Oke, bedankt voor de info. Ik heb echter geen tokens in de liquiditeitspool zitten. Ik gebruik PancakeSwap alleen maar om te handelen in tokens.knakworst schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:19:
[...]
Voor de 'gewone' coins op pancakeswap moet je vandaag goed op de prijs letten, er vindt een massa migratie plaats van alle pools waardoor op de verkeerde tijdstippen de prijsimpact van een transactie groot kan zijn.
Op Twitter kun je bijhouden welke gemigreerd worden.
https://twitter.com/Panca.../1385854127826083844?s=19
Ik zit in een serietje liquidity pools dus ik houd het goed in de gaten, moet ze allemaal omzetten.
BTC/EUR, zit momenteel in een lastige positie.
We zitten op een steun, maar ook tegen de weerstand op de bollinger band waar we steeds niet boven komen.
We zullen snel weten welke kant het op gaat.
:strip_exif()/f/image/0qqmzacbfBMJ8BYqCnEj76Hx.jpg?f=fotoalbum_large)
Al die andere lijnen zijn steunlijnen op verschillende tijdframes.
Ziet eruit als een zooitje ik weet het
We zitten op een steun, maar ook tegen de weerstand op de bollinger band waar we steeds niet boven komen.
We zullen snel weten welke kant het op gaat.
:strip_exif()/f/image/0qqmzacbfBMJ8BYqCnEj76Hx.jpg?f=fotoalbum_large)
Al die andere lijnen zijn steunlijnen op verschillende tijdframes.
Ziet eruit als een zooitje ik weet het
https://alternative.me/cr...e8cbbcb0a67dfc5fb5ce87d3cRicardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:34:
[Afbeelding]
Huidige mark sentiment. Opvallend laag (niet dat dit een nadeel hoeft te zijn) maar ik denk dat we dit weekend crypto nog wel verder door de hoeven zien zakken.
Laatste keer zo laag was 6 maart. Als ik daar de koers van btc erbij pak zijn we zeer hard gestegen. Sterk koopsignaal dus, buy the dip
Over greed gesproken, nieuwe ultrashitcoin
https://paws.fund/
Goed doel, Nederlands, langere tijd in ontwikkeling voor ze op de markt gingen. Traceerbaar team
Maakt dat het veiliger? Neuh... Maar geeft wel meer vertrouwen waardoor ik verwacht dat mensen er eerder pp springen.
Eerst goed linken voor je een post maakt, nvm
Goed doel, Nederlands, langere tijd in ontwikkeling voor ze op de markt gingen. Traceerbaar team
Maakt dat het veiliger? Neuh... Maar geeft wel meer vertrouwen waardoor ik verwacht dat mensen er eerder pp springen.
Eerst goed linken voor je een post maakt, nvm
[ Voor 29% gewijzigd door Waah op 24-04-2021 10:15 ]
Bericht klinkt interessant, dus heb doorgeklikt...
Ik durf er toch niet mijn hele spaarrekening in te gooien nu ik dat logo heb gezien
[ Voor 46% gewijzigd door The Redman op 24-04-2021 11:16 ]
Een mooi logo. De sleutel tot de perfecte scamcoin.The Redman schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:06:
[...]
Ik durf er toch niet mijn hele spaarrekening in te gooien nu ik dat logo heb gezien
De links in de Reddit-posting zijn heel anders dan jouw link (paws.fund). Ook ander Twitter-account, etc.Waah schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:54:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Voorbeeld:
Instagram 1: https://www.instagram.com/pawsfund/
Instagram 2: https://www.instagram.com/pawsteamofficial/
Dus volgens mij haal je e.e.a. door elkaar?
En verder is het hele goede doel natuurlijk om het een beter/betrouwbaarder sausje te geven. Niet relevant dus en geeft het m.i. alleen maar een minder betrouwbare indruk. Idd, gewoon een ultrashitcoin.
[ Voor 6% gewijzigd door Bananeman op 24-04-2021 10:14 ]
Die van Reddit of die van de daadwerkelijke coinThe Redman schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:06:
[...]
Edit: ohja verkeerde reddit gelinkt! My bad

