[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:37
green-tea schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:27:
[...]

Cake staat -7% as we speak. excl farming opbrengsten. Als hij naar de 20 gaat ga ik mooi me busd omzetten.
-7% is ook mijn beste munt vooralsnog :)
Maar gaat helemaal goedkomen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
mannowlahn schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:35:
[...]

en dat is nou juist hun hele doel lijkt mij. Ik vind het onvoorstelbaar, ik snap dat men binance misschien te overweldigend vind maar dit lijkt wel een compromis waar iedereen een verliezer is.
Eens, ze leunen stevig op de cards en de cashback maar dat heeft Binance ook. En Binance heeft deze week de voorwaarden zelfs aangepast (in positieve zin) dus Crypto.com zal iets nieuws moeten verzinnen om zich te blijven onderscheiden en groeien.

Als ze dat doen zie ik een mooie toekomst, ook qua koers. Zo niet, dan zie ik het niet rooskleurig in.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 00:52
enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:27:
Ik heb eigenlijk wel weer behoefte aan een nieuwe ultrashitcoin. :$ Kunnen we geen shill topic hebben daarvoor?
Een eigen topic is eigenlijk wel nodig. Een grote waarschuwings openingspost en dan gewoon gaan met die banaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:03

WhySoSerious

Be the change.

enomiss schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:27:
Ik heb eigenlijk wel weer behoefte aan een nieuwe ultrashitcoin. :$ Kunnen we geen shill topic hebben daarvoor?
is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Alles is voorbij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:26

YES

Moderator General Chat
Alle dips zijn voorbij?
Alleen nog maar omhoog vanaf dit punt?

Jongens, MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 09:01
Ja, we kunnen weer!!! MOOOOOOOOONNNNNN!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

gebeurd niks hoor alleen maar dipsz

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:10
Ik stap even uit dit bipolaire topic :P Een dip is meteen einde van de wereld en een groene candle is the moon... 8)7

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:46:
[...]

Alle dips zijn voorbij?
Alleen nog maar omhoog vanaf dit punt?

Jongens, MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
yass, buy XHV, moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Is dat de opvolger van de VHS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
Hari-Bo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:50:
Ik stap even uit dit bipolaire topic :P Een dip is meteen einde van de wereld en een groene candle is the moon... 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DoMddcy6Rqedku0M0atJlI-4vo0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BUtldxEnNZxn0kSqxIExm76U.png?f=user_large

Dat was toch al maanden, of zelfs jaren, bekend? :+

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23-09 23:14

knakworst

Get more sats!

DaWayne schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:20:
In other news. Cake gaat lekker.
Dat is de goden vragen om een rode candle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 16:08
Hari-Bo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:50:
Jup, het is gewoon vermaak ;) trek gewoon je eigen plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Wel beter, de shitcoins houden zich goed staande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:12

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Verkopen jullie voor de us met zijn alle wakker gaat worden en mee gaat doen aan de angst en dus verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Voor de geïnteresseerden, thumbnail van video is rond 3:50 te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
NLKornolio schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:57:
Verkopen jullie voor de us met zijn alle wakker gaat worden en mee gaat doen aan de angst en dus verkopen ?
Klopt, dan straks nog meer korting op de inkoop. Nee ik houdt mijn muntjes gewoon in de wallet denk ik. Even aankijken wat er gebeurd allemaal.

[ Voor 15% gewijzigd door YES op 23-04-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:08
Ik HODL alles. De bounce is lastiger te timen dan de daling. En ik neem niet graag verlies. Maar kan zomaar nog veel meer verlies worden. Maar dat is de gok. :) (Edit: Verlies op winst uiteraard.)

[ Voor 27% gewijzigd door zwembroek op 23-04-2021 15:08 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holygame
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:31
HODL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:57

JT

VETAK y0

WhySoSerious schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:59:
[...]

