Ik ben weer winst aan het maken lol. Geen dip meer aub.
Nog even geduld denk ik, als je uitzoomt is het allemaal echt nog maar een kleine opleving.Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:35:
Dacht ik verkoop mijn bnb... foute keuze.. alles knalt gewoon door..
Ik zit met de handelspost nu volledig in fiat, en ga voor een inkoopmoment @43k. Nu wat scalps pakken.
Weekend komt eraan, dip naar 42k 😜Jopiejojojo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:32:
Hoe staat het er voor? weer inkopen of vannacht 4 uur weer een dump .
nothing stops this train
Er komt geen 43kmerauder schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:39:
Ik zit met de handelspost nu volledig in fiat, en ga voor een inkoopmoment @43k. Nu wat scalps pakken.
Abandon ship, we gaan weer dalen.
Bedankt voor je advies. Heb er wat btc en neo uitgehaald om lager terug te kopen. Als oefening.
** Niet meer doen... **
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 23-04-2021 22:51 ]
Ik zet even helemaal geen eurotjes op welke munt
dalende lijn weer ingezet. Ik ga zo naar bed, heb niet het idee dat er vannacht dik gemoond gaat worden, eerder gedumpt. Ik zet wel wat lage buy orders.
Was een reactie op @_Gast_
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 23-04-2021 22:54 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
** Verkapt shillen / voegt niets toe voor anderen **
[ Voor 84% gewijzigd door Taro op 23-04-2021 22:54 ]
https://opensea.io/seaart
Nooit meer sub50k!

Heerlijk die comments van nieuwelingen
Echt niks veranderd t.o.v. de vorige bull
[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 23-04-2021 22:59 ]
Vanmorgen m’n maandelijkse DCA weer gehad, toch fijn zo’n dip! Nu mag die wel
Weer verder!
Weer verder!
Verwijderd
Last chance to buy Bitcoin over 50k!The Redman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:59:
[...]
Nooit meer sub50k!![]()
Heerlijk die comments van nieuwelingen
Echt niks veranderd t.o.v. de vorige bull

Moon soon.
Edit: heb meegedaan met de Merchant Token ICO. Kom pas net kijken hoor maar een coin die zijn eigen ICO host? Is dat nou business as usual of is het eerder normaal dat een ICO start op een platform zoals Coinlist?
[ Voor 32% gewijzigd door Blaim op 23-04-2021 23:06 ]
Bearish Jaapio
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Weer een fijne video van Benjamin. Die gooit een balletje op dat we volgende week pas 't dieptepunt krijgen voor we door gaan (maar niets is zeker).
Zou kunnen, zou ook kunnen van niet. Momenteel op de daily een lage RSI, een bounce op de MA99 en een hammer als laatste candle. Dat is toch zeer hoopgevend.Sluw schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:07:
[YouTube: Bitcoin Damage Report]
Weer een fijne video van Benjamin. Die gooit een balletje op dat we volgende week pas 't dieptepunt krijgen voor we door gaan (maar niets is zeker).
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Heb vanmorgen van m'n DCA geld een double down gedaan op m'n favoriete alts, ik hoop het ook. Heb wel vertrouwen in de Pi Cycle theorie dus we zitten nog wel even in de bull market.Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:14:
Nog weinig dip te zien. Ik verwacht een dikke groene ochtend.
Happy heeft overigens daadwerkelijk een donatie gedaan. Briljante marketing voor een shitcoin.
ik stond klaar om te verkopen maar verbaasde me echt om hoe legit het uitzietmerauder schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:23:
Happy heeft overigens daadwerkelijk een donatie gedaan. Briljante marketing voor een shitcoin.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mof2dp7HhPdnTCqIWiJiW0xR.png?f=user_large)
De rode candles heb ik zelf veroorzaakt, wat een whale ben je dan.
Of je bent echt bijna als enige in een shitcoin getrapt en er is zo weinig in omloop dat je met een sell-order van minder dan 10 dollar de koers beïnvloed
En ik noem de naam van de coin bewust niet, ik wil niet dat anderen er iets mee doen, nu ben ik tenminste whale!!
[ Voor 13% gewijzigd door YES op 23-04-2021 23:26 ]
Had ik ook ja, paar tientjes aan coins verkopen en price impact was ~22%YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:25:
[Afbeelding]
De rode candles heb ik zelf veroorzaakt, wat een whale ben je dan.
Of je bent echt bijna als enige in een shitcoin getrapt en er is zo weinig in omloop dat je met een sell-order van minder dan 10 dollar de koers beïnvloed
En ik noem de naam van de coin bewust niet, ik wil niet dat anderen er iets mee doen, nu ben ik tenminste whale!!

Ja het heeft me weinig gekost maar ik lach me een breuk dat zo weinig geld de koers beïnvloed. Ik hoop echt dat het nog jaren blijft bestaan ook, dan koop ik denk ik ooit nog eens iets bij om de prijs een beetje te duwen, lekker een pump doen omdat het kanChaes schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:26:
[...]
Had ik ook ja, paar tientjes aan coins verkopen en price impact was ~22%

De les, ik doe noooooit meer mee aan die zooi uit Telegram groepen, is me veel meer waard dan het geld wat ik hieraan verloren heb. Mocht ik er echt nog jaren mee kunnen schuiven voor de lol, dan vind ik het helemaal mooi
Mini whale nu... mega whale later.YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:29:
[...]
