Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
CheopsChefren schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:35:
Een review gezien op YouTube die niet 100% gecharmeerd was van het nieuwe XDR display, dit omdat de afstand pencil tip - tekenoppervlak iets groter is geworden. Kan iemand zich daar iets bij voorstellen?

YouTube: M1 iPad Pro Review
Minder afstand is natuurlijk beter. Op de oude iPad Pro’s kon je daar ook iets van merken. Maar ik
betwijfel dat het echt een probleem is. Je went er vast heel snel aan.

Paperlike is echt ruk. Er is niks met op glas tekenen, je moet er alleen aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

BurrowedLurker schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:52:
[...]

Minder afstand is natuurlijk beter. Op de oude iPad Pro’s kon je daar ook iets van merken. Maar ik
betwijfel dat het echt een probleem is. Je went er vast heel snel aan.

Paperlike is echt ruk. Er is niks met op glas tekenen, je moet er alleen aan wennen.
Dat kun je niet zo algemeen stellen. Tekenen, kunst en dat soort dingen zijn subjectief. Fingerspitzengefühl wee'jwel. Ik heb overigens Belle Mond Kent.

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
druipgrot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Dat kun je niet zo algemeen stellen. Tekenen, kunst en dat soort dingen zijn subjectief. Fingerspitzengefühl wee'jwel. Ik heb overigens Belle Mond Kent.
Akkoord, ik kan me voorstellen dat sommige mensen het fijner vinden om te tekenen.

Wat echter wel gewoon objectief en duidelijk waarneembaar is, is dat je de beeldkwaliteit van het scherm er mee ruïneert.

Ik heb oprecht mijn vraagtekens bij mensen die de iPad met XDR kopen en er vervolgens een paperlike op doen. Daarmee heeft de hele upgrade in schermtechniek in één klap geen zin meer. Tenzij je dan echt bijvoorbeeld de snelheid van de M1 wilt, wat voor tekenen in de meeste use-cases niet noodzakelijk is, kan je beter wat geld besparen en een 2018 model kopen. Naar mijn inzien iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

BurrowedLurker schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:17:
[...]

Akkoord, ik kan me voorstellen dat sommige mensen het fijner vinden om te tekenen.

Wat echter wel gewoon objectief en duidelijk waarneembaar is, is dat je de beeldkwaliteit van het scherm er mee ruïneert.

Ik heb oprecht mijn vraagtekens bij mensen die de iPad met XDR kopen en er vervolgens een paperlike op doen. Daarmee heeft de hele upgrade in schermtechniek in één klap geen zin meer. Tenzij je dan echt bijvoorbeeld de snelheid van de M1 wilt, wat voor tekenen in de meeste use-cases niet noodzakelijk is, kan je beter wat geld besparen en een 2018 model kopen. Naar mijn inzien iig.
Dat is een tegenstelling ja. Erwin van Bright noemt de iPP eigenlijk vooral geschikt als gereedschap voor illustratoren. Daarbij is ie niet geporteerd van Paperlike. Maar hij zal ook wel begrijpen dat veel tekenaars en illustratoren wel Paperlike gebruiken. Weer zo'n tegenstelling. Uit reviews heb ik wel begrepen dat Bellemond minder inbreuk maakt op de helderheid van het scherm. Het wordt mijn eerste iPP dus tja, ik weet van toeten noch blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
@CheopsChefren
Nope, want dan was dit punt wel in meer reviews naar boven gekomen. Iedereen probeert de iPad Pro nu uit. Er zaten wel meer weirdo uitspraken bij in die video.

De conclusie van oa. Arstechnica.com maakt wel mij wel razend nieuwsgierig. Terwijl ook duidelijk wordt dat de hardware upgrade nu een enorme sprong vooruit maakt, dat duidelijker wordt dat de software achter blijft om ook het maximale uit de M1 te kunnen persen. Hopelijk wordt dit snel aangepakt bij de WWDC van volgende maand.
This is the best screen we've ever seen in a tablet—it's one of the best screens we've seen in any personal computing device, period.
https://arstechnica.com/g...-way-faster-thanks-to-m1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Hoe maak je een White Magic Keyboard schoon, hoe houd je 'm wit, dat wordt een trendy vraagje als ik de reviews zo zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anyonas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 10:04
CheopsChefren schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 21:35:
Een review gezien op YouTube die niet 100% gecharmeerd was van het nieuwe XDR display, dit omdat de afstand pencil tip - tekenoppervlak iets groter is geworden. Kan iemand zich daar iets bij voorstellen?

YouTube: M1 iPad Pro Review
oei, meer afstand tussen scherm en pencil, en dat shadow effect aan de randen. Dealbreaker! :o

It's dark but I don't want to find the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Corrigan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:26:
@CheopsChefren
Nope, want dan was dit punt wel in meer reviews naar boven gekomen. Iedereen probeert de iPad Pro nu uit. Er zaten wel meer weirdo uitspraken bij in die video.