[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 24-04-2021 10:14 ]
Grumpy.finance 2.0 VOC editie dus.Waah schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:54:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Zoveel tijd en zo'n shit website layout die leeg aanvoelt?
Als het een Nederlands team is, laat ze maar een topic aanmaken op Tweakers.
We zitten duidelijk op een tipping point, dit weekend kan wel eens bepalend worden of we klaar zijn met dalen of niet. Wanneer verklaren jullie de (korte) bearmarket ten einde? 54k?
Wanneer meneer Satoshi 1 btc uit zijn wallet haalt, dan is het einde der tijden aangebroken. Dan is het letterlijk, abandon the ship.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:16:
We zitten duidelijk op een tipping point, dit weekend kan wel eens bepalend worden of we klaar zijn met dalen of niet. Wanneer verklaren jullie de (korte) bearmarket ten einde? 54k?
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:16:
Kom op, dit is/was alles behalve iets wat de term bear market mag dragen voor nu. Dit is gewoon een fikse correctie tot nog toe. En als het wel de bear market is, dan weten we dat pas als het 'te laat' is
Bull market
Bear market
Bull market na de bear market
Een aantal maanden voor de volgende BTC block reward halvingfRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:16:
Wanneer verklaren jullie de bearmarket ten einde?
[ Voor 21% gewijzigd door The Redman op 24-04-2021 10:59 ]
Haha, bearmarket 
Een beetje alsof je na een middag bootje varen in Giethoorn zegt: "poeh her, er waren echt hoge golven toen er een andere boot langs kwam!"
Een beetje alsof je na een middag bootje varen in Giethoorn zegt: "poeh her, er waren echt hoge golven toen er een andere boot langs kwam!"
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Hier heb je iig vast een indicator dat we de 45k gaan opzoeken met Bitcoin.knakworst schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:03:
Je wordt wakker en Safemoon is 60 procent gestegen, je verwacht het niet. Eén dagje voorbij en alle übershitcoins stijgen weer alsof er niets gebeurd is.
What does the future hodl?
— Elon Musk (@elonmusk) 24 april 2021
De koers reageert er niet echt op, of gaat Doge nu naar de maan? @Tominatie?
Haha zwerfkatten in nood... nou als er wel een dier nooit in nood is dan is het wel een zwerfkat.. die beesten zijn evolutionair zelfvoorzienend:)The Redman schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 10:06:
[...]
rond de 30 is altijd prima koop moment...Ricardovv schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:34:
[Afbeelding]
Huidige mark sentiment. Opvallend laag (niet dat dit een nadeel hoeft te zijn) maar ik denk dat we dit weekend crypto nog wel verder door de hoeven zien zakken.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bearmarket? Soon? Dan flink Eth en BTC kopen, zelfs me vrouw en kinderen verkoop ik dan 👀
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 24-04-2021 12:05 ]
nothing stops this train
Mensen die het nu al over bear markets hebben, zullen de vorige bear markets vast niet meegemaakt hebben..
Nee, dan moeten we nog meer crashes krijgen, nog veel meer paniek en drama, nog meer 'shit daar gaat m'n spaarpot, wat moet ik nu doen??'
Wie krijgt het al warm?

