Gewone aandelen staan hoog omdat veel meer mensen zijn gaan beleggen. Vroeger was sparen op de bank de norm, tegenwoordig is beleggen de norm.
jawel, ik heb de aandelen nog niet gekocht, het staat wel klaar. heb pas 1 week een account en moet me eerst wat meer in verdiepen erover, het is net wat anders dan crypto 😌WoodyWindoW schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:23:
[...]
Staan aandelen/ETF’s ook al niet torenhoog op dit moment?
nothing stops this train
Net Formula 1 gekeken en zie ik opeens Tezos staan op meerdere auto's. Is dit al lang? Valt me nu pas op namelijk.
Leuk, dat soort plaatjes.
Iedereen maar naar elkaar roepen dat ze moeten hodl'en, want dat is wijs en anders zijn het 'weak hands'.
Maar de enige reden om elkaar op te jutten om erin te blijven is om te zorgen dat het kaartenhuis dan niet instort
Eigenlijk zou het niet moeten boeien of iemand hodl't of niet. Alsof mensen iets geven over anderman's rijkdom
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Viel me ook op dat deze sinds de wedstrijd aan het stijgen is.Oli4- schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:16:
Net Formula 1 gekeken en zie ik opeens Tezos staan op meerdere auto's. Is dit al lang? Valt me nu pas namelijk op.
Ik besteed geen eens aandacht eigenlijk aan de text.anandus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:20:
[...]
Leuk, dat soort plaatjes.
Iedereen maar naar elkaar roepen dat ze moeten hodl'en, want dat is wijs en anders zijn het 'weak hands'.
Maar de enige reden om elkaar op te jutten om erin te blijven is om te zorgen dat het kaartenhuis dan niet instort
Eigenlijk zou het niet moeten boeien of iemand hodl't of niet. Alsof mensen iets geven over anderman's rijkdomWat was het? Cuo bono?
En dat chick is ook niet eentje waar ik langer dan anderhalve seconde naar zou kijken, als ik al zou omkijken.
Ik ben het archief van Jaapio ingedoken om zijn foto’s te embedden

Zo te zien trekt het weer een beetje aan. Ben benieuwd wat het vannacht gaat doen. Meestal zo rond 02:00 zakt het wat in. Weet iemand waarom dat stelmatig zo is?
Een whale gaat dan even poepen maar wil eerst alles verkopenworkermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:35:
Zo te zien trekt het weer een beetje aan. Ben benieuwd wat het vannacht gaat doen. Meestal zo rond 02:00 zakt het wat in. Weet iemand waarom dat stelmatig zo is?
weekly close, belangrijk hoe de grafiek eruit ziet. Bull of Bear, meestal een strijd tussen zeworkermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:35:
nothing stops this train
Als er een regel is is dat er geen regel is en geen touw te knopen is aan het verloop van crypto.workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:35:
Successen van 1 minuut ervoor zijn niet te garanderen voor het minuut er na.
Jaapio's album is zalvend in deze tijden.Tartarus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:34:
[...]
Ik besteed geen eens aandacht eigenlijk aan de text.
En dat chick is ook niet eentje waar ik langer dan anderhalve seconde naar zou kijken, als ik al zou omkijken.
Ik ben het archief van Jaapio ingedoken om zijn foto’s te embedden
Niet alleen Ideal ligt er uit, ook als je DEFI-staking wil aanzetten sinds vandaag krijg je de melding dat dit uitgeschakeld is i.v.m. updates.BTFD schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:57:
Blij dat iDeal eruit ligt bij Binance, scheelt weer wat verleiding!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hoeveel is dat in euro?anandus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:57:
[...]
https://ethereum.org/en/developers/docs/gas/
Edit:
En om mijn eigen vraag te beantwoorden:
Average ERC20 is $3.26
Hier op tweakers verwachten ze enig eigen inzet

3,26 United States Dollar equals
2,75 Euro
20 Jun, 16:21 UTC
[ Voor 12% gewijzigd door Tartarus op 20-06-2021 18:24 ]
Dat is al weken zoNgangatar schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:59:
[...]
Niet alleen Ideal ligt er uit, ook als je DEFI-staking wil aanzetten sinds vandaag krijg je de melding dat dit uitgeschakeld is i.v.m. updates.
Dan heb ik 2 weken terug mazzel gehad waarschijnlijk en ben ik net op tijd geweest.
