[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.595 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Short loopt sinds 35.758, verder de hele week niets met crypto gedaan, heerlijk. Even opladen voor betere tijden :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Eindelijk heeft even geduurd, nu maar hopen dat dit nog even door blijft gaan zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Taro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:29:
Short loopt sinds 35.758, verder de hele week niets met crypto gedaan, heerlijk. Even opladen voor betere tijden :)
Netjes! Waar pak je je profit? 30K deeltje? 28K de rest?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-09 09:22
Slux schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:30:
Eindelijk heeft even geduurd, nu maar hopen dat dit nog even door blijft gaan zo
mwah, de andere kant op mag van mij ook hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Terwijl ik de koers onderuit zie gaan zit ik lekker te chillen op het water in het Venetië van Nederland. Heerlijk rustig, her en der wat Duitsers maar verder niet zo enorm druk als anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:07
niels j schreef op zondag 20 juni 2021 @ 11:32:
[...]

Je zegt dat het een "enorm risico" is om nu in fiat te staan. Het enige risico daaraan is dat brood en bier duurder worden. Bier wordt per 1 juli duurder (geen aanbiedingen meer van meer dan 25%), maar verder zie ik geen enkel risico.

[...]

Ik heb niet een vast punt of prijs. Zodra er over de hele linie een (BTC, maar vooral alts) een stijgende lijn zit gedurende een aantal dagen, dan stap ik weer in het bootje van de alts. Heb ik inderdaad de stijging gemist en misschien zinken ze alsnog. Maar voorlopig zie ik het zeker niet als een risico om nog een paar dagen fiat te HODL-en.
fiat zit wel wat meer risico aan dan bier en brood kopen anno 2021. Maargoed dat is een andere discussie.

Daarna begin je over vooral alts en een stijgende lijn :'( :'( :'( Dan ben je sowieso redelijk nieuw in crypto, anders had je geweten dat als alts stijgen je echt extreem de boot gemist hebt en daarna een gruwelijk dik risico loopt met je alts

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PlanR schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:31:
[...]

Netjes! Waar pak je je profit? 30K deeltje? 28K de rest?
Ik richt op de 31.4k, maar vermoed dat dat niet in één keer haalbaar is, dus pas de stop loss beetje bij beetje aan om de winst in ieder geval veilig te stellen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:34:
[...]

Ik richt op de 31.4k, maar vermoed dat dat niet in één keer haalbaar is, dus pas de stop loss beetje bij beetje aan om de winst in ieder geval veilig te stellen.
Mochten ze geraakt worden, je stoploss.
Open je dan weer een nieuwe positie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
PlanR schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:37:
[...]

Mochten ze geraakt worden, je stoploss.
Open je dan weer een nieuwe positie?
Hangt er helemaal vanaf op wat voor manier dat gebeurt. Als de koers +-38k weet aan te tikken, dan zie ik nog wel meer ruimte omhoog. Maar anders vermoed ik toch echt dat we onderweg zijn naar de oranje lijn, of mogelijk net iets daarboven en gelijk aan de eerdere wicks (vandaar dat ik 31.4k noem):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K2trEV_uUgTeaoaAdx2IxCMGgnU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ToWpIrzWf6yMFg10GZ5yPI6y.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Beste kut dit

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Leuk als tesla of ms straks de balans moet opmaken voor q2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik ga weer iCarly 2021 kijken

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Taro schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:46:
[...]

Hangt er helemaal vanaf op wat voor manier dat gebeurt. Als de koers +-38k weet aan te tikken, dan zie ik nog wel meer ruimte omhoog. Maar anders vermoed ik toch echt dat we onderweg zijn naar de oranje lijn, of mogelijk net iets daarboven en gelijk aan de eerdere wicks (vandaar dat ik 31.4k noem):

[Afbeelding]
Bedankt voor je input Taro!
Wordt gewardeerd.

Spannende tijden, of een 2e run dit jaar. Of helemaal door het putje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:16
idd belangrijk punt, herstel ervan kan maanden duren..... maar voor longterm maakt het niet uit

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 12:58:
idd belangrijk punt, herstel ervan kan maanden duren..... maar voor longterm maakt het niet uit
ik vind dit eigenlijk ook wel positief. Hoe langer dit duurt, hoe meer ik kan DCAen op een lager niveau, hoe sneller mijn verlies verdwijnt als BTC ooit weer een keer omhoog gaat

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 19:41
Morgen ochtend 05:00u staat Bitcoin op $29500 . Nfa

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 22:51
themikes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:02:
Morgen ochtend 05:00u staat Bitcoin op $29500 . Nfa
themikes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:10:
Pas op met short gaan. Op zondag avond/ maandag gaan de koersen meestal omhoog.
Welke van je uitspraken moet ik nou aanhouden? Is die andere van vorige week wel fa? Want daar staat geen disclaimer bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Sorry mensen ik denk dat deze dalingen door mij komen. Viel mij op dat als ik niets met crypto doe, de prijzen stijgen. Maar zodra ik besloot om 2 maanden geleden mee te doen crashte de boel in elkaar. :'(

Iets of iemand wil gewoon dat ik nooit geluk heb met crypto. Misschien tijd dat ik eens ga leren hoe je short moet gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ray_ schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:06:
[...]

