Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Netjes! Waar pak je je profit? 30K deeltje? 28K de rest?Taro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:29:
Short loopt sinds 35.758, verder de hele week niets met crypto gedaan, heerlijk. Even opladen voor betere tijden
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
mwah, de andere kant op mag van mij ook hoorSlux schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:30:
Eindelijk heeft even geduurd, nu maar hopen dat dit nog even door blijft gaan zo
fiat zit wel wat meer risico aan dan bier en brood kopen anno 2021. Maargoed dat is een andere discussie.niels j schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:32:
[...]
Je zegt dat het een "enorm risico" is om nu in fiat te staan. Het enige risico daaraan is dat brood en bier duurder worden. Bier wordt per 1 juli duurder (geen aanbiedingen meer van meer dan 25%), maar verder zie ik geen enkel risico.
[...]
Ik heb niet een vast punt of prijs. Zodra er over de hele linie een (BTC, maar vooral alts) een stijgende lijn zit gedurende een aantal dagen, dan stap ik weer in het bootje van de alts. Heb ik inderdaad de stijging gemist en misschien zinken ze alsnog. Maar voorlopig zie ik het zeker niet als een risico om nog een paar dagen fiat te HODL-en.
Daarna begin je over vooral alts en een stijgende lijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik richt op de 31.4k, maar vermoed dat dat niet in één keer haalbaar is, dus pas de stop loss beetje bij beetje aan om de winst in ieder geval veilig te stellen.PlanR schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:31:
[...]
Netjes! Waar pak je je profit? 30K deeltje? 28K de rest?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Mochten ze geraakt worden, je stoploss.Taro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:34:
[...]
Ik richt op de 31.4k, maar vermoed dat dat niet in één keer haalbaar is, dus pas de stop loss beetje bij beetje aan om de winst in ieder geval veilig te stellen.
Open je dan weer een nieuwe positie?
Hangt er helemaal vanaf op wat voor manier dat gebeurt. Als de koers +-38k weet aan te tikken, dan zie ik nog wel meer ruimte omhoog. Maar anders vermoed ik toch echt dat we onderweg zijn naar de oranje lijn, of mogelijk net iets daarboven en gelijk aan de eerdere wicks (vandaar dat ik 31.4k noem):PlanR schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:37:
[...]
Mochten ze geraakt worden, je stoploss.
Open je dan weer een nieuwe positie?
/f/image/ToWpIrzWf6yMFg10GZ5yPI6y.png?f=fotoalbum_large)
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Bedankt voor je input Taro!Taro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:46:
[...]
Hangt er helemaal vanaf op wat voor manier dat gebeurt. Als de koers +-38k weet aan te tikken, dan zie ik nog wel meer ruimte omhoog. Maar anders vermoed ik toch echt dat we onderweg zijn naar de oranje lijn, of mogelijk net iets daarboven en gelijk aan de eerdere wicks (vandaar dat ik 31.4k noem):
[Afbeelding]
Wordt gewardeerd.
Spannende tijden, of een 2e run dit jaar. Of helemaal door het putje!
nothing stops this train
ik vind dit eigenlijk ook wel positief. Hoe langer dit duurt, hoe meer ik kan DCAen op een lager niveau, hoe sneller mijn verlies verdwijnt als BTC ooit weer een keer omhoog gaatKol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:58:
idd belangrijk punt, herstel ervan kan maanden duren..... maar voor longterm maakt het niet uit
themikes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:02:
Morgen ochtend 05:00u staat Bitcoin op $29500 . Nfa
Welke van je uitspraken moet ik nou aanhouden? Is die andere van vorige week wel fa? Want daar staat geen disclaimer bij.themikes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:10:
Pas op met short gaan. Op zondag avond/ maandag gaan de koersen meestal omhoog.
Iets of iemand wil gewoon dat ik nooit geluk heb met crypto. Misschien tijd dat ik eens ga leren hoe je short moet gaan.
Zulke mensen... Veel praat maar weinig inhoudRay_ schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:06:
[...]
[...]
Welke van je uitspraken moet ik nou aanhouden? Is die andere van vorige week wel fa? Want daar staat geen disclaimer bij.
Ik zeg 66% kans op daling en 34% kans op stijging. Persoonlijk zou ik een short plaatsen. Gezien ik geen crypto bezit is het misschien makkelijk praten..