Van dit soort berichten word ik altijd blij. Zo zie ja maar dat Bitcoin niet te stoppen is, want enthousiastelingen zitten er in elk kamp. (Check vid in tweet)
U.S Senator @CynthiaMLummis says, #Bitcoin is a bipartisan movement in Congress, which is what makes her so interested in it.#BitcoinIsForEveryone pic.twitter.com/4YfjwI68Vi
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 18 juni 2021
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 20-06-2021 18:55 ]
https://opensea.io/seaart
Dat blij worden is nergens voor nodig want die ene wortel 🥕riep tot vorig jaar ook heel veel dingen die uiteindelijk niet bewaarheid werd.enomiss schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:54:
Van dit soort berichten word ik altijd blij. Zo zie ja maar dat Bitcoin niet te stoppen is, want enthousiastelingen zitten er in elk kamp. (Check vid in tweet)
[Twitter]
Liever 1 wortel in de hand dan 10 in de lucht.Tartarus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 20:11:
[...]
Dat blij worden is nergens voor nodig want die ene wortel 🥕riep tot vorig jaar ook heel veel dingen die uiteindelijk niet bewaarheid werd.
Zero.
Mijn gevoel zegt HODLTaro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 16:06:
[...]
En daarom moet je exact het tegenovergestelde doen van wat je gevoel aangeeft. Je bent hier echt niet de enige in, het overkomt nagenoeg iedereen (behalve holders).
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
fRiEtJeKeTcHuP?fRiEtJeSaTe schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:45:
Nou jongens en meisjes.
Het ziet er weer top uit dit weekend.
Most daip in de buudl tasten veur die bitcain. Hest al ain?
Dude, ik had er wellicht een smiley bij moeten zettenTartarus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:22:
[...]
Hier op tweakers verwachten ze enig eigen inzet![]()
3,26 United States Dollar equals
2,75 Euro
20 Jun, 16:21 UTC
Komt m.n. doordat BTC rond 14:00 ook op zijn laatste punt stond en nu ook inmiddels weer 1400USD hoger staat. Alle Alts ademen mee.merauder schreef op zondag 20 juni 2021 @ 17:30:
[...]
Viel me ook op dat deze sinds de wedstrijd aan het stijgen is.
Het is wel iets gestegen in waarde t.o.v. BTC maar niet noemenswaardig
Komop mensen nog een paar 1000 en we sluiten de week weer groen!
zou mooi zijn, zit weer x6 long sinds 34.2Remy!!!! schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:20:
Komop mensen nog een paar 1000 en we sluiten de week weer groen!![]()
edit, heb hem naar x8 gegooid
word tijd om al die shorts eens ff goed kapot te maken
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 20-06-2021 21:38 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
groen hoeft niet, maar zolang het op de daily maar geen nieuwe lower low is, is het al prima eigenlijkRemy!!!! schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:20:
Komop mensen nog een paar 1000 en we sluiten de week weer groen!![]()
Maakt dat verschil?anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 21:34:
[...]
...zit weer x6 long sinds 34.2
edit, heb hem naar x8 gegooid...
Alleen als je daarna extra bijkoopt idd
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
PSA
De 36k babe is weer in zicht. Nog ff’tjes geduld.
De 36k babe is weer in zicht. Nog ff’tjes geduld.
Dit idd
Ondertussen x10. Daar laat ik em voor vannacht incl stoploss
& ben je er al uit Taro 😄
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ja, heb die short op 33,576.5 gesloten en zojuist op 35,833.9 weer een nieuwe short geopend. Inmiddels op 35,671.3 gesloten. Nu weer volledig in fiat.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 20-06-2021 23:29 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
DislikeTaro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 23:25:
[...]
Ja, heb die short op 33,576.5 gesloten en zojuist op 35,833.9 weer een nieuwe short geopend. Inmiddels op 35,671.3 gesloten. Nu weer volledig in fiat.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Mooi uitgespeeldTaro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 23:25:
[...]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Om even aan het einde te beginnen: waarom zou ik een stop-loss willen instellen op een platform als Beefy? Als je daar in een LP zit is dat inderdaad risicovol en verstandig het nauwkeurig in de gaten te houden, maar er ik zit daar vooral in single vaults met bijvoorbeeld Cake; dat brengt ook een risico met zich mee, maar geen ander risico dan als ik het bij pancakeswap zou staken, en een duidelijk kleiner risico dan als je het vastzet bij Binance.enomiss schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 16:47:
[...]
