“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Daarnaast gaat "Azië" naar bed en is het ontbijt in Amerika al weer ruim achter de kiezenzwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:25:
[...]
Heb je de kaart weer op de kop mejongen...

Auckland (NZ) 04"45 in de nachtSluw schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:35:
[...]
Daarnaast gaat "Azië" naar bed en is het ontbijt in Amerika al weer ruim achter de kiezen
Goed weekend.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Dus bagholden vanaf 2017 was nog niet genoeg voor je...

Geeft toch niet? De een wilt snel cashen en de ander kijkt over 5+ jaar, of misschien wel +15 jaarzwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:47:
[...]
nothing stops this train
Ik had er 2x zoveel. 50% inmiddels verkocht en vanmorgen maar 5 stuks teruggekocht om het getal mooi af te ronden.zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:47:
[...]
Ik heb mijn neo voor het eerst gekocht ergens in 2018 geloof ik voor 6 dollar per stuk. Niet echt bagholder in de negatieve manier dus.
:strip_exif()/f/image/XKfbq4UVgAei2YiVSN5wRJWv.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Was ook maar een grapje. Maar ik vind het wel lachen. Al hoop ik dat NEO zijn ATK breekt en hij alsnog zag bags kan verkopen.Kol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:51:
[...]
Geeft toch niet? De een wilt snel cashen en de ander kijkt over 5+ jaar, of misschien wel +15 jaar
Heb er nu 2.000 via de app gekocht, maar ik zie op de website dat je €50 krijgt als je er 5.000 staked. Dat zie ik in de app weer niet terug. Ze hebben nog wat stappen te zetten voordat het mainstream volk het gaat begrijpen.
2.000 voelt weer zo weinig als het zo’n stijging gaat kennen als BNB. .........
[ Voor 12% gewijzigd door Lekkerbek312 op 23-04-2021 17:53 ]
Een deel van mijn neo ligt nu te staken op mijn dak he.zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:52:
[...]
Was ook maar een grapje. Maar ik vind het wel lachen. Al hoop ik dat NEO zijn ATK breekt en hij alsnog zag bags kan verkopen.
Zero.
Mooie dag om ze al up and running te hebben.Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:53:
[...]
Een deel van mijn neo ligt nu te staken op mijn dak he.
PV geen last van beren, performen altijd.
Ik zei het tegen een vriend van me. Het is alsof je een coin koopt die iedere dag 10 euro meer waard wordt, iedere dagWhySoSerious schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:54:
[...]
Mooie dag om ze al up and running te hebben.
PV geen last van beren, performen altijd.

Zero.
Sorry wist ik niet! 6$ per stuk...Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:53:
[...]
Een deel van mijn neo ligt nu te staken op mijn dak he.

Haha ja al een tijdje. Gelukkig wel!zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:58:
[...]
Sorry wist ik niet! 6$ per stuk...Buit is binnen.
Maar waar gaat onze eth heen?

Zero.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Neem er nog een!zwembroek schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:17:
Zo proost mannen! Weekend fuck the shit.
Zie het als een extra aanmoediging om hem toch weer boven de 50K te krijgenSt@m schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:07:
Lol, Binance gaat er vanuit dat het wel klaar is, krijg net een pushbericht met een samenvatting van de daling.
Ja die mythe blijft maar terugkomenEgeau schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:23:
[...]
Dat 'welk continent is wakker' gebeuren is toch de grootste onzin ever. Je hebt je orders toch gewoon in een orderboek staan of denken we echt dat hele continenten zodra ze wakker zijn even handelen en dan pas na een nachtje slapen weer wat trades uitvoeren
Haha toucheKyumia schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:51:
[...]
Back up we go
Zo kunnen we nog wel even doorgaan

God morks in wysterious ways.
Je kan geen fiat naar de exchange sturen. Dus als je met euro's wil betalen moet dat via de app. Staken in de app is voor de debit card. Heb ik wel een welkomsbonus voor gehad.Lekkerbek312 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:53:
Kopen jullie die CRO via de website Exchange of via de app.
Heb er nu 2.000 via de app gekocht, maar ik zie op de website dat je €50 krijgt als je er 5.000 staked. Dat zie ik in de app weer niet terug. Ze hebben nog wat stappen te zetten voordat het mainstream volk het gaat begrijpen.
Dat duurde niet lang. We kunnen beter een 50K babe bij de 51K gaan posten voor de zekerheid.