Ja het heeft me weinig gekost maar ik lach me een breuk dat zo weinig geld de koers beïnvloed. Ik hoop echt dat het nog jaren blijft bestaan ook, dan koop ik denk ik ooit nog eens iets bij om de prijs een beetje te duwen, lekker een pump doen omdat het kan![]()
De les, ik doe noooooit meer mee aan die zooi uit Telegram groepen, is me veel meer waard dan het geld wat ik hieraan verloren heb. Mocht ik er echt nog jaren mee kunnen schuiven voor de lol, dan vind ik het helemaal mooi
Zo is dat. Je moet klein beginnen want anders kan je het grote werk nooit aan.
De reacties binnen de community gaven de indruk dat er enorm veel raketbrandstof is ingeladen.Skalders schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:25:
[...]
ik stond klaar om te verkopen maar verbaasde me echt om hoe legit het uitziet
Dat is werkelijk waar de enige shitcoin waar ik eergisteren een paar Cakes in heb gesmeten. Ben toch blij dat ik deze heb gekozen ipv die andere coins/tokens die scams en/of rugpulls blijken te zijn. Die stream was een verademing, en dat zie je meteen terug op de chart. Ik hou deze tenminste nog eventjes vast. Als je goed luistert zegt hij aan het einde dat ze naar een CEX komen... ben benieuwd.Darrell schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:39:
https://m.twitch.tv/videos/998345263
De twitch donation stream van happy. Mooi man.
Dat de figuren achter een coin daadwerkelijk zelf ook (duidelijk) in beeld komen lijkt ook wel een soort van een ding aan het worden. Niet dat ik op basis daarvan in zou stappen of zou zeggen dat het totaal veilig is, maar het komt in ieder geval wat meer legit over. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon goed acteer werk en een goed verzonnen verhaal zijn.Kyumia schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:50:
[...]
Dat is werkelijk waar de enige shitcoin waar ik eergisteren een paar Cakes in heb gesmeten. Ben toch blij dat ik deze heb gekozen ipv die andere coins/tokens die scams en/of rugpulls blijken te zijn. Die stream was een verademing, en dat zie je meteen terug op de chart. Ik hou deze tenminste nog eventjes vast. Als je goed luistert zegt hij aan het einde dat ze naar een CEX komen... ben benieuwd.
Zoals met al deze nieuwe 'rommel' die uitkomt, kan iets altijd alsnog keihard falen omdat het gewoon slecht is, niet werkt of door een andere externe factor gewoon niet van de grond komt. Maar iets wat gewoon goed opgezet lijkt is toch minder erg om een keer mee op je bek te gaan, zou mijn gevoel zijn tenminste.
Maar goed, ik heb het nu drie keer geprobeerd en voor alle drie schat ik de opbrengst op exact 0,0 euro aan het eind. Dus ik wacht nu maar gewoon af tot iets wat langer bestaat, dan de eerste jump maar missen en niet direct 15 lambo's verdienen.
Ik snap je redenering, maar je merkte gewoon dat mensen zaten te wachten op zoiets als dit. Die stream gaf mij in ieder geval genoeg vertrouwen om het er niet uit te halen. Nu is het maar een paar tientjes, t gaat eigenlijk nergens over, maar toch. In mijn hoofd is het geld wat ik erin heb gestopt al afgeschreven. Stel dat het zometeen een keer aanslaat en het boomed zoals SAFEMOON bijvoorbeeld deed (a man can dream okay?), dan pak je toch een mooi bedrag mee. De risk/reward is voor mijn gevoel een stuk beter geworden na vanavondYES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:59:
[...]
Dat de figuren achter een coin daadwerkelijk zelf ook (duidelijk) in beeld komen lijkt ook wel een soort van een ding aan het worden. Niet dat ik op basis daarvan in zou stappen of zou zeggen dat het totaal veilig is, maar het komt in ieder geval wat meer legit over. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon goed acteer werk en een goed verzonnen verhaal zijn.
Zoals met al deze nieuwe 'rommel' die uitkomt, kan iets altijd alsnog keihard falen omdat het gewoon slecht is, niet werkt of door een andere externe factor gewoon niet van de grond komt. Maar iets wat gewoon goed opgezet lijkt is toch minder erg om een keer mee op je bek te gaan, zou mijn gevoel zijn tenminste.
Maar goed, ik heb het nu drie keer geprobeerd en voor alle drie schat ik de opbrengst op exact 0,0 euro aan het eind. Dus ik wacht nu maar gewoon af tot iets wat langer bestaat, dan de eerste jump maar missen en niet direct 15 lambo's verdienen.
