Acties:
  • +1 Henk 'm!
Apple Says New 12.9-Inch iPad Pro is 'Functionally Compatible' With Older Magic Keyboard, But Fit May Be Imperfect When Closed

Oftewel dat werkt dus gewoon. Die 0,5mm ga je echt niet merken.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 29-04-2021 23:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33

Aiii

何これ

Thanks. Inderdaad zoals verwacht, maar heel fijn dat Apple dat bevestigd, dat had ik dan weer niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Overigens moet ik wel steeds meer hikken van de prijs. Het model die ik ga kopen is € 1389,-. Geld is geen issue, maar het is wel echt een hele absurde prijs.

Je zal de 1TB of 2TB maar nodig hebben :-(

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 29-04-2021 23:37 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 11:03
Redondo1982 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:36:
Overigens moet ik wel steeds meer hikken van de prijs. Het model die ik ga kopen is € 1389,-. Geld is geen issue, maar het is wel echt een hele absurde prijs.

Hier ook. Had tot 2 maanden geleden de 2018 11 inch en wil heel graag upgraden naar de 12.9. Maar de prijs doet wel een beetje pijn :+
Ook omdat ik continue mooie prijzen voor het 2020 model tegenkom.

Maarja ik wil een beter scherm en m1 (het lcd scherm stelde mij een beetje teleur toen ik van samsung oled switchte) dus ogen dicht en gewoon op de bestelknop klikken morgen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 29-04-2021 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oké ben er nog steeds niet uit. Dus:

Poll: Voor welke kleur gaan jullie?
Spacegrijs
Zilver
ik ga niet upgraden maar wil wel stemmen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403570&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-06 12:21
Is er een bepaald tijdstip wanneer je de nieuwe producten kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBAMG
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-06 19:53
Ik twijfel ook nog of ik voor de 128gb of 256gb zal gaan. Ook geen idee hoe groot apps gaan worden de komende jaren en het is de bedoeling dat de Ipad toch wel een tijdje meegaat 😉.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MBAMG
ZiSE schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:04:
[...]

Coolblue doet al een tijdje geen pre-orders meer toch. Bestellen kan normaliter op launch maar verwacht deze ronde niet veel voorraad.
Op de website van Coolblue staat een bericht dat de Ipad daar ook te pre-orderen is. Dus extra kans 😉!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17
Justevo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 00:40:
Is er een bepaald tijdstip wanneer je de nieuwe producten kunt bestellen?
14:00 uur.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-04 17:39
Redondo1982 schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:36:

Ik wil de 16GB, voor hopelijk meer mogelijkheden met grafische apps.

Daarnaast ben ik van plan mijn Surface Pro 7 (512GB & 16GB ram) te verkopen die ik nooit gebruik omdat het gewoon geen handige tablet is buiten de ingebouwde kickstand.

Normaal kom ik toe met 512gb, maar ja dat is geen optie. Dan is het maar de 1TB of 2TB afhankelijk van levertijd.

Uiteindelijk is het een absurde prijs voor een tablet, zeker als je weet dat je een macbook pro + een goedkopere ipad kan kopen voor hetzelfde geld.

Het uiteindelijk werken op de iPad zal voor mij wel meevallen (remote desktop en shells), maar er hele dagen op werken is niet de bedoeling. Een deftig toestel voor erbij, en voor on-the-road (cellular).
MBAMG schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:22:
[...]

Op de website van Coolblue staat een bericht dat de Ipad daar ook te pre-orderen is. Dus extra kans 😉!
Helaas verkoopt coolblue niet het magic keyboard met US layout. Ik zal dus voor 1 stuk toch zeker op de apple store moeten bestellen.

[ Voor 0% gewijzigd door anyonas op 30-04-2021 09:07 . Reden: typos ]

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:07
Het nieuwe Magic Keyboard in wit is echt fantastisch, maar ik twijfel echt of het wit wel zo mooi blijft na een tijdje. Heeft iemand ervaring met de witte Folio Case? Hoe gaat het met de vlekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:59
Twijfels...twijfels...

16Gb zou wel handig zijn, ik werk soms met grafische/CAD grote bestanden, en als ik deze ook op de iPad sneller kan openen, en bewerken makkelijker gaat is wel meegenomen.

Wel las ik dat de hoge nits waarde (1000/1600) van het scherm alleen werkt met HDR, en bij gewoon gebruik ook maar de max van 600 is :/
Maar je hebt dan wel de mini-led backlight.