Ik zou durven stellen dat elk project dat in zijn wiskundig ontwerp niet de focus heeft op stabiliteit en toenemende waarde over tijd een risicovol project is. Dit potentieel kun je in theorie afleiden uit de whitepaper. Een andere vertrouwensbasis is wanneer een project de tand des tijds heeft doorstaan. Wanneer ironie maakt dat de mens als groep sterker is geworden dan het ontwerp, kan iets aanvoelen als een veilige haven, maar vergeet nooit, wanneer het doorstaan van de tand des tijds je enige houvast is, dan is het ook de tijd zelf die jou vasthoudt. Elke seconde van de dag kan een dergelijk systeem namelijk totaal instorten met minimale kans op herstel. Hier ligt bij mij persoonlijk de scheidingslijn tussen een valide project en een risicovol project.
Kun je als average Joe een whitepaper beoordelen op dit potentieel? Doubt it.
Kun je als (wiskundig) genie een whitepaper beoordelen op dit potentieel? Maybe.
Een van de beste manieren om valide projecten te kunnen identificeren is door simpelweg de mensenmassa te observeren:
Waar gaat de discussie of nieuwswaarde van het artikel vooral over? Gaat het vooral over de prijs en de winstgevendheid? Of gaat het over de inhoud, de fundamentele doelen en/of idealen die het project probeert te verwezenlijken?
Wanneer de volatiliteit zich buiten het lichaam van een project uitstrekt over het landschap van projecten, dan omschrijf je de huidige status van Defi:
Voor elk project dat sterft wordt er een nieuw project geboren. Dagelijks. Ik zou bijna durven stellen elk uur. Geen snelle winst? Op naar het volgende project. De bewegingssnelheid van mensen bovenop de volatiliteit in het DeFi projectlandschap zorgt voor nog een extra risico wat vaak vergeten wordt. Allemaal inherent aan de snelle ontwikkeling binnen het landschap, maar mede daardoor een fulltime job voor jou. Kun je een stop loss instellen op een platform als Beefy? Volgens mij niet. Succes met slapen.
Je kan deze discussie dooddoen door te zeggen, ga er alleen in met geld dat je kunt missen, maar het is en blijft een dooddoener.
Je omschrijving van 'het DeFi-projectlandschap' als zorgend voor extra risico geeft me de indruk dat je DeFi als veel uniformer ziet dan het feitelijk is. Je hebt laag risico Defi met het eenvoudig staken van stablecoins. Je hebt extreem hoog risico bij LP's waarvoor mensen leningen nemen. En alles er tussen in.
Dan je eerste stuk: de meeste whitepapers zijn gewoon niet te beoordelen; ze bevatten vaak te weinig zinnige informatie. En bij de categorie die wel behoorlijk is, is de gegeven informatie niet te beoordelen. Voor die eerste groep maakt het niet uit of een gemiddeld persoon of een genie bent, voor die tweede groep een beetje, maar dan kan ik er als genie vaak nog niet heel veel zinnigs uit halen.
"Hier ligt bij mij persoonlijk de scheidingslijn tussen een valide project en een risicovol project."
Opvallend dat je een risicovol project niet als valide project ziet; overigens kan ik je algehele lijn wel volgen, want crypto - en helemaal nieuwe side chains - is wel onderhavig aan schokken die groter zijn dan losse gebeurtenissen kunnen verantwoorden. Maar daarvoor maakt het amper iets uit of je in Defi, Cefi, of Exchange-bankieren zit.
Voor wie nog geen eigen hardware wallet heeft en twijfelt: bij de Amazon Prime Days kan je er nu eentje kopen voor €41,30 ipv €59.
https://nl.pepper.com/aan...-daysledger-nano-s-201252
https://mobile.twitter.co...tatus/1405912941464068101
Gouden CVX CRV combo voor de BTC holders via BADGER. Harde partners.
Gouden CVX CRV combo voor de BTC holders via BADGER. Harde partners.
Zijn dat van die Ledgers die ingekocht zijn, gehackt en dan voor een goedkoop prijs worden doorverkocht?Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 01:32:
Voor wie nog geen eigen hardware wallet heeft en twijfelt: bij de Amazon Prime Days kan je er nu eentje kopen voor €41,30 ipv €59.