Ik zie zoveel munten op min 15 procent dat ik soms denk... Nu laag inkopen, daarna nog lager gaan en rekt. DegogodenSt@m schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:53:
Ik zet even helemaal geen eurotjes op welke muntdalende lijn weer ingezet. Ik ga zo naar bed, heb niet het idee dat er vannacht dik gemoond gaat worden, eerder gedumpt. Ik zet wel wat lage buy orders.
een zeer goede stream, ik geloof wel dat HappyCoin het goed gaat doen! Ik zit er maar voor $30 in wat nu al $75 waard isDarrell schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 23:39:
https://m.twitch.tv/videos/998345263
De twitch donation stream van happy. Mooi man.
nothing stops this train
de dude heeft wel een legit uitstraling, in tegenstelling tot die uitgehongerde verwilderde tarzan van safemoonKol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:16:
[...]
een zeer goede stream, ik geloof wel dat HappyCoin het goed gaat doen! Ik zit er maar voor $30 in wat nu al $75 waard is
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je er tegenaan kijkt en ik ben die video nu aan het kijken. Ziet er wel echt legit uit en ook net amateuristisch genoeg voor iets wat door 1 (of in ieder geval heel weinig) perso(o)n(en) opgezet is zeg maar. Audio is in het begin niet perfect als die CEO in de stream aan het uitleggen is over de organisatie et cetera. Dus ik zou in dit geval ook niet snel bang zijn dat het weggegooid geld is hoor, maar ook dan is het een soort van principe ding. Uiteindelijk maakt deze kerel ook echt in zijn eentje de boel over, aardig grote single point of failure als je dan kritisch wil zijn, bijvoorbeeld.Kyumia schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:09:
[...]
Ik snap je redenering, maar je merkte gewoon dat mensen zaten te wachten op zoiets als dit. Die stream gaf mij in ieder geval genoeg vertrouwen om het er niet uit te halen. Nu is het maar een paar tientjes, t gaat eigenlijk nergens over, maar toch. In mijn hoofd is het geld wat ik erin heb gestopt al afgeschreven. Stel dat het zometeen een keer aanslaat en het boomed zoals SAFEMOON bijvoorbeeld deed (a man can dream okay?), dan pak je toch een mooi bedrag mee. De risk/reward is voor mijn gevoel een stuk beter geworden na vanavondEn ik kan nou niet bepaald zeggen dat de rest van de markt het zo goed doet
Het andere ding wat mij ook kritisch maakt is die promo video van die kampen. Ik weet dat het Amerikaans is, en dat daar zoiets waarschijnlijk kansloos is als je niet zo'n video kan maken, maar de hele sfeer van zo'n net te gelikte video over hoe kids met een trauma lekker op kamp kunnen, ja dat kan ik met mijn nuchtere kop (nu niet nuchter gezien gedronken biertjes, maar dat terzijde) gewoon niet echt goed verwerken of zo.
Nogmaals, als ik deze video bekijk, ben nu iets verder dan 2/3, en ik geloof best dat deze vent legit is. Maar als het echt explodeert, gaat ie het dan in zijn eentje (of met zijn team, wat me geen grote professionele groep lijkt) kunnen bolwerken? Als het echt zo'n klein team s dan is hij juist ook vatbaar voor scams, mensen/groepen die zich als goede doelen aandienen, want reken maar dat hij lastig gevallen gaat worden door een heel scala aan goede doelen die ook graag in aanmerking willen komen voor een donatie.
Ja kut, nu eindig ik weer zuur. Goed dat je je vertrouwen hier in steekt! Het is een nobele manier om je lambo bij elkaar te verdienen!
Nouja het hele idee van die coin is om elke vrijdag een bedrag te doneren aan goede doelen. Dit was het eerste goede doel, om dan direct 20k te doneren is ook niet niks.YES schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:19:
[...]
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je er tegenaan kijkt en ik ben die video nu aan het kijken. Ziet er wel echt legit uit en ook net amateuristisch genoeg voor iets wat door 1 (of in ieder geval heel weinig) perso(o)n(en) opgezet is zeg maar. Audio is in het begin niet perfect als die CEO in de stream aan het uitleggen is over de organisatie et cetera. Dus ik zou in dit geval ook niet snel bang zijn dat het weggegooid geld is hoor, maar ook dan is het een soort van principe ding. Uiteindelijk maakt deze kerel ook echt in zijn eentje de boel over, aardig grote single point of failure als je dan kritisch wil zijn, bijvoorbeeld.
Het andere ding wat mij ook kritisch maakt is die promo video van die kampen. Ik weet dat het Amerikaans is, en dat daar zoiets waarschijnlijk kansloos is als je niet zo'n video kan maken, maar de hele sfeer van zo'n net te gelikte video over hoe kids met een trauma lekker op kamp kunnen, ja dat kan ik met mijn nuchtere kop (nu niet nuchter gezien gedronken biertjes, maar dat terzijde) gewoon niet echt goed verwerken of zo.
Nogmaals, als ik deze video bekijk, ben nu iets verder dan 2/3, en ik geloof best dat deze vent legit is. Maar als het echt explodeert, gaat ie het dan in zijn eentje (of met zijn team, wat me geen grote professionele groep lijkt) kunnen bolwerken? Als het echt zo'n klein team s dan is hij juist ook vatbaar voor scams, mensen/groepen die zich als goede doelen aandienen, want reken maar dat hij lastig gevallen gaat worden door een heel scala aan goede doelen die ook graag in aanmerking willen komen voor een donatie.
Ja kut, nu eindig ik weer zuur. Goed dat je je vertrouwen hier in steekt! Het is een nobele manier om je lambo bij elkaar te verdienen!