Wie krijgt het al warm?
Ik hoop dat jullie ook in HappyCoin zitten 🚀👀
Dit is pas het begin, we gaan x100!!
nothing stops this train
En daar gaan we, verder omlaag.
Eerstvolgende support is de 39300 euro.
Als we daar doorheen zakken gaan we hard omlaag.
Volgende support ligt dan op 36000
BTC gaat weer 😴
Meanwhile Luna geeft geen f* om BTC 🙃
Meanwhile Luna geeft geen f* om BTC 🙃
nothing stops this train
Wat is het en waar kan ik het halenKol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:11:
Ik hoop dat jullie ook in HappyCoin zitten 🚀👀
nothing stops this train
Hey dat is een fork van onze tweakers coin alleen zonder exit scam tot op heden
The world needs happy. All in bois
Aangezien er meer mensen een TA kunnen maken (of opzoeken) waarom zie ik nu nog mensen BTC kopen?0108daniel schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:12:
Wat zou een reden kunnen zijn?
Lijkt me niet slim om nu iets te kopen.
Verwijderd
Slechts verhandelbaar op 1 exchange naast Pancake terwijl hij al jaren bestaat en een volume op die ene exchange van nul?
Bedankt ik sla even een rondje over
Want x100 vind jij de moeite niet?Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:26:
[...]
Slechts verhandelbaar op 1 exchange naast Pancake terwijl hij al jaren bestaat en een volume op die ene exchange van nul?
Omdat we binnenkort weer omhoog gaan met de crypto's.streamnl schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:21:
[...]
Aangezien er meer mensen een TA kunnen maken (of opzoeken) waarom zie ik nu nog mensen BTC kopen?
Wat zou een reden kunnen zijn?
Lijkt me niet slim om nu iets te kopen.
En er vloeit nog niet eens bloed door de straat.
Naar een dagkoers met crypto's kijken met alle moeilijke kleurpotloden laat ik wel aan de "experts" over.
Buy low, sell high.
edit: De enige die ik betrouwbaar acht is PlanB maarja die is ook econometrist.
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 24-04-2021 12:31 ]
High Risk, high rewardVerwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:28:
[...]
Geef jij x100 garantie of moet ik die er apart bijkopen met het -99% risico?
nothing stops this train
April, 2021Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:26:
[...]
🌏 Token Launch
Nou ik kan die garantie niet geven nee, maar ik heb erover gelezen dat het x100 gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:28:
[...]
Geef jij x100 garantie of moet ik die er apart bijkopen met het -99% risico?
x10 Zou ook al mooi zijn en lijkt me dan toch prima haalbaar als de prognose x100 is.
Nou, nu de 44k dan maar? Hebben we dat gehad.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
LolHou-m-nat schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:32:
Weekenddipje?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Chinees nieuwjaar komt er weer aan?
Ben ik blij dat ik mijn BTC op 73200 $ heb verkocht... 
Ohh sorry, wou dit pas in Juli plaatsen...
Ohh sorry, wou dit pas in Juli plaatsen...
[ Voor 29% gewijzigd door BoulaMouzer op 24-04-2021 12:39 ]
Volgens mij hebben ze straks weer bonussen op Wall Street!

Soms mis ik wel een beetje de oude tijden ondanks alle gains, de tijden dat bitcoin en crypto een beetje speciaal was om mee bezig te zijn. Dat vrienden je vrij gek aan zaten te kijken waarbij ze stiekem dachten "wat is die tom voor een mafketel met zijn digitale muntjes, waarom zou je het kopen?" als je aangaf met de crypto's bezig te zijn. Nu hoor ik op de radio, tv en zelfs verpleegkundige dames van begin 20(op mijn stage) over bitcoin en binance. Het speciale/exclusieve is er tegenwoordig wel vanaf.
Ook wel weer geinig, deze massale adoptie was hetgeen waar we over fantaseerde in 2018/2019/2020.
Ook wel weer geinig, deze massale adoptie was hetgeen waar we over fantaseerde in 2018/2019/2020.
Ja heb zelfs gehoord x1000 dus dan zou x100 prima haalbaar moeten zijn.Het Fantoom schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:30:
[...]
Nou ik kan die garantie niet geven nee, maar ik heb erover gelezen dat het x100 gaat.
x10 Zou ook al mooi zijn en lijkt me dan toch prima haalbaar als de prognose x100 is.
🤦♂️
Verwijderd
Noemen we Twitterschreeuwers nu al een "prognose"Het Fantoom schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:30:
[...]
Nou ik kan die garantie niet geven nee, maar ik heb erover gelezen dat het x100 gaat.
Man man ik ga even in een hoekje huilen
St@m schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:32:
Nou, nu de 44k dan maar? Hebben we dat gehad.

