-10 14:40
freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:32:
[...]

Wil wel eens weten wat de gedachte is om 99% in crypto te stappen in DOGE.
Ik vraag me dit constant af waarom iemand dit zou doen. Is dit puur door hype dat je dit gedaan hebt?
Typisch voorbeeld van FOMO, chasing green candles en listening to the real Dogefather. Dat zie je toch al aan de keuze coins/tokens :p

En oh ja, 1 doge = 1 doge ook binnen 2 jaar, toch @Verwijderd ?

[ Voor 6% gewijzigd door BootjeVaren op 21-06-2021 09:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Lol. Zie het net, kom net terug van de Mediamarkt die ik leeg heb gekocht hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:14
davy_online schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:34:
Toch ben ik aan het overwegen om nu all in te gaan en een ritje van +10% te maken de komende dagen
Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind dit moment behoorlijk risicovol :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:46:
[...]

Daar heb je 100% gelijk in. Mijn eerste fouten waren voor emoties. Maar nu heb ik daar minder last van en ben ik op zoek naar betere coins om in te investeren.

Alles op BTC en ETH? Nog een andere waar ik naar moet kijken?
DYOR basically is de tip die ik kan geven. En DCA! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
BootjeVaren schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:46:
[...]

Typisch voorbeeld van FOMO, chasing green candles en listening to the real Dogefather. Dat zie je toch al aan de keuze coins/tokens :p
Yep. Maar ik vond het gewoon lastig om meerdere maanden de koersen te zien stijgen. Ik had begin dit jaar steeds het idee dat het ieder moment kon crashen zoals in 2018. Maar het bleef maar stijgen. Tot het moment dat ik natuurlijk volop inzette op Doge. Toen crashte de hele markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:48:
[...]

DYOR basically is de tip die ik kan geven. En DCA! :)
Die research doe ik hier. Ik heb niet genoeg verstand van alles wat achter crypto zit om te kunnen bepalen wat gaat werken. Daarom probeer uit te gaan van de gedachten hier op het forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:19
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:49:
[...]

Die research doe ik hier. Ik heb niet genoeg verstand van alles wat achter crypto zit om te kunnen bepalen wat gaat werken. Daarom probeer uit te gaan van de gedachten hier op het forum.
Als je hier hebt gelezen dat je DOGE moest kopen, dan vraag ik mij af waar je dat hier gezien hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Thommie.nl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:47:
[...]

Lol. Zie het net, kom net terug van de Mediamarkt die ik leeg heb gekocht hihi
Dude, vanaf woensdag BTW-vrije dagen :P oke ze verhogen de prijzen natuurlijk eerst nog eventjes, maar ik zou toch ff afwachten.

Volgens mij hebben ze die actie 'als het morgen goedkoper is krijg je het verschil terug' gestopt :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VYUXbqNNP4m4J4ydIjdqZXx9aoA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GeehrddkhNSXLWvAK5M2wJgL.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:41
$29.500 om 05:00u is niet gehaald, misschien lukt het vanmiddag om 17:00u nog wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1Td0_TFo10UhwjAK313Ixox25o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CllJwRy5AMX0a3vmrgsbYAR2.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
dehardstyler schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:50:
[...]

Als je hier hebt gelezen dat je DOGE moest kopen, dan vraag ik mij af waar je dat hier gezien hebt? :P
Toen was ik hier nog niet. Toen keek ik gewoon naar de hardste stijger in LiteBit.
En daarna kwam ik op r/dogecoin. Wat een bende maloten zit daar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Verwacht iemand hier een ander scenario dan dat BTC leidend blijft?
Persoonlijk wordt ik wat zenuwachtig van alle berichten over regulering. Ik vraag me dan af of de aandacht niet weg gaat schuiven van BTC die toch vooral log en langzaam is, en geen enkele use-case heeft. Waarom zouden overheden deze niet verbieden, als zijnde piramidespel, en zich richten op spelregels voor andere valide projecten als ETH?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:52:
Persoonlijk wordt ik wat zenuwachtig van alle berichten over regulering. Ik vraag me dan af of de aandacht niet weg gaat schuiven van BTC die toch vooral log en langzaam is, en geen enkele use-case heeft. Waarom zouden overheden deze niet verbieden, als zijnde piramidespel, en zich richten op spelregels voor andere valide projecten als ETH?
Lol. Begrijp je wel wat Bitcoin is? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-10 14:40
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:48:
[...]

