WK 2026: Scoor de beste elektronica deals met ons advies. Scoor jouw winnende opstelling tijdens dit WK!

• verkeerslicht
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
verkeerslicht schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 16:15:
[...]

Ik spaar nog even iets door, en mocht ik t.z.t. slagen dan deel ik dat uiteraard hier.
Om hierop terug te komen, inmiddels mag ik mij sinds vorig weekend trotse bezitter noemen van een tweedehands iX3 (LCI 2021): High Executable, Sophistograu, met trekhaak en rhombicle interieurlijsten (volgens mij verder geen extra extra's). Net geen ton op de teller. Nu kan ik mooi mijn overtollige zonne-energie in de auto stoppen in plaats van weg te gooien in 2027. Laadpaal zelf vooraf geïnstalleerd, dus van alle gemakken voorzien.

Viel mij trouwens op dat de diffuser aan de achterkant volledig zwart is. Ik heb dat niet eerder gezien, dus ik denk dat het iets customs is van de vorige eigenaar. De zij-grillen (of hoe dit ook heet), zijn dan weer een soort donkerblauw halftransparant, volgens mij ook niet standaard.

Qua rijden voelt de wagen meteen heel vertrouwd aan. Meeer dan genoeg power, lekker sturend, en ruim genoeg voor 't gezin. Een grote plus vind ik toch wel de bediening. Die voelt heel intuïtief en efficiënt. Het touchscreen hoef je haast niet aan te raken door de veelvuldigheid aan knoppen en de iDrive controller. Echt super. Assisted driving is ook rustgevend. Merk wel dat ik moet opletten met afwijkende situaties, zoals spitsstroken, dan worden niet allen situaties goed herkend. Ook jammer (maar begrijpelijk) is dat alle flauwe bochtjes ijzerenheinig gevolgd worden op plekken waar ik persoonlijk rechtuit zou rijden (kanaliseren).

Aandachtspunt is wellicht de actieradius. Toen de auto uitkwam 5 jaar geleden was 400km praktijkbereik gangbaar, maar nieuwere modellen zijn toch weer efficiënter en hebben een grotere batterij. Hoe dan ook, voor het meeste gebruik zal het gewoon volstaan. Ik heb inmiddels zo'n 800km afgelegd, en heb hierbij een verbruik van 17,5kWh/100km. Niet gek met die 20 inch wielen en redelijk fris weer. Ik was benieuwd of er nog winst te behalen valt met 19 inch wielen (of zelfs 18 inch als dat mogelijk zou zijn, met name in de winter interessant).

Volgens de BWM Car data is de SOH nog 99,97% wat natuurlijk onzin is, maar ik ben erg benieuwd of ik verder achter wat meer gegevens kan komen. Ik heb een OBDLink CX dongel, en ik heb Bimmerlink aangeschaft, maar ik kan niet verbinden voorbij de 22% (ECU verbinding faalt kennelijk). Was benieuwd of er anderen zijn die hier ook tegenaan zijn gelopen.

Wat plaatjes van het vehikel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ELYlj0_xCpuUXlbtHs7JspzCUU8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lFqZSMQflvJBVUTINdRw6H1k.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_X7h-MOMD0D1LOwmrfwlAVAu4SE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/gP1mTY10jCkqSOvBnNkVkEu0.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWYDeA4dgJgrbWWKNAgVHjx5laU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VNt5oz1PpaXAnStOO7LWZL1f.png?f=user_large

Dan nog een laatste vraag: Normaal gesproken rijd ik heel rustig, maar ik wilde toch even proberen wat er gebeurt bij plankgas (of eigenlijk plankstroom) op de snelweg. Ik merkte dat bij 160kmh de wagen wat oncontroleerbaar werd in het stuur (ik bleef maar corrigeren en kreeg de auto niet stabiel rechtuit), hier schrok ik eigenlijk wel van. Mijn oude Toyota Auris gaf geen krimp bij zo'n snelheid. Is dit herkenbaar, en wat zou dit kunnen veroorzaken?

