Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 243 244 245 Laatste
Acties:
  • 821.342 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14-09-2021
anti elppa schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 21:46:
[...]

ja ik snap je volledig. Ik weet gewoon voor mijzelf dat het mij op die manier veel gaat kosten. ik zie veel support rond die 30. Al aardig lang. We hebben ook een hoeveelheid fud gehad, die we niet eerder gehad hebben, zoveel, en allemaal in een paar maanden. En die 30 blijft houden. Fud doet nu ook niet veel meer. Hoeveelheid leverage posities is een stuk gedaald.
Daarom heb ik wel vertrouwen in.
Sterke support hebben we vaker gezien. Hoe vaak hebben we al niet gehoord dat een bepaalde grens echt nooit meer gehaald zou worden? Om er vervolgens vroeg of laat toch weer zwaar doorheen te zakken.

Ik heb de afgelopen jaren wel geleerd een plan te trekken en me daar geduldig aan te houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:29
Pff had dan 'even' voor 50 miljard aan BTC gekocht, en een uur later weer verkocht, had je nog een zakcentje over gehouden :+

Voor 3Commas/Bot/Crypto zaken, wees welkom op de Discord server Bot Trading NL Group.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Remy!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:24:
Pff had dan 'even' voor 50 miljard aan BTC gekocht, en een uur later weer verkocht, had je nog een zakcentje over gehouden :+
100x short openen /yolo

Een keer wat anders dan het kaartje in monopolie: door een vergissing van de bank ontvangt u wat was het 1000 gulden? :+

• Remy!!!!
Even een fictief rekenvoorbeeld, maar als BTC $35.000 waard is, dan had je voor 50 miljard 1428571 BTC kunnen kopen. Als BTC dan maar $1 stijgt, dan heb je al een lekkere winst als je alles kan verkopen.
Al ben ik erg benieuwd wat zoiets met de markt zou doen...
En even 50 miljard overmaken naar Binance lijkt mij ook wel even zweten :o

Voor 3Commas/Bot/Crypto zaken, wees welkom op de Discord server Bot Trading NL Group.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-05 19:24

JDx

Ben ik ^

Remy!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:34:
Even een fictief rekenvoorbeeld, maar als BTC $35.000 waard is, dan had je voor 50 miljard 1428571 BTC kunnen kopen. Als BTC dan maar $1 stijgt, dan heb je al een lekkere winst als je alles kan verkopen.
Zitten sowieso maxima aan stortingen.

Dingen als Twitter enzo | Mijn 12600K systeem

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:12

Darrell

Fiat moonboy

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:48
De 35 wil niet hé

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Als ETH het voortouw neemt gaan we richting een nieuw bodempje.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:12

Darrell

Fiat moonboy

JDx schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:44:
Als ETH het voortouw neemt gaan we richting een nieuw bodempje.
Ja dat valt mij ook op

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PlanR
Btc rommelt nu ook, 100 op, 100 af in luttele secondes. Gaat een beweging komen!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
PlanR schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:47:
Btc rommelt nu ook, 100 op, 100 af in luttele secondes. Gaat een beweging komen!
Denk je omhoog ⬆️ of omlaag ⬇️

• PlanR
CyberMania schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:50:
[...]

Denk je omhoog ⬆️ of omlaag ⬇️
Omlaag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:37
burnebie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:20:
[...]

Sterke support hebben we vaker gezien. Hoe vaak hebben we al niet gehoord dat een bepaalde grens echt nooit meer gehaald zou worden? Om er vervolgens vroeg of laat toch weer zwaar doorheen te zakken.

Ik heb de afgelopen jaren wel geleerd een plan te trekken en me daar geduldig aan te houden.
Is al 2 maanden nu. Dat zie je niet super vaak. Tel daar die fud bij oo, dan vind ik het sterk, en aardig uniek dat we blijven hangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:08
Where Dip?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Prima strategie, met als aanvulling dat je dan wel tijdens de eerstvolgende stijging moet verkopen :)

6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model 3 Performance

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:12

Goud biggest dip 🤣

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:08
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:56:
[...]