Ray_ schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:06:
[...]
[...]
Welke van je uitspraken moet ik nou aanhouden? Is die andere van vorige week wel fa? Want daar staat geen disclaimer bij.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nee, dan is het juist moeilijker praten.themikes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:09:
Meestal gaan de koersen op maandag omhoog. Ik verwacht vanavond en vannacht een verdere daling, mede gezien gewone aandelen ook de koers kwijt zijn.
Ik zeg 66% kans op daling en 34% kans op stijging. Persoonlijk zou ik een short plaatsen. Gezien ik geen crypto bezit is het misschien makkelijk praten..
Althans, wanneer het je bedoeling is om iets zinnigs te zeggen en daar ga ik wel vanuit, ter goeder trouw.
Beste Management.themikes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:09:
Gezien ik geen crypto bezit is het misschien makkelijk praten..
Kunnen we geen vereiste stellen dat wanneer je niet aan crypto doet, dat je hier ook niet mag posten?
Laten we gelijk een James Bond-achtige auto destruct instellen dat wanneer men alsnog wel post, hun keyboard in rook opgaat.
/ontopic
Ondertussen ben ik eventjes in fiat gegaan om te zien of de koers nog verder gaat zakken. Meer sat’s is de uiteindelijke doel hier.
Dus omdat het in het verleden altijd zo is gegaan zal het in de toekomst ook weer nieuwe ath's opzoeken ?streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:01:
[...]
ik vind dit eigenlijk ook wel positief. Hoe langer dit duurt, hoe meer ik kan DCAen op een lager niveau, hoe sneller mijn verlies verdwijnt als BTC ooit weer een keer omhoog gaat
Op een bitcoin na is dca het domste wat je kan doen in crypto.
kijk je naar ADA/ETH pairing een stijging
nothing stops this train
Van mij mag iedereen hier posten, geen enkel probleem mee. Maar het is wel fijn dat men zaken dan niet als waarheden neerkalktTartarus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:16:
[...]
Beste Management.
Kunnen we geen vereiste stellen dat wanneer je niet aan crypto doet, dat je hier ook niet mag posten?
Laten we gelijk een James Bond-achtige auto destruct instellen dat wanneer men alsnog wel post, hun keyboard in rook opgaat.
/ontopic
Ondertussen ben ik eventjes in fiat gegaan om te zien of de koers nog verder gaat zakken. Meer sat’s is de uiteindelijke doel hier.
Dit dusniels j schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:35:
[...]
Hoe bedoel je fearfull? Er zit geen enkel risico aan om in fiat te zitten. Het "risico" wat je beschrijft is jouw fear (Of Missing Out) als BTC in waarde stijgt.
Ik wil die boot eerst zien vertrekken en dan stap ik er wellicht weer in. Dan loop ik maar wat winst mis. Voorlopig ben ik afgelopen weken alleen maar verlies misgelopen.
Ik heb geen bezwaar als het management zo een onderscheid wil maken.Ngangatar schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:18:
[...]
Van mij mag iedereen hier posten, geen enkel probleem mee. Maar het is wel fijn dat men zaken dan niet als waarheden neerkalkt.
Wordt lastig met dit forum danNgangatar schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:18:
[...]
Van mij mag iedereen hier posten, geen enkel probleem mee. Maar het is wel fijn dat men zaken dan niet als waarheden neerkalkt.
Nieuws en koers topic is net zo erg, binnen 2 maanden staan we weer op xxx, onmogelijk om de 17k te halen, etc etc etc.
Ach na een tijdje weet je prima wie er wel iets van af weet en wie er doorgaans BS post. En wie er redelijk wat vanaf weten en alsnog BS postenNopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:20:
[...]
Wordt lastig met dit forum dan
Nieuws en koers topic is net zo erg, binnen 2 maanden staan we weer op xxx, onmogelijk om de 17k te halen, etc etc etc.
Alleen de eerste weken is dat ff moeilijk.
[ Voor 94% gewijzigd door themikes op 20-06-2021 13:24 ]
Ach ja, hodl. Paar maandjes accumuleren in deze regio, ik kan daar mee leven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd

Laat het maar lekker naar de vinkentering gaan allemaal, hodl BTC en indien we echt mooie prijsjes gaan zien de DCA maar eens aanslingeren. 24k is de meest recente en tevens hoogste BTC aankoop hier, kijken of we daaronder kunnen komen.
