[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.186 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
gijsvogel schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:11:
[...]

Heb ook eens even een paar lijntjes gezet waar ik dan zou moeten aankopen, en straks zou moeten verkopen.
Tot nog toe gaat het goed. :)
Mijn bot vindt het ook een goede deal, procentje gepakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Continu koersen checken doe ik alleen als ik in een alt zit, en eigenlijk niet op BTC. BTC is dan ook de enige coin die ik HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik had verwacht na 3 potjes Kolonisten van Catan: Het Duel, dat er wel het een en ander veranderd zou zijn. In ieder geval een grotere dip(je)....
:O :O

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:23
gijsvogel schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:11:
[...]
Heb ook eens even een paar lijntjes gezet waar ik dan zou moeten aankopen, en straks zou moeten verkopen.
Tot nog toe gaat het goed. :)
Nou heb ik dat filmpje bekeken, interessant want tot dusverre onbekend.
Echter zie ik in jullie grafiek geen doji candle. Waar hebben jullie deze gespot? Ben benieuwd omdat het mij zou kunnen helpen tijdens het daytraden. (En ik heb nog wel een plukje ADA staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
DaWayne schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:41:
[...]

Echter zie ik in jullie grafiek geen doji candle. Waar hebben jullie deze gespot? Ben benieuwd omdat het mij zou kunnen helpen tijdens het daytraden. (En ik heb nog wel een plukje ADA staan)
was misschien niet het beste zichtbaar, maar hier lijkt er denk wel 1 te vormen, ik kijk nog even aan:

https://gocharting.com/te...=BINANCE:RUNEBNB&layout=1

nothing stops this train

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:05
Wat blijft dit toch een genot dat crypto. Hoewel ik dikke winsten ben misgelopen deze run. Crypto heeft mij doen nadenken over geld. Weg met de dure auto, crypto kopen.

Van eerdere winsten stukjes hypotheek afgelost. Zonnepanelen op het dak. Een dag minder werken en meer overhouden door lagere uitgave en rente op Bitcoin.

Nog niet heel lang hier actief, maar ook dit is een blijvertje wat mij betreft. Ik gun iedereen dikke profits, wat je er ook mee van plan bent. Laat je niet gek maken. Handel minder, dat levert vaak meer op!

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
DaWayne schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:41:
[...]

Ik heb m bij de koers van Sia/Eur gezet met de 1min chart
Daar stond er mijn inziens eentje op 19:28 met daarna 2 solid groene candles.
Daarna op 20:26 gebeurde het omgekeerde en heb ik een een zogenaamde sell gezet, waarna de keors verder doorzakte.
Het zijn geen gigantische klappers natuurlijk, maar winst is winst zou je kunnen zeggen.
Ik ga t nog eens een aantal keer verder bekijken in ieder geval want het wekt wel mijn interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 24-09 22:27
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 20:57:
Weg met de dure auto, crypto kopen.
Waarom niet allebei? En tevens is een Lambo toch een doel om met crypto te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:21
Het Fantoom schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:10:
[...]

Waarom niet allebei? En tevens is een Lambo toch een doel om met crypto te bereiken.
Voor mij is een lambo absoluut het doel..... Want voordat ik mijn geld in zo'n dure auto stop, dan weet ik écht van ellende niet meer waar ik met mijn geld naartoe moet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het Fantoom schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:10:
[...]

Omdat je niet alletwee kan hebben, geld dat in je auto zit, zit niet in de volgense bullrun.

Dan kost je auto van 50k inneens 500k omdat je auto niet x10 is gegaan maar ipv alleen maar waarde verliest.

Note to self: auto weg doen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2021 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:14:
[...]

Omdat je niet alletwee kan hebben, geld dat in je auto zit, zit niet in de volgense bullrun.

Dan kost je auto van 50k inneens 500k omdat je auto niet x10 is gegaan maar ipv alleen maar waarde verliest.

y? wat heb je aan pokoe als je er niet van geniet? :) Zodra mn pf doet wat ik wil dat het doet komt er echt weer een 911

[ Voor 7% gewijzigd door green-tea op 24-04-2021 21:24 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@green-tea Pokoe is een woord dat de minderbedeelde jeugd gebruikt voor liedje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Dit inderdaad.

Ik heb op jongere leeftijd plezier gehad aan de Mercedes E-class, Audi A4 cabrio etc. Maar toen ik actief bezig ging met crypto vond ik het al snel zonde van het geld. Voor de 10km woon-werkverkeer heb ik een Daihatsu Cuore, dat scheelt €150 per maand aan lasten.

Dat is dus geld dat sowieso in crypto gaat elke maand. Soms (regelmatig) verlies je, maar alles wat je wint is dan een bonus geworden.