Prima strategie, met als aanvulling dat je dan wel tijdens de eerstvolgende stijging moet verkopen :)
Al weken weekend dips, nu in fiat.. en niks.. lol.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:56:
[...]

Hoe is het Taro, al aan uit of je morgen short of long gaat?
Dan gaan wij allemaal met je mee, samen uit samen thuis !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visca
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:21
burnebie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:20:
[...]

Ik vind het woordje nooit in bovenstaande zin het belangrijkst. Dat kan je namelijk gewoon niet zeggen met betrekking tot crypto/bitcoin. Nooit meer een bepaald niveau, of gegarandeerd een bepaald niveau behalen, als je zoiets beweert ben je een charlatan en zulke figuren moet je dan ook niet serieus nemen.

Belangrijk is dat iedereen die met crypto bezig is zich realiseert dat het ook helemaal in kan storten. Het is wellicht niet waarschijnlijk, maar het kan wel. Een vriend van me denkt er al maanden over om er geld in te steken maar is mega conservatief/sceptisch mbt crypto en zegt heel vaak "maar een keer stopt het want dan gaan overheden het verbieden/aan banden leggen" (of een ander doem scenario). Ik ben het niet met hem eens maar zijn basishouding vind ik eigenlijk prima, voorzichtigheid op 1, in mijn ogen is dat veel beter dan roepen dat het hoe dan ook een goede investering is en mensen aanmoedigen dat je er alles in moet stoppen.

• burnebie
anti elppa schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:52:
[...]

Is al 2 maanden nu. Dat zie je niet super vaak. Tel daar die fud bij oo, dan vind ik het sterk, en aardig uniek dat we blijven hangen.
Ik zie geen verschil met 2018. Ook meerdere keren blijven hangen, met 6k als dikste tijdelijke bodem, en ook de FUD lijkt hetzelfde. Komt uit dezelfde hoeken als toen en op dezelfde momenten. Ik hoop voor ons allemaal dat het niet zo is. Maar hoe meer mensen gaan roepen dat het allemaal niet kan, hoe voorzichtiger ik wordt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• burnebie
Visca schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:59:
[...]

Ik vind het woordje nooit in bovenstaande zin het belangrijkst. Dat kan je namelijk gewoon niet zeggen met betrekking tot crypto/bitcoin. Nooit meer een bepaald niveau, of gegarandeerd een bepaald niveau behalen, als je zoiets beweert ben je een charlatan en zulke figuren moet je dan ook niet serieus nemen.

Belangrijk is dat iedereen die met crypto bezig is zich realiseert dat het ook helemaal in kan storten. Het is wellicht niet waarschijnlijk, maar het kan wel. Een vriend van me denkt er al maanden over om er geld in te steken maar is mega conservatief/sceptisch mbt crypto en zegt heel vaak "maar een keer stopt het want dan gaan overheden het verbieden/aan banden leggen" (of een ander doem scenario). Ik ben het niet met hem eens maar zijn basishouding vind ik eigenlijk prima, voorzichtigheid op 1, in mijn ogen is dat veel beter dan roepen dat het hoe dan ook een goede investering is en mensen aanmoedigen dat je er alles in moet stoppen.
10k zouden we nooit meer zien. 6k zouden we nooit meer zien. 3k zouden we nooit meer zien.

We weten allemaal hoe dat is verlopen. Er wordt te veel en te vaak geroepen dat het niet kan. Telkens bleek het makkelijk te kunnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyberMania
burnebie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:00:
[...]

Ik zie geen verschil met 2018. Ook meerdere keren blijven hangen, met 6k als dikste tijdelijke bodem, en ook de FUD lijkt hetzelfde. Komt uit dezelfde hoeken als toen en op dezelfde momenten. Ik hoop voor ons allemaal dat het niet zo is. Maar hoe meer mensen gaan roepen dat het allemaal niet kan, hoe voorzichtiger ik wordt.
Btc is dead. De hype is nu gewoon weg plus veel onzekerheden. Er moet echt weer iets massives gebeuren (bijv een aandelenbeurscrash of een mega-inflatie) willen we enorme highs gaan zien opeens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visca
burnebie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:02:
[...]