De conclusie van oa. Arstechnica.com maakt wel mij wel razend nieuwsgierig. Terwijl ook duidelijk wordt dat de hardware upgrade nu een enorme sprong vooruit maakt, dat duidelijker wordt dat de software achter blijft om ook het maximale uit de M1 te kunnen persen. Hopelijk wordt dit snel aangepakt bij de WWDC van volgende maand.

[...]

https://arstechnica.com/g...-way-faster-thanks-to-m1/
Nice, en van arstechnica zegt dat wel wat ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:51
druipgrot schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:40:
Hoe maak je een White Magic Keyboard schoon, hoe houd je 'm wit, dat wordt een trendy vraagje als ik de reviews zo zie.
Chloor :+

Als je die koopt weet je gewoon dat het een hel wordt. Dat soort dingen zien er leuk uit op video en foto’s, maar in de praktijk na gebruik niet meer. In mijn optiek wordt de witte meer een last dan een lust.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
anyonas schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:06:
[...]

oei, meer afstand tussen scherm en pencil, en dat shadow effect aan de randen. Dealbreaker! :o
Als je hem hoort is het heel minimaal en voor hem absoluut geen dealbreaker. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurian
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 22:57
Nog een review. https://daringfireball.net/2021/05/the_2021_m1_ipad_pros
Bevestiging dat magic keyboard 2020 prima past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:27
Volgens mij valt het wel mee, heb ooit de witte Smart Folio gehad bij mijn eerste 11'' Pro en die bleef wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik teken veel op de iPad dus hoop dat die iets grotere afstand meevalt ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

MartijnMartijn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:32:
[...]

Volgens mij valt het wel mee, heb ooit de witte Smart Folio gehad bij mijn eerste 11'' Pro en die bleef wel netjes.
Nou, mijn witte duelsense PS5 controllers worden toch ook rap vies. Niet echt handig dat wit voor waar je veel met je pollen aanzit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 09:03
-SaveMe- schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 08:56:
Ik teken veel op de iPad dus hoop dat die iets grotere afstand meevalt ...
Hier ben ik ook benieuwd naar.

Ik heb eens zitten denken, maar kijk eigenlijk zelden films, series op de iPad. Het scherm is dus ook niet zo belangrijk. De M1 en de 2GB meer dan misschien weer wel als iPadOS 15 meer kan. Nog even de WWDC afwachten dus.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Redondo1982 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 23:45:
[...]

Chloor :+

Als je die koopt weet je gewoon dat het een hel wordt. Dat soort dingen zien er leuk uit op video en foto’s, maar in de praktijk na gebruik niet meer. In mijn optiek wordt de witte meer een last dan een lust.
Alles voor de experience. Praktisch zijn is wel oké voor overheden met belastinggeld enzo, maar ik wil soms gewoon een keer uitpakken wee'jwel. Maar goed, de mensen van het geloof dat ik heb verlaten hadden me al een hel beloofd, dus ik had niet anders verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Fokking verzonden!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anyonas
ik ben jaloers. Ik moet wss nog een paar uur zenuwachtig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
druipgrot schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Alles voor de experience. Praktisch zijn is wel oké voor overheden met belastinggeld enzo, maar ik wil soms gewoon een keer uitpakken wee'jwel. Maar goed, de mensen van het geloof dat ik heb verlaten hadden me al een hel beloofd, dus ik had niet anders verwacht.
Hebben ze toch gelijk gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

anyonas schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 09:28:
[...]

ik ben jaloers. Ik moet wss nog een paar uur zenuwachtig zijn.
Kan nu ook een sessie plannen met waar ik het over wil hebben: any advice?

Heb er sinds de opheffing van het embargo gister 15u al een stuk of tien reviews opzitten.

[ Voor 7% gewijzigd door druipgrot op 20-05-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12
[Verkeerde topic]

[ Voor 93% gewijzigd door Tomba op 20-05-2021 09:32 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Een aantal reviews gezien, de iPad Pro 2021 is ontzettend snel en het XDR scherm is briljant. Maar als er iPadOS zo blijft als nu dan is het voor de use case van veel mensen niet nodig om zoveel power aan boord te hebben. Eigenlijk was de iPad Pro 2018 enorm goed.

De verwachtingen voor volgend jaar laten zich natuurlijk raden: XDR ook in de 11 inch, wellicht 16GB in elk model, nieuw design en Apple Pencil 3 ondersteuning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
dit is echt jouw hoogtepunt van 2021 he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anyonas
Jumpman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:10:
Een aantal reviews gezien, de iPad Pro 2021 is ontzettend snel en het XDR scherm is briljant. Maar als er iPadOS zo blijft als nu dan is het voor de use case van veel mensen niet nodig om zoveel power aan boord te hebben. Eigenlijk was de iPad Pro 2018 enorm goed.

