̛ͯ͑ͭ͋͋̽̎͊ͭ̉̍ͧ̋͏̦̼͚̭͕̟ǐ̶̷̢̮̫͙̥̤͙̻̦̙͕̈̓̔̇̃̽̋̈̈́̌ͬ͊ͧͯ͞n̢̰͙͔̻͚̻̲̋̐͑̏ͤ̚̚̕͢͞vͯ̇͂ͫ̔̍ͦ̂ͧ͏̶̼̗͕̠͎͓̳̝̩̭͕͉̥̻́͜e̶̢͎̺͔̤̟̯͔̲͓͕̳͒͗͆͗̾͌̍̒̽͐͑̈͗̾̊̽͑̅ͯ͞ͅȑ̶̵͎͕̯͈̽͂ͣ̈͑̓̀̾̚͟͢t̷̛̜̺̪̽́͂̽͊̔̐̐ͤ͋ͮ̐̆͋͋ͥ̓ͯ̌͞͡͝e̛͇̰̳̤̘̟͖̖̫̟̱͇͎̥̹͋̓̂̀̂̃̒ͤ́͂̐͆̈́d̩̝͚̞͙̺̞̼̖̖̗̤̺̥͕̦̟͙̔̊̈ͧ̀͟͢͡͞ ͈̝̠̖̩͚̱̘̣ͩ̿ͩ͆͂͊͂́͝͝ͅB͊ͧͮ͐̉͐̽́̎̂͐̅̈́͆҉̨̛̭̟̻̤̹̰̠̞͞ąͬ̑ͧͨ̽ͬ̑̓̉ͥ͊̅̉͒̕͠͏̬̱̬̻͍͖͓̯͚͙̼ȓ̃̈́̄̈́̔̓̋͏͈̦̬̜̥̼̘̮̭͕́͘t̶̨̟̠̤̙͇̳͔͕̩̘͕̅ͮ̔͋̓͒͗͗͊̉ͥ̓̊̈́̐ͨ͢
dat is wel heel erg fictiefRemy!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:34:
Even een fictief rekenvoorbeeld, maar als BTC $35.000 waard is, dan had je voor 50 miljard 1428571 BTC kunnen kopen. Als BTC dan maar $1 stijgt, dan heb je al een lekkere winst als je alles kan verkopen.
Al ben ik erg benieuwd wat zoiets met de markt zou doen...
En even 50 miljard overmaken naar Binance lijkt mij ook wel even zweten
Dat werkt zo alleen maar bij kleine bedragen bij grote bedragen beinmvloed je zelf teveel de markt..
met kopen zal de koers omhoog gaan en met verkopen omlaag .. daar hoef je bij dat soort bedragen nieteens een marketorder voor te plaatsen je veranderd puur de vraag en aanbod verhouding en daarmee een verandering in de hoeveelheid support of resistance. met moon of door het putje als gevolg
de koers zegt iets over de prijs van 1 bitcoin, maar niet over 1,4 mil bitcoin.

Je moet niet vergeten je kan een bitcoin alleen kopen als die ook wordt verkocht en visa versa
Wordt geen mooie Bartje
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Blijkbaar! De 35K was in beeld, paar keer (net eronder) aangetikt...The Redman schreef op zondag 4 juli 2021 @ 01:10:
Zondag. Dumpen maar.
Ik ben nog steeds wakker en jullie hebben echt niets gemist or soZ
Ga terug je nest in.
Ga terug je nest in.
Heerlijk als ik aan die tijd terug denk haha..Slapen is voor mietjes en inkakken is bijpakken!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Pffft, dacht ga eens goed slapen, lig alweer sinds 05:00 te denken over allerlei theorieën dus er maar uit.
Weinig gemist idd.
Weinig gemist idd.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Wel grappig dat m'n Algorand (3 dollar
ooit via earn ofzo) het het beste doet de laatste dagen.
