Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
oja, en nog wat doge dat ik nog vasthou
[ Voor 9% gewijzigd door Skalders op 25-04-2021 17:56 ]
Komt vooral door BTC, die daalde weer even een klein beetje
Safemoon zou live gaan bij ZBG Exchange gisteren geloof ik, maar door de massale belangstelling hebben ze dat uitgesteld om de servercapaciteit te verhogen om dit aan te kunnen.Skalders schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:35:
Hoe zit het nog in shitcoin land? Ik ben uitgestapt in alles ondertussen behalve happy, die zie ik nog wel aardig stijgen sinds de stream en begin ik langzaam aan niet meer als shitcoin te zien. De rest is even wat te volatiel voor mij.
oja, en nog wat doge dat ik nog vasthou
Verder lijkt NFT Art Finance (site) de nieuwe knaller te zijn.
Ok en waar baseer je dat op?Patroo schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:16:
[...]
En dat is dan toch veredeld gokken zonder een basis? Dat is wat 99% al doet en daarna rekt is. Daar waag ik mij dus niet aan.merauder schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:24:
[...]
Ervaring opdoen met speelgeld, en evalueren waar het goed/fout ging. Af en toe tijd inplannen om de theorie te leren.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Iedereen heeft zo zijn eigen patronen/regels bij TA. Er is geen één waarheid want niemand kan het voorspellen. Daarom geloof ik er zelf ook niet zo in.Hari-Bo schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:35:
[...]
En dat is dan toch veredeld gokken zonder een basis? Dat is wat 99% al doet en daarna rekt is. Daar waag ik mij dus niet aan.
Is dit nou het effect wat we zien omdat er geen order books zijn? Mensen die continue er boven opzitten?
Ik had daar ook naar gekeken maar had niet verwacht dat ie zo veel zou zakken en dit blijft doen.WoodyWindoW schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:00:
Komt vooral door BTC, die daalde weer even een klein beetje
Moet nog veel leren
Dat is naar mijn inziens al een teken om ver van die Exchange weg te blijven. Capaciteit heb je tegenwoordig in de cloud binnen drie seconden verhoogd. Dit is geen infra beperking maar waarschijnlijk gewoon een houtje touwtje Exchange dit op code niveau gewoon geen high capacity aankan en dat heb je niet in een week veranderd.Patroo schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:16:
[...]
Safemoon zou live gaan bij ZBG Exchange gisteren geloof ik, maar door de massale belangstelling hebben ze dat uitgesteld om de servercapaciteit te verhogen om dit aan te kunnen.
Wat is je bron over dat die site een knaller is? Ik zie dat je net een week met crypto bezig ben dus Ben wel benieuwd waar jij je info vandaan haalt.
Ik hoop het met heel mijn hart.. maar het ziet er 100% uit als een bearish pennant...jvp schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:56:
Gaat BTC zo uitbreken naar boven!? Zou mooi zijn maar wel tegen mijn verwachting in
Ik hoop dat ta dit keer totale onzin is.
:strip_exif()/f/image/Efdb0xiKBVAHaDjBLSk8WJgb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AGLSd0XoE3rvlQkPcJQ80BHv.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Even wat hoogte opzoeken zodat het vannacht weer lekker hard kan kelderen.jvp schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:56:
Gaat BTC zo uitbreken naar boven!? Zou mooi zijn maar wel tegen mijn verwachting in
I know!! Dat roep ik ook elke keer tegen mezelf maar ik wil nog niet naar fiat! Toch zie ik een kleine overtuiging richting betere tijden op de 15m. Ff duimen met z’n allePelox schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:01:
[...]
Ik hoop het met heel mijn hart.. maar het ziet er 100% uit als een bearish pennant...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: te vroeg met het ophangen van de slingers...
[ Voor 3% gewijzigd door jvp op 25-04-2021 19:03 ]
Die Henk is zekers een achterlijk neefje ofzo van die Hans de Geus..Onbegrijpelijk dat handel in bitcoin vrij spel krijgt
Bron: FD (betaald) FD (betaald)25 april 2021, 17:46
Bitcoin - Waar blijft het toezicht op cryptovaluta? De deur staat wijd open voor criminelen en witwassers, schrijft Henk Rottinghuis.

-nevermindRaptorXS schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:14:
Pff, een artikel op het Financieel Dagblad
[...]