Yep. Maar ik vond het gewoon lastig om meerdere maanden de koersen te zien stijgen. Ik had begin dit jaar steeds het idee dat het ieder moment kon crashen zoals in 2018. Maar het bleef maar stijgen. Tot het moment dat ik natuurlijk volop inzette op Doge. Toen crashte de hele markt.
Dat is wel lastig ja. Je hebt pas echt verlies als je verkoopt natuurlijk maar je moet dan die afweging maken voor jezelf. Hier spelen wel een aantal aspecten mee waar ik geen zicht op heb. In ieder geval, veel succes. Ik zou je toch aanraden om je pf wat meer op BTC te concentreren (50%) en dan als eerste shitcoin ETH, those are my 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:13

Darrell

Fiat moonboy

Verbieden was volgens mij al niet mogelijk maar nu El Salvador het er als currency doorgedrukt heeft al helemaal niet meer.

Het is wachten op het volgende (grotere) land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 14:26
Mijn schoonmoeder is gisteren ingestapt. Hij gaat zo omhoog mensen (y)

[ Voor 6% gewijzigd door dogtagz op 21-06-2021 09:54 ]

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
dogtagz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:54:
Mijn schoonmoeder is gisteren ingestapt. Hij gaat zo omhoog mensen (y)
Wat gaat er precies omhoog?

Bah! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:19
Ah, bloed vloeit door het topic.

Dat betekend maar 1 ding: De uitverkoop is weer bezig :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik word persoonlijk niet warm of koud van dit soort berichten. De FUD-machine draait op volle toeren, maar als retail speler gaat ik daar echt niet mijn monopoly geld door verkopen.
Dat in China 60% van de hashcapaciteit in het netwerk uitgezet gaat worden lig ik ook echt niet wakker van. Wat mij wel stoort is dat whales tegen elkaar opbieden en de prijs kunstmatig laag houden.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
Update op Mijn voorspelling, die helaas denk ik accuraat kan zijn.....zoals eerder hier verteld;
We gaan nu eerst naar de 28,.6 met een bounce daarna naar 34 zoiets, om daarna langzaamaan de regionen low 17.500 op te gaan zoeken.
Nieuwe accumulatie zit uiteindelijk rond de 10 K, over een jaartje zoiets.

De boost voor deze Run was M.I. Tether, die nu al de uit het niets geprinte munten waarvan ze BTC hebben gekocht loopt te dumpen op de markt. Waardoor uiteindelijk de administratie klopt. Mensen komen steeds dichterbij deze fraude, dus tja dan moeten ze iets he:)!

Daarnaast lopen zeer grote contracten af op Ether, waarbij miljoenen mensen de kans krijgen om na een vast periode Ethers te kunnen verkopen, dit gaan ze ook massaal doen..... Dus Smart money is now exiting.
Miners hebben al verkocht, de laatste bounce naar 41 was van Whales die de boot hebben gemist.

Ik ben somber, maar er is wel veel geld te verdienen!
Als straks iedereen zat is, uitgewrongen, veel verlies heeft, zal ik weer lekker muntjes kopen op 0,20 cent en na de volgende Halving de boel weer op Henk en Ingrid dumpen.

If you can't beat the system, join em.

Want laten we eerlijk zijn, die hele afhankelijkheid van Biitcoin mbt alle alts is gewoon lachwekkend.
En ja zeg dat ik het niet snap of een bear ben, enzo maar ik heb er al 2 meegemaakt nu qua runs en dumps.

En zit een hele kleine kans in dat dit een bear trap is, en we aan de vooravond staan van een stijging van BTC naar 250 K......uiteindelijk komen we daar wel.... maar de markten zijn al zo explosief gestegen dus ik denk dat bovenstaande uit gaat komen.

Doe ermee wat je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:56:
[...]

Wat gaat er precies omhoog?

Bah! :r
Wacht, dit is niet het BBQ topic?

Haha, de Bitcorn gaat omhoog!

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Een paar weken geleden zag ik een video over een Wykoff (geen idee of je dat zo schrijft) effect. Het leek er toen op dat dat iets is wat echt bestaat en wat we aan het volgen zijn.

Hoe denken jullie daarover? Is dat echt zo en zoja waar zitten we nu op dat effect? Hebben we onderhand die bodem een keer gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:41:
[...]

Had toch gehoopt dat ik dat niet zou zijn.
Ik krijg sterk het idee dat iedereen hier dikke winsten heeft en ik vrijwel de enige ben die letterlijk alleen maar verliezen heeft met crypto.