(tenminste van mijn watchlist)
(tenminste van mijn watchlist)
[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 06:41 ]
Alle weak hands eruit zie ik, tja die durven toch niet harder dan 200 in een lambo dus zijn het ook niet waard dan. 😏😏😏
35 k soon. 5 minuutjes 🤑
35 k soon. 5 minuutjes 🤑
Tadaaaaaaaa!!!!!
En zoals ik denk.met wat mazzel direct door naar de 36.....
En zoals ik denk.met wat mazzel direct door naar de 36.....
[ Voor 65% gewijzigd door Thommie.nl op 04-07-2021 07:43 ]
En erdoor, nu vasthouden aub!!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
En Jaapio wordt straks wakker met de gedachte dat ie er precies goed uitgestapt was gisteren.
Met dik 50% doe je nooit iets fout.JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:45:
En Jaapio wordt straks wakker met de gedachte dat ie er precies goed uitgestapt was gisteren.
Maar de kans is er dat we de bodem hebben gemaakt...... trippel bottom. 35 k nu Support maken..... en dan eerst de 37 k slechten en dan ligt de weg naar de restest van 42 k open.
[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 04-07-2021 07:48 ]
Is dat een 3x op die gun?
Wow wowww! Is dit dé uitbraak uit het driehoekje??
Dat was idd de makkelijkste 50 euro in 5 minuutjes tijd
Leuk, wat ga je kopen?SlasZ schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:50:
Ik denk niet dat alle dames er zo over denken....SlasZ schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:50:
Maar tis wel duidelijk hier hoef je geen raketgeleerde voor tenzijn....
:strip_exif()/f/image/TkHrlyJj8U0PiWBmohecT8F3.jpg?f=fotoalbum_large)
Nog bezig met mijn 1% per dag. Zit nu al aan 1.87% gemiddeld maar nog maar 3 dagen bezig.. heb ik wat buffer voor als het even minder gaat.
Jezus, en dat voordat ik mijn tweede bak koffie op heb.
Begint er wel op te lijken jaRemy!!!! schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:22:
[...]
Ik denk dat het een inverted Bart wordt, kan niet anders!![]()
[Afbeelding]
Mijn percolator is nog aan het borrelen.streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:54:
[...]
Jezus, en dat voordat ik mijn tweede bak koffie op heb.
[...]
Begint er wel op te lijken ja
Anoniem: 1032405
Haha ik was al lang wakker, maar alle lambo's op een stokje wat een mooie pumpJDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:45:
Gelukkig heb ik altijd nog een hodl pot waar ik niet mee trade, dus 42k komt u maar
Al was die long nu nog open hebben natuurlijk mooier geweest, maar er komen nog kansen zat voor een nieuwe positie.
Wel kut dat een nieuwe GPU nu nog verder weg lijkt, PUBG begint al te stotteren op 1080p...
Okee, een kleine long! x5 stoploss op 35050.
Fijne zondag!
Benieuwd wat Taro gaat doen.
Fijne zondag!
Op bezoek bij familie of F1 kijken.PlanR schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:02:
Fijne zondag!
Mijn long is weg in 3, 2 , 1... Alles mislukt hehe
Das echt balls of st33l.PlanR schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:02:
Fijne zondag!
Hoveren rond de 200 is nml vaak een wick terug, daar snel door richting 600 anders is het erg tricky wat je doet op de korte termijn
GO MAX!streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:06:
[...]
F1 , wie kijkt dat nou![]()
Klinkt heel fout maar op Max durf ik wel een “long” op te zetten.![]()

Ik ben zeer bullish voor het kampioenschap van Max en het constructeur kampioenschap van RBR
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Khaelos schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:58:
[...]
GO MAX!![]()
Ik ben zeer bullish voor het kampioenschap van Max en het constructeur kampioenschap van RBR
:strip_exif()/f/image/FgVJTRAYTwOTzZQb9ijgF4e0.jpg?f=fotoalbum_large)
2 mooie bulls
Hier verheug ik me ook wel op de red bull-run van vanmiddag.
