in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst..Darrell schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:20:
[...]
Dat klopt net als btc. Ik had het over de btc crash die eerder plaatsvond.
China, Elon, US dreiging meer regulering, concurrentie van Meme stocks, minder thuiswerken, geen werkelijke waarde achter veel coins, nieuwigheid is eraf enz enz. Allemaal dingen die de laatste runs niet snel meer zullen laten herhalen.anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:30:
[...]
goh ben ik benieuwd welke signalen jij bekijkt. Dit meen ik serieus
[ Voor 12% gewijzigd door CyberMania op 18-06-2021 21:37 ]
Wedden dat ik nog een keer geld ga verliezen?twain4me schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:34:
[...]
in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst..
Zo dit is de bodem die veel alts en btc even nodig had. Nu kunnen we eindelijk 43k. Hiermee zijn de weak hands die alleen naar de driehoek keken eruit.
MATIC o.a. een werkelijk uitstekende uitgangspositie vanaf hier, zie ik zo naar 1.80 gaan nu.
MATIC o.a. een werkelijk uitstekende uitgangspositie vanaf hier, zie ik zo naar 1.80 gaan nu.
Was je er beetje op tijd uit? Ik was er ook vanaf het begin bij, gelukkig al bij 95ct eruit.keepitfrosty schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:08:
Wat posities terug naar stables. Helaas dat die 1.7%dagrente stable pool over en uit is want dat was een mooi plekje om de dips uit te zitten.
[ Voor 94% gewijzigd door Malarky op 18-06-2021 21:43 ]
Ik zou het nog niet zo snel een bodem noemen, het zit pas net op dit niveau. Kan best nog wat treetjes naar beneden.Malarky schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:38:
Zo dit is de bodem die veel alts en btc even nodig had. Nu kunnen we eindelijk 43k. Hiermee zijn de weak hands die alleen naar de driehoek keken eruit.
[...]
Was je er beetje op tijd uit? Ik was er ook vanaf het begin bij, gelukkig al bij 95ct eruit.
[ Voor 18% gewijzigd door jorwas op 18-06-2021 21:45 ]
Als je dit 8 minuten kan kijken......dikke respect
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 18-06-2021 21:47 ]
nothing stops this train
Wat is er allemaal gaande? We verliezen niet alleen een hoop lichaamsvocht, maar ook weer een hoop pf-waarde zie ik…voorlopig maar blijven werken dan he…
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
jorwas schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:45:
[...]
Ik zou het nog niet zo snel een bodem noemen, het zit pas net op dit niveau. Kan best nog wat treetjes naar beneden.
/f/image/6PpYhMiuXMj87jJi8M06WbzW.png?f=fotoalbum_large)
Ik ga er vanuit dat dit het is zo ongeveer wel is, zit er weer vollop leveraged in (uiteraard is een paar duizend ernaast geen liquidatie daar ben ik te risk-averse voor) Paarse lijn geloof ik sowieso in en eigenlijk ook nog de buitenste bluawe lijn, terwijl ik op langere termijn nog in de dip naar 20k geloof zoals ik hier al vaak heb gezegd.
Maar nu nog niet.... maar zo handelen we allemaal met een eigen verwachting.
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 18-06-2021 22:04 ]
It is dumpingliciousKol Nedra schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:45:
[YouTube: THIS IS EXTREMELY IMPORTANT FOR BITCOIN!!! [Bears Must Diddle The Bulls HERE!]]
Maar DXY is dat stonks of wa?
dollar index afgezet tegen een mandje van andere valuta.Joosie200 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:55:
[...]
It is dumpinglicious
Maar DXY is dat stonks of wa?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Precies als de daling op de beurzen doorgaat dan gaan we gewoon mee.jorwas schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:45:
[...]
Ik zou het nog niet zo snel een bodem noemen, het zit pas net op dit niveau. Kan best nog wat treetjes naar beneden.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Dacht al: welke shitcoin pumpt er zo goed terwijl bitcoin door het putje gaat.anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:58:
[...]
dollar index afgezet tegen een mandje van andere valuta.
Nooit op die DXY gelet verder. Ben benieuwd of die nog veel verder omhoog knalt dan.
die staat er juist ruk voor. Is nu kleine opleving door FED verhaal. Maar houd er maar rekening mee dat ie binnenkort gewoon weer verder naar beneden gaat door al het printen van dollarsJoosie200 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:01:
[...]