[...]

Welke van je uitspraken moet ik nou aanhouden? Is die andere van vorige week wel fa? Want daar staat geen disclaimer bij.
Zulke mensen... Veel praat maar weinig inhoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
Meestal gaan de koersen op maandag omhoog. Ik verwacht vanavond en vannacht een verdere daling, mede gezien gewone aandelen ook de koers kwijt zijn.

Ik zeg 66% kans op daling en 34% kans op stijging. Persoonlijk zou ik een short plaatsen. Gezien ik geen crypto bezit is het misschien makkelijk praten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ray_ schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:06:
[...]

[...]

_/-\o_

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

themikes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:09:
Meestal gaan de koersen op maandag omhoog. Ik verwacht vanavond en vannacht een verdere daling, mede gezien gewone aandelen ook de koers kwijt zijn.

Ik zeg 66% kans op daling en 34% kans op stijging. Persoonlijk zou ik een short plaatsen. Gezien ik geen crypto bezit is het misschien makkelijk praten..
Nee, dan is het juist moeilijker praten.

Althans, wanneer het je bedoeling is om iets zinnigs te zeggen en daar ga ik wel vanuit, ter goeder trouw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
themikes schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:09:
Gezien ik geen crypto bezit is het misschien makkelijk praten..
Beste Management.
Kunnen we geen vereiste stellen dat wanneer je niet aan crypto doet, dat je hier ook niet mag posten?

Laten we gelijk een James Bond-achtige auto destruct instellen dat wanneer men alsnog wel post, hun keyboard in rook opgaat.

/ontopic
Ondertussen ben ik eventjes in fiat gegaan om te zien of de koers nog verder gaat zakken. Meer sat’s is de uiteindelijke doel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:01:
[...]

ik vind dit eigenlijk ook wel positief. Hoe langer dit duurt, hoe meer ik kan DCAen op een lager niveau, hoe sneller mijn verlies verdwijnt als BTC ooit weer een keer omhoog gaat
Dus omdat het in het verleden altijd zo is gegaan zal het in de toekomst ook weer nieuwe ath's opzoeken ?

Op een bitcoin na is dca het domste wat je kan doen in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ETH is erg zwakjes nu, BTC en ADA loopt ongeveer gelijk.
kijk je naar ADA/ETH pairing een stijging

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:16:
[...]

Beste Management.
Kunnen we geen vereiste stellen dat wanneer je niet aan crypto doet, dat je hier ook niet mag posten?

Laten we gelijk een James Bond-achtige auto destruct instellen dat wanneer men alsnog wel post, hun keyboard in rook opgaat.

/ontopic
Ondertussen ben ik eventjes in fiat gegaan om te zien of de koers nog verder gaat zakken. Meer sat’s is de uiteindelijke doel hier.
Van mij mag iedereen hier posten, geen enkel probleem mee. Maar het is wel fijn dat men zaken dan niet als waarheden neerkalkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
niels j schreef op zondag 20 juni 2021 @ 10:35:
[...]

Hoe bedoel je fearfull? Er zit geen enkel risico aan om in fiat te zitten. Het "risico" wat je beschrijft is jouw fear (Of Missing Out) als BTC in waarde stijgt.

Ik wil die boot eerst zien vertrekken en dan stap ik er wellicht weer in. Dan loop ik maar wat winst mis. Voorlopig ben ik afgelopen weken alleen maar verlies misgelopen.
Dit dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Ngangatar schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:18:
[...]

Van mij mag iedereen hier posten, geen enkel probleem mee. Maar het is wel fijn dat men zaken dan niet als waarheden neerkalkt :).
Ik heb geen bezwaar als het management zo een onderscheid wil maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:15
Ngangatar schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:18:
[...]

Wordt lastig met dit forum dan :P

Nieuws en koers topic is net zo erg, binnen 2 maanden staan we weer op xxx, onmogelijk om de 17k te halen, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
wat van dit dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:20:
[...]

