Als je het zo allemaal even aankijkt en je bent geen daytrader dan kun je momenteel toch beter in fiat blijven? Wat ik dus ook doe. Sentiment is aardig negatief. Beter wachten op mooie instap momenten. Of zie ik iets over het hoofd?
Vast wel, maar dat horen we altijd pas na een pump of dump.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:08:
Of zie ik iets over het hoofd?
Zero.
Probeer een spikedip op te vangen, anders kun je denk beter wachten na weekendRicardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:08:
Als je het zo allemaal even aankijkt en je bent geen daytrader dan kun je momenteel toch beter in fiat blijven? Wat ik dus ook doe. Sentiment is aardig negatief. Beter wachten op mooie instap momenten. Of zie ik iets over het hoofd?
nothing stops this train
Zooo,
Net maar even een half salarisje naar ome kraken gefund
Laat de handel maar alvast lekker instorten dan is het maandag of dinsdag lekker goedkoop inslaan
Net maar even een half salarisje naar ome kraken gefund
Laat de handel maar alvast lekker instorten dan is het maandag of dinsdag lekker goedkoop inslaan
Kom, stort in. Duurt lang....
Lijkt me wel interessant om dat live te zien.
Dan kan ik over een paar jaar ook tegen de nieuwelingen zeggen:
‘Dip? dip? Dip? Dit is hooguit een rimpeling. In 2021, dat was pas een dip’
Lijkt me wel interessant om dat live te zien.
Dan kan ik over een paar jaar ook tegen de nieuwelingen zeggen:
‘Dip? dip? Dip? Dit is hooguit een rimpeling. In 2021, dat was pas een dip’
[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 24-04-2021 14:14 ]
Het idee is eigenlijk om op positieve sentimenten te verkopen en daarna als iedereen weer in de panic en halve depressies raakt terug te halen.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:08:
Het kan mijn inziens nog veel lager hoor, maar we zitten op zo'n koers waar je denkt: ga ik nu nog langs de zijlijn? of koop je bij? hodl? lambo? happycoin?
Lastige keuzes.
https://cointelegraph.com...scs-first-nft-marketplaceAslanboy1905 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:04:
[...]
[...]
"Invested by Mr. Beast & Binance" zonder enig bewijs. Kom op zeg mensen. Another scamcoin. Trap er niet in.
It has been confirmed that prominent content creator Mr. Beast has personally invested in Refinable.
[ Voor 13% gewijzigd door Enigma30 op 24-04-2021 14:16 ]
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Je weet nooit hoe ver de prijs zakt, voordat de rat race weer begint, dan mag je aankoop order klaar hebben, anders mis je het.
Gefeliciteerd!WhySoSerious schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:32:
BELANGRIJKE MEDEDELING
De Ducati is zojuist verkocht, al het rood is dus weg. Vanaf hier gaan we MOOOOOOOOOOOOOOOOON.
Of rekt, dat kan ook.
Scheelt weer. Geloof dat ik hier ergens had gepost dat ik op $288k dat ding wel van je zou overnemen. Heb niet eens een motorrijbewijs

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik hold en dat is niet altijd een fijn gevoel.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:08:
Maar toen ik begin april even uit BNB stapte steeg het opeens wel als een gek.
En dit staat onderaan:Enigma30 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:14:
[...]
https://cointelegraph.com...scs-first-nft-marketplace
It has been confirmed that prominent content creator Mr. Beast has personally invested in Refinable.

[ Voor 4% gewijzigd door Aslanboy1905 op 24-04-2021 14:21 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Als je nou zelf ook eens op onderzoek was uit gegaan op Google en de eerste hit had gepakt van Binance zelf, wist je dat het gewoon klopt.
"Refinable is the first major NFT marketplace on Binance Smart Chain. Backed by Binance and Mr. Beast, Refinable empowers both individual creators and whole communities to easily and affordably create, discover, trade, and leverage NFTs."
Mooi dit, vorig jaar was de huurverhoging 0,025 BTC. Nu slechts 0,005 BTC

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat is altijd.. als ik koop zakt het, als ik verkoop stijgt het.. altijd. Beter gewoon hodl en mijn verlies voor lief nemen.._Gast_ schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:17:
[...]
Ik hold en dat is niet altijd een fijn gevoel.
Maar toen ik begin april even uit BNB stapte steeg het opeens wel als een gek.
Zero.