De verwachtingen voor volgend jaar laten zich natuurlijk raden: XDR ook in de 11 inch, wellicht 16GB in elk model, nieuw design en Apple Pencil 3 ondersteuning.
Hopelijk komt er dan een 32GB 12.9" aan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:10:

Ja joh maar die power is gewoon lekker om te hebben, ook als je er niets mee doet.
Ik kan mijzelf ook prima in een 1.5L 3 cilinder verplaatsen, alleen met een 3L 6 in lijn is het gewoon net lekkerder allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:09
Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:40:
[...]

Ja joh maar die power is gewoon lekker om te hebben, ook als je er niets mee doet.
Ik kan mijzelf ook prima in een 1.5L 3 cilinder verplaatsen, alleen met een 3L 6 in lijn is het gewoon net lekkerder allemaal :P
iPad uit 2021 en auto technologie uit 1998 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:41:
[...]

iPad uit 2021 en auto technologie uit 1998 ;).
1998? Die motoren zijn spring levend hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:09
Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:42:
[...]

1998? Die motoren zijn spring levend hoor!
Beetje off-topic, maar de transitie naar ev gaat nu wel echt heel erg snel. En als je ooit EV hebt gereden willen de meeste nooit anders meer.

Ten aanzien van de iPad ben ik wel heel erg benieuwd naar het scherm. Ik kijk vaak films in bed en merk dat ik mijn 2020 iPad meestal niet gebruik door het scherm. iPhone met oled is dan toch wel een pak fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Beetje off-topic, maar de transitie naar ev gaat nu wel echt heel erg snel. En als je ooit EV hebt gereden willen de meeste nooit anders meer.

Ten aanzien van de iPad ben ik wel heel erg benieuwd naar het scherm. Ik kijk vaak films in bed en merk dat ik mijn 2020 iPad meestal niet gebruik door het scherm. iPhone met oled is dan toch wel een pak fijner.
Ik rij overigens zelf een EV en kan dat wel beamen, zou ook niet snel terug willen.

Alleen om dan in de leasert van mijn vrouw te stappen (met bovenstaande eigenschappen) blijft nog steeds wel heel fijn hoor. Geen gedoe met range, gewoon lekker door rijden, enz. Alle twee hebben ze wel iets en de overlap daarin is niet zo groot.

Dat scherm is voor mij ook de reden, dat grijze zwart (zie de review van iPhonedo voor een goed voorbeeld) is gewoon niet fijn in donkere scenes enz. Dus laat maar komen, heb al meermaals gelezen dat het als Oled voelt dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:40:
[...]

Offtopic: Als je het gevoel van van Supersports car wil voelen voor 'normale mensen' zou ik eens een Lotus Elise 111R overwegen. Heel licht, veel vermogen, weinig wegenbelasting, veel koppel en snelheid. Maar dat terzijde.

Het wacht is nog steeds op de reveal van iPadOS 15. De reviews zijn zoals verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Offtopic: Als je het gevoel van van Supersports car wil voelen voor 'normale mensen' zou ik eens een Lotus Elise 111R overwegen. Heel licht, veel vermogen, weinig wegenbelasting, veel koppel en snelheid. Maar dat terzijde.

Het wacht is nog steeds op de reveal van iPadOS 15. De reviews zijn zoals verwacht. :)
Nou ik heb heel sterk een Lotus Exige overwogen nadat ik daar jaren geleden eens in heb mogen plaatsnemen. Alleen dat formaat is toch net niet voor Donstil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Nou ik heb heel sterk een Lotus Exige overwogen nadat ik daar jaren geleden eens in heb mogen plaatsnemen. Alleen dat formaat is toch net niet voor Donstil :P
Haha, voor mij is het ook krap. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Ik had dat bij een MX-5, heerlijke auto maar als ik daar in over de kop ga ben ik een flink stuk schedel kwijt :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

_Bailey_ schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:14:
[...]

dit is echt jouw hoogtepunt van 2021 he?
Nou mijn grote liefde waarmee ik nu vijf jaar ben verslaat elke dag de xhdrm1 met straatlengtes.

Maar goed, na een paar straten wil je ook wel wat anders tegenkomen en dan. Net mijn 140e dag-, notitie- en schetsboek ingewijd, als 't iPP-beestje nog een naam/id nodig heeft dan gooit (D)141 hoge ogen.

Voor de balans zal ik volgende week vast horen dat ik een ernstige kwaal onder de leden heb. :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik zie dat er in dit topic al een voorschot wordt genomen op Apple Car... ;)

Ik vind het vooral belangrijk dat het scherm goed presteert. Dat is de reden van upgrade naast een groter formaat en de camera. Zo te zien is zwart ook echt zwart en dat is gewoon super lekker bij het kijken van content in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Redondo1982 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:39:
oh ja, dat bedoelde ik idd :D

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58

Ik vind het vooral belangrijk dat het scherm goed presteert. Dat is de reden van upgrade naast een groter formaat en de camera. Zo te zien is zwart ook echt zwart en dat is gewoon super lekker bij het kijken van content in het donker.
Yep. Die donkergrijze achtergronden in donkere scenes stoorden mij echt als ik in het donker een tv-serie of film streamde. Het nieuwe scherm was voor mij de hoofdreden om mijn iPad Pro uit 2018 te verkopen en naar het nieuwe model te upgraden.