Zolang DOGE nog op dit soort prijzen staat kan ik nog niet echt spreken van mooie koopjes. Het putje moet overduidelijk nog komen.
Helemaal mee eens. Gaan we omhoog, dan is er het hodl potje. Gaan we omlaag, dan kopen we nog wat extra bij. Win - WinVerwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:23:
Die KSM blijft ook niet veel van over, hield die wat in de gaten voor een long instap, maar denk dat ik maar ff skip![]()
Laat het maar lekker naar de vinkentering gaan allemaal, hodl BTC en indien we echt mooie prijsjes gaan zien de DCA maar eens aanslingeren. 24k is de meest recente em tevens hoogste BTC aankoop hier, kijken of we daaronder kunnen komen.
Zolang DOGE nog op dit soort prijzen staat kan ik nog niet echt spreken van mooie koopjes. Het putje moet overduidelijk nog komen.
Mijn hodl potje raak ik niet aan voor 2025 anyway, na de halving. Tijd zat.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2021 13:26 ]
Volgens mij zeg ik duidelijk “als btc ooit weer een keer omhoog gaat”Slux schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:17:
[...]
Dus omdat het in het verleden altijd zo is gegaan zal het in de toekomst ook weer nieuwe ath's opzoeken ?
Op een bitcoin na is dca het domste wat je kan doen in crypto.
Ik zeg nergens dat ik dit verwacht. Wel hoop natuurlijk.
Waarom is het volgens jou het domste wat je kan doen om maandelijks BTC kopen en dat gewoon op Nexo te laten staan?
BTC niet zo maar kan me voorstellen dat als je een diehard believer bent dat je aan dca doet met btc.streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:28:
[...]
Volgens mij zeg ik duidelijk “als btc ooit weer een keer omhoog gaat”
Waarom is het volgens jou het domste wat je kan doen om maandelijks BTC kopen en dat gewoon op Nexo te laten staan?
die schommelingen zijn zo groot dat je met gewoon kopen en verkopen meer verdiend dan met dca op de kortere termijnen.
Ik moet er niet aan denken om BTC te holden op 60k en hem terug zien te lopen naar de 30, maar dat ben ik iedereen trade gelukkig op zijn eigen manier.
Hele lange douchestreamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:31:
Ach ja.
Ik ga douchen en me gereed maken voor F1![]()
Veel succes ieder en nog een prettig weekend!!
Jij ook veel plezier.
Showers tijdens de race zou mooi zijnstreamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:31:
Ach ja.
Ik ga douchen en me gereed maken voor F1![]()
Veel succes ieder en nog een prettig weekend!!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Het is en blijft een risico. Resultaten uit het verleden blablabla... DCA Bitcoin en een aantal alts is tot nu toe een zeer succesvolle strategie gebleken, maar lang niet alle alts hebben een ATH neer weten te zetten. Daarmee is het wel ietwat link, maargoed. Wie niet waagt wie niet wint. BTC blijft daarbij de 'veiligste' keuze, want je weet dat een crypto bullrun begint met BTC.streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:28:
[...]
Volgens mij zeg ik duidelijk “als btc ooit weer een keer omhoog gaat”
Daarnaast ben ik persoonlijk ook geen fan van BTC bewaren bij 3e partijen... Stel dat de pleuris echt uitbreekt (denk aan een Tether biem) hoe veilig staan dan je coins?
Eigen keys in beheer werd hier laatst vergeleken met het bewaren van fiat in een oude sok. Mooi om te roepen natuurlijk, maar het trekken van rente is nu eenmaal niet zonder risico. Waarom weet ik niet, maar ik heb een voorgevoel dat het een lesje gaat worden voor vele...
Het ziet er weer top uit dit weekend.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Technisch top project maar who cares behalve wat nerds.
Ik kan de GT World Challenge in Zandvoort vanaf hier horen.. Dat zal wat worden op 5 September..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik doe wel binnenkort paar keer shitcoin kopen en verkopen om de schade te beperken.
