Opnieuw app opgestart, dat helpt
Ja, typische bullmarkt actie. Maar DeFi, 100% apy op CAKE terwijl de coin zelf ook al een 20000% heeft gedaan. Ik zie CAKE niet meer terugkomen op mijn verkoopprijs van $0.20 tenzij een of ander black swan event..Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:19:
[...]
Vrijwel elke nieuwe coin die gelanceerd wordt gaat om zo snel mogelijk geld te verdienen. Twitter, Discord, Reddit gaat helemaal los. Ik bekijk het graag van een afstandje, ondertussen staat ETH op $2300
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het komt er in elk geval op neer dat je eigenlijk alleen aan een LP wilt deelnemen als je er een beetje zeker van bent dat de coins niet teveel van elkaar bewegen. Of als je meer dan 1000% apy krijgt, en dan voor een paar uur en dan er weer uitRonald.42 schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:19:
[...]
Dat kwijtraken komt door de fees van het heen en weer handelen ? Tenminste dat had ik van de week begrepen.
Had ook wat zitten kijken in die liquid swap.
Maar leek mij wat te volatiel naar mijn smaak
Het is nu zo goed als duidelijk, thanks voor de info. Kortgezegd eigenlijk wil je stabiele pair met zo min mogelijk volatiliteit. Maar goed je verliest alleen tov holden en wat fee’s, met een leuk rendement en redelijk stabiele pair is dit grotendeels te verwaarlozen. Ik farm de lp voor het rendement en niet voor de assets erachter.Gelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:22:
[...]
Het komt er in elk geval op neer dat je eigenlijk alleen aan een LP wilt deelnemen als je er een beetje zeker van bent dat de coins niet teveel van elkaar bewegen. Of als je meer dan 1000% apy krijgt, en dan voor een paar uur en dan er weer uit
[ Voor 18% gewijzigd door green-tea op 25-04-2021 21:27 ]
Ik snap eigenlijk niet waarom Pancakeswap niet een degelijke naamswijziging doet. Het begon als fun ding, nu is het serieus qua volume en lockedvalue. Safeswap is misschien meer van deze tijd
Ik weet niet, het gamification heeft ook wel iets. Maakt het wat toegankelijker heb ik het ideeGelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:25:
Ik snap eigenlijk niet waarom Pancakeswap niet een degelijke naamswijziging doet. Het begon als fun ding, nu is het serieus qua volume en lockedvalue. Safeswap is misschien meer van deze tijd
Gebruik yieldwatch pro (koop een paar watch munten) en je hebt PERFECT inzicht impermanent loss begin je pas echt te voelen bij tientallen procenten verlies. De CAKE compenseert het meestal ruimschoots. Wel pas na een week in een pool starten, in het begin keldert de koers gegarandeerd. Kijk maar naar Horizon Protocol (HZN).green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:09:
[...]
Kan je ook uitleggen hoe? Ik kan hier namelijk enorm weinig over vinden. Het enige wat ik kan vinden is dat de als je de LP opneemt en de waarde is lager dat het verschil je verlies is.
Ik heb alle CAKE winsten in liquiditypools gestopt en per week is het nu meer dan een maandsalaris. Dat kan niet eeuwig goed gaan dus ik trek alle winst eruit en gaat terug naar Binance. Mijn toppools zijn Bux-bnb en watch-bnb maar ik heb het verspreid over in totaal 14 pools. Zolang het goed gaat gaat het goed.
Zelf zit ik in al een aantal dagen in Happy en volg ik de community. Heb mijn inleg er inmiddels al uit, maar blijf wel even zitten omdat ik deze nog wel stevig zie groeien. De marketing is gewoon briljant gedaan.keanu_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:15:
[...]
Zit hier met een klein bedragje in, ook Bonfire. Wat leuke shitcoins om toch nog even mee te wachten wat het gaat doen.
Je hebt deels gelijk hoor. Maar je moet ook begrijpen waar het vandaan komt toch?keepitfrosty schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:15:
[...]
Dat was al lang voor de binance safemoon hype. Toen zaten velen al af te geven op pcs en beefy etc. Maar goed ieder zijn ding.