Verwijderd
In de vorige bullrun was het toch hetzelfde, toen hadden mensen alleen meer te doen en minder geld.Tominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:37:
Soms mis ik wel een beetje de oude tijden ondanks alle gains, de tijden dat bitcoin en crypto een beetje speciaal was om mee bezig te zijn. Dat vrienden je vrij gek aan zaten te kijken waarbij ze stiekem dachten "wat is die tom voor een mafketel met zijn digitale muntjes, waarom zou je het kopen?" als je aangaf met de crypto's bezig te zijn. Nu hoor ik op de radio, tv en zelfs verpleegkundige dames van begin 20(op mijn stage) over bitcoin en binance. Het speciale/exclusieve is er tegenwoordig wel vanaf.
Corona heeft wel geholpen en negatieve rente bij de bank
Ja, schiet allemaal niet op..
Euro0108daniel schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:12:

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is dit een idee voor de moonshotboys?
https://refinable.com/
https://refinable.medium....-pancakeswap-91f3b6891e1a
YouTube: THE NEXT 100X ALTCOIN IS LAUNCHING TOMORROW!!!
Heb zelf geen PCS, dus heb er zelf geen baat bij... maar kan er op dit forum nog niks van terug vinden? Lijkt me iets betrouwbaarder dan wat ik de afgelopen weken voorbij heb zien komen 😅
Heb zelf geen PCS, dus heb er zelf geen baat bij... maar kan er op dit forum nog niks van terug vinden? Lijkt me iets betrouwbaarder dan wat ik de afgelopen weken voorbij heb zien komen 😅
[ Voor 13% gewijzigd door Alpina op 24-04-2021 13:04 ]
Ik zit het weer even uit 
:fill(white):strip_exif()/f/image/yfE5vZknkdsR7wbMka89cKPx.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Kan er geen apart topic komen voor al die shitcoins waar de meeste mensen rekt op gaan?Alpina schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:02:
Regel 1 die je je voor moet houden: als het rijkelijk geshilled wordt, ben je al te laat.
Je hebt gelezen dat hij x100.Het Fantoom schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:30:
[...]
Oprecht een serieuze vraag aan jou, gaan er bij jou dan niet wat belletjes af als je dat leest? Hoezo kan iemand stellen dat iets x100 gaat. Kan die persoon misschien motieven hebben om zulke boute uitspraken te doen.
Nu redeneer je dat die x10 haalbaar moet zijn als een willekeurig iemand x100 zegt.
Met alle respect, je bent veels te goed gelovig en dit soort piramide constructies kunnen blijven bestaan door mensen zoals jij. Leuk als je misschien nu mazzel hebt, maar als je niet wat kritischer wordt zal je op den duur echt voor alle scams gaan vallen.
Kan er eens opgehouden worden met vragen om een extra topic voor de shitcoins? Wordt zo onderhand vervelender dan die posts over de shitcoins.Luca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:04:
[...]
Kan er geen apart topic komen voor al die shitcoins waar de meeste mensen rekt op gaan?
Regel 1 die je je voor moet houden: als het rijkelijk geshilled wordt, ben je al te laat.
Verwijderd
Tja. Dat is het probleem met de "eerste" bullrun. Alles gaat goed, the only way is up en als je er op tijd bij bent is het eigenlijk gratis geld oprapen.mannowlahn schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:05:
[...]
Je hebt gelezen dat hij x100.
Oprecht een serieuze vraag aan jou, gaan er bij jou dan niet wat belletjes af als je dat leest? Hoezo kan iemand stellen dat iets x100 gaat. Kan die persoon misschien motieven hebben om zulke boute uitspraken te doen.
Nu redeneer je dat die x10 haalbaar moet zijn als een willekeurig iemand x100 zegt.
Met alle respect, je bent veels te goed gelovig en dit soort piramide constructies kunnen blijven bestaan door mensen zoals jij. Leuk als je misschien nu mazzel hebt, maar als je niet wat kritischer wordt zal je op den duur echt voor alle scams gaan vallen.
Totdat je aan het eind ineens alles weer kwijtraakt. Dat moet je blijkbaar een keer meemaken anders geloof je in dit soort constructies?
Anyway. Nu we nog niet in een bear fase zijn aanbeland kan er nog relatief weinig mis gaan. Behalve Trilium kopen voordat hij op Binance live ging en de minable tokens ook verhandelbaar werden.
Buy orders staan klaar
BTC 46.6k
Eth 1966
Ada 0.92
BTC 46.6k
Eth 1966
Ada 0.92
nothing stops this train
Ah nice!bek schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 12:53:
Ik heb een debit card bij Vivid. Zijn ze daar bezig met crypto aankopen vanuit hun app:
[Afbeelding]
Helaas nog niet mogelijk voor Nederland, maar daar werken ze aan.
Ik gebruik ze eigenlijk nooit, al is de gratis metal card wel fancy.
Vooral leuk als je nieuwe gebruikers kan aanmelden. Zowel jij als de nieuwe gebruiker krijgt dan €20. Daarnaast krijg je 10% cashback op alles wat je doet hij bijvoorbeeld Lidl en Aldi, tot een max van €50. Oftewel: €500 cash bijpinnen en gelijk storten