Dacht al: welke shitcoin pumpt er zo goed terwijl bitcoin door het putje gaat.
Nooit op die DXY gelet verder. Ben benieuwd of die nog veel verder omhoog knalt dan.
Op de DEX genoeg coins die niks van btc aantrekken hoor, daarom is het ook DEX, totaal andere type traders en uiteraard geen bots die traden tegen ETH of BTC constant, zeker niet op BSC of Polygon chain.Joosie200 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:01:
[...]
Dacht al: welke shitcoin pumpt er zo goed terwijl bitcoin door het putje gaat.
was redelijk negatief aan het worden hier en de fear & greed index staat laag. Dus terug wat DCA gedaan
Wat is dat toch telkens heb je een drukke werkweek achter de rug en dan is bitcoin nog steeds niet op 69k.
Eth hangt er maar wat bij als een natte krant en BNB lijkt wel wat organische groei te hebben xD
Eth hangt er maar wat bij als een natte krant en BNB lijkt wel wat organische groei te hebben xD
Amerikaanse beurs is dicht, het mag weer omhoog.
Was sarcastisch bedoeld maar blijf dit keer eens een langere periode hold en eens proberen niet elke dag naar de charts te kijken daar wil ik eens vanaf
Bedankt voor je uitleg, hij lijkt er nu wel vanaf te bouncen, houd em in de gatenMalarky schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:50:
[...]
[Afbeelding]
Ik ga er vanuit dat dit het is zo ongeveer wel is, zit er weer vollop leveraged in (uiteraard is een paar duizend ernaast geen liquidatie daar ben ik te risk-averse voor) Paarse lijn geloof ik sowieso in en eigenlijk ook nog de buitenste bluawe lijn, terwijl ik op langere termijn nog in de dip naar 20k geloof zoals ik hier al vaak heb gezegd.
Maar nu nog niet.... maar zo handelen we allemaal met een eigen verwachting.
Ik wist wel dat Tether een zooitje ongeregeld was...maar dat he zó erg was dat wist ik niet.
Basically zijn de mensen aan de top (er zijn maar 20 man oid!) allemaal ex-criminelen of mensen met zéér shady verleden op z'n minst. En is Tether nu een beetje aan het doen wat de Federal Reserve al decennia doet : Biljoenen dollars printen uit het niets, zonder enige vorm van aantoonbare waarborg/reserve.
Het vallen van Tether (onvermijdelijk als ze doorgaan zoals ze afgelopen 2 jaar bezig zijn) zal niet heel frisjes verlopen voor de rest van de cryptowereld. Enige hoop die ik heb is dat BUSD en andere 1:1 pegged coins hun zaken beter voor elkaar hebben en marktaandeel winnen komende tijd..
Basically zijn de mensen aan de top (er zijn maar 20 man oid!) allemaal ex-criminelen of mensen met zéér shady verleden op z'n minst. En is Tether nu een beetje aan het doen wat de Federal Reserve al decennia doet : Biljoenen dollars printen uit het niets, zonder enige vorm van aantoonbare waarborg/reserve.
Het vallen van Tether (onvermijdelijk als ze doorgaan zoals ze afgelopen 2 jaar bezig zijn) zal niet heel frisjes verlopen voor de rest van de cryptowereld. Enige hoop die ik heb is dat BUSD en andere 1:1 pegged coins hun zaken beter voor elkaar hebben en marktaandeel winnen komende tijd..
Ik ben van tether afgestapt. Na jaren hodl'en 0,0% gain.majic schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:04:
Ik wist wel dat Tether een zooitje ongeregeld was...maar dat he zó erg was dat wist ik niet.
[YouTube: Exposing Tether - Bitcoin's Biggest Secret]
Ieder z'n strategie, maar ik snap dit niet echt.FijneKerst schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:42:
[...]
Sorry maar sinds Maart wat coins kopen is niet HODL'en.
HODL'en doe je voor jaren achter elkaar.
Ik HODL nu voor 2 jaar en het begint nu echt vruchten af te werpen. Zelfs met deze crash zit ik nog ruim in de plus.
Dat wordt de komende jaren alleen maar meer.
Lange termijn hodl'en doet toch alleen iets als de markt daadwerkelijk omhoog gaat? Klinkt als een strategie die enkel en alleen aan kopen doet, en niets verkoopt. Doe je in de tussen tijd wel andere trades of shorts, of is het alleen nieuw bijkopen?