Ik herken niet alle namen "daar".... dus voor degene die het niet weten: DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 9 GP van Oostenrijk"
Het dagelijks volumes lijkt toch wat af te nemen, al kan dat ook het weekend effect zijn. Zullen zien wat het volume vandaag is. Kans bestaat dus dat het morgen weer inzakt.
Weekly overzicht in de Ledger Live app: +20%..

Ik zie dat Binance geen IDeal deposit meer doet. Ik heb nog nooit banktranfer geprobeerd, maar bij mijn eerste poging herkend Rabobank het rekeningnummer niet. Iemand hier ervaring mee?
Ik meen dat dat is omdat het een buitenlandse bank betreft. Laatst ook via SEPA fiat gestort, was er ook even huiverig voor maar is goed gekomen na het volgen van de instructies in het scherm. Ook bij ING werd er aangegeven dat het een onbekend rekeningnummer was. Maakt niet uit.TvH86 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:24:
Ik zie dat Binance geen IDeal deposit meer doet. Ik heb nog nooit banktranfer geprobeerd, maar bij mijn eerste poging herkend Rabobank het rekeningnummer niet. Iemand hier ervaring mee?
BTC esta loco.
Maar goed, als je uitzoomed is het allemaal niks.
Maar goed, als je uitzoomed is het allemaal niks.
[ Voor 65% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 09:29 ]
Er is een higher low neergezet, dat is positief:PlanR schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:02:
Fijne zondag!
:fill(white):strip_exif()/f/image/jca9UpBpgpIAEkS7Z5UI1W0k.png?f=user_large)
Zowel BTC als ETH zitten op de 1W tegen de onderkant van de MA7 aan.
Als Bitcoin de 36k kan doorbreken, dan heb ik goede hoop op hogere regionen.
Vandaag wat handelen en inderdaad Formule 1 kijken. Het weer valt volgens mij tegen
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Ik heb deze graph inmiddels grotendeels kunnen maken op tradingview, alleen die oranje lijn die elke keer in stapjes omhoog gaat, kan ik niet vinden.. Hoe heet die?Taro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:32:
[...]
Er is een higher low neergezet, dat is positief:
[Afbeelding]
Zowel BTC als ETH zitten op de 1W tegen de onderkant van de MA7 aan.
Als Bitcoin de 36k kan doorbreken, dan heb ik goede hoop op hogere regionen.
Vandaag wat handelen en inderdaad Formule 1 kijken. Het weer valt volgens mij tegen
Dat is de 1W MA50, timeframe: 1 week, length 50, source: close.YES schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:39:
[...]
Ik heb deze graph inmiddels grotendeels kunnen maken op tradingview, alleen die oranje lijn die elke keer in stapjes omhoog gaat, kan ik niet vinden.. Hoe heet die?
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Als ik de wyckoff accumulatie fase goed begrepen heb is er ook nauwelijks volume meer aan het einde van de fase. Dus ik zie dat nu juist positief.SlasZ schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:09:
Het dagelijks volumes lijkt toch wat af te nemen, al kan dat ook het weekend effect zijn. Zullen zien wat het volume vandaag is. Kans bestaat dus dat het morgen weer inzakt.
Gaat aardig tot dusver.Thommie.nl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:06:
[...]
Das echt balls of st33l.
Hoveren rond de 200 is nml vaak een wick terug, daar snel door richting 600 anders is het erg tricky wat je doet op de korte termijn
:strip_exif()/f/image/FSYqHHTLmVwLwKbqkV0HPI5I.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit geeft de burger moed. Stond op 550 en wordt allemaal opgegeten
[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 04-07-2021 09:56 ]
En morgen weer 34Thommie.nl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:56:
[Afbeelding]
Dit geeft de burger moed. Stond op 550 en wordt allemaal opgegeten

Goedemorgen all, leuk wakker worden zo.
