Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ja je hebt gelijk, heb het even opgezocht.TomTorquay schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:10:
[...]
Waarom zou dat zo zijn? Vrijwel 100% zeker dat de daily ook sluit om 0 UTC, dat is om 2 uur 's nachts tijdens de zomer en om 1 uur 's nachts in de winter.
Weet eigenlijk ook niet hoe ik erbij kom

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
/f/image/en6hIlfIghgJh5cZ6SgKOFOk.png?f=fotoalbum_large)
Ik weet niet wat jullie van het weekend hebben gedaan, maar ik heb van het weer genoten. Lekker buiten geweest.
Bovenstaand plaatje was er vrijdag ook al en er was een lijn bijgekomen. Die heeft het niet gehaald en dat was niet verwonderlijk. Ik verwacht dat we daarom nog onder de 47k zullen duiken voordat er herstel plaatsvindt. Ik ben nog steeds bullish, dus verwacht dat we de onderste zwarte pijl zullen volgen. Kunnen de corporates zich niet inhouden dan zullen we maandag een snel herstel zien en boven de 47k blijven... ik verwacht het echter niet.
Naar de andere kant toe: als we onder die omlaaggaande driehoek komen dan wordt het mijns inziens oppassen geblazen. Hij kan namelijk nog lager. Maandenlange 'mindere' periode kan dan ook nog heel goed.
Alvast een fijne maandag!

(en vergeet niet naar buiten te gaan, het is lente!)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ja, geruststellend is dit allerminst. Maar het kan nog wel rechttrekken, denk ik. Hoe dan ook, als je op de weekly chart kijkt, dan zie je een enorme rode kaars die eindigt in het niks (of toch alleszins op een ongebruikelijk MA-niveau). Voelt allemaal niet lekker aan, maar ik weiger te panic sellen. Andere indicatoren staan immers op zwaar oversold. En op termijn moet het allemaal maar goedkomen zeker?DutchCrownNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:10:
Dat zie ik hem toch niet zosnel meer doen nu, als je ook ziet wat voor (virtuele) muurtjes nu in de orderboeken staan..
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zero.

nothing stops this train
Enige wat ik zosnel kan zien is dat hij nu goed onder de Daily MA(99) is gekropen, de rest lijkt inderdaad luchtledig te zijnTomTorquay schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:15:
[...]
Ja, geruststellend is dit allerminst. Maar het kan nog wel rechttrekken, denk ik. Hoe dan ook, als je op de weekly chart kijkt, dan zie je een enorme rode kaars die eindigt in het niks (of toch alleszins op een ongebruikelijk MA-niveau). Voelt allemaal niet lekker aan, maar ik weiger te panic sellen. Andere indicatoren staan immers op zwaar oversold. En op termijn moet het allemaal maar goedkomen zeker?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"Inserts coin"/BTC zegt allesKol Nedra schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:17:
ETH/BTC chart zegt alles welke coin nou beter is, goooo eth!!
Zero.
Dus lekker slapen, morgen ochtend misschien bijkopen in de dip en geduldig wachten. We hebben nog tijd zat.
Even mn glaze bol zoeken wacht even...jvp schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:20:
Gaat de 47/48k er vannacht ook nog overtuigend aan of gaan we eerst een dagje knuffelen met nummertje 48?
Ik ben bang voor dat laatste , en dat vind ik ook gelijk het k*tste scenario eerlijk gezegd. Iedere keer zo'n 1-1.5k leveltje omlaag en toch had je inmiddels alweer flink wat meer profit gesecured/verlies vermeden als je bij drop 1 "gepanick sold" had in plaats van nu drop 2, 3 , en zo langzaam mee gaat zakken naar de 40-44k als je niet uitkijkt.jvp schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:20:
Gaat de 47/48k er vannacht ook nog overtuigend aan of gaan we eerst een dagje knuffelen met nummertje 48?
In 1x " boem" naar beneden dan is het ook gewoon klaar dan heb je ook niet het idee dat je nog 5 tussenliggende kansen had om een andere uitkomst voor jezelf te creëren zeg maar
[ Voor 14% gewijzigd door twit op 25-04-2021 23:24 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zeker!jvp schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:20:
Stond op een gegeven moment mooi in 't groen.
Maar ik vond het er al wat zwak uitzien toen BTC die bovenste lijn niet opnieuw wist aan te tikken (witte pijltje).
Toch ben ik blijven zitten. Dus uitgestopt.
