Ja hij lijkt wat pace te vinden. Hoewel +8,5s nog wel te veel is.hoevenpe schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:31:
[...]
In ieder geval P4, helaas vooraan weer Mercedes zoals vanouds.
VER moet voor een undercut gaan, anders komt hij BOT nooit voorbij
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Doet Max ook hoor als ie op P1 rijdt. Men laat graag gewoon dat soort opmerkingen horen van wie er P1 rijdt om kunstmatig spanning te creëeren alsof de wagen in P1 in de problemen komt.sjufke schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:40:
En weer klagen. Hij rijdt weer vooraan hoor
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Perez loopt in, max wordt nu opgehouden en heeft last van lagging oid
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Willen de mensen die klachten over de opmerkzaamheid van Olav hebben zich naar het andere topic begeven a.u.b.?
Olav zit op een laptop en een paar iPad's de race te verslaan, ik wil jullie het nog wel eens beter zien doen.
Olav zit op een laptop en een paar iPad's de race te verslaan, ik wil jullie het nog wel eens beter zien doen.
"When you grow up your heart dies"
Misschien proberen op een andere plek.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Max klaagt al een paar keer over "lagging" in "fourth gear"
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Max is echt sneller dan Bottas, maar de DRS is steeds niet afdoende. Max verliest ook vaak wat voor het rechte stuk. Volgens mij komt dat omdat er een vertraging tussen het schakelen van drie en vier zit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik probeerde behulpzaam te zijnsjaool schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:42:
Willen de mensen die klachten over de opmerkzaamheid van Olav hebben zich naar het andere topic begeven a.u.b.?
Of die Honda van Max staat niet helemaal open of ze hebben stappen gemaakt bij Mercedes, want Max komt met DRS niet echt veel dichter naar BOT op het rechte stuk.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wie is toch die Olav waar ik zoveel over hoor?sjaool schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:42:
Ah daar istie dan de snelste ronde.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ik heb het idee dat Honda het probleem van de deployment van de hybride systemen nog steeds niet op orde heeft. Wel snel genoeg, maar nog steeds slechte software
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Pitstop incoming!DaniëlWW2 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:42:
Max is echt sneller dan Bottas, maar de DRS is steeds niet afdoende. Max verliest ook vaak wat voor het rechte stuk. Volgens mij komt dat omdat er een vertraging tussen het schakelen van drie en vier zit.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
VER steeds op .700 voor start finish, net te weinig om gat te overbruggen.
Moet je even naar Olav of Jack Tweeten...
Olav meldt zich bij dezeBlokker_1999 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:43:
[...]
Wie is toch die Olav waar ik zoveel over hoor?
De mediums gaan denk ik pas bij ronde 35 echt tijd kosten. Druk houden op Bottas nu en helaas kan Hamilton profiteren, maar ja daar is een teamgenoot voor, het hoort bij het spel.
Om daar even serieus op in te gaan: Als je voorop rijdt tijdens een race dan weet je als rijder niet wat er áchter je gebeurd en ga je iedere 'afwijking' in je eigen voertuig als belemmering voelen.Blokker_1999 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:41:
[...]
Doet Max ook hoor als ie op P1 rijdt. Men laat graag gewoon dat soort opmerkingen horen van wie er P1 rijdt om kunstmatig spanning te creëeren alsof de wagen in P1 in de problemen komt.
Ik rijd uiteraard niet met F1 spul maar ook met motorfietsen tijdens een 'simpele' lokale race ervaar je dat 'gevoel' .
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Bijdrag Plooij: Bij Ferrari moeten ze nog wat oefenen.
Wow.
Wow.
Nog even oefenen Ferari pitstop bois!groggy schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:44:
Jack plooij wc reporter
Alsof die gasten niet dag en nacht trainen :’)
Wc= world championship?groggy schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:44:
Jack plooij wc reporter
Zou iemand med-soft gaan proberen?tweakduke schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:44:
De mediums gaan denk ik pas bij ronde 35 echt tijd kosten. Druk houden op Bottas nu en helaas kan Hamilton profiteren, maar ja daar is een teamgenoot voor, het hoort bij het spel.
