Dump ten tijde/voor donatie. Als ze echt de donatie doen een hele interessante HODL.jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:20:
Happy knalt weer flink omhoog, wat zijn de gedachten daarover hier?
Van deze dip periode word ik niet vrolijk en dan kijk ik inderdaad naar kansjes als Happyjasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:20:
en als je happy bent dan kun je Safe naar de Moon en neem je de Dodge mee!
Koning der shitcoinsjasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:20:
Die 380% is dan wel omdat je bunny als reward krijgt. De naked cake apy is lager. Ik verwacht zelf de beefy ook hoger is puur omdat ze de auto of swamp token verkopen voor meer cake. Pcs zal denk ik alleen cake compounden.Raaafie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:25:
[...]
Top, thanks voor het checken!
Ik zie trouwens op de Twitter van PCS dat er weer een auto-compounding CAKE pool komt. Al zal je op beefy waarschijnlijk nog steeds iets hogere APY hebben. Pancakebunny is ook niet slecht, daar krijg je 380% APY op je bunnytokens.
[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 23-04-2021 20:34 ]
Voor zover ik kan zien is Bunny niet zo slecht toch? Althans als ik naar het verhaal kijk op CMC en vluchtig door de whitepaper kijk. Misschien captain obvious hier; maar volgensmij is dat anonieme team dat achter PancakeSwap en bunny zit gewoon door CZ betaald personeelkeepitfrosty schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:32:
[...]
Die 380% is dan wel omdat je bunny als reward krijgt. De naked cake apy is lager.
Meanwhile, Pirate Chain flips Zcash
Holy f*ck echt.
Holy f*ck echt.
Als ik een coin maak met de belofte een klein bedrag te doneren nadat ik het veelvoudige eruit dump, dan voorzie ik niet echt een longterm houdbaarheid.jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:20:
Ceo's van de goede doelen doen niet anders en toch blijven mensen doneren.Jaïr.exe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:40:
[...]
Als ik een coin maak met de belofte een klein bedrag te doneren nadat ik het veelvoudige eruit dump, dan voorzie ik niet echt een longterm houdbaarheid.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Laat BTC maar weer terugvallen naar 3.5k. Boeit mij het als ik 90% totaalwaarde verlies van huidig portfolio, zie het wel over 3 jaar weer. Het staat toch niet op de rekening, dus ik heb het nooit gehadroflexx schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:42:
Doe mij maar elke week zo’n dip
Ik hodl maar gewoon joh, zit nu 1.2 bnb in. Stelt dus donatie iets voor kan het feest zijn, zo niet is het pech
Jaïr.exe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:43:
[...]
Laat BTC maar weer terugvallen naar 3.5k. Boeit mij het als ik 90% totaalwaarde verlies van huidig portfolio, zie het wel over 3 jaar weer. Het staat toch niet op de rekening, dus ik heb het nooit gehad
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NIVKSjZYuijgcG0ZYmiymJbD.jpg?f=user_large)
Hopelijk niet
Ik neem aan dat bij een echte goede doel er wel consequenties aan verbonden zijn. Toezicht en natuurlijk dat alles opgegeven wordt via de belastingdienst. In crypto is een shitcoin met ''burn tokenmechanics, staking en donaties'' gewoon pump en dump.Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:42:
[...]
Ceo's van de goede doelen doen niet anders en toch blijven mensen doneren.
Het zou me ook niks verbazen dat er Tweakers op het forum zitten die een dergelijke coin maken, een beetje zelf coins opkopen en het hier promoten als de ''exclusieve kans''. Om vervolgens daarna meteen posts te editen en er verder mee door te gaan. Net wat je nu continue op TikTok ziet met al dat slechte financieel advies, zo wil je de jongere generatie niet laten opgroeien met crypto.
Als je voor dat geld 50 krasloten kocht, dan had je misschien nog wat van de inleg terug.jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:46:
Ik hodl maar gewoon joh, zit nu 1.2 bnb in. Stelt dus donatie iets voor kan het feest zijn, zo niet is het pech
3.5k BTC? Zal niet gebeuren, anders all-in!Jaïr.exe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:43:
[...]