(Waarbij later ineens je crypto weg is...)
Sorry vertrouw dat soort shit niet. Koop bij officiële website is mijn advies.
https://shop.ledger.com/products/ledger-nano-s
[ Voor 8% gewijzigd door Immutable op 21-06-2021 05:16 ]
Was de opleving gisterenavond alleen om de weekly er iets beter uit te laten zien?…😑
Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 00:05:
Het is Maan-dag. Doe ermee wat je wilt. Slaap lekker.

Geen idee, wel vaag dit iig. Blij dat ik een stoploss had op winst.Deman23 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 05:48:
Was de opleving gisterenavond alleen om de weekly er iets beter uit te laten zien?…😑
Fake outje denk ik zo om verder naar de 31 regionen te gaan voordat de echte opleving komt.Deman23 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 05:48:
Ik acht die kans groot idd.keepitfrosty schreef op maandag 21 juni 2021 @ 06:38:
[...]
Fake outje denk ik zo om verder naar de 31 regionen te gaan voordat de echte opleving komt.
Die zelfde partij die beweerde dat er maar 70k adressen zonder naw gegevens waren gelekt waar later bleek dat het er toch iets meer waren met 270k en naw gegevens.Immutable schreef op maandag 21 juni 2021 @ 05:14:
[...]
Zijn dat van die Ledgers die ingekocht zijn, gehackt en dan voor een goedkoop prijs worden doorverkocht?
Ik kan je de gebruike - in zeer goede staat - aanbevelen. De 24 woorden staan alvast ingevuld.Immutable schreef op maandag 21 juni 2021 @ 05:14:
[...]
Zijn dat van die Ledgers die ingekocht zijn, gehackt en dan voor een goedkoop prijs worden doorverkocht?
:strip_exif()/f/image/jr310cXdDFT384ttaIEOsojI.jpg?f=fotoalbum_large)
ik zou dat ook niet.vertrouwen een Leger kopen op een andere website.
ook dit.is gevaarlijk aangezien het via de post komt.
mijn advies is nooit je hele portfolio op 1 plaats bewaren.
ook dit.is gevaarlijk aangezien het via de post komt.
mijn advies is nooit je hele portfolio op 1 plaats bewaren.
nothing stops this train
Europeanen werden wakkermalarkan schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:29:
What the...
Yup. Ik verwacht zelf nog wel een korte dip onder de 30 tbh
[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 21-06-2021 08:43 ]
Crypto wordt meegezogen in de equity "correctie"
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Bla bla bla Europeanen, Chinezen, Amerikanen allemaal kletspraat, gewoon weer een groepje semi whales die dit afgesproken hebben of 1 hele grote jongen die op sell drukt in combinatie met stops die afgaan.
Zero.
Blablabla allemaal whales die gecoördineerd dingen doen, allemaal kletspraat.Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:39:
Bla bla bla Europeanen, Chinezen, Amerikanen allemaal kletspraat, gewoon weer een groepje semi whales die dit afgesproken hebben of 1 hele grote jongen die op sell drukt in combinatie met stops die afgaan.
Je hebt in ieder geval lekker geslapen. Dat pakken ze je niet meer af.Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 00:05:
Het is Maan-dag. Doe ermee wat je wilt. Slaap lekker.
Ik slaap zelden goed, maar dat heeft niks met crypto te makenDarrell schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:46:
[...]
Je hebt in ieder geval lekker geslapen. Dat pakken ze je niet meer af.
Zero.
Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:47:
[...]
Ik slaap zelden goed, maar dat heeft niks met crypto te maken

Kleine kids?
Ja deze mag nog wel even blijven.knakworst schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:47:
Deze is nog steeds correct.... Zou het zo blijven???
[Afbeelding]
Ja maar dat is ook geen probleem, ik kan gewoon niet goed slapen. Max 5 a 6 uur waarvan ik ook nog bijna ieder uur even wakker ben.
Niet ideaal, maar ik kan ermee functioneren hoor
Doe het in ieder geval beter overdag dan bitcoin en die heeft een slaapcycli van 4 jaar.
Zero.
Ok dan ga ik me weer snel druk maken om de 44k 'babe'.