Ik zit toch te twijfelen of ik zal wachten tot de eerste reviews....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:15
MBAMG schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:22:
[...]

Op welke pagina staat dat ze een pre-order gaan doen bij Coolblue? :)
Ik kan alleen het volgende vinden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrhTWDGhpIawgEm8K5lp5rAaRXA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JyDlBwItMVN3g16S4DGpUJw3.png?f=fotoalbum_large

(bron - laatst bijgewerkt 29 april 2021 13.56)

[ Voor 8% gewijzigd door robcoenen op 30-04-2021 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:17
Nachtje over geslapen, de iPad Pro 2020 12,9 inch 256GB van € 779,00 nog in de seal. Ik ga de tablet vooral gebruiken voor browsen, media consumptie (krant, tijdschrift, TV en Serie) en af en toe een film. Misschien dat ik wil gaan tekenen, maar weer € 135,00 erbij. Ik ga ook even de reviews afwachten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MBAMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBAMG
Tja…ik twijfel ook nog steeds 128 gb of 256 gb… Iemand nog tips 😅? Om 13.59 uur maar de knoop doorhakken 😉!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-06 09:36
MBAMG schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 09:59:
Tja…ik twijfel ook nog steeds 128 gb of 256 gb… Iemand nog tips 😅? Om 13.59 uur maar de knoop doorhakken 😉!
Heb je nu een iPad? Kijk hoeveel storage je daar in gebruik hebt en doe dit x2 zodat je wat groeimogelijkheid hebt :)
In mijn geval loop ik tegen de limiet van 256GB aan op mijn iPad Pro 2017 dus ik ga voor de 512GB. Getwijfeld over de 1TB (ivm 16GB RAM) maar ik vind de prijs van de 512GB al gortig zat en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet veel 'Pro apps' te gebruiken.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBAMG
Wordt mijn eerste Ipad, maar moet wel wat jaren meegaan. Ik heb nu nog een Samsung van 64 GB en die staat voor de helft vol. Ik wil wel Procreate en Photoshop gaan gebruiken en een aantal games. Dus geen idee of ik dat red met 128 gb 😅?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-06 21:12
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:01:
[...]

Heb je nu een iPad? Kijk hoeveel storage je daar in gebruik hebt en doe dit x2 zodat je wat groeimogelijkheid hebt :)
In mijn geval loop ik tegen de limiet van 256GB aan op mijn iPad Pro 2017 dus ik ga voor de 512GB. Getwijfeld over de 1TB (ivm 16GB RAM) maar ik vind de prijs van de 512GB al gortig zat en ik verwacht eerlijk gezegd ook niet veel 'Pro apps' te gebruiken.
Mag ik je vragen wat je allemaal met je iPad doet?

Zit zelf aan de 256 GB te denken, lijkt voor mij meer dan genoeg maar dit wordt mijn eerste iPad, dus geen idee hoe snel je het vol krijgt.

Idee is wel dat de iPad mijn laptop ergens moet vervangen voor de meeste taken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
Plisson schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:32:
[...]

Mag ik je vragen wat je allemaal met je iPad doet?

Zit zelf aan de 256 GB te denken, lijkt voor mij meer dan genoeg maar dit wordt mijn eerste iPad, dus geen idee hoe snel je het vol krijgt.

Idee is wel dat de iPad mijn laptop ergens moet vervangen voor de meeste taken.
Puur internet en media consumptie, piekgebruik ligt rond de vakanties dan gaat er een hoop offline content van Netflix en dergelijke mee :) Ik merkte dat 256 GB dan aan de karige kant was zeker nu er steeds neer 4K content komt.

Vind iPadOS veel te beperkt om mijn laptop te vervangen, dus echt alleen als tablet. Is eigenlijk de vervanger van mijn Surface pro 4 die een paar maandjes terug is overleden.

[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 30-04-2021 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Voor de meesten is 128GB meer dan voldoende, zeker icm iCloud. Echter als je zelf al weet dat er piekmomenten zijn waarin hij vol kan raken dan moet je inderdaad een stapje hoger nemen, mits je zonder gezeur wilt doorgaan. Er zijn altijd workarounds, maar iedereen moet voor zichzelf bepalen of dat werkzaam is. Ik zie er zelf niets in om met een externe ssd te gaan werken, want ik wil juist alles zo minimalistisch mogelijk. Ik heb ook makkelijk praten, want ik heb aan 128gb genoeg haha.