Die Henk is zekers een achterlijk neefje ofzo van die Hans de Geus..
[ Voor 11% gewijzigd door Gelukszoekr op 25-04-2021 20:04 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
*knipGelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:18:
[...]
Er is vast iemand hier die de het artikel hier kan plaatsen
[ Voor 68% gewijzigd door gijsvogel op 25-04-2021 19:34 ]
Ah, er wordt weer afgesloten met het energieverbruik. Classic ouderwets artikel door iemand die er niets van begrijpt, waarschijnlijk wordt de dinosap vretende auto ook nog gepromoot en worden zonnepanelen als lelijk ipv nuttig beschouwd. Je zou het grotere plaatje maar kunnen zien...
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 25-04-2021 19:39 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Het hele bankenstelsel moet ook aan de praat worden gehouden met stroom,.. anders is onze digitale FIAT ook niet bruikbaarTaro schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:27:
[...]
Ah, er wordt weer afgesloten met het energieverbruik. Classic ouderwets artikel door iemand die er niets van begrijpt, waarschijnlijk wordt de dinosap vretende auto ook nog gepromoot en worden zonnepanelen als lelijk ipv nuttig beschouwd. Je zou het grotere plaatje maar kunnen zien...

Handige tip, maar is het plaatsen wel toegestaan?
Mwoah dat valt ook nog weleens tegen, ik gebruikte 340 vCPU's in Azure en wilde een paar zware servers inrichten, zat dus een cap van 350 op onze subscription waardoor Microsoft eerst akkoord moet gaan en je pas met geluk een dag later kan beginnen.mannowlahn schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:47:
[...]
Dat is naar mijn inziens al een teken om ver van die Exchange weg te blijven. Capaciteit heb je tegenwoordig in de cloud binnen drie seconden verhoogd.
De cloud is niet altijd zo flexibel als het lijkt.
Goede vraag...Bumpy_NL schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:30:
[...]
Handige tip, maar is het plaatsen wel toegestaan?
@Taro ?
De man van IngridRaptorXS schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:14:
Pff, een artikel op het Financieel Dagblad
[...]
Die Henk is zekers een achterlijk neefje ofzo van die Hans de Geus..
Alleen heeft zijn Ingrid de broek aan en mocht ie niet meedoen met crypto

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Maar al die gebouwen, auto's van medewerkers, computersystemen, etc. zijn energieneutraal, want ze worden immers gevoed door milieuvriendelijke installaties die met afval uit Ierland worden gevoed waarvoor de schepen die hierheen varen geen stookolie nodig hebben gehad. En die schoorstenen stoten alleen stoom uit, geen afvalstoffen. Nee inderdaad, het verschil is overduidelijk.-Sander- schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:29:
[...]
Het hele bankenstelsel moet ook aan de praat worden gehouden met stroom,.. anders is onze digitale FIAT ook niet bruikbaar
Verwijderd
Hahha ja dat is het natuurlijkRonald.42 schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:37:
[...]
Alleen heeft zijn Ingrid de broek aan en mocht ie niet meedoen met crypto

Ff wachten mijn vrouwtje vraagt om thee, brb
Doen jullie ook jullie deel?
:strip_exif()/f/image/FR0BPcRWEoPGDwRdxe5NzG0r.png?f=user_large)
[ Voor 57% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 25-04-2021 19:40 ]
Dergelijke content inderdaad niet plaatsen...

nothing stops this train
Wat zie jij daar?Kol Nedra schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:48:
zit ook in fiat vanwege dit, zo straks weer BTC kopen
[Afbeelding]
Ik gok op op een tikkie van de onderste (paarse) Bollinger band en daarna moon?
:strip_exif()/f/image/iE8dpdbPwyKtRGgL6EaArUkP.jpg?f=fotoalbum_large)
* edit: mag niet.Gelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:18:
[...]
Er is vast iemand hier die de het artikel hier kan plaatsen
[ Voor 84% gewijzigd door Chaes op 25-04-2021 19:53 ]
Ik weet niet wat voor architectuur je had maar 340 cpu is niet niks? Is dit op vm niveau of Docker/kubernetes?Bierkameel schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:31:
[...]
Mwoah dat valt ook nog weleens tegen, ik gebruikte 340 vCPU's in Azure en wilde een paar zware servers inrichten, zat dus een cap van 350 op onze subscription waardoor Microsoft eerst akkoord moet gaan en je pas met geluk een dag later kan beginnen.