Wordt lastig met dit forum dan :P

Nieuws en koers topic is net zo erg, binnen 2 maanden staan we weer op xxx, onmogelijk om de 17k te halen, etc etc etc.
Ach na een tijdje weet je prima wie er wel iets van af weet en wie er doorgaans BS post. En wie er redelijk wat vanaf weten en alsnog BS posten :).

Alleen de eerste weken is dat ff moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
Deleted

[ Voor 94% gewijzigd door themikes op 20-06-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Dure zondag zo.

Ach ja, hodl. Paar maandjes accumuleren in deze regio, ik kan daar mee leven.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Die KSM blijft ook niet veel van over, hield die wat in de gaten voor een long instap, maar denk dat ik maar ff skip _O-

Laat het maar lekker naar de vinkentering gaan allemaal, hodl BTC en indien we echt mooie prijsjes gaan zien de DCA maar eens aanslingeren. 24k is de meest recente en tevens hoogste BTC aankoop hier, kijken of we daaronder kunnen komen.

Zolang DOGE nog op dit soort prijzen staat kan ik nog niet echt spreken van mooie koopjes. Het putje moet overduidelijk nog komen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:23:
Die KSM blijft ook niet veel van over, hield die wat in de gaten voor een long instap, maar denk dat ik maar ff skip _O-

Laat het maar lekker naar de vinkentering gaan allemaal, hodl BTC en indien we echt mooie prijsjes gaan zien de DCA maar eens aanslingeren. 24k is de meest recente em tevens hoogste BTC aankoop hier, kijken of we daaronder kunnen komen.

Zolang DOGE nog op dit soort prijzen staat kan ik nog niet echt spreken van mooie koopjes. Het putje moet overduidelijk nog komen. >:)
Helemaal mee eens. Gaan we omhoog, dan is er het hodl potje. Gaan we omlaag, dan kopen we nog wat extra bij. Win - Win

Mijn hodl potje raak ik niet aan voor 2025 anyway, na de halving. Tijd zat.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Slux schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:17:
[...]

Dus omdat het in het verleden altijd zo is gegaan zal het in de toekomst ook weer nieuwe ath's opzoeken ?

Op een bitcoin na is dca het domste wat je kan doen in crypto.
Volgens mij zeg ik duidelijk “als btc ooit weer een keer omhoog gaat”
Ik zeg nergens dat ik dit verwacht. Wel hoop natuurlijk.

Waarom is het volgens jou het domste wat je kan doen om maandelijks BTC kopen en dat gewoon op Nexo te laten staan?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ach ja.
Ik ga douchen en me gereed maken voor F1 :)F

Veel succes ieder en nog een prettig weekend!!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:28:
[...]

Waarom is het volgens jou het domste wat je kan doen om maandelijks BTC kopen en dat gewoon op Nexo te laten staan?
BTC niet zo maar kan me voorstellen dat als je een diehard believer bent dat je aan dca doet met btc.
die schommelingen zijn zo groot dat je met gewoon kopen en verkopen meer verdiend dan met dca op de kortere termijnen.

Ik moet er niet aan denken om BTC te holden op 60k en hem terug zien te lopen naar de 30, maar dat ben ik iedereen trade gelukkig op zijn eigen manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:31:
Ach ja.

Hele lange douche :)

Jij ook veel plezier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:31:
Ach ja.

Showers tijdens de race zou mooi zijn :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:28:
[...]

Het is en blijft een risico. Resultaten uit het verleden blablabla... DCA Bitcoin en een aantal alts is tot nu toe een zeer succesvolle strategie gebleken, maar lang niet alle alts hebben een ATH neer weten te zetten. Daarmee is het wel ietwat link, maargoed. Wie niet waagt wie niet wint. BTC blijft daarbij de 'veiligste' keuze, want je weet dat een crypto bullrun begint met BTC.

Daarnaast ben ik persoonlijk ook geen fan van BTC bewaren bij 3e partijen... Stel dat de pleuris echt uitbreekt (denk aan een Tether biem) hoe veilig staan dan je coins?

Eigen keys in beheer werd hier laatst vergeleken met het bewaren van fiat in een oude sok. Mooi om te roepen natuurlijk, maar het trekken van rente is nu eenmaal niet zonder risico. Waarom weet ik niet, maar ik heb een voorgevoel dat het een lesje gaat worden voor vele...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:32

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Nou jongens en meisjes.
Het ziet er weer top uit dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
Ik laat Binance wel dicht de rest van de dag.. eerst ff F1 kijken zo en morgen ochtend is ie weer de eerste :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
KSM/DOT vind ik de grootste teleurstelling van het halve jaar.
Technisch top project maar who cares behalve wat nerds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:54
Richh schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:37:
[...]

