anti elppa schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:08:
[...]
gaat niet gebeuren. Maar mocht het gebeuren dan duw ik elke stuiver in bitcoin die ik kan vinden. Sterker nog, dan ruim ik mijn garage op en verkoop ik mijn 4 motors om nog meer btc te kopen (niet dat die 4 barrels veel waard zijn overigens).
Nopheros schreef op zondag 20 juni 2021 @ 01:08:
[...]
Het kan niet maar misschien toch
Heb nog wat winst klaar staat om terug in crypto te stoppen, 22-24k BTC zou mooi zijn. Maar als we nu opnieuw niet door de 30k zakken dan koop ik wel in deze range bij..
Zo denken er erg veel volgens mij, ikzelf incluis.
Ik heb inmiddels ook alweer vrij stevig bijgekocht; heb nog een klein kladje achter de hand voor evt. 'over the top dips'.
Maar nu het duidelijk is dat er mensen danwel instanties bereid zijn geweest meer dan 50k USD per BTC te betalen - waar we toch zowat 3 maanden hebben lopen rangen en er toch aanzienlijk wat volk lijkt te zijn ingestapt - kan ik me haast niet voorstellen dat er onder de 30k nog veel op de sell knop gaat worden gedrukt.
Ik bedoel, dan ben je er toch mooi laat mee, niet?
Dan heb je nog de fundamentals, en die zien er in mijn optiek nog steeds gunstig uit voor crypto's in het algemeen.
Of er moeten héle gekke dingen gebeuren die leiden tot een panic-sell fenomeen als in maart 2020, wat natuurlijk nooit uitgesloten is.
Maar dan gáán er toch een hoop de bietenbrug op...
En daarbij: voorlopig blijft het geld nog tegen de plinten opklotsen, blijft lenen aantrekkelijk en gaan de rentes nog niet omhoog. En da's best aardig gunstig lijkt me.