[ Voor 7% gewijzigd door verkeerslicht op 14-05-2026 10:53 ]

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

• JTB81
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:12
verkeerslicht schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 23:34:
[...]

Om hierop terug te komen, inmiddels mag ik mij sinds vorig weekend trotse bezitter noemen van een tweedehands iX3 (LCI 2021): High Executable, Sophistograu, met trekhaak en rhombicle interieurlijsten (volgens mij verder geen extra extra's). Net geen ton op de teller. Nu kan ik mooi mijn overtollige zonne-energie in de auto stoppen in plaats van weg te gooien in 2027. Laadpaal zelf vooraf geïnstalleerd, dus van alle gemakken voorzien.

Viel mij trouwens op dat de diffuser aan de achterkant volledig zwart is. Ik heb dat niet eerder gezien, dus ik denk dat het iets customs is van de vorige eigenaar. De zij-grillen (of hoe dit ook heet), zijn dan weer een soort donkerblauw halftransparant, volgens mij ook niet standaard.

Qua rijden voelt de wagen meteen heel vertrouwd aan. Meeer dan genoeg power, lekker sturend, en ruim genoeg voor 't gezin. Een grote plus vind ik toch wel de bediening. Die voelt heel intuïtief en efficiënt. Het touchscreen hoef je haast niet aan te raken door de veelvuldigheid aan knoppen en de iDrive controller. Echt super. Assisted driving is ook rustgevend. Merk wel dat ik moet opletten met afwijkende situaties, zoals spitsstroken, dan worden niet allen situaties goed herkend. Ook jammer (maar begrijpelijk) is dat alle flauwe bochtjes ijzerenheinig gevolgd worden op plekken waar ik persoonlijk rechtuit zou rijden (kanaliseren).

Aandachtspunt is wellicht de actieradius. Toen de auto uitkwam 5 jaar geleden was 400km praktijkbereik gangbaar, maar nieuwere modellen zijn toch weer efficiënter en hebben een grotere batterij. Hoe dan ook, voor het meeste gebruik zal het gewoon volstaan. Ik heb inmiddels zo'n 800km afgelegd, en heb hierbij een verbruik van 17,5kWh/100km. Niet gek met die 20 inch wielen en redelijk fris weer. Ik was benieuwd of er nog winst te behalen valt met 19 inch wielen (of zelfs 18 inch als dat mogelijk zou zijn, met name in de winter interessant).

Volgens de BWM Car data is de SOH nog 99,97% wat natuurlijk onzin is, maar ik ben erg benieuwd of ik verder achter wat meer gegevens kan komen. Ik heb een OBDLink CX dongel, en ik heb Bimmerlink aangeschaft, maar ik kan niet verbinden voorbij de 22% (ECU verbinding faalt kennelijk). Was benieuwd of er anderen zijn die hier ook tegenaan zijn gelopen.

Wat plaatjes van het vehikel:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dan nog een laatste vraag: Normaal gesproken rijd ik heel rustig, maar ik wilde toch even proberen wat er gebeurt bij plankgas (of eigenlijk plankstroom) op de snelweg. Ik merkte dat bij 160kmh de wagen wat oncontroleerbaar werd in het stuur (ik bleef maar corrigeren en kreeg de auto niet stabiel rechtuit), hier schrok ik eigenlijk wel van. Mijn oude Toyota Auris gaf geen krimp bij zo'n snelheid. Is dit herkenbaar, en wat zou dit kunnen veroorzaken?
Allereerst gefeliciteerd met je mooie nieuwe BMW! Ik denk dat het oncontroleerbare bij hoge snelheid niet zo zou moeten zijn. De mijne heeft daar zeker geen last van. In de sport stand wordt hij qua demping nog wat steviger en ligt hij strakker op de weg (bij gebrek aan een betere term).

www.tweakers.net/gallery/107938/sys

• Smartbikers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08:15
JTB81 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 17:07:
[...]

