2 jaar geleden gewoon gloednieuw gekocht. Bij Autohaus Fett & Wirtz Automobile GmbH & Co. KG - BMW Vertragshändler und MINI Agent, zitten in Geldern, 20 min van de grens.Lambiek19 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:36:
[...]
Dag Joker,
Btw verhaal klopt 100%
Levering O km op teller , dealer in Duitsland heb ik nog niet gevonden. Ben er toch bij ca 10 dealers geweest. Volgens de duitse dealers mogen ze niet met o km leveren naar Nederland. En auto ook x maanden verplicht bij Duitse dealer laten staan.
Maar 30% korting !!! is ook geen probleem in Duitsland( ervaring ik dus met 6000km verplicht , wel zelf samengestelde auto . )
18% korting bedoelde ik in Nederland. Maar nogmaals, sommige denken met €1500.- korting je een prachtige aanbod te doen en geven ook niet meer korting. Bmw dealer 20km verder z 18% korting geen probleem. 20% zal ook haalbaar zijn. Wel zijn mijn auto's bijna full options. Dus geen kale - korting van 18%....of 30%
Prive persoon. En geen financiering natuurlijk.
Laatste aankoop. € 15.500.- korting was 18%.
Gr
Je kan altijd een auto online configureren en de code doorgeven en e-mailen voor een offerte.
Dag van ophalen met gele (of rode) plaat direct naar de rdw en indien je een gele plaat hebt, met een ééndagskenteken vanaf de RDW naar huis.
:strip_exif()/f/image/z3vyiD17dRfbms3yAlRPsoJx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aypK6RRXYVYE5vdfnAXW5tDl.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yVZwBpOWNcapFmUcEeyXR8lm.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/H7aC6m7A7F2GM2uU8xBkhLXO.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/SVAUKHBelgqcRuconN0tD7jn.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/V0I6JSkOgSBehNwy7QLW4oil.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CWtoOSRZUHp4Zt5LNAOU9dg1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/y59HbBNEVBvkWg5eWLoGrBk8.webp?f=fotoalbum_large)