To be fair, ik heb het meeste verloren door slechte handels keuzes maar op het moment dat ik besloot te holden, kakte de hele markt in. Het voelt zo ontzettend oneerlijk.
Crypto kent meer verliezers dan winnaars, hier zullen de meeste dat niet toegeven en roepen dat ze altijd winst maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• freshprince
Thommie.nl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:58:
Update op Mijn voorspelling, die helaas denk ik accuraat kan zijn.....zoals eerder hier verteld;
We gaan nu eerst naar de 28,.6 met een bounce daarna naar 34 zoiets, om daarna langzaamaan de regionen low 17.500 op te gaan zoeken.
Nieuwe accumulatie zit uiteindelijk rond de 10 K, over een jaartje zoiets.

De boost voor deze Run was M.I. Tether, die nu al de uit het niets geprinte munten waarvan ze BTC hebben gekocht loopt te dumpen op de markt. Waardoor uiteindelijk de administratie klopt. Mensen komen steeds dichterbij deze fraude, dus tja dan moeten ze iets he:)!

Daarnaast lopen zeer grote contracten af op Ether, waarbij miljoenen mensen de kans krijgen om na een vast periode Ethers te kunnen verkopen, dit gaan ze ook massaal doen..... Dus Smart money is now exiting.
Miners hebben al verkocht, de laatste bounce naar 41 was van Whales die de boot hebben gemist.

Ik ben somber, maar er is wel veel geld te verdienen!
Als straks iedereen zat is, uitgewrongen, veel verlies heeft, zal ik weer lekker muntjes kopen op 0,20 cent en na de volgende Halving de boel weer op Henk en Ingrid dumpen.

If you can't beat the system, join em.

Want laten we eerlijk zijn, die hele afhankelijkheid van Biitcoin mbt alle alts is gewoon lachwekkend.
En ja zeg dat ik het niet snap of een bear ben, enzo maar ik heb er al 2 meegemaakt nu qua runs en dumps.

En zit een hele kleine kans in dat dit een bear trap is, en we aan de vooravond staan van een stijging van BTC naar 250 K......uiteindelijk komen we daar wel.... maar de markten zijn al zo explosief gestegen dus ik denk dat bovenstaande uit gaat komen.

Doe ermee wat je wilt.
No offense maar dit is weer zo'n post die er niets toe doet door die laatste alinea:
Je zegt eigenlijk dat het omlaag gaat maar kan ook omhoog.
Maw. je dekt jezelf volledig in waardoor de rest van je post er eigenlijk niet meer toe doet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Slux schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:02:
[...]

Crypto kent meer verliezers dan winnaars, hier zullen de meeste dat niet toegeven en roepen dat ze altijd winst maken.
Ik denk dat er op dit forum eigelijk meer winnaars dan verliezers zitten omdat er al enige kennis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:00:
[...]

Deze bear trap duurt wel lang ;(

ps. nieuwe avatar, even het een en ander in perspectief zetten.
Wat die man zegt klopt wel, alleen is wat hier zichtbaar is de Bubbel.
Dat geld is Weg, en komt voorlopig niet meer terug.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:51
freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat er op dit forum eigelijk meer winnaars dan verliezers zitten omdat er al enige kennis is
Behalve kennis zal het er meer mee te maken hebben dat de meesten hier niet in 2020 zijn ingestapt. Als je maar 1 jaar eerder was moest je wel hele domme dingen hebben gedaan om nu in de min te staan. Of vol in shady alts zijn gegaan, maar dat is ongeveer hetzelfde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
[...]

Haha :P dat is echt niet waar.

De winnaars zijn de forum-fossielen die hier al een paar jaar aan het lurken zijn en het gros van hun coins <10k hebben gekocht. Een hoop daarvan hebben stukjes verkocht op de weg omhoog. En kopen misschien nu weer terug, of wachten verder af, of vinden het mooi geweest.

Als je een paar maanden geleden hier bent gekomen heb je vooral de moonboys gezien die hun eigen shitcoins aan het shillen waren. Safemoon rotzooi etc. "Toevallig" is het gros daarvan inmiddels weer vertrokken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
@Richh en ik schrijven dus exact hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:11:
[...]

Haha :P dat is echt niet waar.

De winnaars zijn de forum-fossielen die hier al een paar jaar aan het lurken zijn en het gros van hun coins <10k hebben gekocht. Een hoop daarvan hebben stukjes verkocht op de weg omhoog. En kopen misschien nu weer terug, of wachten verder af, of vinden het mooi geweest.

