Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaulC
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:57
Tieske88 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 21:44:
Uiteindelijk ook nog de Scenic onderzocht, deze lijkt binnen budget te kunnen met aardige aankleding. Grote twijfel daar is de kofferbak. Ze adverteren met ruim 500 liter echter is deze auto volgens mij een segment lager dan de overige auto's en ook de ADAC komt maar tot 315 liter. Deze wil ik dus mogelijk nog in het echt gaan bekijken.
Adac geeft hier toch 545 Ltr zonder neergeklapte bank voor de Scenic e-tech:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/25VFm1nKRFvbLi20_wyJVe2W1F0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p4hlAN0McHLeH0LVBmSwdCIU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie101
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:04
Tieske88 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 21:44:
Ook ik mag op zoek naar een nieuwe leaseauto, de huidige (Octavia combi die ik heb overgenomen van een collega) gaat in januari uit de lease, hopelijk kunnen we nog regelen dat we dit jaar geleverd krijgen i.v.m. de bijtelling.

Leasebudget: 930 euro met een mogelijkheid tot 10% overschrijding (deze komt op de eigen bijdrage van 90 euro per maand die ik sowieso heb).
Kilometrage per jaar: uitgaande van 30.000 (praktijk 20.000)
Contractduur: uitgaande van 60 maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: inclusief, bepaald via Directlease.nl
Merkbeleid, zo ja, welke: 20 gangbare merken
Overige afhankelijkheden: elektrisch, verplicht metalic, bij het berekenen van de leaseprijs op directlease.nl rekening houden met: eigen risico 300 euro, luxe vervangend vervoer, all season banden en een brandstofkaart.
Specifieke wensen: Minimaal trekhaak met minimaal 750kg trekvermogen, voldoende kofferbakruimte, voldoende bereik.
Pre: auto die te herkennen is op het parkeerterrein (geen eenheidsworst), ACC, getinte ramen achter.
Uiteindelijke keuze:?

Al een tijdje aan het vergelijken geweest (eigenlijk alleen de 500km+ opties) en afgelopen vrijdag ook wat auto's daarvan bekeken:
- Elroq BE85 (gezien, nette auto maar wel een die iedereen heeft, kofferbak net voldoende
- Enyaq Selection 85 (gezien, nette auto maar wel een die iedereen heeft, wel erg prijzig in de lease vergeleken met de rest geen idee waarom)
- ID.4 PRO LE (gezien, zie je veel rijden, qua interieur en exterieur niet onze auto).
- ID.7 limosine of tourer LE (dealer had geen limosine of tourer in de showroom :? alleen een verkochte ingeparkeerde limosine waar we omheen konden lopen en even in bij de bestuurder konden kijken en in de kofferbak, wel een fraaie auto. Vinden zelf de limosine mooier en is ook behoorlijk goedkoper als je bijtelling en extra bijdrage bij elkaar pakt)
- Ford Capri Select (gezien, leuke auto die je nauwelijks ziet. Ook nog de explorer bekeken maar die werd het niet ivm looks en kofferbak).
- Toyota bZ4X (gezien, was niet gepland maar kwamen er toevallig langs op weg naar de Kia-dealer. Auto stond met lege 12v batterij dus deed niets, dat hielp niet mee maar deze viel verder niet in de smaak.
- Kia EV3 Air 81 (gezien, viel meteen af vanwege te klein en niet mooi. Was ook vooral als optie om qua leaseprijs een klasse lager uit te komen waardoor de eigen bijdrage zou vervallen).
- Kia EV6 (gezien, was eigenlijk te duur met te grote accu maar omdat we toch bij de Kia-dealer waren ook deze maar meteen bekeken want vind hem er van buiten erg fraai uitzien. Van binnen echter helemaal niet. Overigens stond ook deze met een lege 12v batterij).