100k babe, here I come

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Fees waren nu te doen.
heb wat euro klaar staan op Bitvavo 🙃BTFD schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:57:
Blij dat iDeal eruit ligt bij Binance, scheelt weer wat verleiding!
nothing stops this train
kijk gewoon ff 3 maanden niet, dan is dit alleen maar ruis. Dit soort vlagen hebben we al 10tallen keren gehad. Is totaal niets nieuws in geen enkel opzicht. De wales lachen zich echt de ballen uit de broek en kopen maar wat graag alle sats die de paperhands sellen. Ook dat is niets nieuws.Pelox schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:12:
Btc in 5 dagen weer -20%.. het is en blijft een drama met die bit- en shitcoins..
Gewoon Hodl en DCA (as always)
Wat bedoelen jullie met DCA?anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:14:
[...]
kijk gewoon ff 3 maanden niet, dan is dit alleen maar ruis. Dit soort vlagen hebben we al 10tallen keren gehad. Is totaal niets nieuws in geen enkel opzicht. De wales lachen zich echt de ballen uit de broek en kopen maar wat graag alle sats die de paperhands sellen. Ook dat is niets nieuws.
Ik hoop dat die koersen weer een keer gaan stijgen. Dit is om te janken
Ik hoop het.. komende maanden komt er wat budget beschikbaar vanuit btw teruggave en subsidie maar ik weet nu even niet wat ik gaan doen. Het idee was in btc steken, maar gewoon in euro's op de rekening is ook wel lekker..anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:14:
[...]
kijk gewoon ff 3 maanden niet, dan is dit alleen maar ruis. Dit soort vlagen hebben we al 10tallen keren gehad. Is totaal niets nieuws in geen enkel opzicht. De wales lachen zich echt de ballen uit de broek en kopen maar wat graag alle sats die de paperhands sellen. Ook dat is niets nieuws.
Zero.
hahaha een grote jongen die market buy drukt. Altijd prachtig.Ray_ schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:10:
Daar is weer iemand op Kraken die de i'm-feeling-lucky-button heeft geprobeerd.
[Afbeelding]
Wat heeft dat verder met whales te maken? Iedereen die (tenminste een deel) verkocht heeft vind dit uitstekendanti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:14:
[...]
Daarnaast lijkt het me ook niet dat iedereen die zich whale noemt exact dezelfde strategie heeft? Zijn toch ook gewoon mensen met hun eigen denkwijze die onderling waarschijnlijk net zo verschillen als de meningen op dit forum.
[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2021 14:17 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ja hier komt woensdag ruim 28k binnen, als ie nog 2 a 3k zakt gaat dat ook weer direct richting btc en de trezor. Ik twijfel daar geen seconde over. Wat moet ik met dat geld op de bank? En al gaat btc naar 10k, dan is dat bedrag 9k, so what? de wereld vergaat niet. Gewoon erin knallen en over 5 jaar nog eens kijken. Zo doe ik dat al 8 jaar. Verlies maken op btc gaat me nooit meer lukken, al zou ik het graag willen, no changePelox schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:15:
[...]
Ik hoop het.. komende maanden komt er wat budget beschikbaar vanuit btw teruggave en subsidie maar ik weet nu even niet wat ik gaan doen. Het idee was in btc steken, maar gewoon in euro's op de rekening is ook wel lekker..
zeker, daar zitten uiteraard verschillen in. 1 feit is nu wel dat uit onchain data blijkt dat adressen met meer dan 1000 btc lekker aan het inkopen zijn. Dus dat is niet iets wat ik verzin. Daaruit blijft dat blijkbaar toch veel van die figuren hetzelfde doen, anders was dat niet zichtbaar.Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:16:
[...]
Wat heeft dat verder met whales te maken? Iedereen die (tenminste een deel) verkocht heeft vind dit uitstekend![]()
Daarnaast lijkt het me ook niet dat iedereen die zich whale noemt exact dezelfde strategie heeft? Zijn toch ook gewoon mensen met hun eigen denkwijze die onderling waarschijnlijk net zo verschillen als de meningen op dit forum.
Dus dat hier paniek is en koersen van 20k voorbij komen is leuk, maar de grote jongens zien dat blijkbaar anders. Dan volg ik liever de grote jongens
Heb je ze gesproken? Misschien kopen ze net zoals veel mensen hier op het forum ook wel in gedeeltes in? Zie het verschil niet zo eigenlijk. Hoeveel whales zijn er nog die niet inkopen op dit moment?anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:21:
[...]