Als je een paar maanden geleden hier bent gekomen heb je vooral de moonboys gezien die hun eigen shitcoins aan het shillen waren. Safemoon rotzooi etc. "Toevallig" is het gros daarvan inmiddels weer vertrokken :P
Aaah, de safemoon periode op dit forum was toch wel top :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Ken. schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:10:
[...]

Wakker? Zo te zien droomt hij nog. Of hij loopt een paar weken/maanden achter 8)7
We zitten volledig in de blow-off phase, ergens tussen capitulation en despair.
Mwah, niet zo negatief he! :P

Het moet raar lopen wil dit weer goedkomen, eens, maar Bitcoin wil wel vaker raar lopen.

Maar eens; die gast is een enorme dromer die vooral z'n volgers ophitst om meer crypto te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-08 11:23
Bever! schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:06:
[...]

Hex is een scam, waardeloos product
Waar zijn dan al die mensen die gescamd zijn?
Ik zie er geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:15:
[...]

Ik zie er geen
Die lopen op de markt rond met een fysieke bitcoin munt, nog steeds niet snappen dat ze opgelicht zijn :+

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:13:
[...]

Het moet raar lopen wil dit weer goedkomen, eens, maar Bitcoin wil wel vaker raar lopen.

Maar eens; die gast is een enorme dromer die vooral z'n volgers ophitst om meer crypto te kopen.
Ik ben ook redelijk positief hoor!
Denk dat wel nog heel even een klein stukje door naar beneden gaan, en dan volgt - volgens diezelfde afbeelding - de 'return to the mean', om vervolgens te stijgen naar een nieuwe ATH :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:22
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:13:
[...]

ja btc heeft veel slechtere periodes gekend en het is altijd weer goed gekomen...tuurlijk geen garantie. Maar zo idioot is dit allemaal niet.
Zolang de 30k zone niet breekt is dit allemaal maar ruis.....zelfde geld aan de bovenkant 42k. Pas buiten die zone is er duidelijkheid. Mensen die roepen dat het zeker naar 20k gaat of dat het over 4 maanden 100k is roepen maar wat. Beste is gewoon niets doen in deze zone als je niet weet wat je doet.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
[...]

Ik zie er geen
Hex is inderdaad een soort scam. Meesten worden gescammed zonder dat ze het doorhebben.
Maar het is een soort safemoon scam waar je ook winst kan op hebben.
Het is dus hoog risico.

Kans op rugpull bestaat ook maar dan weet iedereen wel wie er gerugpulled heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
[...]

Ook hier zat het jaren ramvol met dikke dikke losers, zoals mijzelf, gelukkig vanaf midden 2020 niet meer :)

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
Mooie beschrijving voor het cryptoforum: 'al jaren ramvol dikke dikke losers'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:45

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:24:
Mooie beschrijving voor het cryptoforum: 'al jaren ramvol dikke dikke losers'.
Dat is heel zwart wit gezegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jisx4un57J1n0e1jQgdrNvQlCl0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XaP1n6oFQo72INxZVumXYVao.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
Bovenstaande mevrouw is m.i. de winnares van de @Verwijderd reeks. Gedeelde eerste plaats met de 1k ETH-babe van @Stokstaart. Moet ook gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:02
Adriana Lima *O*

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dgDxfMbNVF3LnYsLWhdqR11iHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJzwAbqpcTgrax7ckXNgP3Hf.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee hoe dit in mijn spotwallet gekomen kan zijn op binance?
Ik heb het zelf.niet aangeschaft of een NFT verkocht ofzo

Edit: airdrop van Binance ofzo.. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Khaelos op 21-06-2021 10:56 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wie of wat is een "Barry Silbert"? Ik kwam pas onder een random aanbevolen YouTube-filmpje deze reeks reacties tegen van accounts zonder content en van een paar maanden oud:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cWJtotqtC8ptAa53giJG23EyN_s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3ixdKtqqR4GqN9WiTSR10TPg.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfOwcZQfquD02jziwtJ0JrOd9HA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y5IZmtem8DWflohH5B0g6ifD.png?f=fotoalbum_large

Hij schijnt nogal wat te zijn in de crypto-wereld, maar blijkbaar besteedt meneer ook een boel geld aan spamaccounts? Of is dit een meme waarvoor ik ondertussen te oud ben?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:53:
[...]
Lol. Begrijp je wel wat Bitcoin is? _O-
1 groot piramidespel toch? :/
Of is het meer zoals in goud-derivaten handelen maar dan zonder onderpand?

[ Voor 16% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-06-2021 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:18:
[...]

