Als ik heel eerlijk ben had ik verwacht dat we eerst boven de 70k uit zouden komen voordat we flink gingen dippen. Het komt allemaal wat eerder dan ik had verwacht. Toch voelt deze dip anders dan anders... het is geen weakhands shake off maar een serieuze correctie naar misschien wel de waarde die (meer) gerechtvaardigd zou zijn als we een normale (stabiele) groei zouden hebben gehad. Nu zie eigenlijk weer een herhaling van 2017. BTC -> ETH -> Shitcoin -> SCAM! -> REKT! en we beginnen weer opnieuw met bouwen. Ben benieuwd waar de uiteindelijk bodem gevonden gaat worden. Heb het idee dat we er nog niet zijn en zie 20k niet als het onmogelijke....Mooody schreef op zondag 25 april 2021 @ 23:58:
[...]
Precies en dat is zo fijn aan deze bullrun. In slechts 2 maand tijd zijn zoveel mensen wrekt gegaan aan iets dat overduidelijk "wrekt materiaal" was. Het overgrote deel van de mensen kauwen hun kauwgumpje en lachen binnensmonds een beetje.
Het grappig is ook weer dat dezelfde mensen ook weer instappen op de volgende moonshot over een weekje. nadat ze in juni weer gaan mopperen dat Bitcoin een scam is

Mand!