Laat BTC maar weer terugvallen naar 3.5k. Boeit mij het als ik 90% totaalwaarde verlies van huidig portfolio, zie het wel over 3 jaar weer. Het staat toch niet op de rekening, dus ik heb het nooit gehad
nothing stops this train
Nee hoor zeker niet. Bunny is verder prima. Maar deze word verder niet automatisch verkocht voor meer cake. Dat zou je dan zelf moeten doen zeg maar en dan weer compounden in de vault.Raaafie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:37:
[...]
Voor zover ik kan zien is Bunny niet zo slecht toch? Althans als ik naar het verhaal kijk op CMC en vluchtig door de whitepaper kijk. Misschien captain obvious hier; maar volgensmij is dat anonieme team dat achter PancakeSwap en bunny zit gewoon door CZ betaald personeel
Zo ver zal het *even op wat hout kloppen* niet gaan.
Maar stel het zou zo ver gaan, dan is het een mooi moment om in te stappen
Edit: Nadat het gedaald is, niet daarvoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Jaïr.exe op 23-04-2021 20:51 ]
Verwijderd
Das niet zo heel knap hoor, gewoon wat dom voor je uit kijken en rekt gaan_Gast_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:05:
[...]
Dat is wel knap en dan hoor je inderdaad bij een kleine minderheid. Want de meesten proberen bij zulke dips winst te maken. Daar is niks mis mee, tot ze gaan oordelen over een deel van de cryptowereld wat niet in hun straatje past. Want uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
[...]
Nee daarvoor was Slowchat juist afgesplitst van Nieuws en Koers. Daar moet het wel wat serieuzer en uitgebreider. Maargoed de mods hebben het laatste woord. Alleen hoop ik nog wel op een afsplitsing van deze topic. Dat is nu aan de mods.

Ik heb zelf echt geen moeite met wat van die BSC tokens die hier besproken worden, zoals bijvoorbeeld gisteren met die cumrocket

Sowieso ben ik altijd nog van mening dat je crypto niet al te serieus moet nemen, het is niet ineens wel serieus als je er serieus veel geld in hebt zitten. DOGE en die BSC muntjes laten dat altijd nog prima zien.
Maargoed de complete financiële wereld en onze economie is een grap op zichzelf.
Ergens snap ik je punt best, met extreme situaties zoals afgelopen weken op BSC is het nu eenmaal zo dat de meningen ook sterker verdeeld zijn en dat komt dan al gauw tot conflict in het centrale punt waar alles besproken wordt; dit topic. Dat zal helaas ook wel zo blijven, misschien dat er op termijn een middenweg gevonden wordt.
Shiiiit, CMC updatet dit niet helemaal goed volgens mij.Nubtrix schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:39:
Meanwhile, Pirate Chain flips Zcash
Holy f*ck echt.
Kan mezelf wel voor mn kop slaan. Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik erover na zat te denken om een accountje op een exchange te maken en dat te halen. Stom stom stom, daar gaat mn x100...

Klopt het als je een 100% sell order hebt staan voor BNB dat overige trades dan geen fees in BNB kunnen afrekenen? Je moet dus BNB zonder order hebben staan in spot?
https://opensea.io/seaart
Je houd altijd een beetje BNB over.enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:57:
Klopt het als je een 100% sell order hebt staan voor BNB dat overige trades dan geen fees in BNB kunnen doen? Je moet dus BNB zonder order hebben staan in spot?
Dit is bij elke munt zo.
Die kleine beetjes die je over houd kan je later weer swappen naar BNB.
Dit is bij binance zo, ik weet niet hoe dat bij andere platformen zijn
Precies, de economie van nu is al een hele grap. Ook qua huizenmarkt, je spaarrekening en binnenkort het aanvragen van een hypotheek met je studieschuld. Gemiddelde student loopt al met 30k schuld achter en mag dan fors minder lenen qua hypotheek in een markt waar men een ton overbiedt.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:53:
[...]