10k zouden we nooit meer zien. 6k zouden we nooit meer zien. 3k zouden we nooit meer zien.

We weten allemaal hoe dat is verlopen. Er wordt te veel en te vaak geroepen dat het niet kan. Telkens bleek het makkelijk te kunnen.
Dat is precies wat ik bedoel. Zodra iemand roept "dit gaan we nooit meer zien" ga ik er vanuit dat het mogelijk is ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Visca
burnebie schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:02:
[...]

Oh en wat ik eigenlijk nog wilde zeggen: degenen die dat geloven, gaan blind vasthouden aan hun geloof en dus hun muntjes. Dat is het ideale recept om écht alles te verliezen wat je erin hebt zitten. Terwijl de realisten het verlies nog kunnen beperken als ze er op tijd bij zijn.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• verwijderd69
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-05 17:52
[...]

Alleen de prijzen zijn wat hoger.

Volgende run zakken we helemaal terug naar 90k en is het allemaal weer hetzelfde. De run daarop zakken we heel diep terug naar 140k en gaat het weer hetzelfde.

:+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• burnebie
verwijderd69 schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:06:
[...]

Alleen de prijzen zijn wat hoger.

Volgende run zakken we helemaal terug naar 90k en is het allemaal weer hetzelfde. De run daarop zakken we heel diep terug naar 140k en gaat het weer hetzelfde.

:+
Nou ja, dat dus. Straks is het onmogelijk.om ooit nog onder de 100k te zakken en zitten we ineens op 40k.
Same story, different day.

Maar goed. Ik kruip tussen de klamme lappen. Dikke kans dat er vanacht gewerkt moet worden. Vanaf morgen zal ik weer wat meer lurken en wat minder lullen 😉

[Voor 15% gewijzigd door burnebie op 03-07-2021 23:12]

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-05 19:20
Visca schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:05:
[...]

Oh en wat ik eigenlijk nog wilde zeggen: degenen die dat geloven, gaan blind vasthouden aan hun geloof en dus hun muntjes. Dat is het ideale recept om écht alles te verliezen wat je erin hebt zitten. Terwijl de realisten het verlies nog kunnen beperken als ze er op tijd bij zijn.
Technisch gezien klopt het niet wat je zegt

Ok plaatje loopt niet door tot vandaag, maar punt is wel duidelijk gok ik.

[Voor 4% gewijzigd door S.McDuck op 03-07-2021 23:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CyberMania
S.McDuck schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:10:
[...]

[Afbeelding]
Volgend jaar komt er iets anders dan Btc langs en rent daar iedereen weer naar toe. Niet onmogelijk toch.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• verwijderd69
Garanties zijn er niet, maar de dag dat BTC 100k doet... Ik zou er raar van opkijken als die dag niet komt. Ik ben er echt van overtuigd dat wij die dag hier met zijn allen nog gaan meemaken. Wanneer? Dat is de vraag.

Maarja. Zeker weten doe ik het niet, dus ga er echt niet op all-in... Er kan zoveel fout gaan, wie weet is er over 2 jaar wel een Corona variant met 80% mortality rate. Je weet het gewoon niet.

Als je 5 jaar geleden tegen mij had gezegd: "In 2020 loopt iedereen met een mondkapje en is er een lockdown met avondklok." had ik je ook voor gek verklaard. Dingen kunnen veranderen, en snel.

Maar, ik durf er best wat centjes op te zetten door te hodlen. Ik zal er dan geen Lambo van kunnen kopen natuurlijk maar dat hoeft ook niet.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 21:35
Stelling:

Dit is de weekenddip die ik 4 van de 5 weekenden heb waargenomen afgelopen maanden.
Echter door de uptrend en groen sentiment cancelled de weekenddip een bull market uit

Ergo: Na het weekend gaat ie flink stijgen.

scenario twee: Er bestaat geen weekenddip
Ergo, de boel zakt weer in elkaar maandag.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:37
[...]