Wat je wel ziet bij mensen die voor het eerst een iPad kopen: ze nemen altijd één van de hoogste opslagmogelijkheden; bang dat die vol raakt. Heb ik al zo vaak meegemaakt en dan komt de helft niet eens vol. Dat noemen wij leergeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41
Het is ook erg afhankelijk van je gebruik, ik heb zelf nu een Pro 10.5 64GB en daar gebruik ik rond de 30GB van. Ik gebruik em voor werk, krant, games etc Ik download alleen nooit media en heb alle foto's in iCloud staan dus dan heb je niet echt veel nodig.

Ik ga dus voor de 11 128GB :)

[ Voor 6% gewijzigd door Kassad op 30-04-2021 11:01 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-06 14:34

Grin

Ride si sapis.

Het beste artikel wat ik tot zover heb gelezen over opslag en Apple producten, basicappleguy: Just in case

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Ik had hiervoor de ipad pro 2018 met 512gb maar heb gemerkt dat ik altijd genoeg heb aan 128gb.
Ook de samsung tab s6 gehad met 512gb microsd erin en hetzelfde verhaal.
Gelukkig is de ipad usb-c dus een externe ssd is zo ingeplugd voor het geval dat 128gb te weinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:41
Grin schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:03:
Het beste artikel wat ik tot zover heb gelezen over opslag en Apple producten, basicappleguy: Just in case
Goed artikel. Een collega is laatst van een 256GB iphone ('absoluut nodig, kan niet zonder') naar een 64GB iphone overgestapt omdat de baas best een 12 wou aanschaffen maar alleen in 64GB formaat. Dat bleek geen enkele issue te zijn, kwestie van een paar gewoontes anders indelen (bv foto's in iCloud ipv op het apparaat zelf) en hij heeft nu ineens ruimte over... Nou is dat wel erg extreem maar het laat mooi zien hoe we meer denken nodig te hebben dan we daadwerkelijk nodig hebben :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
@Kassad Dat je een iPhone van je werkgever krijgt is al heel wat, laat staan dat je ook nog mag upgraden naar een duurdere versie. Dat je zelf de kleur mag bepalen is tot daaraan toe.

[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 30-04-2021 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:43
Ik kan je het nog sterker vertellen. Ik heb een iPhone 11 en iPad Pro 2020 van werk.

Toch gebruik ik mijn privé iPhone 11 Pro Max ook voor werk (groter oled scherm) en ga ik nu toch maar de 12.9 iPad Pro kopen voor het scherm…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Kassad schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:11:
[...]

Goed artikel. Een collega is laatst van een 256GB iphone ('absoluut nodig, kan niet zonder') naar een 64GB iphone overgestapt omdat de baas best een 12 wou aanschaffen maar alleen in 64GB formaat. Dat bleek geen enkele issue te zijn, kwestie van een paar gewoontes anders indelen (bv foto's in iCloud ipv op het apparaat zelf) en hij heeft nu ineens ruimte over... Nou is dat wel erg extreem maar het laat mooi zien hoe we meer denken nodig te hebben dan we daadwerkelijk nodig hebben :)
Ja, maar dan heeft ie het dus nog steeds nodig qua ruimte. Alleen richt ie het anders in. Vergeet niet, iCloud / Onedrive etc kosten ook geld.

Ik zou zelf nooit meer zonder de cloud kunnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Redondo1982 op 30-04-2021 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:06
Ik ben de Apple website lekker aan het F5-en, maar het valt me op dat ze daar een ander begrip hebben van 30-4 dan dat ik had.

Zijn jullie er misschien bekend mee wanneer de nieuwe iPads meestal beschikbaar komen?
Was zelf aan het gissen dat het misschien volgens Eastern Time ging?

Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chickpoint schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:55:
Ik ben de Apple website lekker aan het F5-en, maar het valt me op dat ze daar een ander begrip hebben van 30-4 dan dat ik had.

Zijn jullie er misschien bekend mee wanneer de nieuwe iPads meestal beschikbaar komen?
het is vanaf 14:00 onze tijd zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:31

GforceNL

Out of memory....

14:00....