Verwijderd
Tominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:40:
ik zie toch weer wat kleine groene candles tevoorschijn komen
IS DE DIP OVER?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3GYUEcwmJXspzkPMk69RzwKd.jpg?f=user_large)
Klopt, zo doe ik het nu ook.Pelox schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:34:
[...]
Dat is altijd.. als ik koop zakt het, als ik verkoop stijgt het.. altijd. Beter gewoon hodl en mijn verlies voor lief nemen..
Ik was destijds even uitgestapt op 400 eur en moest later terugkopen op 475. Maar Safemoon maakte alle verliezen goed. Het liep goed af.
Uiteraard, ik ben net uitgestapt zo'n 30 min geleden... fml x26Tominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:40:
IS DE DIP OVER?
Zero.
Laat je even weten wanneer je weer koopt? Dan kan ik weer in fiat.Pelox schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:44:
[...]
Uiteraard, ik ben net uitgestapt zo'n 30 min geleden... fml x26
Het komt echt door mij, om iets voor 12 de motor verkocht. Dat was de dip.Tominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:40:
IS DE DIP OVER?
Disclaimer: Deze post is van toepassing zo lang de koers > 48.852USD is.
Zonder gekkigheid vind ik dat ETH nog wel mee valt in hoever die onderuit gepoept is.
Deze is ook wel interessant om te kijken.
Binance slaat weer op hol hier.. de app dan
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 24-04-2021 15:00 ]
Zero.
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met die Delay? Er groeit een baard op mn BNB straks.Luca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:23:
[...]
Als je nou zelf ook eens op onderzoek was uit gegaan op Google en de eerste hit had gepakt van Binance zelf, wist je dat het gewoon klopt.
"Refinable is the first major NFT marketplace on Binance Smart Chain. Backed by Binance and Mr. Beast, Refinable empowers both individual creators and whole communities to easily and affordably create, discover, trade, and leverage NFTs."
Gaat NFT dan een comeback maken? Want er zijn al 2 nieuwe hypes sinds NFT...ik dacht dat privacy coins aan de beurt waren
Verwijderd
Sub-hypemercapto schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:02:
Gaat NFT dan een comeback maken? Want er zijn al 2 nieuwe hypes sinds NFT...ik dacht dat privacy coins aan de beurt waren
Niks mis met deze strategie!Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:08:
NFT blijft nog wel even. Als je met privacy bedoelt privacy (cloud) storage, i.e. SiaCoin of FileCoin, die hype zal ook nog wel even duren. Als je met privacy bedoelt anoniem betalen, dan is Monero (XMR) een interessante optie.mercapto schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:02:
Overigens zie ik zelf een volgende hype: charity coins. Na het weekend maar wat degenerate microcap BSC tokens inslaan die iets te maken hebben met donaties of goede doelen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bensimpel
Positieve meneer

Wat? Ik voel me weer bullish met safemoon, nog steeds aan het hodlen hoor. Gisteren ook weer meer in safemoon gestoken, lets go
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik denk dat charity onderdeel is van ubershit, gloednieuwe coins gekopieerd van Happy voor gains en rugs.
Zeg ik het volgende goed?
De 50k lijn was eerst een “support lijn”. Normaal kaatst de lijn dan weer naar boven.
Nu hij daar toch doorheen is gegaan, is de support lijn een “weerstand lijn” geworden.
En zoals je in het grafiek ziet, nu kaatst ie weer terug naar beneden.
De 50k lijn was eerst een “support lijn”. Normaal kaatst de lijn dan weer naar boven.
Nu hij daar toch doorheen is gegaan, is de support lijn een “weerstand lijn” geworden.
En zoals je in het grafiek ziet, nu kaatst ie weer terug naar beneden.
Of ze daadwerkelijk een donatie gaan doen is de vraag idd. Van alle shitcoins dat er nog een paar iets doneren is wel een plus vergeleken helemaal geen doel te hebben.mercapto schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:09:
Ik denk dat charity onderdeel is van ubershit, gloednieuwe coins gekopieerd van Happy voor gains en rugs.
@streamnl ja maar het weekend is altijd onzeker. Wacht even op maandag om te kijken wat de koers gaat doen. (Geen financieel advies mochten we opeens weer pittig omlaag gaan haha)
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Laag volume allemaal, dus zegt niet zoveel
[ Voor 35% gewijzigd door Palindrome op 24-04-2021 15:20 ]
Geen scamAslanboy1905 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 14:04:
[...]
[...]
"Invested by Mr. Beast & Binance" zonder enig bewijs. Kom op zeg mensen. Another scamcoin. Trap er niet in.