De cloud is niet altijd zo flexibel als het lijkt.
Flexibel is idd met een limiet, vandaar dat ik ook opmerkte dat op code niveau vaak veel meer te halen valt. Maar als iets slecht in elkaar te hacked is dan heb je aan een heel serverpark niet genoeg. Mooi voorbeeld daarvan was Hyves.
Ik zie dat ie nog verder lijkt te dalen, hoever weet ik niet maar via boll-bands (wat jij aangeeft) zou dat eventueel de bottom zijn.Wo Ve schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:53:
[...]
Wat zie jij daar?
Ik gok op op een tikkie van de onderste (paarse) Bollinger band en daarna moon?
[Afbeelding]
wat ik omcirkeld hebt zie ik een Doji candle (misschien net iets te groot, we zullen zien)
tot nu toe winst gapakt door optijd te verkopen, nu nog het juiste moment vinden om te kopen
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2021 20:07 ]
nothing stops this train
Valt mee, stuk of 65 VM's waaronder een paar hele dikke.mannowlahn schreef op zondag 25 april 2021 @ 19:55:
[...]
Ik weet niet wat voor architectuur je had maar 340 cpu is niet niks? Is dit op vm niveau of Docker/kubernetes?
Naast subscription limieten krijgen we ook weleens regio errors dat een VM niet gestart kan worden door te weinig resources, ik heb alleen ervaring met Azure maar hopelijk gaat dat bij AWS en anderen beter
Voor het on-topic gedeelte, vandaag Cardano gekocht, kijken wat dat gaat doen...
[ Voor 7% gewijzigd door Bierkameel op 25-04-2021 20:08 ]
Aantal ETH dat je minet per periode is teruggevallen met 25% tov februari. Maar de koers tov fiat is in diezelfde periode gestegen met 60%. Resultaat: in fiat toch nog 25% gestegen. Ach ja...Zhou schreef op zondag 25 april 2021 @ 17:12:
[...]
Dat is maar goed ook! Gisteren waren de ETH miners al aan het klagen over lagere inkomsten. Ze waren ook zo verwend de laatste weken. EIP1559 heeft toch geholpen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Geen idee.. ik heb een flik flakstreamnl schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:14:
De alerts van Binance is al prettig, maar iemand een fijne Apple Watch app om de koers een beetje te volgen?
Zero.
Dit wil je niet, gewoon een strategie bepalen en misschien een mailtje als iets getrade is ofzo.streamnl schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:14:
De alerts van Binance is al prettig, maar iemand een fijne Apple Watch app om de koers een beetje te volgen?
Maar anders wordt je knettergek en ga je ook nog met weak hands traden als je de hele tijd de koers ziet.
[ Voor 19% gewijzigd door green-tea op 25-04-2021 20:21 ]
Ik heb het zaterdag overgemaakt, is het er dan maandag(middag) of op dinsdag?
Ik zelf heb ook veel Cake gekocht via AutoFarm en dat loopt lekker ja. Welke LP's heb jij?green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:20:
Waarom wordt hier zo weinig gepost over defi farming? Dat is toch briljant. 30% op stables, 200%+ op LP's. Is toch super makkelijk geld maken? Zo veel minder stressen in vergelijking met traden.
Tomorrow is not today!
Nou laat ons iets horen, waar en waarmee doe jij dat?green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:20:
Waarom hoor je hier zo weinig over defi farming? Dat is toch briljant. 30% op stables, 200%+ op LP's. Is toch super makkelijk geld maken? Zo veel minder stressen in vergelijking met traden.
Misschien leuk/interessant om er wat meer info en ervaringen over te delen dan?green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:20:
Waarom hoor je hier zo weinig over defi farming? Dat is toch briljant. 30% op stables, 200%+ op LP's. Is toch super makkelijk geld maken? Zo veel minder stressen in vergelijking met traden.
Dat was ook mijn reden om in Cake te stappen. Kon en kan de APY nog steeds niet geloven en de koers is eigenlijk alleen maar gestegen. Destijds nog gevraagd welke adder er onder het gras zat want kon moeilijk geloven dat je met 2.000 CAKE eigenlijk al FIRE bent bij deze koers en APY.Sydney08 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:23:
[...]