Showers tijdens de race zou mooi zijn :P
Ik kan de GT World Challenge in Zandvoort vanaf hier horen.. Dat zal wat worden op 5 September..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Laat maar. Toch maar geen fiat.
Ik doe wel binnenkort paar keer shitcoin kopen en verkopen om de schade te beperken.

100k babe, here I come *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo ik heb wat btc pairing trades klaarstaan, wel ingesteld op extreme lage prijzen; verwacht dat er geen enkele trade gevuld wordt 😌

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lgtI_WgtyYCVjWsOXK0lx-AFPE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JHTD4IUgvE2ah3pwVmCDjxhL.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12
Blij dat ik de afgelopen 2 dagen weer de dip gekocht heb.. instant bagholder. #fuckingmuntjes

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:43
Blij dat iDeal eruit ligt bij Binance, scheelt weer wat verleiding!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/001/383/321/d77.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:56
Weer wat ETH gekocht en verzonden naar Metamask en zelfs een 1INCH trade gedaan (CEL).
Fees waren nu te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTFD schreef op zondag 20 juni 2021 @ 13:57:
Blij dat iDeal eruit ligt bij Binance, scheelt weer wat verleiding!
heb wat euro klaar staan op Bitvavo 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 03-10 22:51
Daar is weer iemand op Kraken die de i'm-feeling-lucky-button heeft geprobeerd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6fABp4eGWyrgiI18Gn3c69dA9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hU8UAJCl4MnEEVC9RDMAgt8h.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Btc in 5 dagen weer -20%.. het is en blijft een drama met die bit- en shitcoins..

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:12:
Btc in 5 dagen weer -20%.. het is en blijft een drama met die bit- en shitcoins..
kijk gewoon ff 3 maanden niet, dan is dit alleen maar ruis. Dit soort vlagen hebben we al 10tallen keren gehad. Is totaal niets nieuws in geen enkel opzicht. De wales lachen zich echt de ballen uit de broek en kopen maar wat graag alle sats die de paperhands sellen. Ook dat is niets nieuws.
Gewoon Hodl en DCA (as always)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:14:
[...]

kijk gewoon ff 3 maanden niet, dan is dit alleen maar ruis. Dit soort vlagen hebben we al 10tallen keren gehad. Is totaal niets nieuws in geen enkel opzicht. De wales lachen zich echt de ballen uit de broek en kopen maar wat graag alle sats die de paperhands sellen. Ook dat is niets nieuws.
Wat bedoelen jullie met DCA?

Ik hoop dat die koersen weer een keer gaan stijgen. Dit is om te janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Ik hoop het.. komende maanden komt er wat budget beschikbaar vanuit btw teruggave en subsidie maar ik weet nu even niet wat ik gaan doen. Het idee was in btc steken, maar gewoon in euro's op de rekening is ook wel lekker..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Ray_ schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:10:
Daar is weer iemand op Kraken die de i'm-feeling-lucky-button heeft geprobeerd.
[Afbeelding]
hahaha een grote jongen die market buy drukt. Altijd prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

Wat heeft dat verder met whales te maken? Iedereen die (tenminste een deel) verkocht heeft vind dit uitstekend d:)b

Daarnaast lijkt het me ook niet dat iedereen die zich whale noemt exact dezelfde strategie heeft? Zijn toch ook gewoon mensen met hun eigen denkwijze die onderling waarschijnlijk net zo verschillen als de meningen op dit forum.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2021 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Het is dat ik geen kinderen maar rovers heb, anders was deze vaderdag een om snel te vergeten. Nu gaan we maar zelf wat euries uitgeven…

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:15:
[...]

Ik hoop het.. komende maanden komt er wat budget beschikbaar vanuit btw teruggave en subsidie maar ik weet nu even niet wat ik gaan doen. Het idee was in btc steken, maar gewoon in euro's op de rekening is ook wel lekker..
Ja hier komt woensdag ruim 28k binnen, als ie nog 2 a 3k zakt gaat dat ook weer direct richting btc en de trezor. Ik twijfel daar geen seconde over. Wat moet ik met dat geld op de bank? En al gaat btc naar 10k, dan is dat bedrag 9k, so what? de wereld vergaat niet. Gewoon erin knallen en over 5 jaar nog eens kijken. Zo doe ik dat al 8 jaar. Verlies maken op btc gaat me nooit meer lukken, al zou ik het graag willen, no change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:16:
[...]