En voor de echte beleggingsadviezen komt zometeen Harry Mens op tv.
Daarna Max naar de m00n !!
Have a nice day
En voor de echte beleggingsadviezen komt zometeen Harry Mens op tv.

Daarna Max naar de m00n !!
Have a nice day
Ik hoopte dat dit gewoon een indicator is die ik kon opzoeken in het lijstje met indicators, maar daar kan ik hem niet vinden.. Zoek ik niet goed of moet ik heel iets anders doen?Taro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:42:
[...]
Dat is de 1W MA50, timeframe: 1 week, length 50, source: close.
Op 1080p slaat het meer op de CPU, welke heb je erin zitten?JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:02:
Wel kut dat een nieuwe GPU nu nog verder weg lijkt, PUBG begint al te stotteren op 1080p...
Binance -> BTC/USDT -> grafiek op 1W, dan 2e grijze knopje rechts naast de blauwe MA99 á 19K genaamd "settings" -> daar kun je zelf de MA50 instellen volgens de instellingen van Taro. Standaard wordt de MA99, MA25 en MA7 getoond maar je kunt dus iedere gewenste MA instellen.YES schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:03:
[...]
Ik hoopte dat dit gewoon een indicator is die ik kon opzoeken in het lijstje met indicators, maar daar kan ik hem niet vinden.. Zoek ik niet goed of moet ik heel iets anders doen?
[ Voor 8% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-07-2021 10:09 ]
Jongens, sinds gisteren ben ik in het bezig van een prachtig nieuwe 3D printer (Ender 3 v2).
Ik ben al een nachtje bezig, maar wie wil er ook Bitcoins geprint hebben?
Dit is al de tweede keer dat ik een halve fles wijn op heb en de volgende dag stijgt de koers. Kan geen toeval meer zijn…
Print er maar 1 voor mij ben ik al tevreden meejellybrah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:07:
Jongens, sinds gisteren ben ik in het bezig van een prachtig nieuwe 3D printer (Ender 3 v2).
PSN: McMillan0984
Op Tradingview: Indicator toevoegen -> Moving Average zoeken en aanklikken. Daarna verschijnt deze in de grafiek -> Edit/instellingen icoontje -> Waardes van hierboven invullen. That's it.YES schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:03:
[...]
Ik hoopte dat dit gewoon een indicator is die ik kon opzoeken in het lijstje met indicators, maar daar kan ik hem niet vinden.. Zoek ik niet goed of moet ik heel iets anders doen?
Het dingetje wat ik miste was het instellen van de Style op een Step LineTaro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:12:
[...]
Op Tradingview: Indicator toevoegen -> Moving Average zoeken en aanklikken. Daarna verschijnt deze in de grafiek -> Edit/instellingen icoontje -> Waardes van hierboven invullen. That's it.
Straight Talk: Sven Henrich with special guest Michael Saylor discussing Bitcoin, Crypto & Markets
Voor de gene die nog wat tijd over hebben deze zondag
Voor de gene die nog wat tijd over hebben deze zondag
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik weet niet wat jouw ervaring hierin in, maar pas op wat je aanbiedjellybrah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:07:
Wil je een mooie en gladde print weggeven/verkopen, dan ben je lang bezig. Vooral met de nabehandeling (via schuurpapier of met bijv. acetone).
Je wilt niet een "standaard" print weggeven. Dat is bijna altijd lelijk.
Just my thoughts

X99 Raiderjellybrah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:06:
[...]
Op 1080p slaat het meer op de CPU, welke heb je erin zitten?
i7-5820k
GTX980
32GB Ram
500GB SSD
2x 3TB HDD
6-core en 32gb was ivm 3D Studio / VRay renderen
en sinds kort een 28" Inch 4K scherm als mainscreen
Maar goed, dit was toen een topsysteem voor 2200 euro, nu kost een 3080 al meer.