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 07:52
Normaliter is het 14:00 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

Waarschijnlijk om 14 uur, maar je kunt ook een browser addon zoals Distill installeren die automatisch de pagina voor je ververst en een signaaltje geeft als de pagina wijzigt (lees de bestelknop wordt actief ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
Haha thanks!! Ga ik even een wekkertje zetten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik ga vandaag voor de 11 inch 128 GB spacegrey. Zit alleen nog met een uitdaging qua waar te laten bezorgen omdat ik in het weekend van de 21ste met het gezin op Ameland zit.

Backpacker in "[iPad] Levertijden & Beschikbaarheid"

Tips zijn welkom in het levertijden topic ;-)

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:59
Backpacker schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:00:
Ik ga vandaag voor de 11 inch 128 GB spacegrey. Zit alleen nog met een uitdaging qua waar te laten bezorgen omdat ik in het weekend van de 21ste met het gezin op Ameland zit.

Backpacker in "[iPad] Levertijden & Beschikbaarheid"

Tips zijn welkom in het levertijden topic ;-)
Niet bij Apple bestellen, in de hoop dat je de bezorgdatum aan kan passen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Het lijkt erop alsof je bij amac al kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
MartijnMartijn schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:53:
Het lijkt erop alsof je bij amac al kan bestellen.
klopt! al besteld daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10

5 AM PST. Dus over 1 minuut.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-06 16:50
Vreemd, gewoonlijk gaat de store voor een release wel een aantal minuten op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Via de app al te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:10
Apple.com Store is nu ook "live".

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-06 07:50
Nee hoor ook levering momenteel niet mogelijk.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graficon
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 04:53
hier nog niets in be-nl....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
We hebben een aantal artikelen in je Shopping Bag gewijzigd vanwege de beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
Website lijkt een beetje stuk, kon net de 11-inch in het winkelmandje klikken. Toen de 12,9 erin gezet en werd mijn mandje geleegd. Nu staan ze weer op niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké Nice. 12,9” in bestelling. 21-28 mei is het eerste window zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Same.

We hebben een aantal artikelen in je Shopping Bag gewijzigd vanwege de beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 07:46
Justevo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:03:
Klopt, had ik ook. Waarschijnlijk hadden ze er een stuk of 10 op voorraad. Binnen 10 seconden uitverkocht.

[ Voor 5% gewijzigd door honey op 30-04-2021 14:06 ]

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 08:46
honey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:05:
[...]

Klopt, had ik ook. Waarschijnlijk hadden ze er een stuk of 10 op voorraad.
Heb ik ook.. Helaas zit ik niet bij die 10 gelukkige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
Justevo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:03:
Die kreeg ik ook steeds maar iPad zat gewoon in mandje en heb succesvol af kunnen rekenen :)
Leverdatum 21-28 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Mijn winkelmandje was ook leeg na toevoegen. Vervolgens toch nog kunnen bestellen, 14:04 bevestiging :) (12.9 zilver wifi 128gb)

Had 25 euro kunnen besparen door bij amac te bestellen (geeft iets meer onderwijskorting) maar durfde het risico niet te nemen qua levertijden omdat ze al eerder waren begonnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Valinor op 30-04-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 14:27

-SaveMe-

-klik-

Ik kan nog niks bestellen op de apple site ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Besteld:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Link iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:16
F5? Hij is gewoon te bestellen. Soms moet je vorige en opnieuw doen want "We hebben een aantal artikelen in je Shopping Bag gewijzigd vanwege de beschikbaarheid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graficon
besteld: 12' space gray 1tb cellular + keyboard zwart us english + pencil... nu nog even de 4k appletv :-) 21 mei levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
Valinor schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:07:
Mijn winkelmandje was ook leeg na toevoegen. Vervolgens toch nog kunnen bestellen, 14:04 bevestiging :) (12.9 zilver wifi 128gb)

Had 25 euro kunnen besparen door bij amac te bestellen (onderwijskorting) maar durfde het risico niet te nemen qua levertijden omdat ze al eerder waren begonnen.
Ik heb de edu korting bij Apple zelf gepakt, scheelde toch ook bijna 75€. (Werk in het onderwijs vandaar)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C2zLqDcMVNatLwBbbe2cwoa6E0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nsDFcb1zySIyvQ6PlR5thyap.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
Alles is geregeld.
We sturen je een e-mail wanneer je je bestelling kunt ophalen en we sturen nieuws over de bestelling naar:

Gewoon blijven proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Toch gelukt! Een 11" en een 12.9"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Besteld:
Levering Di 4 Mei
Magic Keyboard voor 12,9‑inch iPad Pro (5e generatie) - Engels (VS)

Levering 21 Mei - 28 Mei
12,9-inch iPad Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Justevo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:10:
Alles is geregeld.
We sturen je een e-mail wanneer je je bestelling kunt ophalen en we sturen nieuws over de bestelling naar:

Gewoon blijven proberen :)
Klopt, gewoon blijven proberen. Niet wachten, meteen op afrekenen klikken. Tijdens het betalen werd het weer verwijderd, maar na nog 2 x is het wel gelukt.

Het lijkt meer een website probleem dan een voorraad probleem.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:10:
[...]

Ik heb de edu korting bij Apple zelf gepakt, scheelde toch ook bijna 75€. (Werk in het onderwijs vandaar)
[Afbeelding]
huh hoe doe je dat. Geeft bij mij 1487 euro aan op de onderwijspagina.
De 128gb is 1170.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
De voorraad valt niet tegen, levering is nog steeds 21-28 mei op dit moment
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JnDbdDYDr5QHMIE1MvBO1jjrXho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WC0JVMSK9pv6tajdoo0463w0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graficon
en de appletv ook... nu wachten :-) 21e gaat een bonanza zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-06 07:50
Top alles gelukt hier!
12.9 -256gb nu nog even het keyboard bestellen. Dan kan het keyboard van mijn huidige 11 op V&A

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
Valinor schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:12:
[...]

huh hoe doe je dat. Geeft bij mij 1487 euro aan op de onderwijspagina
Het bedrag ex btw staat in de mail. Met BTW is ie inderdaad 1487€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Yup besteld! 11", 128GB, Space Gray. :) Met onderwijskorting nog, morgen vervalt m'n recht daar op. Wat een mazzel. :P

[ Voor 50% gewijzigd door WhatsappHack op 30-04-2021 14:14 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:22
Hier ook AppleTV 4K en iPad besteld, oude ingeruild. Je kunt dus niet twee artikelen tegelijk in je shopping card hebben en de iPad werd er steeds uitgegooid (artikel is niet meer beschikbaar in die config).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:10:
[...]

[Afbeelding]
Overigens is de controle daarop niet echt aanwezig volgens mij. Meermaals besteld met studenten korting (niet op launch) en altijd gewoon bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 08:46
Uiteindelijk ook gelukt! 11" 256 Space Gray! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickpoint
Nice, heb zowel de 12,9 en 11 inch kunnen bestellen.
Mijn collega's gaan weer blij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Zo, en nu gaan we wachten.

(12.9 256GB Wifi en de nieuwe Apple TV)

[ Voor 18% gewijzigd door Aiii op 30-04-2021 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Weird. App op de phone deed het wel. Zat op de desktop op de site.
Maar besteld, 12.9 512GB !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:12:
De voorraad valt niet tegen, levering is nog steeds 21-28 mei op dit moment
[Afbeelding]
Dit is niet via Apple? Ik zie nergens een verwachte leverdatum. Al wel betaald met iDeal.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
Donstil schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:14:
[...]

Overigens is de controle daarop niet echt aanwezig volgens mij. Meermaals besteld met studenten korting (niet op launch) en altijd gewoon bezorgd.
Van mij mogen ze controleren, werk in het onderwijs dus volledig in mijn recht de korting mee te pakken :p

Zie nu trouwens wel dat ie 28 mei komt;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7CVCIN2BrAjqMtc_wraWElVyoLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pCngG7ZFeAiweNav0qMRgH5E.jpg?f=fotoalbum_large
Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
honey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:16:
[...]

Dit is niet via Apple? Ik zie nergens een verwachte leverdatum. Al wel betaald met iDeal.
Op de Apple site stond gewoon meteen al de verwachte leverdatum en in je bestellingoverzicht staat nu waarschijnlijk "2-3 weken".

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Dat is wel via Apple.
Leverdatum wordt Bij iDeal later zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Mijn bestelling is opgeschort. :(

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Te verzenden artikelen
Verzending 1
Verzendklaar: 2-3 weken
Levering: Bezorgdatum: 21 Mei - 28 Mei door Expreslevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Tomba schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:17:
[...]