Zie mijn bericht van vanochtend, die was al gehit.Duikerrr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 09:52:
@Taro Heb je de kooporder van BNB nog steeds op 455?
Dit zijn de orders sinds gisteravond tot vandaag, van onder (oud) naar boven (nieuw). Ik zit dus nu all-in, verdeeld over BTC, ETH en BNB:
:fill(white):strip_exif()/f/image/gEnll4VxAQMCORSyf2P3WEjF.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IXvmsC9y70MMJlTBddpfAlSo.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aB778mrNjIwT3Z5rAPbYvHTJ.jpg?f=user_large)
tenzij je in nieuwe moonprojecten op bsc stapt, dan ben je het gewoon kwijt 😂
Als antwoord op: wat gaan we doen komende uren/nacht?naar boven, of naar beneden
Maar is er iets van TA te doen momenteel? Ik Denk erover om ook maar eens buy order te gaan zetten.
Paar keer geprobeerd vandaag met wat voorzichtige OCO's maar dat kostte me elke keer wat procentjes op m'n PF ipv dat het opleverde. Het meeste kabbelt zo maar wat heen en weer. En waar zit de dip dan he?
Wat is een moment waarop 'we' kunnen zeggen, er zit herstel in, of pas op gaat komende dag(en) nog wel wat verder naar beneden?
Alleen impuls aankopen en totale paniek lijkt me een prima tactiek.Egeau schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:23:
[...]
Dat 'welk continent is wakker' gebeuren is toch de grootste onzin ever. Je hebt je orders toch gewoon in een orderboek staan of denken we echt dat hele continenten zodra ze wakker zijn even handelen en dan pas na een nachtje slapen weer wat trades uitvoeren
Omdat je all in bent: op basis waarvan verwacht je dat ie naar boven uitbreekt?Taro schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:14:
[...]
Zie mijn bericht van vanochtend, die was al gehit.
Dit zijn de orders sinds gisteravond tot vandaag, van onder (oud) naar boven (nieuw). Ik zit dus nu all-in, verdeeld over BTC, ETH en BNB:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Verwijderd
Die heeft inmiddels al weer de eerste targets binnen johWoodyWindoW schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:29:
[...]
Omdat je all in bent: op basis waarvan verwacht je dat ie naar boven uitbreekt?
Ik weet niet of het verder naar boven gaat, ik weet wel dat ik sinds de instap alweer prima in de plus sta en uiteraard ga voorkomen dat ik hier verlies op ga maken. Dus daalt het, dan verkoop ik.WoodyWindoW schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:29:
[...]
Omdat je all in bent: op basis waarvan verwacht je dat ie naar boven uitbreekt?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Hier ook, in sats toch weer 8% op vooruitgegaan gisteren. Qua dollars uiteraard veel minder, maar het is maar net waar je voor gaat. Ik heb in ieder geval happy, als we weer verder gaan zien we dat wel weer. 1btc = 1btcTaro schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:33:
[...]
Ik weet niet of het verder naar boven gaat, ik weet wel dat ik sinds de instap alweer prima in de plus sta en uiteraard ga voorkomen dat ik hier verlies op ga maken. Dus daalt het, dan verkoop ik.
Het geld vloeit overduidelijk daarheen. Er zijn kansen en dat moet besproken kunnen worden. En ja het zal niet altijd perfect verlopen...nemesis2212 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:20:
[...]
tenzij je in nieuwe moonprojecten op bsc stapt, dan ben je het gewoon kwijt 😂
Maar BTC kent ook verliezers. Iemand betaalt voor de ander.
[ Voor 8% gewijzigd door _Gast_ op 23-04-2021 18:42 ]
Yup, eerder deze week alles verkocht (Op Pancakeswap meuk na, die heb ik gisteravond verkocht), toen nog een dagje all-in BNB gegaan, die de volgende ochtend ook verkocht en dus vannacht de eerste buy orders geraakt.Jopiejojojo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:37:
ook je hodl btc en alds verkocht dan Taro?
Die kansen zijn vergelijkbaar met het Bitconnect piramidespel_Gast_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:40:
[...]
Het geld vloeit overduidelijk daarheen. Er zijn kansen en dat moet besproken kunnen worden. En ja het zal niet altijd perfect verlopen...
Er zijn risico's. Dat zeker.Jaïr.exe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:42:
[...]