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 10:35 ]
Ja, prijzen zijn op dit moment nog steeds absurd. Maar volgens mij was PUBG ook wel een zware (lees niet geoptimaliseerde) game, ongeacht welk systeem je hebt.JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:34:
[...]
X99 Raider
i7-5820k
GTX980
32GB Ram
500GB SSD
2x 3TB HDD
6-core en 32gb was ivm 3D Studio / VRay renderen
en sinds kort een 28" Inch 4K scherm als mainscreen
Maar goed, dit was toen een topsysteem voor 2200 euro, nu kost een 3080 al meer.
Ja dacht enige voordeel als crypto helemaal instort is misschien weer wat normalere prijzen voor GPU's.jellybrah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Ja, prijzen zijn op dit moment nog steeds absurd. Maar volgens mij was PUBG ook wel een zware (lees niet geoptimaliseerde) game, ongeacht welk systeem je hebt.
36k zie ik trouwens niet gebeuren op deze zondag.
[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 10:40 ]
Nog een tip voor tweakers:
Moest een heel klein stukje verven, nou als ik iets niet kan en haat is het behangen en verven, maar moest al een jaar ofzo, ik denk achja, erger kan het niet worden en wat is het ergste wat er kan gebeuren? Nou... dat het wel lelijker kan, dat alles een bende wordt, dat je helemaal goor en kapot bent en het gewoon 1 grote teringzooi wordt
Moest een heel klein stukje verven, nou als ik iets niet kan en haat is het behangen en verven, maar moest al een jaar ofzo, ik denk achja, erger kan het niet worden en wat is het ergste wat er kan gebeuren? Nou... dat het wel lelijker kan, dat alles een bende wordt, dat je helemaal goor en kapot bent en het gewoon 1 grote teringzooi wordt
Wat is de tip? Dat we je niet moeten inhuren als schilder?JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:45:
Nog een tip voor tweakers:
Geld verdienen met crypto en dit soort shit uitbestedenWaah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:54:
[...]
Wat is de tip? Dat we je niet moeten inhuren als schilder?
Enige reden waarom ik iets uitbesteed is tijd tekort. Iets zelf doen is erg bevredigend mits je het goed doet (en bij verven is dat meer dan de schuurmachine erover rossen en er een dikke laag verf op knallenJDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:55:
[...]
Geld verdienen met crypto en dit soort shit uitbesteden
Maarja, ik laat steeds meer doen. Want tja.... 2 kleine kinderen betekend weinig tijd over.

Ik heb juist in 3 jaar een jaren 30 woning volledig zelf van a tot z opgeknapt....en die 60k die ik ermee bespaart heb door alles zelf te doen in crypto gestoptJDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 10:55:
[...]
Geld verdienen met crypto en dit soort shit uitbesteden
Heb ook alles direct energie zuinig gemaakt incl zonnepanelen zodat ik elke maand ook nog eens extra over houd om ook weer in crypto te stoppen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nouja dat was dit ook, een onzin raam in de gang met enkel glas had ik polystyreen en een een plank voor gemaakt, en die moest nog in dezelfde kleur als de rest.anti elppa schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:00:
[...]
Ik heb juist in 3 jaar een jaren 30 woning volledig zelf van a tot z opgeknapt....en die 60k die ik ermee bespaart heb door alles zelf te doen in crypto gestopt![]()
Heb ook alles direct energie zuinig gemaakt incl zonnepanelen zodat ik elke maand ook nog eens extra over houd om ook weer in crypto te stoppen
Was altijd ijskoud in de gang en afgelopen winter niet, maandlasten ook flink gezakt, het voelde soms gewoon alsof het waaide in de gang zo koud.
Maar bespaarde geld kon wel even naar een schilder.
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 11:04 ]
herkenbaar. Voor ik hier alle kozijnen vervangen had incl hr++ ramen.....was het gewoon niet te doen in de winter. Zelfs met 2 dekbedden was het soms nog te koud. Je voelde idd letterlijk de wind, want die kozijnen sloten ook gewoon totaal niet afJDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:04:
[...]