Ik vind het scherm van de iPhone 12 Pro al goed met HDR dus ik ben echt benieuwd hoe dat eruit gaat zien op mijn toekomstige 12.9"-scherm. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou met al die geruchten rond Hyundai en Kia mogen ze die houden hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:09:
[...]

Yep. Die donkergrijze achtergronden in donkere scenes stoorden mij echt als ik in het donker een tv-serie of film streamde. Het nieuwe scherm was voor mij de hoofdreden om mijn iPad Pro uit 2018 te verkopen en naar het nieuwe model te upgraden.

Ik vind het scherm van de iPhone 12 Pro al goed met HDR dus ik ben echt benieuwd hoe dat eruit gaat zien op mijn toekomstige 12.9"-scherm. :9
Zo maar idd, ik kijk nooit series/films op mijn iPhone maar omdat de iPad pro al naar mijn vrouw is moest ik wel. Echt heel erg fraai zeg, ik keek er Mythic Quest op dus dat is niet eens een hele heftige HDR serie maar ondanks dat wel indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:25:
[...]

Nou met al die geruchten rond Hyundai en Kia mogen ze die houden hoor :P
Haha, ja. Niet echt mijn merken inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clubman
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 20-05-2021
Beste leden, net mailtje ontvangen, mijn iPad is onderweg! *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pECHnDrCuMn6rWSHsH07uwxkahI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ccy8Zs2x32JBznEh4ke6vwYr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Hier ook verzonden, 12.9" iPad Pro besteld bij Amac. :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:04

Aiii

何これ

Afbeeldingslocatie: https://cdn.macstories.net/img_2324-1621295127780.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corrigan
  • Niet online
Dat valt in de praktijk reuze mee.
Nooit problemen mee gehad met onze witte Magic keyboard en daarvoor de o zo geliefde spierwitte MacBook.

Ik vind een wit toetsenbord veel hygiënischer. Dan zie je tenminste het vuil. :*)

Dit waren nog eens tijden. O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ipCKDtPmbUOg0mB22jGhuR-i89k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hlvlTnt3KvED9ZwJS0Mh8gQZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Corrigan op 20-05-2021 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hier ook morgen!

Die iets meer afstand zal toch niet meer dan die halve millimeter kunnen zijn. Vergelijkbaar met als je een screen protector erop zit volgens mij. Hopelijk merk ik er niks van, anders is het echt balen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27
Corrigan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:11:
[...]

Nooit problemen mee gehad met onze witte Magic keyboard en daarvoor de o zo geliefde spierwitte MacBook.

Ik vind een wit toetsenbord veel hygiënischer. Dan zie je tenminste het vuil. :*)

[Afbeelding]
Die had ik tijdens mijn studie _/-\o_

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 19:22:
[...]

Die had ik tijdens mijn studie _/-\o_
Haha #Meeto. Al ben ik wel redelijk snel naar een 17” geüpgrade zodat ik die ook al thuis computer kon gebruiken. Dat waren ook gave dingen overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-05-2021 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anyonas
Corrigan schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 18:11:
[...]

[Afbeelding]
De eerste versies durfden wel eens verkleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Ik heb niet alle reviews gezien/gelezen, maar weet iemand of er ook ergens iets gezegd is over de pixel-response time?

De 2018 en 2020 iPad Pro hebben namelijk echt waardeloze pixel response time. Bij films/productiviteit maakt dit niet uit, maar bij games wel. Je merkt echt dat er ontzettend veel ghosting is bij games, waardoor bijvoorbeeld side scrollers wat mij betreft echt onspeelbaar zijn. Ik word er echt onwel van het beeld bij dat soort games. Ook op de oude iPads heb ik in reviews eigenlijk nooit iets over gehoord, maar op forums is wel wat te vinden.