Hex is inderdaad een soort scam. Meesten worden gescammed zonder dat ze het doorhebben.
Maar het is een soort safemoon scam waar je ook winst kan op hebben.
Het is dus hoog risico.

Kans op rugpull bestaat ook maar dan weet iedereen wel wie er gerugpulled heeft :D
Ik geloof niet in een rug pull bij hex want de community is ondertussen zo groot dat er altijd liquiditeit zal zijn.

Stel je voor dat je bitcoin kocht in een tijd dat iedereen dacht dat het een scam was...

Iedereen zou zijn eigen mening moeten vormen over hex. Maar het gewoon een scam noemen is heel makkelijk. Doe een beetje research.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
CodeCaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:30:
Wie of wat is een "Barry Silbert"? Ik kwam pas onder een random aanbevolen YouTube-filmpje deze reeks reacties tegen van accounts zonder content en van een paar maanden oud:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hij schijnt nogal wat te zijn in de crypto-wereld, maar blijkbaar besteedt meneer ook een boel geld aan spamaccounts? Of is dit een meme waarvoor ik ondertussen te oud ben?
ome barry is van greyscale....1 van de grootste btc hamsters aller tijden.

die scammers op youtube pakken altijd namen van bekende figuren binnen crypto. Die accounts hebben niets te maken met die personen

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 21-06-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:45

knakworst

Get more sats!

Ray_ schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:28:
Bovenstaande mevrouw is m.i. de winnares van de @Verwijderd reeks. Gedeelde eerste plaats met de 1k ETH-babe van @Stokstaart. Moet ook gezegd worden.
Laten we haar dan zsm voor 69k gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:32:
[...]

ome barry is van greyscale....1 van de grootste btc hamsters aller tijden
Ja tot zover was ik dus nog wel gekomen, maar WTF betekenen al die comments? Waar slaat dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:32:
[...]

Ik geloof niet in een rug pull bij hex want de community is ondertussen zo groot dat er altijd liquiditeit zal zijn.

Stel je voor dat je bitcoin kocht in een tijd dat iedereen dacht dat het een scam was...

Iedereen zou zijn eigen mening moeten vormen over hex. Maar het gewoon een scam noemen is heel makkelijk. Doe een beetje research.
Ik heb research gedaan en dat is mijn mening. Kan die fout zijn, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
CodeCaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:34:
[...]

Ja tot zover was ik dus nog wel gekomen, maar WTF betekenen al die comments? Waar slaat dat op?
dat is niet de echte barry. Zijn scammers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 13:37
magic45 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 19:06:
[...]

Ik zit er ook wel zo in hoor, er zijn veel non market indicatoren die gelijkenis vertonen met 2008. Denk aan grootschalige fraude en toename van debt. Ik denk zelfs dan zonder de US stimulus cheques er al genoeg defaults waren geweest om weer een hele bende te starten.
Dit staat voor mij nog steeds. De huidige volatiliteit zonder dat het in die andere markten nou echt heel erg bal is op dit moment maakt de klap straks denk ik alleen maar harder.

Aan de andere kant, zo lang men het geld blijft printen blijft het uitstel en het oppompen van bubbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:35:
[...]

dat is niet de echte barry. Zijn scammers
Spammers, bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
nee, die figuren proberen je te lokken naar telegram of whatsapp en proberen daarna je coins te jatten. meestal komen er een lading comments van willekeurige figuren en die roepen dat barry (of een ander bekend persoon) de man is, en dan volgt er een telefoon nr

[ Voor 24% gewijzigd door anti elppa op 21-06-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:39:
[...]

nee, die figuren proberen je te lokken naar telegram of whatsapp en proberen daarna je coins te jatten
Lees jij dezelfde comments als ik? In mijn screenshot staan alleen maar verhalen vol lof over Barry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:04
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:21:
Zucht. Weer een rode dag zo te zien voor mij. Ik heb al zo lang geen groen meer gezien dat ik niet eens meer weet hoe het eruit ziet.

Hoe denken jullie trouwens over Dogecoin? Ik zit daar nu 99% in maar ben sterk aan het nadenken om daar alles uit te trekken en te verspreiden over BTC, ETH, ETC, CARDANO en WAVES. Goede keuze om te doen?
Vasthouden tot de 0, dat hoor je te doen met een memecoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Scammers.. En er zijn dus écht mensen die dom genoeg zijn om er in te trappen :X

Ingetrapt dus opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
CodeCaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:40:
[...]

Lees jij dezelfde comments als ik? In mijn screenshot staan alleen maar verhalen vol lof over Barry.
klopt zo begint het, meestal na een stuk of 10 tot 15 replies komen de tel nrs.