Jack Plooi verdient makkelijker zijn geld dan Bottas
Gelukkig heeft wel een goede verbinding zo te horen. Vind het knap dat ze allemaal kunnen doen vanaf een hotelkamer. 👍sjaool schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:42:
Wat betekend precies als je over de tracklimit gaat? Krijg je dan een time penalty?
Ze hadden net een 2.2sec.. Niet slecht.mr thee schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:45:
De pitstops bij Ferrari zijn al heel lang ruk.
Waarom zit die pannenkoek daar nog steeds?mr thee schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:45:
De pitstops bij Ferrari zijn al heel lang ruk.
Daar zit ik stiekem wel op te hopen. Norris ging wel van softs naar medium als ik het goed heb gezien / onthouden.
Ja dat is een van de mogelijkheden.HollowGamer schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Gelukkig heeft wel een goede verbinding zo te horen. Vind het knap dat ze allemaal kunnen doen vanaf een hotelkamer. 👍
Wat betekend precies als je over de tracklimit gaat? Krijg je dan een time penalty?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eerst waarschuwingen, daarna straf.HollowGamer schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:46:
[...]
Gelukkig heeft wel een goede verbinding zo te horen. Vind het knap dat ze allemaal kunnen doen vanaf een hotelkamer. 👍
Nee MNax moet het anders doen, op het rechte stuk gaat het niet lukken, ze hebben gewoon geen goede inzet van de hybride systemen en zit nu zijn banden te verbranden
Moet je nagaan hoe goed die auto is als hij nog steeds dit tempo rijdt.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Die banden zijn harder dan het asfalt dus.wowly schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:47:
Nee MNax moet het anders doen, op het rechte stuk gaat het niet lukken, ze hebben gewoon geen goede inzet van de hybride systemen en zit nu zijn banden te verbranden
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je mag drie keer over de lijn en dan een straf. Of bij de derde keer al een straf. Kan inderdaad een tijdstraf zijnHollowGamer schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:46:
[...]
max: mode 6
Hoe slecht werkt de Chromecast functie op dit moment bij jullie? Om de paar minuten vliegt die er hier uit, zowel vanuit de F1 app/browser als via Race Control.
Second gear toch?
Ach je kan prima in 1x van 2 naar 4 en terug.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Afstand tussen VER en PER blijft rond de 8 sec.
STR op nog rood.... in rondje 30. niet slecht.
Tja blijkbaar zit hij er verstandig aan doen om ook ziggo sport aan te hebben... Dan had hij inhaalacties kunnen spotten. Geen idee welke schermen hij allemaal kijkt naar ik hoor hem nooit info geven die op het tv scherm ook niet te zien zijn.sjaool schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:42:
Dit dus.
Max zou undercut proberen? want hij komt dan achter perez terrecht. perez gewoon heel lang buiten laten blijven tot de mercedessen een keer moeten pitten.
Ik schat dat de softs beter zijn op de redbull. Wordt wel lange stint..
Ik schat dat de softs beter zijn op de redbull. Wordt wel lange stint..
max: engine 11
Ooh ja, hahahaha. Moet wel zeggen dat het nu minder is dan bij Q1 gisteren. Misschien wat decoratie aan de muur gehangen.
Zelfde geldt voor SKYFunkyTrip schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:48:
[...]
Tja blijkbaar zit hij er verstandig aan doen om ook ziggo sport aan te hebben... Dan had hij inhaalacties kunnen spotten. Geen idee welke schermen hij allemaal kijkt naar ik hoor hem nooit info geven die op het tv scherm ook niet te zien zijn.
Ach de hazen moeten nog stoppen..dawg schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:48:
Die Williams, wat een drama, nu al +1 lap.
Die 3e versnelling is net wat hij mist bij het doorversnellen in de laatste bocht.
Das een tragere setting dan?wowly schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:49:
max: engine 11
VER de hele ronde in de versnellingsbak van BOT, met uitzondering laatste bocht en daarna rechte stuk.