Er zijn mensen die oprecht users er van willen behoeden om niet "balls deep all in" te gaan op 1 ecosysteem. Dat is niet verstandig met Ethereum, maar ook zeker niet met Binance. Leuk in een bullmarket, maar reken je gewoon niet rijk. Daarvoor moet je wel geregeld cashen.
Dit is de perfecte tijd om onderscheid te kunnen maken t.o.v. je buurman en leeftijdsgenoten. Maak gebruik van deze schaarse jaartjes om de kansen te zien, want straks is crypto gemeen goed of (nog erger) gereguleerd door overheden.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 21:32 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Yieldwatch registreerde mijn watch holdings niet, maar misschien heb ik niet goed gekeken. Daarom heb ik maar 1 LP en de rest single assets.knakworst schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:29:
[...]
Gebruik yieldwatch pro (koop een paar watch munten) en je hebt PERFECT inzicht impermanent loss begin je pas echt te voelen bij tientallen procenten verlies. De CAKE compenseert het meestal ruimschoots. Wel pas na een week in een pool starten, in het begin keldert de koers gegarandeerd. Kijk maar naar Horizon Protocol (HZN).
Ik heb alle CAKE winsten in liquiditypools gestopt en per week is het nu meer dan een maandsalaris. Dat kan niet eeuwig goed gaan dus ik trek alle winst eruit en gaat terug naar Binance. Mijn toppools zijn Bux-bnb en watch-bnb maar ik heb het verspreid over in totaal 14 pools. Zolang het goed gaat gaat het goed.
Ik heb hier een vrij serieuze verzameling liggen inclusief een aantal toch wel vrij bijzondere kaarten. Dub er al een tijdje over het te gelde te maken, een aanbod in crypto is toch wel verdraaid aanlokkelijk.Tominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:46:
Zak nou gewoon eens goed door man,slappe gehannus.
Mocht iemand nog leuke pokémon kaarten hebben liggen, ik ben ze sinds gisteren aant verzamelen.
Ik betaal in $doge.![]()
Bied je marktconforme prijzen?
Amen.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:31:
[...]
Je hebt deels gelijk hoor. Maar je moet ook begrijpen waar het vandaan komt toch?
Er zijn mensen die oprecht users er van willen behoeden om niet "balls deep all in" te gaan op 1 ecosysteem. Dat is niet verstandig met Ethereum, maar ook zeker niet met Binance.
Dit is de perfecte tijd om onderscheid te kunnen maken t.o.v. je buurman en leeftijdsgenoten. Maak gebruik van deze schaarse jaartjes om de kansen te zien, want straks is crypto gemeen goed of (nog erger) gereguleerd door overheden.
Binance blijft af en toe best shady.
Ook al staat hier mijn Bitcoin en Ethereum...
Toch een diversiteit gaan zoeken bij Crypto.com en dus CRO.
Wie weet in de toekomst nog een Nexo bijvoorbeeld.
Laat dat gemeengoed maar komen 👍
Je moet wel minimaal 5 procent in waarde in watch hebben. Is je totale portefeuille bijvoorbeeld 20k heb je 1k in watch nodig.green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:33:
[...]
Yieldwatch registreerde mijn watch holdings niet, maar misschien heb ik niet goed gekeken. Daarom heb ik maar 1 LP en de rest single assets.
Over 90 dagen gezien staat DPI, binnen de extremen die je in de cryptospace ziet, stilMooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:00:
[...]
Ja heb nog een mooi aantal.
DPI volgt uiteraard gewoon de defi coins, dus als die er niets van bakken (mede dankzij gerommel van BTC), schiet je met DPI ook weinig op day-to-day
Defi gaat volgens mij nog steeds exponentioneel omhoog, je moet ff uitzoomen.
[Afbeelding]
Dit zijn de meest relaxe investeringen die je kan doen imo.
/f/image/moCrvNyxoQvPEkl02fcONNcr.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik snap je ook wel hoor maar soms is het ook zo zwart wit bij sommigen en dan is het niet altijd meer behoeden maar ook duidelijk laten weten dat project x hetgene is waar je in moet zitten en de rest is allemaal rommel. Ik ben ook niet van al mijn eieren in 1 mand stoppen. En mijn pf bestaat ook voor het grootste deel uit btc en eth. Al hebben bnb en cake echt grote porties opgeslokt door de gigantische stijgingen in een korte tijd.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:31:
[...]