:strip_exif()/f/image/ZvjqkCVPyx6v6plF9ilMLuWA.jpg?f=fotoalbum_large)
Stoploss gelukkig niet verschoven, die impuls kan ik vrij aardig weerstaan tegenwoordig.
Maar ja, deze kostte me wel wat duiten.
Op naar de volgende
Henk wist mij te vertellen dat BTC binnen een maand weer op 20k zou staan.. Dat zou ook het moment zijn dat Henk weer zou inkopen. Dit zou zijn DCA substantieel verlagen. Zijn eerste aankoop was namelijk op 63k.
Henk was zo stellig in zijn meningen en hij had zo veel nieuws gelezen dat ik er niet meer aan te pas kwam.
Ik werd overruled door Henks opinies en afgekloven oordelen. Afgemaakt werd ik. De mond gesnoerd, hij liet me alle hoeken van de kamer zien met zijn scherpe visies en doortrapte blik op onopgeloste zaken. Z'n mondkap had hij op. Eenmaal thuis gekomen was ik overrompeld door de kennis en kunde van Henk.
Ik heb mijn Raboreader en Ledger gepakt en er nog 3 maandsalarissen tegenaan gegooid.
Interessant! Groetjes aan Donald!GovertNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:26:
Gaat weer gedumpt worden vanacht!
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Goede bijdrage...en nu? Moeten we in paniek raken...ik slaap er niet minder om.GovertNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:26:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Toch nice dat je hem post. Twee kanten van de medaille blijven zien is voor iedereen goed. Als je een trade had met een idee erachter, een target en een stoploss etc en hij valt dan niet de juiste kant op dan kun je jezelf verder ook weinig kwalijk nemen lijkt me. Het lag niet aan je discipline maar je inschatting was fout, dat kan gebeuren (100% juiste trades maken is uiteraard een utopie). Al iets op het oog voor de volgende ook of kijk je morgen aan waar we mee wakker worden om iets nieuws te bepalen?toilet_paper schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:25:
Om es een foute trade te plaatsen; Ik zat in die compressie van de laatste dagen te azen op een uitbraak naar boven weer, vanwege het feit dat BTC al wel aardig is gezakt. Dus onderin die compressiezone in een (leveraged) long gestapt (best een fatsoenlijke, dwz vrij veel risico). Bij het gele cirkeltje ergens ingestapt.
Stond op een gegeven moment mooi in 't groen.
Maar ik vond het er al wat zwak uitzien toen BTC die bovenste lijn niet opnieuw wist aan te tikken (witte pijltje).
Toch ben ik blijven zitten. Dus uitgestopt.
[Afbeelding]
Stoploss gelukkig niet verschoven, die impuls kan ik vrij aardig weerstaan tegenwoordig.
Maar ja, deze kostte me wel wat duiten.
Op naar de volgende
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Pelox schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:29:
Ach we zijn pas 17k gezakt vanaf ath.. dit is een gezonde correctie. Niks aan de hand. [Afbeelding]
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rGDvJ4zxsansgr4rQvFaxw6I.webp?f=user_large)
Mijn enige shitcoin doet het beter dan BTC en alle normale altcoinsmerauder schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:33:
Hier heb ik trades staan op BNB/BTC en ETH/BTC om meer BTC te vergaren. Mocht dit mislukken zit iig niet in de shitcoins.
[ Voor 3% gewijzigd door Kyumia op 25-04-2021 23:34 ]
Als Vechain 0,6 aantikt koop ik mijn 100.000 terugroflexx schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:28:
Pff VET gaat nu wel erg hard achteruit. Kut alts.
Short?zwembroek schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:29:
[...]
Goede bijdrage...en nu? Moeten we in paniek raken...ik slaap er niet minder om.
Sell orders staan klaar. Hopelijk zijn ze niet geraakt morgen.GovertNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:26:
Verwijderd
5 minuten later en die shitcoin pleurt zichzelf ook het ravijn in
goeie zet staat eind van het jaar op 4000dollarTominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:40:
Ik dacht net even 200 IQ te zijn. Ik zag dat ETH redelijk standhield dus ik kocht er een aantal van.
Edit;
Jezus, ff geswitcht naar de 1min chart, laatste candle om door de 47.5k te gaan had een USD volume van 44.39M

[ Voor 59% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-04-2021 23:44 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
0.046 nog steeds toch? Jij kijkt op de second chartTominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:40:
Ik dacht net even 200 IQ te zijn. Ik zag dat ETH redelijk standhield dus ik kocht er een aantal van.
thx for letting me know. Tov btc doet hij het eigenlijk nog steeds prima idd.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:43:
[...]