Voor de geïnteresseerden, thumbnail van video is rond 3:50 te zien.
Die van 0:59 is ook erg goed :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kz7KwHQavfV5hnv7xhu3pryV7SA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/liG1n9m679Xzkrm1rDfb0Sha.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Als ik bij Pancakeswap een ubershitcoin weer wil omzetten naar BNB en er wordt mij gevraagd of ik het wel zeker weet omdat er een flinke prijsimpact zal zijn, betekent dat dan dat ik met mijn verkoop de koers van die coin flink beïnvloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-09 20:40
YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:15:
Als ik bij Pancakeswap een ubershitcoin weer wil omzetten naar BNB en er wordt mij gevraagd of ik het wel zeker weet omdat er een flinke prijsimpact zal zijn, betekent dat dan dat ik met mijn verkoop de koers van die coin flink beïnvloed?
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:19
Gestegen in btc , gedaald in dollars. Prima !

Met dollars kan ik toch niet betalen :+

[ Voor 32% gewijzigd door Palindrome op 23-04-2021 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Haha mooi. Dan weet ik wel dat ik er mooi mee de boot in ben gegaan in ieder geval :+
Heb nog heel wat van die muntjes en als ik een klein deel verkoop ben ik de koers al aan het beinvloeden. Ik kroon mijzelf tot bagholder en ga er de moeite niet in steken om van al die muntjes af te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-09 20:12
Minst REKT ben ik vooralsnog op Happy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:09

Darrell

Fiat moonboy

Is er ergens een naslagwerk te vinden van Jaapio zn 1k babes? Ben bij 55k ongeveer ingestapt dus heb er nog zo een 54 tegoed.

Edit: ik vraag dit voor een vriend.

[ Voor 13% gewijzigd door Darrell op 23-04-2021 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:20
Dan ben je een whale & bagholder!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2bisPqotdBuUXFRdFse-3Pgreo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SEN4IJqQl3YWk8GredSBR1X8.png?f=user_large

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nnoitra schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:20:
[...]

Dan ben je een whale & bagholder!

[Afbeelding]
*O* *O* *O*

Als ie nou toch ineens geld waard wordt meld ik me wel weer met een foto van mijn lambo.

En dus ja, mocht iemand zich nog afvragen of er onder ons ook whales zijn, die zijn er dus zeker :+

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 23-04-2021 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben op een verkeerd moment begonnen. Dat is een feit :+

Mijn doel was om te kijken wat er gebeurde als ik mijn geld gewoon op BTC en ETH (50/50) liet staan, leren van jullie en dan "meedoen".
Nou ja, de lijn ging alleen maar naar beneden, op ETH na...

Gisteren heb ik alles naar USTS gedaan. Gelukkig niet langer gewacht.
Verlies, iets van 15%. Leergeld zeg maar :|

Nu wil ik tzt opnieuw beginnen met hopelijk meer kennis in huis.
Toch zou ik graag jullie mening willen horen.

Zodra we de bodem "echt" bereikt hebben, wil ik 45% in BTC stoppen en 15% in ETH/BTC.
Hiervan blijf ik de komende jaren vanaf en wil ik alleen bijvullen. HODL dus.

Van de resterende %, wil ik proberen om winst te maken in /USTS om mijn potjes aan te vullen.
Daarvoor wil ik eerst een TA leren te lezen/maken, zodat mijn keuzes slimmer zijn

Klinkt dit als een werkbaar plan?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 16:18
Kyumia schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:35:
[...]

Weinig volume? De volume indicatoren zijn twee keer zo hoog als pak m beet die van eergisteren.
Back down we go

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:19:
Is er ergens een naslagwerk te vinden van Jaapio zn 1k babes? Ben bij 55k ongeveer ingestapt dus heb er nog zo een 54 tegoed.

Edit: ik vraag dit voor een vriend.
Kijk eens Hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:09

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
streamnl schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:22:

Mijn doel was om te kijken wat er gebeurde als ik mijn geld gewoon op BTC en ETH (50/50) liet staan, leren van jullie en dan "meedoen".

Zodra we de bodem "echt" bereikt hebben, wil ik 45% in BTC stoppen en 15% in ETH/BTC.

Van de resterende %, wil ik proberen om winst te maken in /USTS om mijn potjes aan te vullen.
Daarvoor wil ik eerst een TA leren te lezen/maken, zodat mijn keuzes slimmer zijn

Prima plan. Misschien je HODL deel nog groter maken maar dat is helemaal aan jezelf, ik vind een heel groot deel HODL wel fijn.