Je hebt deels gelijk hoor. Maar je moet ook begrijpen waar het vandaan komt toch?
Er zijn mensen die oprecht users er van willen behoeden om niet "balls deep all in" te gaan op 1 ecosysteem. Dat is niet verstandig met Ethereum, maar ook zeker niet met Binance. Leuk in een bullmarket, maar reken je gewoon niet rijk. Daarvoor moet je wel geregeld cashen.
Ik probeer het gewoon wat te combineren door wat van die high risk high reward dingetjes mee te pakken en daarnaast ook te blijven dca-en op de long play projecten. En inderdaad tussentijds cashen op bepaalde targets is een must met die risico projecten of waarvan je denkt te weten dat die geen lange toekomst hebben. Want gelijk heb je dat je jezelf niet rijk moet rekenen in een bull market en het zo kan omslaan en dat er dan veel tokens weer naar de eeuwige jachtvelden gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 25-04-2021 21:56 ]
Nu ben ik nogal een noob als het gaat om pokémon kaarten en hun waardes.Youp1e schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:35:
[...]
Ik heb hier een vrij serieuze verzameling liggen inclusief een aantal toch wel vrij bijzondere kaarten. Dub er al een tijdje over het te gelde te maken, een aanbod in crypto is toch wel verdraaid aanlokkelijk.
Bied je marktconforme prijzen?
Ik had toevallig een enorme doos met pokémon kaarten die al 10 jaar stof aan het happen was op de zolder. Ik liep al erg lang met het idee om toch eens die doos kaartjes uit te zoeken. Dat heb ik gisteren maar eens gedaan. Ik ben nu weer helemaal in de ban van de pokémon kaartjes. Het lijkt net alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan. Ik voel mij weer precies dat jochie van toen, die vrolijk over het schoolpleintje liep met zijn mapje pokémon kaarten. Nostalgie.
Aangezien uit de doos al een hele mooie verzameling tevoorschijn kwam had ik eigenlijk direct het idee: laat ik proberen zoveel mogelijk series compleet te maken. Ik heb bijv. al heel wat kaartjes uit de eerste serie '99 base set. Hoe gaaf. Meer dan 20 jaar geleden die kaartjes.
Nja, dus ik direct marktplaats op. Vandaag ben ik zelfs met de trein helemaal naar Wormerveer geweest om daar voor €200 kaartjes te halen. Veel te duur denk ik achteraf. Mja het boeit allemaal niet meer gezien de crypto's gratis geld aanleveren.
Wormerveer was trouwens voor mij onbekend terrein maar moet zeggen dat het boulevardje aan het water een mooi gezicht was, zeker met het zonnetje.
Maargoed, ik dwaal af. Mocht je wat leuke kaartjes hebben liggen komen we er vast wel uit als het gaat om prijs. Doen we ook nog wel even een proost op de huidige bullrun.
Vraagje: Ik heb in Metamask op het BSC Netwerk BNB omgezet naar ETH.
Maar die ETH moet nu naar de Main Network ivm Uniswap. Weet iemand hoe ik dat doe?
Maar die ETH moet nu naar de Main Network ivm Uniswap. Weet iemand hoe ik dat doe?
Je kan https://www.chainswap.exchange/ daar bijv. voor gebruiken._Gast_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:57:
Ik zie $250 naar $440 in 3 maand tijd, ondanks de BTC dip.Taro schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:45:
[...]
Over 90 dagen gezien staat DPI, binnen de extremen die je in de cryptospace ziet, stil
[Afbeelding]
Jij wil het graag vergelijken met de high gainers in de afgelopen 3 maand denk ik. Dan is er altijd ergens meer te verdienen, true
Zoom ff uit naar 6 maanden of zelfs 1 jaar en kijk of je 1 jaar geleden een betere pick had kunnen vinden....en je ook destijds bereid was om te kopen. Want zo werkt het als je niet elke maand wilt swappen van coins.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 22:07 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik ben ze juist nooit uit het oog verloren haha, ze zitten nog steeds in dezelfde map als vroeger en heb de map puur voor het sentiment geregeld opengeslagen.Tominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:52:
[...]