Om mijn TA skills te verbeteren
> Zie ik het goed dat de W die nu deels gevormd is bullish zou kunnen zijn, maar dat de RSI niet meewerkt aan dit bullish patroon?
Is het ook niet, maar het is tegenwoordig het makkelijkst om dat te roepen in plaats van zelf onderzoek doen. Heb geen FINE kunnen kopen tijdens de ICO helaas en laat het wel gaan wanneer het te koop is. Maar het is inderdaad geen scam, wat een iemand beweert.
Tomorrow is not today!
Dus nu hebben wij te maken met de koning Bitcoin, een paar altcoins met enigszins toegevoegde waarde, shitcoins en scamcoins.
Welkom in 2017 2021.
Welkom in 2017 2021.
Ik hou normaal helemaal niet van dit soort basale vragen maar ben ik nu blind of heeft crypto.com geen manier om via de website te registeren/in te loggen maar alleen via een app? Wat een onoverzichtelijke website is dit.
Ik heb wat coins, hetzij safemoon, carom, safemars, en nog wat andere coins.
Ik wil niet verkopen, maar stel dat ik dat wil doen, hoe gaat dat in z'n werk?
Swap ik de coin weer om bij pancakeswap voor BNB, en kan ik dan op binance aangeven dat ik BNB wil ruilen voor euro, en wordt dat dan gestort naar m'n rekening?
Swap ik de coin weer om bij pancakeswap voor BNB, en kan ik dan op binance aangeven dat ik BNB wil ruilen voor euro, en wordt dat dan gestort naar m'n rekening?
Life is meant to be experienced
Verwijderd
Gewoon happy kopen dus?mercapto schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:09:
Verwijderd
Dat is een optie ja. Je kan je BNB traden naar Euro en die dan withdrawen naar je bank.kevinr1 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:40:
Verwijderd
Fout. Bitcoins en shitcoins.Qunix schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:32:
Dus nu hebben wij te maken met de koning Bitcoin, een paar altcoins met enigszins toegevoegde waarde, shitcoins en scamcoins.
Welkom in 2017 2021.
Een comeback is niet ondenkbaar. Het heeft na de grote dips nog steeds een marketcap van meer dan $3 miljard.Bensimpel schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:09:
[Afbeelding]
Wat? Ik voel me weer bullish met safemoon, nog steeds aan het hodlen hoor. Gisteren ook weer meer in safemoon gestoken, lets go
Verwijderd
Vertel ons meer oh almachtig orakelQunix schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:45:
En over minder dan een maandje gaat iedereen REKTaal genomen worden.
Toch wel bizar als je bedenkt dat deze dip "groter" is dan de complete bullrun van 2017.
Samen vol spanning de BTC chart volgen natuurlijk!Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:54:
Ik ben aan het bier gegaan met de buurman.
Hodl.
Verwijderd
Bier downVerwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:54:
Ik ben aan het bier gegaan met de buurman.
Hodl.
Bitcoin up
Thats the way we like to... Nouja. Je snapt hem.
Pff Carom had ik kunnen verkopen met een aardige winst. Maar ik bleef holden en daarna is het gezakt.kevinr1 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:40:
Klopt, zo doe ik het ook.Swap ik de coin weer om bij pancakeswap voor BNB, en kan ik dan op binance aangeven dat ik BNB wil ruilen voor euro, en wordt dat dan gestort naar m'n rekening?
[ Voor 37% gewijzigd door _Gast_ op 24-04-2021 16:25 ]
Verwijderd
Mijn vrouw had me klusjes gegeven, ik zag dit als een mooie uitweg.WoodyWindoW schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:56:
[...]
Samen vol spanning de BTC chart volgen natuurlijk!
Hij staat al 10 potjed in de min.
Lekker volatiel.
Ben onderhand bezig met de pokémon kaarten. Heb al wel een paar gave gevonden in de enorme doos kaartjes. Een wartortle uit de allereerste editie van 1999. Is geen tering waard allemaal maar wel geinig, hodl.Tominatie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:36:
[...]
Nu je het zegt. Ik was vroeger een enorm fan van pokémon en wou van het weekend (want heb eindelijk tijd) is gaan kijken in de oude dozen naar alle kaartjes die ik heb.
Is er een tweakers pokémon topic?![]()
Misschien vind ik nog wel hele lijpe kaartjes.
Moon,lambo
De hele maand loop je al te ‘zeuren’ naar de 49, nu die hebben we stevig gehad en nu weer 44?.. Wanneer ben jij een keer tevreden zeg.