Zo lang de markt uiteindelijk omhoog beweegt ga je op een gegeven moment dikke winsten boeken, maar da's verre van een gegeven.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb afentoe best een beetje FOMO gehad als ik weer collega's of kennissen met een crypto boot of dik huis van 500k met een hypotheek van 150k zie, maar op het moment gaat er bar weinig omhoog en het is maar de vraag of dat nog gaat gebeuren.
Dit verhaal speelde ook al in 2017 en desondanks heeft USDT de crash naar 4k overleefd. Ook de huidige 30k dump die we al in de min zitten is geen probleem geweest.majic schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:04:
Dat terwijl de eerste DeFi bubbels al knappen in de tussentijd.
Nog niemand heeft kunnen aantonen dat er biljoenen uit het niks geprint wordt en dit was ook allang mis gegaan als het op grote schaal gebeurde zoals wordt voorgespiegeld.
Sterker nog, onder alle onderzoeken, hoorzittingen en weet ik wat, hebben ze zich allemaal kunnen uit lullen.
Is USDT shady? Ja. Vertrouw ik het 100%? Nee.
Maar dat het onvermijdelijk mis gaat binnen 2 jaar? I don't think so.
Als je dat denkt zou ik heel snel uit crypto vertrekken, want USDT is #1 in talloze trading pairs. Als USDT knapt, knapt de volledige cryptomarkt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
In de klassieke markten (lees: aandelen) is de markt nagenoeg alleen maar omhoog gegaan met bijbehorende dips van dien. Had je Apple, MSFT of ASML 5 jaar geleden gekocht en vastgehouden, dan ben je spekkoper. Ik denk dat we er nog van uit kunnen gaan dat hetzelfde principe geldt voor cryptomarkten, al is deze markt natuurlijk een stuk volatieler.TweakMDS schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:21:
[...]
Ieder z'n strategie, maar ik snap dit niet echt.
Lange termijn hodl'en doet toch alleen iets als de markt daadwerkelijk omhoog gaat? Klinkt als een strategie die enkel en alleen aan kopen doet, en niets verkoopt. Doe je in de tussen tijd wel andere trades of shorts, of is het alleen nieuw bijkopen?
Zo lang de markt uiteindelijk omhoog beweegt ga je op een gegeven moment dikke winsten boeken, maar da's verre van een gegeven.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb afentoe best een beetje FOMO gehad als ik weer collega's of kennissen met een crypto boot of dik huis van 500k met een hypotheek van 150k zie, maar op het moment gaat er bar weinig omhoog en het is maar de vraag of dat nog gaat gebeuren.
Hetzelfde principe gaat nog steeds op voor crypto. Als je in 2017 op de top van de bullmarket had gekocht en had vastgehouden, heb je as we speak nog steeds een rendement van +- 100% op 2 jaar en 6 maanden.
Edit: niet goed gelezen. Denk dat het idd wel goed is om op den duur je winsten te pakken en je inleg eruit te halen.
[ Voor 4% gewijzigd door GekkeHenk op 18-06-2021 23:28 ]
Repostmajic schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:04:
Met het verschil dat Apple, Microsoft en ASML daadwerkelijk waarde toevoegen aan de economie. Dat is bij veel coins echt nog maar te bezien, daar zit lang niet altijd een solide business plan achter. Dus vind de vergelijking niet helemaal eerlijk.GekkeHenk schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:27:
[...]
In de klassieke markten (lees: aandelen) is de markt nagenoeg alleen maar omhoog gegaan met bijbehorende dips van dien. Had je Apple, MSFT of ASML 5 jaar geleden gekocht en vastgehouden, dan ben je spekkoper. Ik denk dat we er nog van uit kunnen gaan dat hetzelfde principe geldt voor cryptomarkten, al is deze markt natuurlijk een stuk volatieler.
Hetzelfde principe gaat nog steeds op voor crypto. Als je in 2017 op de top van de bullmarket had gekocht en had vastgehouden, heb je as we speak nog steeds een rendement van +- 100% op 2 jaar en 6 maanden.