En zo is het met alles dat geld kost. Als je nu bereid bent een verstandige keuze te maken ga je er na verloopt van tijd de vruchten van plukken. En hiervoor hoef je echt niet elk dubbeltje om te draaien. Er zijn genoeg dingen waar ik niet op bespaar. Maar voor nu voelt het echt alsof alles dat ik aan crypto uitgeef al winst is dat anders elders aan was opgegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
green-tea schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:23:
[...]

y? wat heb je aan pokoe als je er niet van geniet? :) Zodra mn pf doet wat ik wil dat het doet komt er echt weer een 911
Ook al is een auto een slechte investering. Een 911 komt dan toch wel in de buurt van de beste investering lijkt mij? Als deze bullrun wat mee mag zitten koop ik een leuke funcar categorie golf 7 gti performance, Audi S3 8v of een A45 AMG. En mijn guilty pleasure en volgens mij nog wel de meest waardevaste van de 4? Een Golf V R32... heerlijk geluid.

Oke sorry back to crypto 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Sorry voor de onvermijdelijke auto offtopic @Taro :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:33:
Sorry voor de onvermijdelijke auto offtopic @Taro :P
Ik heb een goede dag vandaag (en 2 weken vakantie) :)

Maar dat betekent niet dat iedereen hierna helemaal los kan gaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 24-04-2021 21:35 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-09 12:06

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Mochten we vandaag afsluiten lager dan circa 51,2k, hebben we dan een lower high ten opzichte van 23-04, en zo ja, is dat bearish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 24-09 22:27
[...]

En dat BTC nog minstens x10 gaat is wel een zekerheid? :D
itt de shitcoins waar je eerder vandaag nog je vraagtekens bij had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
WoodyWindoW schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:39:
Mochten we vandaag afsluiten lager dan circa 51,2k, hebben we dan een lower high ten opzichte van 23-04, en zo ja, is dat bearish?
Tja, dat is bearish. Maar bearish/bullish is naar mijn idee een algemeel marktsentiment wat niet elke week omslaat. Tijdens elke bear zijn er momenten (dagen-weken) dat we omhoog gaan, en visa versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Doge lijkt ineens ook weer wat enthousiast 🙊

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ronald.42 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:43:
Doge lijkt ineens ook weer wat enthousiast 🙊
komt omdat ik ze had gesold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het Fantoom schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:41:
[...]

En dat BTC nog minstens x10 gaat is wel een zekerheid? :D
itt de shitcoins waar je eerder vandaag nog je vraagtekens bij had.
Niks is zeker. Maar kijkend naar de geschiedenis zou het onlogisch zijn als BTC niet nog een x10 zou doen vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:25:
Maar toch weet je exact wat het is, dus wat is het probleem?

De vorige bullrun heeft mijn droom werkelijkheid gemaakt dus waarom nu niet weer, dat is het bericht wat ik ermee bedoel te zeggen. Ik heb teveel afgeschreven op auto's, maar enorm van genoten. Werken voor het geen waar je gelukkig van wordt is waar je het voordoet toch?

Er zitten wat tripples in mn maag dus vergeef mijn slang.

[ Voor 20% gewijzigd door green-tea op 24-04-2021 21:48 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Tominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:46:
[...]

Straks Musk maar even appen dat hij even wat doge twittert anders koop ik wel een Nissan leaf.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Tominatie schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:46:
[...]

En ik ging je nog juist een " _/-\o_ " geven omdat je zulke balls had om DOGE te kopen in het bearish sentiment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
freshprince schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:47:
[...]

En ik ging je nog juist een " _/-\o_ " geven omdat je zulke balls had om DOGE te kopen in het bearish sentiment :(
ik heb ze op 543 sat de deur uitgedaan vanmiddag, alsnog prima winst, veel extra satjes doorgekregen. Nu bitcoin ook nog eens moontje gaat mag ik niet klagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-09 13:30
US dollars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 21:18
Nou jongens, de "weekend dip" zoals er vele ingeloven valt heel erg mee, geen enkele buy order is tot nu toe geraakt, valt ook heel erg mee en ik kreeg om 2 over 8 nog bier mee bij de supermarkt, viel ook heel erg mee.
Conclusie: als je het niet verwacht gaat alles door het putje en als je het wel verwacht gaat altijd alles goed.
HODL!!!!

Scheißemünze

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:07
Ik weet niet of het al genoemd is, maar PCS heeft een update waardoor je je LP tokens moet unstaken en omzetten naar de V2 LP tokens. De huidige tokens leveren geen rewards meer op.

Dit geldt dus alleen voor de LP tokens, niet voor de single tokens.

Ik twijfel nog of ik mijn beetje LP om ga zetten of dat ik ze als single tokens ga gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik merk dat er toch erg veel altcoins in het rood staan vandaag.
Wellicht komt dit omdat de bitcoin momenteel weer stijgt dat mensen meer uitstappen in de altcoins en terug instappen in de bitcoin wat voor volume gaat zorgen bij bitcoin.
Helaas gaan de altcoins daar ook weer het gevolg van zien dat ze dieper in het rood zullen zakken.
Dit zullen we de komende dagen merken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 21:25:
Pokoe heeft niets te maken met 'minderbedeelde jeugd', whatever that may be, maar betekent liedje in het Surinaams.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

0108daniel schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:05:
Wellicht komt dit omdat de bitcoin momenteel weer stijgt dat mensen meer uitstappen in de altcoins en terug instappen in de bitcoin wat voor volume gaat zorgen bij bitcoin.
Helaas gaan de altcoins daar ook weer het gevolg van zien dat ze dieper in het rood zullen zakken.
Tenzij BTC weer lekker sideways gaat (wat ie afgelopen 1,5 dag al doet) en mensen vinden het maandag niet spannend genoeg en gaan weer hun alts pampen.