Verwijderd
Als BTC op 1mil staat, gok ik.JoebarRC schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 16:42:
[...]
De hele maand loop je al te ‘zeuren’ naar de 49, nu die hebben we stevig gehad en nu weer 44?.. Wanneer ben jij een keer tevreden zeg.
JoebarRC schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 16:42:
[...]
St@m schreef op een eerder moment:
[...]
stom geroep van mensen die die boot hebben gemist. Terwijl ze de tijd hebben gehad om op te stappen.
Ze worden vanzelf groen omdat het in vergelijking is met 24h. Maar dat maakt nog lang niet dat er weer $$$ winst $$$ wordt gemaakt.pletter schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:33:
Zo te zien worden sommige Coins weer GROEN😋
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Als alles 80% zakt wordt het de dag erna allemaal groen!Mighty schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:37:
[...]
Ze worden vanzelf groen omdat het in vergelijking is met 24h. Maar dat maakt nog lang niet dat er weer $$$ winst $$$ wordt gemaakt.
Fake outje in de maak? :’(
WoodyWindoW schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:40:
Fake outje in de maak? :’(
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TrIk1qhaRVjhvlR7d049vC1G.gif?f=user_large)
Leuk.pletter schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:33:
Zo te zien worden sommige Coins weer GROEN😋
Maar waar gaat het nu om?
Volume!
Die is er dus niet. Maar de helft van wat het normaal gesproken is.
Ja, het is weekend dus ook wel te begrijpen dat er weinig handel is.
Gewoon wachten tot maandag dus, het is niet anders.
Volgens mij is die gast in dat eerste plaatje een andere dan in de tweedereadytoflow schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:55:
[Afbeelding]
Huh??? Crypto & weekend?
[Afbeelding]
Onthoudt deze post als je dit terugleest in 2025.peterhhh schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:58:
[...]
Volgens mij is die gast in dat eerste plaatje een andere dan in de tweede
2025, moment dat BTC de 125k ATH raakt!readytoflow schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:09:
[...]
Onthoudt deze post als je dit terugleest in 2025.
nothing stops this train
Die 1ste is Tim Hofmanpeterhhh schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 17:58:
[...]
Volgens mij is die gast in dat eerste plaatje een andere dan in de tweede
Klopt, de 1ste is hem en de 2de lijkt erop.
Verwijderd
Je hebt per ongeluk een 2 op de plek van het streepje gezet.
20-5, moment dat BTC de 125k ATH raakt!
In euros of procenten?Raaafie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 15:54:
Toch wel bizar als je bedenkt dat deze dip "groter" is dan de complete bullrun van 2017.
misschien hebben we hier nu wat aan voor daytraden, opzoek naar de Doji candle (ik kende deze strategie nog niet
)
[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 24-04-2021 19:13 ]
nothing stops this train
Er ontwikkelt zich een trend bij Happy.
Het blijft allemaal wat aanmodderen rond die 40/41 k euro... en dat te bedenken dat de ATH van 54k slechts 10 dagen geleden is. Weer 54k binnen 10 dagen lijkt ook ondenkbaar. Is in absolute bedragen de drop al wel eens eerder zo groot geweest in 10 dagen?
Zet mij wel tot nadenken. Ik was op tijd on fiat gegaan maar uiteraard toch wat verlies gepakt (was ingecalculeerd).
Maar ik ga wel steeds meer vraagtekens zetten bij de zogenaamde immense prijsstijgingen voor de toekomst die voorspelt worden. Waarom zouden whales dat überhaupt willen (binnen nu en 2 jaar)? Hoe hoger de prijs des te duurder moeten ze zelf inkopen. Een slimmere strategie is om steeds de koers zodanig te laten klappen met flinke dumps zodat ze steeds opnieuw (relatief) laag kunnen opkopen.
Hoe zien jullie dit?
Zet mij wel tot nadenken. Ik was op tijd on fiat gegaan maar uiteraard toch wat verlies gepakt (was ingecalculeerd).
Maar ik ga wel steeds meer vraagtekens zetten bij de zogenaamde immense prijsstijgingen voor de toekomst die voorspelt worden. Waarom zouden whales dat überhaupt willen (binnen nu en 2 jaar)? Hoe hoger de prijs des te duurder moeten ze zelf inkopen. Een slimmere strategie is om steeds de koers zodanig te laten klappen met flinke dumps zodat ze steeds opnieuw (relatief) laag kunnen opkopen.
Hoe zien jullie dit?