Als shortlist hieruit zijn de Elroq, Enyaq, ID.7 Limosine en Capri naar voren gekomen. Alle met een overschrijding op het leasebudget in meer of mindere mate (waarbij ik sowieso al fors (ruim 160 euro) meer kwijt ben dan bij mij vorige auto door een fors hogere eigen bijdrage, duurdere auto's en dus ook minder kinderopvangtoeslag.

Dit weekend dus nog eens over nagedacht en ik kom er nog niet uit:
- Elroq is een degelijke auto met volwassen techniek maar in de bedachte versie zelfs kaal (met trekhaak) boven budget en het parkeerterrein op het werk staat er vol mee.
- Enyaq is ook een degelijke auto met voldoende ruimte maar behoorlijk aan de (lease)prijs en ook die zie je overal
- ID.7 limosine LE heeft een beperkte overschrijding in de leaseprijs maar gaat wel hard in de bijtelling. Als je de opties vergelijkt met bijvoorbeeld de ID.4 PRO LE dan lijkt hij vrij kaal dus hierbij denk ik: als ik dan toch voor luxe ga moet ik dan niet gewoon er helemaal voor gaan en de PRO LE pakken (maar dat betekent ruim 280 euro extra t.o.v. nu)
- Ford Capri leuke auto maar geen complete "wauw" qua looks, gelukkig zie je hem weinig, alleen als ik de verhalen lees dan zijn er behoorlijke levertijden en laat de software nogal wat te wensen over (verdere techniek is het MEB platform dus dat zal wel goedkomen).

Uiteindelijk ook nog de Scenic onderzocht, deze lijkt binnen budget te kunnen met aardige aankleding. Grote twijfel daar is de kofferbak. Ze adverteren met ruim 500 liter echter is deze auto volgens mij een segment lager dan de overige auto's en ook de ADAC komt maar tot 315 liter. Deze wil ik dus mogelijk nog in het echt gaan bekijken.

Ook zit ik te twijfelen of een stapje terug in rijbereik (bijvoorbeeld de 60 batterij ipv de 85 bij Skoda) een optie is. Ik verwacht binnen Nederland aardig uit de voeten te komen (al neem ik voorlopig thuis geen laadpaal dus dan is extra bereik wel fijn), alleen de vakanties met een aanhanger wordt dan wellicht een uitdaging. Voordeel is dan ofwel minder betalen (goedkope elroq), ofwel aparter uitgeruste Skoda of zelfs een Enyaq coupé (die zie je dan weer veel minder).

Het is nog niet zo simpel om een keuze te maken :X Iemand nog goede suggesties?
Ik moet zelf ook een keuze maken, wat ik je kan meegeven: de Enyaq is sinds vorige week voor een aantal varianten in prijs gedaald, de 85 business edition is nu € 47.850, dat is een verlaging van 2500 euro die op 28mei is doorgevoerd (Tour de France promotie campagne).

Eigenlijk zit daar alles op, enige wat je nog zou willen is een kleurtje en trekhaak, al kan je er natuurlijk altijd wat pakketten op los laten. Ook de Elroq is goedkoper geworden in bepaalde varianten maar als ik er wat zaken bij klik die op de Enyaq Business Edition wel zitten kom je verdacht in de buurt, en dan is de kofferbak toch wel de troef van de Enyaq.

Edit: PS ik kom ook van een Octavia Combi af, dan is een Enyaq toch wel thuis komen, qua feeling maar ook qua ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak-alex
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 05-06 08:44
japie101 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:22:
[...]

Ik moet zelf ook een keuze maken, wat ik je kan meegeven: de Enyaq is sinds vorige week voor een aantal varianten in prijs gedaald, de 85 business edition is nu € 47.850, dat is een verlaging van 2500 euro die op 28mei is doorgevoerd (Tour de France promotie campagne).

Eigenlijk zit daar alles op, enige wat je nog zou willen is een kleurtje en trekhaak, al kan je er natuurlijk altijd wat pakketten op los laten. Ook de Elroq is goedkoper geworden in bepaalde varianten maar als ik er wat zaken bij klik die op de Enyaq Business Edition wel zitten kom je verdacht in de buurt, en dan is de kofferbak toch wel de troef van de Enyaq.