0.046 nog steeds toch? Jij kijkt op de second chart
Hij doet het in ieder geval een stuk beter dan btcTominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:40:
Zero.
zeg het niet te hard want dan begint de ellende pasPelox schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:44:
[...]
Hij doet het in ieder geval een stuk beter dan btc
Geef ff een seintje voordat je er weer 30K tegenaan gooit, dan sluit ik deze ffTominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:12:
Doge begint weer op een leuke prijs te komen om terug te halen.
** Zonder referral aub **
[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 25-04-2021 23:51 ]
Ik krijg altijd zo'n kriebel in m'n buik als ik naar beneden val.
Wel weer leuk, actie in de tent. Hodl
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zal het melden als ik weer instap, eerst maar even kijken hoe laag bitcoin wil gaan.Antifon schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:46:
[...]
Geef ff een seintje voordat je er weer 30K tegenaan gooit, dan sluit ik deze ff![]()
[Afbeelding]
Ik zie toch liever opwaartse actieGelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:47:
Whoaaaaaaa.
Dat is het verschil tussen inzoomen en uitzoomen. Koop je een verstandig project nu, dan ga je ongetwijfeld mooie gains halen over tijd. Ga je op de minute chart groene candles najagen, dan ga je je in het wereldje van snel geld begeven. Dat is het wereldje dat o.a. Binance al heeft uitgestippeld en graag eindbaas van wil worden.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:44:
Dat we hier een heel weekend op hebben mogen wachten. Is dat het verschil particulieren / whales?
nee, dat was al meer dan een week geleden toen de shitcoinfase van de cycle piekte.D0m1nat0r11 schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:45:
Is dit dan het begin van de bearmarket?..
Zeker! Maar dit is ook gewoon nodig zo af en toe. Even weer pas op de plaats.Kyumia schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:47:
[...]
Ik zie toch liever opwaartse actiestrijden om door de resistance te komen ipv de support...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Precies, wij hebben daar geen Efteling voor nodig...Gelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:47:
Whoaaaaaaa.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee, we zitten nog volop in de bull market.The Redman schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:48:
[...]
nee, dat was al meer dan een week geleden toen de shitcoinfase van de cycle piekte.
Al zou ik het ook wel geinig vinden als Michael Saylor gewoon keihard bagholder wordt met zijn vervelende bakkus.
20K soon.
Thanks. Dat beantwoordt totaal niet mijn vraag.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:48:
[...]
Dat is het verschil tussen inzoomen en uitzoomen. Koop je een verstandig project nu, dan ga je ongetwijfeld mooie gains halen over tijd. Ga je op de minute chart groene candles najagen, dan ga je je in het wereldje van snel geld begeven. Dat is het wereldje dat o.a. Binance al heeft uitgestippeld en graag eindbaas van wil worden.
Time is on our side.
Benjamin Cowen.
wie wordt daar nou vrolijk van. We stonden vandaag de hele dag al op 50K. Verschrikkelijk saai. Geef mij maar een lijpe candle met spikes van hier tot tokyo.Kyumia schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:51:
Stiekem is dit gewoon een fakeout en staan we morgen weer op €50k
Een dagcandle van +10k is niet voldoende 'spike' voor je?Tominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:53:
[...]
wie wordt daar nou vrolijk van. We stonden vandaag de hele dag al op 50K. Verschrikkelijk saai. Geef mij maar een lijpe candle met spikes van hier tot tokyo.
Ik denk dat de bull market voor een hoop inmiddels niet meer zo voelt... De laatste keer dat we hier stonden was in maart toen alles weer als een lopend vuurtje zich begon te verspreiden. Denk dat er een veel inmiddels REKT zijn gegaan en de bull toch echt wel vertrokken is.
Je bedoelt dat jij niet tevreden bent met het antwoord? Dat mag natuurlijk.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:51:
[...]
Thanks. Dat beantwoordt totaal niet mijn vraag.
[ Voor 99% gewijzigd door The Redman op 25-04-2021 23:55 ]
- terug naar 42k en daarnaar omhoog
- nu naar 52k en dan terug naar 42k en dan ath
- nu een dagje of twee in deze range of pruttelen
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dit is een sterk signaal dat we daarna weer de 'uptrend' kunnen vervolgen.