KIJK UIT AUB!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Thommie.nl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:58:
Waar haal je dit vandaan?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart staart
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:10

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Bji dit soort taalgebruik zou bij iedereen de alarmbellen al af moeten gaan dat het gaat om fake accounts met fake comments. Dit valt onderdezelfde categorie als de mails die zeggen dat je een rijke oom hebt in afrika die geld naar je over wil maken. 8)7

Wat mij opvalt is dat de laatste jaren bijna alle opmerking op welke sociale media dan ook afkomstig zijn van spam / scam accounts. Dat daar nog niet iets aan gedaan kan worden tegenwoordig.. Het verziekt echt de hele essentie van de mogelijkheid tot het plaatsen van opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Dat ís de scam. Met verschillende nep accounts iemand aanbevelen en dan zijn er dus mensen die denken dat het echt is, en vervolgens contact gaan opnemen en denken dat ze echt met die persoon te maken hebben (zie mijn link hierboven)
Ben pas net bekend met scams op het internet of? Die berichten van 'Elon' waarbij hij je BTC verdubbelt zijn ook niet echt :P

Lees hier maar even hoe het loopt als je contact met ze opneemt:
Ingetrapt dus opgelicht.

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 21-06-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:43:
[...]

Waar haal je dit vandaan?
is zo'n berg onzin dat ik niet eens zin had er op te reageren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aart staart
  • Laatst online: 22:10
[...]

Waarom zou iemand die het 'gouden ei' in handen heeft dit in godsnaam delen met de rest van de wereld. En dan ook nog eens door het plaatsen van opmerkingen onder een youtube filmpje. 8)7

Als iemand al een trucje zou hebben om geld te verdienen dan houdt diegene dat altijd voor zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:08
Spammers die scammen, ja. Vervolgens komt er een of ander whatsapp nummer of emailadres waar je in contact komt met degene die je zo snel mogelijk van je geld / crypto af helpt..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:07

HollovVpo1nt

I like gadgets

Gisterenavond met degelijk gevoel naar bed gegaan. Wtf krijgen we nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Ik hoop dat underdog XRP alles de moeder blaast, helaas krijgt de SEC 2 maanden extra de tijd voor onderzoek, ik ben van mening dat ze aan het rekken zijn.
Anyway, zoals het er nu naar uit ziet zal de zaak ergens aan het eind van het jaar of begin 2022 klaar zijn.

laat dat nou net zo uitkomen zo rond het eind van de bullmarkt (de tijd waarin XRP knalt en we daarna de bearmarket weer in gaan

Maar ik denk dat BTC nog wel een aantal jaar leidend blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:19

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Is dit de eerste crypto video die je de afgelopen 2 jaar hebt gekeken op Youtube? :P

Maakt niet uit welke crypto video je aanklikt: overal zie je dit soort comment treintjes en het is altijd een scam. Altijd. Geen aandacht aan geven en zeker niet naar de telefoonnummers bellen, SMSen, appen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:43:
[...]

klopt zo begint het, meestal na een stuk of 10 tot 15 replies komen de tel nrs.

KIJK UIT AUB!!!
Bedankt voor de waarschuwing, maar ik ga niet op basis van een WhatsApp-nummer uit een YouTube-comment geld overmaken...

Ik vroeg me alleen af wat het nut is van het posten van zoveel lovende comments over een toch wel bekend persoon.
aart staart schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:43:
Bji dit soort taalgebruik zou bij iedereen de alarmbellen al af moeten gaan dat het gaat om fake accounts met fake comments. Dit valt onderdezelfde categorie als de mails die zeggen dat je een rijke oom hebt in afrika die geld naar je over wil maken. 8)7
Dat gaan ze dus ook, vandaar dat ik er hier naar vraag.
Ken. schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:43:
[...]

Dat ís de scam. Met verschillende nep accounts iemand aanbevelen en dan zijn er dus mensen die denken dat het echt is, en vervolgens contact gaan opnemen en denken dat ze echt met die persoon te maken hebben (zie mijn link hierboven)
Dát gedeelte had ik dus nog niet gezien, en daar was ik dus ook benieuwd naar. Dus in zo'n comment thread komt dan uiteindelijk een reactie à la "Dit is het nummer van Barry, echt waar, neem even contact met hem op en hij helpt je verder [van je geld af]!"? _O- Fantastisch.
Ben pas net bekend met scams op het internet of?
:')
dehardstyler schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:51:
[...]