Dus dat hier paniek is en koersen van 20k voorbij komen is leuk, maar de grote jongens zien dat blijkbaar anders. Dan volg ik liever de grote jongen
Vind het maar vage uitspraken steeds.
Ik koop wel weer in als de boel richting zero gaat.
ik ken er 2 iig persoonlijkNopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:24:
[...]
Heb je ze gesproken? Misschien kopen ze net zoals veel mensen hier op het forum ook wel in gedeeltes in? Zie het verschil niet zo eigenlijk. Hoeveel whales zijn er nog die niet inkopen op dit moment?
Vind het maar vage uitspraken steeds.
tuurlijk kopen ze in gedeeltes in, en vaak otc.
Het verschil is zeer duidelijk. En hoeveel er nu nog niet inkopen doet er toch niet toe? Zullen zelfs figuren zijn die eruit gestapt zijn en nooit meer terug komen. Zullen er ook zijn die nu voor het eerst instappen. Enige wat ik zie is dat die adressen groeien, en dat is wat belangrijk is
Naja beetje wel natuurlijk. Als je zegt dat je eerder de grote jongens volgt, hoe weet je nu zeker dat de whales die nu kopen niet maar 5% van het totaal aantal "whales" zou zijn. Dan zegt dat toch niets? Blijkbaar zitten er namelijk nog whales in fiat (iig gedeeltelijk) aangezien ze aan het kopen zijn.anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:28:
[...]
Het verschil is zeer duidelijk. En hoeveel er nu nog niet inkopen doet er toch niet toe?
Verder niets persoonlijks hoor, ik ben hier om andere meningen te lezen dus verder wel interessant. Alleen lees ik vrijwel dagelijks hoe de Whales zouden denken en vraag me toch eigenlijk af hoe iedereen dit exact weet en waarom alle Whales blijkbaar allemaal exact hetzelfde denken.
[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2021 14:36 ]
Moeten we nou alles uitleggen @Nopheros . Dat komt omdat ze allemaal babybloed drinken natuurlijk.Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:31:
[...]
Alleen lees ik vrijwel dagelijks hoe de Whales zouden denken en vraag me toch eigenlijk altijd af hoe iedereen dit exact weet en waarom alle Whales blijkbaar allemaal exact hetzelfde denken.
als die 5% ervoor zorgt dat het resultaat van in en uit op grote adressen positief is, is dat voor mij genoeg. Als alle whales nu vol gas inkopen zou leuk zijn, maar dat gebeurt nooit, want dan staan we morgen op 69kNopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:31:
[...]
Naja beetje wel natuurlijk. Als je zegt dat je eerder de grote jongens volgt, hoe weet je nu zeker dat de whales die nu kopen niet maar 5% van het totaal aantal "whales" zou zijn. Dan zegt dat toch niets? Blijkbaar zitten er namelijk nog whales in fiat (iig gedeeltelijk) aangezien ze aan het kopen zijn.
Verder niets persoonlijks hoor, ik ben hier om andere meningen te lezen dus verder wel interessant. Alleen lees ik vrijwel dagelijks hoe de Whales zouden denken en vraag me toch eigenlijk altijd af hoe iedereen dit exact weet en waarom alle Whales blijkbaar allemaal exact hetzelfde denken.
Verwijderd
DCA = Directe Crash na Aankoop.workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:15:
[...]
Wat bedoelen jullie met DCA?
Nee geintje, het staat voor Dollar Cost Avarage.
Oftewel op een vast moment aankopen ongeacht het koersverloop om een gemiddelde instapprijs te verkrijgen, bijvoorbeeld 1x per maand.
In 2024 is de volgende halving volgens mij, richt je op 2025 en er is niets aan de hand.workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:15:
[...]
Wat bedoelen jullie met DCA?
Heb je het geld over een paar maand nodig.. gl
@Verwijderd Danku voor de uitleg.Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:46:
[...]
In 2024 is de volgende halving volgens mij, richt je op 2025 en er is niets aan de hand.
