Allerlei EV's op de lijst en dan de Model Y vergeten? De versie van 50K geeft qua prijs-kwaliteit echt al die modellen flink ervan langs. Vooral omdat je bij Tesla voor 50K echt klaar bent, en bij VAG de teller gaat lopen qua optiepakketen.born2tweak schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:54:
Leasebudget: €1.550
Kilometrage per jaar: 40.000
Contractduur: 48 maanden
Inclusief of exclusief brandstofcomponent: inclusief
Merkbeleid, zo ja, welke: representatief, 4 deurs.
Overige afhankelijkheden: n.v.t.
Specifieke wensen: Ik zou graag EV willen gaan rijden, vanwege de milieu voordelen en het luxe gevoel van electrisch rijden. Wat het daarbij lastiger maakt: graag met trekhaak en minimaal 1500 kg voor aanhanger en eventueel caravan.
Ik rij echt niet veel km's per dag, het is een benefit die bij m'n functie komt. Ik heb hem dus voornamelijk voor woon-werkverkeer en kan er ook privé gebruik van maken. Ik heb een oprit waar ik zelf zou kunnen laden. Ik moet wel een aantal keren per jaar naar vestigingen in de UK of Denemarken, maar vind het niet erg om dan een laadpauze in te lassen. Daarnaast gaan we over het algemeen met de auto op vakantie naar Zuid-Europa.
Ik rij nu een Seat Tarraco en vind de ruimte die we nu hebben wel erg prettig met 3 pubers.
Ik heb in ieder geval al gekeken naar de volgende opties:Met deze brede range aan opties is het lastig kiezen en ik weet dus ook nog niet waar ik moet beginnen! Wie heeft er een tip hoe ik de lijst korter in plaats van langer maak? Er zijn namelijk nog veel meer kanshebbers.
- Kia EV6 GT Line
- Skoda Enyaq iV (Coupé)
- Volkswagen ID4/ID5
- Volvo V60 Recharge
- Audi Q4 e-tron
- Peugeot 508 SW
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340