Niks afgesproken is standaard pattern op de chart, kijk de groene 'kaarsvorm' candle van gisteravond, die al zovaak bij de bitcoin het short signaal geweest (en ook in de andere stock markets). Weet zeker dat er een naam is voor die candle in de trading wereld....Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:39:
Even iets positiever: weer wat DCA gedaan.
fiat pf is nu wel gedaalt naar 50%
fiat pf is nu wel gedaalt naar 50%
Inverted hammer bedoel jeMalarky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:55:
[...]
Niks afgesproken is standaard pattern op de chart, kijk de groene 'kaarsvorm' candle van gisteravond, die al zovaak bij de bitcoin het short signaal geweest (en ook in de andere stock markets). Weet zeker dat er een naam is voor die candle in de trading wereld....
Zero.
beginnersvraag; hoe kun je zien hoe groot de weerstand is van ETH op $2000
PSN ID= initsix, steamid = slashdev
orderbooks bekijken en de weerstand/support van het verleden op die hoogteslashdev schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:59:
Support is 5x groter op de 1900 en de 1800 dan op de 2000.slashdev schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:59:
Zero.
Tensorchartsslashdev schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:59:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Deze bedoel ik meer, dat was het pumpje van gisterenavond.
Anyway ik post deze van mijzelf nog maar een keer....
/f/image/DdSB2fAO3RtvFAYryyYJViIP.png?f=fotoalbum_large)
Als je op deze BTC overduidelijk bearish trend met hoge verwachtingen je fiat er tegenaan gooit bovenin een groene candle dan heb je ook gewoon lef.
De beursdip moet nog komen, we wachten nog op dat ene event die de aandelenmarkt flink naar beneden jaagt, dan weten we onderhand wel wat dat die dag met BTC doet.
[ Voor 60% gewijzigd door Malarky op 21-06-2021 09:07 ]
Nee? Ze worden verkocht door Amazon. Dat zal toch echt wel goed moeten gaan.Immutable schreef op maandag 21 juni 2021 @ 05:14:
[...]
Laten we niet vergeten dat ze bij Ledger zelf niet zo voorzichtig met de adressen van klanten om gaan
is een leuke plaat, maar echt helemaal niets zegt dat dat ook maar enige vorm van waarde heeft. Maar goed we gaan het zien. Mocht ie daar komen is het nog prima, prachtig koop moment. En zeer uniek want ik had nooit verwacht dat er nog zo'n kans voorbij zou komen. Kom maar op dusMalarky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:04:
[...]
[Afbeelding]
Deze bedoel ik meer, dat was het pumpje van gisterenavond.
Anyway ik post deze van mijzelf nog maar een keer....
[Afbeelding]
Als je op deze BTC overduidelijk bearish trend met hoge verwachtingen je fiat er tegenaan gooit bovenin een groene candle dan heb je ook gewoon lef.BTC loopt nog steeds straks sync met de heenweg, dus waar hopen de tweakers hier exact op, dat de trend wordt doorbroken als zij instappen?
De beursdip moet nog komen, we wachten nog op dat ene event die de aandelenmarkt flink naar beneden jaagt, dan weten we onderhand wel wat dat die dag met BTC doet.
klinkt als mijn slaapritme 😊Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 08:52:
[...]
Ja maar dat is ook geen probleem, ik kan gewoon niet goed slapen. Max 5 a 6 uur waarvan ik ook nog bijna ieder uur even wakker ben.
Niet ideaal, maar ik kan ermee functioneren hoor
Doe het in ieder geval beter overdag dan bitcoin en die heeft een slaapcycli van 4 jaar.
op begin is dat wennen, maar 8 uur slapen is echt niet nodig. zo heb je toch 2 uur extra per dag voor jezelf 👍
nothing stops this train
Zucht. Weer een rode dag zo te zien voor mij. Ik heb al zo lang geen groen meer gezien dat ik niet eens meer weet hoe het eruit ziet.
Hoe denken jullie trouwens over Dogecoin? Ik zit daar nu 99% in maar ben sterk aan het nadenken om daar alles uit te trekken en te verspreiden over BTC, ETH, ETC, CARDANO en WAVES. Goede keuze om te doen?
