Thommie.nl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:58:
Update op Mijn voorspelling, die helaas denk ik accuraat kan zijn.....zoals eerder hier verteld;
We gaan nu eerst naar de 28,.6 met een bounce daarna naar 34 zoiets, om daarna langzaamaan de regionen low 17.500 op te gaan zoeken.
Nieuwe accumulatie zit uiteindelijk rond de 10 K, over een jaartje zoiets.
De boost voor deze Run was M.I. Tether, die nu al de uit het niets geprinte munten waarvan ze BTC hebben gekocht loopt te dumpen op de markt. Waardoor uiteindelijk de administratie klopt. Mensen komen steeds dichterbij deze fraude, dus tja dan moeten ze iets he:)!
Daarnaast lopen zeer grote contracten af op Ether, waarbij miljoenen mensen de kans krijgen om na een vast periode Ethers te kunnen verkopen, dit gaan ze ook massaal doen..... Dus Smart money is now exiting.
Miners hebben al verkocht, de laatste bounce naar 41 was van Whales die de boot hebben gemist.
Ik ben somber, maar er is wel veel geld te verdienen!
Als straks iedereen zat is, uitgewrongen, veel verlies heeft, zal ik weer lekker muntjes kopen op 0,20 cent en na de volgende Halving de boel weer op Henk en Ingrid dumpen.
If you can't beat the system, join em.
Want laten we eerlijk zijn, die hele afhankelijkheid van Biitcoin mbt alle alts is gewoon lachwekkend.
En ja zeg dat ik het niet snap of een bear ben, enzo maar ik heb er al 2 meegemaakt nu qua runs en dumps.
En zit een hele kleine kans in dat dit een bear trap is, en we aan de vooravond staan van een stijging van BTC naar 250 K......uiteindelijk komen we daar wel.... maar de markten zijn al zo explosief gestegen dus ik denk dat bovenstaande uit gaat komen.
Doe ermee wat je wilt.