Edit: PS ik kom ook van een Octavia Combi af, dan is een Enyaq toch wel thuis komen, qua feeling maar ook qua ruimte :)
En heb je de Tavascan al bekeken? Dan heb je niet de eenheidsworst op het parkeerterrein te pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRazj
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 19:35
[...]

oh dit is wel interessant, vooral de Elroq kan je precies de opties kostenloos configureren die ik anders wil. Zie hem alleen nog niet in mijn zakelijk portal staan. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Tieske88 schreef op maandag 2 juni 2025 @ 22:06:
[...]

Wij rijden nu dus een Octavia combi en moet zeggen dat bij een weekend weg die kofferbak aardig vol ligt (600+ liter), dus dat is mijn benchmark (wellicht betekent dit vooral dat ik moet praten met hoofd inpak :+ ). Maar vindt het opzich ook altijd makkelijk om eenvoudig iets achter in de auto te kunnen gooien (vooral omdat die grote autostoeltjes echt lastig uit de auto te krijgen zijn als je de bank plat wil leggen).

De Scenic is ook nog zeker niet afgeschreven, ik schrok alleen nogal van het lage volume uit wat van ADAC vandaan kwam.

Model Y wil ik persoonlijk overigens niet vanwege ome Elon en de Xpeng is helaas niet toegestaan in het leasebeleid (BYD bijvoorbeeld weer wel).
Ben bang dat je dat nooit meer gaat vinden
(Misschien de id7)
Hier jaren lang een Mondeo gehad dus ook verwend met een ruime bak en veel ruimte tot boven de hoedenplank.
Veel merken adverteren met veel ruimte maar als ik de rolmaat pakte waren ze toch kleiner dan de Mondeo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tieske88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
PaulC schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 07:59:
[...]

Adac geeft hier toch 545 Ltr zonder neergeklapte bank voor de Scenic e-tech:
[Afbeelding]
Ja dat is inderdaad de opgave van de fabrikant. Van een select aantal auto's hebben ze de kofferbak ook op een uniforme wijze opgenomen waarbij de afwijkingen in sommige gevallen enorm zijn. Zie staatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mbt7JzUgNUZkDNPtvFfYW50adYs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/xN1x3rwZFXXiPy8YFrF6FwX7.png?f=user_large

https://www.adac.de/rund-...ferraumvolumen-vergleich/
[...]

Hmm zal eens kijken dan, die tour ben ik nog niet tegengekomen bij Directlease en een aantal dagen geleden is de Elroq juist duurder geworden (in leaseprijs en fiscale prijs), dat lijkt te komen door de prijslijst van september van de Elroq.
tweak-alex schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:55:
[...]

En heb je de Tavascan al bekeken? Dan heb je niet de eenheidsworst op het parkeerterrein te pakken..
Zeker naar gekeken maar is toch behoorlijk duurder in de configurator.
Togi schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:17:
[...]

Ben bang dat je dat nooit meer gaat vinden
(Misschien de id7)
Hier jaren lang een Mondeo gehad dus ook verwend met een ruime bak en veel ruimte tot boven de hoedenplank.
Veel merken adverteren met veel ruimte maar als ik de rolmaat pakte waren ze toch kleiner dan de Mondeo
Helemaal terug gaat hem inderdaad niet lukken (inderdaad misschien een ID.7 of een E5008 met de 3e rij plat) en dat hoeft ook niet. Maar er zijn toch best wat Electrische auto's waar je behoorlijk moet inleveren helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carman1971
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:33
[b][
En de nieuwe Smart 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Tieske88 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:20:
[...]

Ja dat is inderdaad de opgave van de fabrikant. Van een select aantal auto's hebben ze de kofferbak ook op een uniforme wijze opgenomen waarbij de afwijkingen in sommige gevallen enorm zijn. Zie staatje:
[Afbeelding]

[...]