Waiting on the world to change
Hoe kan die HAM nou weer 4 seconden uitlopen... dacht dat RBR dit seizoen even snel/sneller zou zijn dan Mercedes.... Lijkt erop dat ze het lek al weer boven hebben daar
De Alpha Tauri’s vallen ook tegen... die leken zo’n snelle auto te hebben... of is het toch weer de Honda motor?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mercedes is net wat te snel in de laatste paar bochten en op het rechte stuk. Maar ik denk dat de RB sneller is over een ronde zonder DRS.
...
Omdat Bot.Scorpio861 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
Hoe kan die HAM nou weer 4 seconden uitlopen... dacht dat RBR dit seizoen even snel/sneller zou zijn dan Mercedes.... Lijkt erop dat ze het lek al weer boven hebben daar
"I have no steering wheel!"
Ham rijdt snelste raceronde.
4 seconden, in 33 ronden. Nou nou..Scorpio861 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
BOT versnelt zoveel beter uit de laatste bocht... Dat doet MERC gewoon veel beter. Dat is beslissend (nu) op dit DRS circuit.
Heb je gezien dat er iemand voor Max zit te suffen?!Scorpio861 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
Hier ook drama.. toch maar het zenderpakket nemen en go opzeggen na de race.ZodiacNL schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:48:
Hoe slecht werkt de Chromecast functie op dit moment bij jullie? Om de paar minuten vliegt die er hier uit, zowel vanuit de F1 app/browser als via Race Control.
Inmiddels haakt ie af... Toch die motor/bak?pinda powerrr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:50:
VER de hele ronde in de versnellingsbak van BOT, met uitzondering laatste bocht en daarna rechte stuk.
Maar Bottas is misschien langzamer, maar dan moet je er eerst langsScorpio861 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Doet Olav dit elke race al jaren lang of niet?sjaool schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:42:
Gebruik Race Control v2.1.0 op een laptop om naar tv te streamen misschien dat het dan beter gaat. Op mijn laptop namelijk geen enkel probleem.Verwijderd schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
Wij kijken via de F1 app maar het valt steeds weg, opzeggen die hap.
Misschien dat ze de motor terug hebben moeten schroeven voor de betrouwbaarheid.PatrickC schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
De Alpha Tauri’s vallen ook tegen... die leken zo’n snelle auto te hebben... of is het toch weer de Honda motor?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Als je een 3e versnelling mist is het lastig..vliegnerd schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
BOT versnelt zoveel beter uit de laatste bocht... Dat doet MERC gewoon veel beter. Dat is beslissend (nu) op dit DRS circuit.
“I only have first gear!”simons schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:51:
"I have no steering wheel!"
We zijn pas op de helft. Wellicht nog even doorrijden en dan naar softs? Zou een voordeel voor Max kunnen zijn. Die softs deden het niet zo best op de Mercs?
sjaool schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:52:
[...]
Gebruik Race Control v2.1.0 op een laptop om naar tv te streamen misschien dat het dan beter gaat. Op mijn laptop namelijk geen enkel probleem.
offtopic:
Hier op Chromecast Google TV geen problemen en strak beeldje al de hele race
Hier op Chromecast Google TV geen problemen en strak beeldje al de hele race
Radio van Max ff gemist?
Zo te zien past RBR de strategie van VER aan.
Niet vergeten dat ie al heel de race in vuile lucht aan het rijden is, dat is niet goed voor de banden.
Probeer gewoon iets met Perez, die zit in niemandsland.
Die derde versnelling doet het prima. (Nou ja, onboard is er niets vreemds te merken). Max vindt alleen dat de derde of vierde versnelling "lagged". Zal wel iets met het gebruiken van de hybride systemen te maken hebben. (En/of de mapping van de motor)
Nee, er zit lag op. Ook niet heel prettig, maar de versnelling is er wel nog. Maar goed, verder een oersaaie race. Vrijwel geen actie :\ Meer circuits zoals Imola, minder zoals Portugal.
wat dan?
dacht dat er alleen een schakel issue was met 3 of 4.
Dus niet optimaal schakelen maar wel gewoon alle versnellingen tot zijn beschikking
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Die gaat wellicht naar Soft, dat is de bedoeling (af te leiden aan radioverkeer).Justevo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:54:
Probeer gewoon iets met Perez, die zit in niemandsland.
jup, max moet afstand nemen. Perez moet aansluitemn
max box
max box
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.