Die kansen zijn vergelijkbaar met het Bitconnect piramidespel
Bij BTC wordt jouw geld ook gepakt. En dan hoop je zelf het geld van toekomstige investeerders te pakken. De meesten gaan erop verliezen.
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 23-04-2021 18:50 ]
Verwijderd
_Gast_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:48:
[...]
Er zijn risico's. Dat zeker.
Bij BTC wordt jouw geld ook gepakt. En dan hoop je zelf het geld van toekomstige investeerders te pakken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZIMZoxUbilRUkvrB2T2znMUX.jpg?f=user_large)
Niet iedereen in Bitcoin is een snelle winst cashgrabber.
Over BSC pannekoek projectjes, not so sure
Voor elke winaar moeten er verliezers zijn.
Maar je bepaald door je eigen handelen bij welke partij je hoort.
Fomo is denk ik ėėn van de grootste killers
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Je verliest alleen als je panic sells doet, maakt niet uit wanneer je nu koopt en gewoon hodl doet en staken, in 2030 is het veel waard!Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:54:
Dat is helaas met deze hobby...
Voor elke winaar moeten er verliezers zijn.
Maar je bepaald door je eigen handelen bij welke partij je hoort.
Fomo is denk ik ėėn van de grootste killers
Verkopen voor fiat is verlies in vermogen
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 23-04-2021 18:56 ]
nothing stops this train
Kijk je hebt nu een behoorlijke dip en mensen zijn uitgestapt om op een lager niveau weer te kopen. Dan ben je al winst aan het grabben. En daar is niks mis mee, want iedereen investeert vrijwillig (hoop ik).Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:53:
[...]
[Afbeelding]
Niet iedereen in Bitcoin is een snelle winst cashgrabber.
Over BSC pannekoek projectjes, not so sure
Waar jij je winst pakt, verliest iemand anders het.
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 23-04-2021 18:59 ]
[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 23-04-2021 18:57 ]
https://opensea.io/seaart
Hij herstelt zich wel goed sinds vanochtend gelukkig.Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:28:
Crypto.com is ook echt doffe ellende hè. Het mag een mooie domeinnaam zijn, het logo is zichtbaar voor 20 miljoen F1 fans. Maakt allemaal voorlopig geen donder uit
Maar nu aan het twijfelen.. vanochtend op 16 en 14 cent bijgekocht. Nu btc nog niet echt weet wat hij wil twijfel ik om te verkopen of nog wat langer vast te houden.
Als btc gaat zie ik hem zo nog een paar cent stijgen namelijk. En bij een daling, tja dat weten we inmiddels.

Dan moet die Musk wel weer eens wat gaan tweeten anders kom ik nooit van die doge afKol Nedra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:56:
[...]
Je verliest alleen als je panic sells doet, maakt niet uit wanneer je nu koopt en gewoon hodl doet en staken, in 2030 is het veel waard!
Verkopen voor fiat is verlies in vermogen

Hij had vandaag toch weer een succesvolle lancering met space x.
Kom op doge moon..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wat is het beste (niet crypto.com) alternatief op dit moment? Minimum Spotify en evt Netflix/ primeHi *redacted*,
You are receiving this email as we are preparing to migrate our wallet to a v2 non-custodial application and migrating to the Binance Card Platform. Therefore, your Swipe Card will be cancelled on 5/1/2021. Please withdraw all your funds to an external account. Withdrawals to Binance.com are free and near-instant. We highly recommend you order a Binance Card now on Binance.com so you can get a Virtual Card to use immediately while your physical Binance Card ships so you can become accommodated with no downtime or very little downtime. If you had any locked up SXP, the SXP is now unlocked. You will enjoy your benefits until 5/1/2021 when all benefits and programs will be cancelled.
[ Voor 6% gewijzigd door Tiepfoud op 23-04-2021 19:07 ]
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:
[...]
* Jaapio loopt naar de schuur, en begint alvast de hooivorken te slijpen en de fakkels te voorzien van nieuw katoen.
Waarom pak je niet je zaag, die is toch bloedscherp
Dat had ik twee dagen geleden ook.. Heb het maar gewoon geswapped voor BNB en naar m'n Binance spotwallet gestuurd.enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:56:
Hele stomme vraag, maar heb nu Binance-Peg BUSD Token op MetaMask, hoe stuur ik dit terug naar Binance? Lig me suf te googlen maar dat helpt niet. Ook zie ik dit ding niet als ik de BUSD token toevoeg in Metamas, BUSD blijft op 0.