Das niet zo heel knap hoor, gewoon wat dom voor je uit kijken en rekt gaanmaar in tegenstelling tot sommigen hier speel ik echt niet met een jaarsalaris
![]()
Ik heb zelf echt geen moeite met wat van die BSC tokens die hier besproken worden, zoals bijvoorbeeld gisteren met die cumrocketmaar zoals laatst met safemoon ging het wel heel mal met aantal posts... Maargoed dat is met andere coins die flink pumpen ook niet anders.
Sowieso ben ik altijd nog van mening dat je crypto niet al te serieus moet nemen, het is niet ineens wel serieus als je er serieus veel geld in hebt zitten. DOGE en die BSC muntjes laten dat altijd nog prima zien.
Maargoed de complete financiële wereld en onze economie is een grap op zichzelf.
Ergens snap ik je punt best, met extreme situaties zoals afgelopen weken op BSC is het nu eenmaal zo dat de meningen ook sterker verdeeld zijn en dat komt dan al gauw tot conflict in het centrale punt waar alles besproken wordt; dit topic. Dat zal helaas ook wel zo blijven, misschien dat er op termijn een middenweg gevonden wordt.
Crypto is in dat geval meer een vieze pleister die niet echt het probleem geneest.
Maar is het niet zo dat als je een 100% sell order hebt staan het dan allemaal gereserveerd staat en dus niet beschikbaar is voor fees.0108daniel schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:58:
[...]
Je houd altijd een beetje BNB over.
Dit is bij elke munt zo.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wat staat er bij ''Spot''? Als je 0 BNB hebt, dan heb je idd niks voor fees.Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:00:
[...]
Maar is het niet zo dat als je een 100% sell order hebt staan het dan allemaal gereserveerd staat en dus niet beschikbaar is voor fees.
Het gaat niet om mijn spot...Jaïr.exe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:01:
[...]
Wat staat er bij ''Spot''? Als je 0 BNB hebt, dan heb je idd niks voor fees.
Stel dat je bijv. 5 BNB in je spot hebt.
Dan maak je een sell order voor 100% BNB op een x prijs.
Dan staat zolang je order nog niet gehit is die 5 BNB gewoon in je spot wallet, maar is het dan nog beschikbaar voor fees?
Ja dat snap ik. Maar hoe kan het dat bij sommige trades de fee niet in BNB wordt afgerekend terwijl ik wel BNB heb?0108daniel schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:58:
[...]
Je houd altijd een beetje BNB over.
Dit is bij elke munt zo.
/f/image/c0gfioUYWuU7xl1ijKf6DDEu.png?f=fotoalbum_large)
Dat is een vinkje in je settings om toe te staan dat je wil traden met fee payment in BNB ipv BTC.enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:04:
[...]
Ja dat snap ik. Maar hoe kan het dat bij sommige trades de fee niet in BNB wordt afgerekend terwijl ik wel BNB heb?
[Afbeelding]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Klopt, omdat het immers gereserveerd is voor die trade, je kunt iets niet dubbel uitgeven.Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:00:
[...]
Maar is het niet zo dat als je een 100% sell order hebt staan het dan allemaal gereserveerd staat en dus niet beschikbaar is voor fees.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja, goh. Dat staat al een eeuwigheid aan...RickvN schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:05:
[...]
Dat is een vinkje in je settings om toe te staan dat je wil traden met fee payment in BNB ipv BTC.
Verwijderd
Volgens mij niet. Zelfde als dat je met funds in een openstaande order ook niet meer kunt traden. Die staan gereserveerd voor je openstaande order.Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:04:
[...]
Het gaat niet om mijn spot...
Stel dat je bijv. 5 BNB in je spot hebt.
Dan maak je een sell order voor 100% BNB op een x prijs.
Dan staat zolang je order nog niet gehit is die 5 BNB gewoon in je spot wallet, maar is het dan nog beschikbaar voor fees?
Hou altijd bnb over voor de fees, dan kun je de rest 100% verkopen.