Gisteren was er een voice-AMA waarin hij zei dat er 14 mensen in het team zaten. Ik ga het vanzelf wel zien
Als Happy op de lange termijn blijft stijgen (snel of langzaam) dan is het sws beter dan Safemoon.
Bij Safemoon was wel het voordeel dat je in een korte tijd veel kon maken.
Bij Safemoon was wel het voordeel dat je in een korte tijd veel kon maken.
Ik hoop tegen beter weten in, maar ik vermoed 3.00u, REKT time.
Ja maar dat is ook het mooie, vind ik dan. Jij bent ingestapt en gaat ook echt voor dit project of deze coin. Ook al is het maar voor een paar tientjes, je wil er wat van weten. Ik zit met een paar tientjes in shitcoins die echt nergens op slaan. Dat hele naar de nieuwe coins en pareltjes zoeken is niet wat voor mij. De enige coin die ik oppikte voor hij in de top 100 stond en een succes werd, die heb ik gelukkig wel op usecase gekozen en daar ben ik nog altijd wel trots op.Kyumia schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:28:
[...]
Nouja het hele idee van die coin is om elke vrijdag een bedrag te doneren aan goede doelen. Dit was het eerste goede doel, om dan direct 20k te doneren is ook niet niks.
Gisteren was er een voice-AMA waarin hij zei dat er 14 mensen in het team zaten. Ik ga het vanzelf wel zienals ik er wat tientjes uit kan slepen vind ik het helemaal prima, als het down the drain gaat idem, maar ik hoop natuurlijk op dat eerste
Als je begint als shitcoin dan wil je als 'investeerder' wel daadwerkelijk zien waar het geld heengaat, dat was ook de reden dat ze het op stream deden; door die enorme drang van mensen die er geld in hebben gestoken of nog willen steken. Niemand wist 2 uur geleden nog wie dat was of dat ze uberhaupt geld zouden doneren. Dat is nu uit de weg. Hopelijk volgende week lambo
Proost
Vandaag was ik bij vrienden die een eigen bedrijf hebben, die hebben dan een paar jonge gasten in dienst die ook 'in de crypto zitten'. Als ik ze dan vertel dat ik het meeste winst gemaakt heb met ANKR, dan pakken ze hun telefoon omdat ze er direct geld in willen gooien. Als ik ze dan zeg dat het nu al weken niet echt winstgevend meer is kijken ze me aan of ik gek ben en gaat de telefoon weer snel terug de broekzak in. Ik dwaal af, maar wat ik bedoel te zeggen, ik 'durf' het gewoon niet aan om zulke jonge projecten te vertrouwen, hoe solide het er ook uit ziet. Als een project langer bestaat en aan alle kanten schreeuwt dat het potentie heeft maar nog niet bekend is bij het grote publiek, dát is het spul waar ik opgewonden van raak. Maar dat is in de huidige gekte niet al te makkelijk
Maar waarom zit die in een garage? Dat snap ik dan net weer niet.
Onderbuik?fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:39:
Ik hoop tegen beter weten in, maar ik vermoed 3.00u, REKT time.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Appel begon in een garage, of was het of was het microsoft
[ Voor 39% gewijzigd door Jopiejojojo op 24-04-2021 00:45 ]
oh ALL-IN HappyCoin!Jopiejojojo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:45:
Appel begon in een garage, of was het of was het microsoft

nothing stops this train
Zegt de strijd @ 50k iets over de support die we op 43k kunnen verwachten mochten we verder zakken? Daar zit namelijk de oude support van februari en nog belangrijekr misschien: de bullrun support. Historisch gezien kan het einde bullrun zijn als we daaronder zakken namelijk.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Denk classic start up. Je kan met 0 inleg een crypto coin starten (bij wijze van spreken) dus dan moet je ff snel iets bedenken als het ineens iets lijkt te gaan worden. Beetje zoals bandjes vroeger ook in de garage begonnen, maar ja dan was je niet meteen bij je eerste jamsessie liveenomiss schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:43:
Maar waarom zit die in een garage? Dat snap ik dan net weer niet.
Ik zie het morgen wel hoe rekt we zijn. Saluti di provati, hangt ie niet dan staat ie.....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Grappig, die mensen ken ik ook, hebben wij dezelfde vrienden?YES schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:39:
[...]
Ja maar dat is ook het mooie, vind ik dan. Jij bent ingestapt en gaat ook echt voor dit project of deze coin. Ook al is het maar voor een paar tientjes, je wil er wat van weten. Ik zit met een paar tientjes in shitcoins die echt nergens op slaan. Dat hele naar de nieuwe coins en pareltjes zoeken is niet wat voor mij. De enige coin die ik oppikte voor hij in de top 100 stond en een succes werd, die heb ik gelukkig wel op usecase gekozen en daar ben ik nog altijd wel trots op.