Als ze dat zouden doen zou er minder vers fiat in crypto stromen. Of zelf het nakijken hebben als er meer gekocht dan gedumpt wordt.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:31:
Het blijft allemaal wat aanmodderen rond die 40/41 k euro... en dat te bedenken dat de ATH van 54k slechts 10 dagen geleden is. Weer 54k binnen 10 dagen lijkt ook ondenkbaar. Is in absolute bedragen de drop al wel eens eerder zo groot geweest in 10 dagen?
Hoe zien jullie dit?
Neekx22 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:35:
Was de vorige BEARmarket ook niet ingegaan rond april?
Nee, maar je moet altijd kijken naar percentages nooit naar absolute bedragen.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:31:
Met de omvang van de huidige markt ia het steeds moeilijker zomaar te sturen. "De whales" hebben ook niet allemaal dezelfde wensen en gedachtes.Maar ik ga wel steeds meer vraagtekens zetten bij de zogenaamde immense prijsstijgingen voor de toekomst die voorspelt worden. Waarom zouden whales dat überhaupt willen (binnen nu en 2 jaar)? Hoe hoger de prijs des te duurder moeten ze zelf inkopen. Een slimmere strategie is om steeds de koers zodanig te laten klappen met flinke dumps zodat ze steeds opnieuw (relatief) laag kunnen opkopen.
Zoem uit. Ja er zijn crashes en toppen. Het is een grote achtbaan. En over de lange termijn groeit Bitcoin met gemiddeld 200% per jaarHoe zien jullie dit?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat was in december 2017kx22 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:35:
Was de vorige BEARmarket ook niet ingegaan rond april?
De markt wordt niet bepaald door whales. De markt wordt bepaald door heel veel whales en nog veel meer plankton. De situatie is dus een stuk complexer.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:31:
Hoe zien jullie dit?
Een whale hoeft niet per se duurder in te kopen, die is al aan boord of trade actief.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 24-04-2021 19:43 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
We kijken meestal ook niet verder naar de dagcurve, maar als je op week zet vast alles nog mee
nothing stops this train
Veel verse aanwas geloof ik op dit moment die helemaal in paniek zijn?
Eind feb hebben we eenzelfde dip gehad die tot 35/36K € ging, dit is niks om je zorgen om te maken en gezond voor de groei juist.
De adoptie van BTC staat er totaal anders voor dan 2017, nu zijn er ook serieuze bedrijven ingestapt om te holden met flinke bedragen.
Dit is geen bear markt en als dat wel zo was, dan waren we deze 2e dag nog eens flink gezakt (10-20%+) en alts compleet leeggestroomt.
Eind feb hebben we eenzelfde dip gehad die tot 35/36K € ging, dit is niks om je zorgen om te maken en gezond voor de groei juist.
De adoptie van BTC staat er totaal anders voor dan 2017, nu zijn er ook serieuze bedrijven ingestapt om te holden met flinke bedragen.
Dit is geen bear markt en als dat wel zo was, dan waren we deze 2e dag nog eens flink gezakt (10-20%+) en alts compleet leeggestroomt.
[ Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 24-04-2021 19:45 ]
Hoop dat je gelijk hebt!!-Sander- schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:43:
Veel verse aanwas geloof ik op dit moment die helemaal in paniek zijn?
Eind feb hebben we eenzelfde dip gehad die tot 35/36K € ging, dit is niks om je zorgen om te maken.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ja ik denk het wel, dan was het echt veel harder gezakt nu. Het lijkt er nu op dat men toch nog wel vertrouwen heeft in de nabije toekomst. Kan best nog even zakken tot de veelbesproken 44k, maar ik verwacht geen bearmarket eigenlijk.
Zero.
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. De Whales is niet een soort geheim genootschap dat met 1 doel de koers van Bitcoin bepaalt. Sowieso, echte whales hoeven niet in te kopen, daar zijn het whales voor.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:31:
Hoe zien jullie dit?
Wat je nu bijvoorbeeld ziet kan een gecoördineerde poging zijn de prijs onder $50k te houden in verband met bepaalde opties of short en long posities. Het kan ook gewoon het gevolg zijn van paniek+algopaniek. De markt zo groot dat prijsmanipulatie erg kostbaar en risicovol is. Wat bij BTC=$3000 nog makkelijk te doen viel is met BTC=$50000 een recept voor rekt gaan.
Maar ook whales willen in principe een zo hoog mogelijk prijs, dan is hun BTC namelijk meer waard. En waar ze geld verdienen - naast koersstijgingen zoals iedereen - is met opties, shorts, longs, etc, dingen die afhangen van koersschommelingen, niet de koers op zich.