Heb je het geld over een paar maand nodig.. gl
Ik had het idee dat ik wel een klein verlies kon gaan krijgen en dat het wel eens maanden of jaren kon duren. Maar ik had nooit verwacht 70% van mijn inleg te verliezen.
Achja, we zitten er nu voor de lange termijn in. Voorheen was ik te zenuwachtig en verkocht te snel waardoor ik altijd alleen maar verloor. Nu besloot ik om een een keer te holden met record verliezen als gevolg.
Het geld is niet nodig. Tenzij ik volgende week een nieuwe AMD gpu weet te krijgen.
Hoe duur is gas nu dan?DJ-Promo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:04:
Weer wat ETH gekocht en verzonden naar Metamask en zelfs een 1INCH trade gedaan (CEL).
Fees waren nu te doen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ik heb voornamelijk rond de 50k gekocht, wel mooie trades gehad met btc pairing (usdt doe ik eigenlijk niet aan)workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:50:
[...]
@Verwijderd Danku voor de uitleg.
Ik had het idee dat ik wel een klein verlies kon gaan krijgen en dat het wel eens maanden of jaren kon duren. Maar ik had nooit verwacht 70% van mijn inleg te verliezen.
Achja, we zitten er nu voor de lange termijn in. Voorheen was ik te zenuwachtig en verkocht te snel waardoor ik altijd alleen maar verloor. Nu besloot ik om een een keer te holden met record verliezen als gevolg.
Het geld is niet nodig. Tenzij ik volgende week een nieuwe AMD gpu weet te krijgen.
ik sta wel in de winst, maar dat komt eigenlijk door Safemoon en SHIB, zonder die 2 stond ik veel in de negatief (in fiat prijs)
nothing stops this train
https://ethereum.org/en/developers/docs/gas/
Edit:
En om mijn eigen vraag te beantwoorden:
Average ERC20 is $3.26
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 20-06-2021 14:58 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Elke week of maand een deel inleggen was in dat geval beter geweest. Maar goed makkelijk praten achteraf natuurlijk.workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:50:
[...]
@Verwijderd Danku voor de uitleg.
Het is trouwens helemaal niet verkeerd om dat alsnog te doen, op die manier verlaag je het gemiddelde van je aankoop en sta je weer eerder op winst.
Maar waarom willen mensen zo graag ETH traden op het mainnet? Koop ze gewoon op Polygon of anders BSC denk ik dan. Staan ze in dezelfde Metamask walletDJ-Promo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:04:
Weer wat ETH gekocht en verzonden naar Metamask en zelfs een 1INCH trade gedaan (CEL).
Fees waren nu te doen.
En bij Polygon betaal je er een fractie van een cent voor de transactiekosten en ligt de interest bij staking ook een stukje hoger.
Bleek Safemoon later geen scam te zijn?Kol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:57:
[...]
ik heb voornamelijk rond de 50k gekocht, wel mooie trades gehad met btc pairing (usdt doe ik eigenlijk niet aan)
ik sta wel in de winst, maar dat komt eigenlijk door Safemoon en SHIB, zonder die 2 stond ik veel in de negatief (in fiat prijs)
SHIB was ik ook veel te laat mee. Ik heb nu van een collega op werk begrepen dat ik via een programma dat PancakeSwap heet coins kan kopen voordat ze op de grote platforms komen. Ik moet nog even kijken hoe dat werkt.
ze doen het beide nog steeds goed, maar ik vertrouw ze beide niet, je kan altijd kijken naar de Tweakers flowchart;workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:59:
[...]
Bleek Safemoon later geen scam te zijn?
SHIB was ik ook veel te laat mee. Ik heb nu van een collega op werk begrepen dat ik via een programma dat PancakeSwap heet coins kan kopen voordat ze op de grote platforms komen. Ik moet nog even kijken hoe dat werkt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/SUElz2XxeUDPE4GKMnvP1x3p.png?f=user_large)
nothing stops this train
Sorry ik bedoelde Fairmoon. Iets met een rugpull? Weet nog niet precies wat daar gebeurd is maar dat schijnt een behoorlijk risico te zijn met de coins die niet op grote platformen staan.Kol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:01:
[...]
ze doen het beide nog steeds goed, maar ik vertrouw ze beide niet, je kan altijd kijken naar de Tweakers flowchart;
[Afbeelding]
Overigens maakt die flowchart wel veel duidelijk
Wie was het?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Dat is waar, maar toch ook nog best wel link gezien huidige prijzen.Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:58:
[...]