Vandaag was ik bij vrienden die een eigen bedrijf hebben, die hebben dan een paar jonge gasten in dienst die ook 'in de crypto zitten'. Als ik ze dan vertel dat ik het meeste winst gemaakt heb met ANKR, dan pakken ze hun telefoon omdat ze er direct geld in willen gooien. Als ik ze dan zeg dat het nu al weken niet echt winstgevend meer is kijken ze me aan of ik gek ben en gaat de telefoon weer snel terug de broekzak in. Ik dwaal af, maar wat ik bedoel te zeggen, ik 'durf' het gewoon niet aan om zulke jonge projecten te vertrouwen, hoe solide het er ook uit ziet. Als een project langer bestaat en aan alle kanten schreeuwt dat het potentie heeft maar nog niet bekend is bij het grote publiek, dát is het spul waar ik opgewonden van raak. Maar dat is in de huidige gekte niet al te makkelijk
Ja we hebben een 2e Elon hype nodig, appel amazon die in btc stapt, dat zorgde dat we van 35 naar 64 zijn gegaan.
Het vetgedrukte stukje, daar ben ik het helemaal mee eens!Kyumia schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:52:
[...]
Grappig, die mensen ken ik ook, hebben wij dezelfde vrienden?Als ik "echt" vertrouwen had in dit project dan had ik er wel meer in gegooid, het blijft vooralsnog een gok, maar het is altijd fijn als een gok minder op een gok gaat lijken als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ga ook actief geen pareltjes meer zoeken, dat is bijna niet te doen in de huidige staat waarin de markt zich bevindt. Ik ben mij er dan ook van bewust dat ze geen actieve bijdrage gaan leveren aan de ontwikkeling van hun blockchain, maar meer de blockchain gebruiken als een middel om hun doel te bereiken.
Waar woon je ongeveer qua regio? Hoeft niet specifiek maar ik wil het ultieme toeval ff uitsluiten dat we dezelfde vrienden hebben. Ik denk zelf dat iedereen in dit topic inmiddels een paar van die personen kent. Zodra ze weten dat je in crypto zit en er inhoudelijk ook nog in probeert mee te komen, dan is de enige vraag "ja waar moet mijn geld in dan".
Volgende bear market is de tijd voor het zoeken naar pareltjes
Maar goed, waar het echt om gaat, smaken de pilsjes een beetje vanavond?Jopiejojojo schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:55:
Ja we hebben een 2e Elon hype nodig, appel amazon die in btc stapt, dat zorgde dat we van 35 naar 64 zijn gegaan.
Dat zou wel heel toevallig zijn, maar zou het me niet kunnen voorstellen. Oosten van het land, dus volgens mij maakt mij dat een 'boer' zoals sommige randstedelingen dat zo overtuigend kunnen beweren terwijl ze nooit verder dan Amersfoort zijn geweestYES schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:56:
[...]
Het vetgedrukte stukje, daar ben ik het helemaal mee eens!
Waar woon je ongeveer qua regio? Hoeft niet specifiek maar ik wil het ultieme toeval ff uitsluiten dat we dezelfde vrienden hebben. Ik denk zelf dat iedereen in dit topic inmiddels een paar van die personen kent. Zodra ze weten dat je in crypto zit en er inhoudelijk ook nog in probeert mee te komen, dan is de enige vraag "ja waar moet mijn geld in dan".
Volgende bear market is de tijd voor het zoeken naar pareltjes
Och hemel. Ik ook in het mooie oosten.Kyumia schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 01:01:
[...]
Dat zou wel heel toevallig zijn, maar zou het me niet kunnen voorstellen. Oosten van het land, dus volgens mij maakt mij dat een 'boer' zoals sommige randstedelingen dat zo overtuigend kunnen beweren terwijl ze nooit verder dan Amersfoort zijn geweest
Ik stuur je wel ff een privé bericht want ik wil hier niet bespreken waar exact ik vandaan kom
*stopt makita terug in kast*YES schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 01:04:
[...]
Och hemel. Ik ook in het mooie oosten.![]()
Ik stuur je wel ff een privé bericht want ik wil hier niet bespreken waar exact ik vandaan kom
Ah komop. Ken werkelijk niemand die in de garage gaat zitten met zijn pc/lap. Dan is het meer een marketing ding....YES schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:49:
[...]
Denk classic start up. Je kan met 0 inleg een crypto coin starten (bij wijze van spreken) dus dan moet je ff snel iets bedenken als het ineens iets lijkt te gaan worden. Beetje zoals bandjes vroeger ook in de garage begonnen, maar ja dan was je niet meteen bij je eerste jamsessie live
Maar het lijkt me ook wel weer zo een dude zonder vast verblijf die even een paar maandjes bij z'n ouders in de garage gaat chillen tussen z'n snowboards en backpacks (zie achtergrond).
Ik wacht het nog even af, ziet redelijk legit uit, maar zolang BTC niet enigzins stabiel is is elke ultrashitcoin een ubergok.
Je tweede alinea is exact de garage-band feeling die ik bedoelde, haha. Dus dat zie ik echt nog wel zo zijn ook.enomiss schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 01:07:
[...]
Ah komop. Ken werkelijk niemand die in de garage gaat zitten met zijn pc/lap. Dan is het meer een marketing ding....
Maar het lijkt me ook wel weer zo een dude zonder vast verblijf die even een paar maandjes bij z'n ouders in de garage gaat chillen tussen z'n snowboards en backpacks (zie achtergrond).
Ik wacht het nog even af, ziet redelijk legit uit, maar zolang BTC niet enigzins stabiel is is elke ultrashitcoin een ubergok.