Tip: check elke dag even [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic. Hier vind je sowieso goede, gedegen analyses en uitleggen over wat en waarom er iets staat te gebeuren.

Veel mensen raden aan om in alts alleen met munten uit de top 10/20/50 of iets dergelijks te traden om je risico te beperken. Kan ik me ook in vinden, maar mijn grootste winstgenerator (ANKR) stond nog niet eens in de top100 toen ik hem kocht. Maar die naam ben ik uiteindelijk ook hier (op het slowchat topic) tegengekomen en daar heb ik me toen in verdiept. Het is dus ook wel geluk hebben. Daar moet je altijd rekening mee houden, ook een goede, beloftevolle coin kan in het begin door iets stoms al onderuit gaan, dat kan gewoon gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:12

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

YES schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:00:
[...]

Klopt, dan straks nog meer korting op de inkoop. Nee ik houdt mijn muntjes gewoon in de wallet denk ik. Even aankijken wat er gebeurd allemaal.
Ok ben inderdaad 10% extra kwijt door geen rekening te houden net US die wakker wordt en schrikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20

Haha idem, ongeveer 25% verlies op basis van de huidige stand.
Leergeld idd, of een realisatie dat ik het geld beter op een spaarrekening/aflossen hypotheek kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
NLKornolio schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:28:
[...]

Ok ben inderdaad 10% extra kwijt door geen rekening te houden net US die wakker wordt en schrikt.
Ja, kan gebeuren. Blijft crypto en echt niet elke % omhoog of omlaag kan je voorkomen. De dip van vanmorgen is langer voorspeld dus daar had je wellicht wel op in kunnen spelen, nu is het sowieso even afwachten hoe ver hij nog zakt. Ik heb nog wat buy-orders staan die niet geraakt zijn maar geen idee of dat nog wel gaat gebeuren.
Als je er nu nog in zit zou ik lekker HODL. Stel je voor dat je het nu er nog uit haalt en we gaan ineens beginnen aan een herstel, zit je daar weer mee in je maag, koop je in op het moment dat je denkt dat er geen dip meer komt, blijkt een uur later dat dát juist weer een tijdelijke top was en er wederom een dip komt. Als je je nu laat leiden door (negatieve of positieve) FOMO is het vragen om problemen denk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
hansvanochten schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:29:
[...]

Leergeld idd, of een realisatie dat ik het geld beter op een spaarrekening/aflossen hypotheek kan zetten.
Volgens de meeste analisten is dit een dip die nodig is om de weg naar boven vrij te maken (ik weet er inhoudelijk weinig van maar kan inmiddels wel enigszins herkennen wie of welke analyses gedegen zijn). Het is te hopen dat dit ook klopt en we over een tijd weer lekker omhoog gaan.

Aangezien je zegt dat het leergeld is, ga ik ervan uit dat je het kan missen en zou ik het lekker laten staan. Mocht de bullrun al over zijn, waar het niet op lijkt, dan ga je nog harder op je plaat, mocht dit een tijdelijk dipje zijn dan kom je nog wel weer op winst te staan.

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 23-04-2021 15:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Daar ging het al fout. Als je niet had verkocht, had je ook geen verlies gehad.
Geduld is über-belangrijk.....en wat fiat of stable coins langs de zijlijn om dips te kunnen kopen en zodoende je gemiddelde inkoopprijs te verlagen.

Ga dus niet all-in met je USDT, maar verdeel bijv. 70-80% over je knuffelcoins en houd de rest achter de hand.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 23-04-2021 15:38 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zulke dagen is het wel lekker dat het grootste gedeelte van je crypto in locked staking staat.
Hoef je je niet druk om te maken in ieder geval.

Nog een klein flufje bnb en doge dat vrij is maar dat laat ik ook maar lekker zijn gang gaan.

Na het weekend maar weer eens kijken wat er allemaal gebeurt is.

Als je dit topic leest ga je in een uur 20 keer rekt en 20 keer moon.🤣😂

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 06:58
Ligt het aan mij of staan de meeste alt coins nog steeds erg hoog? BTC is dan wel -25% t.o.v. de ATH, shitcoins als ETH, INJ, BNB, MANA, FIL staan nog steeds huizenhoog boven wat ze 2-3 weken geleden stonden. Als die vanaf dit punt nog eens -40% gaan, dan staan ze nog steeds ruim boven het niveau van 1-2 maanden geleden. BNB is misschien wel het beste voorbeeld met een 2000% stijging in 2 maanden.