Hoe denken jullie trouwens over Dogecoin? Ik zit daar nu 99% in maar ben sterk aan het nadenken om daar alles uit te trekken en te verspreiden over BTC, ETH, ETC, CARDANO en WAVES. Goede keuze om te doen?
pffff zou daar als de sodemieter uit gaan. Die kan gewoon terug naar sub 100 sats, hell zelfs sub 50 sats. Ik ben groot doge fan sinds de eerste honden uit mijn computer rolde begin 2014. En sub 50 sats gebeurd bijna elke keer tijdens een bear (17 sats). nu is ie wat hoger gekomen, dus 100 zou goed kunnen.workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:21:
Zucht. Weer een rode dag zo te zien voor mij. Ik heb al zo lang geen groen meer gezien dat ik niet eens meer weet hoe het eruit ziet.
ik zou nu persoonlijk of BTC doen of Fiat en wachten tot we uit de 30k tot 40k zone zijn
[ Voor 13% gewijzigd door anti elppa op 21-06-2021 09:27 ]
Lekker alles in DOGE zetten en over tien jaar nog eens naar kijken.workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:21:
China maakt nu echt werk van het sluiten van grote mining farms, zelfs diegene die op groene waterkracht stroom draaien.
** Knip, disrespectvol **
** Knip, disrespectvol **
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 21-06-2021 17:48 ]
Euhm, dat zou ik doen als ie rond 100 sats staat.LarryD schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:24:
[...]
Lekker alles in DOGE zetten en over tien jaar nog eens naar kijken.
Je weet dat er 10.000 doge per minuut wordt bijgedrukt? Die coin is volledig waardeloos op lange termijn. Als de whales cashen...
Doge is waardeloos op alle termijnen.Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:26:
[...]
Euhm, dat zou ik doen als ie rond 100 sats staat.
Je weet dat er 10.000 doge per minuut wordt bijgedrukt? Die coin is volledig waardeloos op lange termijn. Als de whales cashen...
Wat bedoel je met sats?anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:24:
[...]
pffff zou daar als de sodemieter uit gaan. Die kan gewoon terug naar sub 100 sats, hell zelfs sub 50 sats.
ik zou nu persoonlijk of BTC doen of Fiat en wachten tot we uit de 30k tot 40k zone zijn
Als ik wacht tot BTC weer zover gestegen is, ben ik weer een hoop potentiele winst (of inhalen van verlizen) misgelopen. Dat gebeurde mij steeds hiervoor.
hahah btc word niet met gpu's gemined. Al 10 jaar niet meer.......Hadespuiter schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:26:
China maakt nu echt werk van het sluiten van grote mining farms, zelfs diegene die op groene waterkracht stroom draaien.
** Knip, denigrerend**
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 21-06-2021 17:50 ]
hij is nu 777 sats. Is BTC/ Doge pair waar het eigenlijk om gaat. Sats staat voor satoshi'sworkermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:27:
[...]
Wat bedoel je met sats?
Als ik wacht tot BTC weer zover gestegen is, ben ik weer een hoop potentiele winst (of inhalen van verlizen) misgelopen. Dat gebeurde mij steeds hiervoor.
We moeten allemaal ergens vanuit gaan anders trade je geheel random. Wat we wel echt zien is dat de bitcoin de weg naar beneden aan het lopen is zoals hij die omhoog liep inclusief wat groen vuurwerk in de 30-40k regionenen. Dat is overduidelijk te zien op de chart, dus daar trade je als bullish trader wel tegenaan.anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:18:
[...]
is een leuke plaat, maar echt helemaal niets zegt dat dat ook maar enige vorm van waarde heeft. Maar goed we gaan het zien. Mocht ie daar komen is het nog prima, prachtig koop moment. En zeer uniek want ik had nooit verwacht dat er nog zo'n kans voorbij zou komen. Kom maar op dus
Ik heb leuk geld verdiend aan crypto en rij graag korte ritjes mee steeds bij de dips, maar ik waag er verder weinig op tot ik een wezenlijk anders pattern zie. Geen fomo
Beetje slecht nieuws uit China of de centrale economie erbij en iedereen wordt opgerookt die long is.
Ennuh... ik post die plaat al sinds de 63k hier (voor de eerste echte dip), dus voorlopig doet die het heel erg goed voor mij
[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 21-06-2021 09:31 ]
Wil wel eens weten wat de gedachte is om 99% in crypto te stappen in DOGE.workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:21:
Ik vraag me dit constant af waarom iemand dit zou doen. Is dit puur door hype dat je dit gedaan hebt?