Wat heeft dat verder met whales te maken? Iedereen die (tenminste een deel) verkocht heeft vind dit uitstekend d:)b

Daarnaast lijkt het me ook niet dat iedereen die zich whale noemt exact dezelfde strategie heeft? Zijn toch ook gewoon mensen met hun eigen denkwijze die onderling waarschijnlijk net zo verschillen als de meningen op dit forum.
zeker, daar zitten uiteraard verschillen in. 1 feit is nu wel dat uit onchain data blijkt dat adressen met meer dan 1000 btc lekker aan het inkopen zijn. Dus dat is niet iets wat ik verzin. Daaruit blijft dat blijkbaar toch veel van die figuren hetzelfde doen, anders was dat niet zichtbaar.
Dus dat hier paniek is en koersen van 20k voorbij komen is leuk, maar de grote jongens zien dat blijkbaar anders. Dan volg ik liever de grote jongens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sterkte boys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:21:
[...]

Dus dat hier paniek is en koersen van 20k voorbij komen is leuk, maar de grote jongens zien dat blijkbaar anders. Dan volg ik liever de grote jongen
Heb je ze gesproken? Misschien kopen ze net zoals veel mensen hier op het forum ook wel in gedeeltes in? Zie het verschil niet zo eigenlijk. Hoeveel whales zijn er nog die niet inkopen op dit moment?

Vind het maar vage uitspraken steeds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Lockdowns zijn over, covid verlaat ons....-> de verveling wordt minder dus die kut munten worden al snel verruilt voor een lekkere vakantie etc.

Ik koop wel weer in als de boel richting zero gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:24:
[...]

Heb je ze gesproken? Misschien kopen ze net zoals veel mensen hier op het forum ook wel in gedeeltes in? Zie het verschil niet zo eigenlijk. Hoeveel whales zijn er nog die niet inkopen op dit moment?

Vind het maar vage uitspraken steeds.
ik ken er 2 iig persoonlijk :)
tuurlijk kopen ze in gedeeltes in, en vaak otc.
Het verschil is zeer duidelijk. En hoeveel er nu nog niet inkopen doet er toch niet toe? Zullen zelfs figuren zijn die eruit gestapt zijn en nooit meer terug komen. Zullen er ook zijn die nu voor het eerst instappen. Enige wat ik zie is dat die adressen groeien, en dat is wat belangrijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
anti elppa schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:28:
[...]

Het verschil is zeer duidelijk. En hoeveel er nu nog niet inkopen doet er toch niet toe?
Naja beetje wel natuurlijk. Als je zegt dat je eerder de grote jongens volgt, hoe weet je nu zeker dat de whales die nu kopen niet maar 5% van het totaal aantal "whales" zou zijn. Dan zegt dat toch niets? Blijkbaar zitten er namelijk nog whales in fiat (iig gedeeltelijk) aangezien ze aan het kopen zijn.

Verder niets persoonlijks hoor, ik ben hier om andere meningen te lezen dus verder wel interessant. Alleen lees ik vrijwel dagelijks hoe de Whales zouden denken en vraag me toch eigenlijk af hoe iedereen dit exact weet en waarom alle Whales blijkbaar allemaal exact hetzelfde denken.

[ Voor 7% gewijzigd door Nopheros op 20-06-2021 14:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:31:
[...]
Alleen lees ik vrijwel dagelijks hoe de Whales zouden denken en vraag me toch eigenlijk altijd af hoe iedereen dit exact weet en waarom alle Whales blijkbaar allemaal exact hetzelfde denken.
Moeten we nou alles uitleggen @Nopheros . Dat komt omdat ze allemaal babybloed drinken natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:31:
[...]

Naja beetje wel natuurlijk. Als je zegt dat je eerder de grote jongens volgt, hoe weet je nu zeker dat de whales die nu kopen niet maar 5% van het totaal aantal "whales" zou zijn. Dan zegt dat toch niets? Blijkbaar zitten er namelijk nog whales in fiat (iig gedeeltelijk) aangezien ze aan het kopen zijn.

Verder niets persoonlijks hoor, ik ben hier om andere meningen te lezen dus verder wel interessant. Alleen lees ik vrijwel dagelijks hoe de Whales zouden denken en vraag me toch eigenlijk altijd af hoe iedereen dit exact weet en waarom alle Whales blijkbaar allemaal exact hetzelfde denken.
als die 5% ervoor zorgt dat het resultaat van in en uit op grote adressen positief is, is dat voor mij genoeg. Als alle whales nu vol gas inkopen zou leuk zijn, maar dat gebeurt nooit, want dan staan we morgen op 69k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Ondertussen ben ik blij dat ik mijn posities SOL en WAVES heb uitgebreid. Deze doen het toch duidelijk beter dan BTC en ETH. Dat belooft wat.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:15:
[...]