Klopt. Heb toen gigantische ladingen ingeslagen tussen de 3.5 en de 6k. Net als dat ik dat nu doe. Werkt prima. En dipt ie naar 20k, prima, more coinzzz for me.
Mbt fud is het in 2 maanden tijd veel meer achter elkaar dan in 2018.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-05 22:11
majic schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:22:
Stelling:

Dit is de weekenddip die ik 4 van de 5 weekenden heb waargenomen afgelopen maanden.
Echter door de uptrend en groen sentiment cancelled de weekenddip een bull market uit

Ergo: Na het weekend gaat ie flink stijgen.

scenario twee: Er bestaat geen weekenddip
Ergo, de boel zakt weer in elkaar maandag.
klopt :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-05 19:20
CyberMania schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:17:
[...]

Volgend jaar komt er iets anders dan Btc langs en rent daar iedereen weer naar toe. Niet onmogelijk toch.
het kan vriezen, het kan dooien :+

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • +4Henk 'm!

• verwijderd69
CyberMania schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:17:
[...]

Het grappige is wel dat de koers altijd gebruikt wordt als stempel voor het leven of dood zijn van Bitcoin.

Adoptie, implementaties in de code en functioneren van het netwerk tellen niet zo erg mee.

Ondertussen is er een land dat nu bezig is Bitcoin te implementeren. Ik vind dat toch best een bijzonder experiment, Bitcoin is van ver gekomen in 12 jaar tijd.

Zodra de koers maanden stijgt is Bitcoin de toekomst, zodra de koers maanden daalt is Bitcoin dood en vergeten.

Mooi hoe dat altijd werkt. Tweakers zit wat dat betreft vol realisten, maar gelukkig is Bitcoin surrealistisch.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
anti elppa schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:22:
[...]

Klopt. Heb toen gigantische ladingen ingeslagen tussen de 3.5 en de 6k. Net als dat ik dat nu doe. Werkt prima. En dipt ie naar 20k, prima, more coinzzz for me.
Mbt fud is het in 2 maanden tijd veel meer achter elkaar dan in 2018.
Back then was de reactie ook: 6k en lager gaan we nooit meer zien, gepasseerd station. Van juni tot oktober 2018 sideways rond de 6k. Boem 3.5k. Kortstondig maar toch.

Ik sluit 20k (voormalige ath) niet uit, want in de huidige run sinds vorig jaar zijn we van 19k in december meteen doorgeslagen naar 38k in januari zonder 20k als support mee te nemen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Visca
S.McDuck schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:10:
[...]

[Afbeelding]
Dit is precies wat ik bedoelde. Doordat het nog niet gebeurd is in het verleden, betekent niet dat het niet alsnog kan gebeuren. Je vasthouden aan 'het is nooit gebeurd en gaat nooit gebeuren' is dat recept voor het te lang vasthouden aan iets wat aan het omvallen en verdwijnen is.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Toch spannend op de 30sec graph :9

• Kol Nedra
JDx schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:50:
Toch spannend op de 30sec graph :9
ja soms kan 30 seconden actie al genoeg zijn 👀🥲

Accumulate when no one is interested, let people pay for a higher price when the hype starts again.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:51:
[...]

ETH inmiddels op niveau van vanmorgen, maar bounced nog wel wat denk ik?

• Visca
Kol Nedra schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:51:
[...]

30 seconden is toch een vrij ruim timeframe hoor.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Iets met regenbogen enzo... ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Taro schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 23:59:
Iets met regenbogen enzo... ;)
Jij bestuurt alle crypto gewoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• verwijderd69

Het wordt een Bartje voor maandag denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07:43
JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:00:
[...]

Jij bestuurt alle crypto gewoon.
Taro heeft een "gave"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

ETH bouncete(de?) wel steeds op de 2200, maar nu lijkt het het dak te zijn, ben benieuwd.

Acties:
  • +11Henk 'm!

• verwijderd69
Heb m'n long gesloten, +58%.