Elke week of maand een deel inleggen was in dat geval beter geweest. Maar goed makkelijk praten achteraf natuurlijk.
Het is trouwens helemaal niet verkeerd om dat alsnog te doen, op die manier verlaag je het gemiddelde van je aankoop en sta je weer eerder op winst.
Wanneer je 70% down staat komt dat niet door het hodlen van BTC. Zelfs een volle aankoop op 64k was nu nog geen 50% down geweest.
Met altcoins is het altijd oppassen, vooral met het nieuwe legioen aan hypecoins. Want of die ooit hun top nog overstijgen is maar de vraag... Ook wanneer Bitcoin over tijd wel een nieuwe ATH neerzet.
SHIB, CHZ en al dat soort ongein waarvan de lijst op Binance inmiddels bijna te lang is om doorheen te scrollen... Kan natuurlijk best nog een keer naar ongekende hoogtes pompen maar de kans dat er een nieuw hype muntje de vlag overneemt is ook zeer groot. Maar goed, been there, done that. Heb zelf nog wat mooie zakjes monopolie muntjes die ik waarschijnlijk mag hodlen tot het eind der tijden, tenzij er een fucking wonder gebeurd

Het blijft gewoon een lastig spelletje wat dat betreft en hopelijk heeft iedereen er niet teveel ingestopt om in financiële problemen te komen. Die artikelen die we voorbij zagen komen waarin jonge mensen aangaven aanzienlijke bedragen te hebben geleend om in crypto te pompen, ik vind het maar niks...
No risk no reward natuurlijk maar je moet er toch niet aan denken om nu met een flinke lening onder water te staan in crypto...
Omdat ik ze via ERC20 gelijk heb verstuurd naar Celsius.Malarky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:58:
[...]
Maar waarom willen mensen zo graag ETH traden op het mainnet? Koop ze gewoon op Polygon of anders BSC denk ik dan. Staan ze in dezelfde Metamask wallet![]()
En bij Polygon betaal je er een fractie van een cent voor de transactiekosten en ligt de interest bij staking ook een stukje hoger.
En bij Celcius krijg je 5,05% interest per jaar op je ETH (niet bepaald veel) maar daar moeten nog wel 2x transactiekosten vanaf en als je beetje DCA'ed wat je lijkt te doen blijft er nauwelijks iets over toch?DJ-Promo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:44:
[...]
Omdat ik ze via ERC20 gelijk heb verstuurd naar Celsius.
Of mis ik wat?
Ik denk dan: op Polygon valt zoveel meer te halen voor zoveel minder kosten.
Ik snap je denken. Voor dat soort spul pak ik ook BSC. Om juist meer rewards te krijgen wat extra CEL gekocht. Is niet alleen de rewards op die CEL tokens. Ik doe dit zeker niet elke maand. Is pas mijn 2de transactie in een half jaar.Malarky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:47:
[...]
En bij Celcius krijg je 5,05% interest per jaar op je ETH (niet bepaald veel) maar daar moeten nog wel 2x transactiekosten vanaf en als je beetje DCA'ed wat je lijkt te doen blijft er nauwelijks iets over toch?
Of mis ik wat?
Ik denk dan: op Polygon valt zoveel meer te halen voor zoveel minder kosten.
:strip_exif()/f/image/LmupPm81YFBl3fa9nRWFwvZn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door DJ-Promo op 20-06-2021 15:54 . Reden: Screenshot ]
Ik heb een aantal keer geprobeerd om te verkopen toen ik de koers zag zakken en dan later terug in te kopen. Alleen krijg ik het letterlijk iedere keer voor elkaar om te verkopen op de nanoseconde voordat de koers weer gaat (en blijft) stijgen. Daardoor is mijn gemiddelde behoorlijk gestegen.Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:43:
[...]
Dat is waar, maar toch ook nog best wel link gezien huidige prijzen.
Wanneer je 70% down staat komt dat niet door het hodlen van BTC. Zelfs een volle aankoop op 64k was nu nog geen 50% down geweest.