Ik zelf heb ook veel Cake gekocht via AutoFarm en dat loopt lekker ja. Welke LP's heb jij?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik heb 2 weken geleden gestort op Kraken, stond er binnen enkele uren op (werkdag).gijsvogel schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:21:
Heeft iemand recente ervaring hier met funden naar kraken?
Ik heb het zaterdag overgemaakt, is het er dan maandag(middag) of op dinsdag?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik farm cake en stable via beefy (die lui zitten overal zo goed op, ook met problemen wat ik opmaak uit de discord) en ik farm HOO-BUSD via pancake. Als dit weer beschikbaar is op beefy zet ik hem over. Met een relatief kleine pf pak ik nu zon $50,- per dag echt insane.Sydney08 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:23:
[...]
Ik zelf heb ook veel Cake gekocht via AutoFarm en dat loopt lekker ja. Welke LP's heb jij?
Mijn kennis over de ins-en-outs is te verwaarlozen maar lijkt mij geen gek iets om er wat over te vermelden in de ts?.GoO schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:26:
[...]
Misschien leuk/interessant om er wat meer info en ervaringen over te delen dan?
Ik zit voornamelijk met de vraag wat zijn de exacte risicos, hoe kunnen we opbrengsten zo idioot hoog zijn en wat doe je precies (liq toevoegen aan de pool is zo ver ik het begrijp)
Traden gaf toch weer stress terwijl ik pro traders volgde dus dacht ga eens wat omzetten naar de farms.
[ Voor 39% gewijzigd door green-tea op 25-04-2021 20:31 ]
De APR die je krijgt is behoorlijk volatiel is mijn ervaring. Koers gaat de eerste dagen vaak snel omhoog. Dan daalt de APR vrij rap en stort de koers ook weer in. Soms herstelt ie weer (marshmallow gaat aardig).green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:20:
Hoge “rente” is leuk, maar zakt de koers onderuit, dan is 1000% van niks nog steeds niks.
Precies om deze reden farm ik cake, stables en lp’s met 1 stable zoals HOO. Nu ong een weekje en het blijft sofar vrij stabiel. Heb wel het idee dat je alles zoals de TVL in de gaten moet houden om het risico te beperken.Lekkerbek312 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:31:
[...]
De APR die je krijgt is behoorlijk volatiel is mijn ervaring. Koers gaat de eerste dagen vaak snel omhoog. Dan daalt de APR vrij rap en stort de koers ook weer in. Soms herstelt ie weer (marshmallow gaat aardig).
Hoge “rente” is leuk, maar zakt de koers onderuit, dan is 1000% van niks nog steeds niks.
[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 25-04-2021 20:33 ]
Ja, dat farmen is echt perfect voor de Hodlers onder ons. Ipv dat het dan niks staat te doen, ontvang je dan gewoon flinke rente. Ik verwacht ook dat Cake nog flink gaat stijgen hierdoor.green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:29:
[...]
Ik farm cake en stable via beefy (die lui zitten overal zo goed op, ook met problemen wat ik opmaak uit de discord) en ik farm HOO-BUSD via pancake. Als dit weer beschikbaar is op beefy zet ik hem over. Met een relatief kleine pf pak ik nu zon $50,- per dag echt insane.
[...]
Mijn kennis over de ins-en-outs is te verwaarlozen maar lijkt mij geen gek iets om er wat over te vermelden in de ts?
Ook prettig dat het gewoon via Metamask gaat en dat het zo met een klik geregeld is.
Tomorrow is not today!
Is het dan zo simpel als liquidity toevoegen aan cake?
en hoe zit dat met het v1/V2 gebeuren
[ Voor 13% gewijzigd door Skalders op 25-04-2021 20:35 ]
Hoeveel % pak je hierop?Sydney08 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:33:
[...]
Ja, dat farmen is echt perfect voor de Hodlers onder ons. Ipv dat het dan niks staat te doen, ontvang je dan gewoon flinke rente. Ik verwacht ook dat Cake nog flink gaat stijgen hierdoor.
Ook prettig dat het gewoon via Metamask gaat en dat het zo met een klik geregeld is.
0,29% per dag, uit mijn hoofd.
Tomorrow is not today!
Ik ben eth fees gewend dus was enorm verbaasd over de snelheid en fees van de bsc. Het kost amper wat om alles heen en weer te slingeren. Plus je bent er zo weer uit als je het niet vertrouwd. Zo ver ik het begreep is het ook compleet gedecentraliseerd en kunnen de platform beheerders niet bij je lp’s en overige zooi.Sydney08 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:33:
[...]