Nu ben ik nogal een noob als het gaat om pokémon kaarten en hun waardes.
Ik had toevallig een enorme doos met pokémon kaarten die al 10 jaar stof aan het happen was op de zolder. Ik liep al erg lang met het idee om toch eens die doos kaartjes uit te zoeken. Dat heb ik gisteren maar eens gedaan. Ik ben nu weer helemaal in de ban van de pokémon kaartjes. Het lijkt net alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan. Ik voel mij weer precies dat jochie van toen, die vrolijk over het schoolpleintje liep met zijn mapje pokémon kaarten. Nostalgie.
Aangezien uit de doos al een hele mooie verzameling tevoorschijn kwam had ik eigenlijk direct het idee: laat ik proberen zoveel mogelijk series compleet te maken. Ik heb bijv. al heel wat kaartjes uit de eerste serie '99 base set. Hoe gaaf. Meer dan 20 jaar geleden die kaartjes.
Nja, dus ik direct marktplaats op. Vandaag ben ik zelfs met de trein helemaal naar Wormerveer geweest om daar voor €200 kaartjes te halen. Veel te duur denk ik achteraf. Mja het boeit allemaal niet meer gezien de crypto's gratis geld aanleveren.
Wormerveer was trouwens voor mij onbekend terrein maar moet zeggen dat het boulevardje aan het water een mooi gezicht was, zeker met het zonnetje.
Maargoed, ik dwaal af. Mocht je wat leuke kaartjes hebben liggen komen we er vast wel uit als het gaat om prijs. Doen we ook nog wel even een proost op de huidige bullrun.
Ben wel benieuwd wat je voor die 200 euro hebt meegenomen, ik ben zelf ook niet geheel op de hoogte van de waardes van mijn kaarten (wat je ziet op Ebay is allemaal graded, encased spul). Bezit een bijna complete base-set, heb er vreemd genoeg nooit werk van gemaakt het te completeren. Er zitten er een paar tussen die wellicht de moeite van het graden waard zijn.. 1st editions ed.
Het mooiste zou zijn als jij gewoon die map door kon bladeren op zoek naar hetgeen je wilt. Ik woon toevallig vlakbij Wormerveer haha, gemiste kans.
Je zou misschien eens kunnen noemen waar je naar op zoek bent, ik kan in een DM ook nog wel het een en ander specificeren.
On topic: ja jongens, ik ga al een paar dagen hard op SOL!
Verwijderd
Hey wat gezellig, een Binance feestje!
CAKE? Ja lekker.
Hey, is Binance niet gewoon een Chinese corporate greed gedreven centralized controlled fiat 2.0 syteem in de maak, gewikkeld in een hip crypto jasje?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nSHsUiXsfUgORWbrynPTnAie.jpg?f=user_large)
Ok rustig, ik laat mezelf er wel uit...
CAKE? Ja lekker.
Hey, is Binance niet gewoon een Chinese corporate greed gedreven centralized controlled fiat 2.0 syteem in de maak, gewikkeld in een hip crypto jasje?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nSHsUiXsfUgORWbrynPTnAie.jpg?f=user_large)

Gast, wat moet jij met ETH en Uniswap? Geintje hoor_Gast_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:57:
Je hebt BNB omgezet naar ETH. Is dat over het ERC20 protocol of BSC protocol gegaan? M.a.w: welke tokens heb je nu in je Metamask staan?
Kraken voor de verandering weer eens doen?
Weakhands protection activated!
Weakhands protection activated!
[ Voor 29% gewijzigd door jvp op 25-04-2021 22:14 ]
Het zag er goed uit. Maar hij laat je maar een beperkt aantal tokens kiezen. Er zit geen ETH als optie tussen helaas.Sahara schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:03:
[...]
Je kan https://www.chainswap.exchange/ daar bijv. voor gebruiken.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:11:
Hey wat gezellig, een Binance feestje!![]()
CAKE? Ja lekker.
[Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7wGnp83LQFS9I8uZbTv6gnze.gif?f=user_large)
Ik vreesde offtopic te gaan met dat gelul over Pokémon, maar ik denk dat ik hier met veel wegkom!