Ik hoop er een beetje op dat dit op de nieuwe MiniLED beter is, al heb ik heel erg mijn twijfels. Het is ook erg jammer want de iPad is op zich prachtig om op te gamen maar niet met de hoeveelheid ghosting die het beeld vertoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nu een tijdje de Goojodoq 12th gebruikt, maar die werkt goed. Optisch is hij ook bijna niet van de Apple Pencil 2 te onderscheiden. Voor de prijs kan je hem ook een keer verliezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Voor de mensen die ook Procreate gaan gebruiken, ik zag net een bericht van Procreate dat je nog geen gebruik van de extra ram kunt maken tot ze een update hebben uitgebracht. Nieuwe iPads worden tot die tijd als "unidentified" gezien en gedragen zich dan als een iPad met 2gb ram. Natuurlijk zijn ze hard bezig om die update uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12
@Numitor [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid
Jumpman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:34:
Nu een tijdje de Goojodoq 12th gebruikt, maar die werkt goed. Optisch is hij ook bijna niet van de Apple Pencil 2 te onderscheiden. Voor de prijs kan je hem ook een keer verliezen.
Goed om te weten, die ligt hier ook klaar :)
Sluw schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:34:
Voor de mensen die ook Procreate gaan gebruiken, ik zag net een bericht van Procreate dat je nog geen gebruik van de extra ram kunt maken tot ze een update hebben uitgebracht. Nieuwe iPads worden tot die tijd als "unidentified" gezien en gedragen zich dan als een iPad met 2gb ram. Natuurlijk zijn ze hard bezig om die update uit te brengen.
Ik ga er vanuit dat dat niet heel lang gaat duren voor die update komt.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Welke Apps zijn een must have voor de Pencil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
Jumpman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:23:
Ik gebruik Notability veel om documenten in te vullen/ondertekenen en terug te kunnen mailen. Verder de Apple Notities app voor aantekeningen op werk en studie. Heb ook lang Notes Plus gebruikt maar ik merkte dat ik de functionaliteit niet meer gebruikte.

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie nog meer met de Pencil doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:15
Speel je dat met de pencil? Dat is interessant. Misschien toch maar eens proberen dan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
Jumpman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:23:
Als je tekent natuurlijk Procreate, als je een Adobe CC abonnement hebt zijn Fresco en Lightroom ook fijn in gebruik. Als je met 3D bezig wilt gaan is Forger van Maxon een leuke sculpting app. Notability, Evernote en de notes app zijn inderdaad ook handig met de pencil. Ook als je videos edit, bijvoorbeeld in LumaFusion werkt 't fijn in iets complexere interfaces. Verder merk ik zelf dat ik 't heel fijn vind om de pencil en m'n vingers door elkaar te gebruiken tijdens dagelijks gebruik maar daar kom je zelf wel achter als je gewoon aan de slag gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
Bardu schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:55:
[...]

Speel je dat met de pencil? Dat is interessant. Misschien toch maar eens proberen dan!
Werkt echt perfect, alsof 't er voor gemaakt is. Ik wil eigenlijk ook Transport Tycoon wel voor de iPad haha. Je bent gewoon wat preciezer met 'n pencil dus menutjes, paadjes, rollercoasters bouwen etc. werkt heel goed.

Je zou toch denken dat er meer citybuilding, rts en 4X games voor de iPad zouden komen, werkt ideaal. De meeste die ik tegenkom zijn slappe aftreksels met in-app purchases. Civilization 6 werkt ook goed, iemand nog andere tips?

[ Voor 21% gewijzigd door Sluw op 21-05-2021 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een aantal berichten zijn verplaatst naar [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de iPad Pro 2021 zelf. Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid zijn offtopic, en passen beter in [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Sluw schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Werkt echt perfect, alsof 't er voor gemaakt is. Ik wil eigenlijk ook Transport Tycoon wel voor de iPad haha. Je bent gewoon wat preciezer met 'n pencil dus menutjes, paadjes, rollercoasters bouwen etc. werkt heel goed.

Je zou toch denken dat er meer citybuilding, rts en 4X games voor de iPad zouden komen, werkt ideaal. De meeste die ik tegenkom zijn slappe aftreksels met in-app purchases. Civilization 6 werkt ook goed, iemand nog andere tips?
Ja Door Kickers en Blek zijn leuk met de Pencil :)
Thnx voor de andere tips!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Graficon
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-09 10:51
Ik zie het busje en verwacht men iPad… krijg ik dit. Een week te vroeg, maar goed… iPad is ook nog onderweg. Ik vroeg me al af of ze dat ding hadden opgevouwen in dat kleine bruine doosje. Haha!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqfmYvZtih2BeDPgyW0S2lAVpUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZjY59UEFTyCbBFpnIc2nnKr9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Jumpman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 08:34:
En hoe vóelt het? Dat is weer wat anders dan optisch. Ik heb allemaal Apple dingen dus ook de pencil en de magic keyboard, maar vind Goojodoq ergens wel een sympathiek merk itt tot ESR (gevoelskwestie) en heb er laatst een siliconen (heb ik liever dan TPU) case van gekocht, voor €11 omdat het kan, je weet dat het na 1 juli allemaal anders wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
Oké, ik ben zwaar onder de indruk.

iPad Pro 12,9 (512) een uur binnen, oude configuratie overgenomen van vorige iPad Pro en nu volledig draaiend. Toch eerst even Disney+ opgestart en de eerste minuten van zowel Toy Story als Star Wars gekeken.