BTC zit nu in de hoek waar de klappen vallen, al doen de percentages bij de alts iets anders vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ypuh schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:36:
Ligt het aan mij of staan de meeste alt coins nog steeds erg hoog? BTC is dan wel -25% t.o.v. de ATH, shitcoins als ETH, INJ, BNB, MANA, FIL staan nog steeds huizenhoog boven wat ze 2-3 weken geleden stonden. Als die vanaf dit punt nog eens -40% gaan, dan staan ze nog steeds ruim boven het niveau van 1-2 maanden geleden. BNB is misschien wel het beste voorbeeld met een 2000% stijging in 2 maanden.

BTC zit nu in de hoek waar de klappen vallen, al doen de percentages bij de alts iets anders vermoeden.
Dat ligt aan jou denk ik; ik zit volledig in alts. Een vrij divers portfolio van zo'n 20 coins. Ben 15% BTC waarde verloren deze week. En 33% in $ 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wouter schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:39:
[...]

Dat ligt aan jou denk ik; ik zit volledig in alts. Een vrij divers portfolio van zo'n 20 coins. Ben 15% BTC waarde verloren deze week. En 33% in $ 8)7
Klopt. Maar ze staan nog steeds torenhoog, bnb bijvoorbeeld tegen de 500 was 45 begin februari. Geen garantie dat deze dip klaar is ook al sta je op - 33 procent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:11
Wouter schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:39:
[...]

nee dat is nog niets, kan nog veeeeeel meer af. Als btc straks nog stuk naar beneden gaat (wat ik wel verwacht), dan gaat er bij de alts nog een x een factor af

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• waztafel
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16-12-2024
Ik zou zo graag eens een zien hoeveel tabs jij open hebt staan met meme-generators, babes-archieven, synoniemen websites voor je gedichten etc :D . Dagtaak heb jij aan het onderhoud hier ;-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ee-M8fcO5yGAz5IavW6BTo_v0P4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BeQdOX19a9fHDgW2xjugbrhy.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
waztafel schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:46:
[...]

Ik zou zo graag eens een zien hoeveel tabs jij open hebt staan met meme-generators, babes-archieven, synoniemen websites voor je gedichten etc :D . Dagtaak heb jij aan het onderhoud hier ;-)
In mijn hoofd ging een belletje af toen ik dit las, ik wist dat iemand eens een geweldige omschrijving van wat Jaapio zijn kamer moet zijn heeft gegeven. Even gezocht en ik kwam dit stukje literatuur van @MicroWhale tegen:
Wellicht geven jouw posts me een compleet vertekend beeld van hoe jij leeft, maar ik krijg door dit soort posts altijd de voorstelling in mijn hoofd dat jij een kamer hebt met een altaar. Een mooie, strak ingerichte, oranje kamer waarvan de muren links en rechts beschilderds zijn met de (korte) geschiedenis van Bitcoin. Niet alleen het koersverloop, maar juist de ontstaansgeschiedenis die leidde tot het Genesis-block. En daarna de adoptie van de nerds, de retail en, meer recentelijk, de corporates. Alles mooi opgeschilderd in treffende platen aan de muur. In het midden achter het altaar een schildering van een maanlandschap, met daarvoor een buste van meneer Satoshi. In plaats van dat er een echt hoofd op zit, heeft deze buste geen beeltenis van een echt mens, maar het Bitcoin logo in de vorm van een hoofd. En dan het altaar zelf. Tsja, apart verhaal, maar dat is een volledig glazen tafel met daarin verwerkt een beeldscherm waarop continu de website https://aggr.trade/ te zien is. Via luidsprekers worden de koop en verkoop signalen de kamer in geslingerd en de ledverlichting past zich ook aan aan de koers die op de website getoond wordt...

Waar wij stervelingen in onze gewone rijtjeswoning de koers volgen, zijn het voor jou letterlijk groene of rode dagen, wanneer je je in je Bitcoin-worship-kamer bevindt.