Dus jij vindt een boost op swingby niet serieuze business?Gelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:25:
/f/image/jxlBzN1fBDQMOalpAmgVhgby.png?f=fotoalbum_large)
Moeten we al bijna een AED gaan aansluiten op opa Bitcoin??
Op of neer wat gaat het worden....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Je hebt gelijk.. sorry, ik had paar weken terug van Chainswap gebruikt gemaakt om UMB van Uniswap naar Pancakeswap te krijgen.. maar idd. ETH staat er niet tussen. Ik zou dan gewoon via Metamask toch weer naar BNB swappen, dat via Metamask naar Binance sturen en dan van Binance naar je ETH wallet het sturen._Gast_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:14:
[...]
Het zag er goed uit. Maar hij laat je maar een beperkt aantal tokens kiezen. Er zit geen ETH als optie tussen helaas.
Hahaha tijd voor een beetje afwisseling kwa tokensMooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:13:
[...]
Gast, wat moet jij met ETH en Uniswap? Geintje hoor![]()
Je hebt BNB omgezet naar ETH. Is dat over het ERC20 protocol of BSC protocol gegaan? M.a.w: welke tokens heb je nu in je Metamask staan?
Ik heb BNB omgezet in ETH terwijl ik in het BSC netwerk zat. In mijn Metamask staan er alleen tokens van BSC en ETH zit ook op BSC.
Verwijderd
Ja, maar je geliefde collectie niet verkopen voor DOGE vriendYoup1e schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:15:
[...]
Ik vreesde offtopic te gaan met dat gelul over Pokémon, maar ik denk dat ik hier met veel wegkom!

Of wel natuurlijk. Much value, such payment!
Very peer to peer.
Ik las gisteren geloof ik ergens dat, ta technisch, we in een triangle zitten die waarschijnlijk als hij afloopt we voor klein beetje vuurwerk (danwel up, of down) zou gaan zorgen. Wat ik echter niet meer weet is hoe laat dat cruciale moment er aan zat te komeh, was dat niet vannacht rond 2U ofzo als je die grafiek extrapoleerde?Ronald.42 schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:18:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ah ok thanks, ik ga het proberen!Sahara schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:19:
[...]
Je hebt gelijk.. sorry, ik had paar weken terug van Chainswap gebruikt gemaakt om UMB van Uniswap naar Pancakeswap te krijgen.. maar idd. ETH staat er niet tussen. Ik zou dan gewoon via Metamask toch weer naar BNB swappen, dat via Metamask naar Binance sturen en dan van Binance naar je ETH wallet het sturen.
Je kan het heel eenvoudig checken. Open Uniswap, open je wallet pak ETH vs de token die je wilt kopen._Gast_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:20:
[...]
Hahaha tijd voor een beetje afwisseling kwa tokens![]()
Ik heb BNB omgezet in ETH terwijl ik in het BSC netwerk zat. In mijn Metamask staan er alleen tokens van BSC en ETH zit ook op BSC.
Laat hij 0 ETH zien, dan heeft je wallet 0 "ERC20-ETH"
In dat geval zou je nog moeten swappen in je wallet tussen Binance-ETH en originele-ETH
Tip: Gewoon je ETH op ETH netwerk laten staan. Geen geneuzel
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 22:27 ]
Verwijderd
Ik ben er steeds meer van overtuigt dat dit de run gaat worden dat Bitcoin langzaam ten onder gaat.Ronald.42 schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:18:
Ik zie de nieuwe instroom minder en minder geven om fundementals... Alleen eurotekens in de ogen en Binance kaarten in de kontzak.
Maar hey elk nadeel heeft zijn voordeel:
Genoeg CAKE voor op de begrafenis. *Badum tsssss*
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/7wGnp83LQFS9I8uZbTv6gnze.gif?f=user_large)
Grapje. Long Bitcoin
Eieren. MAND!
Er is trouwens ook een Barcelona fan token, welke enorm in waarde explodeerde toen dat gedoe rond de Super League bekend werd, fans wilden op elke mogelijke manier inspraak krijgen. Ondertussen is de prijs weer op een redelijk gemiddelde geland.