Als ik op Binance deposit doe onder BUSD, en het BEP20 (BSC) netwerk adres kopieer, en het hierheen stuur vanuit MetaMask Binance-Peg BUSD Token (Send) gaat het dan goed? Ik vraag me af of het dit goed gaat, want is Binance-Peg BUSD Token iets anders dan BUSD?Raaafie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:17:
[...]
Dat had ik twee dagen geleden ook.. Heb het maar gewoon geswapped voor BNB en naar m'n Binance spotwallet gestuurd.
Ik heb hem dus in MetaMask kunnen toevoegen als custom token.
Dus MetaMask ziet een verschil tussen BUSD en Binance-Peg BUSD Token...
Iemand?
[ Voor 49% gewijzigd door enomiss op 23-04-2021 19:53 ]
Verwijderd
Dat is waar, maar dat is een bekend gegeven van Bitcoin: een volatiele fiat koers. In en uitstappen om je positie te vergroten kun je prima doen inderdaad, het kan echter ook mislukken. Dat is het spel, als je dat goed speelt zou je gek zijn om er niet op in te zetten._Gast_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 18:56:
[...]
Kijk je hebt nu een behoorlijke dip en mensen zijn uitgestapt om op een lager niveau weer te kopen. Dan ben je al winst aan het grabben. En daar is niks mis mee, want iedereen investeert vrijwillig (hoop ik).
Waar jij je winst pakt, verliest iemand anders het.
Natuurlijk draait de Bitcoin koers om speculatie en kent die winnaars en verliezers.
Maar er zit ook een deel van de mensen (en inmiddels ook bedrijven) die met Bitcoin proberen fiat te ontvluchten.
Misschien voor rendement op langer termijn, misschien als hedge tegen inflatie, misschien als longshot dat het Bitcoin netwerk een grotere rol kan gaan spelen in de financiële toekomst.
Je kunt dat toch niet vergelijken met pannekoeken projectjes waar je binnen 10 minuten moet inkopen en verkopen in de hoop dat de koers niet instort voor je eruit bent?
Dat bovenstaand inmiddels een onderdeel is van crypto en bespreekbaar moet zijn ben ik overigens met je eens.
Of het slowchat topic daar de juiste plaats voor is vind ik discutabel, helemaal op de manier waarop sommige mensen hun berichten brengen.
Berichten als:
'Kan dit wat zijn?' *link naar poocoins*
Is een beetje de tegengestelde wereld toch? Als men bijvoorbeeld informatie post over het project en goede redenen waarom die zou kunnen gaan stijgen, dat is al heel wat anders.
Helaas zijn de projecten vaak al gepumpt en gedumpt voordat je een constructieve post kunt schrijven heb ik het idee...
En eigenlijk zegt dat wel genoeg toch?
Wat een verrassing van Swipe zegTiepfoud schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:06:
Bye bye swipe card...
[...]
Wat is het beste (niet crypto.com) alternatief op dit moment? Minimum Spotify en evt Netflix/ prime
Ik roep al tijden dat Binance Swipe heeft “ontwikkeld” om te experimenteren, waarna ze het project zullen opdoeken/integreren. Het is opdoeken geworden.
Beste alternatief voor de Binance Card is de CRO kaart, dat is een feit. Ondanks dat mensen soms zeuren over de app, werkt de kaart flawless en krijg je gewoon het meeste waar voor je geld.
Vergeet ook niet dat wij allemaal pioniers (beta-testers) zijn in deze hele ontwikkeling. Het zal alleen maar beter kunnen worden....
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik weet niet of dat goed gaat. Zelf zat ik met dezelfde vragen en had geen zin om te wachten.. Dus heb ik die Binance-Peg BUSD Token geswapped voor BNB en dat maar naar Binance gestuurd. Dus wellicht dat iemand anders het weet?enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:19:
[...]
Als ik op Binance deposit doe onder BUSD, en het BEP20 (BSC) netwerk adres kopieer, en het hierheen stuur vanuit MetaMask Binance-Peg BUSD Token (Send) gaat het dan goed? Ik vraag me af of het dit goed gaat, want is Binance-Peg BUSD Token iets anders dan BUSD?
Ik hoop trouwens niet dat ik het jinx, maar CAKE houdt zich wel ontzettend goed vooralsnog. Niet verwacht dat die boven de 20usd zou blijven met deze BTC correctie.