Dat gezegd hebbende, kan ik niks anders dan extreem jaloers zijn op deze fantastische kamer. _/-\o_

All hail Bitcoin!
Linkje naar het origineel:
https://gathering.tweaker...message/66515582#66515582

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
hansvanochten schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:29:
[...]

Of gewoon ongeduldig. Je maakt niet altijd enorme winst binnen een paar weken. Je weet toch wel hoe het kan gaan in de wereld van crypto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Oh godverdomme.... Binance website staat standaard in EURO ipv dollar...

Nog steeds geen toffe daling van m'n PF maar minder dan waar ik de hele dag vanuit gegaan was.
Goed kijken blijft moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
jezus man kan hij niet gewoon heel ff relief rallying zodat ik vandaag niet constant de chart hoef te checken na eindelijk eens een goeie dip te hebben gekocht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
NLKornolio schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 15:28:
[...]

Zo irritant dat die Amerikanen altijd precies tegelijkertijd wakker worden... workaholics :r

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Net weer de waterschapsbelasting in de bus....
Kost me meer dan die paar procent daling van de crypto..

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:02:
Net weer de waterschapsbelasting in de bus....
Kost me meer dan die paar procent daling van de crypto..
Dan moet ik voor heel de straat betalen en dan nog denk ik dan het me minder kost...

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Vervelend dat rond 500 cirkelen. Gaat naar 600 asap bitte.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FeVYGvArlG9S202NEqcSvqvGryw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gTuopsgyCTVXD0AV5w6Dvp4F.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Meanwhile @ ABNAmro:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KL-BNV14MN32tDuRLEK3sG-bvM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9rmsP1zKWXJsn0L29uRjZAdz.jpg?f=fotoalbum_large

Freedom of spending
Privacy
Anonymous hand to hand transactions

Zo HeLpEn We BiJ hEt BeStRiJdEn VaN fInAnCiEle CrImInAlItEiT, zOaLs fRaUdE eN wItWaSsEn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g7eNuqwn2ga9TRlXE0vXj_CmSRI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tUrCRfXEz9TYPcNdX6MHv6Jk.jpg?f=user_large

Revolution. Keep those nodes and mining rigs up.

Fuck the banks, fuck the government.

Zo, eerst even een bakje koffie, brb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Laat hem hier maar cirkelen of idd naar de 600.
Zo als BNB nu gaat vind ik het nog prima 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Het kan ook te maken hebben met die migratie waar ze nu inzitten. Heb je dit op V1 of V2?

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Binance zou echt een knop moeten hebben om heel je portfolio tegen marktwaarde te verkopen 8)7

Een mooie rode panic button 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:11:
Meanwhile @ ABNAmro:

[Afbeelding]

Freedom of spending
Privacy
Anonymous hand to hand transactions

Zo HeLpEn We BiJ hEt BeStRiJdEn VaN fInAnCiEle CrImInAlItEiT, zOaLs fRaUdE eN wItWaSsEn.

[Afbeelding]

Revolution. Keep those nodes and mining rigs up.

Fuck the banks, fuck the government.

Zo, eerst even een bakje koffie, brb.
Motherfuckers... wat is nu 10K cash per jaar..
Hoop dat er niet meer banken gaan volgen.
Ik ben wel van het zwart betalen zeg maar... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Wouter schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:13:
Binance zou echt een knop moeten hebben om heel je portfolio tegen marktwaarde te verkopen 8)7

Een mooie rode panic button 8)7
Waar je dan 5 minuten later weer spijt van hebt als je een groene candle ziet. ;)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MarcPot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-09 16:12
Hari-Bo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:14:
[...]

Waar je dan 5 minuten later weer spijt van hebt als je een groene candle ziet. ;)
Neehoor, dan druk je gewoon heel snel op de grote groene FOMO button 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hari-Bo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:14:
[...]

Als ze dan ook nog een ongedaan maken knop hebben van 5 minuten zoals die van Gmail van 5 seconden zou het helemaal top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
MarcPot schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:16:
[...]

Neehoor, dan druk je gewoon heel snel op de grote groene FOMO button 8)7
Nou.... als je je exacte portfolio kan vastleggen en in 1 keer kan verkopen en terugkopen zou dat best een aardige feature zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:14:
[...]