Jij had de koelkast nog goed gevuld zei je? Kom eran. Morgen gelijk ff dat betegelen van de gezamenlijke voortuin bespreken want ik mag het graag onderhoudsvrij hebben zonder enig groen.
LUNA houdt het echt goed uit! Ik hou ze voorlopig nog vast 👊🏽
nothing stops this train
Toch even wat Happy gekocht voor en na de whale pump.YES schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 01:12:
[...]
Je tweede alinea is exact de garage-band feeling die ik bedoelde, haha. Dus dat zie ik echt nog wel zo zijn ook.
Ik hoop dat het echt wat wordt. Ik doe even niet meer mee met het instappen in de echt nieuwe dingen. Als het groter wordt en ze echt elke keer lekker blijven doneren wil ik gewoon voor de feel-good tegen die tijd ook wel wat inkopen.enomiss schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 01:48:
[...]
Toch even wat Happy gekocht voor en na de whale pump.
Fijne nacht allen. Laat de orders die we geplaatst hebben gehit worden, of zo.

Ben in MuMu gestapt vanwege de naam en de website https://mumu.finance/. Ook maar hun in TG groep gestapt. Die lui gaan echt helemaal loco daar en shillen heel reddit plat, hyperactieve troep die groep.
Happy makes me sad 
Nee, niet omdat die gast een male model is qua uiterlijk.
Nee, niet omdat hij super slim is.
Nee, niet omdat hij een succesvol bedrijf had en goed verkocht heeft.
Nee, niet omdat hij muzikaal is.
Nee, niet omdat hij extravert en aardig is.
Maar omdat hij denkt dat z'n community achter hem staat. 99% zit er in voor easy gains, 5% zal de marketing bekijken (voor de rumor), 0.1% zal misschien ook doneren.
Nou ja, er komt wel iets goeds van in ieder geval, voor hoelang het mag duren.
Nee, niet omdat die gast een male model is qua uiterlijk.
Nee, niet omdat hij super slim is.
Nee, niet omdat hij een succesvol bedrijf had en goed verkocht heeft.
Nee, niet omdat hij muzikaal is.
Nee, niet omdat hij extravert en aardig is.
Maar omdat hij denkt dat z'n community achter hem staat. 99% zit er in voor easy gains, 5% zal de marketing bekijken (voor de rumor), 0.1% zal misschien ook doneren.
Nou ja, er komt wel iets goeds van in ieder geval, voor hoelang het mag duren.
Voor het eerst in de plus !
Feels good
Feels good
Hele valide redenen inderdaad om in deze shitcoin te starten. Het zou bv MiMi heten, dan stap je toch niet in?!JW04 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 02:30:
Ben in MuMu gestapt vanwege de naam en de website https://mumu.finance/. Ook maar hun in TG groep gestapt. Die lui gaan echt helemaal loco daar en shillen heel reddit plat, hyperactieve troep die groep.
Nee, sorry hoor, die hele website bevat amper info. Gewoon weer een coin die werkt als roulette bij het casino.
Je wordt wakker en Safemoon is 60 procent gestegen, je verwacht het niet. Eén dagje voorbij en alle übershitcoins stijgen weer alsof er niets gebeurd is.
Ik kan HUNGRY niet verkopen op Pankcakeswap want 'price impact too high'. Zels een mini bedragje met de waarde van 2.50 usd lukt niet. Bij meerdere shitcoins heb ik dit probleem. Weet iemand of dit op te lossen is of moet ik gewoon met hele kleine bedragen per keer gaan handelen?
Edit: blijkbaar kun je met de oude versie ((V1 (old)) met hogere bedragen handelen.
Edit: blijkbaar kun je met de oude versie ((V1 (old)) met hogere bedragen handelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Iamthefish op 24-04-2021 07:46 ]
En nog steedsKol Nedra schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 01:28:
LUNA houdt het echt goed uit! Ik hou ze voorlopig nog vast 👊🏽
Heb hetzelfde, alleen kan je wat ik zie met dusdanig kleine hoeveelheden handelen dat je wel 100x een swap moet inzetten als je bv voor 50$ safe huppeldepup hebt. Lekker handig.Iamthefish schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:07:
Ik kan HUNGRY niet verkopen op Pankcakeswap want 'price impact too high'. Zels een mini bedragje met de waarde van 2.50 usd lukt niet. Bij meerdere shitcoins heb ik dit probleem. Weet iemand of dit op te lossen is of moet ik gewoon met hele kleine bedragen per keer gaan handelen?
Edit:
Ik moet bv voor $50 firstclassmoon 500x swappen.....
[ Voor 4% gewijzigd door bukkum op 24-04-2021 08:22 ]
Verwijderd
Ik vind dit best een situatie die het benoemen en bespreken waard is.knakworst schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 07:03:
Je wordt wakker en Safemoon is 60 procent gestegen, je verwacht het niet. Eén dagje voorbij en alle übershitcoins stijgen weer alsof er niets gebeurd is.
Waar Boomer Technology Coin
Wellicht een belangrijke ontwikkeling, de nieuwe generatie greater fools die de oude garde te slim af lijkt te zijn.