Vivid heeft me al bijna €150 overgemaakt door dit soort onzin

Toont alleen maar aan hoe waardeloos fiat geld is, en hoe desperate dit soort banken willen groeien.
wow jij bent positief gestemd.Kol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:09:
Buy orders staan klaar
BTC 46.6k
Eth 1966
Ada 0.92
btc buy order op 41,5k hier, eth buy order op 1450, ada op 0.30. grapje jongens, moon soon
[ Voor 4% gewijzigd door Tominatie op 24-04-2021 13:10 ]
Ik shill toch niets? Was eventueel een tip omdat deze binnenkort te koop komt... ik heb zelf alleen BTC, ETH en CRO. Heb zelfs geen pancakeswap ,polkastarter of wat dan ook 😂Luca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:04:
[...]
Kan er geen apart topic komen voor al die shitcoins waar de meeste mensen rekt op gaan?
Ik heb ze wat meer verspreid staan. Heb al vaker een koopmomentje gemist doordat ik maar 1 buy order had staan. Zou zonde zijn als ETH eindigt op 1967 toch?Kol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:09:
Buy orders staan klaar
BTC 46.6k
Eth 1966
Ada 0.92
St@m schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:08:
[...]
Kan er eens opgehouden worden met vragen om een extra topic voor de shitcoins? Wordt zo onderhand vervelender dan die posts over de shitcoins.