En anders open je gewoon meerdere betaalrekeningen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
MrFX schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:18:
[...]

En anders open je gewoon meerdere betaalrekeningen >:)
Bij meerdere banken dan denk ik. Ze zullen vast wel de totalen optellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gelukkig kunnen we straks aannemers etc betalen in DOGE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Boven 10k grens: 5 euro per transactie en daarboven op 5% van het betreffende bedrag 8)7

Fucking hell.

Big brother is watching us.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:19:
[...]

Boven 10k grens: 5 euro per transactie en daarboven op 5% van het betreffende bedrag 8)7

Fucking hell.

Het verdien model van de banken is naar zijn gallemiezen. Dus dan krijg je dit , behoorlijk signaal dat de banken verleden tijd zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:19:
[...]

Fucking hell.

Eerst krijgen ze een boete vanwege de witwaspraktijken nu proberen ze de boete over de ruggen van de hardwerkenden terug te halen.

Banksters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 19:02
Wel een mooie naam voor een SHIT COIN . Banksters .🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
CornermanNL schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:20:
[...]

Het verdien model van de banken is naar zijn gallemiezen. Dus dan krijg je dit , behoorlijk signaal dat de banken verleden tijd zijn.
Sowieso achterlijk je krijgt al 0.0niks rente en dan mag je ook nog kosten voor gebruik betalen.
In feite zitten we allang in negatieve rente.

Ik las van de week nog een stukje over dat particulieren onder de 20K sowieso geen negatieve rente zouden krijgen. Nu is dat 100K, maar ga er maar vanuit dat dat in stapjes naar 25K wordt gebracht.

Weet alleen niet meer welke ceo dat vertelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSelfishGene
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ach joh, fiat is toch nep-geld. Crypto baby!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ronald.42 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:25:
[...]

Sowieso achterlijk je krijgt al 0.0niks rente en dan mag je ook nog kosten voor gebruik betalen.
In feite zitten we allang in negatieve rente.

Ik las van de week nog een stukje over dat particulieren onder de 20K sowieso geen negatieve rente zouden krijgen. Nu is dat 100K, maar ga er maar vanuit dat dat in stapjes naar 25K wordt gebracht.

Weet alleen niet meer welke ceo dat vertelde..
Oftewel alles boven de 25k investeren in crypto, aandelen, stenen, oldtimers etc. Sparen is tegenwoordig een pleonasme voor langzaam arm worden (inflatie).

[ Voor 5% gewijzigd door Hari-Bo op 23-04-2021 16:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MrFX schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:22:
[...]

Eerst krijgen ze een boete vanwege de witwaspraktijken nu proberen ze de boete over de ruggen van de hardwerkenden terug te halen.

Banksters
* Jaapio loopt naar de schuur, en begint alvast de hooivorken te slijpen en de fakkels te voorzien van nieuw katoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Hari-Bo schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:26:
[...]

Oftewel alles boven de 25k investeren in crypto, aandelen, stenen, oldtimers etc. Sparen is tegenwoordig een pleonasme voor langzaam arm worden (inflatie).
Gevonden https://www.google.com/am...re-spaarders-niet-uit.amp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo
Bizar, maar ze doen hun best maar. Ik blijf er netjes onder en plaats mijn geld elders, momenteel ook bezig om mijn W123 oldtimer piekfijn te krijgen. :)
En ook een legio aan WW2 spul wat flink stijgt qua waarde.

[ Voor 6% gewijzigd door Hari-Bo op 23-04-2021 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik blijf (te) voorzichtig denk ik. Elke keer koop ik wat BNB/NEO/ETH. OCO erop met vrij strakke limieten. Het idee was om dan elke keer 5 a 10% erbij te schrapen. Maar tot nu toe werkt het de andere kant op.

Is er op dit moment nog op te TA'en eigenlijk? Of te volatiel momenteel?