[ Voor 12% gewijzigd door Raaafie op 23-04-2021 19:24 ]
PanCakeSwap is natuurlijk nu ontzettend populair geworden door al die shitcoins. Dus CAKE krijgt daar ook veel meer vraag door. Ben wel blij met CAKE maar koop niet bij omdat ik de meeste ooit voor onder de $10 heb gekocht dus dan voelt het nu duur. Ik kijk eerder naar BIFI waar de staking rate in BIFI Max vault nu enorm is gestegen door de lage koers.Raaafie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:21:
[...]
Ik hoop trouwens niet dat ik het jinx, maar CAKE houdt zich wel ontzettend goed vooralsnog. Niet verwacht dat die boven de 20usd zou blijven met deze BTC correctie.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
En Swipe, het stond al gepland in november 2019 om de kaarten volledig naar Binance te migreren. Dat had geen nieuws hoeven zijn.
Er zijn nog een aantal aanbieders van crypto betaalkaarten maar die komen niet in de buurt van de crypro.com of Binance kaarten
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Zal dan tussen nu en zondagnacht maar een berg CRO kopen om te staken, nu die wat goedkoop staat, krijg ik er wat meer. Goeie timing van swipe 🤣Mooody schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:21:
[...]
Beste alternatief voor de Binance Card is de CRO kaart, dat is een feit. Ondanks dat mensen soms zeuren over de app, werkt de kaart flawless en krijg je gewoon het meeste waar voor je geld.
Proefkonijn zijn we inderdaad, enkel jammer dat binance niks van Spotify etc heeft...
[ Voor 8% gewijzigd door Tiepfoud op 23-04-2021 19:32 ]
Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!
Maar hoe gaan ze SXP token holders compenseren? Als de stakes straks worden vrijgegeven, zal de koers richting 0 gaan. De meeste mensen zullen nat gaan. Of mis ik iets?Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:29:
Ja, ik had het over de koers van CRO, die valt me tegen ten opzichte van de rest van de top100 coins.
En Swipe, het stond al gepland in november 2019 om de kaarten volledig naar Binance te migreren. Dat had geen nieuws hoeven zijn.
Er zijn nog een aantal aanbieders van crypto betaalkaarten maar die komen niet in de buurt van de crypro.com of Binance kaarten
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Jaja die kennen we al. ''Ik zit er in voor de tech.'' En bij een correctie in paniek raken. +100 berichten erbij tijdens de dip.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:21:
[...]
Dat is waar, maar dat is een bekend gegeven van Bitcoin: een volatiele fiat koers. In en uitstappen om je positie te vergroten kun je prima doen inderdaad, het kan echter ook mislukken. Dat is het spel, als je dat goed speelt zou je gek zijn om er niet op in te zetten.
Natuurlijk draait de Bitcoin koers om speculatie en kent die winnaars en verliezers.
Maar er zit ook een deel van de mensen (en inmiddels ook bedrijven) die met Bitcoin proberen fiat te ontvluchten.
Misschien voor rendement op langer termijn, misschien als hedge tegen inflatie, misschien als longshot dat het Bitcoin netwerk een grotere rol kan gaan spelen in de financiële toekomst.
Je kunt dat toch niet vergelijken met pannekoeken projectjes waar je binnen 10 minuten moet inkopen en verkopen in de hoop dat de koers niet instort voor je eruit bent?
Dat bovenstaand inmiddels een onderdeel is van crypto en bespreekbaar moet zijn ben ik overigens met je eens.
Of het slowchat topic daar de juiste plaats voor is vind ik discutabel, helemaal op de manier waarop sommige mensen hun berichten brengen.
Berichten als:
'Kan dit wat zijn?' *link naar poocoins*
Is een beetje de tegengestelde wereld toch? Als men bijvoorbeeld informatie post over het project en goede redenen waarom die zou kunnen gaan stijgen, dat is al heel wat anders.
Helaas zijn de projecten vaak al gepumpt en gedumpt voordat je een constructieve post kunt schrijven heb ik het idee...
En eigenlijk zegt dat wel genoeg toch?
Wat je al zegt: ''shitcoins'' zijn al een onderdeel van de cryptowereld. Dat kan alleen als er een grote animo is. Daarom is het kinderachtig om alleen datgene toe te laten wat in je straatje past.
Hetzelfde kun je zeggen over shitcoins.Dat is het spel, als je dat goed speelt zou je gek zijn om er niet op in te zetten.