Nouja dat was dit ook, een onzin raam in de gang met enkel glas had ik polystyreen en een een plank voor gemaakt, en die moest nog in dezelfde kleur als de rest.
Was altijd ijskoud in de gang en afgelopen winter niet, maandlasten ook flink gezakt, het voelde soms gewoon alsof het waaide in de gang zo koud.
Je vraagt je soms af hoe mensen dat vroeger deden, met dat 1mm glas.anti elppa schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:06:
[...]
herkenbaar. Voor ik hier alle kozijnen vervangen had incl hr++ ramen.....was het gewoon niet te doen in de winter. Zelfs met 2 dekbedden was het soms nog te koud. Je voelde idd letterlijk de wind, want die kozijnen sloten ook gewoon totaal niet af
XRP = trash
Hier ook zoiets, ik kwam laatst met het idiote idee om ipv planten, iets van een mining platform neer te zetten op zolder. De warmte die ik daarmee genereer, kan mooi via de wtw weer terug in de vloerverwarming…anti elppa schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:00:
[...]
Ik heb juist in 3 jaar een jaren 30 woning volledig zelf van a tot z opgeknapt....en die 60k die ik ermee bespaart heb door alles zelf te doen in crypto gestopt![]()
Extra stroomverbruik van het minen is prima te tackelen met de 14,6kW zonnepanelen die nu wat overkill zijn na veranderen van werkgever(lees, minder vaak op kantoor en minder km met de EV)
Toch eens een business case van maken wanneer ik tijd heb.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Boven heb ik dat al gedaan, beneden moet nog, daarom ook geen geld gestoken in dubbelglas voor dat ene raam. Alles LED, zonnepanelen, nu nog een dikke crypto miner en ik leef gratis.anti elppa schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:06:
[...]
herkenbaar. Voor ik hier alle kozijnen vervangen had incl hr++ ramen.....was het gewoon niet te doen in de winter. Zelfs met 2 dekbedden was het soms nog te koud. Je voelde idd letterlijk de wind, want die kozijnen sloten ook gewoon totaal niet af
[ Voor 25% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 11:08 ]
Het is zoals het is.Mr_Ripple schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:07:
[...]
Je vraagt je soms af hoe mensen dat vroeger deden, met dat 1mm glas.
Niet zeuren, accepteren en doorgaan.
(dit zouden we tegenwoordig meer mogen doen)
Ik heb in de kelder (die ook redelijk koud blijft) eigenlijk alles klaar voor een mining installatie, zelfs al afzuiging naar buiten, stroom, netwerk, alles, ook zonnepanelen, maar geen mining installatieAppie Heijn schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:08:
[...]
Hier ook zoiets, ik kwam laatst met het idiote idee om ipv planten, iets van een mining platform neer te zetten op zolder. De warmte die ik daarmee genereer, kan mooi via de wtw weer terug in de vloerverwarming…
Extra stroomverbruik van het minen is prima te tackelen met de 14,6kW zonnepanelen die nu wat overkill zijn na veranderen van werkgever(lees, minder vaak op kantoor en minder km met de EV)
Toch eens een business case van maken wanneer ik tijd heb.
Alleen jij hebt het over andere mining? Krijg je zo'n mooi droog dak terwijl de anderen wit zijn in de winter.
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 11:14 ]
Doet me denken aan de tijden dat ik nog niet samenwoonde met mijn vriendin. Haar ouders hebben een heel mooi huis, maar ook niet heel nieuw en niet super geïsoleerd. Als we op haar slaapkamer sliepen, in de winter en het had gevroren, zat er bevroren condens aan de binnenkant van de ramen, zo koud werd het!anti elppa schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:06:
[...]