[ Voor 4% gewijzigd door CyberMania op 18-06-2021 23:41 ]
Misschien trap ik er nu in, maar Tyler S kijk ik al maanden en als je door zijn aparte humor heen kan kijken, komen er vaak zinnige dingen aan bod. Z'n TA is beter dan gemiddeld. Sterker nog, ik vind het humor-aspect wel grappig en hij maakt ook een karikatuur van zichzelf. Dat kan je van de gemiddelde clickbait-YouTuber niet zeggenKol Nedra schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:45:
[YouTube: THIS IS EXTREMELY IMPORTANT FOR BITCOIN!!! [Bears Must Diddle The Bulls HERE!]]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik denk dat je de klassieke aandelenmarkt moeilijk kan vergelijken. Dat zijn meestal bedrijven met een ander product of dienst, waar het succes van de aandelen op gebaseerd is (met al het opblazen en kelderen wat daarbij hoort).GekkeHenk schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:27:
[...]
In de klassieke markten (lees: aandelen) is de markt nagenoeg alleen maar omhoog gegaan met bijbehorende dips van dien. Had je Apple, MSFT of ASML 5 jaar geleden gekocht en vastgehouden, dan ben je spekkoper. Ik denk dat we er nog van uit kunnen gaan dat hetzelfde principe geldt voor cryptomarkten, al is deze markt natuurlijk een stuk volatieler.
Edit: niet goed gelezen. Denk dat het idd wel goed is om op den duur je winsten te pakken en je inleg eruit te halen.
Daarnaast worden deze markten relatief sterk gereguleerd.
De cryptomarkt is véél volatieler, wat in de afgelopen paar jaar voor een explosieve groei heeft gezorgd. Maar daarbij zit ook het risico van overheidsingrijpen. Je ziet dat in een aantal landen al gebeuren, en ook hier komt het afentoe in het nieuws voorbij.
Als dat op genoeg plaatsen aan banden wordt gelegd (en dat hoeft niet eens in NL te zijn) dan kakt de cryptomarkt gewoon in zonder kans op terug veren. Als je in de afgelopen jaren een goede investeringsstrategie hebt gehad, dan heb je je inleg er al tienvoudig in, en waarschijnlijk nog steeds één of meerdere lambo's aan valuta staan, dus verliezen op basis van je inleg doe je niet persé, maar de risico's blijven aanzienlijk als je die waarde nu als een bankrekening zou beschouwen.
#325 ja. Het is weer tether fud tijd.. (voor de crypto nieuwkomers: soort komkommertijd)
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik kan m ook wel pruimen. The moon kijk ik al een half jaar niet meer naar, maar Tyler is (nog) niet helemaal aan de dark side verloren.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:51:
[...]
Misschien trap ik er nu in, maar Tyler S kijk ik al maanden en als je door zijn aparte humor heen kan kijken, komen er vaak zinnige dingen aan bod. Z'n TA is beter dan gemiddeld. Sterker nog, ik vind het humor-aspect wel grappig en hij maakt ook een karikatuur van zichzelf. Dat kan je van de gemiddelde clickbait-YouTuber niet zeggen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Not exactly as predicted, dat driehoekje kan overboord. Hij kan iets groter getekend worden maar daar blijf ik niet voor wakker. Morgen moon. Of niet. Zie zelf maar even.
Zal wel YouTube zijn. Kortom, pijltjes omhoog tekenenOli4- schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:59:
[...]
Het is natuurlijk wel de vraag of sinds maart tokens houden al HODL is... Waar leer je nu TA? Daar ben ik wel benieuwd naar!
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Hodl geldt dan ook voor Bitcoin, niet voor shitcoins.CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:39:
[...]
Met het verschil dat Apple, Microsoft en ASML daadwerkelijk waarde toevoegen aan de economie. Dat is bij veel coins echt nog maar te bezien, daar zit lang niet altijd een solide business plan achter. Dus vind de vergelijking niet helemaal eerlijk.
Lekker crashen
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Even geen Ideal op Binance, hopelijk alleen een technisch en geen compliance dingetje
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Hoe langer en harder de koers daalt, hoe minder vaak je hoeft te kijken. Was weer in verschillende stapjes ingestapt bij 37/38k. Zal nog wel even duren voordat dit niveau weer wordt bereikt.
En dat is het verschil. Hodlers geloven dat btc naar de miljoen gaat ooit.TweakMDS schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 23:21:
[...]
Ieder z'n strategie, maar ik snap dit niet echt.
Ik ben een zeer slechte trader, ik koop en verkoop altijd op het verkeerde moment. Holden is niet moeilijk en uiteindelijk voor BTC is het een geweldige strategie geweest.
Wordt een saai dagje vandaag. Meestal kan ik door snel te reageren op mini-spurts van alts mijn btc sats enkele procenten opkrikken, maar alts doen helemaal niets atm.