Kan me alleen niet voorstellen dat opbrengsten van meer dan 20/30% houdbaar zijn op de lange duur. Vraag me dan ook af hoelang dit zo blijft.
Heb trouwens ook iets op uniswap staan maar door de idiote eth fees zijn de kosten voor het unstaken hoger als de opbrengsten.
[ Voor 20% gewijzigd door green-tea op 25-04-2021 20:41 ]
cake is uniswap al voorbij gegaan met aantal actieve wallets, komt ook door de hoge fee van uniswap.
ik denk dat instappen uniswap voor longterm echt een goede investering is, als eth2.0 er is.
en cake weet ik niet, het is al zo enorm hard gestegen, durf er nu niet in te gaan

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2021 20:39 ]
nothing stops this train
Dat dacht ik bij BNB ook toen ze $5 waard waren. Dat BNB zoveel usecases zou hebben had ik niet verwacht. Cake zal niet zo groot worden, maar heeft wel een goede usecase met dat farmen.Kol Nedra schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:39:
en cake weet ik niet, het is al zo enorm hard gestegen, durf er nu niet in te gaan
Klopt, maar het is ook geen pump en dump.
[ Voor 21% gewijzigd door Sydney08 op 25-04-2021 20:44 ]
Tomorrow is not today!
Hehe en dan is cake al 15000% gestegenSydney08 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:33:
[...]
Ja, dat farmen is echt perfect voor de Hodlers onder ons. Ipv dat het dan niks staat te doen, ontvang je dan gewoon flinke rente. Ik verwacht ook dat Cake nog flink gaat stijgen hierdoor.
Bij PCS moet je zelf harvesten. Bij Beefy harvest ie automatisch en stop ie het er weer bij, zodat je effectief "rente op rente" krijgt.Skalders schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:34:
Hoe doe je het best via trust wallet? Waarom beefy i.p.v. pancakeswap?
Is het dan zo simpel als liquidity toevoegen aan cake?
en hoe zit dat met het v1/V2 gebeuren
kan je even in het kort zeggen hoe het werkt, of verwijzen naar een beknopte handleiding?Lekkerbek312 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:43:
[...]
Bij PCS moet je zelf harvesten. Bij Beefy harvest ie automatisch en stop ie het er weer bij, zodat je effectief "rente op rente" krijgt.
Kun je is uitleggen hoe je aan 50$ per dag komt? Als ik kijk op beefy dan krijg je op cake 0.27% per dag.. Heb je dus blijkbaar wel een flinke zak geld erin zitten?green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:29:
[...]
Ik farm cake en stable via beefy (die lui zitten overal zo goed op, ook met problemen wat ik opmaak uit de discord) en ik farm HOO-BUSD via pancake. Als dit weer beschikbaar is op beefy zet ik hem over. Met een relatief kleine pf pak ik nu zon $50,- per dag echt insane.
[...]
Mijn kennis over de ins-en-outs is te verwaarlozen maar lijkt mij geen gek iets om er wat over te vermelden in de ts?
Ik zit voornamelijk met de vraag wat zijn de exacte risicos, hoe kunnen we opbrengsten zo idioot hoog zijn en wat doe je precies (liq toevoegen aan de pool is zo ver ik het begrijp)
Traden gaf toch weer stress terwijl ik pro traders volgde dus dacht ga eens wat omzetten naar de farms.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 25-04-2021 20:45 ]
misschien ga ik met mijn winst van PitBull en HappyCoin (die ik nog steeds HODL) wel Cake kopen.Sydney08 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:42:
[...]
Dat dacht ik bij BNB ook toen ze $5 waard waren. Dat BNB zoveel usecases zou hebben had ik niet verwacht. Cake zal niet zo groot worden, maar heeft wel een goede usecase met dat farmen.
maar wanneer weet ik nog niet, ligt aan de koerst van deze 2 shitcoins
nothing stops this train
In het verleden genoeg over defi gesproken in dit topic zoals pcs en beefy.green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:20:
Mocht iemand nog leuke pokémon kaarten hebben liggen, ik ben ze sinds gisteren aant verzamelen.
Ik betaal in $doge.
Klopt ik stake dan ook al cake sinds oktober.Sydney08 schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:42:
[...]
[...]