't zit er nu nog 1x in bij BNB/NEO deze keer. en anders wordt het morgenochtend hoor (wanneer vast alles weer +20% is omdat het bij mij in USDT staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:35

Wom

Landbouwgrond kopen :Y Is ook gunstig in geval van erfbelasting en gaat alleen maar meer waard worden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
...het was de bedoeling dat alles een beetje naar beneden zou gaan, want daar heb ik allemaal buy-orders staan, gaat alles omhoog... DOWN! :)

* Ben.Hahlen wegrennen en verder lurken doet

...daarna mag het wel weer up hoor...

[ Voor 9% gewijzigd door Ben.Hahlen op 23-04-2021 16:37 ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:33:
[...]

Landbouwgrond kopen :Y Is ook gunstig in geval van erfbelasting en gaat alleen maar meer waard worden.
Ben ik mee bezig geweest maar wat hier aangrenzend is willen ze niet kwijt. Ivm fosfaat wetgeving. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hippity hoppety, you are now my property.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/430yz-3puboAISgZDhw6NgKZ_k4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6D3N5cjq9BRPSB0Bin7u428V.jpg?f=fotoalbum_large

Kak. Een flinke bag Monero is ook duur :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:12

13art

Moderator Mobile
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:36:
...het was de bedoeling dat alles een beetje naar beneden zou gaan, want daar heb ik allemaal buy-orders staan, gaat alles omhoog... DOWN! :)

Nah, dat hebben we sinds gisteren wel gehad, mag nu wel weer gewoon lekker omhoog. Had je maar sneller moeten zijn ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 23:31
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:36:

Zondag lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 10:44
13art schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:50:
[...]
Nah, dat hebben we sinds gisteren wel gehad, mag nu wel weer gewoon lekker omhoog. Had je maar sneller moeten zijn ;)
Ja maar... Ik had helemaal een strategie bedacht enzo! 8) :')
...daar hoop ik nu op

Blog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:47:
Hippity hoppety, you are now my property.

[Afbeelding]

Kak. Een flinke bag Monero is ook duur :(
Als er iets is wat achtergebleven is zijn het de privacy coins wel :D
Blij dat ik daar niet in ben blijven zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Heel wat tokenburn liefhebbers hier.
Een subforum zou toch mooi zijn voor dit vergif. Ga lekker daar shillen. Subtiele ratten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Klokslag 00:00 valt de beslissing. Doorbreken of recht naar beneden :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Btb3NoNKIX4SFztek8u1pYqtPhc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/neqmc3T3EqQLIOjTVoJqHeco.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Spacewide schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:54:
Heel wat tokenburn liefhebbers hier.
Een subforum zou toch mooi zijn voor dit vergif. Ga lekker daar shillen. Subtiele ratten
Neem een glas wijn en haal dat zand uit je vagijn.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
freshprince schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:58:
Klokslag 00:00 valt de beslissing. Doorbreken of recht naar beneden :D
[Afbeelding]
Shit man.... kijk eens als je die lijn door trekt... zelfs je coins die je vorige week op 65k hebt verkocht zijn niet meer veilig. Iedereen REKT :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dEabfru4Jvk71iRo12oOdEDe28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jbk9Ve33JgXMrtjluilCc2V4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8x6vqwfnhv1NgX7nYW7mKb6k144=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/15MEL7ej66raPiwHER6XlFLD.jpg?f=fotoalbum_large

Nix aan de hand man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-09 21:27
Mensen die de frustratie over hun rode portofolio gaan uiten op shitcoins :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ekIbl1MkDPX4WOLuMY3_VenoxXg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IBNcFkBzuXnEeLn2slwjtVTc.jpg?f=user_large

Loopback pattern confirmed, infinite gains soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:08
Zo proost mannen! Weekend fuck the shit.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besteller2019
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-09 19:11
Volgens mij stijgen we weer. US/Azie wakker? #MOON #HOLD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 23:31
besteller2019 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:19:
Stijgen? BTC is juist weer aan het wegglijden hehe, zowel op de 4h als de 1h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:18
besteller2019 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:19:
Dat 'welk continent is wakker' gebeuren is toch de grootste onzin ever. Je hebt je orders toch gewoon in een orderboek staan of denken we echt dat hele continenten zodra ze wakker zijn even handelen en dan pas na een nachtje slapen weer wat trades uitvoeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Het mooie van de dip is de euforie die volgt

https://opensea.io/seaart

Pagina: 1 ... 80 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!