Ik had ook een ex waarbij de ramen bevroren als ik met haar in bed lag, maar dit kwam door haar persoonlijkheid.
** En weer ontopic aub **
mare... BTC houdt het langer vol dan ik dacht boven de 35K. En dat op een zondag
mare... BTC houdt het langer vol dan ik dacht boven de 35K. En dat op een zondag
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:40 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:36 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:36 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:36 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:36 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:36 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:36 ]
Maar mining kan niet echt meer uit toch? Maar misschien wel als je de warmte hergebruikt etc.
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:36 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:35 ]
Ik zou er nog even mee wachten:JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:02:
pricewatch: ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC
Zoals je kan zien blowoff top met support rond de 1000 euro, dat zou een mooi inkoopmomentje kunnen zijn!
:strip_exif()/f/image/QFkVvxisbOC27GtrUxD8Q6gX.jpg?f=fotoalbum_large)
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
En anders bouw ik wel een grote mining rig die in de winter de boel verwarmt
En anders bouw ik wel een grote mining rig die in de winter de boel verwarmt
[ Voor 68% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:37 ]
*checkt titel van topic*
Het woord "Mining" in je "mijn verbouwing" reactie plaatsen maakt het geen crypto topic 😏😋
Het woord "Mining" in je "mijn verbouwing" reactie plaatsen maakt het geen crypto topic 😏😋
[ Voor 67% gewijzigd door Wiley99 op 04-07-2021 11:25 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Viel te proberen.Wiley99 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:24:
*checkt titel van topic*
BTC is vandaag tot nu toe ook stabiel tot op het saaie af. Ben benieuwd of we vandaag nog actie gaan krijgen of dat het een slow-sunday wordt.
[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 04-07-2021 11:35 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Zijn er eigenlijk veel mensen die zo'n beetje 50/50 BTC en ETH hebben om het risico te spreiden? Een vriend van me heeft aardig wat BTC, maar die wil het omzetten naar ETH, is 50/50 dan niet beter?
Spreiden is altijd beter (zowel kans als risico)JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:36:
Zijn er eigenlijk veel mensen die zo'n beetje 50/50 BTC en ETH hebben om het risico te spreiden? Een vriend van me heeft aardig wat BTC, maar die wil het omzetten naar ETH, is 50/50 dan niet beter?
[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 04-07-2021 11:37 ]
Ja het komt denk ik nog vanwege de tijd dat ETH opeens booming was, maar nu lijken bijna alle coins wel gelijk te lopen.keanu_ schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:37:
[...]
Spreiden is altijd beter (zowel kans als risico)
Voor de mensen die zeggen: heb zonnepanelen gekocht en de opbrengst stop ik in BTC.....
Je verdient pas wat na gemiddeld 7 jaar. Dan is het rendement van BTC toch veel beter?
Die 4K kan je toch beter in BTC stoppen? In 7 jaar hebben we alweer 2 bears en een bull gehad. En dient de volgende bull zich weer aan
Je verdient pas wat na gemiddeld 7 jaar. Dan is het rendement van BTC toch veel beter?
Die 4K kan je toch beter in BTC stoppen? In 7 jaar hebben we alweer 2 bears en een bull gehad. En dient de volgende bull zich weer aan
Ze bedoelen de maandelijkse of jaarlijkse besparing, de opbrengst is ook wat lastig, binance wil geen kWh als betaalmiddel.Waah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:41:
Voor de mensen die zeggen: heb zonnepanelen gekocht en de opbrengst stop ik in BTC.....
Een mining rig is een beetje hetzelfde vind ik, het kan niet meteen uit, maar het is verzekerd inkomen en het is altijd fijn om eenmalig te investeren als je dat even hebt (vergeet je snel weer), maar wel maandelijks te besparen of te verdienen.Waah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:41:
Oh en milieu enzo
Anoniem: 1032405
1 BTC = ∞ zonnepanelenWaah schreef op zondag 4 juli 2021 @ 11:41:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!