Klopt, maar het is ook geen pump en dump.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 20:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb naast cake ook wat andere met een hogere yield. (dubbele)Nopheros schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:45:
[...]
Kun je is uitleggen hoe je aan 50$ per dag komt? Als ik kijk op beefy dan krijg je op cake 0.27% per dag.. Heb je dus blijkbaar wel een flinke zak geld erin zitten?
Je portfolio spreiden lijkt me geen slecht iets. Een hodl potje, trade potje, farm potje en lending potje.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:48:
Super-energiek topic ondertussen....maar jongens, jullie laten je weer afleiden door beefie, pannenkoek en shit. Koop nou gewoon shit dat over 2 jaar nog bestaat. Dat maakt het investeren in dit wereldje een stuk eenvoudiger. En belangrijker: Het laat jezelf toe om meer te investeren (DCA-en), omdat er simpelweg meer houvast is.
ps; voor de mensen die wel farmen en yieldwatch niet kennen. Ideal!
[ Voor 46% gewijzigd door green-tea op 25-04-2021 20:52 ]
Als de koers straks flink stijgt kan je in ieder geval een Bitcoin aankopen zonder dat het je veel geld kost
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En daarom werd er steeds minder en minder over defi en oa pcs gesproken omdat er dan weer dit soort salty opmerkingen komen.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:48:
Super-energiek topic ondertussen....maar jongens, jullie laten je weer afleiden door beefie, pannenkoek en shit. Koop nou gewoon shit dat over 2 jaar nog bestaat. Dat maakt het investeren in dit wereldje een stuk eenvoudiger. En belangrijker: Het laat jezelf toe om meer te investeren (DCA-en), omdat er simpelweg meer houvast is.
Ik kan het ook terugzoeken maar laat ik het toch proberen. Dit zijn in jouw ogen toch leukere alts? DOT,REN,ETH,LINK,KSM. Vergeet ik er een?Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:48:
Heb best wat gefarmd (o.a. LP farming op Uniswap), maar onder aan de streep houd je er niet zoveel aan over. Je moet terug cashen in een token die inmiddels ook flink in waarde is gestegen namelijk. (In jouw geval waarschijnlijk BNB, in mijn geval was dat ETH)green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:49:
[...]
Ik heb naast cake ook wat andere met een hogere yield. (dubbele)
[...]
Je portfolio spreiden lijkt me geen slecht iets. Een hodl potje, trade potje, farm potje en lending potje.
Meestal is het gerommel in de marge, terwijl het toch wat risico, stress en werk met zich meebrengt.
De tokens (/teams) zelf zijn de winnaars, zij krijgen de liquiditeit die het mogelijk maakt om het project te draaien en....zichzelf te belonen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 25-04-2021 20:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
https://charts.bogged.fin...581a7F78F57ceE1E65736Be1D
zit erin sinds 20 april
nothing stops this train
De orders verplaatsen zich vaak honderden of duizenden euro's terwijl de last price ongewijzigd blijft (geen filled orders, wel bots).Richh schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:50:
[...]
Als de koers straks flink stijgt kan je in ieder geval een Bitcoin aankopen zonder dat het je veel geld kost
Ja heb nog een mooi aantal.Taro schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:53:
@Mooody Zit je nog in DPI? Want die heeft sinds ik er enkele maanden geleden uit ben gestapt ook weinig meer gedaan.
DPI volgt uiteraard gewoon de defi coins, dus als die er niets van bakken (mede dankzij gerommel van BTC), schiet je met DPI ook weinig op day-to-day
Defi gaat volgens mij nog steeds exponentioneel omhoog, je moet ff uitzoomen.

Dit zijn de meest relaxe investeringen die je kan doen imo.
De farms, zoals op pancakeswap geven gewoon een goede apy, alleen loop je het risico dat je coin minder waard gaat worden.
Tja, wat zijn "leukere alts". Ik wil met deze post alleen een beetje tegenas geven tegen het Binance-geweld dat momenteel gaande is. Kan ook wellicht een eye opener zijn voor nieuwe users die zijn ingestapt in de "Binance-bubble".Wimo. schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:51:
[...]
Ik kan het ook terugzoeken maar laat ik het toch proberen. Dit zijn in jouw ogen toch leukere alts? DOT,REN,ETH,LINK,KSM. Vergeet ik er een?