DCA = Directe Crash na Aankoop.

Nee geintje, het staat voor Dollar Cost Avarage.

Oftewel op een vast moment aankopen ongeacht het koersverloop om een gemiddelde instapprijs te verkrijgen, bijvoorbeeld 1x per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:15:
[...]

In 2024 is de volgende halving volgens mij, richt je op 2025 en er is niets aan de hand.

Heb je het geld over een paar maand nodig.. gl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• workermaster
Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:46:
[...]

In 2024 is de volgende halving volgens mij, richt je op 2025 en er is niets aan de hand.

Heb je het geld over een paar maand nodig.. gl
@Verwijderd Danku voor de uitleg.

Ik had het idee dat ik wel een klein verlies kon gaan krijgen en dat het wel eens maanden of jaren kon duren. Maar ik had nooit verwacht 70% van mijn inleg te verliezen.

Achja, we zitten er nu voor de lange termijn in. Voorheen was ik te zenuwachtig en verkocht te snel waardoor ik altijd alleen maar verloor. Nu besloot ik om een een keer te holden met record verliezen als gevolg.
Het geld is niet nodig. Tenzij ik volgende week een nieuwe AMD gpu weet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DJ-Promo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:04:
Weer wat ETH gekocht en verzonden naar Metamask en zelfs een 1INCH trade gedaan (CEL).
Fees waren nu te doen.
Hoe duur is gas nu dan?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-09 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:50:
[...]

Ik had het idee dat ik wel een klein verlies kon gaan krijgen en dat het wel eens maanden of jaren kon duren. Maar ik had nooit verwacht 70% van mijn inleg te verliezen.

Achja, we zitten er nu voor de lange termijn in. Voorheen was ik te zenuwachtig en verkocht te snel waardoor ik altijd alleen maar verloor. Nu besloot ik om een een keer te holden met record verliezen als gevolg.
Het geld is niet nodig. Tenzij ik volgende week een nieuwe AMD gpu weet te krijgen.
ik heb voornamelijk rond de 50k gekocht, wel mooie trades gehad met btc pairing (usdt doe ik eigenlijk niet aan)
ik sta wel in de winst, maar dat komt eigenlijk door Safemoon en SHIB, zonder die 2 stond ik veel in de negatief (in fiat prijs)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
https://ethereum.org/en/developers/docs/gas/

Edit:
En om mijn eigen vraag te beantwoorden:
Average ERC20 is $3.26

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 20-06-2021 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:50:
[...]

Elke week of maand een deel inleggen was in dat geval beter geweest. Maar goed makkelijk praten achteraf natuurlijk.

Het is trouwens helemaal niet verkeerd om dat alsnog te doen, op die manier verlaag je het gemiddelde van je aankoop en sta je weer eerder op winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

DJ-Promo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:04:
Fees waren nu te doen.
Maar waarom willen mensen zo graag ETH traden op het mainnet? Koop ze gewoon op Polygon of anders BSC denk ik dan. Staan ze in dezelfde Metamask wallet :)

En bij Polygon betaal je er een fractie van een cent voor de transactiekosten en ligt de interest bij staking ook een stukje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Kol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:57:
[...]

ik heb voornamelijk rond de 50k gekocht, wel mooie trades gehad met btc pairing (usdt doe ik eigenlijk niet aan)
ik sta wel in de winst, maar dat komt eigenlijk door Safemoon en SHIB, zonder die 2 stond ik veel in de negatief (in fiat prijs)
Bleek Safemoon later geen scam te zijn?
SHIB was ik ook veel te laat mee. Ik heb nu van een collega op werk begrepen dat ik via een programma dat PancakeSwap heet coins kan kopen voordat ze op de grote platforms komen. Ik moet nog even kijken hoe dat werkt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:59:
[...]

SHIB was ik ook veel te laat mee. Ik heb nu van een collega op werk begrepen dat ik via een programma dat PancakeSwap heet coins kan kopen voordat ze op de grote platforms komen. Ik moet nog even kijken hoe dat werkt.
ze doen het beide nog steeds goed, maar ik vertrouw ze beide niet, je kan altijd kijken naar de Tweakers flowchart;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBeM6YAGTq_fo2vLtmFIv4iudpo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SUElz2XxeUDPE4GKMnvP1x3p.png?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:59:
[...]

Als je op tijd uitstapt maakt dat niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Moon? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Kol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:01:
[...]

ze doen het beide nog steeds goed, maar ik vertrouw ze beide niet, je kan altijd kijken naar de Tweakers flowchart;

[Afbeelding]
Sorry ik bedoelde Fairmoon. Iets met een rugpull? Weet nog niet precies wat daar gebeurd is maar dat schijnt een behoorlijk risico te zijn met de coins die niet op grote platformen staan.