Hmm zal eens kijken dan, die tour ben ik nog niet tegengekomen bij Directlease en een aantal dagen geleden is de Elroq juist duurder geworden (in leaseprijs en fiscale prijs), dat lijkt te komen door de prijslijst van september van de Elroq.

[...]

[...]

Helemaal terug gaat hem inderdaad niet lukken (inderdaad misschien een ID.7 of een E5008 met de 3e rij plat) en dat hoeft ook niet. Maar er zijn toch best wat Electrische auto's waar je behoorlijk moet inleveren helaas.
Ik ben zelf voor de e5008 gegaan
Met de derde rij plat idd een grote ruime kofferbak maar mijn gevoel zegt dat ie het wel aflegt tegen de Mondeo.
Maar we gaan het zijn met de zomervakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie101
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:04
kRazj schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 17:13:
[...]

oh dit is wel interessant, vooral de Elroq kan je precies de opties kostenloos configureren die ik anders wil. Zie hem alleen nog niet in mijn zakelijk portal staan. Jullie wel?
Het is even wachten voordat de wijzigingen overal zijn doorgevoerd, ik zit bij een andere lease maatschappij en daar was het gisteren bijgewerkt zoals het op Skoda.nl staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:24
Tieske88 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:20:
[...]

[Afbeelding]

[...]

[...]

[...]

De Scenic heeft een vrij grote kofferbak qua liters, maar het is vooral ruimte in de hoogte. Vooral even gaan kijken om een goed beeld te krijgen, maar afgelopen weekend met gemak 5 handbagage koffers en 4 rugtassen erin kwijt gekund en nog ruimte over. In een station (had hiervoor een Focus station uit 2020) is er wel meer ruimte qua oppervlakte (breedte x diepte). Maar kon er makkelijk de kinderwagen in kwijt met de wieg erop. Nu inmiddels alleen de buggy nog ipv de wieg, dat scheelt :)

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelledg99
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:32
Hi allemaal, ik mag een leaseauto gaan uitzoeken. Ik heb niet perse verstand van auto's, dus het 'gevoel' van een auto zegt me niet zoveel. Wel ben ik gevoelig voor goede infotainment. Alhoewel ik vooral rij met Android Auto/Carplay.

Leasebudget: €750 (15% overschrijding mogelijk maar heeft niet mijn voorkeur)
Kilometrage per jaar: 30.000
Contractduur: 60 maanden / 5 jaar
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: Exclusief
Merkbeleid, zo ja, welke: Geen Tesla
Overige afhankelijkheden: Elektrisch, actieradius minstens 400 km WLTP (liefst meer),
Specifieke wensen: Goede ACC en lane assist met stop & go (geautomatiseerd filerijden), ik rijd nu een VW Polo uit 2023 en vindt het fijn dat hij met Travel Assist actief meestuurt in plaats van je corrigeert als je tegen de lijn aan zit.
Trekhaak (voor aanhanger/fietsendrager, niet voor caravan)
Catalogusprijs van maximaal €42.000 (voorkeur onder 40K als het kan)
Climatecontrol via app (op afstand verwarmbaar)

Ik ben dus op zoek naar een auto, hij hoeft niet heel groot te zijn maar wat groter dan de VW Polo zou fijn zijn. Een beetje range heeft de voorkeur omdat ik niet thuis kan laden. 360 graden camera zou leuk zijn. Luxe dingetjes zoals automatische achterklep of elektrische stoelverstelling. Ingebouwde Google Maps zou fijn zijn (misschien AAOS), alleen weet ik niet zeker hoe goed dat werkt met de iPhone van mijn vrouw. Stoelverwarming is fijn, stoelverkoeling zou cool (😉) zijn maar zit in deze prijsklasse alleen de in de Tesla Model 3 dacht ik.
Voor komende maandag heb ik een proefrit gepland voor de Hyundai KONA, Kia EV3 en Renault Megane E-Tech.
Skoda Elroq vind ik mooi, maar lijkt met wat opties wel te duur.