Morgen begint m'n werkweek weer, 5 uur eraf, geloof het wel. Ff paar daagjes geen crypto, dan maar weer eens kijken waar ik de winst in druk.

Welterusten luitjes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-05 22:11
verwijderd69 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:10:

Morgen begint m'n werkweek weer, 5 uur eraf, geloof het wel. Ff paar daagjes geen crypto, dan maar weer eens kijken waar ik de winst in druk.

Welterusten luitjes.
Werkze morgen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PlanR
verwijderd69 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:10:

Welterusten luitjes.
Netjesssss! En welterustten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Visca
verwijderd69 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:03:
[Afbeelding]

Ik wil geen Bartje. Ik wil gewoon mijn BTC vasthouden en er niet naar omkijken.
Oh wacht, dat kan ook gewoon met een Bartje. Dan wil ik gewoon alleen maar MOOOOOOOOOOOOOON.

[Voor 9% gewijzigd door Visca op 04-07-2021 00:18]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Remy!!!!
verwijderd69 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:03:
[Afbeelding]

Ik denk dat het een inverted Bart wordt, kan niet anders! 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:36
Daar gaan we.
Beste timing ooit van @verwijderd69

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Visca
Remy!!!! schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:22:
[...]

[Afbeelding]
Dit lees ik graag en ik geloof jouw plaatje, puur omdat mij dat goed uit zou komen. Kan niet mis dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PlanR
Moooooooooon

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 18:38
m00n

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-05 17:03
Møön

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Remy!!!!
̛ͯ͑ͭ͋͋̽̎͊ͭ̉̍ͧ̋͏̦̼͚̭͕̟ǐ̶̷̢̮̫͙̥̤͙̻̦̙͕̈̓̔̇̃̽̋̈̈́̌ͬ͊ͧͯ͞n̢̰͙͔̻͚̻̲̋̐͑̏ͤ̚̚̕͢͞vͯ̇͂ͫ̔̍ͦ̂ͧ͏̶̼̗͕̠͎͓̳̝̩̭͕͉̥̻́͜e̶̢͎̺͔̤̟̯͔̲͓͕̳͒͗͆͗̾͌̍̒̽͐͑̈͗̾̊̽͑̅ͯ͞ͅȑ̶̵͎͕̯͈̽͂ͣ̈͑̓̀̾̚͟͢t̷̛̜̺̪̽́͂̽͊̔̐̐ͤ͋ͮ̐̆͋͋ͥ̓ͯ̌͞͡͝e̛͇̰̳̤̘̟͖̖̫̟̱͇͎̥̹͋̓̂̀̂̃̒ͤ́͂̐͆̈́d̩̝͚̞͙̺̞̼̖̖̗̤̺̥͕̦̟͙̔̊̈ͧ̀͟͢͡͞ ͈̝̠̖̩͚̱̘̣ͩ̿ͩ͆͂͊͂́͝͝ͅB͊ͧͮ͐̉͐̽́̎̂͐̅̈́͆҉̨̛̭̟̻̤̹̰̠̞͞ąͬ̑ͧͨ̽ͬ̑̓̉ͥ͊̅̉͒̕͠͏̬̱̬̻͍͖͓̯͚͙̼ȓ̃̈́̄̈́̔̓̋͏͈̦̬̜̥̼̘̮̭͕́͘t̶̨̟̠̤̙͇̳͔͕̩̘͕̅ͮ̔͋̓͒͗͗͊̉ͥ̓̊̈́̐ͨ͢

Acties:
  • +1Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05:07
Remy!!!! schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 22:34:
dat is wel heel erg fictief