Ik heb ~$5 aan bnb die ik in spotwallet laat staan
Ik heb ~$5 aan bnb die ik in spotwallet laat staan
[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 23-04-2021 21:10 ]
nothing stops this train
Ter verduidelijking. Ik heb al een tijdje een 100% sell order voor BNB staan.. maar fee B werd netjes in BNB betaald, maar fee A niet. Snap er niks van.
Edit: blijkbaar was mijn 100% sell order toch niet meer 100%, er was een beetje bijgekomen. Dus bij een kleine sell B kon het van het openstaande BNB betaald worden, bij een grote sell A was er niet genoeg 'open' BNB en werd het in EUR afgerekend. Oke duidelijk. Thx guys!
Edit: blijkbaar was mijn 100% sell order toch niet meer 100%, er was een beetje bijgekomen. Dus bij een kleine sell B kon het van het openstaande BNB betaald worden, bij een grote sell A was er niet genoeg 'open' BNB en werd het in EUR afgerekend. Oke duidelijk. Thx guys!
/f/image/38cM2TIpH9wTjeVuH2Q6Dlzu.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door enomiss op 23-04-2021 21:13 ]
Verwijderd
Klopt.enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:57:
Klopt het als je een 100% sell order hebt staan voor BNB dat overige trades dan geen fees in BNB kunnen afrekenen? Je moet dus BNB zonder order hebben staan in spot?
Coingecko kijkenKyumia schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:55:
[...]
Shiiiit, CMC updatet dit niet helemaal goed volgens mij.
Kan mezelf wel voor mn kop slaan. Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik erover na zat te denken om een accountje op een exchange te maken en dat te halen. Stom stom stom, daar gaat mn x100...![]()
Pirate is a top 50 coin
Op 21-4 heb je nog BNB gekocht, misschien dat het daar van af is gegaan?enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:10:
Ter verduidelijking. Ik heb al een tijdje een 100% sell order voor BNB staan.. maar fee B werd netjes in BNB betaald, maar fee A niet. Snap er niks van.
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zie mijn edit voorgaande post. Ben eruit. Thx!Taro schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:14:
[...]
Op 21-4 heb je nog BNB gekocht, misschien dat het daar van af is gegaan?
Net zoals de Titanic rechtop stond voordat deze uiteindelijk zonk zal zo ook shitcoin Bitcoin ten onder gaan.-Sander- schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:12:
Heeft iemand de markt bevroren? D’r gebeurd helemaal niks, alles staat stil![]()
Met dit topic aan boord. Jaapio met zijn memes is het concert dat tot het laatste moment speelt.
En hopsaké! Weer fiat omgewisseld.
#boughtthedip
#boughtthedip
Ik verkoop eigenlijk nooit bij dips, maar probeer wel mijn dca's te timen ernaar. Nu heb ik bv wat extra btc gekocht en zal ik volgende maand probably overslaan.
Mijn verhouding btc/eth is tot nu toe altijd ~80/20 geweest maar vraag me af als ik dat niet wat moet gaan aanpassen naar de toekomst toe. Wat vinden jullie?
Mijn verhouding btc/eth is tot nu toe altijd ~80/20 geweest maar vraag me af als ik dat niet wat moet gaan aanpassen naar de toekomst toe. Wat vinden jullie?
Volgens mij is je PF altijd op de toekomst gericht.Skalders schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:26:
Ik verkoop eigenlijk nooit bij dips, maar probeer wel mijn dca's te timen ernaar. Nu heb ik bv wat extra btc gekocht en zal ik volgende maand probably overslaan.
Maar welke kant wil je op?
Meer diversiteit? Of meer BTC?
Welke kans acht je groter:Skalders schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:26:
BTC x4
ETH x4
heb ik geen makkelijk antwoord op. BTC betekende tot nu toe voor mijn PF meestal diversiteit, maar ik weet niet als de grotere altcoins zoals ETH nog zolang btc op de voet gaan volgen. Ik neig iig om langzaam over te gaan naar 75/25Aarebe1 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:27:
[...]