Van mij mogen ze controleren, werk in het onderwijs dus volledig in mijn recht de korting mee te pakken :p

[Afbeelding]
Hebben jullie dat ook?
[...]

[Afbeelding]
Hebben jullie dat ook?
Ja ligt er aan welke pagina ik bekijk: 21-28 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
[...]

Zeker wel bij Apple, screenshot van de pagina zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Zie nu trouwens dat ze m'n creditcard nog niet gecharged hebben, dus hoop dat dat z.s.m. volgt. :P Bij de bestelling van de Mac Mini met M1 duurde dat een paar dagen, dus maak me geen zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

[Afbeelding]
Hebben jullie dat ook?
Ja ik werk niet in het onderwijs vandaar.

De datum in de order pagina is altijd de laatste van het window. In dit geval dus 28mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/screenshot2021-04-30aryjk8.png

28 mei is de placeholder voor als ie op word verwerkt staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:18:
Zie nu trouwens dat ze m'n creditcard nog niet gecharged hebben, dus hoop dat dat z.s.m. volgt. :P Bij de bestelling van de Mac Mini met M1 duurde dat een paar dagen, dus maak me geen zorgen.
Zodra je order naar “verzending wordt voorbereid” gaat pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandarijntje
honey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:18:
Geen zorgen, dit is met een iDeal betaling altijd. Over max een uur of 6 krijg je daar netjes je leverdatum te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Hebben jullie dat ook?
Ja, hier staat hetzelfde. Zowel voor m'n iPad als Apple TV. Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij laat hij daar standaard de laatst mogelijke datum zien van het tijdvak, daadwerkelijke levering is in mijn ervaring vrijwel altijd de eerste datum van het mogelijke tijdvak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Ondertussen is het al 3 Jun - 17 Jun voor de 1-2TB versies met cellular

[ Voor 32% gewijzigd door anyonas op 30-04-2021 14:22 . Reden: meer detail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBAMG
Ook via de app besteld…toch voor de 12.9 128gb gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Longbowh schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:19:
[...]

Ja, hier staat hetzelfde. Zowel voor m'n iPad als Apple TV. Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij laat hij daar standaard de laatst mogelijke datum zien van het tijdvak, daadwerkelijke levering is in mijn ervaring vrijwel altijd de eerste datum van het mogelijke tijdvak
correct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:49
Hier ook om 14:01 de Space Gray iPad Pro 12,9'' 1TB, WiFi + Cellular, inscriptie + zwarte Magic Keyboard van de edu store: 2.073€ + 375€ euro.

Keyboard wordt dinsdag 4 mei al geleverd, de iPad 21-28 mei.

Daarnaast gelijk Apple 4K TV, helaas geen edu korting, levertijd 21-28 mei

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik heb de ipad 11” gekocht met witte magic keyboard, maar bij de keyboard staat voor de 11” ipad pro 3e generatie. De 12” is 5e. Gaat dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Je kom toch niet per ongeluk een 2020 model bestellen he ? Je ziet nergens dat het een 2021 model is ...
Naja, de prijs dan, 1549 voor de 512GB ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankb15
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-06 15:25
Bij amazon.de zijn de prijzen al stuk iets lager > https://www.amazon.de/sto...ef3b6844b06a&ref_=ast_bln

Ik zag 11inch prijzen aan voor 12,9 inch.

[ Voor 14% gewijzigd door frankb15 op 30-04-2021 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:48
Mandarijntje schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:19:
[...]

Geen zorgen, dit is met een iDeal betaling altijd. Over max een uur of 6 krijg je daar netjes je leverdatum te zien.
Ik krijg helemaal geen iDeal optie ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anyonas schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:20:
Ondertussen is het al 3 Jun - 17 Jun
Verschilt per type waarschijnlijk. Ik zie voor de 12,9 nog 21-28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anyonas
Donstil schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:22:
[...]

Verschilt per type waarschijnlijk. Ik zie voor de 12,9 nog 21-28
klopt ik had net mijn bericht bewerkt. 1-2TB met cellular.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Amazon DE zegt dat ze op voorraad zijn en stuk goedkoper, 1199 voor 512GB model. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
honey schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:18:
Je bestelling is opgeschort

Same here

Maar kan wel gewoon nieuwe bestellen. Beetje vreemd.

[ Voor 12% gewijzigd door Justevo op 30-04-2021 14:27 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.