De zure mensen uit ''Nieuws en Koers'' zijn inmiddels naar de ''Slowchat'' verhuisd en lopen nu hier hun negatieve energie over te brengen. Het zou mooi zijn als ''wij'' een aparte topic zouden krijgen. Want ondanks alles blijft dit mijn favoriete Nederlandstalige forum.
Kijk eens in het NK topic dan?streamnl schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:31:
Op zich wel grappig. De laatste dagen zag ik hier (en op de andere topic) regelmatig een TA grafiek voorbij komen. Nu... nu lijken de meeste zijn adem in te houden en af te wachten wat BTC gaat doen
Valt wel mee, toen ik kon uitstappen gaf het ook geen dramatische dip. Het grootste deel van de SXP stond toen ook nog te staken. Het aantal SXP dat locked is voor kaarten is in verhouding niet heel hoog.Mooody schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:31:
[...]
Maar hoe gaan ze SXP token holders compenseren? Als de stakes straks worden vrijgegeven, zal de koers richting 0 gaan. De meeste mensen zullen nat gaan. Of mis ik iets?
Ik hoop op een w pattern.. maar heb geen idee..streamnl schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:31:
Op zich wel grappig. De laatste dagen zag ik hier (en op de andere topic) regelmatig een TA grafiek voorbij komen. Nu... nu lijken de meeste zijn adem in te houden en af te wachten wat BTC gaat doen
een schets uit de losse pols, incl. support line.. geen idee of het klopt.
:strip_exif()/f/image/dIm9nx0j3XHUZIjxxL4kv7YG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 23-04-2021 19:46 ]
Zero.
Maar vanaf binnenkort vervalt de usecase van SXP volledig toch? Hopen ze dat de bag holders dit niet begrijpen dan? Kan toch niet anders dan dat er een megadump komt?Gelukszoekr schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:34:
[...]
Valt wel mee, toen ik kon uitstappen gaf het ook geen dramatische dip. Het grootste deel van de SXP stond toen ook nog te staken. Het aantal SXP dat locked is voor kaarten is in verhouding niet heel hoog.
Ik verbaas me ook over de prijs van MCO. Geen usecase meer, maar wordt nog wel verhandeld. Ik begrijp veel, maar dat dus niet
Hmm is dat wel eerlijk om die lijn zo te trekken? Hij is wel degelijk naar onder uitgebroken. Nu pak je die uitbraak naar onder mee als bouncelijn (oid)Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:45:
[...]
Ik hoop op een w pattern.. maar heb geen idee..
een schets uit de losse pols, incl. support line.. geen idee of het klopt.
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik heb niet verkocht op 64k, en ben ook niet van plan dat nu te doen, ook niet 10k of 20k lager. Motieven daarvoor zijn hetzelfde gebleven, ondanks een correctie_Gast_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:32:
[...]
Jaja die kennen we al. ''Ik zit er in voor de tech.'' En bij een correctie in paniek raken. +100 berichten erbij tijdens de dip.
Wat je al zegt: ''shitcoins'' zijn al een onderdeel van de cryptowereld. Dat kan alleen als er een grote animo is. Daarom is het kinderachtig om alleen datgene toe te laten wat in je straatje past.
[...]
Hetzelfde kun je zeggen over shitcoins.
De zure mensen uit ''Nieuws en Koers'' zijn inmiddels naar de ''Slowchat'' verhuisd en lopen nu hier hun negatieve energie over te brengen.
Voor anderen kan ik niet spreken, iedereen zit in crypto met zijn eigen belangen, instap en financiële situatie, dat 90% erin zit voor de financiële winsten mag duidelijk zijn. Maar het netwerk is breed gedragen en wordt decentraal gehouden door vrijwilligers, dat krijg je niet door alleen speculatie.
Je kunt anderen wel zuur en negatief noemen, ik vind dat niet helemaal terecht. Denk dat dit niet zozeer te maken heeft heeft met de relatief nieuwe ontwikkelingen op BSC, maar voornamelijk met eigen houding en vormgeving van berichten. Zie mijn vorige post.
Men kan zelf onderzoek doen en de leiding nemen, of met een ietwat onzekere houding een naam met wat linkjes posten in afwachting tot bevestiging.
Zodra de Btc gekke dingen gaat doen kun je beter een kampvuur bouwen van die driehoekjes dan heb je er tenminste nog wat warmte van...