Volgens mij is je PF altijd op de toekomst gericht.
Maar welke kant wil je op?
Meer diversiteit? Of meer BTC?
Ik heb meer vertrouwen dat eth meer gains gaat maken. Heb nu eth/btc 60/40Skalders schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:26:
ook in de lange termijn? (+/- 10 jaar)roflexx schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:29:
[...]
Ik heb meer vertrouwen dat eth meer gains gaat maken. Heb nu eth/btc 60/40
Het valt mij op dat de koersen bij BTC en een aantal munten qua patroon zeer gelijk gaan nu. Volgens mij is dit niet altijd zo. Teken van BTC dominance en dat men bij elk pair kijkt wat BTC doet?
Dips moet je ook kopen. Pieken moet je verkopen.Skalders schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:26:
Of is je strategie buy high and sell low? Je kan dan beter buy while high doen.
Dat hou ik voor de shitcoins, om praktisch te gaan daytraden met btc/eth is mij te stresserend. Maar had het wel verkeerd geformuleerd ja, ik bedoel dat ik niet verkoop wanneer ik een dip verwachtQunix schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:33:
[...]
Dips moet je ook kopen. Pieken moet je verkopen.
Of is je strategie buy high and sell low? Je kan dan beter buy while high doen.
Ik snap dat als ik dat had gedaan de afgelopen 5 jaar ik wel heel wat meer winst had gehad, maar ik ben blij met mijn huidige winsten en denk niet dat het mij dat waard zou zijn. Als ik kijk naar de paniekreacties hier, reddit en dergelijke, ben ik tevreden dat ik gewoon met een glimlach naar zulke 'crashes' kan kijken.
[ Voor 7% gewijzigd door Skalders op 23-04-2021 21:36 ]
Kijk BTC op 1 hour chart, dip soon be ready!
nothing stops this train
Kijk je naar de /USDT pairs of /BTC pairs? Want dat eerste verklaart natuurlijk veelenomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:33:
Het valt mij op dat de koersen bij BTC en een aantal munten qua patroon zeer gelijk gaan nu. Volgens mij is dit niet altijd zo. Teken van BTC dominance en dat men bij elk pair kijkt wat BTC doet?
Hier heb je je hout:Kol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:35:
/f/image/RV7uoG4CMGe66Qd5TVNNNlUn.png?f=fotoalbum_large)
Eerst netjes naar 51-52k en dan mooi dippen naar 43k.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Stel je zou nu een HW wallet moeten kopen. Welke zou het worden en waarom? Ik twijfel tussen een Ledger Nano X (wil geen device meer kopen zonder USB-C) of een Trezor. Dat Ledger vorig jaar z'n klantenbestand heeft verloren vind ik echter wel een beetje ackward voor een bedrijf wat om security draait.
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:35:

Er valt niks nuttigs te zeggen over hoe de verhouding BTC/ETH over 10 jaar zal zijn. Dat is te ver weg, helemaal in cryptoland.
De afgelopen periode was Bitcoin rustig, dan krijgen de alts wat vrijheid om te bewegen. Wanneer Bitcoin er een heftige slinger aan geeft dan buigen bijna alle altsenomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:33:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mijn strategie is alleen Bitcoin en wat wisselgeld (als in ruis < €3,-) in een shitcoin doen omdat fiat al helemaal niks doet.Skalders schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:35:
[...]
Dat hou ik voor de shitcoins, om praktisch te gaan daytraden met btc/eth is mij te stresserend. Maar had het wel verkeerd geformuleerd ja, ik bedoel dat ik niet verkoop wanneer ik een dip verwacht![]()
Ik snap dat als ik dat had gedaan de afgelopen 5 jaar ik wel heel wat meer winst had gehad, maar ik ben blij met mijn huidige winsten en denk niet dat het mij dat waard zou zijn. Als ik kijk naar de paniekreacties hier, reddit en dergelijke, ben ik tevreden dat ik gewoon met een glimlach naar zulke 'crashes' kan kijken.