Mooi man die scenario's uitdenken terwijl het werkelijk binnen 10 dagen allemaal kan halveren of verdubbelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20
Heeft iemand een handig linkje hoe het staking werkt?
Ik lees weleens stukken over "rente" over je investeringen maar ik kan er zelfs niet iets over vinden.
Moet je zelfs eerst een x aantal coins inleggen en is je "beloning" dan een x aantal nieuwe coins?
Is de koers hier van invloed? Of investeer je altijd met "fiat" geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
hansvanochten schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:08:
Ik lees weleens stukken over "rente" over je investeringen maar ik kan er zelfs niet iets over vinden.
Moet je zelfs eerst een x aantal coins inleggen en is je "beloning" dan een x aantal nieuwe coins?
Dat is afhankelijk van de coin en het platform. Er zijn bizal hoge percentages mogelijk op totale shitcoins, of wat lagere percentages op de wat minder volatiele coins tot stablecoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Tabacca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:02:
Nou jongens, de "weekend dip" zoals er vele ingeloven valt heel erg mee, geen enkele buy order is tot nu toe geraakt, valt ook heel erg mee en ik kreeg om 2 over 8 nog bier mee bij de supermarkt, viel ook heel erg mee.
Conclusie: als je het niet verwacht gaat alles door het putje en als je het wel verwacht gaat altijd alles goed.
HODL!!!!
De bloody sunday moet nog komen he })

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

hansvanochten schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:08:
https://academy.binance.com/nl/articles/what-is-staking

Klik even op het wereld bolletje rechts boven als je liever in het Engels leest. Soms is het een beetje gaar vertaald op Binance Academy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

MrMistral schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:07:
[...]

Pokoe heeft niets te maken met 'minderbedeelde jeugd', whatever that may be, maar betekent liedje in het Surinaams.
Ha, dat weet ik zelfs als 35-jarige blanke cishet zonder enige straat creds. Niet opgegroeid op de straat maar op de oprijlaan.

Leerde dat van mijn straattaal goeroe, Yousef, in zijn pokoe over Witte Sokken. Hou je voeten op de grond en je oren aan de straat, jwz. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

0108daniel schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:05:
Vervelende is dat BTC wat mij betreft ook nog niet overtuigend up gaat. Paar kleine pumpjes gehad vandaag, maar die lijken tot nu toe niet echt door te zetten.

Dus kan het zijn dat mensen gewoon aan het cashen zijn, of in ieder geval in fiat gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Tabacca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:02:
HODL!!!!
Jij bent zeker zo iemand die naar het NL elftal kijkt tijdens het WK en dan zegt bij een 1-0 voorsprong in de 85e minuut: "Gefeliciteerd jongens, dit kan niet meer misgaan!" :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tabacca
  • Laatst online: 21:18
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:20:
[...]

Jij bent zeker zo iemand die naar het NL elftal kijkt tijdens het WK en dan zegt bij een 1-0 voorsprong in de 85e minuut: "Gefeliciteerd jongens, dit kan niet meer misgaan!" :P
Ik kijk sowieso geen voetbal :+ iedereen lijkt wel erg bearish (wat ook wel logisch is natuurlijk) maar op één of andere manier geven deze rode candles me meer rust als wanneer alles naar de maan gaat.... de enige gedachte die ik nu heb is "dca when"

Scheißemünze

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tabacca schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:32:
[...]

Ik kijk sowieso geen voetbal :+ iedereen lijkt wel erg bearish (wat ook wel logisch is natuurlijk) maar op één of andere manier geven deze rode candles me meer rust als wanneer alles naar de maan gaat.... de enige gedachte die ik nu heb is "dca when"
DCA tot regio 2024 <3

Lekker elke nacht rustig slapen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Zondag rektdag staat voor de deur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Poh flink weerstand op de 51k!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:25
En alsof dat niet genoeg was doet 51.2K er een schepje bovenop :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Wat blijft dit toch een genot dat crypto. Hoewel ik dikke winsten ben misgelopen deze run. Crypto heeft mij doen nadenken over geld. Weg met de dure auto, crypto kopen.

Van eerdere winsten stukjes hypotheek afgelost. Zonnepanelen op het dak. Een dag minder werken en meer overhouden door lagere uitgave en rente op Bitcoin.

Nog niet heel lang hier actief, maar ook dit is een blijvertje wat mij betreft. Ik gun iedereen dikke profits, wat je er ook mee van plan bent. Laat je niet gek maken. Handel minder, dat levert vaak meer op!
Maar dit is toch prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
jzoin2 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:56:
[...]

Maar dit is toch prachtig!
Nouja, Jij hebt blijkbaar een mooie Tesla. Dat gaat m hier niet worden :P

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Ik vraag mij vooral af hoe lang dit gebeuren nog blijft bestaan. Is het over 2 jaar afgelopen of zitten we over 25 jaar nog lekker te speculeren?