Het beeld is super. De oude iPad is door zoonlief geclaimd, ik zal ze later nog eens naast elkaar leggen, maar het betere scherm is echt meteen te zien. Ook het geluid heeft me positief verrast. Meer volume en meer ruimtelijk. Het zijn natuurlijk eerste indrukken en ik ben geen expert, maar ik zit met een grote glimlach nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
twijfelde net nog in de Apple Store hier in Amsterdam wat betreft kleur van de Magic Keyboard. Toch maar bij mijn bestelde witte gebleven.
Was totaal niet druk in de Apple Store.
Waarschijnlijk ook logisch, vrijwel iedereen natuurlijk online pre ordered ;)

man man...wat een scherm. Echt bizar mooi!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDVHOJwQIc97OyEAGOtDYR55VM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OfOdMkMR5kAi6a7st0uRwtZ1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 21-05-2021 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bardu schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:53:
Oké, ik ben zwaar onder de indruk.

iPad Pro 12,9 (512) een uur binnen, oude configuratie overgenomen van vorige iPad Pro en nu volledig draaiend. Toch eerst even Disney+ opgestart en de eerste minuten van zowel Toy Story als Star Wars gekeken.

Het beeld is super. De oude iPad is door zoonlief geclaimd, ik zal ze later nog eens naast elkaar leggen, maar het betere scherm is echt meteen te zien. Ook het geluid heeft me positief verrast. Meer volume en meer ruimtelijk. Het zijn natuurlijk eerste indrukken en ik ben geen expert, maar ik zit met een grote glimlach nu.
Van welke iPad kom je? Het geluid is naar mijn idee hetzelfde als van de vorige generaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
Jumpman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:57:
[...]

Van welke iPad kom je? Het geluid is naar mijn idee hetzelfde als van de vorige generaties.
IPad Pro 2018. Als het echt hetzelfde zou moeten zijn, moet ik de oude na laten kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Jumpman schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 11:57:
[...]

Als je de reviews van de 2021 hebt gezien dan moet je ook zijn opgevallen dat men het opvallend vaak over het geluid had, in positieve zin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nou de mijne is ook binnen, nog netjes in de doos want eerst de kleine even naar bed, dan lekker rustig de back-up terug zetten en alles is weer waar we gebleven waren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:37:
Nou de mijne is ook binnen, nog netjes in de doos want eerst de kleine even naar bed, dan lekker rustig de back-up terug zetten en alles is weer waar we gebleven waren :P
is dit nu wel het juiste topic? je bent er duidelijk door van slag, hier is ie net kwart voor één geland, ik fotografeer de butsen in de verpakking, doe ik altijd, jij? voor de bezorger was het de 7e die hij had afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ik probeer via mijn Magic Keyboard een toets te mappen naar de Escape (functie), aangezien deze niet standaard aanwezig op het Magic Keyboard.

Heb gezocht in dit topic (Escape) , maar kan geen resultaten vinden.

Iemand?

@Rivanov had het er een tijdje terug over, geloof ik…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

En dan te bedenken dat Jan er zaterdagavond pas over zingt: Birth of a new Age.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Jeukt wel behoorlijk. Heb een 9,5" Pro van april 2016 maar erger me aan het scherm omdat ik OLED gewend ben. Ik gebruik mijn iPad enkel voor multimedia en internet maar ben aan een nieuwe laptop toe (die enkel voor internet, mail en belastingaangifte gebruikt wordt). En als ik dan de verhalen lees en reviews zie op youtube over dat scherm van de 12,9" ..... :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
druipgrot schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:49:
[...]

is dit nu wel het juiste topic? je bent er duidelijk door van slag, hier is ie net kwart voor één geland, ik fotografeer de butsen in de verpakking, doe ik altijd, jij? voor de bezorger was het de 7e die hij had afgeleverd.
Nee doos was netjes hier. Dus inmiddels open gescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste indrukken zijn wel erg goed overigens, scherm is tijdens het instellen al erg mooi. Wel is de iPad iets zwaarder dan ik gewend was maar dat zal wel wennen.

Zo even een serie in HDR kijken in een verduisterde kamer om dat ook goed te testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ff de gordijntjes dicht gedaan voor een (vrijwel) complete verduistering en wat HDR bekeken….ppfff lekker hoor! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 20:52
_Bailey_ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:53:
Ik probeer via mijn Magic Keyboard een toets te mappen naar de Escape (functie), aangezien deze niet standaard aanwezig op het Magic Keyboard.

Heb gezocht in dit topic (Escape) , maar kan geen resultaten vinden.

Iemand?

@Rivanov had het er een tijdje terug over, geloof ik…
iPadOS allows you to remap physical hardware keys to have the same functionality as an ESC key would. Here’s how to make this change:
  • Open the Settings app
  • Tap General
  • Tap Keyboard
  • Choose Hardware Keyboard
  • Look for the Modifier Keys option
Once you make it to this screen in Settings, you’ll see the ability to customize five different keys: Caps Lock, Control, Option, Command, and Globe. The most common recommendation is to remap the Caps Lock key to act like an Escape key.