Nu is Barcelona op dit moment in een verhitte titelstrijd verwikkeld in Spanje. Zou speculeren op een landstitel en de token zelf dikke winsten kunnen opleveren?
Nu is Barcelona op dit moment in een verhitte titelstrijd verwikkeld in Spanje. Zou speculeren op een landstitel en de token zelf dikke winsten kunnen opleveren?
Lachen dit zijstapje toch? Is net iets anders dan de ICO hype in 2017, maar net zo Lambo-wreakin' op den duur.Verwijderd schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:26:
[...]
Ik ben er steeds meer van overtuigt dat dit de run gaat worden dat Bitcoin langzaam ten onder gaat.
Ik zie de nieuwe instroom minder en minder geven om fundementals... Alleen eurotekens in de ogen en Binance kaarten in de kontzak.
Maar hey elk nadeel heeft zijn voordeel:
Genoeg CAKE voor op de begrafenis. *Badum tsssss*
[Afbeelding]
Grapje. Long Bitcoin![]()
Eieren. MAND!
Lachen, maar ook huilen. Want de sleutel tot succes ligt niet voor je neus, maar zit letterlijk al in je neusgaten. Als je arrogant wordt bevonden met zulke uitspraken, weet je dat je in een bull run zit
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 22:36 ]
Dachten we met Dogecoin wel zo'n beetje dé memecoin te hebben, is er nu ook een Bogecoin, aka een Dogecoin maar dan op BSC

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kunnen we hier niet collectief voor een goede breakout (uiteraard naar boven) zorgen?? Ik ben nog steeds niet op de maan geweest
Voor wie hier nog is voor inhoudelijke content. Dit is een zeer belangrijk onderdeel van het Polkadot/Kusama netwerk en heeft mij destijds overtuigd dat dit de runner up voor Ethereum is....en waarom ik in deze dip nog dieper in deze shitcoins ben gaan zitten
YouTube: Polkadot: A Bet Against Maximalism (w/Gavin Wood and Sebastian Moonj...
Gaat over de manier hoe Polkadot omgaat met staking en treasury.
YouTube: Polkadot: A Bet Against Maximalism (w/Gavin Wood and Sebastian Moonj...
[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 22:44 ]
Ennnn BTC zegt byebye ik zoek het wat lager op

Hij laat idd 0 ETH zienMooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:23:
[...]
Je kan het heel eenvoudig checken. Open Uniswap, open je wallet pak ETH vs de token die je wilt kopen.
Laat hij 0 ETH zien, dan heeft je wallet 0 "ERC20-ETH"
In dat geval zou je nog moeten swappen in je wallet tussen Binance-ETH en originele-ETH
Tip: Gewoon je ETH op ETH netwerk laten staan. Geen geneuzel
Ik wou binnen de wallet swappen (om fees te besparen
Ik ben nu de methode van Sahara proberen. (Is nog bezig met withdrawen)
[ Voor 6% gewijzigd door _Gast_ op 25-04-2021 22:49 ]
Plukje hot nog ff meegepakt, heerlijk deze dip
Volgens de Amerikanen is ons weekend officieel voorbij.
Laat 'm nog maar een keer testen toch? 48k of anders 42-44k. Ik zeg doen!DutchCrownNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:47:
Dit topic wordt er wel een stuk rustiger door
En al die mooie aanbiedingen op alts die je krijgt......
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 23:23 ]
Kon je dat niet 10 minuten eerder zeggen..DutchCrownNL schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:47:
Hij kon/kan laaaaaaaaaaaaaager..jzoin2 schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:49:
Plukje hot nog ff meegepakt, heerlijk deze dip
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Sorry de fax had wat vertraging
Iemand duiding voor deze streep omlaag?
Mensen verkopen hun BTCfRiEtJeSaTe schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:55:
Heb ff niet zosnel de charts erbij, maar eerder vandaag leek BTC uitgebroken naar boven als ik het goed zeg, wellicht een fakeout geweest en dus rap naar beneden?fRiEtJeSaTe schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:55:
Het verbaast me eigenlijk hoe goed ETH z'n mannetje staat, die is nu wel mee naar beneden maar daalt een stuk minder hard dan menig altcoinMooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:54:
[...]