Laten we wel wezen, de kansen die dit biedt zijn eerder niet mogelijk geweest. Veel jonge mensen worden snel rijk, terwijl anderen en bijv. ouderen geen idee hebben hoe het werkt en ver weg blijven van crypto.

En om voor mijzelf te spreken: Ik heb een erg goede baan die ik ook erg leuk vind, maar ik heb meerdere dagen per maand waarop ik op 1 dag meer met crypto verdien dan met een maand werken. Ik peins er niet over om te stoppen en fulltime in crypto te gaan, maar het is natuurlijk wel een luxe positie. Ik koester dat, ik room regelmatig wat af om het in andere zaken te steken (zoals ieder jaar max 10% hypotheek aflossen) en niet té afhankelijk van crypto te worden. Maar er zijn ook mensen die niet meedoen of mee kunnen doen. Besef goed dat bijv. +20% op een dag halen eigenlijk niet normaal is.

Een mooi wereldje waar ik nog graag vele jaren onderdeel van uitmaak. Het is gezellig, lucratief en biedt vele kansen :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:04:
[...]

Haha toen zat ik nog niet in crypto hoor.
Maar ik vind het mooi dat mensen hun cryptowinsten gebruiken voor “verstandige” dingen. Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten wat doet die doet.

On-topic:
Ben echt benieuwd naar morgen. Tussen gisteren en vandaag hebben veel mensen weer ingezet, iets met salaris ofzo zkr haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
Gelukszoekr schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:04:
[...]

Niet ? ahhh logisch, zijn Btc mining rig gebruikt alle stroom >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Taro schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:10:
[...]

Ik vraag mij vooral af hoe lang dit gebeuren nog blijft bestaan. Is het over 2 jaar afgelopen of zitten we over 25 jaar nog lekker te speculeren?

Laten we wel wezen, de kansen die dit biedt zijn eerder niet mogelijk geweest. Veel jonge mensen worden snel rijk, terwijl anderen en bijv. ouderen geen idee hebben hoe het werkt en ver weg blijven van crypto.

En om voor mijzelf te spreken: Ik heb een erg goede baan die ik ook erg leuk vind, maar ik heb meerdere dagen per maand waarop ik op 1 dag meer met crypto verdien dan met een maand werken. Ik peins er niet over om te stoppen en fulltime in crypto te gaan, maar het is natuurlijk wel een luxe positie. Ik koester dat, ik room regelmatig wat af om het in andere zaken te steken (zoals ieder jaar max 10% hypotheek aflossen) en niet té afhankelijk van crypto te worden. Maar er zijn ook mensen die niet meedoen of mee kunnen doen. Besef goed dat bijv. +20% op een dag halen eigenlijk niet normaal is.

Een mooi wereldje waar ik nog graag vele jaren onderdeel van uitmaak. Het is gezellig, lucratief en biedt vele kansen :)
Jij zet ook geen “plukjes” meer in, hele vloten man 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
[...]

Heb je ooit overwogen om helemaal te stoppen met werken en full time bezig te zijn met crypto? Heeft je persoonlijke (gezins)situatie invloed gehad op deze keuze? Ik zie om me heen enkele hoogopgeleide jonge mensen die de switch maken en het diepe in springen. Ik kan hier niets anders dan respect voor hebben, mits weloverwogen uiteraard. Zelf ben ik relatief jong (denk ik :P) en loop ik nog maar net rond in dit wereldje. Momenteel heb ik ook een (erg) goed verdienende baan, maar als dit zo door gaat, ga ik wellicht ook wel twijfelen. Geen vrouw, geen hypotheek dus ook minder commitments.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
Morgenochtend vanaf 06.00u tot ongeveer 10.00u spot trading binance upgrade. Wat gaan we doen..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:18:
[...]

Heb je ooit overwogen om helemaal te stoppen met werken en full time bezig te zijn met crypto? Heeft je persoonlijke (gezins)situatie invloed gehad op deze keuze? Ik zie om me heen enkele hoogopgeleide jonge mensen die de switch maken en het diepe in springen. Ik kan hier niets anders dan respect voor hebben, mits weloverwogen uiteraard. Zelf ben ik relatief jong (denk ik :P) en loop ik nog maar net rond in dit wereldje. Momenteel heb ik ook een (erg) goed verdienende baan, maar als dit zo door gaat, ga ik wellicht ook wel twijfelen. Geen vrouw, geen hypotheek dus ook minder commitments.
In een bullmarkt heel leuk en aardig, maar ben benieuwd hoe het met ze gaat in een bearmarket. Veel zullen dan rap een baan gaan zoeken verwacht ik.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
Pelox schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:18:
Morgenochtend vanaf 06.00u tot ongeveer 10.00u spot trading binance upgrade. Wat gaan we doen..
Ik mag hopen dat je dan gewoon slaapt, het is zondag man, sowieso een dag dat je binance lekker gesloten moet laten.

Deze neergaande markt is trouwens een stuk fijner voor mijn gemoedsrust.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
WoodyWindoW schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 22:20:
[...]