Dat werkt zo alleen maar bij kleine bedragen bij grote bedragen beinmvloed je zelf teveel de markt..
met kopen zal de koers omhoog gaan en met verkopen omlaag .. daar hoef je bij dat soort bedragen nieteens een marketorder voor te plaatsen je veranderd puur de vraag en aanbod verhouding en daarmee een verandering in de hoeveelheid support of resistance. met moon of door het putje als gevolg

de koers zegt iets over de prijs van 1 bitcoin, maar niet over 1,4 mil bitcoin. 7(8)7
Je moet niet vergeten je kan een bitcoin alleen kopen als die ook wordt verkocht en visa versa ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PlanR
Wordt geen mooie Bartje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:37
Zondag. Dumpen maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PlanR
Blijkbaar! De 35K was in beeld, paar keer (net eronder) aangetikt...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik ga ook maar richting bed, morgen nieuwe dag...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03:50
Ik ben nog steeds wakker en jullie hebben echt niets gemist or soZ
Ga terug je nest in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Slapen is voor mietjes en inkakken is bijpakken! https://static.partyflock.nl/images/smileys/xtc.gif
Heerlijk als ik aan die tijd terug denk haha..

Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Pffft, dacht ga eens goed slapen, lig alweer sinds 05:00 te denken over allerlei theorieën dus er maar uit.

Weinig gemist idd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wel grappig dat m'n Algorand (3 dollar :') ooit via earn ofzo) het het beste doet de laatste dagen.

(tenminste van mijn watchlist)

[Voor 16% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 06:41]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-10-2021
Alle weak hands eruit zie ik, tja die durven toch niet harder dan 200 in een lambo dus zijn het ook niet waard dan. 😏😏😏

35 k soon. 5 minuutjes 🤑

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thommie.nl
Tadaaaaaaaa!!!!!
En zoals ik denk.met wat mazzel direct door naar de 36.....

[Voor 65% gewijzigd door Thommie.nl op 04-07-2021 07:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BTFD
  • Nu online
En erdoor, nu vasthouden aub!!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:59

knakworst

Get Dilberted!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

En Jaapio wordt straks wakker met de gedachte dat ie er precies goed uitgestapt was gisteren.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Thommie.nl
JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:45:
En Jaapio wordt straks wakker met de gedachte dat ie er precies goed uitgestapt was gisteren.
Met dik 50% doe je nooit iets fout.
Maar de kans is er dat we de bodem hebben gemaakt...... trippel bottom. 35 k nu Support maken..... en dan eerst de 37 k slechten en dan ligt de weg naar de restest van 42 k open.

[Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 04-07-2021 07:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Is dat een 3x op die gun?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PlanR
Wow wowww! Is dit dé uitbraak uit het driehoekje??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-05 14:27
Dat was idd de makkelijkste 50 euro in 5 minuutjes tijd :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

SlasZ schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:50:
Leuk, wat ga je kopen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thommie.nl
SlasZ schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:50:
Ik denk niet dat alle dames er zo over denken....

Maar tis wel duidelijk hier hoef je geen raketgeleerde voor tenzijn....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlasZ
JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:52:
[...]

Leuk, wat ga je kopen?
Nog bezig met mijn 1% per dag. Zit nu al aan 1.87% gemiddeld maar nog maar 3 dagen bezig.. heb ik wat buffer voor als het even minder gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:59
Jezus, en dat voordat ik mijn tweede bak koffie op heb.
Remy!!!! schreef op zondag 4 juli 2021 @ 00:22:
[...]

[Afbeelding]
Begint er wel op te lijken ja

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:54:
[...]

Jezus, en dat voordat ik mijn tweede bak koffie op heb.

[...]

Begint er wel op te lijken ja
Mijn percolator is nog aan het borrelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• verwijderd69
JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 07:45:
Haha ik was al lang wakker, maar alle lambo's op een stokje wat een mooie pump 8)

Gelukkig heb ik altijd nog een hodl pot waar ik niet mee trade, dus 42k komt u maar :*)

Al was die long nu nog open hebben natuurlijk mooier geweest, maar er komen nog kansen zat voor een nieuwe positie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wel kut dat een nieuwe GPU nu nog verder weg lijkt, PUBG begint al te stotteren op 1080p...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PlanR
Okee, een kleine long! x5 stoploss op 35050.
Fijne zondag!

Benieuwd wat Taro gaat doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

PlanR schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:02:
Fijne zondag!

Op bezoek bij familie of F1 kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PlanR
JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:03:
[...]

