Pharos1985 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 21:13:
Ik vind dat het nog meevalt qua optiepakketten op de nieuwe iX3, als je het M sportpakket besteld (niet de pro) heb je toch al vrij veel heb ik de indruk.
Weet iemand:
- Die elektronisch gestuurde airco (inbegrepen in professional pack). Dat kan toch enkel eigenlijk zijn dat je achterin een andere temperatuur kan instellen dan vooraan en dat je achteraan die extra display hebt?
Denk persoonlijk dat ik niet echt andere opties nodig heb dan degene inbegrepen via M sportpakket. Alleen de highway assistent en het iconic glow exterieur er niet bij vind ik een beetje spijtig.
Collega van mij met zelfde budget als mij heeft net eentje besteld en toch nog een paar extra opties kunnen aanvinken die niet in dat M Sportpakket zitten. Dus toch weer een beetje aan het twijfelen wat ik nu in februari ga bestellen 😂
De reviews van de autopers doen me weer meer naar de iX3 neigen en de levertijd zal ik er dan maar moeten bijnemen...
Keuzes keuzes keuzes 😍
Ik heb de m-pakket niet genomen. Ik vind niet zo grote verschil met de basis versie in de exterieur. Interieur heb ik alles genomen dat ik wilde:
- professional pack
- leder interieur
- parking assistent pack plus voor de 360• cam
- pano dak
- zonnewerende ramen
- massagestoelen
Exterieur vond ik prijsverschil voor velgen (die van de m vond ik trouwens niet mooi, persoonlijke taste, ben dan gegaan voor de bi color 20”velgen)
Met dus M brooklyn gray metallic, kleur dat past, kost iets meer dan gewoon metallic.
Ik koos de m-pakket bij bmw vroeger altijd omdat ik vond dat de wielkasten niet mooi waren in een basis versie, maar bij deze versie is zowel basis als m versie hetzelfde, de wielkasten zijn mee gespoten
De m-front grill vind ik in de ix3 niet denderend (opnieuw persoonlijke keuze) en achteraan is het verschil het grootst, maar opnieuw vind het nog goed zoals hij is in de basis versie.
Totale prijs 78k rond.
Verwachte leverdatum juli2026
Ik vind hem mooi zo
[
Voor 10% gewijzigd door
oGoG op 06-12-2025 22:55
]