Is dit de eerste crypto video die je de afgelopen 2 jaar hebt gekeken op Youtube? :P

Maakt niet uit welke crypto video je aanklikt: overal zie je dit soort comment treintjes en het is altijd een scam. Altijd. Geen aandacht aan geven en zeker niet naar de telefoonnummers bellen, SMSen, appen of wat dan ook.
Ik lees echt zo goed als nooit de comments op YouTube, zelfs NuJIJ is inhoudelijker.

Maar nee, ik haal mijn nieuws en advies inderdaad niet uit YouTube-filmpjes, negen van de tien mensen hebben geen idee waar ze het over hebben, en maken die filmpjes niet uit filantropisch oogpunt maar vanuit winstbejag.

[ Voor 19% gewijzigd door CodeCaster op 21-06-2021 11:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• workermaster
elektriekert schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:41:
[...]

Zo denken ze ook op Reddit. Gelukkig heb ik besloten uit Doge te gaan. Ik ga 50/50 op BTC en ETH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Stokstaart schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:47:
[...]

Spammers die scammen, ja. Vervolgens komt er een of ander whatsapp nummer of emailadres waar je in contact komt met degene die je zo snel mogelijk van je geld / crypto af helpt..
De telefoonnummers en emailadressen met een . tussen elke letter of elk nummer :).

Ik vraag me altijd af waarom die gasten daar zoveel tijd in steken maar blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die hierin trappen helaas. Comments op filmpjes zijn gewoon de moeite niet waard om je tijd aan te besteden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:10

raq

Slux schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:02:
[...]

Meeste van mij trades zijn verliesgevend, ben er ook mee gestopt geminderd. Gelukkig heb ik altijd een hodlpotje aangehouden.

'Time in the market' is het belangrijkste, veel nieuwkomers (< 1jr) zullen in het rood staan, merendeel van de rest niet. Als je al wel langer dan 1jr erin zit en je staan in het rood, dan moet je miss concluderen dat crypto niet jouw ding is.
Vrijwel elke verliezer van nu wordt een winnaar in de komende bullrun, als je maar je coins hodlt, eventueel DCA toepast en een realistisch exit-plan hebt. Ten minste zo is het in het verleden altijd gegaan.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Laatst online: 28-02 13:12
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:32:
[...]

Een goede bekende raadde mij aan om Hex te kopen toen deze nog 0.02 was. Ik ben niet zo'n fan van coins zonder fundamentals, dus heb ik daar geen gehoor aan gegeven. Nu wilt hij vol gaan inzetten op Pulse zodra deze online komt, maar daar ga ik me ook niet bij aansluiten. Beide projecten voelen bij mij absoluut niet lekker. Aangezien jij in Hex neem ik aan dat je ook uitkijkt naar de Pulse Chain? En wat maakt voor jou Hex zo goed, behalve dat er een grote community achter zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Hopelijk zie je dat dit een overduidelijk scam is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Barry Silbert is de broer van Ronnie Pickering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Ik zie er geen
Één blik op het Youtube-kanaal van Hex bedenker Richard Heart zou genoeg moeten zijn om er hard bij weg te lopen dacht ik zo. Slimme jongen die een 100% nutteloos product goed aan de man weet te brengen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 08:00
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:06:
Barry Silbert is de broer van Ronnie Pickering.
Who's that!?
_O-

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Malarky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:04:
[...]

De beursdip moet nog komen, we wachten nog op dat ene event die de aandelenmarkt flink naar beneden jaagt, dan weten we onderhand wel wat dat die dag met BTC doet.
Nou? De covid crash heeft crypto toch ook gefokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Luuk schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:08:
[...]

Één blik op het Youtube-kanaal van Hex bedenker Richard Heart zou genoeg moeten zijn om er hard bij weg te lopen dacht ik zo. Slimme jongen die een 100% nutteloos product goed aan de man weet te brengen. :)
Je geeft dus zelf toe dat je niet verder gekeken hebt dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:15:
[...]

Je geeft dus zelf toe dat je niet verder gekeken hebt dan dat
Nee hij zegt dat dat genoeg zou moeten zijn, hij zegt nergens of hij niet meer heeft gedaan dan dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

elektriekert schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:05:
[...]

Hopelijk zie je dat dit een overduidelijk scam is
Ik zie dat er íets mee aan de hand is, maar ik kende deze specifieke variant niet. Ik vraag daarom om meer informatie. Zie de posts hierboven die iets meer moeite doen om wél uit te leggen wat er aan de hand is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Wat een volatiliteit... + 800 - 800 in enkele minuten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:14
elektriekert schreef op maandag 21 juni 2021 @ 10:41:
[...]