Met altcoins is het altijd oppassen, vooral met het nieuwe legioen aan hypecoins. Want of die ooit hun top nog overstijgen is maar de vraag... Ook wanneer Bitcoin over tijd wel een nieuwe ATH neerzet.
SHIB, CHZ en al dat soort ongein waarvan de lijst op Binance inmiddels bijna te lang is om doorheen te scrollen... Kan natuurlijk best nog een keer naar ongekende hoogtes pompen maar de kans dat er een nieuw hype muntje de vlag overneemt is ook zeer groot. Maar goed, been there, done that. Heb zelf nog wat mooie zakjes monopolie muntjes die ik waarschijnlijk mag hodlen tot het eind der tijden, tenzij er een fucking wonder gebeurd![]()
Het blijft gewoon een lastig spelletje wat dat betreft en hopelijk heeft iedereen er niet teveel ingestopt om in financiële problemen te komen. Die artikelen die we voorbij zagen komen waarin jonge mensen aangaven aanzienlijke bedragen te hebben geleend om in crypto te pompen, ik vind het maar niks...
No risk no reward natuurlijk maar je moet er toch niet aan denken om nu met een flinke lening onder water te staan in crypto...
Ik probeer dat nu al een aantal weken niet meer en merk dat de momenten waarop ik steeds zou verkopen ook nu weer de momenten zijn waarop de koers weer gaat stijgen. Ik lijk een gave te hebben om het dieptepunt op te sporen.
op het laagste punt in tijden lijkt het.. mijn eth mining income in ieder geval wel
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
oh ja en bezit 1 BNB (in BNB-vault; dat voor de 2% cashback 🙃
de overige 10% wisselt, denk 4% ervan hodl ik TRX en MINA
om de variatie te vergroten ben ik deze maand begonnen met aandelen, een vaste maandelijkse dca techniek toepassen in ETFs
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 20-06-2021 16:00 ]
nothing stops this train
Ik geef je 50 Shiba om een cursus hier in.workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Ik heb een aantal keer geprobeerd om te verkopen toen ik de koers zag zakken en dan later terug in te kopen. Alleen krijg ik het letterlijk iedere keer voor elkaar om te verkopen op de nanoseconde voordat de koers weer gaat (en blijft) stijgen. Daardoor is mijn gemiddelde behoorlijk gestegen.
Ik probeer dat nu al een aantal weken niet meer en merk dat de momenten waarop ik steeds zou verkopen ook nu weer de momenten zijn waarop de koers weer gaat stijgen. Ik lijk een gave te hebben om het dieptepunt op te sporen.
En daarom moet je exact het tegenovergestelde doen van wat je gevoel aangeeft. Je bent hier echt niet de enige in, het overkomt nagenoeg iedereen (behalve holders). Na/tijdens een daling verkopen en tijdens een stijging kopen is funest. Wil je veel handelen, dan moet je jezelf aanleren juist de rode candles op te kopenworkermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Ik heb een aantal keer geprobeerd om te verkopen toen ik de koers zag zakken en dan later terug in te kopen. Alleen krijg ik het letterlijk iedere keer voor elkaar om te verkopen op de nanoseconde voordat de koers weer gaat (en blijft) stijgen. Daardoor is mijn gemiddelde behoorlijk gestegen.
Verwijderd
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gAFK1XQNauE4O7PZlueAw1xo.jpg?f=user_large)
Van mijn zoontje heb ik deze zeer nuttige DVD hoes gekregen voor vaderdag.
Papa's avonturen deel 1. Prachtig om te zien hoe hij het zwarte gat waar alle fiat in verdwijnt heeft weten vast te leggen (er staat zelfs een C van crypto voor?) evenals de 5 dollar wrench waarmee ik altijd op Ledger roofpad ga.
Staan aandelen/ETF’s ook al niet torenhoog op dit moment?Kol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:55:
volume is ook laag, dus zeker oppassen met altcoins.... ikzelf zit voor 90% in BTC, ETH en ADA. en ja ETH en ADA zijn ook altcoins maar ben zeer bullish voor beide.
oh ja en bezit 1 BNB (in BNB-vault; dat voor de 2% cashback 🙃
de overige 10% wisselt, denk 4% ervan hodl ik TRX en MINA
om de variatie te vergroten ben ik deze maand begonnen met aandelen, een vaste maandelijkse dca techniek toepassen in ETFs
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!