"When you grow up your heart dies"
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Foutje in bocht 14sambalbaj schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:21:
ehm, hoe dan?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
dat dacht ik ook. Was laat met DRS voglens mijrenegrunn schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:21:
Max mistte DRS?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
HAM had zijn batterij extra opgeladen, daarom liet hij zich iedere keer iets terug zakken.renegrunn schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:21:
Max mistte DRS?
En Max had geen DRS?
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 02-05-2021 16:22 ]
Is dat de verleden tijd van het werkwoord misten?renegrunn schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:21:
Max mistte DRS?
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Bensimpel
Positieve meneer
Nergens.dawg schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:21:
Waar is Perez als je hem nodig hebt?
😆 - Denk ook eens om ;)
Én zonder DRS ... Foutje van Max.Hippocampus schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:21:
Zo, die HAM kwam als een raket langs.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Klachten over Olav in het andere topic.Bart-Willem schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:22:
Die Mol mist echt weer 90%.Wel balen dat Hamilton Verstappen heeft terug kunnen pakken.
Waiting on the world to change
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 02-05-2021 16:23 ]
Hoe weet jij dat? Ik heb die twee op onboard op het scherm bij mij.pinda powerrr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:23:
Het is wel duidelijk dat het echt alleen nog maar om HAM-VER gaat, de rest geen aandacht meer
Komt wel in de herhaling denk ik... Maar volgens mij stond de vleugel 'dicht' op de MERC (weet 't niet zeker).
Vandaag is het wel heel erg veel ja. Hij noemde volgens mij bij de start zelfs Hamilton op pole 2/3 X achter elkaar.Bart-Willem schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:22:
Die Mol mist echt weer 90%.Wel balen dat Hamilton Verstappen heeft terug kunnen pakken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Hoeft niet, Bottas sloopt zijn banden gewoon. (as is tradition)ZeRoC00L schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:24:
Valtteri this is James...
Sparen, afkoelen etc.Blokker_1999 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:24:
Is Bottas nu sneller gaan rijden, of kan Max niet goed volgen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hij zit in z'n hotelkamer z'n best te doen met een paar laptops en een tablet.Quad schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:24:
[...]
Vandaag is het wel heel erg veel ja. Hij noemde volgens mij bij de start zelfs Hamilton op pole 2/3 X achter elkaar.
Max lijkt de pace te missen.
Ham 1.
Max heeft goede pit nodig en een foutje van BOT
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoezo, Max en Lewis hebben elkaar al een keer ingehaald en Lewis gaat Bottas zo ook pakken. Genoeg strijd vooraan lijkt mij vooralsnog?HollowGamer schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:23:
Ik vrees voor treintje rijden.. voor mij mag de F1 stoppen met de top 3 continue in beeld brengen, alles daarachter is veel interessanter.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Best wel vroeg in de race...
En zo niet, dan hebben we nog een pitstop die mis gaat.Hippocampus schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:25:
[...]
Hoeft niet, Bottas sloopt zijn banden gewoon. (as is tradition)
Hopelijk op de witte band nietExocet schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:25:
Mercedes dus gewoon te snel
Of andere mazel voor HAM....pinda powerrr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:25:
[...]
En zo niet, dan hebben we nog een pitstop die mis gaat.
Volg je bankbiljetten
Pak de one-way wheelgun er alvast bij....pinda powerrr schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:25:
[...]
En zo niet, dan hebben we nog een pitstop die mis gaat.
Ach ja, buiten dat vind ik het prettig om te luisteren en naar te kijken.MikeyMan schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:25:
[...]
Hij zit in z'n hotelkamer z'n best te doen met een paar laptops en een tablet.
Bottas verdedigd wat hij kan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
DUGG
P4 staat op softs, die hebben hun beste tijd gehad.sjaool schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:26:
Eigenlijk idioot dat er alweer 5.5s zit tussen de P3 en P4.
Huh? Tijden blijven vrijwel gelijk hoordawg schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:26:
Max houdt ze niet bij. Jammer. Dit mag niet teveel races gebeuren anders wordt dit seizoen weer niks.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zou het doen!
Zou eerder zeggen dat RB de pace weer mist t.o.v. MB.Dentist schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:25:
Wat een gewouwel, max lijkt helemaal niet pace te missen.. blijft tussen 1 - 1.3sec.
Elect a clown, expect a circus.
Ik hoop op boemZewatanejo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:
BOT gaat HAM niets kado doen. Kan nog leuk worden....(hoop ik)
Eerst zien, dan geloven...Zewatanejo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:
Volg je bankbiljetten
Rosberg rijdt niet meerrammes schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:
Het is ook al weer te lang geleden dat de twee Mercedessen elkaar eraf tetsen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:10
Gat blijft redelijk hetzelfde.
Het is Checo Perez.Slasher schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:28:
Wat zegt die Olav Moll nou steeds : Tsjekko Perez?
hij volgt gewoon. Dat dramatische gedoe de hele tijd over 'zie je wel, gaan we weer, de pace is er niet, etc..'MaZo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Zou eerder zeggen dat RB de pace weer mist t.o.v. MB.
Je kunt er niet constant dicht achter blijven rijden zonder je banden te slopen.MaZo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Zou eerder zeggen dat RB de pace weer mist t.o.v. MB.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hij deed dat destijds ook slim, jij punten pakken? dan samen eraf.
Ik zou het doen!
Kwam in drive to survive ook naar voren dat bottas aangeef een keer de team orders opgevolgd had dat hij ham voor moest laten maar eigenlijk direct spijt had. Dat ging die niet nog een keer doen.Zewatanejo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:27:
Nee. Tsjakka, Perez!Slasher schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:28:
Wat zegt die Olav Moll nou steeds : Tsjekko Perez?
Dacht dat het Sergio was. of zeggen ze dat anders in Mechiko?
Elect a clown, expect a circus.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is Sergio Perez. Checo is toch soort van afkorting van Sergio
Signature
Bijnaam/ koosnaam toch?Slasher schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:29:
[...]
DUGG
Het is in deze fase idd afwachten, eventueel profiteren van fouten van de anderen en de banden goed houden tot de pitwindow en afgesproken strategie.Dentist schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:28:
[...]
hij volgt gewoon. Dat dramatische gedoe de hele tijd over 'zie je wel, gaan we weer, de pace is er niet, etc..'
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Klopt maar iedere in de paddock noemt hem Checo en de pers dus ook.Slasher schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:29:
[...]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:10
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.