Vervelende is dat BTC wat mij betreft ook nog niet overtuigend up gaat. Paar kleine pumpjes gehad vandaag, maar die lijken tot nu toe niet echt door te zetten.

Dus kan het zijn dat mensen gewoon aan het cashen zijn, of in ieder geval in fiat gaan?
Dat is waar.
Al lijkt het mij sterk en persoonlijk niet slim om nu na 10 dagen daling pas in fiat te gaan, dat had 10 tot 8 dagen geleden goed gekund, maar is nu vrij laat.
Als handelaren nu nog in fiat gaan verwachten ze dus nog een flinke daling, dan zou het wel verstandig geweest zijn.
We zullen het zien vannacht en morgen want zondag zijn zelden goede trade dagen en zien we veel rood op de schermen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Pelox schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:20:
[...]

In een bullmarkt heel leuk en aardig, maar ben benieuwd hoe het met ze gaat in een bearmarket. Veel zullen dan rap een baan gaan zoeken verwacht ik.
Daar heb je een punt, maar als je tijdens dit soort tijden genoeg op zij zet en aan risk management doet, zou je een potje moeten kunnen opbouwen voor onzekere tijden.
Time is on our side...

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:18:
[...]

Ik ben 40 (Dat is nog jong toch? ;) ) en jazeker, dat heb ik overwogen. Ik kan nu prima een aantal jaren met sabbatical gaan, maar dat wil ik niet. Ik heb een enorm mooie directie functie, daarnaast ben ik aanvullend nog freelancer en heb ik ook nog passieve inkomsten. En mijn vrouw heeft ook een prima baan. Van mijn vrouw zou ik mogen stoppen en de kinderen hebben het prima.

Ik ben echter ook een mensen mens en ondernemer in hart en nieren. Ik werk niet omdat het moet, maar omdat ik het leuk en uitdagend vind. Ik treed graag buiten mijn comfort zone. Ik ben verantwoordelijk voor een groot team en alle producten binnen ons bedrijf (+-350 medewerkers). Ik voel mij verbonden met en verantwoordelijk voor mijn teamleden. Ik maak er graag samen een succes van. Gelukkig kan ik dat prima combineren met mijn gezin en crypto, zolang dat mogelijk is ga ik van niets afscheid nemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
[...]

Zolang crypto nog relatief ingewikkeld blijft voor non-IT. De volatiliteit hoog is (70% van je geld zien verdampen in X weken is geen fijne gedachte voor oververzekerd Nederland) zie ik crypto nog geen mainstream worden. Dus we zullen nog wel even doorspeculeren. Tot er misschien wat nieuws komt wat net zo disruptive is als Bitcoin is gebleken.

Zelf net begonnen... En dankzij Safemoon en HOT in 3 weken 4x een maandsalaris binnengehaald. Al verdien ik niet zoveel als de meesten hier verwacht ik.

Dat is natuurlijk niet normaal, zelfs niet in de crypto markt. Met veel geluk. Maar als de trend doorzet... Dan krijg je inderdaad een verschil tussen de mensen die wel in de crypto zitten en welke niet.

Maar in hoeverre is dat anders dan de mensen die nu op de beurs handelen en beleggen? Daar snappen de meesten ook niets van. Of zijn niet vermogend genoeg. En daar zien je ook relatief hoge rendementen tov een spaarrekening. Zeker nu.

Zelfde dingetje als voorheen dus. Arm wordt armer, rijk wordt rijker. :+ enige verschil is dat je ook met relatief weinig geld kan instappen in Crypto. En bij de aandelenmarkt is dat lastiger.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
mannowlahn schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:22:
[...]

Ik mag hopen dat je dan gewoon slaapt, het is zondag man, sowieso een dag dat je binance lekker gesloten moet laten.

Deze neergaande markt is trouwens een stuk fijner voor mijn gemoedsrust.
Lol. Ik heb kleine kinderen ;)
Slapen zegt ie... hahaha grappenmaker.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Ik denk dat crypto, en dan de altmarkt nog veel cycles zal meemaken. Het gaat lang duren voor wereldwijd de beleidsmakers een eenduidig beleid gaan hanteren op deze markt (mocht het uberhaupt zover komen). Ik denk wel dat de volatiliteit van Bitcoin sterk zal afnemen. Als Bitcoin het digitale goud gaat worden dan zou het dus na een x10 zo'n beetje klaar moeten zijn (dan zitten ze gelijk qua mc)

Ja, supernice man. Ik sta er net zo in. Behalve dat ik (nog) niet kan traden. Ik heb qua mindset daar nog een hoop te leren.. Het is ook maar de vraag of ik dat ooit zal leren. Het lijkt allemaal makkelijk, ik kan me er nog niet met rustig gevoel in bewegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Pelox schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:33:
[...]

Lol. Ik heb kleine kinderen ;) slapen zegt ie... hahaha
Tis het ideale tijdverdrijf als ze je weer eens wakker maken :+
Verschoon de luier, baby bij de vrouw, check de crypto markt, baby in bed leggen en zelf gaan slapen. 4 uur later, rinse and repeat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Waah schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:35:
[...]