:strip_exif()/f/image/qDPq9Nlf49O1UYK08ps4KeAV.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht het niet lukken dan zakken we verder naar de 36,600 euro
Al hopen we natuurlijk dat dat niet nodig is.
Even een aanvulling.
Als we echt de dubbele bodem hebben gevormd dan word de koopkracht gesteund door de RSI.
De RSI vormt namelijk een higher low.
[ Voor 10% gewijzigd door 0108daniel op 25-04-2021 23:59 ]
Ik zit alweer in de volgendetwit schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:30:
[...]
...Al iets op het oog voor de volgende ook of kijk je morgen aan waar we mee wakker worden om iets nieuws te bepalen?
Morgen vrij dus ik blijf nog lekker ff zitten.
:strip_exif()/f/image/yB6k0ggHzJcKoFLw7xHIFPpD.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze keer een kleintje, met relatief strakke stoploss. Beetje op basis van een double bottom principe, en de VPVR geeft hier toch wel aardig support aan (1hr chart).
Kleine positie omdat ik denk dat als BTC dit level niet houdt, wat er een beetje zo begint uit te zien, ik de kans vrij groot acht dat we naar ~38 - 40k gaan, vanwege die 'leegte' die daartussen zit, dus vrij weinig support.
Wederom long trouwens, want hier shorten doe ik sowieso niet.
Voor de swings echter prima als we naar 40k zouden gaan.
Edit: ik zit nu dus in een (shortterm) leveraged longpositie (Bybit). Met deze post beschrijf ik geen swingtrade of een longterm trade waarin ik in BTC stap als accumulatie o.i.d.
Ik ga er vaak wat te gemakkelijk vanuit dat mensen dat wel zien.
[ Voor 9% gewijzigd door toilet_paper op 26-04-2021 00:07 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSDLONGS/
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 25-04-2021 23:58 ]
Een Fiat? Je Lambo reed net de deur uit...Hou-m-nat schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:57:
Aankoop tips?
Verwijderd
Ik ga zelf nog even wachten denk ikHou-m-nat schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:57:
Aankoop tips?
Precies en dat is zo fijn aan deze bullrun. In slechts 2 maand tijd zijn zoveel mensen wrekt gegaan aan iets dat overduidelijk "wrekt materiaal" was. Het overgrote deel van de mensen kauwen hun kauwgumpje en lachen binnensmonds een beetje.jvp schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:54:
[...]
Ik denk dat de bull market voor een hoop inmiddels niet meer zo voelt... De laatste keer dat we hier stonden was in maart toen alles weer als een lopend vuurtje zich begon te verspreiden. Denk dat er een veel inmiddels REKT zijn gegaan en de bull toch echt wel vertrokken is.
Het grappige is ook weer dat dezelfde mensen ook weer instappen op de volgende moonshot over een weekje. nadat ze in juni weer gaan mopperen dat Bitcoin een scam is
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 26-04-2021 00:01 ]
Je kunt het beste EUR kopen.Hou-m-nat schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:57:
Aankoop tips?
Doge en Cake. Happycoin ook hele goede tech.Hou-m-nat schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:57:
Aankoop tips?
Ik hoop dat je sarcastisch bentTominatie schreef op maandag 26 april 2021 @ 00:00:
[...]
Doge en Cake. Happycoin ook hele goede tech.
En jij ook toch?
jvp schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:54:
[...]
Mensen moeten eens leren uitzoomen en niet om het minste of geringste bear market schreeuwen. Zelfs vergeleken met maart ziet het er nog niet eens rampzalig uit. Over een tijd is dit slechts weer een kleine blip op de chart die men op de 1 minute chart toch niet ziet
Oant moarn!
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Crypto zee?Pelox schreef op maandag 26 april 2021 @ 00:04:
Ik ga slapen.. vanaf morgen een weekje vakantie aan zee betaald van de crypto. Zoek het maar lekker uit met die rotzooi..![]()
Pakken wat je pakken kan, blijft mijn advies.
Enne @zwembroek gefeliciteerd!
Fucking jarig? Feli!

Verwijderd
Chart kapot, kan niet anders. HappyCoin kan alleen maar omhoog.Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 00:05:
Mijn Happycoin is al met 15% gezakt het laatste uur. Is er iets aan de hand ofzo?
Heeft hardfork gehad in Sadcoin. Heb je geen mailtje gehad?Raaafie schreef op maandag 26 april 2021 @ 00:05:
Mijn Happycoin is al met 15% gezakt het laatste uur. Is er iets aan de hand ofzo?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!