Helemaal mee eens.Verwijderd schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 02:21:
[...]
Hodl geldt dan ook voor Bitcoin, niet voor shitcoins.
Tot dusver gewoon netjes het gele lijntje gevolgd:
:fill(white):strip_exif()/f/image/QfFXYJIBfh6FXXYknsrSWF4Z.png?f=user_large)
Hij danst er prima omheen. Ik zie nu ook op twitter modellen ontstaan die er zo, maar dan hoekiger, uitzien dan die van mij. Het kan goed zijn dat hij in de zomer wat vlak blijft om in Q4 enorm te pieken. Bottom-line: er is nog steeds veel goed nieuws omtrent de adoptie van Bitcoin en dat neemt de rest van de space ook mee. Daarnaast goede ontwikkelingen in de coins te verwachten de komende maanden.
Zin in!
Fijn weekend!!!
:fill(white):strip_exif()/f/image/QfFXYJIBfh6FXXYknsrSWF4Z.png?f=user_large)
Hij danst er prima omheen. Ik zie nu ook op twitter modellen ontstaan die er zo, maar dan hoekiger, uitzien dan die van mij. Het kan goed zijn dat hij in de zomer wat vlak blijft om in Q4 enorm te pieken. Bottom-line: er is nog steeds veel goed nieuws omtrent de adoptie van Bitcoin en dat neemt de rest van de space ook mee. Daarnaast goede ontwikkelingen in de coins te verwachten de komende maanden.
Zin in!
Fijn weekend!!!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
blijft grappig dat die lijn nog werkt. Poos terug zag ik er niet echt waarde in. Wel cool dat ie nu zo goed klopt.MicroWhale schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 08:42:
Tot dusver gewoon netjes het gele lijntje gevolgd:
[Afbeelding]
Zin in!
Fijn weekend!!!
Helemaal eens dat de klapper nog gaat komen. En idd veel goed nieuws. Gisteren deze nog in het nieuws topic gezet: https://www.cnbc.com/2021...gratz-galaxy-digital.html
Wiley99 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 06:14:
Even geen Ideal op Binance, hopelijk alleen een technisch en geen compliance dingetje
Euro deposits via iDEAL have been temporarily paused.
Dear Binancian,
Euro deposits via iDEAL have been temporarily paused.
You will still be able to obtain your favorite cryptocurrencies on our platform through SEPA (Euro) bank transfers and payment cards (debit or credit).
We apologize for any inconvenience. Thank you for your understanding and continued support of Binance.
- Your Binance team
Binance Team
Is het niet handiger om NANO te kopen op Bitvavo en deze door te sturen naar Binance als iDeal problemen geeft?
Het is sowieso goedkoper om via SEPA over te maken toch? (Of is dat alleen met opnemen?)
Heb gemerkt dat dat soms ook heel vlot gaat (same day).
In het weekend niet, natuurlijk.
Edit: Over Binance, dus
Ikzelf zou anders via Bitvavo doen, inderdaad. XLM of iets kopen en overmaken.
[ Voor 23% gewijzigd door anandus op 19-06-2021 08:56 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Mee eens. Ik zag er ook niet echt waarde in een poos terug. Aan de andere kant lijkt het idd gewoon een lijntje, maar er zit wel wat achter. Combinatie van TA (alleen dan niet zo hoekig) en social media profetieën (=> wat iedereen roept) en marktsentiment (=> metrics over wie wat koopt/verkoopt). Het punt met die laatste twee is dat ik dat (vooral voor de toekomst) niet goed kan onderbouwen, dus ik kan het ook compleet mis hebben wat dat betreft. En toen ik hem voor de eerste keer tekende was ik er ook niet zo zeker van, al was dat het enige zinvolle patroon wat er uit kwam. Nu TA goeroes LT naar een grote ascending triangle neigen, krijg ik er wel meer vertrouwen in.anti elppa schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 08:46:
[...]
blijft grappig dat die lijn nog werkt. Poos terug zag ik er niet echt waarde in. Wel cool dat ie nu zo goed klopt.
Helemaal eens dat de klapper nog gaat komen. En idd veel goed nieuws. Gisteren deze nog in het nieuws topic gezet: https://www.cnbc.com/2021...gratz-galaxy-digital.html
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sepa is goedkoper maar ietsjes trager en iets spannender.anandus schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 08:55:
Het is sowieso goedkoper om via SEPA over te maken toch? (Of is dat alleen met opnemen?)
Mijn eerste keer SEPA had ik mijn eigen naam als ontvanger ingevuld en na een tijdje stond er FAILED in binance.
Ja, dat was toen ff zweten totdat een poosje later het geld weer terug stond op mijn bankrekening.
Sindsdien gaat SEPA probleemloos, maar gebruik ik niet vaak meer. Heb voorlopig genoeg fiat er in zitten.
Ja ik was er gelukkig op tijd uitgestapt. Toen ik de eerste dump van titan zag gaan had ik al zoiets van ik kijk het even aan (toen de eerste repeg kwam en bij de 2e dump op tijd eruit). En gelukkig dacht ik van ik laat het maar even uit de pool tot morgenvroeg en kijk dan wel de stand van zaken.Malarky schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:38:
[...]
Was je er beetje op tijd uit? Ik was er ook vanaf het begin bij, gelukkig al bij 95ct eruit.
Mooi dat je ook niet teveel schade hebt opgelopen. Toch echt een mooie run gehad in de pool moet ik zeggen.
Edit: op de bodem van titan nog een kleine zak gekocht en Titan gaat gewoon weer omhoog hahah.
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 19-06-2021 10:18 ]
Dat trager hoeft niet altijd. Met Revolut is het instant SEPA, zoals de naam het al zegt staat het binnen enkele seconden bij Binance.Tartarus schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 09:28:
[...]
Sepa is goedkoper maar ietsjes trager en iets spannender.
Mijn eerste keer SEPA had ik mijn eigen naam als ontvanger ingevuld en na een tijdje stond er FAILED in binance.
Ja, dat was toen ff zweten totdat een poosje later het geld weer terug stond op mijn bankrekening.
Sindsdien gaat SEPA probleemloos, maar gebruik ik niet vaak meer. Heb voorlopig genoeg fiat er in zitten.
Hoewel je natuurlijk gewoon gebruik kunt maken van SEPA of een andere Exchange die iDeal betalingen wel accepteert. Ben ik eigenlijk wel benieuwd wat de reden hiervoor is? Is het een technisch iets, of heeft het te maken met regulatie?
toen ik wakker werd en las over Binance dat Euro deposits via iDEAL have been temporarily paused.
eerste wat ik dacht: wow dikke pump naar de 69k en iedereen wil FOMO''en
eerste wat ik dacht: wow dikke pump naar de 69k en iedereen wil FOMO''en
nothing stops this train
want geen fees?anandus schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 08:55:
Kleine fee bij het kopen van crypto (maar da's paar cent, afhankelijk van de hoeveelheid).
En XLM heeft bijna geen transaction fees, da's echt verwaarloosbaar.
Ik doe vooral aan bot traden waarbij het vooral om stukjes van 2 a 3% winst gaat. Afentoe een keer een heftige stop-loss van -20% maar die zijn gelukkig relatief zeldzaam, en afentoe een spring van 30% winst (nog zeldzamer).renedr schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 06:48:
[...]
En dat is het verschil. Hodlers geloven dat btc naar de miljoen gaat ooit.
Ik ben een zeer slechte trader, ik koop en verkoop altijd op het verkeerde moment. Holden is niet moeilijk en uiteindelijk voor BTC is het een geweldige strategie geweest.
Poeh, ik lees dat nu pas. Jemig, blij dat ik op maandag mijn IRON-USDC LP eruitgehaald heb. Het was maar een inleg van €50, maar toch blij dat ik dat eruit heb (plus 'maar' twee weken rente ofzo, was er net mee begonnen).Skywalker88 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 03:27:
Post mortem..![]()
Slecht nieuws zo laat in de nacht, helemaal opgebleven om de schade nog enigzins te beperken.
Stable coin USDC - IRON LP is nu officieel dood, nu de prijs van Titan naar 0 is gedaaldIRON heeft zijn peg nu ook compleet verloren en wordt nu alleen voor ong 70% gepegged door USDC
Haal je funds zsm uit de pool van beefy/iron finance, wanneer het kan.. de smart contract van de pool laat dit voorlopig niet toe aangezien de prijs 0 is geworden. Na 12 uren zou je weer USDC uit kunnen halen..
meer info twitter van iron finance: https://twitter.com/IronFinance
Het was mooi zo lang het duurde. eindresultaat zo'n 12% verlies
samenvatting:
[Afbeelding]
Het zat me al niet lekker,"magic internet money" heeft z'n grenzen. Maarja, ik heb nu makkelijk praten.
Zonde voor al die mensen die (een deel) van hun inleg kwijt zijn

Maar hoort ook bij high risk high reward, I guess.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wij worden ook geforced om alles met euro's te betalen in Nederland
zelfs mijn salaris is nog steeds in euro's! Dan maar snel iedere maand BTC kopen om zo toch het minimale verlies te beperken!!
nothing stops this train
Gebruik een android. Bij iPhone is dit verwijderd en moet je walletconnect gebruiken.r0bb schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 10:44:
Meer mensen problemen met verbinding tussen Trust Wallet en Pancakeswap?
Of safepal op iosknakworst schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:28:
[...]
Gebruik een android. Bij iPhone is dit verwijderd en moet je walletconnect gebruiken.
Wat een rust hier
JDx schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:44:
Wat een rust hier
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/XRKV05nAiTr8LYiWXIeUhr52.gif?f=user_large)
Hopelijk gaat BTC nu eindelijk richting de 20k, wordt wel eens tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 19-06-2021 11:46 ]
Ja ik zie wel, boeit me niet zo (;Nopheros schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:45:
[...]
[Afbeelding]
Wat een shitcoin. De tokenomics lijken ook rigged te zijn. Denk je dat er ooit een rugpull komt?Kol Nedra schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:18:
[...]
Wij worden ook geforced om alles met euro's te betalen in Nederland![]()
zelfs mijn salaris is nog steeds in euro's! Dan maar snel iedere maand BTC kopen om zo toch het minimale verlies te beperken!!
Zit er zelf ook in, in de hoop uit te stappen met winst, maar die hele crypto is toch 1 bubbel, kijk hoe ze elkaar volgen, het is zo volatiel, een beetje slimme mensen weten dat het klapt. Mijn 50 euro maakt niet uitOli4- schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:00:
[...]
Wat een shitcoin. De tokenomics lijken ook rigged te zijn. Denk je dat er ooit een rugpull komt?
gaat niet gebeuren. Maar mocht het gebeuren dan duw ik elke stuiver in bitcoin die ik kan vinden. Sterker nog, dan ruim ik mijn garage op en verkoop ik mijn 4 motors om nog meer btc te kopen (niet dat die 4 barrels veel waard zijn overigens).Nopheros schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:45:
[...]
[Afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 19-06-2021 12:09 ]
Toen ik hoorde van mn moeder en tante die doet het ook, wist ik dat het fout ging.
Met 50 mee doen aan het circus maar dan wel het hoogste woord in de slowchat hebbenJDx schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:06:
[...]
Zit er zelf ook in, in de hoop uit te stappen met winst, maar die hele crypto is toch 1 bubbel, kijk hoe ze elkaar volgen, het is zo volatiel, een beetje slimme mensen weten dat het klapt. Mijn 50 euro maakt niet uit

Mooi dat je er zo over denkt.Aarebe1 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:09:
[...]
Met 50 mee doen aan het circus maar dan wel het hoogste woord in de slowchat hebben![]()
Tnx voor de reminder. Was helemaal vergeten dat ik nog behoorlijk wat gratis hex in staking had staan. Weg met die rotzooiLazyke schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 01:15:
Een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden
[Afbeelding]
Waarom? Als je er in gelooft dat bitcoin ooit de 100k aantikt dan is dit een goeie instap. Als btc nu naar 20k zou gaan zou de mainstream media rapporteren over het einde van crypto en zouden de legio casuals die crypto gekocht hebben ook panic sellen. Het is vandaag de dag toegankelijker dan ooit om crypto te kopen zonder voorkennis. Er wordt zelfs reclame voor gemaakt op tv in de rust van EK voetbal. Bij een dip naar 20k zal het echt niet de bodem zijn.Nopheros schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:45:
[...]
[Afbeelding]
Ik snap daarom al die gierigaards niet die willen dat btc zo laag zakt zodat zij een centje extra mee kunnen pikken ten koste van al die mensen die er kapot van zouden gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 19-06-2021 12:23 ]
Ik zie weer wat meer fear in de slowchat, mooi koopsignaal me dunkt 
Dat DeFi geneuzel is niet aan mij besteed, wat een onoverzichtelijke gebruiksonvriendelijke bende is dat. En i hate to say told you so, maar.... gratis geld bestaat niet
Dat DeFi geneuzel is niet aan mij besteed, wat een onoverzichtelijke gebruiksonvriendelijke bende is dat. En i hate to say told you so, maar.... gratis geld bestaat niet
Nano heeft zelfs geen fees. XLM is overigens ook een goede suggestie!anandus schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 10:38:
[...]
Kleine fee bij het kopen van crypto (maar da's paar cent, afhankelijk van de hoeveelheid).
En XLM heeft bijna geen transaction fees, da's echt verwaarloosbaar.
We zitten toch juist in de crypto voor het gratis geld?PHPResource schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:23:
En i hate to say told you so, maar.... gratis geld bestaat niet
Nopheros schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:45:
[...]
[Afbeelding]
Hopelijk gaat BTC nu eindelijk richting de 20k69k, wordt wel eens tijd.
ahahaha prachtig......that's my life op een a4tjestreamnl schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:02:
Ik “moet” even mee shoppen en ik zag iets waardoor ik meteen aan sommige uit dit topic moest denken…
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Hex is een scam, waardeloos productLuuk schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:12:
[...]
Tnx voor de reminder. Was helemaal vergeten dat ik nog behoorlijk wat gratis hex in staking had staan. Weg met die rotzooi
Dat is inderdaad een lijstje voor de 69K babe.streamnl schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:02:
Ik “moet” even mee shoppen en ik zag iets waardoor ik meteen aan sommige uit dit topic moest denken…
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Als het de 20k raakt verkoop ik mijn schoonmoeder ook, toch weer wat tientjesanti elppa schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 12:08:
[...]
gaat niet gebeuren. Maar mocht het gebeuren dan duw ik elke stuiver in bitcoin die ik kan vinden. Sterker nog, dan ruim ik mijn garage op en verkoop ik mijn 4 motors om nog meer btc te kopen (niet dat die 4 barrels veel waard zijn overigens).
Als het 20k raakt, verkoop ik al mijn aandelen en zet ik alles op BTC. yolo
De hype is er wel een beetje af hè
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Totdat ‘ie weer een ATH te pakken heeft en de FOMO bij Henk, Ingrid en aanverwanten weer aangewakkerd wordt.Gelukszoekr schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:59:
Bij praktisch elke zichzelf respecterende bank in de EU wel. Die push om dat te bewerkstelligen kwam geheid ook gedeeltelijk van crypto. Het grappige is wel dan ze er mee bezig waren toen btc transacties daadwerkelijk maar fracties van een cent kostten (of zelfs gratis omdat de blocks simpelweg niet volraakten) en de snelheid was uiteraard buiten enkele confirmaties om voor het zeker zijn van je geld ook instant. Een tijd later kwam dan ook nog eens lightning werkend en vrijwel instant en vrijwel gratis.. Inmiddels is de bank snel en doorgaans gratis en zitten we met dure trage btc txknakworst schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 10:17:
[...]
Dat trager hoeft niet altijd. Met Revolut is het instant SEPA, zoals de naam het al zegt staat het binnen enkele seconden bij Binance.
De beste fase om te accumuleren. Zodra je in de sauna mensen HOT hoort roepen weet je dat je aan het eind van de bull cycle zit.Gelukszoekr schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:59:
En precies dit is wat men hier eerder niet leek te snappen (want 'shithole country')
Niet schrikken, betekent verder niks. Maar wel een kritiek punt volgens planb. Kan omhoog en omlaag.
☠ Death cross is here ☠
— PlanB (@100trillionUSD) 19 juni 2021
Study this chart to see what happened last two times the death cross happened, Q4 2019 and Q1 2020. pic.twitter.com/6u0mgpbonI
https://opensea.io/seaart
Ik gebruik trouwens Bitvavo maar begin me wel te irriteren dat ik alle in € zie ipv $…
De laatste keren waren q4 2019 en q1 2020. Als je toen geaccumuleerd had en 12 maanden HODL...enomiss schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:11:
Niet schrikken, betekent verder niks. Maar wel een kritiek punt volgens planb. Kan omhoog en omlaag.
[Twitter]
Waarom? Ik doe ook alles in euro.mentalozzie schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 14:11:
Ik gebruik trouwens Bitvavo maar begin me wel te irriteren dat ik alle in € zie ipv $…
Bitvavo, Binance, etc. Niet mis mee.
26k is op het moment laag, 35k is hoog. Voila.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!