Allereerst gefiliciteerd met je mooie nieuwe BMW! Ik denk dat het oncontroleerbare bij hoge snelheid niet zo zou moeten zijn. De mijne heeft daar zeker geen last van. In de sport stand wordt hij qua demping nog wat steviger en ligt hij strakker op de weg (bij gebrek aan een betere term).
Same here. Vorige week 182 aangetikt en het is echt een tank zo stabiel

• jvq
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 02-06 20:53

jvq

Originele banden?

• verkeerslicht
  • Niet online
@JTB81 @Smartbikers

Dank! Ik had 'm ook in sportstand staan.

@jvq

De banden zijn 'Hankook Ventus S1 Evo3 SUV' rondom (achter 275/40 en voor 245/50). Als ik het goed begrijp zijn dit door BMW geselecteerde banden.

bandendruk is precies 2.6 bar voor en 2.8 bar achter, daar mag het ook niet aan liggen.

Ik neig naar iets met uitlijning/ophanging/stuurinrichting. Ik ga van 't weekend nogmaals proberen met die snelheid om wat meer gevoel van 't probleem te krijgen, en dan naar de verkoper.

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

• Boston
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 08:44

Boston

The Cape State

Over banden gesproken, na 93.112 km gaf de garage aan dat ik niet door de volgende APK zou komen met mijn zomerbanden en heb ik de Yokohama zomerbanden, die op de auto waren gezet toen ik de G08 nieuw kreeg, vervangen door Bridgestone Alenza.

verkeerslicht schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 23:34:

[...]

Dan nog een laatste vraag: Normaal gesproken rijd ik heel rustig, maar ik wilde toch even proberen wat er gebeurt bij plankgas (of eigenlijk plankstroom) op de snelweg. Ik merkte dat bij 160kmh de wagen wat oncontroleerbaar werd in het stuur (ik bleef maar corrigeren en kreeg de auto niet stabiel rechtuit), hier schrok ik eigenlijk wel van.

Ook bij 183 km/u op de Duitse snelweg rijdt mijn IX3 LCI nog steeds perfect.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)

• jvq

jvq

Boston schreef op vrijdag 15 mei 2026 @ 10:25:
[...]

Over banden gesproken, na 93.112 km gaf de garage aan dat ik niet door de volgende APK zou komen met mijn zomerbanden en heb ik de Yokohama zomerbanden, die op de auto waren gezet toen ik de G08 nieuw kreeg, vervangen door Bridgestone Alenza.
Merk je verschil?

• verkeerslicht
  • Niet online
Vanmiddag een ritje gemaakt om te testen op hoge snelheid, maar ik kon het probleem niet meer reproduceren. Hij lag als een blok op de weg. Dus ik denk dat het ophef om niets was.

Wat ik me wel bedacht naderhand: Ik had eerst nog alle rijhulpsystemen/correcties/waarschuwingen aan staan. Dat vond ik zo irritant dat ik ze na een paar dagen heb uitgezet. Zou het kunnen zijn dat die correctie of waarschuwing in het stuur ervoor zorgden dat de auto tussen de rijlijnen aan het pingpongen was?

Hoe dan ook, ik laat 't verder rusten :). Dank voor 't meedenken.

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

• verkeerslicht
  • Niet online
Iemand trouwens een tip voor een app op Android om de BMS te analyseren? Ik ben benieuwd naar cel-spanningen, aantal snellaadcycli etc.

Cardata laat alleen mijn eigen gegevens zien, alle historische gegevens worden bij verkoop namelijk vanwege privacygevoeligheid verijwderd.

Bimmerlink geeft geen info, en EVscanner (van dezelfde ontwikkelaar) is alleen beschikbaar voor ios. Voor andere zoekenden, vermijd Bimmerlink voor de iX3, daar heb je niks aan (tenzij je foutcodes wil analyseren, maar er zijn meer apps die dat kunnen).