Want waarom heb je gevestigde munten nodig als je ook nieuwe munten kunt creëeren met een investering van 1 BNB?
Natuurlijk was dit eerder ook al mogelijk maar met de komst van BSC lijkt er nu toch een trend te zijn onstaan. We zullen zien of het iets tijdelijks is of dat het een lange(re) termijn ding wordt.
Voor mij een beetje stof tot nadenken tijdens het zaaien van de tomaten. Ik vind het opzich wel mooi, een nieuwe ontwikkeling die de crypto wereld even opschud zoals ook gebleken in dit topic.
Hahaha dit vind ik gewoon machtig.
Zo zie je maar, de wereld is kleiner dan je soms denkt!

Al Jazeera English: Crypto: Bitcoin, Ether, XRP, Dogecoin sink over Biden tax plans.
https://www.aljazeera.com...sink-over-biden-tax-plans
Toch weer die Amerikanen?
https://www.aljazeera.com...sink-over-biden-tax-plans
Toch weer die Amerikanen?
Slippage op een procentje op 15? Hele aantallen? Voldoende BNB in portefeuille?bukkum schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:19:
[...]
Heb hetzelfde, alleen kan je wat ik zie met dusdanig kleine hoeveelheden handelen dat je wel 100x een swap moet inzetten als je bv voor 50$ safe huppeldepup hebt. Lekker handig.
Edit:
3 keer check? Dan is het principe van koop op afstand niet van toepassing. Gekocht is gekocht, beschouw het als een coole NFT in je portefeuille. Over 50 jaar ben je er trots op, mooi verhaal voor je kleinkinderen hoe je in de shotcoins ge-FOMO'ed bent.
Ik werd vanochtend wakker en mijn pf is toch aardig hersteld na afgelopen donderdag.
Doe maar weer omhoog !! MOOON
Doe maar weer omhoog !! MOOON
Tja...zo gaat het he.
Gisteren paar keer proberen in te stappen. elke keer knalt de OCO eruit aan de onderkant ipv de bovenkant.
Dus ff aan de zijkant. Kijk nog even voor ik ga slapen hoe het ervoor staat om 01u.
M'n vrouw is ziek en ga ik om 4:30 ff wat water voor halen. Ik check even en zie dat een hoop alts waar ik vaak wat mee doe (ADA, BTT, HOT, maar gewoon bijna alles zie ik) allemaal extreem dik in de plus staan.
Weer de boot gemist...grrr. Nu is het al weer aan het corrigeren.
Goed gedaan voor diegenen die wel weten hoe je goede buy&sell order instelt
Gisteren paar keer proberen in te stappen. elke keer knalt de OCO eruit aan de onderkant ipv de bovenkant.
Dus ff aan de zijkant. Kijk nog even voor ik ga slapen hoe het ervoor staat om 01u.
M'n vrouw is ziek en ga ik om 4:30 ff wat water voor halen. Ik check even en zie dat een hoop alts waar ik vaak wat mee doe (ADA, BTT, HOT, maar gewoon bijna alles zie ik) allemaal extreem dik in de plus staan.
En wanneer je onderaan op de oude versie klikt? Bij mij is dat de oplossing bij de meeste shitcoinsbukkum schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:19:
[...]
Heb hetzelfde, alleen kan je wat ik zie met dusdanig kleine hoeveelheden handelen dat je wel 100x een swap moet inzetten als je bv voor 50$ safe huppeldepup hebt. Lekker handig.
Edit:
Nou... extreem dik in de plus... ten opzichte van gisteren misschien maar laag ten opzicht van wat dagen daarvoor. Je kunt nog prima bijkopen nu of nog even afwachten wat er morgen gebeurt.readytoflow schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:37:
Tja...zo gaat het he.
Gisteren paar keer proberen in te stappen. elke keer kant de OCO eruit aan de onderkant ipv de bovenkant.
Goede tip, bedankt!Bananeman schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:00:
Over 3 dagen komt 50% van mijn ADA vrij uit locked staking. Die ga ik vervolgens staken in de Daedalus wallet, ik ben wel een beetje genezen van de locked staking van Binance. Mijn KSM staat op Kraken en mijn DOT gaat ook daar naartoe, komt de komende dagen ook allemaal vrij uit locked staking.
Best leuke gains op Binance, maar heb me de afgelopen dagen wel verbeten omdat ik mijn ADA niet kon verkopen. Had ik veel meer aan overgehouden ook dan aan de staking gains.
Lesson learned.
Een nOOb vraagje. Hoe krijg je de verkoop indicator (de lijn die zichtbaar wordt wanneer je een koop/verkooporder hebt geplaatst) zichtbaar in de tradingview chart op binance zichtbaar? Is dit uberhaupt mogelijk?
3x check en de oude versie gekozen. Ben er ook bang voor dat ik deze keiharde dollars niet meer terugzie. Dat was de gok helaas, maar gelukkig meerdere malen gewoon wel goed gegaan. Moest een x een fout muntje tussen zitten.knakworst schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:34:
[...]
Slippage op een procentje op 15? Hele aantallen? Voldoende BNB in portefeuille?
3 keer check? Dan is het principe van koop op afstand niet van toepassing. Gekocht is gekocht, beschouw het als een coole NFT in je portefeuille. Over 50 jaar ben je er trots op, mooi verhaal voor je kleinkinderen hoe je in de shotcoins ge-FOMO'ed bent.