To do this, tap the “Caps Lock Key” option and pick the “Escape” option. Now, every time you hit the Caps Lock key, it will perform just like an Escape key would. Of course, this also means you lose Caps Lock functionality unless you remap it to another key.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:00:
[...]

iPadOS allows you to remap physical hardware keys to have the same functionality as an ESC key would. Here’s how to make this change:
  • Open the Settings app
  • Tap General
  • Tap Keyboard
  • Choose Hardware Keyboard
  • Look for the Modifier Keys option
Once you make it to this screen in Settings, you’ll see the ability to customize five different keys: Caps Lock, Control, Option, Command, and Globe. The most common recommendation is to remap the Caps Lock key to act like an Escape key.

To do this, tap the “Caps Lock Key” option and pick the “Escape” option. Now, every time you hit the Caps Lock key, it will perform just like an Escape key would. Of course, this also means you lose Caps Lock functionality unless you remap it to another key.
Top! Bedankt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
_Bailey_ schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:59:
Ff de gordijntjes dicht gedaan voor een (vrijwel) complete verduistering en wat HDR bekeken….ppfff lekker hoor! _/-\o_ _/-\o_
Maar hoe vaak ga je nu daadwerkelijk een film op de iPad kijken? Leuk voor onderweg / op reis. Maar thuis kijk ik toch echt liever op m'n 65" OLED i.p.v. m'n iPad Pro. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
[...]

Maar hoe vaak ga je nu daadwerkelijk een film op de iPad kijken? Leuk voor onderweg / op reis. Maar thuis kijk ik toch echt liever op m'n 65" OLED i.p.v. m'n iPad Pro. :+
Haha…uiteraard kijk ik thuis ook liever via m’n 65 inch oled. Maar voor komende trips/vakantie(s) is het toch wel erg fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bardu
[...]

Toch wel regelmatig! In mijn eigen kamer, terwijl vrouwlief beneden een of andere tv show bekijkt. Heerlijk iPad aan met een serie of film en ondertussen met de LEGO aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
[...]

Bijna elke avond in bed. We hebben geen TV aangesloten behalve een oude voor de kids' Nintendo. Verder wel een beamer maar die gebruik je gewoon niet voor een serie-voor-het-slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:53
Ik heb een iPad Pro 10.5. Ik heb nu de 12.9 Ipad Pro 2021 binnen. Eerste indruk, tering wat is dat ding zwaar! Hij is nu aan het installeren, maar nu nog niet zeker of ik hem wel ga houden. Het gewicht valt me tegen.

... misschien went het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Bardu schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:02:
[...]

Toch wel regelmatig! In mijn eigen kamer, terwijl vrouwlief beneden een of andere tv show bekijkt. Heerlijk iPad aan met een serie of film en ondertussen met de LEGO aan de slag.
Daarvoor hangt de "oude" 55" LG OLED op de slaapkamer. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corrigan
  • Niet online
anyonas schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:22:
[...]

De eerste versies durfden wel eens verkleuren.
Of dat er stukjes plastic afbraken van de palmsteunen. Apple heeft hier dat toen netjes vervangen door de hele bodemplaat te vervangen onder AppleCare. Net zoals eerder de spierwitte iMac G5 waar het hele moederbord werd vervangen ivm bolle condensatoren na bijna 3 jaar. Gratis onder AppleCare aan huis.

Ik denk daarom opeens aan AppleCare. Vroeger veel profijt van gehad.
AppleCare voor de iPad Pro of niet?

Zie dat het maar 2 jaar dekking heeft, in plaats van 3 jaar bij een Mac. Keuzes, keuzes.

[ Voor 7% gewijzigd door Corrigan op 21-05-2021 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 12:37:
Die arme stumpert, eerst gaat zn papa niet mee naar de kinderboerderij en nu moet ie ook nog eens vervroegd naar bed! :+

Strong daddy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Dikke teleurstelling met mijn case. Had al het vermoeden dat het gewoon een 2020 case was met een 2021 titel erop geplakt..... Randen sluiten niet goed aan. Dispute ingediend.

Blijf uit de buurt van deze case:
https://www.aliexpress.com/item/32955645477.html
(ja op de foto is het een 2018 model maar in de advertentie kan je ook 2021 kiezen :+ )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1VVhwqyVjRQsoBe9_pgCq2nZbmU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sgWqXUGTCvfxBCvqAgXpGrsm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 21-05-2021 13:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
Valinor schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:22:
Dikke teleurstelling met mijn case. Had al het vermoeden dat het gewoon een 2020 case was met een 2021 titel erop geplakt..... Randen sluiten niet goed aan. Dispute ingediend.

Blijf uit de buurt van deze case:
https://www.aliexpress.com/item/32955645477.html
(ja op de foto is het een 2018 model maar in de advertentie kan je ook 2021 kiezen :+ )

[Afbeelding]
Wees blij, hij ziet er toch niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Redondo1982 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:25:
[...]

Wees blij, hij ziet er toch niet uit ;)
Haha :+ vind ik hem mooi...niet echt... maar geen andere alternatieven als je bumper-style wilt zonder dat er opeen een kilo gewicht bij komt 8)7
Had liever de moko gehad maar die hebben nog geen 2021bumpercase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:21:
[...]