Ik hoor graag of jullie nog tips hebben!

[ Voor 1% gewijzigd door jelledg99 op 04-06-2025 15:29 . Reden: prijs aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jouwheld
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:25
jelledg99 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:15:
Hi allemaal, ik mag een leaseauto gaan uitzoeken. Ik heb niet perse verstand van auto's, dus het 'gevoel' van een auto zegt me niet zoveel. Wel ben ik gevoelig voor goede infotainment. Alhoewel ik vooral rij met Android Auto/Carplay.

Overige afhankelijkheden: Elektrisch, actieradius minstens 400 km WLTP (liefst meer),
Specifieke wensen: Goede ACC en lane assist met stop & go (geautomatiseerd filerijden), ik rijd nu een VW Polo uit 2023 en vindt het fijn dat hij met Travel Assist actief meestuurt in plaats van je corrigeert als je tegen de lijn aan zit.
Catalogusprijs van maximaal €45.000 (voorkeur onder 42K vanwege bijtelling)

Ik ben dus op zoek naar een auto, hij hoeft niet heel groot te zijn maar wat groter dan de VW Polo zou fijn zijn. Een beetje range heeft de voorkeur omdat ik niet thuis kan laden. 360 graden camera zou leuk zijn. Luxe dingetjes zoals automatische achterklep of elektrische stoelverstelling. Ingebouwde Google Maps zou fijn zijn (misschien AAOS), alleen weet ik niet zeker hoe goed dat werkt met de iPhone van mijn vrouw. Stoelverwarming is fijn, stoelverkoeling zou cool (😉) zijn maar zit in deze prijsklasse alleen de in de Tesla Model 3 dacht ik.
Voor komende maandag heb ik een proefrit gepland voor de Hyundai KONA, Kia EV3 en Renault Megane E-Tech.

Als je nog even kan wachten en geen suv wilt, kan je ook de Kia EV4 overwegen.
De GT-PlusLine van de EV3 heeft geventileerde voorstoelen, waarschijnlijk krijgt de die EV4 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Catalogusprijs van maximaal €45.000 (voorkeur onder 42K vanwege bijtelling)

My 2cts - ik vind de ACC (TA-oplossing) van VAG (eerder Skoda gereden nu VW) gewoonweg de beste van wat er beschikbaar is op het moment. Dan blijf je na proefritten ook bij VAG (trust me, I tried).
Vind je de Elroq duur in de lease of in de bijtelling? En aan welke bedragen moeten we dan denken?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelledg99
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:32
True schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 14:51:
[...]

My 2cts - ik vind de ACC (TA-oplossing) van VAG (eerder Skoda gereden nu VW) gewoonweg de beste van wat er beschikbaar is op het moment. Dan blijf je na proefritten ook bij VAG (trust me, I tried).
Vind je de Elroq duur in de lease of in de bijtelling? En aan welke bedragen moeten we dan denken?
Duur in de bijtelling, ik heb het idee dat je al snel 3000 aan opties hebt voor de auto compleet is. Dan zit je al tegen de 45K, ik heb de max catalogus waarde in mijn bericht nu ook even aangepast naar 42K met voorkeur onder 40K.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:20
jelledg99 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:30:
[...]

Duur in de bijtelling, ik heb het idee dat je al snel 3000 aan opties hebt voor de auto compleet is. Dan zit je al tegen de 45K, ik heb de max catalogus waarde in mijn bericht nu ook even aangepast naar 42K met voorkeur onder 40K.
De Cupra Born en VW ID3 zijn behoorlijk in de aanbieding momenteel, als je die qua uitvoering passend kan krijgen kan je wel tot een aardig scherpe prijs komen. Zijn wat minder recent, maar in de basis best prima EV"s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

nooberke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:50:
[...]

