Laadkolom vervangen!? Dat klinkt heftig? Wat betekent dat en wat voor klachten had je voordat hij vervangen werd?goirke schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 11:22:
Eerste onderhoud half 2024 was bij mij € 248,60 ex btw. Behalve einde garantiecontrole waarbij laadkolom is vervangen en rechterbuitenspiegel beiden onder garantie geen inderhoudskosten of reparatiekosten gehad. Waar doen de dealers het tegenwoordig van vraag je je bijna af…..eerstvolgende keer dat ie moet in pas halverwege dit jaar.
Klinkt heftiger dan dat het is denk ik. Het klepje van de laadaansluiting in de auto ontgrendelde wel maar sprong niet meer open. Ik moest hem steeds open pulken. Daarvoor is de gehele laadaansluiting inde auto blijkbaar vervangen.Al3xand3R360 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 11:05:
[...]
Laadkolom vervangen!? Dat klinkt heftig? Wat betekent dat en wat voor klachten had je voordat hij vervangen werd?
Rechterbuitenspiegel was een eigen leven aan het leiden. Klapte niet altijd meer uit of het glas bleef gekanteld hangen (parkeerstand). Deze is dus ook geheel vervangen.