Overigens maakt die flowchart wel veel duidelijk _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Dat, was ook beetje sarcastisch bedoeld :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 10:13

resusaapje

h less

"Lamborghini scheurt met waanzinnig hoge snelheid door Hengelo: bestuurder raakt rijbewijs kwijt"

Wie was het? ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:58:
[...]

Elke week of maand een deel inleggen was in dat geval beter geweest. Maar goed makkelijk praten achteraf natuurlijk.

Het is trouwens helemaal niet verkeerd om dat alsnog te doen, op die manier verlaag je het gemiddelde van je aankoop en sta je weer eerder op winst.
Dat is waar, maar toch ook nog best wel link gezien huidige prijzen.

Wanneer je 70% down staat komt dat niet door het hodlen van BTC. Zelfs een volle aankoop op 64k was nu nog geen 50% down geweest.

Met altcoins is het altijd oppassen, vooral met het nieuwe legioen aan hypecoins. Want of die ooit hun top nog overstijgen is maar de vraag... Ook wanneer Bitcoin over tijd wel een nieuwe ATH neerzet.

SHIB, CHZ en al dat soort ongein waarvan de lijst op Binance inmiddels bijna te lang is om doorheen te scrollen... Kan natuurlijk best nog een keer naar ongekende hoogtes pompen maar de kans dat er een nieuw hype muntje de vlag overneemt is ook zeer groot. Maar goed, been there, done that. Heb zelf nog wat mooie zakjes monopolie muntjes die ik waarschijnlijk mag hodlen tot het eind der tijden, tenzij er een fucking wonder gebeurd _O-

Het blijft gewoon een lastig spelletje wat dat betreft en hopelijk heeft iedereen er niet teveel ingestopt om in financiële problemen te komen. Die artikelen die we voorbij zagen komen waarin jonge mensen aangaven aanzienlijke bedragen te hebben geleend om in crypto te pompen, ik vind het maar niks...

No risk no reward natuurlijk maar je moet er toch niet aan denken om nu met een flinke lening onder water te staan in crypto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Malarky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:58:
[...]

Maar waarom willen mensen zo graag ETH traden op het mainnet? Koop ze gewoon op Polygon of anders BSC denk ik dan. Staan ze in dezelfde Metamask wallet :)

En bij Polygon betaal je er een fractie van een cent voor de transactiekosten en ligt de interest bij staking ook een stukje hoger.
Omdat ik ze via ERC20 gelijk heb verstuurd naar Celsius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

DJ-Promo schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:44:
[...]

Omdat ik ze via ERC20 gelijk heb verstuurd naar Celsius.
En bij Celcius krijg je 5,05% interest per jaar op je ETH (niet bepaald veel) maar daar moeten nog wel 2x transactiekosten vanaf en als je beetje DCA'ed wat je lijkt te doen blijft er nauwelijks iets over toch?

Of mis ik wat?

Ik denk dan: op Polygon valt zoveel meer te halen voor zoveel minder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
Malarky schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:47:
[...]

En bij Celcius krijg je 5,05% interest per jaar op je ETH (niet bepaald veel) maar daar moeten nog wel 2x transactiekosten vanaf en als je beetje DCA'ed wat je lijkt te doen blijft er nauwelijks iets over toch?

Of mis ik wat?

Ik denk dan: op Polygon valt zoveel meer te halen voor zoveel minder kosten.
Ik snap je denken. Voor dat soort spul pak ik ook BSC. Om juist meer rewards te krijgen wat extra CEL gekocht. Is niet alleen de rewards op die CEL tokens. Ik doe dit zeker niet elke maand. Is pas mijn 2de transactie in een half jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKibeDXicH4zCCzlBUGJfXvGphs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LmupPm81YFBl3fa9nRWFwvZn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door DJ-Promo op 20-06-2021 15:54 . Reden: Screenshot ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• workermaster
Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:43:
[...]

Dat is waar, maar toch ook nog best wel link gezien huidige prijzen.

Wanneer je 70% down staat komt dat niet door het hodlen van BTC. Zelfs een volle aankoop op 64k was nu nog geen 50% down geweest.

Met altcoins is het altijd oppassen, vooral met het nieuwe legioen aan hypecoins. Want of die ooit hun top nog overstijgen is maar de vraag... Ook wanneer Bitcoin over tijd wel een nieuwe ATH neerzet.