:D

Mijn long is weg in 3, 2 , 1... Alles mislukt hehe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thommie.nl
Fijne zondag!

Das echt balls of st33l.
Hoveren rond de 200 is nml vaak een wick terug, daar snel door richting 600 anders is het erg tricky wat je doet op de korte termijn :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• streamnl
JDx schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:03:
[...]

F1 , wie kijkt dat nou :')

Klinkt heel fout maar op Max durf ik wel een “long” op te zetten. *O* :)F

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Pamp it tweemaal in de ochtend in het weekend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02:09
streamnl schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:06:
[...]

F1 , wie kijkt dat nou :')

Klinkt heel fout maar op Max durf ik wel een “long” op te zetten. *O* :)F
GO MAX! *O*

Ik ben zeer bullish voor het kampioenschap van Max en het constructeur kampioenschap van RBR d:)b

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:50
Khaelos schreef op zondag 4 juli 2021 @ 08:58:
[...]

GO MAX! *O*

Ik ben zeer bullish voor het kampioenschap van Max en het constructeur kampioenschap van RBR d:)b

2 mooie bulls

Acties:
  • 0Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:03
Hier verheug ik me ook wel op de red bull-run van vanmiddag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• streamnl
Ik herken niet alle namen "daar".... dus voor degene die het niet weten: DaniëlWW2 in "[F1 2021] Race 9 GP van Oostenrijk"

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SlasZ
Het dagelijks volumes lijkt toch wat af te nemen, al kan dat ook het weekend effect zijn. Zullen zien wat het volume vandaag is. Kans bestaat dus dat het morgen weer inzakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BTFD
  • Nu online
Weekly overzicht in de Ledger Live app: +20%..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TvH86
  • Laatst online: 22:11
Ik zie dat Binance geen IDeal deposit meer doet. Ik heb nog nooit banktranfer geprobeerd, maar bij mijn eerste poging herkend Rabobank het rekeningnummer niet. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-05 10:00
TvH86 schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:24:
Ik zie dat Binance geen IDeal deposit meer doet. Ik heb nog nooit banktranfer geprobeerd, maar bij mijn eerste poging herkend Rabobank het rekeningnummer niet. Iemand hier ervaring mee?
Ik meen dat dat is omdat het een buitenlandse bank betreft. Laatst ook via SEPA fiat gestort, was er ook even huiverig voor maar is goed gekomen na het volgen van de instructies in het scherm. Ook bij ING werd er aangegeven dat het een onbekend rekeningnummer was. Maakt niet uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTC esta loco.

Maar goed, als je uitzoomed is het allemaal niks.

[Voor 65% gewijzigd door JDx op 04-07-2021 09:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Fijne zondag!

Er is een higher low neergezet, dat is positief:

Zowel BTC als ETH zitten op de 1W tegen de onderkant van de MA7 aan.

Als Bitcoin de 36k kan doorbreken, dan heb ik goede hoop op hogere regionen.

Vandaag wat handelen en inderdaad Formule 1 kijken. Het weer valt volgens mij tegen :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Visca
Taro schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:32:
[...]

Er is een higher low neergezet, dat is positief:

[Afbeelding]

Zowel BTC als ETH zitten op de 1W tegen de onderkant van de MA7 aan.

Als Bitcoin de 36k kan doorbreken, dan heb ik goede hoop op hogere regionen.

Vandaag wat handelen en inderdaad Formule 1 kijken. Het weer valt volgens mij tegen :(
Ik heb deze graph inmiddels grotendeels kunnen maken op tradingview, alleen die oranje lijn die elke keer in stapjes omhoog gaat, kan ik niet vinden.. Hoe heet die?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Visca schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:39:
[...]

Ik heb deze graph inmiddels grotendeels kunnen maken op tradingview, alleen die oranje lijn die elke keer in stapjes omhoog gaat, kan ik niet vinden.. Hoe heet die?
Dat is de 1W MA50, timeframe: 1 week, length 50, source: close.

Pagina: 1 ... 243 244 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee