[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 203 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:29:
[...]

Zucht, zolang dat soort munten heftiger gaan reageren op een herstel dan Bitcoin zelf, dan gaan we de komende weken de 20k nog wel aantikken.
Ik weet niet wat je probeert te zeggen maar als Bitcoin gewoon weer omhoog ketst bij 30k richting 40k zoals afgelopen weken dan kun je met een lucky wick bij een alt in somme paren leuke winst pakken. En altcoins hebben volgens mij weinig geen invloed op de koers van Bitcoin. Juist andersom.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:32:
[...]

Ik weet niet wat je probeert te zeggen maar als Bitcoin gewoon weer omhoog ketst bij 30k richting 40k zoals afgelopen weken dan kun je met een lucky wick bij een alt in somme paren leuke winst pakken. En altcoins hebben volgens mij weinig geen invloed op de koers van Bitcoin. Juist andersom.
Zolang je bij sommige paren een leuke winst kan pakken, zijn er dus nog altijd meer investeerders in (die) alts, dan in Bitcoin. Dat remt per definitie het herstel van Bitcoin af. Terwijl het herstel van Bitcoin dus broodnodig is, zoals je zelf al aangeeft.

Zonder dat geld wat zit te wachten in de altcoins, is het naar mijn idee niet mogelijk dat Bitcoin een stevig herstel neer gaat zetten.

Bitcoin zal alsmaar lager moeten zakken (waarmee de meeste altcoins nog lager zakken) om de alts leeg te schudden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 12:53
BTC chart heeft precies een epilepsie aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:32:
[...]

Stomme vraag maar hoe pak je winst als BTC de volledige markt omlaag trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Denk maar weer eens flink BTC/ETH/ADA/AGI bijkopen. :9

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Als je kijkt naar de shorts van afgelopen maand zijn die toch grotendeels op:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2VUZIJKr5OdFCJvqX5F4M6I_O5U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J83KmlnTX0j5QLUcNaNwjdKp.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-08 11:23
bear market!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FcxEb11AT4nftWJCsXlxiB0sb0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9ud7ZvqiHeHNC5lc5VKpwyJm.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10

Chaes

#HODL

Iets met mosterd na de maaltijd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Lees: "wij vragen u als retail investor te verkopen zodat de walvissen voor een koopje uw coins kunnen overnemen, bedankt voor de medewerking!"

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:42
heb je niets aan, lagging indicator. BTC is zwaar oversold. Buy opportunity vanuit vele indicators nu

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:35:
[...]

Stomme vraag maar hoe pak je winst als BTC de volledige markt omlaag trekt?
EUR pair op Kraken. Tel uit je winst als je de vorige wicks had meegepakt. ;)

[ Voor 64% gewijzigd door enomiss op 21-06-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:41

filthy rich

löp wa los

He koopoppertunities:)

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:26:
[...]

Over pulse durf ik geen voorspellingen doen. Als eth 2.0 er door komt en de gas fees geen issue meer is, dan zal pulse obsolete blijken te zijn denk ik

Hex is de enige/eerste staking coin die je beloont voor langetermijn denken/staken.
Longer stakes pays better.
Daardoor wordt de community alleen maar groter. Iedereen die erin zit kan er niet zomaar uit, totdat zijn end stake datum eraan komt.

Hex gebruikt een paar psychologische trucjes die populaire scamcoins gebruikten. Het lijkt heel erg op een scam en toch is het er geen.

Persoonlijk zou ik hex niet meer kopen want ik krijg stilaan hoogtevrees. Maar het kan evengoed nog eens 1000x doen. Maar eens je gestaked bent hoef je er niet meer over na te denken. Het is namelijk geen trading coin. Time in the market > timing the market
Oké, als ik het goed begrijp zit de waarde hem puur in het feit dat de Hex voor een langere periode vastgezet moet worden. Op de website wordt erg vaak de garantie gegeven dat het zeker geen scam is. Naast die garantie wordt eigenlijk alleen maar gesproken over hoe vaak je je inleg kunt terug verdienen en hoe rijk je er mee kan worden. Het komt op mij nog steeds over als een scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:35:
[...]

Zolang je bij sommige paren een leuke winst kan pakken, zijn er dus nog altijd meer investeerders in (die) alts, dan in Bitcoin. Dat remt per definitie het herstel van Bitcoin af. Terwijl het herstel van Bitcoin dus broodnodig is, zoals je zelf al aangeeft.

Zonder dat geld wat zit te wachten in de altcoins, is het naar mijn idee niet mogelijk dat Bitcoin een stevig herstel neer gaat zetten.

Bitcoin zal alsmaar lager moeten zakken (waarmee de meeste altcoins nog lager zakken) om de alts leeg te schudden.
Nee joh, er is fiat zat in de wereld om in Bitcoin te pompen. Alts hebben daar geen invleod op. Enkel voor Henk en Ingrid waarbij de Rabo rekening leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:42:
[...]

EUR pair op Kraken. Tel uit je winst als je de vorige wicks had meegepakt. ;)

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
EURO pair? Dat is toch gewoon de prijs voor een coin? Ik weet nog niet goed hoe ik coin pairs moet lezen en hoe het handelen daarin werkt.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CDA-lid Henk (43) wil niet paniekerig uitstappen nu koers in elkaar stort: ‘HODL’
21 juni 2021 door Jop Eikelboom

De koers van het CDA is in een vrije val terechtgekomen, volgens de laatste peilingen is de partij nog maar zes zetels waard. Toch blijft de 43-jarige Henk uit Luttenberg vasthouden aan z’n lidmaatschap: “Hold on for dear life.”

“Mensen raken vaak in paniek bij een vrije val en willen dan meteen uitstappen, maar dit is juist het moment om met meer erin te gaan. Ik heb m’n vrouw en kinderen meteen lid gemaakt”, legt Henk uit. Hij toont ons op zijn computer een partijengrafiek met verschillende candlesticks: “Het kan zo weer omslaan. De derde dip is het juiste moment om in te stappen. Ik zeg het je. Elon Musk hoeft maar iets positiefs over Mona Keijzer te zeggen en de koers zal weer stijgen.”
Speldhelden: https://speld.nl/2021/06/...ers-in-elkaar-stort-hodl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:43:
[...]

Nee joh, er is fiat zat in de wereld om in Bitcoin te pompen. Alts hebben daar geen invleod op. Enkel voor Henk en Ingrid waarbij de Rabo rekening leeg is.
Het gaat om de kwantiteit aan mensen die BTC voor een langere tijd wil vasthouden. Niet om de daytraders die het er de volgende dag weer uit pakken als ze 3% hebben gepakt.

Een paar pagina's terug zei iemand nog dat je DOGE coins gewoon moet hodlen. Zolang dat op grote schaal zo blijft zal het lastig worden.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:26
Hahah, uit de manier van schrijven te lezen kan ik eigenlijk niet anders denken dat de schrijvers zelf ook geïnvesteerd hebben.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:44:
[...]

EURO pair? Dat is toch gewoon de prijs voor een coin? Ik weet nog niet goed hoe ik coin pairs moet lezen en hoe het handelen daarin werkt.
vb: KSM is een cryptomuntje dat je kan kopen voor euro's. 1 KSM = X EUR, X zie je in de Y-as. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dogtagz schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:46:
[...]

Hahah, uit de manier van schrijven te lezen kan ik eigenlijk niet anders denken dat de schrijvers zelf ook geïnvesteerd hebben.
Vind het mooi hoe ze crypto en de rektness van het CDA combineren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Richh schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:46:
[...]

Het gaat om de kwantiteit aan mensen die BTC voor een langere tijd wil vasthouden. Niet om de daytraders die het er de volgende dag weer uit pakken als ze 3% hebben gepakt.

Een paar pagina's terug zei iemand nog dat je DOGE coins gewoon moet hodlen. Zolang dat op grote schaal zo blijft zal het lastig worden.
Dat is een specifieke doelgroep. Dat wil niet zeggen dat die doelgroep invloed heeft op de doelgroep die zich verdiept in de materie. Die laatste groeit nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

HollovVpo1nt schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:12:
[...]

Nou? De covid crash heeft crypto toch ook gefokt?
Ben je de 3.750 vorig jaar alweer vergeten?

Crytpo was afgelopen 2 jaar vooral weer een multiplier van de beurs. Inclusief de dip, inclusief alle geweldige ath's. En ook afgelopen jaar was een moeilijke dag op de beurs vaak een moeilijke dag in crypto land. Alleen inderdaad: alles met een multiplier.

[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 21-06-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Snikkeldrijer schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:43:
[...]

Oké, als ik het goed begrijp zit de waarde hem puur in het feit dat de Hex voor een langere periode vastgezet moet worden. Op de website wordt erg vaak de garantie gegeven dat het zeker geen scam is. Naast die garantie wordt eigenlijk alleen maar gesproken over hoe vaak je je inleg kunt terug verdienen en hoe rijk je er mee kan worden. Het komt op mij nog steeds over als een scam.
Ik ga jou nooit kunnen overtuigen, als jij al dingen ziet die er niet zijn...

De hex website is de enige die vermeld dat elke crypto 85% tot 95% waarde kan verliezen. Ik zie dat op geen enkele andere website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:46:
[...]

vb: KSM is een cryptomuntje dat je kan kopen voor euro's. 1 KSM = X EUR, X zie je in de Y-as. :+
Maar je kan bijna alle munten met Euro's kopen? Ik merk al dat ik nog behoorlijk wat te leren heb als ik een daytrader wil worden. Ik houdt het voorlopig bij kopen en holden. En tussendoor wat YouTube kijken om te leren hoe pairings en shorts werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02 13:12
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:52:
[...]

Ik ga jou nooit kunnen overtuigen, als jij al dingen ziet die er niet zijn...

De hex website is de enige die vermeld dat elke crypto 85% tot 95% waarde kan verliezen. Ik zie dat op geen enkele andere website.
Welke dingen zie ik die er niet zijn? Jouw eerdere betoog gaf als enige waarde aan dat het voor langere periode vastgezet wordt en daardoor een steeds grotere community krijgt, of heb ik dat verkeerd gezien? Dan zie ik juist dingen niet die er wel zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
Snikkeldrijer schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:54:
[...]

Welke dingen zie ik die er niet zijn? Jouw eerdere betoog gaf als enige waarde aan dat het voor langere periode vastgezet wordt en daardoor een steeds grotere community krijgt, of heb ik dat verkeerd gezien? Dan zie ik juist dingen niet die er wel zijn, toch?
alleen maar gesproken over hoe vaak je je inleg kunt terug verdienen en hoe rijk je er mee kan worden
Hex werkt als een centrale bank (maar dan volledig decentraal) en er is een vaste intrest payout per dag. Je krijgt intrest op je coins afhankelijk van hoe lang en hoe veel je staked. Maar de waarde van de hex token kan op en neer gaan. Er staat nergens dat je er rijk mee kan worden.

Misschien nog iets over na te denken. Als iemand iets koopt er er veel geld mee verdiend heeft, dan wil die dat delen met andere mensen en dat veroorzaakt een netwerk-effect. Doordat velen in hex er lang inzitten zal dat effect steeds versterkt worden. Hex is de nieuwe bitcoin. (maxi's triggered :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:04:
[...]

[...]

Hex werkt als een centrale bank (maar dan volledig decentraal) en er is een vaste intrest payout per dag. Je krijgt intrest op je coins afhankelijk van hoe lang en hoe veel je staked. Maar de waarde van de hex token kan op en neer gaan. Er staat nergens dat je er rijk mee kan worden.

Misschien nog iets over na te denken. Als iemand iets koopt er er veel geld mee verdiend heeft, dan wil die dat delen met andere mensen en dat veroorzaakt een netwerk-effect. Doordat velen in hex er lang inzitten zal dat effect steeds versterkt worden. Hex is de nieuwe bitcoin. (maxi's triggered :P)
Doordat je funds moet vastzetten is het een vertraagde pyramid scheme. Niet meer en niet minder.
Vanaf het moment dat er geen nieuwe funds inkomen zal het constant naar beneden gaan en dan is er paniek bij degene die hun funds voor lange periode hebben weggezet. Je krijgt dan een soort omgekeerd effect dat wanneer je funds vrijkomen, je die zo rap mogelijk veilig wilt stellen.

Ik zie wel een voordeel/nadeel tegenover bitcoin en dat is dat institutions hier geen geld gaan insteken dus minder kans op manipulatie denk ik dan.
Grootste nadeel is dat de private key van de grootste wallet in handen is van die gast maar dit niet openbaar maakt zodat ie niet vatbaar is voor de wet.
Iedereen maakt best zijn eigen beslissing. Deze token shillen vind ik net zoals DOGE shillen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
waar kan ik die blauwe (Usd coin) kopen?????

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:16:
[...]

Doordat je funds moet vastzetten is het een vertraagde pyramid scheme. Niet meer en niet minder.
Vanaf het moment dat er geen nieuwe funds inkomen zal het constant naar beneden gaan en dan is er paniek bij degene die hun funds voor lange periode hebben weggezet. Je krijgt dan een soort omgekeerd effect dat wanneer je funds vrijkomen, je die zo rap mogelijk veilig wilt stellen.

Ik zie wel een voordeel/nadeel tegenover bitcoin en dat is dat institutions hier geen geld gaan insteken dus minder kans op manipulatie denk ik dan.
Grootste nadeel is dat de private key van de grootste wallet in handen is van die gast maar dit niet openbaar maakt zodat ie niet vatbaar is voor de wet.
Iedereen maakt best zijn eigen beslissing. Deze token shillen vind ik net zoals DOGE shillen :*)
Maar dan kan je van elke crypto zeggen dat het een pyramid scheme is! ook van bitcoin en van vastgoed en van alles op de wereld... is geen argument

Volgens mij zijn de private keys van die grootste wallet ook in handen van Richard. Niemand die het zeker weet, maar aangezien dat HEX zijn creatie zal hij dat niet zomaar kapot maken door te beginnen verkopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Lazyke op 21-06-2021 12:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:40
brrr wat een daling. Nogmaals:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOIbz--mAEUGpwZXzdyspGitGwg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8BvyOwT1rvMFNl5uqXsDMFQu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:12

The Chosen One

Zie signature!

Ben niet op het hoogste punt ingestapt maar met zoiets duurt het nog wel ff voor we weer break even zijn. Diamond hands? :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
Lazyke schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:22:
[...]

Maar dan kan je van elke crypto zeggen dat het een pyramid scheme is! ook van bitcoin en van vastgoed en van alles op de wereld... is geen argument
Life is a pyramid scheme

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxAv32UuRikRL8Szfy1IzelN0rI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TMkmGugiNllY3QgXhLL5yKCQ.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:44

HollovVpo1nt

I like gadgets

Malarky schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:51:
[...]

Ben je de 3.750 vorig jaar alweer vergeten?

Crytpo was afgelopen 2 jaar vooral weer een multiplier van de beurs. Inclusief de dip, inclusief alle geweldige ath's. En ook afgelopen jaar was een moeilijke dag op de beurs vaak een moeilijke dag in crypto land. Alleen inderdaad: alles met een multiplier.
Welke beurs 'dip' wordt verwacht? Oprechte vraag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• workermaster
Net al mijn Doge verkocht. Pijnlijk om te zien hoe ik 15k naar 5.9k heb weten te krijgen door op het verkeerde moment in te stappen.

Alles omgezet naar USDT en nu verdeeld over BTC, ETH en ADA. Voelt een stuk veiliger. Mijn geluk kennende gaat Doge nu superhard moonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
15k in doge :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
15k in een meme stoppen, what could possibly go wrong. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
Luuk schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:36:
15k in een meme stoppen, what could possibly go wrong. :+
Als je dat op een goed moment deed was je goed rijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Op het moment dat ik instapte was het nog keihard aan het stijgen. Maar de nanoseconde daarna klapte het in.

Heb meer spijt van mijn keuze om te blijven holden. Niet zozeer munt keuze. Maar de laatste weken merk ik wel dat Doge harder zakt en minder stijgt vergeleken met bijna de hele markt. Daarom stap ik er nu uit.

En als je betere suggestie hebt dan de BTC, ETH en ADA waar nu mijn merendeel in zit hoor ik het graag. \
Heb ook nog een klein beetje in SHIB, RDD en ETC zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Blijkbaar nog niemand geplaatst, dus bij deze; https://www.nu.nl/economi...ryptomunten-in-china.html.

Welkom in de echte bear :D

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Xamsix schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:39:
Blijkbaar nog niemand geplaatst, dus bij deze; https://www.nu.nl/economi...ryptomunten-in-china.html.

Welkom in de echte bear :D
Verbied China het niet bijna elk jaar? Staat me iets van bij dat China jaarlijks iets van slecht nieuws uitbrengt om het vervolgens later terug te draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:55
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:40:
[...]

Verbied China het niet bijna elk jaar? Staat me iets van bij dat China jaarlijks iets van slecht nieuws uitbrengt om het vervolgens later terug te draaien.
precies 6x per jaar, om de maand.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Kan alleen maar machteloos toekijken nu. Moet nog 2x op vakantie en dat vind ik toch iets belangrijker. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:50
CodeCaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 11:18:
[...]

Ik zie dat er íets mee aan de hand is, maar ik kende deze specifieke variant niet. Ik vraag daarom om meer informatie. Zie de posts hierboven die iets meer moeite doen om wél uit te leggen wat er aan de hand is.
Er is ook helemaal niets mis mee om het te vragen, het was slechts een waarschuwing zonder dat ik de behoefte voelde om het helemaal uit te leggen.

Maar zoals je zegt hebben andere dat gedaan dus dat is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Ik zie op Binance veel coins met de naam DOWN erin. Bijvoorbeeld BTCDOWN. Die coins staan op flinke winsten vandaag. Ik snap alleen niet wat ze zijn. Er staat een uitleg bij over hefbomen.

Ik zou het erg waarderen als iemand mij in het kort een ELI5 kan geven over die DOWN munten. Is dat short gaan en moeten we daarin investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:09
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:49:
Ik zie op Binance veel coins met de naam DOWN erin. Bijvoorbeeld BTCDOWN. Die coins staan op flinke winsten vandaag. Ik snap alleen niet wat ze zijn. Er staat een uitleg bij over hefbomen.

Ik zou het erg waarderen als iemand mij in het kort een ELI5 kan geven over die DOWN munten. Is dat short gaan en moeten we daarin investeren?
https://www.binance.com/en/leveraged-tokens/tokens/allTokens

FAQ onderaan.
Down is short, up is long, met gemiddeld 2x leverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:40:
[...]

In principe niet, er zijn bepaalde restricties die al jaren geld. Maar nu beginnen ze met het bannen van mining, wat een nieuwe stap in het proces tegen crypto is. Belangrijk; 75% van alle mining vindt plaats in China vanwege de goedkope stroom.

Het gaat China natuurlijk niet om de stroom, of het milieu, maar om hun digitale Yuan.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
iBasch schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:51:
[...]

https://www.binance.com/en/leveraged-tokens/tokens/allTokens

FAQ onderaan.
Down is short, up is long, met gemiddeld 2x leverage.
Ah. Ik dank u. Dat maakt al wat duidelijk.
Dan ga ik nu proberen uit te vogelen wat dat precies is.

Voor zover ik het snap kan je dus short gaan met leverage. Dat houdt in dat je winsten groter kunnen zijn. Maar je verliezen ook. Maar je kan toch verkopen wanneer je wil? Dan lijkt het mij dat short of long gaan gewoon hetzelfde is als een lening afsluiten en daar cypto mee kopen. Gaat de koers omlaag dan verkoop je en koop je later weer in. Dat geeft hetzelfde effect als short gaan?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:55:
[...]

Voor zover ik het snap kan je dus short gaan met leverage. Dat houdt in dat je winsten groter kunnen zijn. Maar je verliezen ook. Maar je kan toch verkopen wanneer je wil? Dan lijkt het mij dat short of long gaan gewoon hetzelfde is als een lening afsluiten en daar cypto mee kopen. Gaat de koers omlaag dan verkoop je en koop je later weer in. Dat geeft hetzelfde effect als short gaan?
Het is echt heel belangrijk dat je al veel ervaring hebt als trader en heel goed weet wat je doet voordat je ook maar denkt om dit te gaan doen.

Dit is geen beginners-belegging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
[...]

Afblijven is wat je moet. Althans, dat is wat ik me zelf vertelde.
De risico’s zijn veel groter, dus blijf er vanaf tenzij je stalen ballen en een diepe buidel hebt met geld wat je kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-10 21:01
[...]

Short gaan met leverage hetzelfde als een lening afsluiten? Gaat verder wel goed met je?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Niet belerend bedoeld, maar als je net een ROI van -60% op DOGE hebt gehaald met 15k initial, zou ik even niet al te snel in leveraged tokens instappen. Misschien gewoon even bij normale, spot posities houden en duidelijke strategie voor jezelf formuleren, met daarbij de volgorde: strategie formuleren --> allocaties bepalen (% per munt) --> S/L (stop loss) en T/P (take profit) momenten bepalen en hier ook naar handelen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 16:32
[...]

Jij was toch al 15k de boot ingegaan met Doge? Ik zou hier echt goed over nadenken (lees gewoon niet doen) voordat je hier mee gaat spelen. Maar ieder voor zich of course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
r0bb schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Short gaan met leverage hetzelfde als een lening afsluiten? Gaat verder wel goed met je?
Nee :+

Ik snap nog niet goed hoe alles werkt en zonder uitleg ga ik dus rare dingen bedenken zoals je ziet. Ik moet nog veel leren op het gebied van daytraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
keepitfrosty schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:00:
[...]

Jij was toch al 15k de boot ingegaan met Doge? Ik zou hier echt goed over nadenken (lees gewoon niet doen) voordat je hier mee gaat spelen.
Inderdaad, short / long gaan kan hier alleen maar meer schade toebrengen!
Ik zit voor m'n gevoel nu aardig in crypto, en aardig wat dingen gelezen. Maar short / long gaan is iets wat ik nog niet aandurf.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
keepitfrosty schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:00:
[...]

Jij was toch al 15k de boot ingegaan met Doge? Ik zou hier echt goed over nadenken (lees gewoon niet doen) voordat je hier mee gaat spelen. Maar ieder voor zich of course.
Het is voor nu meer kennis vergaren. Ik ga echt niet meer handelen tot de markt weer aantrekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:03:
[...]

Het is voor nu meer kennis vergaren. Ik ga echt niet meer handelen tot de markt weer aantrekt.
Ok pas gewoon op voor de gedachte van ah ik doe dit gewoon even snel om mijn verlies goed te maken. Even een klein ritje meepakken en dan sta ik weer break even. Been there is al i am saying.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:29:
Net al mijn Doge verkocht. Pijnlijk om te zien hoe ik 15k naar 5.9k heb weten te krijgen door op het verkeerde moment in te stappen.

Alles omgezet naar USDT en nu verdeeld over BTC, ETH en ADA. Voelt een stuk veiliger. Mijn geluk kennende gaat Doge nu superhard moonen.
De tip van DCA geld nog steeds. Best is dat je je 6k niet direct volledig investeert maar spreid over 1x1k per week of 1x1k per maand naargelang van je inkomsten en hoeveel % je in crypto wilt investeren.

Kans is namelijk dat het nog verder naar beneden gaat en het voelt beter dat je de dips kunt kopen zoals er nu 1 is.
Nu "gok" je voor een deel dat ie nu terug omhoog gaat. Meestal is het echter niet zo makkelijk.

Het lijkt me wel dat je er redelijk rustig bij blijft met je verlies. Dus dan denk ik dan lange termijn hodlen en DCA goed geschikt is voor jouw profiel.

Geen financieel advies! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:03:
[...]

Handelen wanneer de markt aantrekt (bull is) is geen handelen. Dat is gewoon meeliften.

Er zijn twee problemen:
1) Je leert niet echt handelen. Willekeurige crypto munt/token in een bull markt zal winst leveren "want alles gaat omhoog"
2) Je weet als beginner eigenlijk nooit wanneer een bull run nou zal beginnen of eindigen. Dat weet je pas achteraf.

Beste is dus gewoon je inlezen en dingen proberen met kleine hoeveelheden geld, ongeacht de markt condities zijn er altijd wel wat winsten te behalen. Als de markt echt hard omlaag gaat dan haal je je "winst" door niet te verkopen en gewoon geduldig te wachten tot de markt weer gaat herstellen voorbij je inkoop moment. Of je kijkt in BTC, niet euro en probeert in een downmakert zoveel mogelijk BTC te vergaren. Of misschien wel het omgekeerde, zoveel mogelijk eth of een andere "goede" alt vergaren nu ze laag staan tov BTC en euro enz enz. Ik ben geen hardcore trader maar er zijn altijd wel wat mogelijkheden om winst te pakken in een bull market, zolang je maar de 3-6 maanden stand in het vizier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
Ben benieuwd wat den Amerikaan gaat doen straks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Xamsix schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:54:
[...]

In principe niet, er zijn bepaalde restricties die al jaren geld. Maar nu beginnen ze met het bannen van mining, wat een nieuwe stap in het proces tegen crypto is. Belangrijk; 75% van alle mining vindt plaats in China vanwege de goedkope stroom.

Het gaat China natuurlijk niet om de stroom, of het milieu, maar om hun digitale Yuan.
Yep helemaal. China en vrijwel iedere centrale bank moet niets hebben van peoples money.
Maar goed, de miners waren al als een gek aan het verkassen. Dat is ook 1 van de redenen van de koers dumps, de miners verkochten heel veel BTC/ALTS om de verhuizing te bekostigen.
Dit deel van het jaar zal waardeloos worden, miners moeten nieuwe plekken vinden en opstarten, centrale banken moeten weer even tot rust komen en pas als dat allemaal gebeurd is kan er weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
SlasZ schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:12:
Ben benieuwd wat den Amerikaan gaan doen straks
Ik niet, Amerikanen kennen maar 1 stand..SELL. Op de normale markt en crypto markt altijd hetzelfde, iedere dag weer :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:41
Vanwaar blijven jullie geld in crypto stoppen? Momenteel hangt er een enorme zwarte wolk boven crypto. Zolang die niet wegtrekt gaat de koers niet significant omhoog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:09:
[...]

De tip van DCA geld nog steeds. Best is dat je je 6k niet direct volledig investeert maar spreid over 1x1k per week of 1x1k per maand naargelang van je inkomsten en hoeveel % je in crypto wilt investeren.

Kans is namelijk dat het nog verder naar beneden gaat en het voelt beter dat je de dips kunt kopen zoals er nu 1 is.
Nu "gok" je voor een deel dat ie nu terug omhoog gaat. Meestal is het echter niet zo makkelijk.

Het lijkt me wel dat je er redelijk rustig bij blijft met je verlies. Dus dan denk ik dan lange termijn hodlen en DCA goed geschikt is voor jouw profiel.

Geen financieel advies! :)
Rustig onder mijn verlies? Nu wel maar geloof me, ik voel me er niet prettig bij. Ik geloof wel dat de markt uiteindelijk weer aantrekt.

Ik heb die 6k nu wel volledig in andere cyrpto zitten. Je weet natuurlijk nooit of het verder gaat dalen. En dan zou het zonde zijn als je niet investeerd. Maar dat is natuulijk de gok van het hele spelletje.

De eerste maand blijf ik ervanaf. Over 2 maanden ga ik pas weer kijken of ik extra kan investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
En ook als er minder miners zijn gaat de difficulty omlaag, wat het mijnen sneller en winstgevender laat worden (als de koers niet instort uiteraard).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• workermaster
themikes schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:14:
Vanwaar blijven jullie geld in crypto stoppen? Momenteel hangt er een enorme zwarte wolk boven crypto. Zolang die niet wegtrekt gaat de koers niet significant omhoog hoor.
Iemand moet de winsten van anderen betalen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:11
Oh jij bent van "buy high, sell low"?

https://99bitcoins.com/bitcoin-obituaries/

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ok samenvattend wat ik tot nu toe geleerd heb.

Alts rekt als btc een scheet laat.
Btc rekt als stonks een scheet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

What goes down, must go up..
En hét sleutelwoord dat je zelf al noemt: "momenteel".

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:10

Chaes

#HODL

Onthoud nou eens, jongons, be greedy when others are fearful.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ken. schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:17:
[...]

What goes down, must go up..
Of what goes down, goes nog further down ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 18:24
Maar dat kan over een paar weken (maanden/jaren :X ) weer over zijn.
Paar weken geleden was iedereen nog in een jubelstemming ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

anandus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:18:
[...]
Of what goes down, goes nog further down ;)
And then it goes back up :P

Maar zonder gekheid: het moet wel raar lopen, wil het echt nooit meer omhoog gaan..

[ Voor 18% gewijzigd door Ken. op 21-06-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
je moet maar zo denken, wat verwacht je hoe crypto over 5-10 jaar voorstaat? met dit besluit kun je nu dus denken om te hodlen of te verkopen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
2018 er even bijpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In het verleden behaalde resultaten :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
SlasZ schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:14:
En ook als er minder miners zijn gaat de difficulty omlaag, wat het mijnen sneller en winstgevender laat worden (als de koers niet instort uiteraard).
klopt, er komt altijd weer een balans. Veel mensen snappen dit stukje niet. Die denken dat als je maar genoeg computers neer zet (of quantum computers 8)7 ), dat je dan ff 3x zoveel btc kan minen. Het aantal coins per dag blijft het zelfde (op kleine verschillen na). Enige wat je kan doen is je aandeel van het totaal vergroten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
anandus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:19:
[...]

In het verleden behaalde resultaten :P
Dat klopt helemaal, maar het is wel een reden waarom mensen nog steeds geld in crypto stoppen. Ja de markt gaat een keer crashen en ja er komt een keer herstel. This one time......

[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 21-06-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:20:
[...]

klopt, er komt altijd weer een balans. Veel mensen snappen dit stukje niet. Die denken dat als je maar genoeg computers neer zet (of quantum computers 8)7 ), dat je dan ff 3x zoveel btc kan minen. Het aantal coins per dag blijft het zelfde (op kleine verschillen na). Enige wat je kan doen is je aandeel van het totaal vergroten.
er zijn in totaal idd 21 miljoen bitcoins, maar uiteindelijk zal er veel minder in gebruik zijn; denk maar aan mensen die overleden zijn, of die hun wallet kwijt zijn. dit zal alleen maar meer worden.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

JoebarRC schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:13:
[...]

Ik niet, Amerikanen kennen maar 1 stand..SELL. Op de normale markt en crypto markt altijd hetzelfde, iedere dag weer :(

[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 21-06-2021 13:25 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
kijk ff naar de btc chart van 2009 tot nu.
Ik heb juist geleerd sinds ik in 2013 begonnen ben met crypto dat dit prima aankoop momenten zijn. Tuurlijk kan het nog ff naar 20k dippen, maar dat boeit me niets als de hele handel over 3 jaar op 300k staat.
Zo heb ik altijd gehandeld en zal dat ook altijd blijven doen.
ik kan me nog een grote aankoop herinneren begin 2019 voor 3400 dollar. Ik melde dat dan op mijn werk of op een verjaardag....je had de reacties moeten horen......van knettergek, geld verbranden, kan beter naar het casino gaan, geef je geld maar aan mij enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-09 12:05
Zwarte wolken zijn elke cycle mijn inkoop momenten. Is me tot op heden goed vergaan, blijf het toch maar doen ondanks jou waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
nieuws van het afgelopen uur:

1. Crypto is the most dangerous investment, Bank of Russia governor says
2. Banks fall in line as China’s central bank cracks down on crypto accounts
3. China’s Central Bank Forbids Banks and Payment Providers to Deal with Crypto-Related Businesses

Allemaal goed nieuws. Morgen 69k right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
themikes schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:25:

3. China’s Central Bank Forbids Banks and Payment Providers to Deal with Crypto-Related Businesses

En daarbij is het ook nog eens K*T weer!

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:22:
[...]

er zijn in totaal idd 21 miljoen bitcoins, maar uiteindelijk zal er veel minder in gebruik zijn; denk maar aan mensen die overleden zijn, of die hun wallet kwijt zijn. dit zal alleen maar meer worden.
klopt, maar ik snap je post niet als reactie op het mining verhaal en de difficulty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:23
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:14:
[...]

Rustig onder mijn verlies? Nu wel maar geloof me, ik voel me er niet prettig bij. Ik geloof wel dat de markt uiteindelijk weer aantrekt.

Ik heb die 6k nu wel volledig in andere cyrpto zitten. Je weet natuurlijk nooit of het verder gaat dalen. En dan zou het zonde zijn als je niet investeerd. Maar dat is natuulijk de gok van het hele spelletje.

De eerste maand blijf ik ervanaf. Over 2 maanden ga ik pas weer kijken of ik extra kan investeren.
Als we de echte crypto winter ingaan, en daar lijkt het wat mij betreft toch echt op, tenzij we nog een eindejaar sprint gaan maken, dan blijft er van je laatste 6k ook niks over. Jij bent veel leer geld aan het betalen. En volgens mij heb je geld teveel als je met 15k de hodl tactiek toepast op een meme coin die zijn absolute hoogtepunt had bereikt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

r0bb schreef op maandag 21 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Hij probeert het te begrijpen.

Je kan ook gewoon normaal reageren? :?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• themikes
In het verleden was er veel en veel minder bemoeienis van banken en instanties, dus logisch dat de koers maar omhoog bleef gaan. Nu pas wordt duidelijk hoe landen en banken erin staan, dus ik verwacht niet dat die zwarte wolken zullen wegtrekken.

Ik probeer bij sommige de roze wolk een beetje weg te trekken en te voorkomen dat sommige met al hun geld in het ship gaan.. Blijf aub ook oppassen en alert voor een zwart scenario, die is namelijk groter dan de roze wolk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:18
REKT, allemaal onder de brug!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Je zal maar 1.5 miljard aan bitcoin hebben gekocht op +/-35k en ongeveer nu je balans moeten opmaken _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:44

HollovVpo1nt

I like gadgets

themikes schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:28:
In het verleden was er veel en veel minder bemoeienis van banken en instanties, dus logisch dat de koers maar omhoog bleef gaan. Nu pas wordt duidelijk hoe landen en banken erin staan, dus ik verwacht niet dat die zwarte wolken zullen wegtrekken.

Ik probeer bij sommige de roze wolk een beetje weg te trekken en te voorkomen dat sommige met al hun geld in het ship gaan.. Blijf aub ook oppassen en alert voor een zwart scenario, die is namelijk groter dan de roze wolk.
Ik verwacht daarom ook eerlijk gezegd niet dat alle 'positieve nieuws' t.a.v. adoptie Bitcoin (El Salvador etc.) de koers van BTC goed zal doen, ik denk op de lange termijn eerder slecht zal doen. Hoe meer mainstream het wordt, hoe hoger de noodzaak het te reguleren. Met meer regulatie zie ik geen bullruns meer (en ook geen bearruns). Ik kan mij geen mainstream BTC tijdperk voorstellen waarbij het vermogen van ene persoon in BTC in een periode korter dan een jaar minimaal x5 gaat. Dat kan toch niet?

[ Voor 8% gewijzigd door HollovVpo1nt op 21-06-2021 13:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:25
Slux schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:30:
Je zal maar 1.5 miljard aan bitcoin hebben gekocht op +/-35k en ongeveer nu je balans moeten opmaken _O-
Ja ben er goed ziek van :-(

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
AMARONE schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:30:
REKT, allemaal onder de brug!!
Hier geen plek meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Kan een hoop gebeuren in 9 dagen, zoals één tweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
themikes schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:25:

Rusland en China willen gewoon goedkoop inspringen, dit is manipulatie!

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dogtagz
Bushalte schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:30:
[...]

Ja ben er goed ziek van :-(
Ik dacht dat TeslaMeneer dat had gekocht! Apple ook dus?

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Kan een hoop gebeuren in 9 dagen, zoals één tweet :)
Ja dat zou me niks verbazen, wat een kerel die musk :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
themikes schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:28:

hoe landen en banken erin staan is al jaren bekend en niets nieuws. In dat opzicht is er denk ik zelf meer positief nieuws te melden dan in 2017 bijvoorbeeld. En kom niet aan met china.....China ban fud is er al sinds 2013....zoek de grote rode candles maar.

Het is goed dat je nieuw komers probeert te waarschuwen, maar het is nu gewoon flip a coin. Wil je geen risico nemen, stap dan niet in.......en eigenlijk moet je dan uberhaubt niet in crypto gaan zitten als je safe wil spelen. Maar zoals ik al schreef, dit is juist ook een kans. ik ben dus ook zo'n gek die in dit gebied extra aan het kopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
bedoel je saylor? Die zal er niet wakker van liggen. Die heeft sowieso ook een berg lager gekocht.

Pagina: 1 ... 203 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!