Je kan de ledger ook elders aanschaffen. Zolang het maar een gesealde doos is.catchingfire schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:37:
Stel je zou nu een HW wallet moeten kopen. Welke zou het worden en waarom? Ik twijfel tussen een Ledger Nano X (wil geen device meer kopen zonder USB-C) of een Trezor. Dat Ledger vorig jaar z'n klantenbestand heeft verloren vind ik echter wel een beetje ackward voor een bedrijf wat om security draait.
Ik ben zeer content met m'n Ledger. De datahack heeft niks te maken met de tech van het apparaat zelf.catchingfire schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:37:
Bijvoorbeeld random pairs als CAKEBUSD en BTCEURTaro schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:36:
[...]
Kijk je naar de /USDT pairs of /BTC pairs? Want dat eerste verklaart natuurlijk veel
Je kan ze gewoon op eenzelfde patroon scalpen de hele tijd
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 23-04-2021 21:41 ]
Als Bitcoin vs USDT, BUSD of EUR stijgt en CAKE/BTC blijft gelijk, dan stijgt CAKE/USDT of CAKE/BUSD of CAKE/EUR dus mee met Bitcoin.enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:39:
[...]
Bijvoorbeeld random pairs als CAKEBUSD en BTCEUR
Ik adviseer om iets totaal anders te kopen. Kijk dit eens:catchingfire schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:37:
https://coldcardwallet.com/
https://blockstream.com/jade/
https://specter.solutions
https://cobo.com/hardware-wallet
Verwijderd
Ik heb een Trezor One en ben daar zeer tevreden mee.catchingfire schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:37:
Ik gebruik hem voor Bitcoin only, qua ondersteuning zou je wellicht ff moeten kijken wat beter aansluit bij de munten die je wilt bewaren.
Heb hem besteld bij www.cryptomaan.nl
Ledger is ook gewoon solid, maar ik vond die hack ook erg slordig voor een bedrijf waarbij security hun business is.
Verwijderd
Ja haha die coldcard is wel top of the bill, maar wel Bitcoin only.Qunix schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:45:
[...]
Ik adviseer om iets totaal anders te kopen. Kijk dit eens:
https://coldcardwallet.com/
https://blockstream.com/jade/
https://specter.solutions
https://cobo.com/hardware-wallet
NGRAVE vind ik wel een leuk concept en product maar hebben wat leverings problemen van onderdelen.
Verkocht op 16 dollar. Heerlijk dagje.Kyumia schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 13:45:
@Ballie2210 Nog je PirateChain (ARRR) gehaald? Die gaat wel enorm lekker zeg. En ik maar denken dat ie gisteren op $7 wel een dipje zou krijgeninmiddels over de $12
Daling lijkt nu ingezet wellicht een mooi koopmoment?
Ik vind die Cobo wel heel sexy.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:47:
[...]
Ja haha die coldcard is wel top of the bill, maar wel Bitcoin only.
Zo, zelfs m'n hungry bear gaat weer de plus in. Heerlijk, die shitcoins
Waar koop je die eigenlijk?Ballie2210 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:50:
[...]
Verkocht op 16 dollar. Heerlijk dagje.
Daling lijkt nu ingezet wellicht een mooi koopmoment?
Hardware wallets
échte bazen hebben natuurlijk een CryptoTag
ECKTE bazen hebben ook een node, maar dat heb ik niet.
Als je zegt CAKE/BTC blijft gelijk, bedoel je dan niet te zeggen dat er in verhouding net zoveel CAKE gekocht wordt als BTC? Want als enkel BTC zou stijgen, maar CAKE wordt minder gekocht, dan wordt CAKE minder waard in verhouding tot BTC. Dus wat ik bedoelde te zeggen; dan is dit toch een soort van indirecte volging van BTC? Of zie ik het helemaal verkeerd... vrijdag en ben gaar...Taro schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:41:
[...]