Laat 'm nog maar een keer testen toch? 48k of anders 42-44k. Ik zeg doen!
Dit topic wordt er wel een stuk rustiger door
En al die mooie aanbieden op alts die je krijgt......
Bedankt voor het delen. Toch vraag ik me af hoe deze coins het gaan doen tijdens een bearmarket. Het zijn beide goeie projecten met veel potentie dus ben eigenlijk benieuwd hoe deze coins het dan volgend jaar overleven als we in een bearmarket zijn. In principe is het gewoon goed timen en dan tijdens bear market weer goedkoop inkopen lijkt mij maar aan de andere kant denk ik van hoever kunnen ze droppen..Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:41:
Voor wie hier nog is voor inhoudelijke content. Dit is een zeer belangrijk onderdeel van het Polkadot/Kusama netwerk en heeft mij destijds overtuigd dat dit de runner up voor Ethereum is....en waarom ik in deze dip nog dieper in deze shitcoins ben gaan zitten![]()
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Dat heeft met een mooi woord "correctie". Als iets 300% omhoog gaat, gaat het ook weer 100% omlaag, voordat het weer 300% omhoog gaat (als je mazzel hebt).fRiEtJeSaTe schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:55:
Wanneer je in alts zit, ga je nat met zulke correcties. Dus koop alts in down trends en verkoop ze als de gains je blij maken.
Gaan we nog eens stoppen? Dit ziet er intussen wel heel slecht uit.
Snel panic sell!Specy schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:59:
Gaan we nog eens stoppen? Dit ziet er intussen wel heel slecht uit.
Doorslaggevende momentjes voor BTC
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
zo!! laag genoeg heb BTC bijgekocht, ik ga slapen, tot morgen!
nothing stops this train
Wanneer de bear market aanbreekt zullen we het weten en moet je daar eventueel naar handelen. Voor alsnog zitten we vol in een bull market.Aslanboy1905 schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:58:
[...]
Bedankt voor het delen. Toch vraag ik me af hoe deze coins het gaan doen tijdens een bearmarket. Het zijn beide goeie projecten met veel potentie dus ben eigenlijk benieuwd hoe deze coins het dan volgend jaar overleven als we in een bearmarket zijn. In principe is het gewoon goed timen en dan tijdens bear market weer goedkoop inkopen lijkt mij maar aan de andere kant denk ik van hoever kunnen ze droppen..
Als iets 100% daalt kan het niet meer 300% stijgenMooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:58:
[...]
Dat heeft met een mooi woord "correctie". Als iets 300% omhoog gaat, gaat het ook weer 100% omlaag, voordat het weer 300% omhoog gaat (als je mazzel hebt.
Wanneer je in alts zit, ga je nat met zulke correcties. Dus koop alts in down trends en verkoop ze als de gains je blij maken.
De vorige low was 475000 ben benieuwd of we dieper gaan.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
W-w-w-weekenddip!
Morgen 35k.
Morgen 35k.
Als het 100% omlaag gaat... heb je 0Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:58:
Als iets 300% omhoog gaat, gaat het ook weer 100% omlaag
Dat snap ik. Ik kom niet volledig uit een ei.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:58:
[...]
Dat heeft met een mooi woord "correctie". Als iets 300% omhoog gaat, gaat het ook weer 100% omlaag, voordat het weer 300% omhoog gaat (als je mazzel hebt.
Wat ik met duiding bedoel is dat we het hele weekend in een bandbreedte van $1000 bewegen, en nu op tijd van 5 min. $2000 zakken.
100% van de initiele stijging. Doe ff niet zo lastig, het is 11uKyumia schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:00:
[...]
Als iets 100% daalt kan het niet meer 300% stijgeneen 100% daling betekent namelijk 0.00
Daarna 3x 0 als je geluk hebt.
We zijn nog "maar" 25% gezakt ten opzichte van de top. Met een beetje geluk pakken we de 40-42k range mee voor een gezonde correctie.
nou ik koop massaal bij hoor als btc op 0.00000001 cent staat
sommige hebben het over panic sell, ik deed net een panic buy
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2021 23:02 ]
nothing stops this train
Btc zat in een bearish pennant op de hourly volgens mij, uitbraak naar beneden.