Als je met 99% van je inleg in Dogecoin gaat met het idee van hoe langer ik hodl hoe rijker ik word, dan kan je beter met crypto stoppen. Ik hoop voor hem dat hij er geen duizenden euro's in heeft gepompt. En ja een memecoin hoor je idd vast te houden tot de 0. Misschien dat je daarna wat voorzichtiger bent om zomaar ergens geld in te stoppen omdat Elon Musk erover tweet.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
SlasZ schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:22:
ja heel vaag om te zien. Wel mooie show om te volgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra je moet gaan zoeken naar projecten die hopium winsten moeten gaan maken weet je dat er meer geld uit de markt dan in de markt vloeit. Zelfde als met de ICO nagolven in 2018.

Het is misschien vervelend, maar het is beter om tijdelijk op andere dingen te focussen totdat crypto weer overduidelijk bullish gaat.

Tenzij je een kenner bent die weet hoe je de toppen short en bodems longt is het voor Jan Modaal nu even niet de markt om geld in te pompen.

Het gaat momenteel maar 1 kant op en dat is in de zakken van de daytraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
SlasZ schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:22:
Zeg dat! Mooie priceaction momenteel... Spannender dan het EK vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
the dirty thirty aantikken vandaag? Zal mij benieuwen of er dan een echte bounce komt of dat er een klein drukkertje onder de 30 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Snikkeldrijer schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:05:
[...]

Een goede bekende raadde mij aan om Hex te kopen toen deze nog 0.02 was. Ik ben niet zo'n fan van coins zonder fundamentals, dus heb ik daar geen gehoor aan gegeven. Nu wilt hij vol gaan inzetten op Pulse zodra deze online komt, maar daar ga ik me ook niet bij aansluiten. Beide projecten voelen bij mij absoluut niet lekker. Aangezien jij in Hex neem ik aan dat je ook uitkijkt naar de Pulse Chain? En wat maakt voor jou Hex zo goed, behalve dat er een grote community achter zit?
Over pulse durf ik geen voorspellingen doen. Als eth 2.0 er door komt en de gas fees geen issue meer is, dan zal pulse obsolete blijken te zijn denk ik

Hex is de enige/eerste staking coin die je beloont voor langetermijn denken/staken.
Longer stakes pays better.
Daardoor wordt de community alleen maar groter. Iedereen die erin zit kan er niet zomaar uit, totdat zijn end stake datum eraan komt.

Hex gebruikt een paar psychologische trucjes die populaire scamcoins gebruikten. Het lijkt heel erg op een scam en toch is het er geen.

Persoonlijk zou ik hex niet meer kopen want ik krijg stilaan hoogtevrees. Maar het kan evengoed nog eens 1000x doen. Maar eens je gestaked bent hoef je er niet meer over na te denken. Het is namelijk geen trading coin. Time in the market > timing the market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
keepitfrosty schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:25:
the dirty thirty aantikken vandaag? Zal mij benieuwen of er dan een echte bounce komt of dat er een klein drukkertje onder de 30 komt.
Van mij mag die iets sneller naar de 30k zakken zodat er wat mooie wicks ontstaan bij DOT, KSM en ADA waar ik wat order heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:27:
[...]

Van mij mag die iets sneller naar de 30k zakken zodat er wat mooie wicks ontstaan bij DOT, KSM en ADA waar ik wat order heb staan.
Zucht, zolang dat soort munten heftiger gaan reageren op een herstel dan Bitcoin zelf, dan gaan we de komende weken de 20k nog wel aantikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mocht de 30/31k aangetikt worden en er weer een weg naar boven onstaat richting de 40k zoals op 6 juni het geval was, dan stap ik uit. Deze volatiliteit is niet goed voor mijn hart. Wat heeft crypto voor nut als je levensverwachting met 20 jaar in ingekort door de stress of als je zolang hodlt dat je niks met je crypto kunt doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

wat een geweld weer

Knakworst is er ook maar mee gestopt _O-

[ Voor 54% gewijzigd door Darrell op 21-06-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Wat een grote doji candle op de 30min/1h is dit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:30:
Wat een grote doji candle op de 30min/1h is dit :o
Dat moest ik even opzoeken.

De doji is een candlestick patroon waarbij de opening- en slotkoers gelijk zijn. Doji's duiden op onzekerheid in de markt, maar kunnen vaak ook een trendomkeer inluiden.

ik ga maar voor dat laatste.
Pagina: 1 ... 202 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!