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:50
Bij mij onthoudt de auto de automatische groot licht instelling niet meer na de laatste software update. Iets waar meer mensen last van hebben?

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:13
Vanmorgen de melding gehad dat m'n kaarten waren bijgewerkt... 2026-1 voor BE,LU,NL.

Ik moet nog eens kijken of er voor Europa ook een update is... daar heb ik nog 2025-4.

MT Venus E 3.0 | HW P1 | UDM Pro | BMW iX3 | Alfen Single Pro | HA | evcc

• dschoonman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 20:50
r2504 schreef op dinsdag 19 mei 2026 @ 09:05:
Vanmorgen de melding gehad dat m'n kaarten waren bijgewerkt... 2026-1 voor BE,LU,NL.

Ik moet nog eens kijken of er voor Europa ook een update is... daar heb ik nog 2025-4.
Die is er inderdaad!

• mtv1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:45
2026-02 is er al voor de download

• RonnyP
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 26-05 15:01
verkeerslicht schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 21:56:
[...]

Dus twee iX3's en een EX60, das een mooi wagenpark!
28k voor overname lijkt me netjes, is dat dan een LCI of ook een pre-LCI. Op dit moment ga je voor een LCI High Exe. met dergelijke km-stand toch wel 37k+ moeten betalen.
We hebben dan 1 x IX3 pre-LCI en 1 x IX3 LCI. 37k is bij de merkdealer, maar het kopen via een leasemaatschappij is een stuk goedkoper. Leasemaatschappij geeft zelfs 12 maanden garantie, die ze geven door een soort verzekering af te sluiten. Verzekering All Risk kost me 120 p/m en wegenbelasting 130 p/m. Voor het gemak 100,- euro p/m reparatiekosten. Dan rijden we voor 350,- p/m en laden 1 x p/w gemiddeld tegen 0,19 cent of gratis met Eneco gratis uren stroom. Bij hun werkgever mogen ze km declareren tegen 0,23 cent, dus zijn kosten te overzien en goedkoper dan Polo enz.

• Boston
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 08:44

Boston

The Cape State

Tussen het rijden met de Yokohama zomerbanden en de Bridgestone Alenza zomerbanden zat de tijd met de Michelin pilot all-in 5 zp winterbanden, dus ik ben bang dat ik geen goede vergelijking kan maken. Sommige mensen klagen er over dat bij een EV de banden sneller slijten, maar ik was uiteindelijk maar  €0,012 kwijt per km. In combinatie met de  €0,046 per km die ik gemiddeld kwijt was voor elektriciteit is het goedkoop rijden naar mijn bescheiden mening.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pac Man had affected us as kids, now we'd all be running around in darkened rooms, bumping into people, munching pills and listening to repetitive electronic music." ...aiiiiight! };o)

• Insidio2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-06 16:06
goirke schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:
Bij mij onthoudt de auto de automatische groot licht instelling niet meer na de laatste software update. Iets waar meer mensen last van hebben?
Heb ik ook gehad een tijdje geleden in mijn pre-lci. Eerste symptomen waren dat het automatische grootlicht steeds "vanzelf" uit ging. Plots kon ik hem ook niet meer aanzetten.

Bleek dat de knop zelf defect was.

Men heeft de volledige cluster vervangen, als dat de juiste naam is. Ik verwijs naar de kraag die rond de stuurkolom zit waarop beide "stalks" aan bevestigd zitten.

Niet gezegd dat je hetzelfde probleem hebt, maar sinds de update (nu in een LCI) heb ik geen verschil gemerkt.

• diederikd
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-05 23:28
Vraagje, ik vind mijn LCI versie wat “schokkerig” tijdens het afremmen, met name het laatste stuk van 30km/u naar 0km/u. Ook wanneer ik ACC uit heb staan en ik dus zelf rem.

Is dit normaal? Komt het omdat hij dan regenereert en dat niet helemaal vloeiend afstemt? Of is er toch nog een hulpsysteem die “ingrijpt”?

• dschoonman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-06 20:50
Wellicht gewoon kromme remschijven? Je gebruikt ze niet zo veel en met name bij lage snelheid volgens mij?

• diederikd
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-05 23:28
Ja, klopt. Verder veelal ACC dus dan afhankelijk van verkeer.

Ik zal de dealer eens vragen. Paar maanden geleden als Premium Selection (dus met garantie, maar eigenlijk ook al met goede controle) gekocht.

• The_Realest
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-05 17:33
diederikd schreef op zondag 24 mei 2026 @ 20:20:
Vraagje, ik vind mijn LCI versie wat “schokkerig” tijdens het afremmen, met name het laatste stuk van 30km/u naar 0km/u. Ook wanneer ik ACC uit heb staan en ik dus zelf rem.

Is dit normaal? Komt het omdat hij dan regenereert en dat niet helemaal vloeiend afstemt? Of is er toch nog een hulpsysteem die “ingrijpt”?
Ik heb dat ook, is ook niet altijd aanwezig maar af en toe. En heb dat al sinds het begin. Ondertussen 106.000km verder en nog steeds af en toe. Heb het idee dat het komt vanwege regeneratie of eventueel roest op de schijven. Na een poosje rijden is het ook weg.

• Doi
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 18:28

Doi

goirke schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:
Ja, heb het zelfde probleem en kom er maar niet achter wat de oplossing is.

• Korre
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:46
Insidio2 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 11:21:
[...]

Heb ik ook gehad een tijdje geleden in mijn pre-lci. Eerste symptomen waren dat het automatische grootlicht steeds "vanzelf" uit ging. Plots kon ik hem ook niet meer aanzetten.

Bleek dat de knop zelf defect was.

Men heeft de volledige cluster vervangen, als dat de juiste naam is. Ik verwijs naar de kraag die rond de stuurkolom zit waarop beide "stalks" aan bevestigd zitten.

Niet gezegd dat je hetzelfde probleem hebt, maar sinds de update (nu in een LCI) heb ik geen verschil gemerkt.
Hebben ze bij mij ook moeten doen

• jvq

jvq

Doi schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:11:
[...]

Blijft de kleur van het interieurlicht wel behouden na stop/start als je hem op een andere kleur dan blauw zet? En ook: als je op Eco Pro rijdt, blijft die rijmodus dan staan of begint hij dan weer op Comfort? Als dit soort dingen ook niet werkt zit het waarschijnlijk in het niet goed laden van je profiel. Daar is wel wat aan te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door jvq op 26-05-2026 20:35 ]

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:50
Doi schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:11:
[...]

Korre schreef op maandag 25 mei 2026 @ 21:57:
[...]

Hebben ze bij mij ook moeten doen
Dank voor jullie reacties! Het is geen ramp maar wel irritant. Ik geef het bij de volgende beurt even aan. Kijken wat ze eraan doen.

• Doi
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-06 18:28

Doi

jvq schreef op maandag 25 mei 2026 @ 23:28:
[...]

Blijft de kleur van het interieurlicht wel behouden na stop/start als je hem op een andere kleur dan blauw zet? En ook: als je op Eco Pro rijdt, blijft die rijmodus dan staan of begint hij dan weer op Comfort? Als dit soort dingen ook niet werkt zit het waarschijnlijk in het niet goed laden van je profiel. Daar is wel wat aan te doen.
Dank je wel voor je reactie, Het profiel laden werkt wel goed. Interieurlicht en rijden in de laatst geselecteerde drive mode blijft wel goed in gesteld. Weet inmiddels ook dat bij het een af- fabriekoptie is die het altijd zou moeten doen. Dealer heeft aangeboden de auto aan de computer te zetten en kijken wat de oorzaak is.

Wordt vervolgd….

• BulkyBear
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02-06 19:58
Op checkmijnev.nl staat de BMW iX3 als gemiddeld best geteste auto in de lijst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QFiNM8KgBP7MhefKHhpBUc984cU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yo9ryfcG1YELSa2UZ6rmzABb.jpg?f=fotoalbum_large

• Maurice-
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:42
BulkyBear schreef op zondag 31 mei 2026 @ 13:06:
Op checkmijnev.nl staat de BMW iX3 als gemiddeld best geteste auto in de lijst.

[Afbeelding]
Als er een recente Audi in de top 10 staat kan je het niet serieus nemen. 🤡 Zowel mijn eigen elektrische Audi avontuur als die van praktisch elke gebruikerstest op Autoweek zijn negatief.

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:44
Kort vraagje: Als ik mijn panoramadak open doe door 1x drukken, gaat hij net niet helemaal naar achter open. Als ik nog een keer op de open-knop druk gaat hij nog zo'n 5cm naar achter.
Hoe kan ik zorgen dat hij in 1x écht helemaal open gaat?

Ik heb al een kalibratie gedaan door de kantelstand-knop 2 minuten vast te houden,

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Jaap iX3
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 02-06 12:34
Door de knop 1x naar achteren te schuiven (ipv in te drukken), gaat de zonwering open, schuif je de knop nog een keer naar achteren, dan schuift het glazen dak open. Dus als je 2x achter elkaar de knop naar achteren schuift, gaat het dak (bijna) helemaal open.

Is de zonwering volledig open, dan kan het glazen dak nog een stukje verder open, door de knop naar achteren te schuiven als de zonwering al volledig open is.

• Vince22
Nee precies, dat is wat ik zeg en vraag. Ik bedoel ik schuif het knopje op me af, dan gaat het dak open, maar niet volledig.
De zonwering is bij mij altijd helemaal open.

• verkeerslicht
  • Niet online
Maurice- schreef op zondag 31 mei 2026 @ 17:40:
[...]

Als er een recente Audi in de top 10 staat kan je het niet serieus nemen. 🤡 Zowel mijn eigen elektrische Audi avontuur als die van praktisch elke gebruikerstest op Autoweek zijn negatief.
Waarschijnlijk zijn daar ook de iX3 NA5 reviews in meegenomen (daar gaat het gemiddelde wel van omhoog)

Ik ben overigens wel benieuwd wat jij als Tesla/Audi -ervaringsdeskundige eigenlijk inmiddels vind van de 1e gen iX3 na een tijdje :)
Dat vind ik namelijk wat meer zeggen dan zo'n lijstje. Kan het in de schaduw staan van bijv. een model Y? of overtreft het deze zelfs op bepaalde vlakken? En op het vlak van slijtage en onderhoud en problemen?

Ik heb inmiddels 1500km afgelegd en geniet elke km. Het rijdt zo relaxed!

Mijn WP (Omnia M3.2 10)

• jvq

jvq

Vince22 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 08:49:
Nee precies, dat is wat ik zeg en vraag. Ik bedoel ik schuif het knopje op me af, dan gaat het dak open, maar niet volledig.
Dat is geen bug maar een feature :-)

Het heet "Comfortstand" (handleiding pag. 119).

• Jaap iX3
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 02-06 12:34
Vince22 schreef op maandag 1 juni 2026 @ 08:49:
Sorry, niet goed gelezen, het was nog vroeg :) . Volgens mij heb je inmiddels je antwoord!

• Vince22
jvq schreef op maandag 1 juni 2026 @ 12:51:
[...]

Dat is geen bug maar een feature :-)

Het heet "Comfortstand" (handleiding pag. 119).
Ah juist! Accepteren maar dat ik een keer extra moet drukken :)

Jaap iX3 schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 12:33:
[...]

Sorry, niet goed gelezen, het was nog vroeg :) . Volgens mij heb je inmiddels je antwoord!

Ja ik moet zelf beter lezen / zoeken dus :+

Pagina: 1 ... 97 98 Laatste