Dat kan overigens ook liggen aan mijn ta skills
Ik heb er echt geen verstand van.. heb gewoon wat lijnen getrokken, zag er wel profi uit dacht ik zelf.WoodyWindoW schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:48:
[...]
Hmm is dat wel eerlijk om die lijn zo te trekken? Hij is wel degelijk naar onder uitgebroken. Nu pak je die uitbraak naar onder mee als bouncelijn (oid)
Ps. Als het uitkomt ga ik voortaan, tegen betaling, op YouTube allerlei onzin verkondigen als de waarheid.
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 23-04-2021 19:51 ]
Zero.
Swipe heeft een paar weken geleden al laten weten dat ze de usecase volledig gingen omgooien. Dit was toen voor mij (en wat andere Slate users) de rede om het hoog op te spelen waarna we onze SXP terugkregen voordat de 6-maanden lock voorbij was.Mooody schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:46:
[...]
Maar vanaf binnenkort vervalt de usecase van SXP volledig toch? Hopen ze dat de bag holders dit niet begrijpen dan? Kan toch niet anders dan dat er een megadump komt?
Swipe besloot zich te storten in het DeFi gebeuren met, je raad het nooit. Een "swap" - Swipeswap. met exchange, farm, etc. (https://swipe.org/) Concurrent van Uniswap en Pancakeswap met als voordeel dat het BSC én ETC20 tokens zou aanbieden. Opzich, zo blijkt nu een aardig idee wel. De "swaps" doen het goed, en Swipe klinkt toch als naam wat serieuzer als Pancake wat mij betreft.
Tja, net als ETH classic, of NEM dat zo goed als failliet isIk verbaas me ook over de prijs van MCO. Geen usecase meer, maar wordt nog wel verhandeld. Ik begrijp veel, maar dat dus niet
Verwijderd
Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:49:
[...]
Ik heb er echt geen verstand van.. heb gewoon wat lijnen getrokken, zag er wel profi uit dacht ik zelf.
Ps. Als het uitkomt ga ik voortaan, tegen betaling, op YouTube allerlei onzin verkondigen als de waarheid.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iGy18n5GYqZrE6BCtaq7QMCu.jpg?f=user_large)
Die stond op bijna -45% tegenover een week geleden haha, dus die moest ook wel even.Raaafie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:54:
CRO heeft overigens wel een heerlijke bounce gehad vandaag, als je precies op de dip gekocht heb sta je nu zo'n 22% in de plus. Helaas niet gedaan.
https://blog.crypto.com/c...p-lists-pancakeswap-cake/PancakeSwap (CAKE) is listed in the Crypto.com App, and joins the growing list of 100+ supported cryptocurrencies and stablecoins, including Bitcoin (BTC), Ether (ETH), Polkadot (DOT), Chainlink (LINK), VeChain (VET), USD Coin (USDC), and Crypto.com Coin (CRO).
Inderdaad. Hij zou dan moeten worden ingetekend tegen die tweede bounce aan en dan zitten we er nu onder.WoodyWindoW schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:48:
[...]
Hmm is dat wel eerlijk om die lijn zo te trekken? Hij is wel degelijk naar onder uitgebroken. Nu pak je die uitbraak naar onder mee als bouncelijn (oid)
Dat is wel knap en dan hoor je inderdaad bij een kleine minderheid. Want de meesten proberen bij zulke dips winst te maken. Daar is niks mis mee, tot ze gaan oordelen over een deel van de cryptowereld wat niet in hun straatje past. Want uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:49:
[...]
Ik heb niet verkocht op 64k, en ben ook niet van plan dat nu te doen, ook niet 10k of 20k lager. Motieven daarvoor zijn hetzelfde gebleven, ondanks een correctiedus van paniek is hier geen sprake.
Voor anderen kan ik niet spreken, iedereen zit in crypto met zijn eigen belangen, instap en financiële situatie, dat 90% erin zit voor de financiële winsten mag duidelijk zijn. Maar het netwerk is breed gedragen en wordt decentraal gehouden door vrijwilligers, dat krijg je niet door alleen speculatie.
Je kunt anderen wel zuur en negatief noemen, ik vind dat niet helemaal terecht. Denk dat dit niet zozeer te maken heeft heeft met de relatief nieuwe ontwikkelingen op BSC, maar voornamelijk met eigen houding en vormgeving van berichten. Zie mijn vorige post.
Men kan zelf onderzoek doen en de leiding nemen, of met een ietwat onzekere houding een naam met wat linkjes posten in afwachting tot bevestiging.