Tis het ideale tijdverdrijf als ze je weer eens wakker maken :+
Verschoon de luier, baby bij de vrouw, check de crypto markt, baby in bed leggen en zelf gaan slapen. 4 uur later, rinse and repeat.
Jup en je krijgt er zoveel voor terug.... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
jzoin2 schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:12:
[...]

Jij zet ook geen “plukjes” meer in, hele vloten man 🤣
Misschien kunnen we de eenheid aanpassen? Geen Euro's of Dollar's meer, maar Tesla's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 22:56
Waar kan ik als beginner het beste beginnen met dagelijks traden? Zag iets van BLOX, maar meerdere mensen zeggen het is slecht op tweakers. Binance? Zoek iets wat wel betrouwbaar is dat ik ook me geld terug krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

En weer een poging van de bulls om de 51k te doorbreken afgeketst.

Bizar, hangen er dan gewoon zoveel sellorders op de 51k ofzo?

Er zou een keer een poging moeten lukken zou je denken!

[ Voor 18% gewijzigd door WoodyWindoW op 24-04-2021 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sacaji schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:45:
Waar kan ik als beginner het beste beginnen met dagelijks traden? Zag iets van BLOX, maar meerdere mensen zeggen het is slecht op tweakers. Binance? Zoek iets wat wel betrouwbaar is dat ik ook me geld terug krijg
Zie de topicstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Blox is simpel in gebruik maar dat is het dan ook, je kan kopen en verkopen meer niet.
Binance is veel groter, zal dus ook veel meer munten hebben en stelt je in staat ook munten te verplaatsen naar een andere exchange/wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Bij blox koop je volgens mij niet echt crypto, het werkt heel makkelijk maar is toch wat anders.

Binance is prima, werkt met ideal en sepa overschrijving. Wil je je geld terug dan staat het binnen een paar uur weer op je rekening.

Er zijn ook wat Nederlandse exchanges mocht je dat fijner vinden. Wel een stuk duurder.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik heb deze playlist laatst gekeken, wel aardige info voor de beginner
YouTube: 🤓Wat is Bitcoin En Crypto ? | Cursus: Traden met Bitcoin & Crypto | ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
WoodyWindoW schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:47:
En weer een poging van de bulls om de 51k te doorbreken afgeketst.

Bizar, hangen er dan gewoon zoveel sellorders op de 51k ofzo?

Er zou een keer een poging moeten lukken zou je denken!
Blijkbaar staan er orders voor in totaal 9M USD, dus ja redelijk wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
Beginner:
Bitvavo wel “duur”. Maar easy to use.
Je kan niet in één keer dagelijks gaan traden.

Eerst verdiepen in de materie, de coins én het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

DutchCrownNL schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:50:
[...]

Blijkbaar staan er orders voor in totaal 9M USD, dus ja redelijk wat :P
Sow!! Waar zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Het is natuurlijk gewoon toeval, maar ik heb BNB en BTC onder elkaar staan in Binance en ze beginnen wel heel vaak met de zelfde 3 cijfers.
Het valt gewoon op
Jammer dat er een factor 100 tussen zit...

Doge mag schijnbaar de 28 cent niet voorbij...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
BinanceAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xr7gwZcXTZSTQCeAxPU1G0IdNjE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TEOCCKiePf5ThhXDlR9n8hkB.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 22:56
Pelox schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:48:
[...]

Bij blox koop je volgens mij niet echt crypto, het werkt heel makkelijk maar is toch wat anders.

Binance is prima, werkt met ideal en sepa overschrijving. Wil je je geld terug dan staat het binnen een paar uur weer op je rekening.

Er zijn ook wat Nederlandse exchanges mocht je dat fijner vinden. Wel een stuk duurder.
Het is meer dat ik lees bij sommige op binance of anderen dat hun account opeens gesloten wordt en geld weg.. gaat het weg door slecht traden dan bad luck, maar niet dat je belazerd wordt.

Blox lijkt makkelijk, koers kijken, kopen als laag is verkopen als het hoog is maar lijkt kleine speler in de merkt.

Zit me af te vragen of ik bij Binance begin of Blox... keek ook tijdje naar Bots.Io van revenyou, maar weet niet of ik dat echt vertrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Toch flink wat opwaartse druk de laatste 2 dagen.. we willen wel, maar we mogen nog niet lijkt het.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Laten we wel wezen, de kansen die dit biedt zijn eerder niet mogelijk geweest. Veel jonge mensen worden snel rijk.
Ik vraag me af of dat wel klopt. Enkele jongeren met een IT-achtergrond, niet vies van een risicootje, met een oog voor marktwerking/hype en die er bovendien al vooraf al warmpjes inzaten worden rijk. Of dat om duizenden jongeren gaat zou me verbazen. Ik beschouw het eerder nog als uitzonderingen.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sacaji schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:56:
[...]

Het is meer dat ik lees bij sommige op binance of anderen dat hun account opeens gesloten wordt en geld weg.. gaat het weg door slecht traden dan bad luck, maar niet dat je belazerd wordt.