De Cupra Born en VW ID3 zijn behoorlijk in de aanbieding momenteel, als je die qua uitvoering passend kan krijgen kan je wel tot een aardig scherpe prijs komen. Zijn wat minder recent, maar in de basis best prima EV"s.
Die ID.3 heeft dacht ik vrij recent (jaar geleden) nog een facelift gehad, zeker niet verkeerd; https://www.autoweek.nl/a...n-en-verbeterd-binnenste/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

jelledg99 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 15:30:
[...]

Voor de trekhaak zou je ook kunnen kijken naar een door de dealer gemonteerde trekhaak als dealeroptie - dat scheelt je in de bijtelling, de LMs vinden dit zelden een probleem. Het enige is dat die dan bijv. niet elektrisch in/uit te halen is - en bij sommige modellen is het simpelweg niet een mogelijkheid.
Scheelt je al snel weer een eurootje of 800 - 1000 in de bijtelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:52

Catalogusprijs van maximaal €42.000 (voorkeur onder 40K als het kan)

Ik ben in het bezit van de EV3 en tot dusver zeer tevreden, ook over de ACC. Het enige nadeel is dat er standaard vrij veel veiligheidspiepjes aan staan, maar dit is met een snelkoppeling snel uit te zetten. Ik vind het een onwijs comfortabele auto om te rijden.

De Elroq heb ik kort overwogen, maar icm pakketkeuze raakte dit voor mij uit balans qua bang for buck.

Renault en ACC hoor ik verschillende verhalen over, ook over de snelheidswijzigingen nav verkeersborden. Bij een collega dook de auto op de snelweg een paar keer terug naar 50 per uur. Kan je niet vertellen in hoeverre dit een groter issue is bij andere gebruikers...

Kona, Niro, E-Corsa of een E308 zijn mooie alternatieven denk ik? De BYD verrast mij eigenlijk ook wel, al moet je maar net zin hebben in een "Chinese bak".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tieske88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:09
Helaas ruim buiten budget.
[...]

Helaas zie ik deze verlaging niet bij Directlease, zou wel mooi meegenomen zijn inderdaad.

Buiten de scenic die we nog moeten gaan bekijken is de lijst wel ingekort naar 3 (of eigenlijk 2):
Samen met mijn vrouw ons oorspronkelijke lijstje nagelopen en we kwamen uit op de keuze van ofwel de Capri Select met een optiepakket ofwel de Enyaq 85 selection zonder opties (nagenoeg even duur). Ikzelf ben nog even aan het kijken geweest naar een Enyaq 60 coupé Selection met clever pakket en aangepaste velgen (ook net zo duur). Daarna alle configuraties eens naast elkaar gezet qua beeld. Voor mij persoonlijk valt hiermee de Enyaq 85 selection vanwege de minder uitgebreide opties en vooral ook de looks.

Voor nu dus de keuze eigenlijk tussen 2. Hoofd zegt Ford (grotere accu, echt een afwijkend merk EV, maar daarentegen niet overtuigd van de looks), hart zegt Enyaq coupé (ondanks de basisversie toch een veel fraaiere auto (met standaard panorama dak) alleen helaas een kleiner accupakket).

Nog maar eens goed over nadenken en overleggen met mijn wederhelft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Tieske88 schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:14:
[...]

Helaas ruim buiten budget.

[...]

Helaas zie ik deze verlaging niet bij Directlease, zou wel mooi meegenomen zijn inderdaad.
Offert opvragen per mail waar je de verlaagde aanschafprijs in benoemt wil nog wel eens een leuk aanbod opleveren.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:36
Opel Grandland Electric
Mazda 6e
KGM Torres EVX :P

-

Pagina: 1 ... 66 67 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over welke leaseauto je gaat kiezen (long lists, short lists, discussies over voor- en nadelen van bepaalde auto's, pronken met de uiteindelijke keuze, etc.). Voor discussies over andere lease-aangelegenheden zoals over leasebudgetten, bijtelling, eigen bijdrage, eigen risico, leaseovereenkomsten, etc. is er een ander topic: Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 en Private Lease - Deel 1

In de openingspost van dit topic staat een template. Graag deze gebruiken als je begint in dit topic.