Die arme stumpert, eerst gaat zn papa niet mee naar de kinderboerderij en nu moet ie ook nog eens vervroegd naar bed! :+

Strong daddy _/-\o_
Haha nou doordat alles zo op tijd is kunnen we wel even weg vanmiddag, dat scheelt dan weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Valinor schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:28:
[...]

Haha :+ vind ik hem mooi...niet echt... maar geen andere alternatieven als je bumper-style wilt zonder dat er opeen een kilo gewicht bij komt 8)7
Had liever de moko gehad maar die hebben nog geen 2021bumpercase.
Haha, sportieve reactie van je ;)

Bumper is heel moeilijk. Sinds de iPhone 4 een beetje gemeengoed geworden door Antennagate, maar daarna een beetje gedoofd voor alle productsoorten.

Vraagje:
Waarom een bumpercase en geen folio (magnetic)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nou sterker nog ik heb een 85” tv beneden en een tv in de slaapkamer maar kijk best wel regelmatig een serie of film op de iPad. Op de slaapkamer hangt ook een tv maar die is bijna nooit meer aan daardoor, dat slaapt gewoon niet fijn voor de ander.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 21-05-2021 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:33:
[...]

Haha nou doordat alles zo op tijd is kunnen we wel even weg vanmiddag, dat scheelt dan weer :P
Don’t be weak! ;)

Gewoon doen, kind blij en papa blij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Redondo1982 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:35:
[...]

Haha, sportieve reactie van je ;)

Bumper is heel moeilijk. Sinds de iPhone 4 een beetje gemeengoed geworden door Antennagate, maar daarna een beetje gedoofd voor alle productsoorten.

Vraagje:
Waarom een bumpercase en geen folio (magnetic)?
Folio beschermt niet tegen krassen op de randen, en mijn ipad valt weleens uit mijn bed dus wil de randen ook goed beschermd hebben. :+
Daarnaast wil ik geen flap op de voorkant. Irriteert mij xD. Heb een screenprotector erop, beschermt voldoende.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 21-05-2021 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:19
Soms moet ik een beetje grinniken hoe mensen hypen op een scherm met betere zwartwaardes. Laten we natuurlijk niet vergeten dat de 2020 iPad nog steeds gewoon een geweldig scherm is :p.

99% browsed en consumeert alleen op het apparaat.

Nu ik dit allemaal typ heb ik ook zin om een iPad Pro 12.9 2021 te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:13

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

honey schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:09:
Ik heb een iPad Pro 10.5. Ik heb nu de 12.9 Ipad Pro 2021 binnen. Eerste indruk, tering wat is dat ding zwaar! Hij is nu aan het installeren, maar nu nog niet zeker of ik hem wel ga houden. Het gewicht valt me tegen.

... misschien went het?
Dit is precies mijn situatie... Ga vanmiddag m'n 12,9 ophalen. Ben nu erg benieuwd naar mijn reactie op grotere iPad. :X

Kijk uit naar het grotere scherm (foto-editing), maar wil hem ook nog wel gewoon in m'n rugtas gooien om mee te nemen. Dit weekend maar eens aan kijken en anders toch wisselen voor de 11".

Fotonerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
WouterL schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:41:
Soms moet ik een beetje grinniken hoe mensen hypen op een scherm met betere zwartwaardes. Laten we natuurlijk niet vergeten dat de 2020 iPad nog steeds gewoon een geweldig scherm is :p.

Scherm 2020 model is zoooo…2020 >:)

Kom eens met wat meer alibi’s om dat ding (model 2021) te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
WouterL schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:41:

Haha, ja maar ik ben veel waarde gaan hechten aan zwartwaardes. Toen ik van mijn tab s6 met oled scherm naar mijn ipad pro 2018 switchte was de serie die ik destijds ook volgde opeens niet meer zo wauw. Was ook een serie met veel donkere scenes dus het viel heel erg op.
Daarnaast keek ik vaak naar een travel youtuber en van de natuurfilmpjes kreeg ik opeens ook geen kippenvel meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Xilantof schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 13:44:
[...]

Dit is precies mijn situatie... Ga vanmiddag m'n 12,9 ophalen. Ben nu erg benieuwd naar mijn reactie op grotere iPad. :X

Kijk uit naar het grotere scherm (foto-editing), maar wil hem ook nog wel gewoon in m'n rugtas gooien om mee te nemen. Dit weekend maar eens aan kijken en anders toch wisselen voor de 11".
Ding past in elke rugtas neem ik aan, tenzij je het hebt over een rugtas van Sesamstraat /K3 oid. No way dat jij de 12,9 gaat ruilen voor de 11 zodra je die in bezit hebt haha. Wees gewoon eens een kerel en zeg dat je het niet kan weerstaan allemaal ;)

Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Let op:
Berichten over bestellingen, levertijden en beschikbaarheid mogen in [iPad] Levertijden & Beschikbaarheid.