Meer fiat heb ik nu niet, maar idd zonde als Eth niet 1966 haalt 🙃St@m schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:10:
[...]
Ik heb ze wat meer verspreid staan. Heb al vaker een koopmomentje gemist doordat ik maar 1 buy order had staan. Zou zonde zijn als ETH eindigt op 1967 toch?
nothing stops this train
Waarom ETH op 1450? In mijn ogen presteerd hij juist beter als BTC in deze dip en valt ook wat minder diep, heb ETH zelf procentueel wat hoger gezet als BTCTominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:10:
[...]
wow jij bent positief gestemd.
btc buy order op 41,5k hier, eth buy order op 1450, ada op 0.30. grapje jongens, moon soon
Scheißemünze
Maar je hoeft toch niet alles op 1 punt te zetten?Kol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:13:
[...]
Meer fiat heb ik nu niet, maar idd zonde als Eth niet 1966 haalt 🙃
10-10-10-10-10 ipv 50
Verwijderd
Tenzij je uitstekende voorspellings-skills hebt is 5x10 inderdaad een betere strategieSt@m schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:16:
[...]
Maar je hoeft toch niet alles op 1 punt te zetten?![]()
10-10-10-10-10 ipv 50
Oke oke, done heb Eth gesplitst met 1966 en 1967 😜St@m schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:16:
[...]
Maar je hoeft toch niet alles op 1 punt te zetten?![]()
10-10-10-10-10 ipv 50
nothing stops this train
En hopelijk was dit het voor nu weer. Zoals gisteren aangegeven maar even een tijdje in dit gebied handelen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2WhrhdARsHriUFIQNOb2Ixwu.png?f=user_large)
Nog geen paniek, maar ik word wel steeds voorzichtiger.
:fill(white):strip_exif()/f/image/2WhrhdARsHriUFIQNOb2Ixwu.png?f=user_large)
Nog geen paniek, maar ik word wel steeds voorzichtiger.
ETH dikke prima, rond de $1950-2000 is mooi eerste buy target. Ik snap jouw redenering maar mocht bitcoin echt de pleuris in donderen dan doet eth dat 2x zo hard, weet ik zeker.Tabacca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:16:
[...]
Waarom ETH op 1450? In mijn ogen presteerd hij juist beter als BTC in deze dip en valt ook wat minder diep, heb ETH zelf procentueel wat hoger gezet als BTC
Maar wat is echt 'de pleuris'? Dip van 65 naar 47 over de afgelopen weken leverde nou niet echt een exorbitante daling op van de alts. Er vanuitgaande dat de volgende dip max tot 44 is.. Waarom zouden de alts dan nu wel zo diep zakken?Tominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:18:
[...]
ETH dikke prima, rond de $1950-2000 is mooi eerste buy target. Ik snap jouw redenering maar mocht bitcoin echt de pleuris in donderen dan doet eth dat 2x zo hard, weet ik zeker.
Hij gaat ook voor een paar mensen 100x, maar helaas stappen velen in als hij al 10x of meer is gegaan, en dan is er van de 100x nog maar <10x overmannowlahn schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:05:
[...]
Je hebt gelezen dat hij x100.
Oprecht een serieuze vraag aan jou, gaan er bij jou dan niet wat belletjes af als je dat leest?
Als voorbeeld de cummies van gister, die zat vorige week (of zelfs 2 weken terug?) al in een video van die grappige Nederlandse Youtuber met die dunne polsjes.
Rijkelijk laat dus hier opgedoken.
Dinsdag launch. MrBeast kan het nog best wel groot maken.Alpina schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:02:
"nog maar 10x over"mercapto schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:24:
[...]
Hij gaat ook voor een paar mensen 100x, maar helaas stappen velen in als hij al 10x of meer is gegaan, en dan is er van de 100x nog maar <10x over
Als voorbeeld de cummies van gister, die zat vorige week (of zelfs 2 weken terug?) al in een video van die grappige Nederlandse Youtuber met die dunne polsjes.
Rijkelijk laat dus hier opgedoken.
Hey, het ging over 100x
En 10x lukt ook maar weinig mensen meerdere keren, maar als het lukt maakt dat die 9 andere pogingen weer goed
Oh mr beast!JulianSL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:26:
[...]
Dinsdag launch. MrBeast kan het nog best wel groot maken.
Dat had ik over het hoofd gezien, thx Dan ga ik zeker bij launch wat aanschaffen 👍🏼
nothing stops this train
BELANGRIJKE MEDEDELING
De Ducati is zojuist verkocht, al het rood is dus weg. Vanaf hier gaan we MOOOOOOOOOOOOOOOOON.
Of rekt, dat kan ook.
De Ducati is zojuist verkocht, al het rood is dus weg. Vanaf hier gaan we MOOOOOOOOOOOOOOOOON.
Of rekt, dat kan ook.
Weer ruimte om te DCA'en!!!WhySoSerious schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:32:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Of rekt, dat kan ook.
Scheißemünze
Einde van een tijdperk.WhySoSerious schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:32:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Of rekt, dat kan ook.
Verwijderd
Hoeveel SATS heb je ervoor gekregen?WhySoSerious schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:32:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Of rekt, dat kan ook.
En belangrijker. In welke coin zijn ze gegaan
Dat DOT blijft ook maar leegbloeden..
EURVerwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:39:
[...]
Hoeveel SATS heb je ervoor gekregen?
En belangrijker. In welke coin zijn ze gegaan

Bij moon verwacht ik overigens wel een bijdrage van jullie allemaal hè....
Echt een drama dot is het..Aarebe1 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:41:
Zero.
is daar nog een reden voor eig?Aarebe1 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:41:
Wat gek is vanwege al het goede nieuws rondom het platform de afgelopen weken / maanden. Overvalued dan toch?Aarebe1 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:41:
M’n VET loopt leeg.... 😆😒
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Het lijken wel casino coinsPlanR schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:53:
PlanR schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:53:

Verwijderd
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!!WhySoSerious schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:32:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Of rekt, dat kan ook.
Met een beetje geluk koop je volgende week voor dat Ducati geld weer een hele Bitcoin terug!

Ik heb net de DOGE chart op de 1W gezet en heb de rationele beslissing genomen toch maar even te verkopen nu het nog winst staat.
Alpina schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:02:
"Invested by Mr. Beast & Binance" zonder enig bewijs. Kom op zeg mensen. Another scamcoin. Trap er niet in.JulianSL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 13:26:
[...]
Dinsdag launch. MrBeast kan het nog best wel groot maken.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ondertussen doen allerlei Turkse exchanges exit-scams. Je zou bijna denken dat Erdogan erachter zit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!