Als Bitcoin vs USDT, BUSD of EUR stijgt en CAKE/BTC blijft gelijk, dan stijgt CAKE/USDT of CAKE/BUSD of CAKE/EUR dus mee met Bitcoin.
Ik was er op een gegeven moment uitgestapt. Leuk dat het toch weer stijgt.The Realone schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:53:
Zo, zelfs m'n hungry bear gaat weer de plus in. Heerlijk, die shitcoins
Verwijderd
Die is ook erg gaaf! Wel weer een compleet andere prijsklasse helaas... Voor die preorder prijs heb je toch bijna 5 Trezor One's.DaMayan schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:48:
NGRAVE vind ik wel een leuk concept en product maar hebben wat leverings problemen van onderdelen.
Ook een mooi dingetje ja. Die essential is niet eens zo heel duur met 119 dollar...
Over 3 dagen komt 50% van mijn ADA vrij uit locked staking. Die ga ik vervolgens staken in de Daedalus wallet, ik ben wel een beetje genezen van de locked staking van Binance. Mijn KSM staat op Kraken en mijn DOT gaat ook daar naartoe, komt de komende dagen ook allemaal vrij uit locked staking.
Best leuke gains op Binance, maar heb me de afgelopen dagen wel verbeten omdat ik mijn ADA niet kon verkopen. Had ik veel meer aan overgehouden ook dan aan de staking gains.
Lesson learned.
Best leuke gains op Binance, maar heb me de afgelopen dagen wel verbeten omdat ik mijn ADA niet kon verkopen. Had ik veel meer aan overgehouden ook dan aan de staking gains.
Lesson learned.
Weet je trouwens nog andere alternatieven? Er zullen vast meer zijn die een metalen plaatje verkopen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:54:
Hardware wallets![]()
[YouTube: CRYPTOTAG Tutorial]
Ik ken zelf https://www.bitplates.com/
Niet echt, maar het is ook een beetje "over the top" toch...Qunix schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:00:
[...]
Weet je trouwens nog andere alternatieven? Er zullen vast meer zijn die een metalen plaatje verkopen.
Gooi die 51k babe er maar weer in hoor!
Zou de 47.5k het dan zijn geweest?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Beetje maar voor een seedphrase.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:02:
[...]
Niet echt, maar het is ook een beetje "over the top" toch...
Gewoon een RVS of stalen plaatje met een setje slagletters van 10 euro en je tikt dit zo in elkaar

Marketing he
Gewoon meer veiligheidGelukszoekr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:02:
[...]
Niet echt, maar het is ook een beetje "over the top" toch...
Ik durf na zondag pas weer te hopen ook al geloof ik niet echt in weekend dips.Richh schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:04:
Wie weetRichh schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:04:
Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
:fill(white):strip_exif()/f/image/B5tEkNMvxMt8SumvN7QUZ6w3.png?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Taro op 23-04-2021 22:08 ]
Hoezo geloof je er niet in, ik heb sinds februari op 1 of 2 weekenden na een dip gezien in het weekend.Sluw schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:06:
[...]
Ik durf na zondag pas weer te hopen ook al geloof ik niet echt in weekend dips.
Ik kan je adviseren om goed te kijken hoe de huidige prijs/koers bepaald wordt.enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:33:
Omdat veel munten tegen Bitcoin verhandeld worden, en de handel in veel altcoins nu minimaal is, blijft de waarde van een altcoin in Satoshi gerekend eigenlijk gelijk. Hierdoor is de berekende dollarwaarde inderdaad in lijn met die van Bitcoin.
Het is dus niet dat men per se kijkt naar Bitcoin, het is eigenlijk meer dat de interesse in altcoins relatief gezien minimaal is nu.
Maar ja, op zich is het inderdaad goed nieuws voor die altcoins; meestal worden ze juist massaal verkocht als Bitcoin beweegt omdat traders die golf omhoog wil meenemen.