Hopelijk snel naar de 21 weekly MA, kunnen we daarna weer verder met de bull run.
Hopelijk snel naar de 21 weekly MA, kunnen we daarna weer verder met de bull run.
voordeel: bijna nieuwe maand, nieuw fiat salaris --> btc naar 75k!Kyumia schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:02:
Hopelijk een double bottom en dan weer omhooggenoeg rood gezien voor de aankomende maand
nothing stops this train
Waar zit die op? 43k?rainier15 schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:02:
Btc zat in een bearish pennant op de hourly volgens mij, uitbraak naar beneden.
Dat idd. Ik heb de koers zoals meestal open staan op een tabje en natuurlijk correctie, hele weekend al aan het pingpongen etc, helemaal eens. Deze drop en dit volume in de laatst 15min candle was wel de grootste in 48uur , dit was echt wel even een flinke candle zelfs in deze wat mindere trend van de laatste week.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:01:
[...]
Dat snap ik. Ik kom niet volledig uit een ei.
Wat ik met duiding bedoel is dat we het hele weekend in een bandbreedte van $1000 bewegen, en nu op tijd van 5 min. $2000 zakken.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
BTC heeft nog tijd tot 2 uur vannacht (0 UTC) om terug op of boven 49.5k (daily MA99) uit te komen. Anders kan het zomaar zijn dat we terugzakken naar 38k (weekly MA25). Daar heb ik toch niet veel zin in

Waarom tot zo'n specifieke tijd? Ben relatief nieuw hahaTomTorquay schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:04:
BTC heeft nog tijd tot 2 uur vannacht (0 UTC) om terug op of boven 49.5k (daily MA99) uit te komen. Anders kan het zomaar zijn dat we terugzakken naar 38k (weekly MA25). Daar heb ik toch niet veel zin in
De sluiting van deze weekkaars (weekly close).JulianSL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:06:
[...]
Waarom tot zo'n specifieke tijd? Ben relatief nieuw haha
Weekly closeJulianSL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:06:
[...]
Sluiting daily en weekly candleJulianSL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:06:
Dat betekent dat je je wekker straks moet zetten, anders ben je wrekt.JulianSL schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:06:
[...]
Hoe komt het dat er zo'n geplaatste dump plaats vindt. Dat is toch niet goed. Een whale die een paar miljard casht?
Bitcoin staat vrij hoog, mensen nemen profits.fRiEtJeSaTe schreef op zondag 25 april 2021 @ 22:55:
?toffetinus schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:08:
Hoe komt het dat er zo'n geplaatste dump plaats vindt. Dat is toch niet goed.
Ik dacht dat dagelijkse om 00:00 was en de week en maand op 02:00 ?
Dat zie ik hem toch niet zosnel meer doen nu, als je ook ziet wat voor (virtuele) muurtjes nu in de orderboeken staan..TomTorquay schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:04:

Vind de koers maar vrij laagTominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:08:
[...]
Bitcoin staat vrij hoog, mensen nemen profits.
Waarom zou dat zo zijn? Vrijwel 100% zeker dat de daily ook sluit om 0 UTC, dat is om 2 uur 's nachts tijdens de zomer en om 1 uur 's nachts in de winter.Ronald.42 schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:09:
Ik dacht dat dagelijkse om 00:00 was en de week en maand op 02:00 ?
ETH houdt echt buitengewoon goed staande zeg. Je zou denken dat shitcoins harder in de ellende zouden zakken.
Volgende item van de bucketlist afgevinkt: ada ingeslagen
Heerlijk mee gehandeld vandaag.Tominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:11:
ETH houdt echt buitengewoon goed staande zeg. Je zou denken dat shitcoins harder in de ellende zouden zakken.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Eth is geen shitcoinTominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:11:
Alts hebben genoeg van de zwakke btc en gaan deels hun eigen weg.Tominatie schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:11:
Zero.
Ach, 't is maar de 15m chart. Dan lijkt alles dramatisch.SanderTje! schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:11:
Nou... dat ziet er niet best uit voor de komende nacht.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!