Nee daarvoor was Slowchat juist afgesplitst van Nieuws en Koers. Daar moet het wel wat serieuzer en uitgebreider. Maargoed de mods hebben het laatste woord. Alleen hoop ik nog wel op een afsplitsing van deze topic. Dat is nu aan de mods.Men kan zelf onderzoek doen en de leiding nemen, of met een ietwat onzekere houding een naam met wat linkjes posten in afwachting tot bevestiging.
Verbeter het topic, begin bij jezelf._Gast_ schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:05:
[...]. Alleen hoop ik nog wel op een afsplitsing van deze topic. Dat is nu aan de mods.

Wat is verbetering? Ik heb me destijds hard gemaakt voor een opsplitsing van het ''Nieuws en Koers'' topic.
Maar daarna werd het daar saai en is iedereen plotseling hier gekomen om anderen de les te lezen. Daarom moet ik helaas weer pleiten voor een opsplitsing. Het is nu aan de mods. Ik leg me neer bij hun besluit.
Stilte voor de nog te verwachten dip naar 44k-Sander- schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:12:
Heeft iemand de markt bevroren? D’r gebeurd helemaal niks, alles staat stil![]()
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Iedereen houdt zijn of haar adem in denk ik en wacht misschien af wat er gaat gebeuren. Ondertussen zijn er af en toe wat Wales aan het dumpen zie ik op de telegram alerts.-Sander- schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:12:
Heeft iemand de markt bevroren? D’r gebeurd helemaal niks, alles staat stil![]()
Die niet komt omdat iedereen het verwacht en een whale denkt van.. "neh" en op de groene buy knop drukt vannacht zodat we morgen op 69k staan.
Zero.
Ja, dat kan ook, maar dat is niet direct mijn verwachting.Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:14:
[...]
Die niet komt omdat iedereen het verwacht en een whale denkt van.. "neh" en op de groen buy knop drukt vannacht zodat we morgen op 69k staan.
Heb het getest met 5 euro. Je kan dus gewoon Binance-Peg BUSD Token naar BUSD deposit adres sturen.enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 19:19:
[...]
Als ik op Binance deposit doe onder BUSD, en het BEP20 (BSC) netwerk adres kopieer, en het hierheen stuur vanuit MetaMask Binance-Peg BUSD Token (Send) gaat het dan goed? Ik vraag me af of het dit goed gaat, want is Binance-Peg BUSD Token iets anders dan BUSD?
Ik heb hem dus in MetaMask kunnen toevoegen als custom token.
Dus MetaMask ziet een verschil tussen BUSD en Binance-Peg BUSD Token...
Iemand?
Met mijn geluk en inzicht dit jaar zou dit geen verassing zijn... Dat ik dan over 4 maanden weer terug kan kijken hoe ik een $1m potentieel voor een habbekrats van de hand heb gedaan
shitcoinjasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:20:
Happy knalt weer flink omhoog, wat zijn de gedachten daarover hier?
Dat je niet bij de hongerige beren moet gaan zitten!jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:20:
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Een goed concept, dat wordt lambo voor mij over enkele maanden 🚀👀jasperz89 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:20:
nothing stops this train
Precies. Als iedereen het al verwacht, dan is het al ingecalculeerd toch. Heb zojuist maar weer BTC bijgekocht. Nu weer op naar de 100k.Pelox schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:14:
[...]
Die niet komt omdat iedereen het verwacht en een whale denkt van.. "neh" en op de groene buy knop drukt vannacht zodat we morgen op 69k staan.
Top, thanks voor het checken!enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:15:
[...]
Heb het getest met 5 euro. Je kan dus gewoon Binance-Peg BUSD Token naar BUSD deposit adres sturen.
Ik zie trouwens op de Twitter van PCS dat er weer een auto-compounding CAKE pool komt. Al zal je op beefy waarschijnlijk nog steeds iets hogere APY hebben. Pancakebunny is ook niet slecht, daar krijg je 380% APY op je bunnytokens.
Die zin man, als je dat eens moet lezen als niet crypto mensRaaafie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 20:25:
[...]
Top, thanks voor het checken!
Ik zie trouwens op de Twitter van PCS dat er weer een auto-compounding CAKE pool komt. Al zal je op beefy waarschijnlijk nog steeds iets hogere APY hebben. Pancakebunny is ook niet slecht, daar krijg je 380% APY op je bunnytokens.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!