Wat in theorie ook veilig is, is je seed opsplitsen. Er zijn wel sites te vinden die uitleggen hoe je je 24 woord seed kan opsplitsen in 3 versies. Deze 3 versies geef je aan verschillende mensen in je omgeving die je vertrouwd maar elkaar niet kennen. Los van elkaar kunnen ze niet bij je crypto, maar als jij de 3 delen combineert heb je weer je volledige seed.
Maarja, hoeveel moeite en gedoe is het je waard? Ik kan je vertellen dat ik een substantieel bedrag aan Bitcoin vast heb gezet voor een langere periode bij de heren van crypto.com tegen 6.5% rente. Dat is een risico. Ik doe wel graag aan "gokken"
Tegelijkertijd, alles dat je hier onderneemt is een vorm van gokken..
Als we 51,5 voorbij gaan, geef je dan je modrechten over aan _gast_?
Cryptosteel(.com) is wat ik gebruik voor backup van mijn seeds.Qunix schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:00:
[...]
Weet je trouwens nog andere alternatieven? Er zullen vast meer zijn die een metalen plaatje verkopen.
1 Bitcoin erop dat hij dan direct dit topic splitstWhySoSerious schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:12:
[...]
Als we 51,5 voorbij gaan, geef je dan je modrechten over aan _gast_?
Ik overweeg SafePal, maar ben tevreden met Ledger.catchingfire schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:37:
Ja dit bedoel ik dus eigenlijk, je kan de altcoins nu op eenzelfde manier redelijk veilig scalpen als BTC...Richh schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:09:
[...]
Ik kan je adviseren om goed te kijken hoe de huidige prijs/koers bepaald wordt.
Omdat veel munten tegen Bitcoin verhandeld worden, en de handel in veel altcoins nu minimaal is, blijft de waarde van een altcoin in Satoshi gerekend eigenlijk gelijk. Hierdoor is de berekende dollarwaarde inderdaad in lijn met die van Bitcoin.
Het is dus niet dat men per se kijkt naar Bitcoin, het is eigenlijk meer dat de interesse in altcoins relatief gezien minimaal is nu.
Maar ja, op zich is het inderdaad goed nieuws voor die altcoins; meestal worden ze juist massaal verkocht als Bitcoin beweegt omdat traders die golf omhoog wil meenemen.
Ze zijn vaak zo klein en je hebt ze op andere dagen ook dat ik een beetje het gevoel heb dat je ze ziet omdat je er op focust. Ik heb er een dubbel gevoel bij, ik zie ook wel wat dips hoor maar als ik er op probeer(de) te anticiperen gaat 't fout.roflexx schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:08:
[...]
Hoezo geloof je er niet in, ik heb sinds februari op 1 of 2 weekenden na een dip gezien in het weekend.
Ik heb een Nano S en een micro-USB naar USB-C kabeltje. Telt dat ook?catchingfire schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 21:37:
Vind de Nano X wel heel erg duur voor alleen die usb-c en Bluetooth (wat niet nodig is als je een Android en bovengenoemd kabeltje hebt).
Waarom? Goedkoopste bewezen oplossing.
Dat hun site een puinhoop is mbt datalekken, kan je prima oplossen door hem bij een legitieme reseller te kopen ipv op hun eigen site.
Why would you take that risk? Als je wilt scalpen zou ik dat echt op BTC doen (of natuurlijk ETH), dat is een stuk veiligerenomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:18:
[...]
Ja dit bedoel ik dus eigenlijk, je kan de altcoins nu op eenzelfde manier redelijk veilig scalpen als BTC...
Sowieso zou ik alts niet snel willen scalpen.
[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 23-04-2021 22:26 ]
Hoe staat het er voor? weer inkopen of vannacht 4 uur weer een dump .
Ik verwacht maximaal 53k daarna weer fikse dump tot 47 of misschien zelfs 42k. Niet gebaseerd op TA.Jopiejojojo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:32:
Wie het weet wordt rijker, ik zet kooporders klaar maar heb ook wat in de hodl pot.Jopiejojojo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 22:32:
Dacht ik verkoop mijn bnb... foute keuze.. alles knalt gewoon door..
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!