Die voorspellingen van prijsstijgingen kunnen worden gedaan omdat whales er eigenlijk totaal niet toe doen, en het gaat om het macro-plaatje van institutionele adoptie, bijdrukken van geld, en nog wat dingetjes.
Ah ik ben zeker niet in paniek hoor. Ik kan op elk moment weer instappen, maar ik ben niet gretig. Want ik denk dat we er nog niet zijn. Groei tussen de 40 en 60 geloof ik wel maar tussen de 100 en 150 of nog hoger.. daar ben ik niet van overtuigd.
Of whales de markt bepalen... misschien niet door door hun eigen “dump” maar een kettingreactie is heel snel gemaakt dat blijkt wel uit afgelopen 10 dagen... de kans bestaat dat retail steeds meer een positie in gaat nemen (wat nu feitelijk ook gebeurd) en gewoon wacht op een lager inkoop moment.
Trade technisch zal er zeker naar percentages worden gekeken maar geld technisch gaat het toch echt om de absolute waarde van je PF.
Of whales de markt bepalen... misschien niet door door hun eigen “dump” maar een kettingreactie is heel snel gemaakt dat blijkt wel uit afgelopen 10 dagen... de kans bestaat dat retail steeds meer een positie in gaat nemen (wat nu feitelijk ook gebeurd) en gewoon wacht op een lager inkoop moment.
Trade technisch zal er zeker naar percentages worden gekeken maar geld technisch gaat het toch echt om de absolute waarde van je PF.
Als de dips klaar zijn, in een beetje een rap tempo, ik goedkoop heb ingekocht en daarna een mooie stijging. Volgens de experts hier was dat eerst 49k en nu blijkbaar toch 44k. Dan houden we maar 44k aan he voorlopig.JoebarRC schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 16:42:
[...]
Verder nog iets zuurs wat van je hart moet?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Whales kopen op de dips zoals deze nu ontstaan zijn.Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:31:
Hoe zien jullie dit?
Als niemand wat koopt valt de handel stil en blijven kopers en verkopers elkaar aankijken zonder iets te doen.
Een whale verliest nooit want die verkoopt alleen maar hoger ergens in de toekomst.
Paniekhazen verliezen, zo gaat het al jaren.
Helaas moet je dus meebewegen met de flow.
Kleintjes als wij kunnen de markt niet sturen.
even hierop terug komen, ik heb bij ADA/BTC buy gedaan, eens kijken of ik het goed gezien hebKol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:11:
misschien hebben we hier nu wat aan voor daytraden, opzoek naar de Doji candle (ik kende deze strategie nog niet)
[YouTube: BEST Heiken Ashi Strategy For Daytrading Forex (Heikin Ashi Tutorial)]
https://gocharting.com/te...r=BINANCE:ADABTC&layout=1
[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 24-04-2021 20:02 ]
nothing stops this train
idem hier, 1.5 k Ada gekocht, we zullen t belevenKol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:01:
[...]
even hierop terug komen, ik heb bij ADA/BTC buy gedaan, eens kijken of ik het goed gezien heb
gaan we samen rekt!Peterre schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:03:
[...]
idem hier, 1.5 k Ada gekocht, we zullen t beleven
nothing stops this train
Heb ook eens even een paar lijntjes gezet waar ik dan zou moeten aankopen, en straks zou moeten verkopen.Kol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:01:
[...]
even hierop terug komen, ik heb bij ADA/BTC buy gedaan, eens kijken of ik het goed gezien heb
Tot nog toe gaat het goed.
Ja jongens, sinds gisteren volledig in fiat.
En ik moet toegeven dat dit eindelijk wel een goed gevoel is.
Geen enkele keer koers gecheckt of over nagedacht.
Ben er nu dus serieus over aan het nadenken er volledig uit te stappen en dan gewoon bij de volgende bearmarket mij in te kopen met een serieus bedrag
Eens kijken of ik dit voor een week kan volhouden.
Enige reden waarom ik zou blijven is voor het forum
En ik moet toegeven dat dit eindelijk wel een goed gevoel is.
Geen enkele keer koers gecheckt of over nagedacht.
Ben er nu dus serieus over aan het nadenken er volledig uit te stappen en dan gewoon bij de volgende bearmarket mij in te kopen met een serieus bedrag
Eens kijken of ik dit voor een week kan volhouden.
Enige reden waarom ik zou blijven is voor het forum
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!