Blox lijkt makkelijk, koers kijken, kopen als laag is verkopen als het hoog is maar lijkt kleine speler in de merkt.

Zit me af te vragen of ik bij Binance begin of Blox... keek ook tijdje naar Bots.Io van revenyou, maar weet niet of ik dat echt vertrouw.
Gewoon op Binance beginnen, bij de rest betaal je veel te veel voor fee's, opsmuk, marketing, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

[...]

Ik ben vorige week door gebrek aan een credit card begonnen op Bitvavo, je kan makkelijk via ideal geld storten en de app werkt perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
TomTorquay schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:57:
[...]

Ik vraag me af of dat wel klopt. Enkele jongeren met een IT-achtergrond, niet vies van een risicootje, met een oog voor marktwerking en die er bovendien al vooraf al warmpjes inzaten worden rijk. Of dat om duizenden jongeren gaat zou me verbazen. Ik beschouw het eerder nog als uitzonderingen.
Ik kan het percentage niet precies inschatten, maar het zijn er in ieder geval meer dan 10 jaar geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
[...]

Binance is zo'n beetje de grootste exchange die er is, en qua betrouwbaarheid zit het wel snor.

Als je echt simpel wilt beginnen, dus puur kopen en verkopen dan kan Blox een optie zijn al zou ik dan eerder voor bijvoorbeeld Bitvavo gaan, ook simpel maar net ff wat meer aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:08
https://hodlearn.net

Dit is niet zomaar een shitcoin: ''No tokens were kept at launch by the dev or advisors, ensuring fair market distribution.''

En dat komt niet vaak voor. 3% tax als je niet hold.

Het bijzondere hieraan is dat het een lange termijn token lijkt te worden. En het staat op nummer 1 in coinmarketcap highest gains ranking: https://coinmarketcap.com/gainers-losers/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Voorlopig nog even geen 51K zo lijkt het, beertjes winnen nu :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
TomTorquay schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 23:57:
[...]

Ik vraag me af of dat wel klopt. Enkele jongeren met een IT-achtergrond, niet vies van een risicootje, met een oog voor marktwerking/hype en die er bovendien al vooraf al warmpjes inzaten worden rijk. Of dat om duizenden jongeren gaat zou me verbazen. Ik beschouw het eerder nog als uitzonderingen.
Het is wat minder volatiel als 10 jaar geleden. Dus duurt het langer om er écht goed geld aan te verdienen. Maar de MC als geheel is enorm gegroeid. Als het institutionele geld Bitcoin op de balans wilt gaan zetten dan zijn de kansen voor ons nog steeds enorm.

Het is eigenlijk gewoon heel makkelijk. DCA Bitcoin. En geduld hebben. Dit lukt de meeste mensen niet omdat ze:

- Geen geduld hebben
- Liever alts kopen omdat deze meer groeipotentie hebben als Bitcoin
- Met verlies verkopen omdat ze niet geloven in de fundamentals en verlies willen beperken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Laatst online: 20-08 18:42
_Gast_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:03:

Dit is niet zomaar een shitcoin: ''No tokens were kept at launch by the dev or advisors, ensuring fair market distribution.''

Het bijzondere hieraan is dat het een lange termijn token lijkt te worden. En het staat op nummer 1 in coinmarketcap highest gains ranking: https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
Hmm, gaat niet helemaal goed bij PCS. Krijg voor 0.4 BNB namelijk 0.00373 HODL tokens :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
Hoosie schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:14:
[...]

Hmm, gaat niet helemaal goed bij PCS. Krijg voor 0.4 BNB namelijk 0.00373 HODL tokens :+
waarschijnlijk moet je switchen tussen v1 en v2

of slippage

Ik weet niet of ik nu moet bijkopen of niet. Het is zo ver gestegen dat er zo mss een dip komt.

[ Voor 15% gewijzigd door _Gast_ op 25-04-2021 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoosie
  • Laatst online: 20-08 18:42
_Gast_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:16:
[...]

waarschijnlijk moet je switchen tussen v1 en v2

of slippage
Ah zie het nu pas, hij stond op V2 en daar ging het niet lekker. nu met V1 wel prima gelukt. Eens zien of we nog een sprong kunnen maken met deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
Hoosie schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:18:
[...]

Ah zie het nu pas, hij stond op V2 en daar ging het niet lekker. nu met V1 wel prima gelukt. Eens zien of we nog een sprong kunnen maken met deze.
Chart ziet er goed uit tot nu toe: https://poocoin.app/token...f869678cddc345b38b483d8e4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Thanks, gevonden!

Het moge duidelijk zijn dat ik nog steeds lerende ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopiejojojo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-08-2024
Binance om 6 uur ochtend 4 uur down voor update....niemand daar om dump op te kopen.... of gaan we omhoog...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-09 10:57
Een enorme piek wordt snel gevolgd door een net zo snelle daling gezien de historie. Lijkt geen goed moment nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MieJuul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-09 22:51

MieJuul

3970Wp

Jopiejojojo schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:24:
Binance om 6 uur ochtend 4 uur down voor update....niemand daar om dump op te kopen.... of gaan we omhoog...?
Bitvavo doet ook een update morgenochtend, al duurt die slechts ongeveer een half uurtje.
We gaan het meemaken ;)

12x SH-230P6 all-black op een Effekta ES3300 live en 22x SM55 op 2 Steca's 500 en 1 Steca 300 live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 23:31
Jopiejojojo schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:24:
kan misschien rare dingen gebeuren omdat binance wel hoogste volume heeft.