SHIB, CHZ en al dat soort ongein waarvan de lijst op Binance inmiddels bijna te lang is om doorheen te scrollen... Kan natuurlijk best nog een keer naar ongekende hoogtes pompen maar de kans dat er een nieuw hype muntje de vlag overneemt is ook zeer groot. Maar goed, been there, done that. Heb zelf nog wat mooie zakjes monopolie muntjes die ik waarschijnlijk mag hodlen tot het eind der tijden, tenzij er een fucking wonder gebeurd _O-

Het blijft gewoon een lastig spelletje wat dat betreft en hopelijk heeft iedereen er niet teveel ingestopt om in financiële problemen te komen. Die artikelen die we voorbij zagen komen waarin jonge mensen aangaven aanzienlijke bedragen te hebben geleend om in crypto te pompen, ik vind het maar niks...

No risk no reward natuurlijk maar je moet er toch niet aan denken om nu met een flinke lening onder water te staan in crypto...
Ik heb een aantal keer geprobeerd om te verkopen toen ik de koers zag zakken en dan later terug in te kopen. Alleen krijg ik het letterlijk iedere keer voor elkaar om te verkopen op de nanoseconde voordat de koers weer gaat (en blijft) stijgen. Daardoor is mijn gemiddelde behoorlijk gestegen.

Ik probeer dat nu al een aantal weken niet meer en merk dat de momenten waarop ik steeds zou verkopen ook nu weer de momenten zijn waarop de koers weer gaat stijgen. Ik lijk een gave te hebben om het dieptepunt op te sporen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 14:10
anandus schreef op zondag 20 juni 2021 @ 14:54:
[...]

Hoe duur is gas nu dan?
op het laagste punt in tijden lijkt het.. mijn eth mining income in ieder geval wel :P

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
volume is ook laag, dus zeker oppassen met altcoins.... ikzelf zit voor 90% in BTC, ETH en ADA. en ja ETH en ADA zijn ook altcoins maar ben zeer bullish voor beide.
oh ja en bezit 1 BNB (in BNB-vault; dat voor de 2% cashback 🙃

de overige 10% wisselt, denk 4% ervan hodl ik TRX en MINA

om de variatie te vergroten ben ik deze maand begonnen met aandelen, een vaste maandelijkse dca techniek toepassen in ETFs

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 20-06-2021 16:00 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
[...]

Ik heb een aantal keer geprobeerd om te verkopen toen ik de koers zag zakken en dan later terug in te kopen. Alleen krijg ik het letterlijk iedere keer voor elkaar om te verkopen op de nanoseconde voordat de koers weer gaat (en blijft) stijgen. Daardoor is mijn gemiddelde behoorlijk gestegen.

Ik probeer dat nu al een aantal weken niet meer en merk dat de momenten waarop ik steeds zou verkopen ook nu weer de momenten zijn waarop de koers weer gaat stijgen. Ik lijk een gave te hebben om het dieptepunt op te sporen.
Ik geef je 50 Shiba om een cursus hier in.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
workermaster schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:53:
[...]

En daarom moet je exact het tegenovergestelde doen van wat je gevoel aangeeft. Je bent hier echt niet de enige in, het overkomt nagenoeg iedereen (behalve holders). Na/tijdens een daling verkopen en tijdens een stijging kopen is funest. Wil je veel handelen, dan moet je jezelf aanleren juist de rode candles op te kopen :)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVRRVaVo3PYzk2E2iGAkh1_fXLc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gAFK1XQNauE4O7PZlueAw1xo.jpg?f=user_large

Van mijn zoontje heb ik deze zeer nuttige DVD hoes gekregen voor vaderdag.

Papa's avonturen deel 1. Prachtig om te zien hoe hij het zwarte gat waar alle fiat in verdwijnt heeft weten vast te leggen (er staat zelfs een C van crypto voor?) evenals de 5 dollar wrench waarmee ik altijd op Ledger roofpad ga.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Tartarus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aGbgGZHZf7OWu4K2bfzzrRTgDkA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/veg6DDXS4AMiZF9X2UwzRT34.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 10:07

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Kol Nedra schreef op zondag 20 juni 2021 @ 15:55:
volume is ook laag, dus zeker oppassen met altcoins.... ikzelf zit voor 90% in BTC, ETH en ADA. en ja ETH en ADA zijn ook altcoins maar ben zeer bullish voor beide.
oh ja en bezit 1 BNB (in BNB-vault; dat voor de 2% cashback 🙃

de overige 10% wisselt, denk 4% ervan hodl ik TRX en MINA

om de variatie te vergroten ben ik deze maand begonnen met aandelen, een vaste maandelijkse dca techniek toepassen in ETFs
Staan aandelen/ETF’s ook al niet torenhoog op dit moment?
Pagina: 1 ... 200 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!