Nou ja, ik had ff alles in USDT staan. Ook vanwege de gemengde berichten hier dat er mss nog een correctie aan zou kunnen komen. Wilde het risico niet nemen.Sluw schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:40:
[...]
Nou... extreem dik in de plus... ten opzichte van gisteren misschien maar laag ten opzicht van wat dagen daarvoor. Je kunt nog prima bijkopen nu of nog even afwachten wat er morgen gebeurt.
Had ik wel alles in bijen WIN of BTT gestopt dan was het een dikke plus. Die zag ik bij Binance op 24u staan op +78% en +50% zo rond 04:30.
Ben half feb begonnen, dus marge is niet zo groot als wanneer ik in <dec zou zijn begonnen. Ach ja, aan de andere kant heb ik de echte dipjes van afgelopen dagen ook niet gevoeld.
Crawl NL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:44:
Een nOOb vraagje. Hoe krijg je de verkoop indicator (de lijn die zichtbaar wordt wanneer je een koop/verkooporder hebt geplaatst) zichtbaar in de tradingview chart op binance zichtbaar? Is dit uberhaupt mogelijk?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Gt5RcfSqaOaYROY4izQgOMsu.png?f=user_large)
Dat soort gemiste kansen zijn er altijd te vinden hahareadytoflow schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:46:
[...]
Nou ja, ik had ff alles in USDT staan. Ook vanwege de gemengde berichten hier dat er mss nog een correctie aan zou kunnen komen. Wilde het risico niet nemen.
Had ik wel alles in bijen WIN of BTT gestopt dan was het een dikke plus. Die zag ik bij Binance op 24u staan op +78% en +50% zo rond 04:30.
Ben half feb begonnen, dus marge is niet zo groot als wanneer ik in <dec zou zijn begonnen. Ach ja, aan de andere kant heb ik de echte dipjes van afgelopen dagen ook niet gevoeld.
En dat al zo vroeg op de ochtend, de eerste slok koffie nog niet gehad en al uitgeroepen tot held. Kan niet meer stuk vandaag.

Gewoon omdat het kan. Je hebt het verdiendYES schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:50:
[...]
En dat al zo vroeg op de ochtend, de eerste slok koffie nog niet gehad en al uitgeroepen tot held. Kan niet meer stuk vandaag.
@Tominatie kan weer rustig ademhalen na zijn Doge yolo
Wanneer ik wil handelen op PancakeSwap, krijg ik sinds gisteren de volgende melding te zien:
:fill(white):strip_exif()/f/image/qgIeKxuSsVNE77z44vambVWw.png?f=user_large)
Hebben meer mensen hier last van? Ik handel via de Exchange en ik kan nu geen tokens kopen en/of verkopen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/qgIeKxuSsVNE77z44vambVWw.png?f=user_large)
Hebben meer mensen hier last van? Ik handel via de Exchange en ik kan nu geen tokens kopen en/of verkopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Schiavoni op 24-04-2021 09:03 ]
Pancake is de vaults aan het updaten van v1 naar v2, het kan zijn dat je een andere vault moet kiezen omdat er in de oude (of nieuwe juist) onvoldoende liquiditeit (= volume) aanwezig is. De stakers/poolers moeten handmatig hun tokens van de ene naar de andere vault verplaatsen.Schiavoni schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:01:
Wanneer ik wil handelen op PancakeSwap, krijg ik sinds gisteren de volgende melding te zien:
[Afbeelding]
Hebben meer mensen hier last van?
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Zie paar posts hierboven. Je kan alleen kleine aantallen swappen en je moet versie 1 (old) pakken. Komt erop neer dat de fee meer kost dan je ontvangt met die kleine aantallen verkopen (bij mij).Schiavoni schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:01:
[Afbeelding]
Hebben meer mensen hier last van?
Bedankt. Het veranderen naar versie 1 heeft geholpen.bukkum schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:04:
[...]
Zie paar posts hierboven. Je kan alleen kleine aantallen swappen en je moet versie 1 (old) pakken. Komt erop neer dat de fee meer kost dan je ontvangt met die kleine aantallen verkopen (bij mij).
Nou alles staat “groen”, maar gaat lekker horizontaal verder.. zal mij ook niks verbazen als men dit een week vol weet te houden, zodat de opties die dan verlopen precies matchen..
Prima, maar beste whales kunnen we dan daarna weer door?
Prima, maar beste whales kunnen we dan daarna weer door?

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/erOfAg0d0fPivgdmRQc7NU8E.gif?f=user_large)
Voor de 'gewone' coins op pancakeswap moet je vandaag goed op de prijs letten, er vindt een massa migratie plaats van alle pools waardoor op de verkeerde tijdstippen de prijsimpact van een transactie groot kan zijn.Schiavoni schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:09:
[...]
Bedankt. Het veranderen naar versie 1 heeft geholpen.
Op Twitter kun je bijhouden welke gemigreerd worden.
https://twitter.com/Panca.../1385854127826083844?s=19
Ik zit in een serietje liquidity pools dus ik houd het goed in de gaten, moet ze allemaal omzetten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!