Ben iets later ingestapt maar gaat lekker inderdaad, blijf die nog wel ff vast houden.Kol Nedra schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:57:
wordt gewoon happy als ik dit zie:
zit erin sinds 20 april
Kwam overigens $Bonfire tegen en luisterde net mee naar een AMA op Discord.
Blijkt dus dat de originele dev een rugpull heeft gedaan, de grootste holders van dat moment hebben de dev kunnen overtuigen en het project overgenomen, inclusief domeinovername enz.
De originele dev was eveneens vertrokken met een grote zak BNB (zo'n 125K dollar), en dat hebben ze terug weten te krijgen.
Heb hier nu een klein bedrag ingestoken omdat het zich nog wel moet bewijzen, maar de spreker van de AMA was erg open en je kon ook 1 op 1 (terwijl iedereen meeluisterde) je vragen stellen, dus dat gaf voor mij wel een positief gevoel hoe ze erin staan.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mijn ervaring tot nu toe is compleet anders, wel op de bsc chain. De opbrengsten zijn hoger door de auto harvest van beefy, heb je er ook geen omkijken naar.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:54:
[...]
Heb best wat gefarmd (o.a. LP farming op Uniswap), maar onder aan de streep houd je er niet zoveel aan over. Je moet terug cashen in een token die inmiddels ook flink in waarde is gestegen namelijk. (In jouw geval waarschijnlijk BNB, in mijn geval was dat ETH)
Meestal is het gerommel in de marge, terwijl het toch wat risico, stress en werk met zich meebrengt.
De tokens (/teams) zelf zijn de winnaars, zij krijgen de liquiditeit die het mogelijk maakt om het project te draaien en....zichzelf te belonen.
De waarde van een LP veranderd toch niet? Dus de assets die je erin stopt, dezelfde aantallen krijg je terug. Stijgt de prijs van de onderliggende assets heb je alleen maar meer profits?
Om eventueel ellende te voorkomen houdt ik de TVL in de gaten, als deze snel dropt kan je enigszins vaststellen dat er wat gaande is. Andere pluspunt vind ik dat je zelf zonder tussenkomst maar enkel via de bsc chain je LP’s eruit kan halen.
Daarbij als ik wil uitcashen is dit binnen enkele minuten, en enorm goedkoop gedaan.
Daarom geloof ik in klein beginnen, de Super Mario Theory zeg maar.Hari-Bo schreef op zondag 25 april 2021 @ 18:35:
[...]
En dat is dan toch veredeld gokken zonder een basis? Dat is wat 99% al doet en daarna rekt is. Daar waag ik mij dus niet aan.
In de veredelde gokfase ben ik begonnen met bedragen van €5/€10. Soms pakte ik €10,- winst, soms pakte ik €2 verlies en soms ging ik compleet rekt.
Vervolgens wat tutorials lezen/kijken over TA, eigenlijk een hele week, en ik ging minder rekt, en zo schakel ik de bedragen waarmee ik handel steeds meer op.
Inmiddels weer 5 maanden verder en ik merk dat ik de markt veel beter begrijp, maar merk ook dat er veel is wat ik nog niet begrijp.
Er valt momenteel gewoon een hoop te halen op de BSC. Super hoge rendamenten, en dan gaan de coins zelf ook nog als een malle. Dat ga je niet zomaar afremmen. Dan moet er ergens wat goed mis gaan, of een bearmarket ofzo. Ik ben wel benieuwd waar dit heen gaat...Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:03:
[...]
Tja, wat zijn "leukere alts". Ik wil met deze post alleen een beetje tegenas geven tegen het Binance-geweld dat momenteel gaande is. Kan ook wellicht een eye opener zijn voor nieuwe users die zijn ingestapt in de "Binance-bubble".
Nope, als je liquiditeit toevoegd aan coins die ten opzichte van elkaar nogal bewegen, dan gaat dit ten koste van je inleg. Hoe langer je erin zit, hoe minder je terug krijgt van je inleg. Impermanent lossgreen-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:05:
[...]
De waarde van een LP veranderd toch niet? Dus de assets die je erin stopt, dezelfde aantallen krijg je terug. Stijgt de prijs van de onderliggende assets heb je alleen maar meer profits?
Kan je ook uitleggen hoe? Ik kan hier namelijk enorm weinig over vinden. Het enige wat ik kan vinden is dat de als je de LP opneemt en de waarde is lager dat het verschil je verlies is.Gelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:08:
[...]