Ik zet dus buy orders extra laag en sell orders extra hoog.

Hier een mooi voorbeeld:

https://www.hotbit.io/exchange?symbol=COMP_BTC

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 25-04-2021 00:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Daar zijn bij Binance wel grenzen aan.

Ik kan bijv. Bij doge maar een prijs van max 1,34 in een verkooporder zetten.

Ik dacht een verkooporder van 2 dollar te zetten en dan verder niet meer naar dat flufje doge omkijken.

Maar die vlieger gaat niet op.

Voor BNB is de max 2537

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald.42 op 25-04-2021 00:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkeHenk
  • Laatst online: 27-08 17:09
[...]

Ik vind het wel echt heel tof om te lezen dat je de ballen hebt om dit te doen en het vooral mentaal ook trekt. Zelf heb ik ook een goedbetaalde baan in de IT, ben net starter af en ben intussen twee jaar in het veld bezig. Net een huisje gekocht met de vrouw en prima wat spaargeld opgebouwd.

Mentaal trek ik crypto echter maar moeilijk. In de 2017 bullrun zat ik balls deep in de crypto en toen heb ik eigenlijk met te veel geld gespeeld dan ik kan missen. Mentaal doet dat best wat met je: constant koersen controleren en je gaat proberen om de markt te timen. Het is zo verleidelijk om steeds meer in te leggen als je naar 250% rendement kijkt over een periode van 3 maanden. Dat verblindde mij op den duur.

Zodoende ben ik maar eens verstandig geweest en heb ik zojuist bijna mijn gehele inleg verzilverd. Dat geeft:
a) een stuk meer rust.
b) mijn portfolio is nog steeds dermate goed gevuld dat er nog voldoende kansen zijn voor life-changing rendement.
c) als ik de resterende inleg verlies dan kan ik daar mee leven.

Hoe gaan jullie om met het mentale aspect? Ik kan me voorstellen dat er hier vast wel Tweakers rondlopen die 30/40% van hun vermogen in crypto hebben :9. Mij niet meer gezien iig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
_Gast_ schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:03:

Deze ziet er nu wel eens OK uit. Niet ubershit :)
Even 20 euro erin gestoken. We zien wel waar we stranden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ronald.42 schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:39:
Daar zijn bij Binance wel grenzen aan.

Ik kan bijv. Bij doge maar een prijs van max 1,34 in een verkooporder zetten.

Ik dacht een verkooporder van 2 dollar te zetten en dan verder niet meer naar dat flufje doge omkijken.

Maar die vlieger gaat niet op.

Voor BNB is de max 2537
Dat doen ze om de flashcrashes zoveel mogelijk te voorkomen. Zie LINK op 12-03-2020. De prijs van LINK was rond de 2 dollar en iemand heeft voor 0.0001 cent kunnen kopen door een order te plaatsen zodra LINK trading live ging. Die order is niet verwijderd omdat ie direct werd geplaatst voor Binance limieten heeft ingevoed. Flashcrashes is iets wat bagger is bij crypto en door limieten te stellen aan minimale en maximale orders proberen ze dit te voorkomen. Die LINK order was de laatste echte flashcrash op Binance door de limieten die er nu zijn. Flashcrashes kunnen nog wel, maar er zitten dus limieten aan. Dan heeft het nog altijd wel zin om net iets boven de limiet wat orders te zetten en hopen dat je een keer mazzel hebt met een flashcrash. Maar dat de crashes minder extreem zijn is denk ik wel een goed iets. Wat vissen kan altijd nog, alleen minder extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopiejojojo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-08-2024
MieJuul schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:32:
[...]

Bitvavo doet ook een update morgenochtend, al duurt die slechts ongeveer een half uurtje.
We gaan het meemaken ;)
Hoe laat is die dan? kan niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Lekkerbek312 schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:30:
[...]

Een enorme piek wordt snel gevolgd door een net zo snelle daling gezien de historie. Lijkt geen goed moment nu.
Ja dat wel.

[ Voor 25% gewijzigd door _Gast_ op 25-04-2021 01:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
GekkeHenk schreef op zondag 25 april 2021 @ 00:41:
[...]
Hoe gaan jullie om met het mentale aspect? Ik kan me voorstellen dat er hier vast wel Tweakers rondlopen die 30/40% van hun vermogen in crypto hebben :9. Mij niet meer gezien iig.
99%?

Ik heb €150 op de bank voor "noodgevallen". En zo'n €1000 gemiddeld op m'n crypto-betaalkaart voor de dagelijkse boodschappen. Ik heb dit al zo sinds ik in crypto zit trouwens. Ik haal er alleen wat uit als ik er daadwerkelijk wat nodig heb

Pagina: 1 ... 86 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!