Ik zag daar de prijs 2 maanden geleden het snelste stijgen. Dus daar ingezet.freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:32:
[...]
Wil wel eens weten wat de gedachte is om 99% in crypto te stappen in DOGE.
Ik vraag me dit constant af waarom iemand dit zou doen. Is dit puur door hype dat je dit gedaan hebt?
De andere 1% zit in SHIB. Ik wil het nu wat beter gaan aanpakken want ik krijg sterk het idee dat DOGE het niet meer gaat worden.
BTC, ETH, ETC, CARDANO en WAVES zijn de coins waar ik nu naar kijk. En dan wat ik nu heb uit Doge daar gelijk over verdelen.
EDIT: Daarnaast was ik ook wat gehersenspoeld door r/dogecoin. Maar daar ben ik niet meer actief want daar krijg je nooit een fatsoenlijk antwoord.
[ Voor 10% gewijzigd door workermaster op 21-06-2021 09:35 ]
Toch ben ik aan het overwegen om nu all in te gaan en een ritje van +10% te maken de komende dagen
ja ik snap je verhaal zeer zeker wel. Ik zit er sowieso voor de midden tot lange termijn in. Ik kijk niet naar een paar maanden dikke gains. Dit doe ik al sinds 2013. Daarom slaap ik ook geen seconde minder als ie naar 18k - 20k zou gaan. Mijn DCA van afgelopen bear is gemiddeld rond de 9.5k geweest. Dus zelfs bij 18k is het zelfs dat deel nog mooi in de winst (en dan heb ik het niet over alle muntjes vanuit 2013 tot 2017.Malarky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:29:
[...]
We moeten allemaal ergens vanuit gaan anders trade je geheel random. Wat we wel echt zien is dat de bitcoin de weg naar beneden aan het lopen is zoals hij die omhoog liep inclusief wat groen vuurwerk in de 30-40k regionenen. Dat is overduidelijk te zien op de chart, dus daar trade je als bullish trader wel tegenaan.
Ik heb leuk geld verdiend aan crypto en rij graag korte ritjes mee steeds bij de dips, maar ik waag er verder weinig op tot ik een wezenlijk anders pattern zie. Geen fomo![]()
Beetje slecht nieuws uit China of de centrale economie erbij en iedereen wordt opgerookt die long is.
Ennuh... ik post die plaat al sinds de 63k hier (voor de eerste echte dip), dus voorlopig doet die het heel erg goed voor mij
Iemand moet al die Lambo's betalen...workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:21:
hoorde zaterdag iemand vol trots vertellen dat ie 100milj SHIB had gekocht, met het idee, ik zie het over een jaar wel, stel dat ie dan op 1 euro staat..... dat soort hersenloosheid......freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:32:
[...]
Wil wel eens weten wat de gedachte is om 99% in crypto te stappen in DOGE.
Had toch gehoopt dat ik dat niet zou zijn.
Ik krijg sterk het idee dat iedereen hier dikke winsten heeft en ik vrijwel de enige ben die letterlijk alleen maar verliezen heeft met crypto.
To be fair, ik heb het meeste verloren door slechte handels keuzes maar op het moment dat ik besloot te holden, kakte de hele markt in. Het voelt zo ontzettend oneerlijk.
Je verliest niet door de markt maar door beslissingen. Sounds harsh, I know maar het is wel waar.workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:41:
[...]
Ik krijg sterk het idee dat iedereen hier dikke winsten heeft en ik vrijwel de enige ben die letterlijk alleen maar verliezen heeft met crypto.
To be fair, ik heb het meeste verloren door slechte handels keuzes maar op het moment dat ik besloot te holden, kakte de hele markt in. Het voelt zo ontzettend oneerlijk.
Ik heb een tijdje gespeculeerd met wat olie related crap en er toen vervolgens 2,5 jaar geld in moeten laten zitten om break-even/minor + te draaien. Dat wél gedaan en dus enkel op virtueel loss gestaan. Its a choice.
In je berichten lees ik veel emotie, emotie is vaak niet goed met beleggen (vooral niet in crypto).workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:41:
[...]
Als ik jou was zou ik of er mee stoppen of alles in BTC gooien (wellicht nog iets in ETH) en dan de DCA toepassen. Dus elke maand een bedrag instoppen wat je kan missen.
Het moet vooral gewoon leuk blijven toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!