Nope, als je liquiditeit toevoegd aan coins die ten opzichte van elkaar nogal bewegen, dan gaat dit ten koste van je inleg. Hoe langer je erin zit, hoe minder je terug krijgt van je inleg. Impermanent loss
[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 25-04-2021 21:12 ]
Volgens mij werd er minder over defi gesproken, omdat veel mensen in dit topic het snelle geld willen najagen en op de volgende Binance-hype sprongen (Safemoon etc etc). Dat heeft vrij weinig met opmerkingen in dit topic te maken.keepitfrosty schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:51:
[...]
En daarom werd er steeds minder en minder over defi en oa pcs gesproken omdat er dan weer dit soort salty opmerkingen komen.
Is dat niet het begrip impermanent loss? https://coinmarketcap.com...f%20providing%20liquidity. zoals hier beschreven/uitgelegd staat?green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:09:
[...]
Kan je ook uitleggen hoe? Ik kan hier namelijk enorm weinig over vinden. Het enige wat ik kan vinden is dat de als je de LP opneemt en de waarde is lager dat het verschil je verlies is.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zit hier met een klein bedragje in, ook Bonfire. Wat leuke shitcoins om toch nog even mee te wachten wat het gaat doen.Kol Nedra schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:57:
wordt gewoon happy als ik dit zie:
zit erin sinds 20 april
Dat was al lang voor de binance safemoon hype. Toen zaten velen al af te geven op pcs en beefy etc. Maar goed ieder zijn ding.Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:10:
[...]
Volgens mij werd er minder over defi gesproken, omdat veel mensen in dit topic het snelle geld willen najagen en op de volgende Binance-hype sprongen (Safemoon etc etc). Dat heeft vrij weinig met opmerkingen in dit topic te maken.
Voor de technische details, google maar op "Impermanent loss"green-tea schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:09:
[...]
Kan je ook uitleggen hoe? Ik kan hier namelijk enorm weinig over vinden.
Het komt er op neer dat wanneer je een LP gaat vullen je over het algemeen een 50-50 verdeling deposit. Door de handel binnen deze pool krijg je je reward, maar verandert ook de verdeling. Jouw aandeel zal altijd die 50-50 verdeling moeten behouden dus koop en verkoop je op de achtergrond continu voor een juiste verdeling. Hoe heviger coins ten opzichte van elkaar bewegen, hoe meer je kwijt zal raken om de verhouding in stand te houden.
Je kan het ook zo zien hè, bekijk maar eens wat je nu hebt aageboden aan een liquiditeitspool. Dat is waarschijnlijk minder als toen je de deposit hebt gedaan
Vrijwel elke nieuwe coin die gelanceerd wordt gaat om zo snel mogelijk geld te verdienen. Twitter, Discord, Reddit gaat helemaal los. Ik bekijk het graag van een afstandje, ondertussen staat ETH op $2300Gelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:06:
[...]
Er valt momenteel gewoon een hoop te halen op de BSC. Super hoge rendamenten, en dan gaan de coins zelf ook nog als een malle. Dat ga je niet zomaar afremmen. Dan moet er ergens wat goed mis gaan, of een bearmarket ofzo. Ik ben wel benieuwd waar dit heen gaat...
Uh? Lijkt hier gewoon te werkenknakworst schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:17:
En Binance kapot. Funds are SAFU. Hopelijk.
Dat kwijtraken komt door de fees van het heen en weer handelen ? Tenminste dat had ik van de week begrepen.Gelukszoekr schreef op zondag 25 april 2021 @ 21:16:
[...]
Voor de technische details, google maar op "Impermanent loss"
Het komt er op neer dat wanneer je een LP gaat vullen je over het algemeen een 50-50 verdeling deposit. Door de handel binnen deze pool krijg je je reward, maar verandert ook de verdeling. Jouw aandeel zal altijd die 50-50 verdeling moeten behouden dus koop en verkoop je op de achtergrond continu voor een juiste verdeling. Hoe heviger coins ten opzichte van elkaar bewegen, hoe meer je kwijt zal raken om de verhouding in stand te houden.
Je kan het ook zo zien hè, bekijk maar eens wat je nu hebt aageboden aan een liquiditeitspool. Dat is waarschijnlijk minder als toen je de deposit hebt gedaan
Had ook wat zitten kijken in die liquid swap.
Maar leek mij wat te volatiel naar mijn smaak
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!